Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
362 411
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J Jacek83218
+12 / 38

Pamiętaj że dla nich wolność ma tylko biały hetero (najlepiej mężczyzna). Wszystko inne już nie. A wolność handlowania to mogą mieć sklepy z dewocjonaliami albo "artykułami patriotycznymi".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
+7 / 37

Problem raczej tkwi w postawie rodziców, że zabierają dzieci w takie miejsca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-2 / 36

@truskawka90 Najlepiej, żeby dzieci do trzydziestego roku życia nie wiedziały czym jest penis a czym wagina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-5 / 31

@belzeq Edukacja seksualna 3-5 latków to chyba jednak za wcześnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 17

@truskawka90 Aż dziwne, ale zgadzam się z Tobą w obu tych kwestiach :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+2 / 10

@truskawka90

W sumie się zgadzam, ale wątpie, żeby dzieci wiedziały na co patrzą. A jeśli wiedzą, to chyba znaczy coś bardziej poważniejszego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+5 / 9

@truskawka90 A dlaczego? A co jeśli jest wykorzystywane seksualnie to skąd ma wiedzieć? Edukacja seksualna nie oznacza z automatu lekcji o pozycjach z kamasutry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+10 / 16

"Edukacja seksualna 3-5 latków to chyba jednak za wcześnie."
Co nazywasz "edukacją seksualną" @truskawka90? To że dzieci dowiadują się, że chłopcy mają penisy a dziewczynki waginy? No ale dzieci w tym wieku nago biegają po plażach. Może coś z tym zrobić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+8 / 8

@truskawka90
nie bede sie zastanawial czy to problem czy nie
ale z tego co pamietam, to konfederacja chyba twierdzi ze rodzice maja prawo wychowywac swoje dzieci tak jak chca
a skoro do tej piekarni dzieci zabral ich rodzic, a nie przedstawiciel systemu, jest to jak najbardziej zgodne z programem konfederacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2022 o 13:06

C cichooddycham
+1 / 5

@truskawka90 ksiądz "edukujący" dziecko jest dobry zawsze i wszędzie-szkoda że do twojej d..y nie zajrzał to byś miał jaśniej we łbie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+5 / 7

"Bywam na plażach, bywam na basenach i jakoś nie widuję nago biegających dzieci."
Może bywamy nie na tych samych plażach @truskawka90. Dzieci trzyletnie często są nago i nie mają poczucia wstydu. Większe noszą stroje kąpielowe ale przebierają się na widoku. A jeżeli chodzi o baseny, to na publicznych nie. Natomiast dzieci w wieku przedszkolnym korzystający grupowo z basenu są często nago. W tym wieku nagość nie kojarzy się z seksem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+1 / 1

@truskawka90
"nie wnikam w to co chce konfederacja bo to partia szkodliwa społecznie, zbieranina fanatyków."
odnosze sie do konfederacji, bo komentujemy wypowiedz jednego z jej liderow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+13 / 41

Ojoj.... koniec Polski jaką znamy.... ale ch...e księży w du...ach dzieci już mu nie przeszkadzają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
+2 / 26

Widocznie prawiczek, skoro jeszcze się brzydzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
+3 / 7

@Rydzykant To tylko ciastko nie panikuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+2 / 26

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+11 / 29

Wolność dla ludzi z Konfederacji kończy się tam gdzie im się coś zaczyna nie podobać. Najbardziej wolnościowa partia, która co chwilę chce czegoś zakazywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
-2 / 12

@kondon @lolo7 Wolność polega na tym, że ktoś może sobie założyć piekarnie sprzedającą tego typu wypieki a wszyscy inni mają prawo ten pomysł krytykować. Tak też uczynił Bosak. Nie napisał "zakazać". Jedynie skrytykował i to jest normalne.

Właśnie przez naleciałości socjalistyczne wielu ludzi uważa, że jeśli ktoś coś krytykuje, to na pewno chciałby tego zakazać. Otóż nie zawsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 2

@TheAvatar322 Tak też wyżej napisałem.
Wolność to też wolność do krytykowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+8 / 12

A ja sobie nie życzę aby rzymianin wypowiadał się o naszych polskich sprawach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
+6 / 20

Tak działa wolny rynek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
-2 / 14

@SkrajnieCentrowy
Masz rację. Na wolnym rynku wydano książke lewicowego polityka niemieckiego D. Cohn-Bendita. Chwalił się w niej swoimi doświadczeniami erotycznymi z kilkuletnimi dziećmi. Ma szczęście, że jest znanym politykiem. Zwykły obywatel przyznający się do podobnych czynów, trafiłby do więzienia.

Piekarnia może sobie działać. Jednak jej produkty kierowane są do dorosłych. Zdjęcie na którym są one dawane dzieciom jest akcją reklamową. Nie wiem czy zauważyłeś - filmy erotyczne oraz ich reklamy puszczane są po 23:00. Zastanawiałeś się dlaczego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+1 / 17

@SkrajnieCentrowy ta, sraty taty dupa w łaty, szkoda że to zawsze działa w jedną stronę. Gdyby ktoś otworzył piekarnię anty lgbt czy inne anty tęczowe dewiacje to zaraz byłby szał πizdy i wtedy już by nie było "tak działa wolny rynek"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+3 / 11

@LowcaStulejarzy
A ta piekarnia jest „antyczemuś”? Nie? To twoja analogia jest głupia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2022 o 14:00

M mieteknapletek
+3 / 3

@LowcaStulejarzy
"wtedy już by nie było "tak działa wolny rynek""
zgadza sie, ale to bosak jest w partii ktora traktuje wolny rynek jako swietosc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+2 / 8

@BOFH Moja analogia jest tak samo głupia jak głupie jest myślenie lewaków - piekarnia wytwarza pieczywo w kształcie penisów i wagin - lewaki dostają orgazmu, super, fajnie, niech dzieci uczą od najmłodszych lat co to jest i do czego służy - ci sami ludzie wmawiają innym, że to co ma nastolatek/nastolatka w spodniach to jeszcze o niczym nie świadczy bo może sobie wybrać spośród 56 płci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2022 o 22:33

avatar BOFH
-3 / 3

@LowcaStulejarzy
Na razie orgazmu to dostał Bosak i reszta prawicy świętojebliwej. Mało by kto o tej piekarni usłyszał gdyby nie wy. Nie odpowiedziałeś na pytanie, „antyczemu” jest ta piekarnia? Twoja analogia jest głupia, bo przeciwko piekarni, która wyprodukowała coś, co nie jest przeciwkomukolwiek, nie narzuca tego też nikomu, stawiasz coś, co piętnuje grupę ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-1 / 1

@Rydzykant
O też by trafił do więzienia, ale pomimo uruchomionego śledztwa i ogłoszeniu publicznie, aby ofiary się zgłaszały, złożyć zeznania, nikt się nie zgłosił. Także nie manipuluj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-1 / 1

@Rydzykant
Mówisz, że uznano to czyn za przedawniony? Na jakiej podstawie? Przecież on mógł też później to robić i te czyny nie obejmowałoby przedawnienie. Już nie mówiąc o tym, że gazety by się tym zajęły. Redaktorzy tylko zacieraliby łapki, aby to opisać. Ofiara zaś, mogłaby liczyć na odszkodowanie. Twoja wersja się więc kupy nie trzyma. Umorzono, bo nikt się nie zgłosił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
-1 / 3

@Rydzykant Nie, nie zastanawiałem się... Pytanie brzmi czy ta akcja była na ulicy czy wewnątrz piekarni, bo to jest kluczowe.
@LowcaStulejarzy Może tak, może nie. Mój wpis nawiązuje do czegoś innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
-2 / 4

@BOFH
Oczywiście że mógł robić to później. Tak samo Polański mógł wykorzystywać dziewczynki na długo po akcji o którą został oskarżony. Jednak każdy akt oskarżenia sporządzany jest na podstawie konkretnych zarzutów. Nie może być "kiedyś ktoś komuś..." U Bendita mieliśmy jednoznaczne przyznanie się do popełnionych czynów.

Wiesz, ja też mogę się przyznać, że 13 kwietnia 1982 roku zrzuciłem kilka dachówek na przejeżdżający poniżej gazik z zomowcami. Zapewne gdybyś się postarał i znał adres zdarzenia, trafiłbyś też na świadków oraz raport z tego "aktu terroryzmu". Na szczęście minęło już wystarczająco wiele lat, by nawet najzagorzalsi obrońcy komuny nie byli w stanie postawić mi zarzutów. Przedawnienie.
Gdybyś był ciekaw - nikogo w ten sposób nie zabiłem, a jedynie uszkodziłem wyrzutnię gazów łzawiących. I akurat tamtym razem nie zdołali mnie dopaść :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-1 / 1

@Rydzykant
No właśnie na podstawie zarzutów, a te można sformułować np. na podstawie zgłoszenia się osób poszkodowanych. A pies z kulawą nogą się nie zgłosił. Także to, co napisał, można rzucić na karb jego chorej wyobraźni. Za to na szczęście nie można karać. Między tobą i tym gościem? Ty mało kogo interesujesz, a on jest znany i gazety z chęcią by się na niego rzuciły. Gazety nie potrzebują sformułowanego aktu oskarżenia, żeby opisać czyjeś brudne sekrety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2022 o 18:32

avatar SkrajnieCentrowy
0 / 0

@Rydzykant Patrząc na zdjęcie, można wnioskować że cała akcja odgrywa się w samej piekarni czy tam cukierni. Jeżeli nie chciałbym aby moje dziecko zobaczyło lwa, to nie zabierałbym go do zoo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
-2 / 4

@SkrajnieCentrowy
Jeśli nie chcę by dziecko zobaczyło lwa, unikam ZOO i cyrków, wyłączam telewizor, telefon komórkowy i komputer, oraz z daleka omijam billboardy na których ktoś umieścił zdjęcie lwa.

Gdy nie chcę by moje dziecko widziało wkładanie penisa do ust, muszę nie tylko chronić je przed pornografią, ale również przed reklamami piekarni. Nie sądzisz ze to dziwne?

Potrafię zrozumieć właściciela piekarni, który chce się wypromować, aby mieć większe zyski. Moje zastrzeżenia budzi wyłącznie użycie bardzo małych dzieci w tej reklamie, która jak widać trafiła nawet na demoty. Dlaczego nie użył dorosłych modelek i modeli?*

p.s.
*Znam odpowiedź. Bo sensacja i skandal same się nakręcają w mediach. Gdyby na zdjęciu byli dorośli jedzący takie ciastka, nie byłoby w tym sensacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
0 / 0

@Rydzykant Szczerze mówiąc to nie wiem jaki zasięg miała ta reklama, tutaj ją jedynie dany wpis pchnął dalej, a taki wpis może pchnąć wszystko. Natomiast może pojawiać się pytanie, co przedstawia szyld tego zakładu. Co do samych dzieci to generalnie nie wiem, czy zostały tam sprowadzone typowo po to aby zrobić coś kontrowersyjnego, czy jakiś rodzic je zabrał ze sobą na otwarcie.
Nie tyle musisz chronić przed reklamami piekarni, co zwyczajnie mieć kontrolę nad tym co przegląda w internecie i jakie strony lajkuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2022 o 22:04

avatar SkrajnieCentrowy
-1 / 1

@Rydzykant Tak właściwie to o co Ci dokładnie chodzi? O to że ktoś zaprowadził dzieci do takiej piekarni czy o kształt poszczególnych wypieków? Mieszasz tu zupełnie różne zjawiska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2022 o 13:29

R Rydzykant
-2 / 4

@SkrajnieCentrowy
Chodzi mi o to, że ktoś w celach reklamowych publikuje zdjęcie bardzo młodych dzieci biorących do ust obiekty imitujące narządy rozrodcze.

Samo wprowadzanie dzieci do piekarni nie jest niczym wyjątkowym. Produkowanie takich ciastek jest pomysłem specyficznym, jednak rozumiem "merketingowy zamysł" twórcy takich ciastek. Jednak są to raczej produkty kierowane do odbiorców mających świadomość tego co robią.
Dawanie czegoś takiego dzieciom jest równie nieakceptowalne, jak pewne sms-y kierowane niedawno przez pewnego księdza do dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
-1 / 1

@Rydzykant Na zdjęciu wyżej widać jak dostają dany wypiek, a nie jak go spożywają. Mimo wszystko faktycznie kontrowersyjna sytuacja, natomiast jak już wcześniej pisałem, są miejsca do których zabieranie dzieci wymaga pewnego przemyślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sfzgkkp
+5 / 19

Przykład oksymoronu:
Wolnościowa Konfederacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
-2 / 8

@sfzgkkp inny przykład: rozsądny lewicowiec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+4 / 12

Generalnie się zgadzam, ale jednak rozdawanie takich wypieków małym dzieciom to chyba trochę przesada. To tak, jak z pisemkami "dla dorosłych" - kto chce, to kupuje, jego sprawa, ale pokazywanie ich dzieciom nie jest OK (nawet w świetle prawa).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+2 / 8

@13Puchatek
To jak już pałasz tak świętym oburzeniem, to może zwróć się to muzeów oraz całej reszty zarządców, którzy wystawiają na widok publiczny, rzeźby, obrazy, zdjęcia etc. z postaciami, z odsłoniętymi genitaliami. W pierwszej kolejności możesz zgłosić się do Watykanu w celu zamalowania fresków w Kapicy SYkstyńskiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-1 / 7

@BOFH

Ratunku… Który konkretnie fragment tego, co napisałem, wyraża Twoim zdaniem "święte oburzenie"? Mniej emocji, kolego…

Czym innym jest posag czy rzeźba przedstawiająca nagiego człowieka, czym innym pornografia, zgadzasz się? Wenus z Milo to jednak co innego niż pisemko pornograficzne, tak? Jest różnica między widocznym przyrodzeniem "Dawida" Michała Anioła a zdjęciem k...tasa wysyłanym przez niektórych innym ludziom - zgodzisz się ze mną?

Do muzeum w którym stoją rzeźby przedstawiające nagich ludzi mógłbym zabrać dziecko bez problemu. Do kina z pornolami (gdybym był na tyle zdesperowany, żeby do takiego przybytku chodzić) - raczej nie.

Opowiadasz czasami ze znajomymi pikantne dowcipy na temat seksu i zawierające wulgarne słowa? Mnie się zdarza. Ale nie robię tego w obecności pięcio- czy dziesięciolatka. Zawsze wydawało mi się, że to oczywiste i zrozumiałe…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2022 o 15:30

avatar BOFH
+2 / 6

@13Puchatek
„ale jednak rozdawanie takich wypieków małym dzieciom to chyba trochę przesada. To tak, jak z pisemkami "dla dorosłych" - kto chce, to kupuje, jego sprawa, ale pokazywanie ich dzieciom nie jest OK (nawet w świetle prawa)”.
Ale jak porównujesz wypieki w kształcie genitaliów do pronosów, to nie mam więcej pytań. Bo z twojej wypowiedzi, wynika, że dokładnie odwzorowane genitalia z marmuru w muzeum są ok, ale już mało dokładnie odwzorowane genitalia z ciasta to wulgarna pornografia.
No cóż, znaj proporcja mocium panie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+1 / 5

@BOFH

Cóż, jeśli nie widzisz różnicy między rzeźbą Michała Anioła a penisem z ciasta - to rzeczywiście chyba nie mamy o czym gadać :-)

Miłego dnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+4 / 6

Moim zdaniem, @13Puchatek, takim ciastkom bliżej do rzeźb i malowideł niż do czasopism porno. A Twoim?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+1 / 3

@13Puchatek
W przypadku oddziaływania „pornograficznego” nie widzę, a o to wszak w wypadku twojego świętego oburzenia chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
0 / 4

@RomekC

A moim nie. Nie mówię, że to JEST pornografia (żeby było jasne), ale sztuka to też nie jest. Czym innym jest po prostu nagi człowiek - zwłaszcza, jeśli mówimy o jego klasycznym przedstawieniu, malarskim czy rzeźbiarskim - a czym innym same genitalia bez kontekstu. Wydaje mi się, że takie ciasteczka w kształcie penisów etc. to ten sam poziom "sztuki" co malowanie penisów na ścianach przez "artystów" ze sprayem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-2 / 4

@BOFH

Dalej nie łapię, w którym punkcie moich wpisów widzisz "święte oburzenie" (albo jakiekolwiek oburzenie). Ja tylko napisałem, że uważam to zza przesadę. Nie oburzam się, co najwyżej lekko krzywię i wzruszam ramionami, że tak obrazowo to ujmę. Zastanów się, czy dyskutujesz ze mną, czy z tym, co Ci się wydaje.

BTW - żebyś nie miał wątpliwości: do pana Bosaka i całej KonfedeRussii jest mi równe daleko, jak posłowi Suskiemu do Nagrody Nobla…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+2 / 2

"Nie mówię, że to JEST pornografia..."
Jestem mile zaskoczony @13Puchatek, znalazła się wspólna płaszczyzna naszych poglądów ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
0 / 2

@13Puchatek , nie "chyba troche przesada", tylko napewno, bo tam jest jakis motyw tego ze ktos ma potrzebe aby serwowac to dzieciom, Jaki jest tego motyw? Jaka jest tego potrzeba?
Motywem jest to ze kogos podnieca widok dziecka z narzadem plciowym w ustach, nawet jak nie prawdziwym, to wciaz jest to widok ktory ktos ma potrzebe zobaczyc. Kto ma potrzeba zobaczyc dziecko wkladajace "penisa" do ust? Niby cos niewinnego bo nieprawdziwy, ale symbolicznie ma znaczenie i oni to chca zobaczyc.
Oprocz pedofilow, moze to byc tez popularne wsrod glupich "postepowych" rodzicow ktorzy mysla ze to "edukacja" albo ze stoi za tym jakas wspaniala idea o wolnosci, postepowosci, nowoczesnosci, itp.

Jedno jest pewne, nikt zdrowy na umysle nie ma potrzeby serwowac dzieciom wypiekow w ksztalcie narzadow plciowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
+1 / 3

@RomekC , a to ciekawe, bo jak sie nad tym zastanowic to wychodzi cos takiego:
1. Wizualnie tak, blizej do rzezb i malowidel niz do porno.
ale
2. Motywacja tworzenia tego jest blizej porno, bo tu chodzi o to zeby dziecko wlozylo sobie narzad plciwy do ust, nie prawdziwy ale symbolicznie. Jaki jest tego motyw? Jaka potrzeba? Na pewno nie artystyczna, kogos musi krecic taki widok i symbolika, i ma to zwiazek nie ze sztuka ale z aktem seksualnym.

Wiec produkt sam w sobie to tylko ksztalt narzadu, ale tworzenie tego i serwowanie dzieciom to nie sztuka, nie dukument, nie edukacja, to ma tylko motyw seksualny. Takze zarabianie pieniedzy z wywowylania kontrowersji poprzez polaczenie dzieci z aktem seksualnym (wkladanie narzadu plciowego do buzi).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
0 / 2

@13Puchatek , to nie pornografia, ale symbolicznie ma wywolac taki sam efekt z ogladania, jak dziecko bierze do buzi cos co przypomina penisa, taki jest tego cel.
Malowanie penisow na scianach ma wiekszy poziom sztuki niz ciasteczka, ktos kto maluje penisa na scianie cos chce przez to wyrazic, swoje niezadowolenie, moze to ze tyle dana sciana lub ulica jest warta, moze jakis glebszy przekaz filozoficzny ktory dotrze tylko do takich samych geniuszy jak artysta malarz.
A ciasteczka w krztalcie penisow maja tylko jeden przekaz, ktory nie ma nic wspolnego ze sztuka ani przekazem filozoficznym, to tylko chore fantazje piekarza pedofila ktory lubi ogladac jak dzieci wkladaja genitalia do ust, w formie ciastek, bo inaczej nielegalnie, wiec piekarz pedofil robi co moze zeby sie zaspokoic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2022 o 7:16

avatar BOFH
-1 / 1

@13Puchatek
To super, że nie twierdzisz, że to jest pornografia, tyle że do tej pory te wypieki stawiałeś na równi z nią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-2 / 2

@victoriatus
Spytaj się rodziców, dlaczego poczuli potrzebę zaserwowania tego dzieciom. Dlaczego uważasz, że przesłanką, która spowodowała, że dzieci dostały ten wypiek, jest podniecenie widokiem? Moim zdaniem, dokonujesz projekcji swoich fantazji na innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

"Jaki jest tego motyw? Jaka potrzeba?"
Ja nie wiem @victoriatus. To chyba dobrze, że nie potrafię spojrzeć oczami "twórcy". Ja koncentruję sią na dziecku. I jeszcze raz podkreślę, że dla dzieci to nie jest żadne porno, żadna edukacja seksualna.

"to nie pornografia, ale symbolicznie ma wywolac taki sam efekt z ogladania, jak dziecko bierze do buzi cos co przypomina penisa, taki jest tego cel [...] ciasteczka w krztalcie penisow maja tylko jeden przekaz [...] to tylko chore fantazje piekarza pedofila ktory lubi ogladac jak dzieci wkladaja genitalia do ust"
Widzę, że już znasz motywy piekarza. Ja jestem bardziej powściągliwy z wydawaniem wyroków. Sądzę, że motywów może być sporo. Np. ktoś zapłacił piekarzowi za tę akcję, piekarz to jajcarz, albo, bardzo prawdopodobne, piekarz tą akcją chce zwrócić uwagę na swój biznes.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
-2 / 2

@BOFH
"Spytaj się rodziców, dlaczego poczuli potrzebę zaserwowania tego dzieciom." -
nie ma takiej potrzeby bo ten typ rodzicow jest juz dobrze znany i ich myslenie. Beda tlumaczyc to postepem, chca byc rodzicami nowoczesnymi z "otwartymi umyslami", czca byc tak widziani, powiedza ze u innych tak jest a inni sa postepowi, wiec u nas tez powinno i nie powinnismy zostawac w tyle. Dolacza do tego cos o tolerancji, rownosci i LGBTQwert+, cos o byciu ofiara nietolerancji i jak dzielnie z tym walcza przy uzyciu ciastek w ksztalcie genitaliow dla dzieci, bo to taki efektywny i logiczny sposob.

U wiekszosci rodzicow takie jest myslenie, ale u piekarza to polaczenie 2 czynnikow:
1. Piekarz chce zarobic na fali tego ze LGBTQwerty+ jest promowane, a oni sprowadzaja wszystko do seksualnosci, nawet ciastek nie moga zostawic w spokoju bez kojarzenia z genitaliami, a co dopiero dzieci. Wiec kazdy pretekst jest dobry aby wspierac LGBTQwerty+ i nowoczesnosc, nawet ciastka w ksztalcie genitaliow obroca w promowanie ich ideologii. Piekarz chce sie na tym promowac i zarobic.
2. Piekarz jest jednym z nich, wiec naturalne dla niego jest wciaganie w to dzieci. Z tego co widac LGBTQwerty+ lubia i walcza o seksualizacje dzieci, to dla nich cos waznego. Napewno serce sie raduje dla piekarza pedofila jak widzi dziecko biorace genitalia do buzi, nawet jak nie prawdziwe to symbolicznie ma to swoj efekt.

Nikt zdrowy na umysle nie ma potrzeby serwowac dzieciom wypiekow w ksztalcie narzadow plciowych. A szegolnie penisow we wzwodzie. Nie wazne jaka ideologie sobie wymyslisz aby to usprawiedliwic.
Pierw dzieciom ukradziono tecze, a teraz zlodzieje teczy chca macic im w glowach seksualnoscia kiedy powinny miec czas na dziecinstwo. Po co? Kto ma taka potrzeba jak nie ktos z dewiacja seksualna?


"Moim zdaniem, dokonujesz projekcji swoich fantazji na innych." - to bardzo slabe, takie metody sa zazwyczaj stosowane kiedy nie ma sie zadnych argumentow. Ja opisalem co widze i najbardziej prawdopodobny i logiczny motyw.




Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
-1 / 1

@RomekC
Motyw piekarza:
Moze byc tak ze piekarz to ruski agent i dodaje swoje nasienie do jego wypiekow a potem sie cieszy jak ludzie to jedza, nie wiemy. Oni to jedza dla ideologii LGBTQwerty+, a on liczy kase za ktora kupi Polskich politykow.
Oczywiscie moga byc motywy o ktorych nie wiemy, ja opisalem te najbardziej prawdopodobne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

"Czyżbyś rzeźby i malowidła bierzesz do ust?..."
Sorry @Rydzykant widzę, że wyraziłem się niejasno pisząc "takim ciastkom bliżej do rzeźb i malowideł niż do czasopism porno". Mam na myśli to, że zarówno rzeźby i malowidła oraz takie ciastka nie wywołują podniecenia seksualnego w przeciwieństwie do czasopism porno.

"Skoro dla ciebie, wkładanie do ust przedmiotu o kształcie penisa nie jest edukacją seksualną, to robi się ciekawie..."
Gdyby ciastka były o kształcie człowieka to byłaby to edukacja kanibalizmu?


"...Oczywiscie moga byc motywy o ktorych nie wiemy, ja opisalem te najbardziej prawdopodobne."
Prawdopodobne dla Ciebie, @victoriatus. Wolałbym opinię jakiego psychologa, seksuologa, kogoś kto zbada/przeprowadzi wywiad z tym piekarzem, zaobserwuje jego reakcje na widok dzieci jedzących te ciastka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
-1 / 1

@RomekC "Prawdopodobne dla Ciebie," - oczywiscie ze dla mnie, na podstawie moich obserwcji dokonuje analizy i wyrabiam swoja opinie.
Nie kazdy potrzebuje opini "autorytetow" jak seksuolog i psycholog zeby miec swoja opinie. Miedzy seksuologami i psychologami tez sa promotorzy LGBTQwerty+ i jej przeciwnicy. Kazdy sobie dopasuje swoje teorie tak aby mu wyszlo to co z gory ustalil zeby mu wyszlo.

Reakcja piekarza pedofila nie jest oczywista, reakcji nie musi miec na twarzy, zwlaszcza kiedy wie ze ktos moze go obeserwowac.
Ale jak ma potrzebe aby dzieciom dac wypieki w ksztalcie penisa we wzwodzie, to musi miec jakas satysfakcje z tego.Czy tak czy inaczej jest to ktos majacy odchylenie umyslowe.

Ja bym go abortowal. Wtedy lewacy byliby zadowoleni, bo oni lubia aborcje. Prawacy tez byli by zadowoleni, bo wyrwali chwasta ze spoleczenistwa, a oni lubia wyrywac chwasty. Czyli abortowac piekarza pedofila, i wszyscy beda zadowoleni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

"na podstawie moich obserwcji dokonuje analizy i wyrabiam swoja opinie."
Kim jesteś z wykształcenia i zawodu @victoriatus? Ja jestem inżynierem-metalurgiem i, jak napisałem, "jestem bardziej powściągliwy z wydawaniem wyroków".

"jak ma potrzebe aby dzieciom dac wypieki w ksztalcie penisa we wzwodzie, to musi miec jakas satysfakcje z tego."
Musi, niekoniecznie seksualną.
"Czy tak czy inaczej jest to ktos majacy odchylenie umyslowe."
Dopuszczasz do myśli, że "piekarz tą akcją chce zwrócić uwagę na swój biznes"?

"Ja bym go abortowal."
Czyli dopuszczasz praktyki lewaków?
"Czyli abortowac piekarza pedofila..."
Oczywiście, po co jakieś badania psychologów czy seksuologów, biegłych sądowych. Victoriatus ich nie potrzebuje, wydaje wyroki opierając się na swoich przekonaniach. Było już w historii kilku takich przywódców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
0 / 2

@victoriatus
Tak ty nic nie musisz się pytać, ty wszystko wiesz. Tylko pytanie skąd? Ty widzisz podniecenie, że dziecko bierze do ust penisa z ciasta. Tylko widzisz, normalni tego nie widzą. Dla normalnych jest to tylko, od taka ciekawostka, niemająca znaczenia z czymkolwiek. To właśnie osoby mające fantazję na ten temat, coś takiego widzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
0 / 0

@BOFH
To tragiczne i troche zabawne ze masz juz tak mozg sformatowany.

"normalni tego nie widzą." - normalni nie maja potrzeby aby karmic dzieci ciastkami w ksztalcie penisow we wzwodzie, normalny czlowiek nie ma takiej potrzeby i takie pomysly nie wpadaja mu do glowy.


"Dla normalnych jest to tylko, od taka ciekawostka, niemająca znaczenia z czymkolwiek." - glupoty opowiadasz, jakby nie mialo znaczenia to by nie bylo potrzeby. Poza tym, juz wypowiedzialo sie kilku wlacznie z wlasicielem ze chodzi o ideologie LGBT, rownosc, tolerancje i radosc. To ma dawac jedzenie ciastek w ksztalcie genitaliow.
Oni sami to powiedzieli.
Czyli tak jak mowilem, zlodzieje teczy juz nawet ciastek nie moga zostawic w spokoju, nawet ciastka dla dzieci uzyja do promowania swojej ideologii i seksualizacji dzieci. Takie to ma dla nich znaczenie, jak sami juz powiedzieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
-1 / 1

@RomekC z zawodu i wyksztalcenia jestem psychologiem, seksuologiem i bieglym sadowym.
No to teraz musisz wziac to co napisalem za prawde absolutna i grzecznie sie ze mna zgodzic. Jak potrzebujesz autorytetow panie inzynierze-metalurgu aby miec "swoja" opinie, to bardzo smutne.

"wydaje wyroki opierając się na swoich przekonaniach. " - kazdy wydaje wyroki opierajac sie na swoich przekonaniach. Twoim przekonaniem jest to ze potrzebujesz "autorytetow" i "ekspertow" i na podstawie ich "ekspertyzy" dokonasz wyroku. Masz przekonanie ze ekspertyza edukowanego imbecyla (ktorzy dziela sie tez na promotorow i przeciwnikow lgbt, czyli sa stronniczy) na pewno bedzie prawidlowa i ze wedlug niej trzeba wydawac wyroki.

"Było już w historii kilku takich przywódców." - uzywajac twojej logiki: nie jestes historykiem z zawodu i wyksztalcenia, czy nie potrzebujesz opinii historyka aby tak stwierdzic?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

"z zawodu i wyksztalcenia jestem psychologiem, seksuologiem i bieglym sadowym."
Trzeba było od tego zacząć.
"No to teraz musisz wziac to co napisalem za prawde absolutna i grzecznie sie ze mna zgodzic."
Nie muszę. Jako "psycholog, seksuolog i biegły sądowy" wydajesz opinie na podstawie wywiadów, badań, itd. Zakładam, że nie robiłeś tego z właścicielem tej piekarni. Mylę się?

"Jak potrzebujesz autorytetow panie inzynierze-metalurgu aby miec "swoja" opinie, to bardzo smutne."
Po pierwsze, po co wyjeżdżasz mi z moim wykształceniem. Ono jedynie podkreśla, że jestem laikiem w ocenie ludzi.
Po drugie, tak potrzebuję autorytetów w dziedzinach na których się nie znam. Ty także. Jeśli Cię zapytam czy lepiej aby kolektor w Twoim samochodzie był z żeliwa czy ze staliwo to jaką masz opinię na ten temat?

"...kazdy wydaje wyroki opierajac sie na swoich przekonaniach."
Oczywiście. Tylko jedni zbadają sprawę i wydają wyrok a innym wystarczy ogólny zarys sprawy.

"...Masz przekonanie ze ekspertyza edukowanego imbecyla [...] na pewno bedzie prawidlowa i ze wedlug niej trzeba wydawac wyroki."
Po rozmowie z Tobą, @victoriatus, nie.

"...nie jestes historykiem z zawodu i wyksztalcenia, czy nie potrzebujesz opinii historyka aby tak stwierdzic?"
Potrzebuję. I gdy będę miał wydać wyrok typu "abortowac piekarza pedofila" to zasięgnę jego rady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
0 / 0

@RomekC "Mylę się?" - tak, przebadalem ich dokladnie i tak wyszlo na podstawie moich badan. A tak powaznie, to na podstawie ich wypowiedzi ktore widzialem i czytalem.

"po co wyjeżdżasz mi z moim wykształceniem" - to ty wyjacheles ze swoim wyksztalceniem, ja o to nie pytalem i nie ma to dla mnie znaczenia.
" Ono jedynie podkreśla, że jestem laikiem w ocenie ludzi." - ale politykow oceniasz w innych postach, jak specjalista.

"potrzebuję autorytetów w dziedzinach na których się nie znam. Ty także. " - zalezy od dziedziny. Sa dziedziny operujace faktami, wiedza ktora da sie zweryfikowac. W dziedzinie psychologii specjalisci w tej dzidzinie nawet sie ze soba nie zgadzaja, ich opnia zalezy ktorego "eksperta" uwazaja za autorytet i ktore wytlumaczenie jest im wygodne. Przyklad, psycholog zwolennik lgbt+ bedzie mial inna "ekspertyze" niz psycholog przeciwnik lgbt.
To nie to samo co mechanika samochodowa, gdzie da sie zweryfikowac co lepsze, a nie polegac na teorii polaczonej z filozofia i zabawa slowami.

"gdy będę miał wydać wyrok typu "abortowac piekarza pedofila" to zasięgnę jego rady." - jakie to wygodne. Na podstwie "eksperta" ktory na pewno jest stronniczy, wydasz wyrok, i dzieki temu pozbedziesz sie odpowiedzialnosci za wyrok, bo zwalisz wine na zla ekpsertyze jak sie okaze ze "ekspert" sie mylil, co historia pokazuje jest bardzo czeste.

Nikt normalny nie ma potrzeby dawac dzieciom penisow we wzwodzie do jedzenia, jakakolwiek motywacja tego napewno nie jest pozytywna ani pozyteczna. Ten kto chce wciagac dzieci do promowania swoich ideologi i seksualizacji z jakiegokolwiek powodu, zaluguje na bycie abortowanym dla dobra spoleczenstwa.

Jak piekarz nie chce byc widziany jako pedofil, niech nie serwuje penisow we wzwodzie dla dzieci.

Moj wyrok na podstawie mojej ekspertyzy: Abortowac piekarza pedofila.
Lewacy nie powinni byc oburzeni poniewaz lubia aborcje, wiec jest to wyrok aby ich zadowolic, a takze zadowolic prawakow ktorzy nie lubia pedofili i lubia wyrywac chwasty. Jest to wyrok najbardziej sprawiedliwy i kazdy powinien byc zadowolony, a na tym powinien polegac dobry wyrok.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

"A tak powaznie, to na podstawie ich wypowiedzi ktore widzialem i czytalem."
To trochę mało profesjonale.

"ale politykow oceniasz w innych postach, jak specjalista."
Co tam było specjalistycznego w mojej ocenie? Pewne uogólnienia i tyle.

"...psycholog zwolennik lgbt+ bedzie mial inna "ekspertyze" niz psycholog przeciwnik lgbt."
Zauważyłem @victoriatus.

"...jak sie okaze ze "ekspert" sie mylil, co historia pokazuje jest bardzo czeste."
Czy Ty tym stwierdzasz, że możesz się mylić?

"Jak piekarz nie chce byc widziany jako pedofil, niech nie serwuje penisow we wzwodzie dla dzieci."
Czy Ty za bardzo, jak na eksperta przystało, nie szafujesz słowem "pedofil"?
" Pedofilia – rodzaj parafilii: stan, w którym głównym lub wyłącznym sposobem osiągania satysfakcji seksualnej jest kontakt z dziećmi w okresie przedpokwitaniowym lub wczesnej fazie pokwitania. (https://pl.wikipedia.org/wiki/Pedofilia)

"Jest to wyrok najbardziej sprawiedliwy i kazdy powinien byc zadowolony, a na tym powinien polegac dobry wyrok."
Prawnikiem nie jesteś widzę. Twoją rolą jako biegłego sądowego nie jest wydawanie wyroków... na szczęście :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
0 / 0

@RomekC
"specjalistycznego w mojej ocenie? Pewne uogólnienia i tyle."
No ale ekspertow nie potrzebowales zeby ich ocenic. Tak jak ja. Twoja ocena jest na podwstawie obserwacji, tak jak moja Sa najbardziej prawdopodobne, na padstawie tego co zaobserwowalismy, i dlatego tak to widzimy.


"Czy Ty tym stwierdzasz, że możesz się mylić?"
Oczywiscie ze moge sie mylic, ja nie jestem z tych co sa nieomylni i nie dopuszczaja ze moze byc cos innego.
Ale dokonuje obeserwacji i ksztaltuje sie moja opinia, logicznie kalkuluje co jest najbardziej prawdopodobne.

"Czy Ty za bardzo, jak na eksperta przystało, nie szafujesz słowem "pedofil"?"
Nie, ja uzywam to slowo mniej niz inni. Z tego co zauwazylem to w Polsce ludzie nazywaja pedofilem tych ktorzy lubia 14 - 16 latki, a to juz nie jest pedofilia.
Jak dorosly czlowiek ma potrzebe dawac dzieciom penisa we wzwodzie do jedzenia, to mysle ze nazwanie go pedofilem jest odpowiednie, nawet jak jakims cudem nie jest.
Tak samo jakbym zobaczyl na ulicy czlowieka z siekiera biegajacego i smiejacego sie, ludzie by dzwonili na policje mowiac ze "jakis wariat biega z siekiera po ulicy". A byc moze wariatem nie jest, moze udaje. moze pomyslal ze to dobry pomysl na promocje jego biznesu.

Jak sprzedawca siekier nie chce byc uwazany za wariata z siekiera to nich sie nie zachowuje w sposob jaki jest kojarzony z wariatem.
Jak piekarz nie chce byc uwazany za pedofila, to niech nie robi tego co jest kojarzone z pedofilia, czyli dawanie do zabawy dzieciom penisa we wzwodzie, nie ma znaczenia ze nie prawdziwy.


"Twoją rolą jako biegłego sądowego nie jest wydawanie wyroków... na szczęście" - nie wiesz czy na szczescie. moze swiat bylby lepszy od moich wyrokow. Na przyklad, wprowadzilbym kare smierci dla politykow ktorzy klamia. Juz samo to, byloby warte abym wydawal wyroki. Jak kilku piekarzy pedofilow zostanie abortowanych przy okazji, nikt nawet nie zauwazy ani nie bedzie za nimi tesknil.
Przy okazji ich organy mozna pobrac, nerki watrobe, i inne, i dac umierajacym dzieciom potrzebujacym ktore czekaja na dawce. Same korzysci, nic negatywnego.
A jak piekarz nie chce byc abortowany i uzyty jako dawca organow, to niech nie daje dzieciom penisow we wzwodzie. Jak daje to dzieciom, to znaczy ze sie na to zgadza. A chcacemu nie dzieje sie krzywda.
Czyli wszyscy by byli szczesliwi pod moimi rzadami.
Mysle ze bym wygral wybory z takim planem, ale nie chce mi sie kandydowac.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

"Twoja ocena jest na podwstawie obserwacji, tak jak moja Sa najbardziej prawdopodobne, na padstawie tego co zaobserwowalismy, i dlatego tak to widzimy."
Bardzo się cieszę, @victoriatus, że tak bardzo cenisz moją ocenę.

"Jak piekarz nie chce byc uwazany za pedofila, to niech nie robi tego co jest kojarzone z pedofilia, czyli dawanie do zabawy dzieciom penisa we wzwodzie, nie ma znaczenia ze nie prawdziwy."
Tylko w przypadku sprzedawcy siekier ludzie są w większości jednomyślni. Natomiast w przypadku tego piekarza zdania są podzielone.

"Na przyklad, wprowadzilbym kare smierci dla politykow ktorzy klamia..."
Zyskujesz coraz większą moją sympatię :-)

"Czyli wszyscy by byli szczesliwi pod moimi rzadami."
Zwłaszcza, że tych niektórych którzy mogliby być nieszczęśliwi pozbawiłbyś życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+1 / 3

@victoriatus
Jak czytam twoje wywody to przypomina mi się kawał i odpowiedzi pacjena w nim:
„Lekarz rysuje pacjentowi trójkąt i pyta się pacjenta, z czym mu się to kojarzy:
- Z gołą babą - odpowiada pacjent.
Lekarz rysuje kwadrat:
- Z gołą babą.
Dalej następuje okrąg, sześciokąt, itp. - odpowiedz nieodmiennie brzmi:
- Z gołą babą.
- Panie pan jest zboczony! - wola lekarz.
- Tak? A kto mi te wszystkie świństwa rysował?”

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

Ten sam kawał mi się przypomniał, @BOFH ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
-2 / 4

@RomekC
"rzeźby i malowidła oraz takie ciastka nie wywołują podniecenia seksualnego w przeciwieństwie do czasopism porno."
Polemizowałbym. Napisze to grzecznie - w czasach słusznie minionych byli młodzi chłopcy masturbujący się patrząc na zdjęcia rzeźb lub malowideł. Bywało tak w okresie, gdy normalna pornografia była w PRL-owskim świecie niedostępna. Tak samo jak bardzo wówczas popularne było oglądanie w kinach i telewizji węgierskich filmów. Bo dość często pojawiały się w nich krótkie, nagie sceny.
Ech wspomnienia ;)
Jednak ogólne masz rację - cel istnienia dzieł sztuki oraz wypieków jest odmienny od celów istnienia porno.

Ogólnie nie mam nic do istnienia takich wypieków. Jedynie niepokoi mnie użycie dzieci w tej reklamie. Tak, to jest ewidentne zdjęcie reklamowe. Zachęca rodziców, by właśnie dzieciom kupowali produkty o takim konkretnie kształcie. Oczywiście można wszystko - tylko po co?

A co sądzisz o moim pomyśle lodów z niespodzianką?

Psycholog? Jeśli będzie freudystą, łatwo przewidzieć jego odpowiedź. Temu panu i jego następcom wszystko kojarzy się z seksem, nawet jeśli obiekt jest kompletnie aseksualny. Piekarz? Jemu chodzi wyłącznie o zysk. Wątpię by był ideologicznie zaangażowany. Chciał sensacji, skandalu, bo to najskuteczniejsza reklama. Najlepszą reklamą festiwalu filmów XXX była grupa nawiedzonych katolików modlących się pod wejściem do kina i reportaż na ten temat w TVN

"Gdyby ciastka były o kształcie człowieka to byłaby to edukacja kanibalizmu?"
Kilku demotywatorowych ateistów już rozpisywało się na temat kanibalizmu w czasie komunii. A przecież "opłatek" nawet nie ma ludzkiego kształtu.
Natomiast gdyby ktoś upiekł ciasto o kształtach dziecka, wypełnił jego brzuch długą wstęgą żelka o kształcie jelit, a w piesi umieścił serce z lukru, to tak - byłaby to sugestia kanibalizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 2

"Jednak ogólne masz rację - cel istnienia dzieł sztuki oraz wypieków jest odmienny od celów istnienia porno."
Dzięki @Rydzykant :-)

"Jedynie niepokoi mnie użycie dzieci w tej reklamie."
Teraz ja się z Tobą zgodzę. Nie lubię gdy dzieci są wykorzystywane w reklamach.

"A co sądzisz o moim pomyśle lodów z niespodzianką?"
Genialny :-D Ale jak wyżej, wyłączmy z tego dzieci.

"Psycholog? Jeśli będzie freudystą, łatwo przewidzieć jego odpowiedź..."
Znowu muszę Ci przyznać rację.

"...Kilku demotywatorowych ateistów już rozpisywało się na temat kanibalizmu w czasie komunii..."
Pamiętam.

Nie popolemizuje z Tobą, Rydzykant. Za bardzo zgadzam się z Tobą ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
0 / 2

@RomekC
"Natomiast w przypadku tego piekarza zdania są podzielone."

To ze zdania sa podzielone, znaczy tylko tyle ze ci co to wspieraja to, to tez zwolennicy lgbtqwerty+ i podczepiaja pod to ideologie, hasla jak wolnosc, rownosc, tolerancja. Nikt zdrowy na umysle, lub bez ukrytego powodu, nie bedzie podczepial ideologii i hasel o rownosci, itp. do ciastek w ksztalcie penisa we wzwodzie dla dzieci.

O pedofilii tez sa zdania podzielone. Nie ma tematu gdzie zdania nie bylyby podzielone. Jedne mniej, inne bardziej. Powiesz moze ze ze sprzedawca siekier zdania sa mniej podzielone niz z piekarzem. To ja zapytam, jaki procent podzielenia potrzeba zeby podzielenie mialo znaczenie, lub nie mialo znaczenia? w ktorym miejscu jest granica?

Ze sprzedawca siekier, ludzie sa w w iekszosci jednomyslni, ale jakbys podlaczyl do tego jakas ideologie, na przyklad ze sprzedawca siekier jest czlonkiem LGBT, robi to co robi w imie tolerancji i zwrocenia uwagi na problem chorych umyslowo, zrobilby rozglos, i w dodatku sprzedawca siekier bylby jakis celebryta promujacy sie na ofiare, to tez zdania by zaczely byc bardziej podzielone.


"tych niektórych którzy mogliby być nieszczęśliwi pozbawiłbyś życia."

Tylko tych ktorzy krzywdza innych, wiec byloby wiecej pozytywnego niz negatywnego. Zmniejszyc to co negatywne, zwiekszyc to co pozytywne, to jedyne co mozna zrobic. NIe ma takiej opcji ze kazdy czyn bedzie 100% pozytywny, konstrucja machaznizmu wszechswiata na to nie pozwala.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
0 / 2

@BOFH
A twoje posty mi przypominaja kogos kto nie ma argumentow i nie ma nic logicznego do powiedzenia, wiec jedyne co pozostaje to zalosna proba atakawania rozmowcy poprzez odwracanie kota ogonem. Pamietam takie metody z przedszkola.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
-1 / 5

@RomekC
Masz świadomość, że zgadzanie się z "fanatycznym religiantem" może popsuć Ci opinię w demotowej sosjecie!
Tak, domyślam się gdzie masz takie opinie ;)

Ale bez obaw, jeszcze zdążymy się ostro pospierać. Bez tego byłoby nudno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

Na szczęście jestem tu anonimowy, @Rydzykant ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
-2 / 4

@RomekC
Podziwiam Twoją naiwność. Sorry, niestety każdy Twój ruch w Internecie jest monitorowany. Mój z resztą też. Czyli jeśli nie posługujesz się VPN-em wykupionym na anonimową osobę, przez internet wykupiony w ten sam sposób i za pomocą sprzętu i oprogramowania których nie da się powiązać z Twoją osobą, to jesteś anonimowy jedynie dla przeciętnych użytkowników tego portalu. Na szczęście nie piszesz niczego niebezpiecznego, toteż taki poziom anonimowości całkowicie wystarcza. Gdybyś korespondował z Denem Snow,* z pewnością byłoby to za mało. ;)

* Jesteś bystry, nie muszę Ci tłumaczyć abyś odwrócił kolejność słów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

"każdy Twój ruch w Internecie jest monitorowany"
Będę polemizował, @Rydzykant. Jasne, że może być ale nie jest. Bo, jak piszesz, "nie piszesz niczego niebezpiecznego" i jestem nikim ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
-1 / 5

@RomekC
Właśnie o to chodzi. Bardzo trudno zachować niewidzialność w sieci
( https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4801760/niewidzialny-w-sieci-sztuka-zacierania-sladow
Bardzo przyjemna, łatwo przyswajalna książeczka, opisująca jak częściowo można to uzyskać)
Natomiast można być jak ryba w ławicy. Nie wyróżniać się w sposób, który wzbudziłby ciekawość służb albo hakerów. Nie jesteś nikim, jednak szczęśliwie pozostajesz mało interesujący. Zazwyczaj to wystarczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+3 / 5

"Masowo"...się wlało? Czy coś przeoczyłem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Scorpion1984
+1 / 5

Krzysiu się oburzył, bo On jako prawdziwy prawak nawet Swojego penisa nigdy nie widział, bo zawsze chodzi dumnie z głową do góry. A teraz mu takiego z drożdży pokazali na zdjęciu. Jakby jeszcze ktoś filmik nagrał jak ten wypiek rośnie pod wpływem ciepła to by Pan Bosak chyba wylew zaliczył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
+4 / 6

Na lewo i prawo na murach są namalowane penisy, wpisane wulgaryzmy/wyzwiska czy inne mało odpowiednie obrazki dla dzieci, a Ci mają problem z ciastkami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
0 / 2

Korozja jest procesem powolnym, ale sukcesywnym. Zaczyna się od ciasteczkowych asów i wagin.

Od lat śledzę angielskiego dziennikarza na Youtube, Paul Joseph Watson. Gość regularnie relacjonuje postępującą demoralizację zachodu, np. odchodzenie od wolności słowa, myślenie kolektywne, pijaństwo, stanowcze nadużywanie aborcji, bezmoc policji, bezdomność, brud, syf i szczury na ulicach, wandalizm, rosnącą przestępczość, itp.

Polska jako tako się trzyma, ale nasze społeczeństwo powoli koroduje. Bosakowi mogło o to chodzić i tak interpretuję jego wypowiedź. Jest patriotą, kocha ten kraj i nie może bezczynnie patrzeć na postępującą korozję Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+2 / 2

"Jest patriotą, kocha ten kraj i nie może bezczynnie patrzeć na postępującą korozję Polski."
Strasznie grzeszysz naiwnością, @Adamowitch94.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
-1 / 3

@RomekC Jest patriotą, ale i narodowcem, więc koniec końców mam co do niego bardzo mieszane uczucia. Osobiście żałuję, że Korwin musiał zjednoczyć się z narodowcami, ale okazało się, że ich elektorat się w dużej mierze pokrywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

Wybacz @Adamowitch94, pozostanę przy swoim - politycy to ludzie dbający przede wszystkim o swoje interesy, mogą udawać, że są patriotami, kochają ten kraj i nie mogą bezczynnie patrzeć na... A robią to dla swoich korzyści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
-2 / 2

@RomekC To, o czym piszesz, jest słuszne, ALE nie dotyczy polityków wolnorynkowych. Ufam Konfederatom, że faktycznie wprowadzą wolny rynek. Oceniam ich wiarygodność bardzo wysoko. Rozpoznaję to po ich zaangażowaniu, języku i ogólnej prezencji.

Korwin np. jest od dwudziestu lat regularnie szykanowany przez media na zlecenie bieżącego rządu. On NIC Z TEGO NIE MA, że działa w polityce. Jak sam wyznaje, stracił na polityce wiele milionów złotych, A MIMO TO nadal działa i próbuje coś zmienić. Widać po nim, że to prawdziwy idealista. Podobnie Braun, Berkowicz, Mentzen, Sośnierz, Dziambor itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

"On NIC Z TEGO NIE MA, że działa w polityce. Jak sam wyznaje, stracił na polityce wiele milionów złotych..."
Skąd miał te "wiele milionów złotych", @Adamowitch94?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
-1 / 1

@RomekC panie inzynierze, a nie potrzebuje pan ekspertyzy psychologa na ten temat aby miec taka opinie o politykach?
Moze polityk wcale nie udaje, moze ma co mu potrzeba i teraz tylko chce lepiej dla innych. Dlaczego pan inzynier tak osadza politykow bez ekspertyzy psychologa i bieglego sadowego?
Jak ja wydaje opnie bez ekspertow to niedobrze, jak pan inzynier wydaje opinie bez ekspetow to co?

Poza tym, to kazdy czlowiek cokoliwke robi to robi dla siebie, taka jest mechanika, jak pomagasz bezdomnemu na ulicy, to tez robisz to dla siebie, zeby sie poczuc lepiej ze pomogles.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

Dobrze się czujesz, @victoriatus?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem