@Xar niekoniecznie, z tego co pamiętam chyba Toyota robi już samochody jeżdżące na wodór i dalej tą technologię rozwija. Jedyny problem takiego rozwiązania, to gdzie w UE zatankujesz to paliwo, a prawda jest niestety taka, że bateria od elektryka, może być wielokrotnie bardziej szkodliwa dla środowiska, jak diesel. Wszystko zależy od jej żywotności.
@y0u wadą jest to, że na skalę przemysłową pozyskujemy wodór z metanu. Na skalę zapotrzebowania europejskiego elektroliza nie przejdzie bo jest zbyt kosztowna i mało wydajna.
To w Wielkiej Brytanii Policja łapie przestępców??
U nas Policja jest od wystawiania mandatów za prędkość.
A do tego wystarczy tylko dojechać w odpowiednie miejsce.
Na takie dojazdy powinno wystarczyć naładowanie akumulatora.
Jezeli nie sa w stanie zlapac przestepcy przez 200km (zakladajac, ze maja te baterie przynajmniej na 70%), to chyba bez roznicy, jakie maja auto.
Taksowkarze sobie chwala ev, a robia znacznie wiecej kilometrow, niz ci kolesie - z posterunku do cukierni chyba.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 lipca 2022 o 11:42
@adesk Taryfiarze to najlepszy wskaźnik - najpierw się poprzesiadali na hybrydy, teraz coraz więcej elektryków widać. Ta cała panika to ruska propaganda - no bo wiadomo że dla nich elektryki to koniec biznesu a innego nie mają.
No bo benzyniaki jeżdżą tak naprawdę na energię kosmosu i paliwo się w nich nigdy nie kończy. U nas gliniarze mają elektryki i swoje stację ładowania do nich i taka sytuacja po prostu nie występuje.
A tymczasem zwykly Smith czy Kowalski niedlugo na takie gowna wlasnie bedzie skazany niezaleznie czy tego chce czy nie...
@Xar I jeszcze podłączone do internetu, aby na każdą kontrolę policyjną sam się zatrzymywał.
@Xar niekoniecznie, z tego co pamiętam chyba Toyota robi już samochody jeżdżące na wodór i dalej tą technologię rozwija. Jedyny problem takiego rozwiązania, to gdzie w UE zatankujesz to paliwo, a prawda jest niestety taka, że bateria od elektryka, może być wielokrotnie bardziej szkodliwa dla środowiska, jak diesel. Wszystko zależy od jej żywotności.
@y0u wadą jest to, że na skalę przemysłową pozyskujemy wodór z metanu. Na skalę zapotrzebowania europejskiego elektroliza nie przejdzie bo jest zbyt kosztowna i mało wydajna.
Co za problem? Niech wsadzą do bagażnika (ew na bagażnik dachowy) agregat prądotwórczy i się będzie lądował w terenie ;D
To w Wielkiej Brytanii Policja łapie przestępców??
U nas Policja jest od wystawiania mandatów za prędkość.
A do tego wystarczy tylko dojechać w odpowiednie miejsce.
Na takie dojazdy powinno wystarczyć naładowanie akumulatora.
Jezeli nie sa w stanie zlapac przestepcy przez 200km (zakladajac, ze maja te baterie przynajmniej na 70%), to chyba bez roznicy, jakie maja auto.
Taksowkarze sobie chwala ev, a robia znacznie wiecej kilometrow, niz ci kolesie - z posterunku do cukierni chyba.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2022 o 11:42
@adesk Taryfiarze to najlepszy wskaźnik - najpierw się poprzesiadali na hybrydy, teraz coraz więcej elektryków widać. Ta cała panika to ruska propaganda - no bo wiadomo że dla nich elektryki to koniec biznesu a innego nie mają.
Można prosić autora o podpisanie demota jeszcze raz, i tym razem po polsku?
No bo benzyniaki jeżdżą tak naprawdę na energię kosmosu i paliwo się w nich nigdy nie kończy. U nas gliniarze mają elektryki i swoje stację ładowania do nich i taka sytuacja po prostu nie występuje.