Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
9 32
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar kondon
+4 / 12

Czy "olewa" jest równoznaczne z "ma kompletnie w dupie"? - słowa autora, użyte przez niego zależnie od potrzeby udowodnienia tezy.
Jeśli tak, to racja, jeśli nie, to autor demota jest kłamcą i manipulantem.

edit: popełniłem błąd - Konfederacja nie olała tego tematu, a autor demota jest manipulantem bez honoru.
Cytując kolegę, który znalazł więcej niż ja:
piotrKrokodyl 13 lipca 2022 o 23:40

LowcaKomedii
jakbyś sprawdził kto m.in. udostępnił dalej tego tweeta:
https://twitter.com/RobertWinnicki/status/1544588719046410240
to dowiedziałbyś się, że zrobił to m.in. Bosak i profil Konfederacji

po chwili szukania znalazłem także informacje o grobach na białorusi u Urbaniaka:
https://twitter.com/urbaniak_michal/status/1544623970577776641
kowaliński:
https://twitter.com/AKowalinski/status/1544640049718910976
Braun:
https://twitter.com/GrzegorzBraun_/status/1544579556618674179
Kamiński
https://twitter.com/K_Kaminski_/status/1544579473416372224
pewnie znalazło by się tego więcej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2022 o 0:25

avatar kondon
+3 / 7

@LowcaKomedii Chodzi o to, że słowa mają konkretne znacznie. Sam powinieneś o tym wiedzieć, bo sam nie raz czepiałeś się innych za ta co mówią. Znalazłem Ci 1 dowód, a Ty dalej rżnąłeś głupa. Kolega Ci znalazł 6 następnych, a dla Ciebie to ciągle mało.

Fakty całkowicie przeczą Twojej tezie i nie wiem o czym Ty jeszcze chcesz rozmawiać.
Nie wiem jakie dokładnie były reakcje i proporcje, bo nie interesuję się tym tematem, ani nie używam mediów społecznościowych - powtarzam po raz kolejny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 8

@LowcaKomedii Nie pisz do mnie pod 3 demotami, wystarczająco już się skompromitowałeś pod 1 :) Dlatego też ciężko mi odpowiedzieć na wszystko konkretnie...

Nie tak samo aktywnie, ale nie można tego nazwać zignorowaniem, albo, że "ich honorem jest mieć to w dupie", bo to zwyczajne kłamstwo, które Ci udowodniłem z kolegą i do którego nie potrafisz się przyznać.
"Mieli w dupie" dalej nie jest prawdą, do tego sposób, w jaki się przyznałeś, nie najlepiej o Tobie świadczy. W TVPiS robią dokładnie tak samo. Przepraszamy, ale w sumie to mieliśmy rację i to wy jesteście ci źli, a my dobrzy. Złóż CV.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TakHedaPL
-2 / 4

@kondon Nie jest ani klamca ani manipulantem. Jest prawdziwa ruska onuca zapatrzona w ukraine bardziej niz w swoj narod i panstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 4

@LowcaKomedii Według Ciebie przynajmniej 6 twittów jest zignorowaniem?
Po co, Twoim zdaniem, miałoby się dziać tak dużo w tej kwestii? W jaki sposób chcesz wpłynąć na Białoruś, która obecnie jest naszym wrogiem? Co możemy więcej zrobić w tej sprawie?
Nie wpadłeś na to, że robienie z tego medialnego wydarzenia by ich tylko bardziej prowokowało do niszczenia kolejnych polskich miejsc?
Z resztą już Ci piotr tłumaczył, że reakcja rządu w przypadku Białorusi była w porządku, a w przypadku Wołynia nie.

Miałem taką niewielką nadzieję, że prześpisz się i przemyślisz jaką głupotę zrobiłeś, ale Ty dalej w to brniesz, wymyślając głupie wymówki, zamiast po prostu przyznać się do błędu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 4

@LowcaKomedii "zupełnie można to porównać do"
A po co mam do czegokolwiek porównywać, skoro demot nie mówił o porównaniach i proporcjach poświęconego czasu?

"najlepszym wyjście obecnie będzie skłócenie się z imigrantami, których mamy kilka milionów niż potępienie naszego wroga i ostra reakcja w tej sprawie?"
Niczego takiego nie sugerowałem. Zapytałem, co więcej można zrobić w sprawie grobów na Białorusi. Odpowiedzi nie dostałem, tylko zmianę tematu. Ja nie mam pojęcia co można jeszcze zrobić w tej sprawie. Białoruś ma nas obecnie gdzieś, polski rząd tu też nic nie zrobi. Co ma zrobić Konfederacja? Na Białorusinów nie wpłyną, a presja na nas niczego nie zmieni. Czego oczekujesz więcej?

O Brauna mnie nie pytaj, bo słuchanie go jest zbyt trudne dla mnie.
Jednoczesne plucie na Rosję i Niemcy przez Polskę jest skrajnym idiotyzmem i prowadzi do zagłady naszego państwa. Ogólnie kłócenie się z innymi krajami w naszej sytuacji nie prowadzi do niczego dobrego i Korwin o tym mówi od dawna, w czym się z nim zgadzam.

"zorientujesz jak ogromnie idiotyczne jest porównywanie zachowania konfederacji w przypadku Wołynia oraz w przypadku niszczenia grobów na Białorusi."
Ale to Ty porównujesz, nie ja. Ja tylko stwierdzam na podstawie faktów, że jesteś kłamcą i człowiekiem bez honoru. Gdybyś napisał, że proporcje poświęconej uwagi nie są optymalne, to bym nic nie mówił, bo nawet tego nie wiem. Z resztą ile na co trzeba przeznaczyć to subiektywna ocena i nie mam pojęcia dlaczego miałbym podzielać Twoją.

Podsumowanie to tylko i wyłącznie Twoja interpretacja, która jest dla Ciebie wygodna i która ma potwierdzać Twoje zmienione tezy, bo oryginalne upadły w 15 minut od powstania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2022 o 3:30

avatar kondon
0 / 4

@LowcaKomedii Demot mówił o tym, że jedna sprawą się zajęli, a drugą całkowicie olali. Nie było mowy o przeznaczaniu wystarczającej ilości czasu, tylko o całkowitym olaniu. Widzisz różnicę, manipulancie?
Gdybyś napisał, że poświęcono zbyt mało uwagi, to bym nie protestował, z resztą to tylko subiektywna opinia.

Nie twierdzę manipulancie bez honoru, że tego nie było, tylko że Twoja interpretacja jest jedynie Twoją opinią. To są Twoje domysły, które możesz poprzeć jakimiś tam argumentami, ale to są jedynie przesłanki, a nie dowody jasno potwierdzające Twoje tezy.

"To twoja linia obrony teraz wygląda tak, że niby nie zrozumiałeś demota?"
"Naszym honorem jest mieć to kompletnie w dupie" rozumiem jako całkowity brak odniesienia się do danej sprawy. 0 wypowiedzi i reakcji na dany temat. To nie jest zdanie mówiące o zbyt małej uwadze, tylko o jej braku. Czy uwaga jest odpowiednia, to kwestia subiektywna, czy była w ogóle, to już łatwo obiektywnie sprawdzić i po tym sprawdzeniu okazało się, że jesteś kłamcą. Natomiast później okazało się, że jesteś kłamcą bez honoru, który po pokazaniu oczywistych dowodów rżnie głupa i manipuluje, aby tylko nie przyznać się do popełnienia idiotycznego błędu. Jeśli nie uważasz na słowa, to jest to Twój problem, nie mój. Dla mnie one mają konkretne znaczenie.
Przed zrobieniem demota nie wiedziałeś o tych wypowiedziach na tt, prawda? - jeśli odpowiesz sobie na to pytanie, to już będziesz wiedział, że wcale nie chodziło Ci o zbyt małą uwagę, tylko o jej brak i po prostu byłeś w błędzie. Nie widzę możliwości, abyś ten argument mógł podważyć.
Z resztą po zwróceniu Ci uwagi zacząłeś się miotać, że to tylko 1 i żeby dać Ci więcej. Dano Ci, ale dalej za mało i ciągle rżniesz głupa.

Czym dla Ciebie jest "bycie kucem"?
Bronieniem prawdy? Walczeniem z kłamstwami i manipulacjami?
Jeśli tak, to Ty sam się tak definiujesz.
Ja nie broniłem poglądów na dane sprawy Konfederacji - masz prawo mieć opinię, że coś zrobili źle, ja tylko zwróciłem uwagę na Twoje oczywiste kłamstwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 4

@LowcaKomedii "słowa Brauna i Korwina to nie zdanie konfederacji"
Zdanie partii może się różnić od zdania pojedynczych polityków, to chyba dla Ciebie nie jest coś nowego?
A o co konkretnie chodzi, to nie wiem. Braun i Korwin są w Konfederacji i temu nie przeczę.

Po raz kolejny - słowa mają znaczenie. Że Ty o nie nie dbasz, to Twój problem.

"gadasz, że to nie jest zdanie Konfederacji"
Co Ty masz z tym wkładaniem mi jakichś dziwnych twierdzeń w moje usta?
Nie wiem o co chodzi...

No jest subiektywne. Ocena działań zależy od potrzeb. Ja jej się nie podejmowałem.

" Normalnie jakbyś patrzył na mały strumyk górski oraz na Wisłę w najszerszym miejscu i stwierdził, że subiektywną opinią jest stwierdzenie, że Wisła jest jednak większa."
Ciekawa analogia, ale zupełnie błędna.
Subiektywną opinią będzie np. czy rzeka wystarczy do zasilenia w wodę jakiejś miejscowości. Obiektywnym faktem będzie, że rzeka płynie i jest w niej woda. Subiektywnym jest poświęcony czas na daną sprawę, obiektywnym wypowiadanie się bądź nie na dany temat.

Gdybym był kucem (cokolwiek to znaczy), to pewnie bym znał tę sprawę. Jak już kilkukrotnie mówiłem, nie znam jej i nie przypominam sobie, abym się w jej temacie wypowiadał.

"Nie można napisać, że mieli tę sprawę KOMPLETNIE w dupie, bo, uwaga, kilku z nich podało JEDNEGO tweeta dalej."
O widzisz, pełna zgoda. Tak właśnie wyglądają fakty.

"Przez co śmiało można stwierdzić, że poświęcili tej sprawie tyle samo uwagi, co Wołyniowi."
A kto tak twierdzi?

"I jeszcze idiotycznie piszesz mi o co chodziło w MOIM WŁASNYM DEMOCIE."
Wiem jakie informacje posiadałeś przed jego stworzeniem, więc Twoja teza o niewystarczającym czasie zamiast żadnego nie ma sensu. Dokładając do tego użyte słownictwo, nie widzę podstaw do innych założeń.
Wołyń miał na celu pokazanie kontrastu. Bardzo dużo względem zero. No, ale nie wyszło :)

"podwójne standardy" - Twoje drugie imię :) Ty wiesz co Konfederacja ma na celu w swoich działaniach, ale ja już nie mogę wiedzieć o Twoich.

"ślepe bronienie partii " - a ślepe atakowanie, na podstawie nieprawdziwych danych czym jest? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 3

@LowcaKomedii "obiektywnym jest stwierdzenie, że jednemu tematowi poświęcili o niebo więcej uwagi niż drugiemu"
Zgoda. Nigdzie temu nie przeczyłem.

"Ja nigdzie nie stwierdzam, że gdzieś ta uwaga była wystarczająca, gdzie indziej już nie."
To jaki jest Twój zarzut? "Honorem jest mieć w dupie" jednak pokazuje, że coś Ci się nie podoba.
Co do moich słów, to wyjaśniłem wyżej.

Jeśli jakiś poseł wypowiedział się w danym temacie, to już oznacza, że dana partia jakoś zareagowała. Nie musi to oznaczać, że jest to jej zdanie. Ty kwestionowałeś samą reakcję.
Nie mam tt, więc nie wiem. Kolega mówił, że coś było, ale nie podał linków.

Oznacza to to, że nie podążam ślepo za partią i nie wiem wszystkiego o niej. Oczywiście, że nie przekreśla, ale sugeruje. Ślepo to bym ich bronił, a ja po prostu się nie wypowiedziałem. Nie widzisz różnicy?

Demot był prawdziwy? - nie, wprowadzał ludzi w błąd? - tak, przeszedłeś od stwierdzenia, że partia sprawę kompletnie olała, do "niewystarczająco zareagowała" - tak. Na pewno pajacerka?
Gdybyś miał honor i go usunął, to by nie było całego tematu...

Znaczy mam Ci uwierzyć na słowo? W co konkretnie, jeśli Twoja wiedza na ten temat była błędna?
"Naszym honorem" też podkreśla wydźwięk całej sytuacji. Całe to jednoznaczne stwierdzenie ewidentnie opiera się na założeniu, że nikt się do tematu nie odniósł. Jak chciałeś połączyć takie mocne stwierdzenie z faktami, że jednak wypowiedzi były? To Twoje tłumaczenie nie ma dla mnie żadnego sensu. Za to dostosowanie podejścia po otrzymaniu faktów jest bardzo proste...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 3

@LowcaKomedii Ale jak to, powielasz niesprawdzone informacje? Ty?
W ten sposób chcesz się obronić?
Do całej litanii Twoich udowodnionych wad, mogę jeszcze dopisać hipokryzję, do czego sam się przyznałeś...
Nie wziąłem pod uwagę takiego scenariusza, przyznaję. Natomiast o niczym dobrym to też nie świadczy w Twoim wykonaniu... Nie zmienia to też faktu, że po udowodnieniu błędności tezy niczego z tym nie zrobiłeś i dalej brnąłeś w te bzdury.

"podtrzymuję, że demot nie zawierał żadnego przekłamania."
Hahahaah :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 3

@LowcaKomedii "To nie są niesprawdzone informacje."
Kłamstwo.
Nie wiedziałeś o wypowiedziach na tt, czyli nie sprawdziłeś przekazywanych informacji.

"Razem z moim podpisem tworzyły logiczny i prawdziwy przekaz."
Kłamstwo.
Wprowadzały w błąd, oskarżając o całkowity brak reakcji.

"Sam nawet przyznajesz, że różnica w zaangażowaniu jest widoczna, więc o czym my tu w ogóle rozmawiamy?"
O tym, że nie przekazałeś jej w sposób zgodny z prawdą i nie potrafiłeś się przyznać do popełnionego błędu.

To Ty zrobiłeś go nieudolnie oraz bez znajomości tematu i teraz chcesz zrzucić winę na drugą stronę.
"tylko w ten sposób mogliście jakąś tę konfę obronić"
Ja nie broniłem Konfederacji, a broniłem prawdy, którą ten demot fałszował. Gdybyś zarzucił używając odpowiednich i zgodnych z prawdą słów, że reakcja była niewystarczająca, to bym się zdecydowanie inaczej odniósł. Nie usłyszałem też nic, co jeszcze powinni zrobić w sprawie Białorusi.

"gdyby na Ukrainie..."
Hah gdybanie. Co to za wymyślanie argumentów? Myślałem, że opierasz się na dowodach... Teraz takie podejście nie pasuje Ci do narracji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@LowcaKomedii "Teraz to już się bawisz w liczenie kropel w szklance wody i porównywanie ich do oceanu."
Nie obchodzą mnie porównania, a bezwzględne liczby. Demot sugerował, że było to 0, a fakty mówią, że jest to większa liczba, więc demot nie może być prawdziwy. Jeśli coś innego miałeś na myśli - trzeba było użyć innych słów. Painta używać umiesz...

Potrafisz sobie wyobrazić, że to jednak Ty popełniłeś błąd, a nie odbiorcy?
Słowa mają konkretne znaczenie, nie zasłaniaj się obrazkami.

"nagłośnić sprawę do granic możliwości, aby do takich rzeczy nie dochodziło."
Pytanie, czy my możemy wymóc cokolwiek na Białorusi?
Na polski rząd w sprawie Ukrainy Konfederacja może naciskać, bo polski rząd może czegoś od Ukrainy zażądać. Białoruś zapewne nas oleje, albo poczuje gdzie nas boli i rozszerzy akcję.
Taka jest moja opinia, jednak nie wiem czy tak by się stało. Tutaj jest pole do dyskusji.

"dla nich ważniejsze było wydarzenie sprzed kilkudziesięciu lat niż to, co jest obecnie"
Groby to też wydarzenie sprzed iluś lat. Niszczenie ich to tylko symbol. Tak naprawdę obie te sprawy dotyczą wydarzeń z przeszłości.

"ja mogę spokojnie postawić 100 i mieć pewność, że jej nie stracę"
A wiesz, że przez takie deklaracje bardzo łatwo możesz ją stracić? Akty wandalizmu po prosu się zdarzają i nie każdy spotyka się z reakcją.

Podałeś mi li.nk do partii Brauna. Próbowałeś to przeczytać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@LowcaKomedii "nie, to ty tak błędnie zrozumiałeś ten tekst"
Skoro nie był Twój, to skąd wiesz że błędnie?
Jeśli nie wiedziałeś, że jednak poruszyli ten temat, to w jaki sposób mogło chodzić Ci o proporcje, skoro ich nie znałeś?
Najpierw broniłeś się, że tylko jeden pisał i domagałeś się wypowiedzi ze strony innych - dostałeś je i dalej Ci coś nie pasuje.
Co by nie zrobili, to dla Ciebie zawsze coś będzie źle, bo nie zgadzasz się z ich poglądami.

"skoro wg mnie były jak najbardziej odpowiednie"
"Ja się do błędu przyznałem - chamsko dodałem wyraz kompletnie, zamiast napisać po prostu, że mieli w dupie, ale nie całkiem kompletnie. "
Coś mi się tu nie zgadza...

"Co ciekawe, zauważyłeś, że rzuciły się na niego tylko zwolennicy Konfederacji?"
Gdzie w polityce wygląda to inaczej? Jak często ludzie bronią innych partii?
Rzędy wielkości częściej popierają niezbyt wiarygodne bzdury, które są dla nich wygodne - tak jak Ty tutaj.

"Jak więc chcieli to wymusić na białoruskim rządzie lub polskim?"
Na Białoruskim 11 posłów niczego nie wymusi, presja może być tylko na polski rząd.
Co polski rząd może zrobić w tej sprawie? Ja nie wiem. Nie widzę za bardzo możliwości, za to widzę możliwości pogorszenia jej.
W sprawie Ukrainy może zrobić dużo, stąd presja ma sens. Nie oceniam, jedynie widzę sens.

Niektórzy Ukraińcy za to popierają zbrodniarza Banderę, nawet teraz. Czy ukraiński rząd nie powinien jasno się od tego odciąć?
Moim zdaniem to jest gorsze, niż robienie na złość poprzez niszczenie grobów.

"częściowo, ale traktuję to jako wysryw Brauna, więc średnio jestem zainteresowany"
Użyłbym innych słów, ale częściowo mogę się zgodzić.
Przede wszystkim czytanie tego jest dla mnie problemem, bo ten bogaty język jest tak rozwleczony, że treści trzeba szukać. Mi się po prostu nie chce w tym grzebać, więc uprzejmie proszę nie pytaj mnie więcej o Brauna.

Konfederacja chyba nie ma jednolitego stanowiska wobec Ukraińców, jak i całej wojny. Różni ludzie mają różne poglądy, tak więc ciężko jakieś podejście nazwać stanowiskiem partii.
W ogóle nie ma takiej strony, więc nic dziwnego, że Ci linki nie działają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
0 / 6

@LowcaKomedii dlaczego usunąłeś poprzedni demot o tej samej tematyce?? nie podobały Ci się komentarze/odpowiedzi czy jakiś inny powód?
widzę że na przyszłość muszę kopiować swoje komentarze na takich manipulatorów/kłamców/oszustów jak ty, aby potem nie pisać drugi raz tego samego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2022 o 15:18

P piotrKrokodyl
0 / 6

@LowcaKomedii
wszedłem na swój profil w komentarze i wszystkie moje komentarze z pod twojego poprzedniego demota zniknęły, dzieje się tak gdy demot zostaje usunięty, a nie odrzucony chyba że @admin coś pozmieniał. Na Twoim profilu też nie widzę odpowiedzi do mnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
0 / 6

@LowcaKomedii
"Swoją drogą dlaczego piszesz nie na temat " - piszę jak najbardziej na temat. Przecież wszystkie odpowiedzi z pod tamtego demota odpowiadały także na tego demota - w końcu wrzuciłeś ten obrazek jako odpowiedź na jeden z komentarzy.

"Czy coś z nim jest nie tak? Z czymś się nie zgadzasz, coś byś poprawił?"
No to teraz analiza manipulacji:
Według demota konfederaci przez wiele dni trąbili o Wołyniu, tylko przez 1 dzień o grobach na Białorusi i to ma świadczyć o tym, że Konfederaci w jakiś sposób zaniedbali sprawę grobów na Białorusi.
gdzie jest manipulacja? otóż kwestie Wołynia długo przed rocznicą była przywoływana przez różne osoby i praktycznie wszyscy ze sceny politycznej komentowali takie wydarzenia w tym konfederaci
Takie wydarzenia to np:
mural na kamienicy w Łodzi poświęcony Wołyniowi (koniec maja);
kaczyński, który pod koniec czerwca rzucił tekstem "zapomnieć, wybaczyć" w kontekście stosunków z Ukrainą
skandaliczna wypowiedź ambasadora Ukrainy w Niemczech
marsz pamięci ludobójstwa na Wołyniu 10.07 w celu kultywowania pamięci ofiar i poprzedzające zaproszenia na marsz
i w końcu rocznica zbrodni ustanowiona na 11.07

O grobach na Białorusi wspominano znacznie rzadziej pewnie z powodu natychmiastowej, prawidłowej reakcji MSZ - skoro MSZ zachował się jak należy to nie trzeba było protestować i naciskać na państwo, aby jakoś zareagowało bo już to zrobiło.
W przypadku Wołynia konfederaci słusznie założyli, że nasz MSZ nie dogada się ze stroną Ukraińską w kwestii obchodów i ewentualnych przeprosin więc sami nagłaśniali temat i zapraszali na marsz pamięci (w Wołyniu wciąż nie wie wielu Polaków, a Ukraińców tym bardziej)
O Wołyniu mówiono znacznie częściej także dlatego, że Ukraińcy zbrodni na Wołyniu nie uznają za ludobójstwo, a UPA to ich narodowi bohaterowie.
Wiele osób liczyło na to, że Ukraińcy przeproszą za wydarzenia i temat w końcu zostanie zamknięty. Nawet "kazano zamknąć mordy" tym co mówią o Wołyniu bo Zełenski 11.07 oficjalnie przeprosi Wszyscy od lewa do prawa na to liczyli w myśl "nie o zemstę lecz o pamięć wołają ofiary". Niestety okazało się to zwykłym fake newsem.

Dlatego uważam że manipulujesz ponieważ tematu Wołynia nie rozpoczęli Konfederaci, a reagowali głównie na wypowiedzi innych (wyjątek to 1-2tygodnie przed marszem pamięci na który po prostu zapraszali); temat grobów na Białorusi został wyczerpany w dzień może dwa, a kwestia Wołynia i oficjalna postawa rządu Ukrainy jest wciąż otwarta i przy okazji każdej rocznicy trzeba o tym przypominać, aż w końcu Ukraina przyzna się do ludobójstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2022 o 17:19

avatar kondon
+2 / 6

@LowcaKomedii Czy jeśli nasz interes nie pokrywa się z ukraińskim, to mamy taką sprawę odpuścić?
Co jest dla Ciebie ważniejsze, Polska czy Ukraina?

"Czy wałkowanie tematu rzezi wołyńskiej byłoby zbieżne z rosyjską propagandą?"
Czy przeprosiny ze strony ukraińskiej, wraz z przyznaniem się do popełnionych zbrodni, nie byłyby w interesie pojednania obu narodów? Czy nie byłby to krok do rozwiązania tego problemu i zapomnienia o sporze? Czy to by nas bardziej nie zjednoczyło i nie uciszyło głosów, które cały czas przypominają tamte wydarzenia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 4

@LowcaKomedii Interes rosyjski jest sprawą drugorzędną. Priorytetem jest polski.
Problem w tym, że różni ludzie go różnie rozumieją i jeśli ktoś ma inne zdanie, to nie oznacza z automatu, że jest jakimś trollem czy agentem.
Ja wolę argumenty od wyzwisk i tłumaczyć drugiej stronie (oraz czytającym), że jednak nie ma racji.

NATO na pewno w jakiejś części "sprowokowało" Rosję.
Świat polega na tym, że są państwa rządzące i istotne, jak np. USA, czy Niemcy w Europie i są państwa podporządkowane, czyli strefy wpływów. NATO zabiera te strefy wpływów Rosji i wspiera je w buntach. To są fakty. Pytanie czy lepiej być w strefie wpływów Rosji i czy te państwa na działalności NATO tracą - dla mnie raczej nie. Więc zdanie to jest prawdziwe, jednak oceniając je neutralnie, ciężko takie podejście państw wyrywających się z rosyjskiej strefy wpływów krytykować.

W linku chyba nie ma nic o Konfederacji, więc nie wiem co chcesz mi udowodnić.
Korwin szuka kontrowersji i głębokich przemyśleń. Takie tam jego filozofowanie i szukanie dziury w całym oraz sensacji. Z wyspą węży udało mu się trafić (a był za to mocno krytykowany, choć miał rację), co wydaje mi się zachęciło go do tego. Sam mówił, że on nie ma sympatii do żadnego z tych krajów, tylko kieruje się interesem Polski.
Nie śledzę jego twórczości, więc dokładnie nie wiem co on tam tworzy, ale z tego co widziałem, to jest to teoretycznie logiczne, ale praktycznie nie ma zbyt wielkiego sensu i raczej nie ma racji.
Nie jestem fanem historii i sprawa Wołynia niezbyt mnie interesuje, więc nie wiem co tam na ten temat mówili. Ciężko też przypuszczać, żeby politycy nie wykorzystywali jakiejś sprawy politycznie. Nie rozumiem tego zarzutu. Chcesz zaproponować partię, która tego nie robi?
Treścią Twojego demota było to, że inną sprawę kompletnie olali, co nie jest prawdą. Tak więc Twoje kombinacje na nic się zdają. Popełniłeś błąd i nie potrafisz się do niego przyznać.

"Nie chodziło o żadną pamięć, a o żałosne wykorzystanie ofiar i wytarcie sobie nimi gęby."
Tobie - na pewno. Im - nie wiem.

"No, ale widocznie konfa nie może potępić przyjaciół putina."
Kolejne Twoje kłamstwo. Nawet nie chce mi się linków wrzucać, ale dowodów przeczących Twoim bzdurom jest mnóstwo.

Nie potrafię się odnieść do poglądów Brauna, bo nie jestem jego fanem i słuchanie go jest dla mnie męczące, tak więc godzinny filmik z jego wypowiedziami jest ponad moje możliwości.
"Niektórzy chcieliby, żeby szybkim krokiem wciągać Ukraińców do polskiego systemu prawno-ustrojowego jako wyborców."
Ciężko mi się nie zgodzić z tą krytyką.

"Możesz tupać nóżką i zakrzykiwać rzeczywistość, ale fakty są, jakie są."
Tematy te nie wywołują u mnie emocji, więc nic takiego nie ma miejsca. To Ty tworzysz demoty na ten temat, więc może sam powinieneś stosować się do swoich rad?
Fakty są takie, że jesteś kłamcą i nie masz honoru, co zostało bezdyskusyjnie udowodnione. Cała reszta ma związek pośredni i tak na prawdę w ogóle nie muszę się do tego odnosić w kontekście oryginalnego demota.

Tak ogólnie ja nie mam pojęcia jakie podejście względem Ukrainy jest dla nas najlepsze i co nasz rząd powinien robić. Nie mam też dostępu do tajnych danych i co zostanie nam przekazane oraz ile za to zapłacimy. Nie jestem jasnowidzem i nie potrafię ocenić kto ma rację, więc raczej nie krytykuję ani pomocy Ukrainie, ani jej braku. Nie oskarżam też o trolling ludzi, którzy mają inne zdanie niż ja - to do niczego nie prowadzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 4

@LowcaKomedii "chyba troszeczkę kolejność ci się pomyliła."
Nie wiem, czy Cię dobrze rozumiem. Chodzi Ci o to, że niby dbam o interes rosyjski?
Napisałem to w kontekście negatywnego interesu rosyjskiego, czyli najpierw dbać o Polskę, a później próbować szkodzić Rosji. Jeśli coś szkodzi i Polsce i Rosji, to niekoniecznie to robić.

"Ale czekaj, to w polskim interesie było zniechęcanie do szczepień w trakcie pandemii?"
Nie do samych szczepień, bo wielokrotnie różni ludzie zachęcali do szczepień, ale konkretne grupy, tylko zniechęcanie do przymusu i całej tej polityki.

"W polskim interesie było np. wydawanie przez fundację Brauna kilku tomów książki Fałszywa pandemia"
Nie znam tej książki i nie potrafię ocenić. Patrząc na obecny stan gospodarki - bardzo możliwe. Przy czym nie chodzi mi o aspekty medyczne, ale polityczne.

Nie znam sprawy zabójstwa, nie potrafię się odnieść.

Porównanie do Hitlera - dramat, podwójny. Pokazuje Twój poziom moralny oraz brak zrozumienia przekazywanych treści, które z resztą są szeroko komentowane nie tylko przeze mnie. Gdybym jeszcze nie użył cudzysłowu, to mógłbyś się czepiać...

Wyszukiwałem pod tym linkiem słowa "konfederacja" i niczego nie znalazłem. Czytać mi się nie chce, więc wstaw cytat.

Korwin pisze swoje standardowe, kontrowersyjne treści. Nic nadzwyczajnego. Po prostu społeczeństwo bardziej żyje tematem i jest zdecydowanie po 1 ze stron, stąd większa krytyka i emocje.

"temat Wołynia może troszeczkę zaczekać w dobie obecnych wydarzeń na arenie międzynarodowej"
No i to jest właśnie opinia. Polityka jest jak karty - grasz, kiedy masz dobre. Teraz mamy świetne karty w tej sprawie i po prostu można ją wygrać. Rozumiem, że możesz się z tym nie zgadzać i nie mówię, że nie masz racji. Po prostu źle interpretujesz dane zachowanie, to jest problem. Ty nie potrafisz spojrzeć oczami drugiej strony, przez co brakuje Ci zrozumienia jej zachowań. Cały czas szukasz tylko pretekstu do ataku i przez to wychodzą Ci głupoty.

"Czyli demot był nietrafiony, ponieważ nie olali sprawy KOMPLETNIE, a jedynie OLALI?"
Wyżej już tłumaczyłem. Kompletne olanie to zero reakcji - łatwe do sprawdzenia i oceny prawda / kłamstwo. Olanie to opinia, kwestia dyskusyjna. Nie każdy temat potrzebuje tyle samo uwagi i o tym można porozmawiać. Czy ktoś coś powiedział nie podlega dyskusji, jeśli są na to dowody, które dostałeś.

"przecież napisałem, że słowo "kompletnie" tam nie pasowało i że trzeba było je wykreślić. Ba, zrobiłem również demota z poprawioną wersją, gdzie słowo kompletnie zostało zamazane. Co jeszcze miałem zrobić?"
Z całą pewnością mogę tutaj stwierdzić, że rżniesz głupa i nie potrafisz przyznać się do błędu.
Zrobiłeś prześmiewczego demota, do tego dalej wprowadzającego w błąd. To nie było szczere przyznanie. Nawet tego nie potrafisz przyznać i ten syfiasty demot traktujesz jako argument na swoją obronę, kiedy on pokazuje jaki zakłamany jesteś... Moralnie - dno.
Wystarczyło usunąć pierwszego demota i nie wchodzić w dyskusję, w której się totalnie skompromitowałeś.
Troszkę lepiej (dla mnie wystarczająco), byłoby napisać do mnie w komentarzu, że faktycznie popełniłeś błąd i usunąć demota.

"jest dla ciebie wystarczającą reakcją z ich strony"
Cytat poproszę, kłamco.

"nie zrozumiał wcześniejszego demota"
Jeśli "Naszym honorem jest mieć to kompletnie w dupie" jest równoznaczne z niepotraktowanie dwóch spraw z taką samą uwagą, to tak, masz rację.
Zanim Cię uświadomiłem myślałeś, że żadnej reakcji nie było. Przyznaj w końcu, że Twoje założenia rozminęły się z rzeczywistością. Wszystkie te farmazony o nierównym potraktowaniu tych spraw to manipulacje, aby tylko nie przyznać się do błędu. Demot powstał w oparciu o złe dane, stąd jego ostry wydźwięk. Gdybyś je znał, to zrobiłbyś go inaczej, co po czasie udowodniłeś, choć w bardzo nieudolny sposób.

"wyrzuca z Konfy Korwina oraz Brauna twierdząc, że ich słowa nie mają nic wspólnego z Konfederacją..."
Nie wiem do czego się odnosisz. Nie twierdzę tak. Znowu jakaś wesoła inte

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 9

@kondon „Nie wiem, czy Cię dobrze rozumiem. Chodzi Ci o to, że niby dbam o interes rosyjski?” – chodziło o to, że najwidoczniej Konfederacji chodzi przede wszystkim o dbanie o interes rosyjski, a nie polski i ty po dziś dzień udajesz, że tego nie widzisz.

„Nie do samych szczepień, bo wielokrotnie różni ludzie zachęcali do szczepień, ale konkretne grupy, tylko zniechęcanie do przymusu i całej tej polityki.” – tak, zachęcali. Szczególnie jak fundacja Brauna wydaje książkę fałszywa pandemia w kilku tomach, jak Braun Biega razem z Płaczkiem i Sochą (którą wprowadza do sejmu), jak konfederacja tworzy posty o „niedziałających” szczepionkach.
To pewnie też jest zachęcanie do szczepień:
https://twitter.com/KONFEDERACJA_/status/1335968881135906816
To również:
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-protest-konfederacji-przed-sejmem-muzeum-auschwitz-oburzone-,nId,5708946#crp_state=1
https://twitter.com/korolukm/status/1421806299721912321
Ty naprawdę chcesz teraz wmawiać, że czarne jest białe i że Konfederacja NIE zniechęcała obywateli do szczepień na covid? Poważnie zamierzasz tak kłamać?

„Nie znam sprawy zabójstwa, nie potrafię się odnieść.” – ale co tutaj znać? Będziesz dziwiszował? WIELU posłów konfederacji sugerowało, że za zabójstwem stoją Ukraińcy. Przykład:
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/bosak-zabral-glos-w-sprawie-zabojstwa-na-nowym-swiecie-nie-przeprosi/twrllp5,79cfc278
Nie zamierzają nawet przeprosić za podłe i kłamliwe szczucie.
A tu znajdziesz ich wpis, nawet z głównego konta konfederacji, gdybyś chciał głupio tłumaczyć, że wpisy m.in. Bosaka to nie zdanie Konfederacji:
https://www.donald.pl/artykuly/6gq2eKDm/konfederacja-postanowila-nie-komentowac-ze-sprawcami-smierci-polaka-na-nowym-swiecie-sa-polacy-nie-ukraincy
https://www.donald.pl/artykuly/jieXR7hS/konfederacja-chciala-uzyc-zabojstwa-polaka-do-straszenia-migrantami-policja-zdementowala-udzial-obcokrajowcow

„Wyszukiwałem pod tym linkiem słowa "konfederacja" i niczego nie znalazłem. Czytać mi się nie chce, więc wstaw cytat.” – ymm? Ale to jest wywiad z Sośnierzem. Ty szukałeś pisanego słowa „konfederacja” przy wywiadzie?

„Teraz mamy świetne karty w tej sprawie i po prostu można ją wygrać” – i liczyć na „szczere” przeprosiny, gdy Ukraina jest przyparta do muru?

„Ty nie potrafisz spojrzeć oczami drugiej strony, przez co brakuje Ci zrozumienia jej zachowań.” – zwrócę tylko uwagę, że z nas dwóch je jedyny potrafię spojrzeć oczami drugiej strony i tylko ja widzę, że liczne wypowiedzi/wpisy Brauna oraz Korwina bardzo wspierają interesy, szkoda tylko że rosyjskie. No ale przecież można również stanąć po stronie zbrodniarzy wojennych tylko po to, by chwilowo było na twój temat głośno, prawda? Nie widzisz w tym nic złego, mam rację?

„Olanie to opinia, kwestia dyskusyjna.” – o mój borze sosnowy, czyli będziesz robił to samo, jak z różnicą zaangażowania w obydwie sprawy i gadał, że to tylko subiektywna opinia, gdy ta różnica jest zatrważająca?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@LowcaKomedii Twoja interpretacja...

"We wtorek Konfederacja zorganizowała przed Sejmem protest przeciwko zaostrzeniu obostrzeń w Polsce oraz przeciwko ustawie posła PiS Czesława Hoca,"
Polityka.
Dalej znowu ten pajac, naprawdę nie masz lepszych źródeł?
Ale dobra, zwyczajny Korwin, nic nowego. Nie doszukiwałbym się logiki antyszczepionkowej, ale szukania kontrowersji.
Tt - napisali zdaje się prawdę.
Dla mnie nie było to ich celem, skoro jednocześnie twierdzili, że pewne grupy powinny się szczepić. To był przede wszystkim protest przeciwko przymusowi, lockdownom i całej tej polityce. Kilku z nich się też zaszczepiło.

Po prostu sprawa mnie nie interesowała i tyle. Nie mam o niej wiedzy, to się nie wypowiadam. Nie kwestionuję Twoich argumentów.

Link - spidersweb.
Dlaczego skoro coś Ci się nie zgadzało, założyłeś sobie że popełniłem taki głupi błąd? Nie wpadłeś na to, że to Ty się do czegoś błędnie odnosisz? Tak właśnie wygląda dyskusja z Tobą. Nie szukasz prawdy, a możliwości do ataku.

W polityce liczysz na szczerość?

"z nas dwóch je jedyny potrafię spojrzeć oczami drugiej strony"
Hahahahah :)
Nie masz o tym pojęcia i widzisz dokładnie to, co chcesz widzieć. Nie bierzesz pod uwagę innych opcji, co cały czas pokazujesz, jak 2 akapity wyżej.

"Nie widzisz w tym nic złego, mam rację?"
Nie zgadzam się z wieloma wypowiedziami Korwina w tej sprawie i chyba mniej więcej Ci o tym pisałem - że są teoretycznie logiczne, ale praktycznie błędne. Brauna nie śledzę w ogóle. Korwina z resztą też nie bardzo, ale częściej się gdzieś trafia i trudno go przeoczyć ;]

"ta różnica jest zatrważająca"
Różnica raczej jest obiektywna. Jej ocena jest subiektywna, jak i ocena adekwatności do sytuacji.

Taki ciekawy demot dla Ciebie się trafił :)
https://img4.dmty.pl//uploads/202207/1658151703_ylfgqz_600.jpg
Liczby niekoniecznie prawdziwe, ale idea już tak.
Ten 1% to dla Ciebie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@LowcaKomedii Zrobiłeś demota, w którym 1 osoba z Konfederacji zareagowała. To była Twoja wiedza na ten moment - błędna wiedza.
Nie chciałeś też ani przeprosić, ani szczerze przyznać się do błędu, a tylko zaatakować ze zaktualizowanymi danymi.

"ogromna różnica to tylko subiektywna opinia"
A gdzie tak piszę? Różnica jest, kwestia co sobie z nią zrobisz dalej.

Ok, przyznaję, nie było to kłamstwem, tylko błędną interpretacją. Przy czym tutaj nie twierdzę, że nieuzasadnioną.
"Zapytałem, co więcej można zrobić w sprawie grobów na Białorusi. Odpowiedzi nie dostałem, tylko zmianę tematu. Ja nie mam pojęcia co można jeszcze zrobić w tej sprawie."
Nie pisałem, że jest to wystarczająca reakcja, tylko, że ja nie wiem co jeszcze można zrobić. Byłem otwarty na argumenty w drugą stronę, tylko ja ich nie widziałem.
Przyznaję, że można to różnie zrozumieć.

Wykazałem, że Twoje pierwotne założenia się nie sprawdziły, dlatego zmieniłeś narrację. Demot był błędem i nie potrafisz się do tego przyznać.

"I to właśnie zrozumiałem jako wyrzucanie ich z konfy, gdy mówią coś głupiego."
No ale sam napisałeś "zrozumiałem", czyli jest to Twoja interpretacja. W połączeniu ze stanowczym stwierdzeniem, jak: "Wypowiedzi czołowych członków konfy – to nie zdanie konfederacji." jest to przynajmniej manipulacja.
W linku ze spidersweb nie znalazłem argumentów przeciw Konfederacji, to Ci napisałem, że nie wiem o co chodzi. Niezbyt precyzyjnie odniosłem się o konkretny link, tylko Ty zamiast dopytać, to już sobie dopisałeś dokładnie to, co Ci było wygodne.

"Korwin szuka kontrowersji i głębokich przemyśleń."
Taki już jest i niczego z tym nie zrobię. Nie podoba mi się to i nie wiem, czy nie byłoby lepiej gdyby przeszedł już na emeryturę. Co więcej mogę dodać? Jak już mówiłem nie śledzę jego wypowiedzi, więc precyzyjnie się nie odniosę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 3

@LowcaKomedii Nie siedzę w ich głowie i nie wiem co naprawdę było ich celem. Oceniam jedynie to, co widzę, a nie widzę wszystkiego. Po raz kolejny - nie śledzę Brauna, a on jest dość specyficzny. W jego przypadku tym bardziej nie wiem. Sośnierz, Mentzen, Korwin i Bosak wypowiadali się, że pewne grupy szczepić się powinny = dla mnie nie są przeciw samemu szczepieniu.

"politycy nie stosowali się do własnych zaleceń itp.? To się często zdarza."
U nas nie zdarza się często, a po prostu jest normą...
Tylko tutaj chyba sami się przyznali, co nie ma większego sensu.

"bo byłby to nie pierwszy raz"
No i co Ci to dało? Właśnie przyznałeś, że chciałeś mnie po prostu zaatakować, a nie dojść do prawdy. Że tak Ci było wygodnie...

"i to jest właśnie żałosne, że takie zagrywki robi się dla kilku procent poparcia"
Nie jestem przekonany, czy ten temat robi więcej dobrego, czy jednak złego.
A pisaliśmy o polityce międzynarodowej, a tutaj słupki mają dużo mniejsze znaczenie. Chodziło o działania całych państw, nie partii. Chociaż moje pytanie było bardziej ogólne.

"Faktem jest, że Konfa znacznie bardziej zaangażowała się w Wołyń niż w niszczenie grobów na Białorusi. Koniec i kropka."
Cały czas przyznaję Ci w tym miejscu rację. Tylko co z tego? Cały czas też Ci piszę, że reakcje zależy od potrzeb i na jej podstawie powinno się oceniać. Sama ilość jest bez znaczenia.

"pod demotem obrazującym prawdę" Piękne kłamstwo, brnij dalej :)
Napisałeś "honorem jest kompletnie..." Pięknie podkreśliłeś o co Ci chodzi i pięknie Cię to zgubiło.
"nie wiedziałeś, że chodzi mi o skalę"
Przedstawiłeś demota nie w kwestii skali, więc o co Ci chodziło jest mało istotne. A ciężko żeby Ci chodziło o skalę, skoro jej nie znałeś.
Wyżej masz obrazek, który pięknie Cię podsumował.
Przegrałeś, więc zmieniłeś zdanie, udając, że od początku Ci o to chodziło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 3

@LowcaKomedii Ten z zamazanym Winnickim i słowami. To nie było żadne przyznanie się do błędu, a pajacowanie. Ten z resztą jest tym samym...
"Tak samo tutaj - konfa nie liczy 9 członków. Ilość była całkowicie symboliczna."
Posłów jest 11, zareagowało przynajmniej 5. Faktycznie symboliczna liczba...

"nie nie był"
A to nie przyznałeś, że jednak dobór słów nie był optymalny?

"temat Białorusi pominęli"
Znowu nie uważasz na słowa...

Już pisałem, że najważniejsze są interesy Polski i najpierw pod tym kątem należy oceniać. Dopiero w drugim rzędzie efekt dla Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem