Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
86 115
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar YszamanY
-5 / 21

dokładnie , mówiłem bez bicia że moje kolejne konto to także @MirrorOfDoom

nie róbmy z tej strony tuby propagandowej Polski , a zdecydowanie @MirrorOfDoom to multikonto moich wielu kont .jak tam twoje/moje mokre sny ? nadal walczysz o pisowską Polskę ?
Pozdrawiam serdecznie i życzę więcej szczerości w życiu :) @MirrorOfDoom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 lipca 2022 o 22:44

avatar YszamanY
-5 / 13

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 8

@YszamanY po pierwsze to wyrazy wspolczucia ze musisz sie z idiotami mierzyc. Wierze, ze dasz rade! Uwazaj tylko, zeby nie oskarzyli Cie o podjadanie im z lodowki skoro Ciebie wszedzie widza xD
Po drugie, to zabawne jest to, ze do kogos nie dociera, ze jakby wziac np. 200 pracownikow umyslowych z danej firmy to by sie okazalo, ze rozne osoby maja rozny styl pisania. Ale do tego trzeba kontaktowac sie sluzbowo za posrednictwem tresci pisanych, a nie tylko Panie Areczku Pan wypije wode po pracy a teraz do roboty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hidikiwi
-1 / 3

@Xar Jadąc Paskalem Brodnickim muszę powiedzieć, że to jest po prostu przepyszno XD Jeden konfederasta jedzie po drugim konfederaście w obronie Platformersa! Myślałem, że libki nie są w stanie ośmieszyć się bardziej, a tymczasem wkraczasz ty. Cały na biało. Zero logiki w wypowiedzi, ślepy na najprostsze korelacje, ale z zapałem godnym lepszej sprawy! Uj tam, że argumentów zero. Aż sobie zrobiłem screena twojego obrazka z zaznaczeniami. Takiego pustostanu umysłowego jaki sobą prezentujesz, nawet u pisiorów się nie znajdzie. I jeszcze ten nosek, brązowy od całusów składanych na tyłku kolegi Szamana XD

@Yszaman jesteś gość! Ośmieszyłeś dwóch głupkowatych libków zwolenników konfederastji! Trzymaj się chłopie i nie przestawaj!

Aż rzecz uczciłem kontem na Demotywatorach! Kurka, dodam cię do obserwowanych bo pewnie jeszcze nie raz mnie zaskoczysz XDD Co za piękny umysł XDD Wierze, ze dasz rade! XDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+20 / 20

Wolę, żeby demotywatory były Hydeparkiem i pozwalały wypowiedzieć się każdej opcji, a nie były hejtparkiem ani tubą jednej opcji, gdzie za napisanie 2+2=3 nie dzieje się nic a za 2+2=5 dostaje bana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MirrorOfDoom
+10 / 14

@koszmarek66 nie krytykuję swobody wypowiedzi - co więcej jestem jej wielkim zwolennikiem! Natomiast skoro jest jasny (i zakładam, że taki sam dla każdego) zestaw reguł, to go przestrzegajmy. Logowanie się na 4 różnych kontach i wrzucanie niemalże tej samej treści jest po prostu spamowaniem i propagandą :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+4 / 6

@koszmarek66

Osobiście uważam, że „wolność wypowiedzi” oznacza, że zawsze i bez konsekwencji można mówić prawdę. A nie, mówić co się chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+2 / 4

@MirrorOfDoom Masz rację, że postępowanie wbrew zasadom nie jest w porządku. Ale w życiu przyzwyczaiłem się, że druga strona dyskusji czy działania w której uczestniczę nie musi być czysta jak łza. O Tobie też nic nie wiem ale nie muszą obchodzić mnie Twoje intencje wyrażone w tym democie i dlaczego akurat temu użytkownikowi się dostało. Nie moja sprawa i nie wpływa radykalnie na moje postrzeganie ani Ciebie ani Jego. Wolę wczytywać się w treść komentarzy i demotów bo niosą czasem bardzo wartościowe informacje bez względu czy ich autor jest podobny do mnie czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 lipca 2022 o 22:55

avatar koszmarek66
+3 / 3

@Sok_Jablkowy Zahaczasz o filozofię. Co to jest prawda? Czy to co nam się wydaje prawdziwe czy naszym autorytetom, czy większości ludzi? Nawet nauka nie osiągnęła prawdy. Dochodzenie do niej to ciągły proces podważania tego co wydaje nam się prawdziwe. Nie idźmy w tę stronę. Kilkuset filozofów twierdziło że wie co to jest prawda choć każdy miał nieco inną. Oni już nie żyją w większości i zostały po nich trochę inspirujące ale jednak śmieszne książki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MirrorOfDoom
+3 / 9

@koszmarek66 Oczywiście, że nie muszą Cię obchodzić moje intencje. A jednak demot wywołał u Ciebie chęć reakcji i rozpoczęła się dyskusja. To dobrze, bo komentarz na demota jest dużo trudniejszy niż proste kliknięcie "mocne/słabe". W każdym razie - na pewno czysty jak łza nie jestem - ze względu na niską tolerancję na trolli (a tych mamy już tylu w tvp, czy innym tvnie), mam swój prywatny interes w tym democie. Chodzi mi mianowicie o zmniejszenie zalewu tych samych treści z kilku różnych kont, publikowanych przez jedną osobę. Nie wstydzę się tego jakoś namiętnie - tym bardziej, że ponoć charytatywność jest najwyższą formą egoizmu ;) Tak więc przyznaję - moje działania są egoistyczne - niech trolle wszelkiej maści ograniczą się do jednego konta, a będzie się przyjemniej (przynajmniej mnie) nawigowało po portalu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 5

@koszmarek66

Każdy z nas wie czy mówi prawdę, czy kłamie. Nie ma powodu tego komplikować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+4 / 4

@Sok_Jablkowy No i utknąłeś w pułapce :) Po pierwsze nasze przekonanie o tym co jest prawdziwe nie jest dowodem na prawdę. Po drugie każdy z nas przyznawał tysiące razy, że się mylił w swoich poglądach (lub co gorsza to tylko wypierał). Po trzecie ja też nie mogę wiedzieć kiedy Ty mówisz prawdę a kiedy nie. Z powyższych powodów oraz z konsekwencji tego, że nie mam wzorca prawdy aby to stwierdzić przez porównanie.
Bawimy się tylko odbiciami w lustrze... a może nie ma lustra?.
Mam nadzieję, że zbytnio nie skomplikowałem?
Komplikowanie spraw jest też jedną z form na utajenie prawdy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 3

@koszmarek66

Tak, dwie osoby, które mają odmienne zdanie, mogą być przekonani, że to oni mówią prawdę. I nie mam z tym, żadnego problemu i nie zmienia tego co napisałem. Ważniejsze jest, żeby wszyscy mieli świadomość czym jest, czym nie jest i nie używali wolności słowa jako wymówkę. A temat wyegzekwowanie tego, nie był przeze mnie poruszony. Każdy z nas wie czy mówi prawdę, czy kłamie. Nie ma powodu tego komplikować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 6

@MirrorOfDoom a teraz popatrz sobie na roznice
widzisz co chcesz zobaczyc - wygoogluj sobie samospelniajaca sie przepowiednia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2022 o 13:09

G gabriel001
+6 / 6

Ciekawi mnie ile jest w tym prawdy, ile fanatyzmu, a ile płatnej protekcji.
Zobaczę jak dyskusja się rozwinie.
Stawiam raczej na szybki lot do archiwum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MirrorOfDoom
+7 / 11

@Cammax widzę, że uruchomiła Cię informacja o sprzeciwie wobec propagandy pro-peowskiej. Z opisem demota chyba nawet się nie zapoznałeś - masz podany zestaw cech, po których widać, że szaman i reszta kont jest prowadzona przez jedną osobę. Ale ułatwię Ci życie - nie dość, że wszystkie 4 konta piszą te same treści, to na dodatek charakteryzują się takim samym lekceważeniem dla zasad poprawnej pisowni. Przykłady - służę uprzejmie - spacja przed i po znakach interpunkcyjnych, rozpoczynanie nowego zdania słowem pisanym z małej litery, używanie tych samych sformułowań itp. itd. Co więcej, gość jest tak bezczelny, że nawet się nie kryje - bardzo często wykorzystuje te same grafiki pomiędzy kontami - np. Data ze Star Treka. Nie podobne, dokładnie TE SAME.

Co do moich protestów w sprawie pisu - proszę o to jeden z moich demotów: https://demotywatory.pl/5044564/Serce-mu-krwawi-na-mysl-o-kolejnych-restrykcjach.

Kolejny argument - "Każdy może pisać co chce, o ile nie łamie prawa w ten sposób." Nie prawda - każdy dodatkowo musi się stosować do regulaminu strony (o ile tenże nie łamie przepisów). A w regulaminie, jak byk stoi (dział 4, pkt 2): "Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto". No tak - nawet to napisałem w opisie demota, ale przeczytałeś tylko, że jestem przeciwko propagandzie pro-peowskiej.

Następne - w 2015 nie protestowałem bo nie miałem tu konta. Natomiast niedawno zarobił bana pisowski propagandysta, fraggelsik czy jakoś tak. IMO ta sama banująca ręka powinna zrobić porządek z multikontami trolli drugiej strony.

Odsyłanie na inne grupy, czy strony jest równie mądre, jak argumenty pisiorów, że jak mi się zarządzanie krajem nie podoba, to mam robić wypad do Niemiec.

Nie wiem kogo wy chcecie przekonać argumentami rodem ze stajni pis, że pis jest zły a wasza opcja jest cacy. W sumie dla mnie po i pis to ten sam poziom dna, więc chociażby z tego powodu nie powinienem krytykować szamana bo nikt nie zniechęca do po równie skutecznie, jak on.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2022 o 1:05

avatar Xar
-1 / 7

@MirrorOfDoom a czemu nie zakladasz, ze sa ludzie(W Polsce jest ich okolo 36 milionow, z dostepem do kompa/telefonu bedzie pewnie z 30) ktorzy moga po prostu uzywac podobnych form gramatycznych? Zreszta nazwanie pol-debila gamoniem to nic niezwyklego. Poza tym, jak ludzie glosuja ciagle na PiS i nie widza co sie w kraju odpindala,to jak nazwac ich inaczej niz gamoniami? Ja osobiscie uzywalbym slow wiekszego kalibru

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+2 / 4

@Xar jest taka możliwość, nie mniej pewne rzeczy jak się dłużej tu siedzi to aż cisną po oczach lol

@Wektorynka wiesz jak się nazywa argumentację w dyskusji, która nie odnosi się do meritum, a ma zdyskredytować adwersarza?
Na marginesie, jak już wypominasz popełnienie, błędu to go określ, jaki to błąd lub gdzie. Wtedy to ma sens.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnLilly
-3 / 5

@MirrorOfDoom Żadnych dowodów tutaj nie podałeś, ja tu widzę tylko Twoje "wydaje mi się". Jak podejzewasz kogoś o posiadanie kilku kont to walisz bezpośrednio do moderacji a nie demota tworzysz. Użytkownicy posiadający kilka kont faktycznie są banowani więc moderacja ma narzędzia by takie osoby wyłapać i tych narzędzi używa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-3 / 3

@Tibr no wiesz, sa tez pewni geniusze ktorym sie wydaje ze wywietrzyli pewna teorie spiskowa. Np. ja mialem podany link prowadzacy do profilu na fotka.pl gdy jeszcze takie cos istnialo i tam byla podana pierwsza litera mojego nazwiska. I jacys geniusze wprobowali wmowic, ze stachuw to moje drugie konto, bo mam nazwisko zaczynajace sie od litery w. Takze wiesz, daleko bylbym z takimi smiesznymi w gruncie rzeczy teoriami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MirrorOfDoom
+4 / 4

@Xar nazywanie ludzi debilem nie świadczy za bardzo o tym, że warto z tobą prowadzić dyskusję. Przedziwne jest to, że osoba o poglądach zbliżonych do libertariańskich (wnosząc po twoich demotach) uważa za debila kogoś, kto uważa po i pis za bratnie dusze socjalistyczne i sprzeciwia się propagandowemu spamowaniu jednej i drugiej strony. Serio uważasz, że zamiana pisu na po zmieni cokolwiek poza świniami przy korycie? I że dla tej zmiany warto rezygnować z własnych przekonań politycznych? Osobiście wolę wspierać te opcje wolnorynkowe, które mam. Nawet przy problematycznej metodzie H'ondta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wektorynka
-3 / 3

@Tibr
Może masz rację ale:

autor wytyka polszczyznę komuś, to chyba jednak odnoszę się do meritum (w tym przypadku hipokryzja)

Co do wskazywania błędu - też może masz rację ale wychodzę z założenia, że osoby, które potrafią pisać i czytać poprawnie, dawno go znalazły, pozostałych uczyć polskiego nie będę bo i po co? Przecież tego nie da się zrobić w komentarzach, tylko na lekcjach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+2 / 4

@Wektorynka nie, on nie wytyka błędów w polszczyźnie nikomu, on wskazuję na podobieństwo w stylu pisania, gdzie błędy mogą być czymś charakteryzującym daną osobę, bo to jest clou demota.

Jeżeli, nie chcesz "uczyć" ani wskazać gdzie jest błąd to w istocie komentarz staje się bezsensownym w tym wypadku, gdy Demot dotyczył zasad poprawnej polszczyzny lub rzeczywiście ja wytykał miałabyś rację mógłby tak pozostać, niejako wytykając po prostu hipokryzję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@MirrorOfDoom wiesz, większość ludzi popiera PO tylko dlatego, że to jedyna partia mająca szanse na obalenie PISu i dyktatury. PO ma stosunkowo mało betonowego elektoratu. PIS całkiem sporo. Dlatego niestety, jak chcemy odsunąć PIS od władzy, to musimy zagłosować na partię, która będzie za PISem w sondażach. Na ten moment PO, choć nie skreślajmy też Hołownii.
PIS przegra, zostanie rozliczone, będzie można głosować ma kogo się chce. I bez obaw, że zmarnujesz głos dając PISowi większość. Wtedy zobaczymy ile PO ma tak na serio zwolenników. Pewnie zostanie tylko beton, bo inne głosy pójdą na Hołownię, Lewicę, a może nawet na partie, które dziś nie mają szans na wejście do sejmu.

Rozumiem, że komuś mogą obie partie się nie podobać, ale na ten momemt takim podejściem dajemy PISowi 3.kadencję na tacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MirrorOfDoom
+1 / 3

@Tibr Jak widać, czytanie ze zrozumieniem nie jest potrzebne żeby komentować. Aczkolwiek podejście pod tytułem, wiem ale nie powiem jest na prawdę rozczulające :)

@Cammax rozumiem Twoje argumenty. Inna sprawa, czy się z nimi zgadzam. Tak, czy inaczej to nie jest tematem demota. Demot dotyczy tego, że konkretny użytkownik z kilku kont wypisuje konkretne treści charakteryzujące się m.in. tym, że: 1. popierają po (w mocno agresywny sposób), 2. stosuje wyjątkowo niechlują polszczyznę. Uważasz, że to jest ok? Że łamanie regulaminu strony tylko po to żeby opluwać każdego, kto nie jest za po, jest drogą do przekonania wahających się?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2022 o 17:41

avatar Cammax
0 / 0

@MirrorOfDoom nie jest. Tylko w praktyce ciężko to wyegzekwować, bo ktoś może na każde konto wchodzić z innego urządzenia. I tak łatwiej wyłapać tu bana za zrobienie combosa niż za agitację za kimkolwiek. W wielu przypadkach demoty/komentarze dodawane przez trolle są co najwyżej usuwane. Nawet prawicowych trolli praktycznie się nie banuje, mimo że np. promują nienawiść do innych krajów. No chyba, że napiszą o Ukrainie, to leci ban na kilkaset lat.
Podobnie ze spamerami wrzucającymi kilkanaście demotów na dzień. Niby nie wolno, bo spam, ale często strony są zawalone ich "twórczością".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wektorynka
-4 / 10

Nie znam tematu, bo nie śledzę w tak fanatyczny sposób demotów.
Ale ktoś kto wypomina poprawną polszczyznę a sam robi rażące błędy w (nomen omen) pisowni?

Skąd ludzie, którzy nie potrafią poprawnie pisać (nie wiem czemu, może jeszcze szkoły nie skończyli?) wpadli na pomysł, że są tak mądrzy, że będą opiniować sytuacje choćby na demotach? Przypomina to działania wszelkich niedorozwiniętych influencerów, youtuberów itp.

Polecam najpierw skończy szkołę, potem brać się za doradzanie innym. I nie chodzi mi tu tylko o autora, ale wszelkich speców, z obu stron sceny politycznej. Jaka przyjemna cisza nastałaby w polityce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MirrorOfDoom
+5 / 7

@Wektorynka cieszę się, że zwróciłaś uwagę na problem, jaki Cię trapi. Faktycznie powrót do szkoły może pomóc czytać ze zrozumieniem! Zwracam uwagę na powtarzające się, dość mało popularne, błędy pomiędzy kilkoma kontami, które produkują tożsame treści. Wnioskowanie na poziomie pierwszej klasy szkoły podstawowej pozwala łatwo stwierdzić, że sama poprawność gramatyczne nie jest w żaden sposób celem demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 3

@MirrorOfDoom zauwazyles kilka bledow, ale rozbieznosci nie zauwazyles. Postawiles teze i do niej doszukiwales sie dowodow ignorujac tresci do niej nieprzystajace

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MirrorOfDoom
+4 / 6

@Xar rozbieżności, o których piszesz nazywamy zasadami poprawnej pisowni. I do tego, są to te najprostsze. Po znakach interpunkcyjnych stawiamy spację (nie przed, a po) i zaczynamy zdanie pisząc z dużej litery. Te zasady znają nawet najmłodsi, więc to, że autor się do nich czasem stosuje, a czasem nie, stanowi jego znak firmowy. Gdybyś znalazł trzy konta spamujące za pisem, regularnie mieszające ww. czynniki, to miałbyś rację. Natomiast w poście, w którym piszesz o idiotach dokładnie zgadzasz się z moją tezą.
Dokładnie ten fragment: "Po drugie, to zabawne jest to, ze do kogos nie dociera, ze jakby wziac np. 200 pracownikow umyslowych z danej firmy to by sie okazalo, ze rozne osoby maja rozny styl pisania." Właśnie Panie Areczku o tym mówię ;) Różne osoby mają różny styl pisania. Identyczne niechlujstwo SUGERUJE jedną i tą samą osobę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2022 o 13:57