Popatrzcie na te samochody. Każdy zupełnie inny, wyjątkowy. Dziś wszystko robią na jedno kopyto. Pracuję w fabryce Fiata. Będziemy produkować teraz trzy różne marki. a każda na tych samych częściach. Tylko buda inna. Czasy świetności motoryzacji już dawno minęły.
@Szyderca87 seat alhambra - volkswagen sharan - ford galaxy lub Peugeot 107 - Citroën C1 - Toyota Aygo. Albo Citroen C-Crosser - Mitsubishi Outlander - Peugeot 4007. Nie pierwszy raz. A co to za trojaczki?
@Szyderca87 Kiedyś samochody były raczej dla bogatych, każdy chciał się jakoś wyróżniać i chętnie płacił za coś oryginalnego. Nadal takie mamy, jest cała pula unikalnych projektów i marek, ale te są nadal poza budżetem przeciętnego zjadacza chleba. Co obecnie jest samochodami dla ludu, dawniej było po prostu rowerem i też każdy był jednakowy. Obecnie jest ledwie kilka koncernów motoryzacyjnych, a marki to tylko marki odróżniające linie produktowe.
@sl4w3x Po to były najprostsze pop-up headlights.
Światła które dało się wpasować w aerodynamiczną bryłę, były albo niewydolne, a to nielegalane. No to dali pop-upy żeby przynajmniej w dzień współczynnik oporu był dobry
Mega fajne dzięki za filmik
W Polsce te klasyki trzeba by było zamęczać jazdą na światłach mijania. Do wolności rodem z USA nam daleko.
Popatrzcie na te samochody. Każdy zupełnie inny, wyjątkowy. Dziś wszystko robią na jedno kopyto. Pracuję w fabryce Fiata. Będziemy produkować teraz trzy różne marki. a każda na tych samych częściach. Tylko buda inna. Czasy świetności motoryzacji już dawno minęły.
@Szyderca87 seat alhambra - volkswagen sharan - ford galaxy lub Peugeot 107 - Citroën C1 - Toyota Aygo. Albo Citroen C-Crosser - Mitsubishi Outlander - Peugeot 4007. Nie pierwszy raz. A co to za trojaczki?
@Szyderca87 Kiedyś samochody były raczej dla bogatych, każdy chciał się jakoś wyróżniać i chętnie płacił za coś oryginalnego. Nadal takie mamy, jest cała pula unikalnych projektów i marek, ale te są nadal poza budżetem przeciętnego zjadacza chleba. Co obecnie jest samochodami dla ludu, dawniej było po prostu rowerem i też każdy był jednakowy. Obecnie jest ledwie kilka koncernów motoryzacyjnych, a marki to tylko marki odróżniające linie produktowe.
Mnie się podoba. Robi się super aerodynamiczne kształty a po włączeniu świateł....zwiększa się ilość CO2.
@sl4w3x Po to były najprostsze pop-up headlights.
Światła które dało się wpasować w aerodynamiczną bryłę, były albo niewydolne, a to nielegalane. No to dali pop-upy żeby przynajmniej w dzień współczynnik oporu był dobry
dla mnie kazde auto ma twarz, każde :) czy wy tez to widzicie, czy to ja powinnam zacząć brac antypsychotyki?