Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
29 53
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G Goretex
+5 / 19

Nie ma co idealizować żadnej z partii. Trzeba wybrać racjonalnie z tych koalicji, które wystartują .

Rezygnacja z wyboru to tak naprawdę głos na partię z żelaznym elektoratem, czyli PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 6

@Goretex Żadne z ugrupowań nie jest warte głosu, bo wszystkie mają powiązanie ze sobą których nie widzimy. Co nie spowoduje żadnej zmiany w kraju. Najlepszym sposobem byłoby wybierać spośród ludzi nie powiązanych do tej pory z polityką i do tego obsadzać na stołkach ludzi o kompetencjach w danym temacie. Tak jak to zrobiono na Islandii w 2011 czy 12.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+3 / 5

@Maverick98 potraktujmy nie głosowanie jako brak Twojej oceny dla polityków.

Jeśli nie pokazujesz którego z nich popierasz, to jak niby ma on mieć jakikolwiek wpływ na to co się dzieje ?

Serio tak ciężko namierzyć i zagłosować za jakimkolwiek sprawdzonym społecznikiem ? Gościem który jest dobrym organizatorem życia społecznego a jednocześnie nie ma inklinacji do organizowania ludziom życia prywatnego ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 5

@Goretex Nie pwiedziałem że nie głosowałem. Mam zdanie na temat większości polityków dlatego żadnego z nich nie darzę żadnym zaufaniem. Ostatnio dla przykladu zaufałem na wyborach samorządowych człowiekowi którego znałem od lat i uważałem za dobrego gospodarza i godnego do piastowania urzędu burmistrza. Niestety kiedy wygrał w krótkim czasie okazał się zwykłym oszustem i złodziejem. A nawet nie jest z pisu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+1 / 13

W kraju wszystkie partie akceptują porządek prawny (zwłaszcza te przy władzy), można sobie pozwolić na lenistwo wyborcze. Niestety u nas PiS jest tak destrukcyjną siłą, że jeśli nie oderwiemy ich od koryta teraz, to kiedyś obudzimy się w kraju typu Białoruś lub Rosja. Nie pójście na wybory w najbliższym terminie, to tak jak część Niemców w 1933 pomyślała że skoro żadna partia im nie odpowiada programowo, to nie ma sensu iść głosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychad
-1 / 11

No szkoda, że duża grupa ludzi tak uważa, PiS ma już stały elektrorat poparty daninami dla Rydzyka a ten wie jak wiernym przekazać nowinę o jedynej słusznej partii, a to już około 4-5 mln Polaków :(
dla nich nie musi dobrze robić oni idą za swoim guru, którym jest kościół :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
-2 / 12

i nie dziwię się - z resztą mam podobne podejście. Jeśli po przeczytaniu programów wyborczych itp będzie sytuacja, że totalnie nic nie będzie mi pasowało, to najzwyczajniej nie pójdę. Będę wolał milej spędzić czas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+5 / 11

@Lulus I dlatego tak ważne jest by uświadomić ludziom, że nie idąc na wybory wspierają partie z żelaznym elektoratem, takie jak PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-1 / 9

@Lulus brawo ze nie wstydzisz sie swojego pogladu mimo ze za takie pidejscie ludzie tutaj linczuja niczego winnych ludzi :)

Dla mnie opcja mniejszego zla i znowu Donalda nic nie wnosi i nie zmienia.. Oczywiscie Super Donald uratuje kraj od zarazy :D

Ciekawe czy mowi obecnie ze znowu podniesie swoim owieczką ze znowu im podniesie wiek emerytalny :D bo skoro raz to zrobil i wielu expertow i fanatykow ryzego niemca go broni za ta decyzje a pis anulowal jego super pomysl to logicznie myslac po przejeciu wladzy powinien niezwlocznie naprawic blad pisu i dalej kontynuowac budowe silnej i niezaleznej Polski :D niech im nie zapomni tego powiedziec.. ze musza dluzej pracowac zeby oni mogli jeszcze bardziej nie robic nic :)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niemoja
0 / 4

@Lulus I w ten sposób oddasz walkowerem głos na PIS, a później będziesz płakał "kto na nich głosował"?
Poprzednie wybory wygrali, mając 30 % głosów - tylko dzięki tym, którzy nie poszli na wybory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 4

@Goretex pis wprowadził wiele nowych podatków, ciąża jest rejestrowana a płaczecie bo Tusk podniósł vat o 1 % i zapisał wam wasze pieniądze w zus-ie co mogło być dla was korzyścią przy spadających giełdach czyli i kolejne lata pod rządami pis-u dla spędzenia miło godziny w domu ? wasza logika jest powalająca .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2022 o 10:20

G Goretex
+2 / 4

@nielubiepisu mam nieodparte wrażenie, że poprzedni komentarz chciałeś skierować do kogoś innego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+2 / 8

@Obyczajowy Twój komentarz jest nieźle oderwany od realiów ekonomicznych.

Skoro ludzie żyją dłużej, to powinni dłużej składać na godną emeryturę. Błędem PO było zmuszenie ludzi do dłuższej pracy, co wyraźnie się nie spodobało wielu osobom. Właściwym podejściem było, i jest wyraźne poinformowanie, że dłuższa praca da wyższą emeryturę.

Trudno więc winić PO o złe intencje.. no chyba, że nie ogarnia się ekonomii, to wtedy winić można ich o wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 2

@Goretex nie wiem jak to się stało, nie pisałem do ciebie, widać że czujesz realia polskiej sceny politycznej i zdajesz sobie sprawę z ordynacji wyborczej ,co do emerytury, wtrącę swoje zdanie- PO zrobiło to uczciwie, wszyscy łącznie z kobietami mieli pracować dłużej, dzisiaj, kto miał świetne warunki pracy przez całe życie , przejdzie na emeryturę w wieku 65 lat, kto miał przechalapane nie będzie robił do 67 roku życia, lecz o wiele dłużej .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2022 o 14:17

avatar Obyczajowy
0 / 4

@Goretex przeciez tam nie ma nikogo za co winic :D same swietoszki :D wszyscy sa tam nieudolni i kradna co pokazal najlepszy przyklad Kukiza jako mini nadzieje ze ktos nowy da chociaz polot temu szambu polskiej sceny politycznej a kukiziatko biedne zostalo wessane w 5 sekund i jest po chlopie :)
O czym Ty w ogole do mnie piszesz.. Ty bronisz i tlumaczysz jakas grupe glabow ktorzy kamieniami rzucaja w dinozaury itd a ja leje cieplym moczem na kazdy rzad i pseudo wladze jak i partie i politykow i smiac mi sie chce z ludzi oddajacych dumnie swoje glosy na swoich panow :)

Wybor miedzy braniem w dupe z geby a jak dupa boli to znowu do geby na oslode a pozniej wiadomo :)) znowu dymanko w dupke.
Tak i jestem wykolejony i odrealniony. Nie posiadam kredytu nie biore zapomogi nie glosuje na oszustow nie utrudniam ludziom zycia, prowadze swoj maly legalny biznes i cale zycie staram sie byc niezaleznym i isc swoimi spokojnymi sciezkami. Nie mam dzieki temu problemow typu 90% polakow udupconych w jakies badziewie zwane pogonia za zachodnim wzorcem szczescia gdzie multum ludzi ma dlugi i kredyty a wiekszosc biznesow i firm sa totalnie na kreche i lising i nie potrafia samodzielnie przetrwac 3 miesiecy bo zaraz jest bol dupy o hajs.
Idz glosuj :) ratuj nas wszystkich choc ja tej pomocy nie potrzebuje to rob co uwazasz za sluszne a ja posiedze i popatrze :) jak teraz was PO=KO poglaszcze po glowce po raz drugi :D ja jebe jak mozna drugi raz robic to samo jako mniejsze zlo :D kurde zniszczmy te zlo zamiast je ciagle wymieniac z mniejszego na mniejsze bo to juz nudne jest i slabe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-2 / 2

@Obyczajowy ja bym powiedział, że wybór polityka to wybór ciecia który zarządza blokiem. Jak widzę, Ty masz jakieś bardziej odjechane wizje.

Serio oceniasz ludzi przez medialne wpadki ? Niby można, ale to niezbyt sensowne kryterium.

"Ty bronisz i tlumaczysz jakas grupe glabow "
Ja jedynie tłumaczę jak działa ekonomia i państwo. Niektórzy do dziś nie wpadli na to, że miarą efektywności władzy jest nie ilość medialnych wpadek, a konkretne wskaźnik które pokazują jak polepsza, czy też pogarsza się nasze życie na skutek działań konkretnej władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
+1 / 3

@Goretex medialna wpadka.. co to za lagodne okreslenie spartaczonej roboty polityka :D zanim sie nie wydala medialnie to jaka byla :D wpadka niewidomka

Takie bajki do mnie w ogole nie trafiaja. Oni wiedza jak dziala ekonomia. Nie widzisz tego? Na kontach miliony pochowane gdzie sie tylko da a podwyzki sobie daja..
A dla ludzi podwyzki cen za wszystko.
Jak dla nich super ekonomia. Sam fakt ze jedynym ratunkiem dla Polakow jest gosc bez pomyslu i jakiejkolwiek mocy przebicia ktorego polacy mieli juz dosc i jedynym ich wyborem mial byc niby pis gdzie rzekomo wszyscy wiedzieli i mowili ze pis to chu.. jnia bedzie a i tak sie stalo a teraz Super Donald nas wybawi
Ha Ha Ha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-3 / 3

@Obyczajowy wybacz, nie oceniam partii po jednym człowieku, nie oceniam człowieka po jednej wpadce.

Nie wiem czy PO nas zbawi, ale wiem, że z PiS będzie gorzej.

Wybór partii to nie wybór między dobrem a złem, to czasem wybór między złym a jeszcze gorszym. I nie można zachowywać się jak rozkapryszony dzieciak który mówi, że nie wybierze. Nie wybierzesz, wybiorą za Ciebie.

Za jakiś czas poznamy koalicje i wtedy będzie czas wyboru. A później będzie czas wyborów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
+1 / 1

@Goretex @niemoja - "wspierają partie z żelaznym elektoratem, takie jak PiS" - okey, możemy pójsc, oddać na PiS i wtedy będa mieć 40%, a nie 30% :) obniżyli podatek dla spółek(CIT 9%), teraz obniżyli PiT z 17 na 12% o obniżkach vatu już nie wspominam. Fakt, rozdają jak porypani napędzając inflację. Fakt - nie umieją wykorzystywać sytuacji politycznych i fakt - robią masę rzeczy na hurra(Polski wał, cała sytuacja z programem węglowym - można mnożyć w nieskończoność). Mają swoich asów uważających się za elite, ale takich asów masz w każdej partii - @Obyczajowy już wspominał o dinozaurach, ja pamiętam "Szoguna" - co by nie mówić o Dudzie, jakoś tego poziomu kompromitacji sobie nie przypominam.
Także tak - jeżeli nie znajdę odpowiedniego programu, to nie zagłosuję bo aktualnej partii nie popieram, ale patrząc obiektywnie też nie mam na co narzekać. A z racji, że poglądy mam antyunijne, głównie z powodu Brukselowskich zapędów do ulepszania na siłę życia innym, to na partię prounijne w życiu nie zagłosuję - wolę w takim układzie się nie fatygować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2022 o 20:47

G Goretex
-1 / 1

@Lulus Każdy ma prawo wyborcze i powinien z niego skorzystać. Nawet gdyby miało się to skończyć oddaniem nieważnego głosu. Choć zdecydowanie wolałbym wtedy opcję jasnego zaznaczenia wielkiej kratki "NIE WIDZĘ TU SWOJEGO REPREZENTANTA"

Rozumiem, że obniżkę PiT z 17 na 12% jakoś zauważyłeś ? Bo wiele osób zauważyło że w tym samym czasie zmieniono zasady naliczania składki zdrowotnej i wyszło na to samo, są przedziały które zyskały, są takie co straciły. O "Szogunie" słyszałeś a to Ci umknęło ?

Wiesz, że podatek PiT zasilał też samorządy (to takie coś trochę bliżej niż władza centralna, czasem drogę wybuduje, nauczycieli i urzędników opłaca). PiS i im zabrał tym ruchem kasę, bez żadnej rekompensaty. Będą teraz musieli prosić się centralnej władzy o dodatkowe środki, a te dostana jedynie posłuszni. Wracają czasy centralnego sterowania.

Wiesz, że szorujemy w rankingach przyjazności, przejrzystości i przewidywalności przepisów, ale na całe szczęście wiadomo że to "brukselskie kłamstwa" i "zagraniczne manipulacje" bo "żyje nam się coraz lepiej"

Pewnie też świetnie wiesz o ile skróciły (wróć.. wydłużyły się) kolejki do specjalistów przez te kilka lat, nawet przed pandemią.

Jesteś na bieżąco z tym jak wzrosła (wróć.. zmalała) wydajność sądów w rozpatrywaniu spraw gospodarczych.

Zaobserwowałeś jak wystrzeliły (a raczej zdołowały) inwestycje w sektorze prywatnym ? Wskaźnik który pokazuje jak szybko poprawiamy naszą wydajność i wdrażamy nowe technologie. No, ale może uważasz że prywaciarze to szuje, a gospodarka centralnie planowana to przyszłość narodu... PiS lepiej rozwinie nasz kraj.. medialnie, dokładnie tak jak rozwiązuje właśnie problemy z węglem... szkoda że nie zaczął ich ogarniać od razy po tym jak problem powstał.

Możesz porównać jak ładnie nasze PKB prezentowało się na tle innych państw w okresie kryzysu za czasów PO, a jak fatalnie wypadamy teraz na tle innych państw jeśli chodzi o inflację, czy choćby liczbę nadmiarowych zgonów. Wskaźniki które pokazują, że coś poszło bardzo nie tak.

I wiedząc o tym wszystkim piszesz mi o "Szogunie" i o tym, że prezydent Duda się "aż tak się nie skompromitował"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
0 / 0

@Goretex - "Rozumiem, że obniżkę PiT z 17 na 12% jakoś zauważyłeś ?" Ależ oczywiście, że zauważyłem i to im trzeba oddać. To, że przy okazji przydałby się jaśniejsze przepisy i by nie było problemów z naliczaniem składek zdrowotnych to swoją drogą. Przecież nigdzie nie napisałem, że są idealni - bo nie są. Ale jeżeli jakiś aspekt poprawią, to uczciwie przyznaję - nie należę do tych, co krytykują dla samej krytyki. Rozumiem, że jakby PiT zwiększyli do 30% to skakałbyś z radości, bo więcej kasy dla samorzadu?

O przepisach mi nic nie musisz pisać - są pogmatfane i mamy ich za dużo. Żaden polityk nie będzie chciał ich odchudzić i zrobić przejrzystymi, niezależnie od opcji. Tu by się przydało wprowadzić zasadę 3 do 1, czyli jak chcesz jakiś przepis wprowadzić, to powinni wybierać 3, które na jego miejsce mają być skasowane.

"kolejki do specjalistów" - polecam dbać o własne zdrowie, to mniej odwiedzin i skłaniać się ku prywatnemu sektorowi. Lepiej dla pacjenta, jak i samego lekarza. Specjalistów brakuje wszędzie. Ostatnio moja znajoma pisała, że w Belgii prywatnie na ortopedę czekasz pół roku. Dlaczego nie ma specjalistów i tak mało ludzi chce się tu kształcić? Nie wiem, ale to nie tylko problem Polski, zatem najgorzej nie stoimy.

"wydajność sądów" - By usprawnić sądownictwo to za reformę musiała by się wziąć osoba, która zna ten kawałek chleba, a nie polityk. Nie powiesz mi, że przed PiSem było idealnie - to wymagało poprawy i nadal wymaga, ale za to musi się zabrać ktoś kompetentny.

"szkoda że nie zaczął ich ogarniać od razy po tym jak problem powstał." - powtórzę się: nie są idealni i w wielu sprawach dają przysłowiowej d*py po całości. Ja to widze i Ty to też widzisz. To wszystko można poprawić - kwestia tak naprawdę zrobienia tego, jak należy.

Co do kryzysu pragnę przypomnieć, że PO zrobiło to kosztem ludzi. Daj PiSowi przejść przez kryzys, dopiero ocenimy.

O "Szogunie" Ci pisałem nie bez powodu - porównujesz prezydentów i rząd do rządu. Dlatego obok szoguna napisałem o Dudzie.

A przechodząc teraz do samego początku posta: "Choć zdecydowanie wolałbym wtedy opcję jasnego zaznaczenia wielkiej kratki "NIE WIDZĘ TU SWOJEGO REPREZENTANTA"" - tu w 100% popieram i byłoby to bardziej sensowne, niż oddawanie nieważnego głosu. Ja cenię swój czas i widząc naszą scenę polityczną na przestrzeni lat, z braku alternatywy będzie mi szkoda jechać i bawić się w zakreślankę dla samego faktu. Ktoś może pomyśleć, że wtedy popieram aktualnie rządzących, ale patrząc na serio obiektywnie nie jest źle. Owszem, mogłoby być lepiej i dużo rzeczy jest do poprawy, ale to nie znaczy, że jest totalnie i całkiem źle.
Bezrobocie nadal pomimo zawirowań mamy niskie, generalnie jak ktoś chce, to ma łatwo znaleźć prace. Z otwarciem własnego interesu w jakiejś niszy w sumie też, tylko tu trzeba się bujać z przepisami, które właśnie mogły by być uproszczone. Z dostępem do lekarzy prywatnie jak coś pilnego też większych problemów nie masz(Czyli cześć doktorów i specjalistów chce jednak tu pracować, tylko nie na państwowym), choroby przewlekłe możesz na ubezpieczenie się leczyć. Jedyne co Tu by się przydało zmienić, to by te ubezpieczenie zdrowotne było opcją, a nie przymusem. Wbrew pozorom naszemu społeczeństwu aż tak źle się nie powodzi - wystarczy spojrzeć na drogi i zobaczyć jakie samochody jeżdżą. Oczywiście to zależy znowu od regionu i majętności mieszkańców danej gminy, ale w ogólnym ujęciu wygląda to po prostu na takie uczciwe szkolne "4".
Dlatego, jeżeli będzie jakaś sensowna alternatywa - tak, dam jej szansę. W innym wypadku sobie po prostu odpuszczę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-1 / 1

@Lulus czyli okazuje się, że PiS za nic nie odpowiada, ani za pogorszenie się dostępności opieki zdrowotnej, za wydłużenie czasu oczekiwania na rozstrzygnięcie spraw, za nadmiarowe zgony w pandemii. I tylko ten ostatni punkt związany jest z kryzysem.. z którym jak widać niespecjalnie sobie poradzili na tle sąsiednich krajów wprowadzając chaotyczne przepisy w zakresie zamykania/wspierania/i ogólnego chaosu.

W Polsce było 6 razy więcej nadmiarowych zgonów niż w Wlk.Brytanii, 4 razy więcej niż w Niemczech.. ale po prostu PiS dało d... Ale poczekajmy aż się uspokoi. Wtedy ich sobie spokojnie ocenisz, jak wokół nic się nie będzie działo. Bo w konsumowaniu owoców światowego wzrostu są przecież dobrzy..

Wcale nie uważam, że popierasz aktualnie rządzących. Druga opcja to, że oceniasz tylko po sobie, a że nie jest ci źle, a inni Cię nie interesują, to po co zmieniać. I nie widzisz zagrożenia że PiSowi się pogłębi. A trzecia.. zbyt zajmują Cię ciekawostki typu "Szogun" żebyś realnie ocenił to co PiS robi z naszym systemem i gospodarką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-2 / 2

@Goretex rozumiem i szanuje twoj punkt spojrzenia.
Mi w ogole on nie przeszkadza. Mi poniekad latwiej tak mowic jak mysle bo dla mnie obojetne jaka wladza rzadzi. Nikt mi nic nie dak i nikt mi nie zabierze.

Z tymze wybiora za mnie.. no coz.. jakbym przed rzadami glosowal na PO tak jak Ty zapewne to i tak by wyszlo ze ktos wybral za mnie.. bo moj glos nic nie zdzialal.. bo wiekszosc wybiera cos dla mniejszosci.. czyjs wybor nie musi byc moim wyborem.. wiec jak dla mnie to nie do konca jest jak to opisujesz. Mimo tego zycze powodzenia i niezlomnosci.
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
+6 / 20

Zadne jedzenie nie jest idealnie przepyszne, ani nawet bliskie temu co pokazuja w telewizji/internecie, dlatego tez nie ma sensu jesc cokolwiek, bo to nie perfekcja i nalezy z czystym sumieniem umrzec z glodu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-5 / 11

@Greglem ale tok myslenia haha geniusz..
Szkoda ze jedzenie bylo przed telewizja.. i jest czyms niezbednym do zycia... co za glupie porownanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
-2 / 8

@Greglem A ktoś coś pisał o ideale czy o godnym? Jak ty wolisz "jeść" śmieci niż zaczekać w restauracji aż kelner poda ci smaczne jedzenie to twój wybór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ata11
+2 / 6

@Duergh ileż można czekać w tej restauracji? A jak nie dożyjesz? I godnie umrzesz?
Może powinno się zapolować na żarcie samemu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
-2 / 4

@Ata11 "Może powinno się zapolować na żarcie samemu?" Na pewno jest to lepsze nisz jeść te POPiS'owe śmieci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-3 / 5

@Greglem
ale "indeligencja" nie stosuje tej zasady do siebie, oni mądrzą się tylko gdy dotyczy to Polski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2022 o 10:21

C cyklak
-1 / 5

@Greglem "@Greglem ale tok myslenia haha geniusz..
Szkoda ze jedzenie bylo przed telewizja.. i jest czyms niezbednym do zycia... co za glupie porownanie"
Może teraz kilka osób zrozumie, umiejętność czytania nie jest równoznaczna, że się wie co jest napisane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+2 / 6

@Obyczajowy możesz śmiało się zwrócić do szkół, które ukończyłeś, o odszkodowanie za stracony czas spędzony w murach. Im więcej szkół tym więcej kasy. Widzę duże możliwości wzbogacenia się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
-2 / 4

@Obyczajowy to ze pod czyjas wladza bedzie Polska przez nastepne 4-5 lat tez jest nieuniknione, tak jak jedzenie by przezyc. Na razie od 7 lat do wyzywienie podaja ci g#wno jako pokarm, a ty nawet nie masz zamiaru poprosic o jakas inna potrawe, bo "nie bedzie to ideal", a sumienie bede mial czyste...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-1 / 3

@Duergh jak zwykle bredzisz ""Może powinno się zapolować na żarcie samemu?" Na pewno jest to lepsze nisz jeść te POPiS'owe śmieci" - będziesz jadł pisowskie śmieci, takie jakie ci dadzą emeryci i socjal i nie ogarniasz tego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-1 / 5

@Greglem nie dzieki. Mam swoj rozum i swoje zycie ustawialem odkad tylko skonczylem 18 lat w taki sposob by byc jak najmniej zalezny od tego co dla nas tworza politycy. Jak najmniej zalezny od systemu. Jak najbardziej samodzielny i samowystarczalny jezeli chodzi o prace i polepszanie swojego zycia jak i rodziny. Z dala od 500+ ktorego nie pobieram a mam dziecko.
Zdala od kredytow ktore rzad wciska na wspolke z bankami by okradac ludzi. Z dala od wszelkich pomyslow i jakiejkolwiek checi pomocy ze strony wladzy. Nie dziekuje.
Ty mozesz sobie tam porownywac co chcesz i szukac sensu gdzie go nie ma. Mozesz robic wszystko bo jestes wolnym czlowiekiem a wiekszosc ludzi i tak szuka pseudo przywodcow ktorzy beda za nich decydowac jak maja zyc, ile zarabiac, gdzie pracowac, jak byc traktowani i rzekomo za nich myslec jak i podejmowac wazne decyzje.
A kto wierzy ze PO = KO wygra wybory i tylko dzieki temu ze je wygra cokolwiek zmieni to jest bardziej naiwny niz wyborca pisu. Pis jest tak mocno ustawiony ze nie wystarczy go pokonac w wyborach. Pis ma kosciol, ma swoja telewizje, ma sady, ma spolki panstwa, ma wszedzie swoich ludzi ktorzy wraz z pisem wala walki i sie dorabiaja a co za tym idzie pis bedzie sukcesywnie blokowal i utrudnial cokolwiek zmienic w kraju. Co ma PO=KO?
Nie maja nic. Sa zerem. Oni wygraja pusty slogan a ich mozliwosci tworcze beda na znikomym poziomie. Minie kilka lat i nic sie nie zmieni bo PO=KO nie podola niczemu i nic nie osiagnie.. i tak w kolko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
0 / 2

@nielubiepisu Oj o mnie się nie martw, ja sobie poradzę, powinieneś się raczej o siebie zatroszczyć jak ty idziesz przez życie z klapkami na oczach i widzisz świat 0-1 (a to i tak wybiórczo) :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-1 / 1

@Duergh kolego twoja logika jest żałośnie niska, Tusk podniósł vat o 1 %, pis wprowadził ci ponad 40 nowych podatków , żyjesz jak ci pis każe i pozwala żyć żyć , nie jak sobie radzisz .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 4

Głosowanie to przykład jak z życiem. Jeżeli nie urodziłeś się w bogatej rodzinie zapewniającej start w życie, to orasz tym co masz, lub zostajesz ofermą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
-1 / 3

Gdybyś mógł zagłosować w 1794 roku to na kogo: Austrię, Prusy czy Rosję?

BTW. W rękach PiS nadal jest Sejm, Prezydent, Sąd Najwyższy, Prokuratura, Policja, Wojsko Polskie, WOT, trybunały, NBP, energetyka, instytucje kontrolne.
PiS to wie i ma 2 wyjścia albo to odda i setki, tysiące działaczy stanie przed obliczem sprawiedliwości, albo nie odda i mamy koniec demokracji.
Jest też trzecie wyjście wg mnie bardziej prawdopodobne, że dogadają się z kolejną władzą. Taki nieformalny i niejawny Okrągły Stół "Wy bierzecie władzę a nas się nie czepiacie i zostawiacie nam to co nagrabiliśmy".
Jest też czwarta wersja, dużo gorsza, globalna, z której śmieje się coraz mniej ludzi patrząc na to co się wokół dzieje. NWO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2022 o 12:25

avatar Obyczajowy
-4 / 4

@koszmarek66 NWO to podatawa :) naszej przyszlosci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 9

"Jest też czwarta wersja, dużo gorsza, globalna, z której śmieje się coraz mniej ludzi patrząc na to co się wokół dzieje. NWO." - nie żeby coś, ale im więcej czasu mija, tym zabawniej wygląda to foliarskie NWO.
Teoria sięga j1918 roku
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nowy_porz%C4%85dek_%C5%9Bwiata więc tak trochę "iksde"
Liga Narodów z 1920 miała być naszym NWO,
okres odbudowy po zakończeniu II wojny światowej miał być NWO,
ONZ miało być naszym NWO,
NATO miało być NWO
i inne wydarzenia, w które zaangażowane jest wiele krajów.

Zgadzam się jednak, że coraz mniej ludzi się z tego śmieje. Większość z tych, co się śmiała, pewnie leży już na podłodze i się z tego śmiechu dusi. Już wiek minął, a przebudzeni dalej strzelają ślepakami i łączą losowe wydarzenia z urojonym NWO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem