Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
od ~MarwinMuppet
+
95 123
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J JRH
+1 / 5

Dokładne, jeden lewy pas wystarczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Redziu89
+2 / 2

@JRH dwa lewe będą spoko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vanzant145
+2 / 8

Bo polski "janusz cebulak jeździec" nie wie, że niedopuszczalna jest jazda lewym pasem ruchu jeżeli prawy pas jest wolny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dziennik
0 / 2

@vanzant145 nie tylko w PL jeżdżą lewym.
Nie raz jadąc 3 pasmową autostradą za granicą widziałem jak jadą środkowym pasem, a prawy pusty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+8 / 10

Gdyby tak zamiast tysięcy tirów i ciężarówek postawiono na transport kolejowy (oczywiście tego co można), a póżniej tylko na odcinku lokalnym - krajowym, używać ich do transportu, poprawiło by to znacząco sytuację na autostradach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tmaniek
+2 / 2

Rozumiem że zdjęcie tego auta (made in Bawaria),przypadkowe:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kapustin_
+9 / 13

Warto budować je dla mnie. Jadę wtedy prawym pasem, wyprzedzając wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+2 / 6

Na autostradzie prawy pas jest dla aut o niższej dozwolonej prędkości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+2 / 14

zjedź na prawy a później spróbuj z niego wyjechać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dawletiarow
-5 / 15

@ubooot
Zdradzę Ci sekret. Jak wciśniesz pedał gazu(nr 3 licząc od lewej) to wtedy jedziesz szybciej i łatwiej wyprzedzać. Żebyś zrozumiał. Lewy pedał czyli nr 1 to ten gdzie bliżej nogi masz drzwi w Polsce. Środkowy czyli nr 2 to ten pomiędzy dwoma innymi i jest to Hamulec. I 3 ostatni w kolejności licząc od lewej jest właśnie Gaz. Dodatkowo jeśli brakuje ci w Yarisie mocy, możesz oszukać system i zmienić z 6 na 5 magiczną dźwignią pomiędzy fotelami.

Natomiast jeśli powyższe nie skutkuje i dalej nie potrafisz się włączać do ruchu to zostań na prawym pasie między ciężarowymi, a najlepiej w domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 2

@Dawletiarow on oszukuje system jadąc środkowym pasem, omijając kierowców tirów, którzy blokują lewy pas. Poza tym jazda prawym pasem, w sytuacji, kiedy jest dużo zjazdów jest bez sensu. Inna sprawa, ze w razie wypadku z środkowego nie ma gdzie uciekać i raczej to powinno dać ludziom do myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ryho1000
0 / 6

Na autostradzie dla wszystkich osobówek jest taka sama dozwolona prędkość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+2 / 2

@ryho1000 dla osobowek, tak. Ale dla ciezarowek juz nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lingerer
-2 / 2

@ryho1000 w Polsce tak lecz już w Niemczech na autostradzie BO już nie jest ta sama i zależy od maksymalnej prędkości zapisanej w homologacji auta. Chip autka i nagle płacz bo mandat nawet 700 €

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nr8
-1 / 1

@lingerer nacpales sie czy jak? masz auto do 3,5T i albo przekroczyles predkosc albo nie. Pokaz mi dowod gdzie jest napisana max V. Chip jest legalny, chyba ze szwagier mowi inaczej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lingerer
0 / 0

@nr8 taaa "masz auto do 3,5T i albo przekroczyles predkosc albo nie"
BMW 118d Hatchback E87 II 2.0 143KM prędkość maksymalna według homologacji producenta wynosi 208 km/h spokojnie to rozbujasz do 240km/h i wyłapiesz Strafzettel
za... użytkowanie pojazdu niezgodne z przeznaczeniem, co stricte nie jest mandatem za przekroczenie prędkości, a jednak z jej powodu (na szczęście syn miał w schowku papiery od stożkowych opon bo też był by mandat)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nr8
-1 / 1

@lingerer zaden policjant nie konczy kursu TÜV wiec nie maja pojecia co i jak szybko jechac moze.
Autostrady, poza odcinkowymi ograniczerniami, maja jedynie zalecenie 130km/h. Wracajac do syna, to z pewnoscia nie pierwszy mandat, i po prostu jest juz zweryfikowanym uzytkownikiem BMW i przy kazdej kontroli bedzie "trzepany". Zapier*alac trzeba z glowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lingerer
0 / 0

@nr8 jakiś ty tendencyjny że BMW w NIEMCZECH? no nie do pomyślenia
1) nie napisałem że dostał mandat (solidarność mundurowa) tylko że tak traktują prędkość maksymalną
2) niepotrzebny jest kurs TÜV wystarczy że ma MTP wpisuje VIN i wszystko jak na dłoni
3) masz rację z pewnością nie pierwszy mandat przez 10 lat wypisał ich kilkaset

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
+2 / 2

Jak napisałeś to dla tej 1/3
Czyli według ciebie na każdym pasie jest tyle samo samochodów. XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 4

I jedziesz sobie z maksymalna dopuszczalna predkoscia 140km/h i masz przed soba ciezarowke ktora rowniez ma na liczniku maksymalna dopuszczalna dla niej predkosc - wiec roznica predkosci miedzy Wami to 50km/h. I teraz musisz sprawdzic, czy mozesz zmienic pas na srodkowy albo dajesz po hamulcach(zakladajac przy okazji ze osoba z lewego pamieta o tym, ze zjezdzajac na srodkowy musi puscic kogos z prawej). I przykladowo zwalniasz do 110km/h bo musisz puscic kogos kto jechal srodkowym. Wyprzedzasz, wracasz na prawy, rozpedzasz sie(marnujac paliwo na przyspieszenie ktorego nie trzeba byloby gdybys jechal srodkowym). Powtarzasz manewr za kazdym razem gdy widzisz jadacy prawym pojazd z ograniczeniem do 90km/h. Dodaj do tego ze nie kazdy bedzie jechal 140km/h tylko moze ktos lewym albo srodkowym jechac szybciej.Po ile km stwierdzisz, ze nie ma sensu jechac prawym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
+1 / 1

@Xar po wypadku, kiedy zorientujesz się, ze z środkowego nie ma gdzie uciekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
0 / 0

@mikv z prawego też nie ma dokąd, na lewym gnają z szatańskimi prędkościami, na prawo są często gęsto rowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem