Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G gienas
+6 / 20

Za samo nieużywanie neutralnych zaimków dyscyplinarka jest zbyt dużą karą.
Podejrzewam ze owo "nieużywanie" to tylko czubek góry... Lub uczeń ma "duże plecy" ;) .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 15:34

J jonaszewski
+5 / 11

@gienas Już niżej w komentarzach ładnie naprostowano sprawę. Ot, kolejna katopropaganda.
@Tummler Fajnie się kłamie? Myślałeś, że nie wyjdzie na jaw manipulacja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+24 / 56

Chore czasy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rocannon2
+4 / 18

@LowcaKomedii Jak się wczytasz dokładniej, to typ jest fundamentalistą katolickim i zrobił sporo żeby do tego aresztu trafić. Czy słusznie mu sąd wydał zakaz zbliżania się do szkoły czy nie to inna sprawa ale naruszył go z pełną świadomością możliwych konsekwencji. Prawdopodobnie chce zostać męczennikiem i jakimś tam symbolem uciśnionego konserwatyzmu. Czytajmy dokładnie sprawę a nie dajemy się szczuć clickbajtami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+2 / 28

@Rocannon2 Artykuł czytałem, ale i tak uważam, że zakaz nauczania i przebywania w szkole tylko z tego powodu, że nie chciał nazwać trans-płciowego chłopca dziewczynką jest kuriozalny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rocannon2
+4 / 14

@LowcaKomedii them/they których miał używać to jest zaimek neutralny płciowo. Nie wiem czy to dużo lepiej ale dwie półprawdy to już całe kłamstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+5 / 27

@Rocannon2 Wiesz, ja osobiście czułbym się trochę jak klaun, gdybym miał się do ludzi zwracać w ten sposób.
A czasy robią się na tyle chore, że nawet w niektórych korpo do stopek w mailu dodaje się przykładowo "pronouns: she/her". Już kilka takich maili widziałem.
Dla mnie idziemy w bardzo niepokojącym kierunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psarnack
+2 / 2

@LowcaKomedii i teraz pomyśl ze jesteś nauczycielem języka angielskiego ... i inni uczniowie słuchają :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
0 / 2

@Rocannon2 może szuka atencji jak elgiebety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacek83218
+4 / 10

@LowcaKomedii
Dla mnie neutralność płciowa to jest przegięcie. Ok rozumiem że chłopiec czy dziewczynka może urodzić się nie w swoim ciele, ale to nadal będzie "zamieniony" chłopiec/dziewczynka a nie kurde obojnak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bananaway79
-3 / 3

@Rocannon2 weź ty sie człowieku na ścianie zatrzymaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rocannon2
0 / 0

@bananaway79 Politycy i różnego rodzaju aktywiści napuszczają na siebie ludzi pod byle pretekstem między innymi puszczając w świat takie zmanipulowane historie dla swoich celów politycznych. Że zacytuję naszego premiera który raczył powiedzieć w przypływie szczerości: "ludzie są tak głupi, że to działa. Niesamowite!".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KENJI512
-1 / 19

lgbt, religia tolerancji, umiaru i zdrowego rozsądku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcin2019Master
+12 / 30

Jeżeli to prawda, to powinno się oficjalne uznać Irlandię za kraj bez wolności słowa. W UK też jest paranoja, w szkole uczą że jest ponad 50 płci. A słyszałem o nauczycielu mającym problemy za stwierdzenie faktu że biologicznie rozróżnia się 2 płcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adesk
-4 / 28

@Marcin2019Master Tak pomijajac sprawe, ktorej nawet nie przeczytales, to jaka to jest plec XXY, gdzie nie rozwinely sie meskie zewnetrzne narzady plciowe? Hemafrodyci tez istnieja, wiec jezeli nie jest jadna z dwoch plci to nie istnieje?:)

Binarnosc jest fajna w informatyce i w matematyce, biologia niezupelnie sie temu podporzadkowuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 5

@Marcin2019Master Masz rację. Teoretycznie w ramach szeroko rozumianej wolności przekonań on i jego katola rodzina też mają prawo do lansowania swoich wartości. Generalnie jestem anty klerykałem i krytykuję zapędy pro religijne. Ale odpały pro LGBT i te "niebinarne", też zaczynają iść w stronę paranoi na drugim końcu bieguna poglądów. A to co skrajne nigdy nie będzie dobre. Pozdr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 19:35

M Marcin2019Master
+3 / 7

@adesk sprawę której, nawet nie przeczytałem? Żeby przeczytać muszę mieć najpierw źródło, a brak wolności słowa w Irlandii nie interesuje mnie na tyle żeby przeszukiwać internet na ten temat. XXY, jest rzadkie a w hermafrodytyzm prawdziwy (do Hermesa i Afrodyty) czyli posiadanie organów płciowych męskich i żeńskich jest ekstremalnie rzadki. Według mnie to jako jedyne co można podciągnąć pod 3 płeć, ale też nie do końca, ponieważ jest to mutacja genetyczna, zaburzenie. To tak jakbyś zapytał ile nóg ma człowiek to odpowiedz brzmi 2, mimo, że można urodzić się z jedną, z 3, albo i bez nóg. Po prostu tak unikatowych anomalii się nie uwzględnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 23:04

P Pasqdnik82
+16 / 16

A z informacji w źródle wynika że został aresztowany bo nie zastosował się do zakazu sądowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
+3 / 39

No dobra. Ale teraz tak:

Z artykułu wynika, że rodzice wystosowali prośbę o stosowanie zaimków "they/them" wobec swojego dziecka do dyrekcji szkoły. Szkoła przychyliła się do prośby. Abstrahując od zasadności pójścia przez rodziców na rękę swojemu niebinarnemu dziecku, skorzystali w gruncie rzeczy z prawa do wychowania dziecka zgodnie ze swoimi przekonaniami i po prostu zwrócili się z prośbą o uszanowanie swojego podejścia do wychowania dziecka, które nikogo formalnie nie krzywdzi (WAŻNE).

Dalej, jeden z nauczycieli, powołując się na swoje przekonania religijne (swoją drogą klasycznie wygodne - "Wierzę w Boga, więc mogę być cнujem wobec Ciebie/Twojego dziecka, jeśli nie odpowiada to moim przekonaniom"), odmówił zastosowania się do wytycznych, czym w gruncie rzeczy pokazał, że nie ma żadnego szacunku zarówno wobec woli rodziców, jak i do samego dziecka, kwestionując jego odczucia i generalnie robiąc na złość, bo ma takie, a nie inne zdanie na ten temat.

Władze szkoły w związku z tym, zapewne, aby nie eskalować sprawy i udobruchać rodziców, którym jeden z ich pracowników (warte zaznaczenia - jego praca polega wyłącznie na nauczaniu języka obcego), powiedział wprost "Jевią mnie wasze przekonania. Ja wiem lepiej", odsunęły nauczyciela od nauczania i kontaktu z dziećmi, co potwierdził sąd (pytanie, czy słusznie sięgnięto po taki środek). Facet złamał sądowny zakaz i ponosi przewidziane tym konsekwencje prawne.

Czyli w gruncie rzeczy w całej sprawie rozchodzi się o to, że nauczyciel, który przedkłada własną religię nad dobro dzieci, w tym ich komfort, został pozbawiony możliwości pracy z nimi, ale miał to w dupie.

Coś pominąłem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 16:12

A adesk
+9 / 15

@Eaunanisme Pominales jeszcze, ze pomimo tego, ze szkola odsunela go od nauczania, oraz pomimo nakazu sadu zakazujacego mu wchodzenia na teren szkoly, koles tam wszedl, i siedzial w pustej klasie czekajac na uczniow.

"Last week, the school's board of management secured a temporary, ex-parte, High Court order against Mr Burke preventing him from attending or teaching any classes at the school.

The order was obtained because the board claims Mr Burke was not abiding by the terms of his suspension, which it is alleged he believes is unlawful, by attending at the school.

The court also heard that a substitute teacher has been hired to teach his classes for the duration of his suspension.

The temporary injunction is to remain in place until the matter returns before the High Court later this week.

The school says Mr Burke has been placed on paid administrative leave, but has not been sanctioned and no finding has been made against him.

The school claims that despite its decision to suspend him, Mr Burke has continued to attend at the school's campus.

The school claimed he would continue to attend the premises, in accordance with the teaching timetable assigned to him prior to his suspension, unless committed to prison."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patrztutaj
+5 / 25

@Eaunanisme tak, pominales ze kazano mu robic cos dziwacznego nazywajac ucznia plci meskiej forma wieloosobowa i udawac ze to jest normalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
+6 / 6

@Eaunanisme imho coś jeszcze mogło z nim być nie tak - no gdyby to było tylko to jedno, to pewnie by mu klasę zmienili i nie wiem trzymali na dystans.
Pewnie to nie była pierwsza skarga i w końcu no coś musieli zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psarnack
+5 / 7

@Patrztutaj w PRL zwroty typu "WY obywatelu" były na porządku dziennym , teraz lewa strona na zachodzie bierze przykład ... chociaż w jednej dziedzinie PRL był do przodu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 17:21

P psarnack
+1 / 5

BTW . jeśli taki uczeń myśli o sobie w liczbie mnogiej .. to czy to nie objawy rozdwojenia jaźni ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K k1275
+2 / 2

@psarnack Nie bardziej niż zwracanie się do kogoś per "you" jest próbą wywołania rozszczepiania jaźni. Nawet mniej, bo sam o sobie pewnie myśli w pierwszej osobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K k1275
+4 / 4

@Eaunanisme można by jeszcze dodać że "they/them" to zaimki trzecioosobowe, i regularne korzystanie z błędnych zaimków tak by uczeni to słyszał prawdopodobnie wymagało od cнuja sporo starań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psarnack
-2 / 2

@k1275 " sam o sobie pewnie myśli w pierwszej osobie" w sumie racja , jedna jest aktywna... ale ta druga może podsłuchiwać :) w tym przypadku rzeczywiście lepiej używać liczby mnogiej , co by nie trzeba było powtarzać kilka razy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slayed
+1 / 1

@Eaunanisme A jak rodzice mają przekonanie, że anoreksja u dziecka jest ok, to też nauczyciel to ma respektować? Nie? To dlaczego ma respektować inną chorobę psychiczną? Przy czym nie twierdzę, że bycie fanatykiem katolicyzmu jest jakkolwiek normalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2022 o 3:23

avatar Eaunanisme
+2 / 2

@Slayed Wyraźnie zaznaczyłem, że prosili o "uszanowanie swojego podejścia do wychowania dziecka, które nikogo formalnie NIE KRZYWDZI". Anoreksja jest chorobą, która prowadzi do śmierci, więc jej akceptowanie (w praktyce ignorowanie) przyczyniłoby się do śmierci dziecka. Serio uważasz to za to samo?

@k1275 Tak samo sporym wysiłkiem mogłoby być dla kogoś przyzwyczajenie się do nowego imienia jakiejś osoby (co jest legalne i nawet nie tak rzadkie). Dajmy na to, że mam na imię Zygmunt. Z jakiegoś powodu stwierdzę, że to imię ssie pałkę, więc pójdę do urzędu i zmienię je na Wiktor. Oznajmię to Tobie, bo się znamy, a Ty stwierdzisz "A снuja tam. Jesteś Zygmunt, a nie żaden Wiktor. Nie będę się teraz przestawiać na Twoje nowe imię, bo masz taką fanaberię!". Czym to się różni od przedstawionej w democie historii? Moim zdaniem - niczym.

@Patrztutaj Generalnie abstrahując od tego, czy sami zgadzamy się z tym całym szaleństwem z 2137 płciami, moim zdaniem wszystko sprowadza się do tego, czy chcemy być mili, czy nie. Być może mam skrzywione podejście, bo z natury unikam konfliktów. Ale niezależnie od tego, czy zwraca się z taką prośbą obca osoba ("wyglądam jak facet, ale czuję się kobietą, więc mów mi Ania"), czy np. bliski przyjaciel ("No w sumie znałeś mnie dotychczas jako Krzysztof, ale chciałbym, żebyś zwracał się do mnie Marzena"), to mam dwa wyjścia:

1. Mogę uznać "A co mi tam" i po prostu przystać na prośbę. Nic mnie to nie kosztuje. Obca osoba, jeśli nie planuję rozwijać znajomości, zaraz odejdzie i będzie jedną z kilku tysięcy, którą spotkam. Jeśli z kolei jest to bliski przyjaciel, to logiczne, że zależy mi na tej osobie.

2. Mogę uznać, że osoba, z którą mam do czynienia jest walnięta, więc nie będę się bawić w jakieś chore gierki. Facet to facet. Kobieta to kobieta. Obcą osobę zignoruję - przecież i tak za chwilę sobie pójdzie i będzie jedną z tysiąca osób, które spotkam. A przyjaciel - no cóż. Taki fajny chłopak był, ale zbzikował. Ale w sumie i tak zawsze było z nim coś nie tak, więc nie szkoda przyjaźni.

I tutaj warto zaznaczyć, że mam absolutnie prawo do zastosowania któregokolwiek z tych dwóch podejść. Muszę jednak pamiętać, że tak jak ja roszczę sobie w tym momencie prawo do podjęcia decyzji, czy mi się to podoba, czy nie, to również przyjmuję na siebie konsekwencje wyboru konkretnej postawy, m.in. to, że ktoś mnie uzna za skończonego dupka, albo zwolni z pracy, bo szef uzna, że nie przynoszę mu straty wizerunkowe. Równie dobrze mógłbym się rzucać, że chcą mnie zwolnić za nazwanie szefowej głupią рizdą, bo to przecież szczera prawda.

Przykład z życia wzięty: pracowałem rok temu z klientami. Podeszła do mojego stanowiska osoba z kompletem dokumentów (w tym paszport) wyglądająca jak kobieta. Coś mi tam tłumaczy i w pewnym momencie miałem wrażenie, że użyła formy męskoosobowej czasownika. W międzyczasie gdzieś tam widzę w dokumentach żeńskie dane. Staram się poprowadzić rozmowę tak, żeby wymusić użycie czasownika. Ponownie zostaje użyty w formie męskiej. Stąd wiedziałem, że miło by tej osobie było, gdybym mówił do niej "Musi Pan", albo "Proszę Pana". Okazało się, że osoba jest na etapie korekty płci i po prostu jeszcze nie wymieniła dokumentów na nowe dane. Czy kosztowało mnie to jakoś niezwykle dużo wysiłku? Może tylko to, że z jakieś 10 sekund zastanawiałem się, jak upewnić się, czy dobrze usłyszałem męską końcówkę w czasowniku. Człowiek odszedł od stanowiska zadowolony, bo załatwił sprawę i było miło. Nie wyobrażam sobie, że mógłbym postąpić inaczej. No bo co "Proszę Pani", "Ale ja jestem panem", "Gunwo mnie obchodzi, na jaką chorobę psychiczną Pani choruje, ale nie będę nazywać kobiety mężczyzną!"?|

Z drugiej strony ludzie nie mają oporów, żeby obcą osobę, którą widzą przelotem przez okno w samochodzie zwyzywać od кurew i снujów, bo im zajechał drogę. Więc może faktycznie przejście do porządku dziennego nad swoimi przekonaniami dla komfortu psychicznego innego człowieka jest czymś nie do zrobienia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2022 o 9:47

P Patrztutaj
0 / 0

@psarnack z tym masz racje chociaz nie uwazam ze powinno byc sie zmuszanym do mowienia do kogos 'wy' jesli widzisz jedna osobe.
Nie chce mowic nikomu kim ma sie czuc i nie mam z tym problemu ale sam nie zamierzam mowic w formie zenskiej jesli widze przed soba faceta ale jesli sie upodobni do kobiety to juz nie przeszkadza mi tak sie zwracac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@Slayed "A jak rodzice mają przekonanie, że anoreksja u dziecka jest ok, to też nauczyciel to ma respektować?"
Nie. Powinien to zgłosić przełożonemu, w tym przypadku dyrektorowi. On powinien podjąć odpowiednie kroki, np. skierować dziecko do konsultacji z lekarzem.

"To dlaczego ma respektować inną chorobę psychiczną?"
A to choroba psychiczna? Kto tak stwierdził? Ty? Nauczyciel? Jakiś psycholog?

@Eaunanisme "...Dajmy na to, że mam na imię Zygmunt. Z jakiegoś powodu stwierdzę, że to imię ssie pałkę, więc pójdę do urzędu i zmienię je na Wiktor..."
Tak mi się przypomniało. Kilka lat temu pewna dziewczyna która czuła się chłopakiem chciała aby zwracać się do niej Wiktor. Bywała w różnych ośrodkach psychiatrii dziecięcej. Niestety w Polsce psychiatria ta bardzo kuleje. Wiktor popełnił samobójstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slayed
0 / 0

@RomekC Wychowywanie dziecka w przekonaniu, że prawda nie jest ważna, nie jest szkodliwe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slayed
0 / 0

@RomekC Ale to nie ja wymyśliłam. To specjaliści stwierdzili, że bycie trans to choroba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K k1275
+1 / 1

@Eaunanisme Przepraszam, Pan mnie chyba źle zrozumiał. Uczeń czuł się skrzywdzony bo nauczyciel celowo korzystał z błędnych zaimków trzecioosobowych. Z zaimków trzecioosobowych korzysta się mówiąc nie do kogoś, a o kimś. снuj musiał regularnie, celowo, mówić o uczniu w obecności ucznia. Czyli nagminnie wplatać w lekcję wstawki typu "Kartkówka poszła tak se, na przykład Jasio *ON* to dostał 2 punkty na 50". Tego się nie da wytłumaczyć niechciejstwem, to wymaga wysiłku i aktywnej złej woli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
+1 / 1

@k1275 Faktycznie. Źle zrozumiałem. Mój błąd, że chciałem w miarę sprawnie odpowiedzieć kilku osobom na raz i nie skupiłem się wystarczająco na tej wypowiedzi. Pełna zgoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@Slayed "Wychowywanie dziecka w przekonaniu, że prawda nie jest ważna, nie jest szkodliwe?"
Nie rozumiem.

"To specjaliści stwierdzili, że bycie trans to choroba."
To zapewne nawiązanie do "...dlaczego ma respektować inną chorobę psychiczną?" Jeśli ktoś jest chory to należy mu udzielić pomocy. Są choroby które nie wykluczają z czynności takich jak chodzenie do szkoły. Jeśli ten uczeń/uczennica jest chora to nie respektowanie próśb rodziców i dyrektora jest łamaniem pewnych zasad które obowiązują także nauczycieli. Wyobraź sobie, że uczeń/uczennica jest otyła. Otyłość to także choroba. Zapytasz, dlaczego nauczyciel ma respektować otyłość, która jest chorobą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8
+11 / 17

Kolejny fejk, koleś został aresztowany za zignorowanie zakazu sądowego i złamanie prawa. To religijny fanatyk któremu sąd zakazał zbliżania się do terenu szkoły, z której został legalnie wywalony wcześniej. Wtargnął nielegalnie i nie chciał wyjść samodzielnie więc wezwano policję. Jego przekonania nie mają tu w zasadzie nic do rzeczy - jakby był aptekarzem i włamał się do apteki w której kiedyś pracował i nie chciał opuścić miejsca wtargnięcia tak samo by wezwano policję i go aresztowano, bez względu na to jaki stosunek ma do tabletek na ból d*py sprzedawanych w tej aptece i jego religijne oszołomstwo. Włamanie i złamanie sądowego zakazu zbliżania to włamanie i złamanie sądowego zakazu zbliżania - nic mniej nic więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
+6 / 8

Na pewno?
Teacher Enoch Burke jailed for refusing to comply with court injunction
- Nauczyciel Enoch Burke trafił do więzienia za odmowę podporządkowania się nakazowi sądu

On dostał od sądu tymczasowy zakaz nauczania w szkole - i tego nie przestrzegał, nadal pojawiał się w szkolę.

I tak gość mówi że został zawieszony bo odmówił używania stosownych zaimków - ale szczerze? Myślę że to po prostu lekka półprawda i tak naprawdę to musiał odwalić coś więcej. Jasne bycie nieuprzejmym bucem - to jest bycie nieuprzejmym bucem, ale za to raczej nie zawiesza się nauczyciela i nie zakazuje mu się przebywania na terenie placówki edukacyjnej. Raczej by mu klasę zmienili albo coś... obawiam się że to ostatnie mogło być jedynie pretekstem, i że gościu coś tam musiał jeszcze nabroić ale no jak powie że jest tak pobożnym katolikiem że nie akceptuje istnienia osób transpłciowych, to masa ludzi będzie mu współczuć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 16:49

S konto usunięte
0 / 6

@GieniaK

„ Niestety środowiska konserwatywne, religijne opierają swój światopogląd na wierzeniach w boocka i bajeczki sprzed wieków, a ówczesna wiedza stanowi dla nich zaburzenie "odwiecznego porządku" świata, w którym boocek stworzył mężczyznę i kobietę z przypisanymi odgórnie rolami.”

Trochę to dziwne, że tak myślą, biorąc pod uwagę, że Ewa została sklonowona z DNA Adam, a więc nie tylko miał(a) chromosomy XY, to była pierwszą osobą transpłciową (jeśli wierzysz w te bajki).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 18:03

G GieniaK
-2 / 4

@Sok_Jablkowy
O tym nie pomyślałam.
Ewa powstała z Adama co skutkuje chromosomami XY w ciele Ewy, dobre.
Chyba, że to pierwsza kobieta z zespołem Swyera?
Jednak wtedy dzieje ludzkości zakończyły by się na tej parce. Ale boockobojni nawet nie będą o tym myśleć nie mówiąc już nic o logicznym rozpatrzeniu przypadku.

P.S
Dziękuję za tą koncepcję, będę się na to powoływać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 17:53

K k1275
0 / 4

@Sok_Jablkowy zdziwiłbyś się ilu konserwatystów zaprzecza istnieniu czegoś takiego jak DNA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 4

@GieniaK

„Chyba, że to pierwsza kobieta z zespołem Swyera?
Jednak wtedy dzieje ludzkości zakończyły by się na tej parce.”
Nie koniecznie. Kobieta z zespolem Swyera może być w ciąży, jeśli wszczepi się jajeczko. Ale w takiej sytuacji, kto był dawcą, kto był ojcem i dlaczego konserwatyści religijni są przeciwko invitro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 18:07

S konto usunięte
+1 / 3

@k1275

Sam się jeszcze z tym nie spotkałem, ale nie dziwi mnie to. Tylko zastanawiam się:
1/ jak tłumaczą różnice w ludziach
2/ jak udają, że coś nie istnieje, kiedy można to zobaczyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abigail_su
+1 / 5

Ktoś wieży w te brednie? Wygląda na kolejna prowokacje XD Ludzie łykają to tak łatwo jak powlekaną tabletkę lub dzesika social XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 16:58

avatar mygyry87
0 / 4

I pomyśleć, że jedynymi fanatykami ostatnich czasów było trochę starych moherów, teraz mamą całą plejadę odchyleńców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+2 / 4

@Tummler

Trochę nie do końca jest to prawda, co napisałeś.

Ma sądowy zakaz uczenia i przebywania na terenie szkoly (i nadal szkoła płaci pensję). Oczywiście możemy się sprzeczać, czy ten zakaz powinien mieć miejsce, ale nie możemy się sprzeczać co do aresztu, w wypadku kiedy ktoś łamie sądowe zakazy z premedytacją. Wiedział, że będzie miał kłopoty z tego powodu. A więc w tym momencie jest sam sobie winny. Nie poszedł do więzienia dlatego, że nie użył zaimków neutralnie płciowo.

Są sytuacje, w której takie zachowanie i krytyka sądu byłaby na miejscu. Ale nie uważam, że to jedno z nich.

Co uznał za absurdalne?
Powiedział, że to szaleństwo, że w takiej sytuacji idzie do więzienia. O ile mi wiadomo, nie powiedział, że to absurdalne, że musi chłopca nazywać dziewczynką. Powiedział, że tego nie zrobi, bo jest to niezgodne z jego wiarą. Niestety, ale to jest hipokryzja, kiedy oczekuje, że jego poglądy są uznawane, ale sam nie uznaje cudze poglądy.

Natomiast sam sądowy zakaz też nie jest wbrew jego wiary, ponieważ to jest osobna sprawa w tym momencie. Mimo, że zakaz wynika z jego zachowania zgodnie ze swoją wiarą, to nie może się tłumaczyć, że olewa zakaz zgodnie ze swoimi religijnymi przekonaniami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2022 o 17:10

avatar RomekC
0 / 0

"to jest hipokryzja, kiedy oczekuje, że jego poglądy są uznawane, ale sam nie uznaje cudze poglądy"
Dokładnie @Sok_Jablkowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pug_79
-2 / 8

Irlandia próbuje ogarnąć fanatyka religijnego który "wie lepiej", a u nas pieprzy się o wolności słowa ... nie zauważyliście wolności gdyby podeszła i kopnęła was w tyłek ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psarnack
+2 / 4

@Pug_79 a wy obywatelu zdajecie sobie sprawę ze dwie i więcej jaźni w jednym ciele to choroba i to się leczy :) gdyby zwracał się ucznia w liczbie mnogiej mógłby być posadzony ze sugeruje iż uczeń cierpi na rozdwojenie jaźni ... czyli cierpi na chorobę psychiczna :) ( co notabene zapewne jest prawda )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pug_79
0 / 0

@psarnack
tia, dowód jak u płaskoziemca, niby wszystko lolgiczne tylko brakuje wiedzy, taki "chłopski rozum". I może dlatego tak ciężko się dyskutuje z ludźmi religijnymi. Albo wiedza, albo wiara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maras78
+1 / 3

Jedni maniacy warci drugich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar okiem_inteligenta
-5 / 7

Skandal, jak ktoś taki może mieć w ogóle dostęp do dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
0 / 2

Może coś wreszcie przyleci z kosmosu i ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mardlok
+1 / 1

Uważam że do chłopca powinno się mówić jak do chłopca. A do dziewczynki tak jak do dziewczynki. Jeżeli jest inaczej to mnie k#$&@ poinformuj. Będę wtedy nazywal Ciebie jak chcesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psarnack
+2 / 2

@Mardlok I w tym cały problem , ten ze uczeń to ani chłopiec ani dziewczynka ... albo jest bezpłciowy albo obojnak :) ale ponoć na początku wychowany był jako chłopiec, dopiero później się okazało ze nie do końca wiadomo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

"Burke odmówił używania zaimka "oni" zamiast "on" w stosunku do jednego z uczniów. Prośbę, do której przychyliła się szkoła, wystosował zarówno sam uczeń, jak i jego rodzice."
@Mardlok ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-3 / 3

Żałosna tolerancja....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wonsz1922
-2 / 4

Za nieużywanie wymyślonych zaimków się idzie tam siedzieć ? To niezły kraj xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar buill
0 / 2

Bdw. Jak oni od nas wymagają żebyśmy czytali to po polsku?
np. "Byłxm" "Dałxm"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alarma
0 / 0

Czy każda dominującą narracja w społeczeństwie musi mieć swoje stosy, na których będzie paliła przeciwników?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
+1 / 1

To jest moment, w którym z całą stanowczością stwierdzam, że świąt do reszty oszalał.
I to jest moment, w którym cieszę się, że Polska to jednak jest te 100 lat za murzynami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

Czytałeś podlinkowany artykuł, @C1VenomMX321?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
+1 / 1

@RomekC No w końcu. Gdzieś Ty był tyle czasu?

Nie, nie czytałem. Jaki artykuł?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
0 / 0

Popieram go!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem