Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
108 140
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A acotam43
+4 / 4

Po co masz się szczepić, na pewno przechorowales i masz naturalną odporność:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
0 / 12

@acotam43 Presja społeczeństwa mi tak nakazuje, bo inaczej będę "wrogiem".

EDIT: No, jak widać, Łowca Komedii już pojawił się oznajmić mi, że jestem "zdrajcą, wrogiem i onucą".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2022 o 16:55

G Greglem
-2 / 8

Po tych wszystkich machlojach Fizjera i politykow, (na calym swiecie), nieudolnie maskowanych przez poslusznie media, po zwolnieniach uznanych eksertow za zadanie logicznych pytan o skutecznosc, skutki uboczne i odpowiedzialnosc za nie. Po nachalnej propagandzie w mediach.
Ten kto dobrowolnie wezmie ten eliksir, rzeczywiscie w pelni zasluguje na to co go po nim spotka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-3 / 9

@Greglem Ciekawe, dlaczego niewiele się mówi o skutkach ubocznych po szczepionkach na covida. I mówię to jako osoba, która raczej nie chce mieć nic wspólnego z antyszczepionkowcami, bo sama była szczepiona na wiele chorób w dzieciństwie, tym niemniej:

https://thecovidblog.com/category/vaccine-adverse-effects/

No i parę dowodów anegdotycznych od przyjaciół mojej rodziny, ale i tak nie powiem, bo mi nikt nie uwierzy i się ośmieszę wg. Łowcy Komedii.

To wszystko sprawia, że nadal się waham wziąć szczepionkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 11

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem Myślę, że bardziej się ośmieszasz, gdy linkujesz coś takiego jako dowód.
I tak tylko wspomnę kto jest autorem tego bloga - 47-letni typ, niemający nic wspólnego z medycyną.
https://www.thedailybeast.com/inside-the-warped-world-of-covid-vaccine-death-hunters

Tutaj masz, okazuje się, że swoje "informacje" czerpie z różnych wpisów w mediach społecznościowych, niepotwierdzonych informacjach itp. Twierdził np. że raper występujący pod pseudonimem DMX zmarł w wyniku podania szczepionki, a nie wiadomo nawet czy w ogóle się szczepił (xD).

Twierdził również, że Tiffany Dover zmarła w wyniku szczepionki... O, patrz, zmartwychwstała:
https://demotywatory.pl/5137949/Zmartwychwstanie-na-tiktoku

Także wiesz, ANTYSZCZEPIONKOWE BLOGI to raczej słabe źródło informacji i proponowałbym szukać informacji w czymś poważniejszym. No ale nie oszukujmy się, wy przecież nie wchodzicie do takiego ścieku po to, by znaleźć odpowiedź na nurtujące was pytania, a tylko potwierdzić z góry założoną tezę, więc z poważniejszych źródeł informacji i tak nie zaczniesz korzystać :)

A to, że twoi RODZICE cię zaszczepili za młodu, kiedy nawet nie potrafiłeś wymówić słowa "szczepionka", to nie wiem jak ma świadczyć o tym, że nie jesteś antyszczepionkowcem? Jeden z najdurniejszych i najczęściej wybieranych argumentów. Ba, powiem więcej - odważę się nawet stwierdzić, że zdecydowana większość obecnych antyszczepionkowców była w młodości szczepiona, dzięki ich rodzicom.

A ten dopisek, że się "wahasz", ehh... Mogłeś sobie darować. Przecież ty już masz wyrobione zdanie na temat tych szczepionek, więc nie musisz zgrywać głupa i udawać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-4 / 10

@LowcaKomedii To moi rodzice głównie (o ironio) nie chcą mnie widzieć, jak przyjmuję szczepionkę covidową i moja matka właśnie twierdzi, że widziała, jak po trzech dawkach szczepionki uaktywniły się choroby z autoagresji u jej koleżanki. Do tego też twierdzi, że to nieprzetestowane preparaty mRNA.
Mam 20-parę lat i jeszcze studiuję (kierunek: informatyka).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 11 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2022 o 17:24

avatar LowcaKomedii
-4 / 12

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem I ta twoja matka, o ironio, zaszczepiła cię na inne choroby, dzięki czemu podcierasz się teraz jej wcześniejszą decyzją i twierdzisz, że w związku z tym nie można cię nazwać antyszczepionkowcem i to nawet pomimo tego, że odsyłasz ludzi do jakichś gówno-blogów antyszczepionkowych.

Poza tym coś mi się wydaje, że to nie twoja mama takie dziwne rzeczy twierdzi, a ty, i bardzo chciałaś je tutaj wymienić. Tak samo jak bardzo chciałaś wrzucić link d o tego filmiku na youtube.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2022 o 22:54

avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-4 / 10

@LowcaKomedii Dlatego mówię, to nie są moje poglądy i wolę przeczekać burzę. A z Polski i tak wyemigruję, bo nie podoba mi się tutejszy konserwatyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 14

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem Dziwi mnie tylko jaką ty burzę chcesz przeczekiwać, ile zamierzasz czekać i nieśmiało nadmienię, że jesteś jedną z osób, które tę burzę wywołują. Przecież to ty stworzyłeś konto, żeby pisać o covidzie, a nie ja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-3 / 11

@LowcaKomedii Jakoś nie umarłam, pomimo nieprzyjęcia szczepionki, więc jak to jest? A inni dostają covida, long covidy itd. No ciekawe... Ale przeczekam burzę, bo Polacy są strasznie podzieleni i skaczą sobie do gardeł.
A może chciałbyś, żeby mnie dosięgnęła śmierć? Takie typowe dla takich ludzi jak Ty.
Wiesz co? Dam Ci radę: zostaw mnie w spokoju, nie interesuj się moim zdrowiem, pilnuj własnego nosa, a będziemy żyli w zgodzie.
Dziwię się, że muszę o własnej płci od razu wspominać, bo mi zarzucasz, że mam inne konto.
Na Demotywatorach jestem po raz pierwszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 8 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2022 o 17:50

avatar LowcaKomedii
-2 / 12

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem "Jakoś nie umarłam, pomimo nieprzyjęcia szczepionki, więc jak to jest?" - czyli jeżeli np. nie umarłym po hiszpance, a nawet nigdy na nią nie zachorował, to znaczy że nie ma się czym przejmować i że jest niegroźna? Tak właśnie wygląda twoja logika.

A ja z kolei się zaszczepiłem. Nie wyrosła mi trzecia ręka, nie mam problemów z sercem, nie dostałem zakrzepicy. To jak to jest?

"A może chciałbyś, żeby mnie dosięgnęła śmierć." - jeszcze raz pytam - czy ci, którzy życzą ci śmierci, są teraz u ciebie w pokoju? Czy inni też ich widzą?
Najzabawniejsze jest to, że ty zaczynasz wkładać innym w usta coś, czego nie powiedzieli, aby używać tego jako argumentu.

"Dam Ci radę: zostaw mnie w spokoju" - czyli czekaj, abym się nie pogubił. Stworzyłeś/-aś konto aby pisać o covidzie. Tworzysz publiczne demoty, włączasz możliwość komentowania i gdy ludzie piszą komentarze, które ci się nie podobają, mają dać ci spokój? To, nie wiem, może było nie wypisywać bzdur, to by ich ludzie nie komentowali? Zastanawiałeś/-aś się nad tym?

"Na Demotywatorach jestem po raz pierwszy." - pozwól, że będę wielkim sceptykiem odnośnie tego stwierdzenia. Pomijając już fakt, że pierwszy demot wrzuciłeś/-aś 3 minuty po założeniu konta, także cel stworzenia konta jest raczej jasny :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-2 / 10

@LowcaKomedii Dobra, ale nie narzucaj innym, ze mają brać szczepionki, może ktoś sobie tego nie życzyć, tak jak kobieta nie życzy bycia zgwałconą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 14

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem XDD
Porównania coraz lepsze. Powinni cię do stopnopków wziąć żebyś im posty w mediach społecznościowych pisał/-ła :)

A wracając - a ty chcesz, aby się nie szczepili i wrzucasz jakieś gówno-blogi. Musi być równowaga. Skoro ty mogłaś wyrazić swoją opinię, ja również :)

PS rozumiem, że ten demot o perkusiście, co go przed chwilą dodałaś, to tak na biegu, aby ci nikt nie zarzucał, że konto stworzone tylko po to, by powielać antycovidową propagandę? Sprytnie. Mogłem nie pisać, to byś nie dodała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-4 / 10

@LowcaKomedii Nie, jestem za wolnym wyborem, jak ktoś się na covida chce szczepić, to jego sprawa, ale niech nikt nie płacze o skutki uboczne, jak to Vikki Spit zrobiła po śmierci męża oraz niech nikt nie nazywa nieszczepionych "gorszym sortem" z tej okazji:

https://www.youtube.com/watch?v=_njIxDubuhc

Poza tym, tak to prawda, że lubię muzykę. Dlatego ten demot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2022 o 18:10

avatar LowcaKomedii
-2 / 14

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem Ciebie naprawdę do pisania postów w imieniu stopnop powinni zatrudnić. Że ci się jeszcze udało wpleść w rozmowę anegdotyczny przypadek osoby zmarłej.

Czyli że ja mam teraz wrzucać:
https://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci,austria--johann-biacsics-nie-zyje--lider-antyszczepionkowcow-odmowil-leczenia,artykul,53976944.html
https://www.rp.pl/swiat/art18861881-organizowal-protesty-antyszczepionkowe-zmarl-na-covid-19
https://wiadomosci.wp.pl/izrael-krytyk-szczepien-zmarl-z-powodu-koronawirusa-6683617082993152a
https://demotywatory.pl/5107732/Wloski-antyszczepionkowiec-nawraca-sie-pod-respiratorem-i

"ale niech nikt nie płacze o skutki uboczne" - ale niech nikt nie płacze jak będzie ciężko przechodził, będzie miał powikłania, węch po pół roku dalej się nie pojawi itp.

PS Justyna, czy to ty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-3 / 9

@LowcaKomedii Chciałbyś aby to była Justyna xD
Masz rację, nie powinnam o tym wspominać, w końcu nie byłeś w butach tej osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2022 o 18:19

avatar LowcaKomedii
-2 / 14

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem "Masz rację, nie powinnam o tym wspominać, w końcu nie byłeś w butach tej osoby." - rozumiem, że postanowiłaś popełnić samobójstwo od własnego miecza i zastosować argument, który spokojnie można odwrócić w twoim kierunku?

Ale naprawdę, to wspomnienie o tej kobiecie było tak wymuszone, tak nie pasowało do kontekstu rozmowy. Widać było, że tak bardzo chcesz wrzucić ten link d o filmiku. Nawet gdybyśmy rozmawiali o jedwabnikach, to i tak byś wyszukała na siłę okazji, by to wrzucić.
Mam wrażenie, że piszę z takim marketingowym botem, korzystającym z najbardziej tandetnych i prostych manipulacji. Ile to mi razy wyskoczyłaś z czymś w stylu "jeszcze mi powiedz...", to wyskakiwanie z gwałtem (by znaleźć jakiś temat wywołujący silnie negatywne emocje), życzenie śmierci, opierające się na tym samym itp. A całość zwieńcza to kuriozalne "cały czas się waham".
Dlatego piszę, że nadawałabyś się do pisania artykułów lub postów na stopnop.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-3 / 11

@LowcaKomedii Nie, nadawałabym się do promocji libertarianizmu jako jedynej słusznej ideologii (nie mylić z konserwatywnym liberalizmem). To ludzie mają decydować o sobie, a nie rządy. A StopNOP nie ufam, bo są powiązani z Ordo Iuris.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 września 2022 o 0:10

avatar LowcaKomedii
-2 / 16

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem "To ludzie mają decydować o sobie, a nie rządy" - problem w tym, kiedy kompletnie nie masz wystarczającej wiedzy, by podjąć jakąś decyzję lub ta twoja decyzja wpływa na innych, jak w przypadku pandemii... Musisz wbić sobie do głowy, że kiedy szkodzisz tylko sobie, to rób co chcesz. Kiedy szkodzisz innym, to MOŻE się to im troszeczkę nie podobać. Nie jesteś pępkiem świata.
Czy nie miałabyś nic przeciwko, gdyby twój sąsiad palił sobie oponami lub jakimś plastikiem?

"A StopNOP nie ufam" - jak ci się nie podoba, to wybierz inną, równie naukową organizację, bo te twoje bazarowe manipulacje, wkładanie ludziom do ust czegoś, czego nie powiedzieli, może się przydać nie tylko tam :)
Swoją drogą zabawne, że argumentujesz to tylko tym, że są powiązani z Ordo Iuris (chociaż o tym nic nie wiem, musiałbym zweryfikować), jakby nie było innych powodów, przez które należy podchodzić z dużym dystansem do wszystkiego, co wygadują lub wypisują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
-5 / 11

Koronawirusy to wirusy grypy. Kazdy internista powinien to wiedziec i raczej to wie. Jest znanych okolo 10 koronawirusow, posrod okolo 40 wirusow grypy. Jesli przejrzec porownanie symptomow, to tylko czasowa utrata wechu i smaku rozroznia to od grypy, ale to wystepuje najwyzej u 1% zakazonych z symptomami, ktorych podobno jest tylko 10%. Wiec 90% nawet nie ma ZADNYCH symptomow...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 15

@Greglem Internistów raczej uczono zgodnie z wiedzą medyczną, więc mają pojęcie o tym, że wirusy grypy nie należą do koronawirusów, a do ortomyksowirusów.
Włączacie to myślenie i ciągle włączyć nie możecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
-5 / 11

@LowcaKomedii
No ty to na pewno nie mozesz, skoro nawet 1 zdania ze zrozumieniem przeczytac nie umiesz. I jaka ty masz wiedze medyczna? Z TVP, czy z TVN?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 14

@Greglem Czy ty kopiesz pod sobą jeszcze głębiej? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
-5 / 11

@LowcaKomedii naucz sie czytac ze zrozumieniem, a nie klikasz minusy na wszystkie moje wypowiedzi. Co ty na to? Znowu minus?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 15

@Greglem Naucz się chociaż sprawdzić na szybko rewelacje, którymi chcesz się z innymi podzielić, by nie robić z siebie głupka.

Aby ci zobrazować głupotę, którą napisałeś - BMW to Fiat126p.
Coś takiego napisałeś w pierwszym komentarzu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
-5 / 11

@LowcaKomedii tak wytlumaczyli ci "eksperci" w sniadaniu z Polsatem, czy z TVN-em? Pytam sie, bo nie ogladam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 14

@Greglem Podział wirusów możesz znaleźć w książkach od biologii itp. Nie trzeba tego szukać w mediach. Ja wiem, że dla was oglądanie filmiku na yt jakiegoś szamana po hotelarstwie to wg was nauka, ale ja tak nie myślę. Dla mnie nauką jest korzystanie z naukowych, recenzowanych źródeł. Nie mierz mnie swoją miarą - od edukacji w oparciu o media/filmik itp. jesteście wy.

I takie są właśnie tego efekty - ja wiem, że wirus grypy nie należy do koronawirusów, a ty nie. W dodatku całkiem mieszasz rodziny wirusów, rodzaje itp.

Jesteś przykładem typowej folijki, która nie ma o czymś pojęcia, coś tam zobaczyła w internecie, coś pomieszała i wydaje się jej, że ma rację.
Poświęć kilka minut na sprawdzenie do jakiej grupy wirusów zaliczamy wirusy grypy i nie rób z siebie więcej błazna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
-3 / 7

@LowcaKomedii O czym ty bredzisz? Jakie publikacje naukowe ty czytasz, skoro 1 zdania ze zrozumieniem nie umiesz? Okolo 10 znanych koronawirusow wywole grype. Podobnie jak 30 innych znanych wirusow. Sprawdz najpierw co to grypa, choc z takim betonem w glowie i tak nie zrozumiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 13

@Greglem "Okolo 10 znanych koronawirusow wywole grype" - możesz podać źródełko, w którym napisano, że koronawirusy wywołują chorobę wywoływaną przez ortomyksowirusy? :)

Jakoś mam wrażenie, że ty grypę po swojemu rozumiesz i klasyfikujesz wg własnego uznania. Ktoś ma katar - grypa, jakaś infekcja dróg oddechowych - grypa, gorączka i kaszel - grypa.

Dawaj to źródełko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 16

@Greglem Tak to właśnie wygląda, gdy się prosi tych od "włączonego myślenia" o źródło informacji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greglem
-4 / 10

Przyjecie tego turecko-niemieckiego wynalazku, by uniknac "ciezkiego przebiegu", jest tak sensowne jak obciecie sobie stopy, by uniknac grzybicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 15

@Greglem A o którym "wynalazku" piszesz? Może ci umknęło przez te 2 lata, że szczepionek jest kilka. Nie wiedziałeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 13

Panie, ale teraz się na Ukraińców jedzie i covid zostawia w spokoju.

Witamy nowe konto :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-4 / 10

@LowcaKomedii Ja nie jadę po Ukraińcach, uważam że Putin to barbarzyńca, ale jednak chcę jechać na koncerty bez dokumentów. A ci którzy mi nadal życzą śmierci, bo na razie nie chce mi się szczepić, niech się walą na kły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2022 o 16:47

avatar LowcaKomedii
-4 / 14

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem Czy ci, którzy życzą ci teraz śmierci, są u ciebie teraz w pokoju?

Bo wiesz, z tego co pamiętam, to niezaszczepieni raczej mają w zwyczaju życzyć komuś śmierci.
Np. lekarzom, pielęgniarko, ratownikom medycznym, pracownikom sanepidu, ministrowi zdrowia itp. Wrzucać przykłady, czy sobie to darujemy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-3 / 9

@LowcaKomedii Obie strony są powalone, ale to covidianie zaczęli ten cyrk z paszportami szczepionkowymi i zastraszaniem innych ludzi, że umrą na covida, jeśli nie przyjmą na siebie szczepionki, która może potencjalnie wywołać zakrzepicę, zapalenie mięśnia sercowego itd. Jakoś nikt nie zmusza do przyjęcia obowiązkowo Ibupromu, bo nie wejdzie na koncert albo nie odwiedzi innego kraju, a te leki też znane są z jakichś skutków ubocznych.
I tak Twoje przykłady to argument-inwalida, bo wiem jak to było naprawdę.

Poza tym, nie wiem czy wiesz, ale są ludzie, którzy wycierpieli po tych preparatach:
https://thecovidblog.com/2022/02/09/natalie-jarrett-38-year-old-canadian-woman-develops-blood-clots-convulsions-after-one-pfizer-mrna-injection-joins-freedomconvoy-to-warn-others/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2022 o 17:07

avatar LowcaKomedii
-1 / 11

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem "jeśli nie przyjmą na siebie szczepionki, która może potencjalnie wywołać zakrzepicę, zapalenie mięśnia sercowego" - ale nie wspomnisz o tym, że przechorowanie również i że jest na to kilkukrotnie większe prawdopodobieństwo?

A odnośnie tego gówno-bloga pisałem ci w innym komentarzu, także proszę nie wysyłać czegoś takiego. Powtarzam - autor tego bloga to niemający nic wspólnego z medycyną 47-latek, który swoje "dowody" zbiera z mediów społecznościowych i jako zgony poszczepienne klasyfikuje zmarłych bez ustalonej przyczyny zgonu. Twierdził np. że DMX zmarł w wyniku szczepienia, tymczasem nie wiadomo nawet czy się w ogóle szczepił. Tiffany Dover miała umrzeć po szczepionce, tymczasem rok po jej rzekomej śmierci jej koleżanka wrzuca razem z nią tiktoka.

Wracając jednak do tych zakrzepic, chorób serca itp.:
https://fortune.com/2021/08/27/youre-far-more-likely-to-get-a-blood-clot-from-covid-than-from-a-covid-vaccine-study-reveals/
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.23.21260998v1
"Conclusions Myocarditis (or pericarditis or myopericarditis) from primary COVID19 infection occurred at a rate as high as 450 per million in young males. Young males infected with the virus are up 6 times more likely to develop myocarditis as those who have received the vaccine."

Jeśli dalej chcesz się rozwodzić o zgonach, to mogę tylko powiedzieć, że na całym świecie z powodu covid zmarło 6 500 000 osób na 607 000 000 przypadków. Samą pełną dawką zaszczepiło się niemal 5 000 000 000 ludzi.
To nieźle ta big pharma musiałaby ukrywać te zgony poszczepienne, że nikt ich nie zauważył...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-4 / 10

@LowcaKomedii Te statystyki chyba z czterech literek wyciągnąłeś. Wiele ludzi zmarło, ale nie na covida, tylko na nieleczone inne choroby, o których lekarze dawno zapomnieli po wystąpieniu covida (przynajmniej w mediach). Służba zdrowia, przynajmniej w Polsce, jest tak niedorobiona, że aż wstyd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2022 o 19:17

avatar LowcaKomedii
-2 / 14

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem Rozumiem, że macie jakieś swoje własne statystyki, które stworzyliście przez wciskanie losowych klawiszy na klawiaturze numerycznej.
Pomijam oczywiście fakt, że tę liczbę zmarłych możesz sobie podzielić przez 10 lub nawet przez 100, a rachunek zysków i strat nadal będzie po wiadomo jakiej stronie :)

Ale do liczby zaszczepionych się nie doczepiasz, czy to też sfałszowane przez jakieś bliżej nieokreślone elity? I gdzie te wszystkie nopy, że tak nieśmiało zapytam? Przy tych miliardach zaszczepionych, to pewnie spektakularne liczby tych zgonów poszczepiennych itp., mam rację? Możesz mi przedstawić te dane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem
-3 / 9

@LowcaKomedii Ja mam do Ciebie pytanie, co się nadal dzieje z lekami, które mogą uśmierzyć covida, tak jak to w przypadku małpiej ospy? Od 1:45. Może potem się odniosę do statystyk. A statystyki są jak cztery litery, każdy je ma. Nawet są statystyki o tym, że kobiety są mniej inteligentne od mężczyzn no i co?
https://www.youtube.com/watch?v=qHJc3bbzBe0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 12

@ZacznijDzienZPrzyjaznymGlosem A co się niby miało stać? Próbowano różnych, wiele okazało się nieskutecznych, jak np. amantadyna, iwermektyna, o której "przebudzone" środowisko tak piało. Próbują nowych.

Twój filmik to nie wiem do czego się odnosi. Na małpią ospę okazały się być skuteczne szczepionki przeciwko ospie prawdziwej, więc próbują również leków przeciwko ospie prawdziwej.
Pierwszy przypadek małpiej ospy sięgają 1970, a kiedy zaczęto próbować różnych leków czy też szczepionek na ospę prawdziwą?

Pytam, bo pewnie sugerujesz, że na małpią ospę szybko znaleziono lek (który powstał już znacznie wcześniej, na inną chorobę), a zdziwiona jesteś, że na covid jeszcze nie ma. Bez sensu. Jakby każdy wirus był taki sam...

W całej tej naszej zabawnej rozmowie w zasadzie powołałaś się na 2 źródła: filmiki na jutube oraz gówno-blog osoby bez pojęcia. Niby studiujesz informatykę, więc pójdź kiedyś do jakiegoś wykładowcy i zapytaj go jakby zareagował, gdybyś takie źródła informacji im przedstawiła podczas rozmowy. Zwróć szczególną uwagę na ich miny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem