Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S snickers88
+20 / 28

To jest napedzanie inflacji. I podniszenie kosztow dla pracodawcy. Nic z tego dobrego nie bedzie. ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+20 / 24

Najlepiej dać podwyżki z kieszeni przedsiębiorców. W rezultacie wzrosną składki ZUS, które dla wielu przedsiębiorców małych i mikro już są nie do zapłacenia. Znowu kolejni zaczną bankrutować. , ludzie tracić pracę , Duże firmy zaczną zwalniać ludzi aby zredukować zatrudnienie ,wzrośnie bezrobocie Ceny znowu pójdą w górę. Jakby obecna inflacja to było za mało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-2 / 14

@fissiu dzięki tobie, ty dopuściłeś pisowskie szmabo do rządzenia swoim życiem-skąd ten płacz ? więcej masz wywalone na wybory- bezczelnością jest płakać , narzekać i komentować sytuację . jestes jej współwinny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-4 / 12

@nielubiepisu Nie, nie ja nigdy nie głosowałem na PIS to chamstwo twojego pokroju zniechęcało mnie i podejrzewam wielu innych do brania udziału w wyborach . Nie chciałem zasilać szeregu ludzi takich jak ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paveu69
+3 / 9

@fissiu jeśli nie głosujesz, to oddajesz swój głos na pastwę tego bydła. Nie ma na kogo głosować, jasne. Tylko jakakolwiek opozycja (tak, nawed konfederacja i Biedroń) jest lepsza niż rządy autorytarne.
"Mój głos nie ma znaczenia" - pewnie, głos patologii z marginesu też nie powinien, a jednak...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-2 / 4

@Paveu69 Mówisz o innych ludziach patologia, nazywasz innych bydłem. Moim zdaniem to jest patologia i zezwierzęcenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-2 / 8

@fissiu nie trzeba oddawać głos na pis by na nich zagłosowac i dac im włądzę , tak jak dałeś zapewne drugą prezydenturę dudzie. krytykujesz a nie masz pojęcia co to ordynacja wyborcza i standardowe pytanie - ile ty masz lat ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-3 / 5

@nielubiepisu Chwileczkę, głosowałem w wyborach prezydenckich na Trzaskowskiego. Poryw optymizmu. Więcej tego nie zrobię. Patrzę na wpisy takich ludzi jak ty i myślę jak bardzo upadło człowieczeństwo a zapanowała nienawiść. Jak bardzo można odczłowieczyć drugą stronę. To znany zabieg zawsze należy odczłowieczyć "wroga". Patrzę na te wasze wpisy pełne chamstwa, arogancji i pogardy dla kogoś innego. To skala propagandy jakiej jesteście poddawani. Widzicie propagandę drugiej strony a nie zauważacie swojej podobnie jak ci drudzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-4 / 8

@fissiu widzisz moje wpisy a nie widzisz pisowskiego szamba ? sam pisałeś że nie chodzisz na wybory , może określ się dokładnie o co ci chodzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-3 / 7

@nielubiepisu To że widzę i piętnuję "pisowskie szambo " nie znaczy że nie widzę szamba z drugiej strony, Skąd ten dziwny dualizm ? To że widzę jedno szambo nie znaczy że popieram drugie , trzecie czy czwarte szambo. Nie to tak nie działa że jak ktoś krytykuje PiS to jest z wami a kto krytykuje was jest "pisiorem" i wszystkie inne obelgi, których używacie w waszym prymitywnym zerojedynkowym odbiorze rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-3 / 5

@fissiu
To podziękuj sobie. To przez takich jak ty, którym się nie chciało ruszyć tyłka na wybory mamy to, co mamy. Masz najmniejsze prawo do narzekania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paveu69
-2 / 2

@fissiu powiedz mi że w naszym rządzie nie ma zezwierzęcenia.
Powiedz mi też, że patologia (nie mówię o "madkach") nie jest kupowana podczas głosowania, a ich głos nie ma znaczenia.
Niestety, taka u nas jest sytuacja polityczna i czasem trzeba nazywać rzeczy po imieniu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-1 / 3

@KatzenKratzen Bzdury wypisujesz mógłbym napisać że przez takich jak ty mieliśmy tak jak mieliśmy że nawet PIS z nimi wygrał i to tak że zdobył większość w sejmie a to daje obraz jacy byli h..wi. Chcesz wchodzić do tego samego "szamba" twoja sprawa ale nie namawiaj do tego innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2022 o 21:47

K konto usunięte
-2 / 2

@fissiu
To ty wypisujesz bzdury aż ziemia jęczy. To przez takich jak ty wygrała patologia, której obiecano darmowe życie w jedwabiach na koszt podatnika.. Łatwo wygrali? No pewnie, że łatwo! Jak się ludziom obieca kasę za darmo to trudno nie wygrać. A tylko dzięki rozsądnej gospodarce poprzedniego rządu - która niestety wymaga czasem wyrzeczeń, o czym każdy myślący człowiek wie i to rozumie - finanse państwa były w tak dobrym stanie, ze wystarczyło na tyle lat przekupowania patoli. Dopiero teraz wszystko się sypie, bo już widać dno kasy a afer jest tyle, że jedna nie nadąża tuszować drugiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 0

@fissiu nie bardzo rozumiesz jak wygląda scena polityczna w Polsce i jak widac nie bardzo przeszkadza ci szambo pisowskie skoro wszędzie widzisz takie samo szambo. zadziwiający jest wasz brak rozumu,działacie na własną niekkorzyść i tego nie widziecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
-1 / 1

@fissiu @fissiu Niestety bardzo wiele osób tutaj wyznaje zasadę mniejsze zło i to nieważne że koniec końców i tak się na nich przejadą, ważne że to jest mniejsze zło niż to obecne, a moim zdaniem takie polityczne k!@#y jak poprzednio sprawowały lub obecnie sprawują władzę ludzie na różnych spotkaniach powinni zlinczować, to wtedy może by się coś ruszyło w dobrym kierunku bo teraz obojętnie kto się dorwie do władzy to i tak jest bezkarny i to jest coś co najbardziej demoralizuje wszystkich polityków.
I owszem jestem ofiarą propagandy, tylko że w tym przypadku coś poszło nie tak i coś w mojej głowie odczłowiecza wszystkich polityków. Szkoda że w tupolewie nie znalazła się cała kasta polityczna. Może byłby spokój chociaż parę lat od tych szmat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-1 / 1

@nielubiepisu Rozwiń to WASZ ? Mówisz do mnie jak w PRL Wiecie , rozumiecie towarzyszu ? Czy o co ci chodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-2 / 2

@JanusM @fissiu nie jesteś sam was towarzyszu jest wiele , w skrócie - sprawa jest bardzo prosta, powiadasz że nie będziesz walczył z hitlerem choć wiesz co zrobił , bo ważne są są twoje poglądy - to jest sedno waszej bezrozumności - ty nadal tego nie rozumiesz .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
-1 / 1

@nielubiepisu Polecam czytanie ze zrozumieniem i proszę mnie nie nazywać towarzyszem, ja rozumiem że masz jakieś rosyjskie naleciałości ale naprawdę mnie coś takiego denerwuje. Ja w przeciwieństwie do ciebie nie mam ochoty wybierać mniejszego zła. Jak się pojawia kandydat/partia z którą się w większości zgadzam to na nich głosuję, ale w momencie jak bym zobaczył któregoś z obecnych rządzących w zasięgu ręki to najpewniej poszedłbym siedzieć, ale miałbym satysfakcję że zrobiłem coś dla mojego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-3 / 3

@JanusM mnie też denerwuja takie gamonie jak ty które nie potrafią wybierać niby mniejszego zła i zostawiają hitlera u władzy .może czas nauczyć się używać rozumu bo widzę że braki są

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
-1 / 1

@nielubiepisu Bez wycieczek osobistych proszę to po pierwsze. Po drugie jak już wspomniałem polecam czytać ze zrozumieniem. Bo ja mimo wszystko głosuję na partie które są w jakiś sposób zgodne z częścią moich przekonań. A po trzecie co ty masz z tym Hitlerem? Jakaś fantazja czy co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-3 / 3

@JanusM przy rządach pis-u ty szukasz programu ? " Bo ja mimo wszystko głosuję na partie które są w jakiś sposób zgodne z częścią moich przekonań." ? poważnie ? i zostawiasz pis u władzy na trzecią kadencje bo dla ciebie najważniejsze jest własne ego ? ty nawet nie zdajesz sobie sprawy gdzie jesteśmy , rządzi hitler zamiast z nim walczyć ty czekasz na ' własne przekonania" - żałosne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 września 2022 o 6:37

avatar JanusM
-1 / 1

@nielubiepisu W jaki sposób niby chcesz teraz walczyć? Protesty? Zostaną rozpędzone przez pislicję. Wybór innej partii? Jak najbardziej ale do wyborów jeszcze dobre trochę czasu więc nie ma pośpiechu i można się na spokojnie zastanowić na kogo zagłosować. I tak nawet pod rządami pisu czytam programy innych partii bo głosować na ślepo jest domeną ignorantów. I przykładowo wiem że nie zagłosuję na nikogo z PO bo taka alternatywa to żadna alternatywa. Ale na całe szczęście jest dosyć dużo partii i zawsze idzie coś znaleźć. A jak reszta społeczeństwa wybierze jeszcze raz pis to pakuję manatki sprzedaję dom i wypieprzam na zachód bo nie widzę powodu by żyć w społeczeństwie gdzie większość stanowią idioci lub ignoranci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N next_1
-2 / 6

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konar64
+2 / 8

@next_1 Błagam, odpuść już.... Rzygam tym zdjęciem już, a Ty pod każdym politycznym demotem go wstawiasz. Myślę, że już każdy kto czyta komentarze widział go X razy. Ich wykształcenie nie wpływa na jakość ich pracy. Profesorzy też tam się trafiają i nie wpływaja na poprawę sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
+3 / 5

@next_1 Na zdjęciu widzę bandę debili która do niczego się nie nadaje, już pierwsza lepsza woźna ze szkoły lub przedszkola bardziej by się sprawdziła w nowej roli niż ta banda nieudaczników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N next_1
+1 / 3

@konar64 myslę, że szkoda z tych obrazów jest niewielka w porównaniu ze stratami i zniszczeniem jake ci ludzie zgotowali Polakom. Trzeba zadbac o to aby nigdy więcej nie zostali wybrani bo się nie nadają - proste

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slayed
0 / 0

@next_1 Było, ale zawsze warto przypominać, to może niektórzy kur.. zrozumieją, że politycy powinni być specjalistami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+4 / 4

Inflacja i drożyzna lubi to!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldek0093
0 / 0

Ile to jest na rękę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+1 / 1

Kręćcie dalej. Znowu będzie trzeba podnieść cennik usług.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2022 o 11:43

L Loganesko
+1 / 11

Mamy tylko 2 kategorie ludzi, którym możemy być wdzięczni za tą sytuacje, tym co głosowali na zjednoczoną onucę (pis*zielstwo i przybudówki) oraz tych, co na wybory nie poszli.

Dziękujemy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShadowUser
-2 / 4

@Loganesko a wiesz jak moznaby z latwoscią zachęcic ludzi do głosowania? Rozstac sie z mysleniem albo pis albo po, jakbyscie z laski swojej wszyscy masowo przestali glosowac na po i pokazali na wyborach ze jakas inna partia ma chociaz minimalne szanse wygrać, to pierwszy pobiegne do urny na nastepnych wyborach i oddam głos. Ale dopóki bedziecie sie fiksować na myśleniu ze jedynie po jest alternatywą dla pisu przez co inne partie nie mają szansy zdobyc jakiejkolwiek sensownej liczby głosow nie pójde i nie przyłoże ręki do tego festiwalu spie...nia zwanego demokracją. Obwinianie ludzi nie chodzących na wybory jest o tyle absurdalne że te osoby zwyczajnie chcą cos wam przekazać, mianowicie ze bardzo chetnie pomoga wam odsunąc pis od władzy, ale dopier w momencie w którym wyrośniecie z durnego myślenia że albo wybierzemy prawicowych pogladowo socjalistow, albo lewicowych poglądowo socjalistów, a wszyscy co by chcieli inaczej mają potulnie wam pomóc w tej śmiesznej pseudo wojence.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-3 / 5

@ShadowUser Pudło, jedyny raz kiedy zagłosowałem na PO w ostatnich 16 latach to druga tura wyborów na Trzaskowskiego i druga tura wyborów na Komorowskiego.
Celuj dalej.
EDIT: I jedyne co pokazujecie to jak w dudzie wszystko macie. Nie macie swojej partii? Skrzyknąć się w 30 osób i założyć swoją! Zrobić COKOLWIEK! A nie, na wybory nie pójdę, bo PO też złe (mimo, że partii jest około 10 powszechnie znanych), więc nie zrobię nic, będę siedział na dudzie w domu i nic nie zrobię z życiem. Ku*wa jesteście TAK SAMO winni jak pis*zielce, bo brak zrobienia czegokolwiek to nie jest protest, a PRZYZWOLENIE!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2022 o 18:27

K konto usunięte
+1 / 3

@ShadowUser
Ale przychodzi CI do głowy, że ktoś może zwyczajnie chcieć głosować właśnie na PO? Czy nie przychodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-3 / 5

@KatzenKratzen Nie, nie przychodzi. On widzi tylko pis=PO. Problem w tym, że za PO nie było nawet w 1/10 tak skur*iale i źle jak teraz. To jest człowiek, który chciałby by partia=100% jego poglądów, nie rozumie słowa kompromis lub pojęcia "mniejsze zło", jasne w krótkim dystansie się specjalnie nie opłaca, ale w długim odciągnięcie zje*anych fanatyków od władzy opłaci się nie tylko obecnym i następnym, ale i pokoleniom do 100 lat.
To jest jednak ekonomia, gospodarka i matematyka, a debile, które twierdzą "nie mam na kogo głosować!" to ci, którzy umożliwiają wadliwe systemy. Patrz władza zje*ów pis*zielskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 2

@Loganesko
Oczywiście, masz całkowitą rację. Lepiej głosować choćby na samego diabła, byleby odciągnąć to złodziejskie piss... dzielstwo od koryta, póki jeszcze można jakieś marne resztki uratować, bo po ich - nie daj Boże - trzeciej kadencji, to już nie będzie co z tego kraju zbierać. Nikt nie będzie gorszy od nich, nikt. A całej tej sytuacji w dużej mierze są winni właśnie co co to "nie pójdą na wybory bo nie mają na kogo głosować". To dzięki nim mamy to co mamy, bo leniwa patologia na socjalu na wybory pójdzie. Ona tam ma na kogo głosować. I głosuje. .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slayed
0 / 0

@Loganesko W ogólności się zgadzam, chociaż PO pewnie robi biznesy z PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShadowUser
-1 / 1

@Loganesko widze ze kolega po 1 komentarzu juz wszystko o mnie wie, wiec nie jestem pewny czy jest sens w próbie dementowania niektórych rzeczy, ale spróbuje. No więc po pierwsze - absolutnie nie wymagam zeby partia prezentowala chociaz 50% moich poglądów jest po prostu kilka rzeczy które są bezkompromisowe a z informacji które mam każda partia w polsce deklaruje cos odwrotnego. Chodzi prpzede wszystkim o liberalizm ekonomiczny, (poglądowy tez bylby mile widziany ale nie konieczny) dążenie do państwa minimum, najlepiej zmniejszenie biurokracji i generalna zmiana prowadzenia polityki brania odpowiedzialnosci za ludzi. Jak dla mnie to moga se do tego robić wszystko inne poza tym, japk by nawet mieli wprowadzić obowiązkowe msze co niedziele dla każdego, kare za jedzenie lodów na ulicy czy inne absurdy to spoko jestem gotowy na kompromisy, ale nie na zasadzie ze nie zgadzam sie z praktycznie wszystkim co dana partia proponuje i mam decydować między 2 ugrupowaniami, które nie różnią sie między sobą jezeli chodzi o tematy które są dla mnie najistotniejsze. Jeżeli chodzi o wstawke o debilach itd to nwm czy to dla ciebie jakiś znaczący argument, ale pochodze z rodziny w której matka zarabia kilkanaście tysięcy na etacie w pl jako księgowa magisterka i wgl, ojciec tez magister prowadzil firme naprawiajacą maszyny w elektrowniach, sam skończyłem 3cie najlepsze liceum w polsce z 2/3 obowiązkowych matur mualem 100% z 3ciej 78% (polski) , 90 96 i 78 z rozszerzeń, interesuje sie wieloma tematami i mam jako taką wiedze ogólną. Wydaje mi się że nie pasuje do opisu debila, a przypisujesz mi to tylko dlatego że nie chce przyłożyć ręki do systemu który uważam za zły i taki który zawsze będzie wykorzystywał jednostki takie jak ja czy moja rodzina, nie tylko finansowo, ale np ktos moze mnie w kazdym momencie zmusić do oddania zycia za ten pie.olnik a ja jedyne co moge poradzic to sprawic zeby system wykorzystywal mnie troche mniej, sory jakby to zle nie brzmialo to radzcie sobie wszyscy socjalisci i pseudointeligenci sami, jak to juz pie.olnie to ja się po prostu stąd ewakuuje z dziewczyną do rodziny w niemczech. Bo róznica miedzy pisem a po jest taka ze dazymy do upadku panstwa z tym ze pis dazy do niego dajmy na to 5x szybciej, ale to dla mnie zadna roznica tak naprawde. A wadliwym systemem jest po prostu demokracja sama w sobie. Ale w zasadzie co mi tam jak ci tak zalezy na nastepne wybory pojde i zaglosuje na najbardziej wolnościową partie sposrod 10 pierwszych w sondazach jezeli przez to poczujesz sie lepiej, bo to jyz sie chyba wpisuje w zrobienie czegokolwiekp, a jupz kompletnie zignorujmy fakt ze zeby ta partia wygrala z pisem musialaby miec ponad 30% czyli nue dost ze wiekszosc nieglosujacych musialaby pojsc na wybory to jeszcze oddac glos na ta sama partie, takze sztuka dla sztuki ale pójde specjalnie dla ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShadowUser
-1 / 1

@KatzenKratzen oczywiście ale tych osób nie przekonasz, a fanów "mniejszego zła" owszem daloby sie dosc latwo przekonać dlatego pisze o nich a nie o prawdziwym elektoracie po.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShadowUser
-1 / 1

@Loganesko jeszcze tak dodam bo to co napisałem o tym w jakim tempie pis a po prowadzą kraj do upadku i ze nue ma to dla mnie znaczenia moze sie wydawac bardzo dziwną opinią. Dlatego mnie to niezbyt interesuje poniewaz istnienie państwa nie jest dla mnie wartością samą w sobie jezeli wiem ze nie moge sprawic zeby kraj mnie nie wykorzystywal i wprowadzil choc w minimalnym stopniu nieantyludzkie prawo, bo prawda jest taka ze ludzie bardziej zaradni zawsze bedą tu wykorzystywani, a jak jeszcze mają pecha miec jaja miedzy nogami to moga być wysłani na rzeź. Z tych powodów nie bardzo mnie interesuje czy to upadnie za 5 czy ze 20 lat, a ze upadnie jest juz raczej na tym etapie pewne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sfzgkkp
+4 / 4

Głównym celem tej podwyżki, jak i utrzymywanej inflacji, jest wzrost dochodów budżetu państwa, czyli więcej pieniędzy na kupowanie głosów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
+1 / 1

Ach tak a o ile wrośnie wszystko inne o ponad 100% co? tą pensję minimalną to sobie w pi.dę wsadźcie albo najlepiej pokażcie że można za to przeżyć, udowodnijcie to na oczach nas wszystkich, podejmujecie wyzwanie wy PIS-skie gnidy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+1 / 3

ciemnogród się cieszy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Master_Yi
0 / 4

Ty musisz zapierdaiać, szkolić się, brać nadgodziny aby dostać 300zł podwyżki, a minimalna idzie o 500 czy się stoi czy się leży, chory kraj. Jeszcze jedna kadencja rządu i wszyscy będziemy na mimimalnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
+2 / 4

Najlepsze jest to, że za podwyżką płacy minimalnej bynajmniej nie idą podwyżki innych pensji, chociażby w budżetówce. Stąd jest spora grupa ludzi, której pensje w ciągu ostatnich 5 lat realnie spadły z, przykładowo, 250% płacy minimalnej w 2018 do ledwie 120% w 2023. Ciekaw jestem reakcji urzędników średniego szczebla, których podwyżki leżą zamrożone od dobrych kilku lat, kiedy dowiedzą się, że zaraz zaczną zarabiać płacę minimalną XD Idźcie załatwiać odkładane sprawy w urzędach teraz, bo w przyszłym roku może być dupa :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 września 2022 o 9:28

M michalSFS
+2 / 2

@Eaunanisme
Minimalna goni coraz więcej zawodów, w których trzeba coś konkretnego umieć.
Dobrze, że nie pracuję na etacie, tylko na swoim:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+2 / 2

Mediana wynosi jakieś 4700zł. To znaczy, że po tej podwyżce połowa ludzi w kraju będzie zarabiać nie więcej niż 135% pensji minimalnej. Oczywiście wzrost płac najniższej kadry pociągnie za sobą podwyżki cen pracy, napompuje inflację jeszcze bardziej, bardziej kompetentni będą chcieli i dostaną więcej, więc i mediana wzrośnie, ale musicie przygotować się na jeszcze cięższe czasy. Do teraz zaawansowane technologie są coraz mniej opłacalne przez wysokie obciążenia podatkowe i słaby dostęp do kadr w kraju (ludzie uciekają na zachód, gdzie ich specjalistyczna wiedza nie sprawia, że są "złodziejami na dorobku" i nie dostają po dupie aż takimi obciążeniami socjalnymi).
Co by nie mówić, proroctwo Stonogi się spełnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zeter
0 / 0

debiIe w rządzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bolek810
0 / 2

Niestety część ludzi jest tak tępa że nie rozumie że sami za to zapłacą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 1

Ciekawe czy beneficjentom tej minimalnej przyjdzie do głowy korelacja tej podwyżki z inflacją....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VanCyklon
+3 / 5

przypominam, że rudzielec nie dawno proponował podwyżki o 20 % dla całej budżetówki i jakoś nie słyszałem żadnych głosów żeby ta propozycja miała prowadzić do większej inflacji. Może dlatego, że rudy nie realizuje obietnic?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sukal
0 / 0

czyli jakby niie było podwyżki minimalnej to nie byloby inflacji? zrozum, że w w zarabiających minimalna inflacja najbardziej uderza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slayed
0 / 0

Gdyby ci j*ni janusze biznesu dawali pieniądze sami z siebie, to nie musielibyśmy wymuszać tego na nich. Podziękujcie januszom biznesu za to, że normalni przedsiębiorcy cierpią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem