Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
od ~Marcins5
+
31 36
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T Tomasz1977
+4 / 4

może więcej szczegółów? w wielu sklepach za nieuprzejmą obsługę to w ramach rekompensaty dostaje się po ryju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+10 / 10

Miły gest. A czego się spodziewałeś? Lamborghini?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kucz10
+9 / 9

A co? Chciałeś zakupy do końca roku za darmo? Najczęściej na niemiłą obsługę skarżą się ci którzy sami do całej sytuacji doprowadzili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+6 / 6

Liczy się przyznanie się do winy i gest a nie jego wartość materialna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
-1 / 1

Sluchajcie, ja chyba wiem o co moze chodzic. W carefourze neistety bardzo zepsuly sie zakupy online. Przede wszystkim, kiedy robicie zakupy online, sklep zobowiazuje sie do przeslania zamiennikow, jakby wybralnego przez was produktu jednak nie bylo, nawet jakby zamiennik byl drozszy, to nie ponosicie kosztow. Tyle ze tych zamiennikow sklep nie przesyla. Dodatkowo, kontakt z pracownikami, jesli robimy reklamacje, jest jak z debilem. Pisze im, ze nie bylo produktu, choc obiecuja zastepnik, a oni na to, ze odesla pieniadze za brakuajcy towar. I tyle. Prawdopodobnie maja malo pracownikow, badz kierownik obslugi klienta nie radzi sobie na stanowisku i nie kontroluje jakosci obslugi. Gdzies maja blad i to spory, bo wybaczcie, ale jesli zamawiam konkretna czarna herbate znanej marki i oni chca mi wmowic, ze w sklepie nie bylo zadnej czarnej herbaty, zeby mogli dac zastepnik, to klamia w zywe oczy. W kazdym razie, zakupow w carefourze online nie polecam, bo zawsze cos nie przyjdzie, a obsluga klienta ma to w dupie, wiec i tak bedziecie musieli isc do sklepu zeby dokupic dany produkt, a nie o to przeciez w zakupach online chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem