No cóż jak znany ekspert Rydzykowski powie to na pewno tak będzie. Pomysł przekopu Mierzei Wiślanej to pomysł nieznanego budowniczego portu w niezbyt znanym miasteczku o nazwie Gdynia Nazywał się Eugeniusz Kwiatkowski. Dziś Gdynia należy do największych miast w Polsce. Pomysł przekopu Mierzei Wiślanej to właśnie jego pomysł. Ideę tą zaprezentował w 1945 roku w książce "Budujemy nową Polskę nad Bałtykiem".
@fissiu
Bez pogłębienia toru wodnego do portu w Elblągu cała inwestycja ma niewielki sens. Potrzebne będą też zupełnie nowe nabrzeża elbląskiego portu. Port w Elblągu nie ma dostępu do kolei! Obecnie będzie to fajna inwestycja dla jachtów turystycznych, kajaków i rowerów wodnych.
Czyli cała inwestycja jest typowo polityczna, za ciężką kasę Polaków, obliczona wyłącznie na wyłudzanie głosów wyborców.
Dodatkowo problem w tym, że władze Elbląga nie są z PiSu i nie można obsadzić w nich "kolesi" Jarusia!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
17 września 2022 o 15:56
Po lewej jest most kolejowy a na lewo od mostu port, To stara trasa kolejowa, Tak dla mnie jak i większości mieszkańców ważny jest aspekt turystyczny . To jeden z piękniejszych regionów Polski. Mierzeja otwiera drogę z Gdańska aż na Mazury kanałem Elb- Ostródzkim Powstają nowe hotele, porty mariny.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 września 2022 o 16:15
to się już zwróciło wszystkim kolesiom co zrobili ten przewał. A realnie to się nigdy nie zwróci bo to bubel jest a obsługa tego to też będą miliony wywalone w błoto.
Już ty się nie martw. Kto miał zarobić to już zarobił i jeszcze zarobi.
PIS zrobi taką inflację, że zwróci się w rok...
No cóż jak znany ekspert Rydzykowski powie to na pewno tak będzie. Pomysł przekopu Mierzei Wiślanej to pomysł nieznanego budowniczego portu w niezbyt znanym miasteczku o nazwie Gdynia Nazywał się Eugeniusz Kwiatkowski. Dziś Gdynia należy do największych miast w Polsce. Pomysł przekopu Mierzei Wiślanej to właśnie jego pomysł. Ideę tą zaprezentował w 1945 roku w książce "Budujemy nową Polskę nad Bałtykiem".
@fissiu
Bez pogłębienia toru wodnego do portu w Elblągu cała inwestycja ma niewielki sens. Potrzebne będą też zupełnie nowe nabrzeża elbląskiego portu. Port w Elblągu nie ma dostępu do kolei! Obecnie będzie to fajna inwestycja dla jachtów turystycznych, kajaków i rowerów wodnych.
Czyli cała inwestycja jest typowo polityczna, za ciężką kasę Polaków, obliczona wyłącznie na wyłudzanie głosów wyborców.
Dodatkowo problem w tym, że władze Elbląga nie są z PiSu i nie można obsadzić w nich "kolesi" Jarusia!
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 września 2022 o 15:56
Po lewej jest most kolejowy a na lewo od mostu port, To stara trasa kolejowa, Tak dla mnie jak i większości mieszkańców ważny jest aspekt turystyczny . To jeden z piękniejszych regionów Polski. Mierzeja otwiera drogę z Gdańska aż na Mazury kanałem Elb- Ostródzkim Powstają nowe hotele, porty mariny.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 września 2022 o 16:15
Myślę że profesor nie uwzględnił inflacji. Za dwadzieścia lat 2 miliardy zł będziemy brali w portfelu na zwykłe zakupy w Biedronce :)
PiS ma gdzieś ekonomię, liczy się TYLKO ile głosów wyborczych może na tym ugrać.
to się już zwróciło wszystkim kolesiom co zrobili ten przewał. A realnie to się nigdy nie zwróci bo to bubel jest a obsługa tego to też będą miliony wywalone w błoto.
Kiedy zwrócą się autostrady i ekspresówki?
Kiedy się zwrócą remonty dróg lokalnych? idąc dalej tym tokiem myślenia... Kiedy mi się zwróci samochód osobowy? przecież zawsze mogę iść pieszo...
Ale czy lepiej aby wydali na TVP czy na Ostrołęk?Ludzie po tych dwóch akcjach winni wyjść na ulicę a Wy się spuszczanie nad mierzeją.
To raczej nie jest pomysł polityków, bo ten projekt ma sens, przynajmniej przy obecnych stosunkach z Rosją.