Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
78 93
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J JanuszKochanowski11
0 / 2

Ciekawe czy ten łysy z FIFA pozwalał szejkom srać sobie na klatę bo tak się zachowuje jakby był gotów na wszystko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ottakijeden
+13 / 25

Nie przeszkadza im rasizm w Katarze, nie przeszkadza niewolnictwo, nie przeszkadza korupcja, nie przeszkadzaja morderstwa, nie przeszkadza im tysiace ofiar, nie przeszkadza im brak praw u kobiet, nie przeszkadza im zakaz dla innych religi poza islamem, nie przeszkadza brak poszanowania dla innych kultur i wymog dopasowania sie do gospodarzy. Walcza by 2 facetow moglo sie popychac w tylki. Tez mi priorytety nowoczesnosci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bilbao99
-2 / 6

@ottakijeden To może ty zawalcz o te sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WitekPK
-4 / 6

@ottakijeden jeśli to lubią lub się kochają i są dorośli to nic nam do tego. Ich tyłki ich sprawa. Jakby to był dorosły facet wykorzystujący dzieci obiecując im za to raj to już gorzej. A najgorsze jest to, że prawicy przeszkadza dwóch facetów, a facetów wykorzystujących dzieci ma pod ochroną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ottakijeden
+4 / 6

@bilbao99 Nie musze. Nie oglądam mundialu. Ale przynajmniej wiem że nie jestem hipokrytą jak ci od "one love"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ottakijeden
+4 / 6

@WitekPK 2 facetow robiacych to, jest dla mnie obrzydliwe. Ale masz racje. Jak robia to dorosli to co mi do tego. Ich zycie. Ja tylko pokazuje hipokryzje lewicy (jak juz nadajesz na prawice). Czy smierc tysiecy ludzi, niewolnictwo itd jest mniej wazne niz lpg?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WitekPK
+1 / 1

@ottakijeden tu masz rację. Te mistrzostwa w ogóle nie powinny się odbyć w takim kraju, ale oczywiście pazerność ludzi w FIFA wzięła górę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-2 / 2

@ottakijeden
,,2 facetow robiacych to, jest dla mnie obrzydliwe" czyli cierpisz na chorobę psychiczną o nazwie homofobia.

,,lpg" skroplony gaz petrochemiczny, a dyskusja jest o mniejszości seksualnej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ottakijeden
0 / 2

@Eskim0s69 Nie jestem homofobem. Nie boje sie ich. I nich robia co tam chca. Ale jak wolisz dosadniej. Jak zobacze scene seksu z para hetero bedzie to normalne. Jesli gdzies wciepuja (a robia to coraz czesciej w kazdym serialu) scene homo powoduje to u mnie odruch wymiotny. I bycie homo jest choroba, nie hetero. To ze to wykreslono nie zmienia faktu ze jest to choroba (zaburzeniem). Ale nie szkodza mi wiec nich robia co tam chca. Niech kazdy zyje swoim zyciem. Tak jak mowile, mowimy o doroslych osobach. I nie czaruj ze lpg to gaz. Pisze sie tak bo na wielu portalach nie wolno nic o nich napisac. Zreszta oni sami juz chyba nie wiedza jaki skrot jest. Co tydzien wymyslaja sobie kolejna fiksacje i dokladaja literke. A pozatym ja zwrocilem uwage na hipokryzje z tecza. Niby walcza o to jak jest to oplacalne. Gdyby serio im zalezalo to zrezygnowaliby (po zakwalifikowaniu sie) z mistrzostw. A tak pojechali poogladac mistrzostwa (jeszcze podatnicy za to placa) i sie lansuje dajac opaske...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-2 / 2

@ottakijeden
,,Nie jestem homofobem. Nie boje sie ich." homofobia to strach lub obrzydzenie przed osobami homoseksualnymi.

Tu dowód że jesteś homofobem:
,,2 facetow robiacych to, jest dla mnie obrzydliwe"

,, Jak zobacze scene seksu z para hetero bedzie to normalne." para homo tez jest normalna.

,,scene homo powoduje to u mnie odruch wymiotny." czyli jesteś chory psychicznie, zalecam leczenie.

,, I bycie homo jest choroba" homoseksualizm nie jest chorobą, jest tym samym co heteroseksualizm.

,,To ze to wykreslono nie zmienia faktu ze jest to choroba (zaburzeniem)." wiesz w ogóle czemu trafił na listę chorób?
Nie jest chorobą, bo tak wskazują wszystkie badania.
Jest tym samym co heteroseksualizm.

,, Tak jak mowile" nie mówisz, tylko piszesz.
Więc nie kłam.

,,Pisze sie tak bo na wielu portalach nie wolno nic o nich napisac" pisanie błędnie i obrażanie normalnych osób, nie wróży nic dobrego o Twoim ilorazie inteligencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+11 / 11

Pochodzenie islamskie? Muzułmanie są jakaś grupą etniczną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+2 / 4

@agronomista Niby nie. Ale 80% wyznawców islamu ma pochodzenie semickie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+3 / 5

Ależ ten szefuś FIFY musiał dostać kasy w łapę że tak bardzo się stara spełnić oczekiwania władz Kataru i uwalić każdy, nawet najmniejszy przejaw propagowania tęczy. To już nie były setki tysięcy, a raczej miliony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+8 / 8

Nikomu się nie postawiła bo zakaz dotyczył zawodników, a ona nim nie jest...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem