@Ashardon
Np. możliwość żadania odszkodowania za oglądanie "nierzetelnych materiałów o charakterze propagandowym" kt óre udawały obiektywną informację gdyż nie posiadały wyraźnego otagowania "UWAGA. MATERIAŁ PROMOCYJNY"
No i "materiały promocyjne" nie mogłyby przekraczać iluśtam % czasu antenowego
Identycznie jak jest obecnie z reklamą i lokowaniem produktów.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 listopada 2022 o 15:27
Jakie to prawo? U nas też tak w TEORII jest.
"Media publiczne oferują zróżnicowane programy i inne usługi w zakresie: informacji, publicystyki, kultury, rozrywki, edukacji i sportu. Zapewniają pluralizm, bezstronność, wyważenie i niezależność przekazu oraz wysoką jakość i integralność - wiarygodność treści."
To tylko część o bezstronności pluralizmie itd.
Prywatne media też są "bezstronne i obiektywne".
A jak to ma wyglądać w praktyce?
@Ashardon
Np. możliwość żadania odszkodowania za oglądanie "nierzetelnych materiałów o charakterze propagandowym" kt óre udawały obiektywną informację gdyż nie posiadały wyraźnego otagowania "UWAGA. MATERIAŁ PROMOCYJNY"
No i "materiały promocyjne" nie mogłyby przekraczać iluśtam % czasu antenowego
Identycznie jak jest obecnie z reklamą i lokowaniem produktów.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2022 o 15:27
@Ashardon
powola sie specjalna komisje rzadowa ktora bedzie mowic co jest upolitycznione a co nie
Jakie to prawo? U nas też tak w TEORII jest.
"Media publiczne oferują zróżnicowane programy i inne usługi w zakresie: informacji, publicystyki, kultury, rozrywki, edukacji i sportu. Zapewniają pluralizm, bezstronność, wyważenie i niezależność przekazu oraz wysoką jakość i integralność - wiarygodność treści."
To tylko część o bezstronności pluralizmie itd.
Prywatne media też są "bezstronne i obiektywne".