@weeek gdybym w taki sposób zabiła kogoś na pasach przez swoją własną głupotę i arogancję to mój mózg zazdrościłby chyba ofierze tego "walania po asfalcie" bo nie dałabym sobie z tym rady.
Niektórzy kierowcy myślą chyba, że jeżeli auto zatrzymuje się na drodze, to znaczy, że się zmęczyło, a na pewno nie dlatego, że ktoś przepuszcza pieszego
@ironiczny_uśmiech_losu miałem dokładnie taką sama sytuacje, gdyby nie jakies przeczucie które kazało mi spojrzeć przez szybe samochodu który się zatrzymał i refleks nie pisałbym tego komentarza. Naprawde chcialbym sie dowiedziec co moze oznaczac wg tych ludzi zatrzymanie sie samichodu na drugim pasie przed przejsciem.
Oczywiste, że zachowanie kierowcy omijającego na pasach jest idiotyczne i karygodne. Natomiast nie wiem czy tego dorosłego z prawej również nie jest. Jak tak sprawdzam ile osobie po lewej zeszło dojście do połowy tego pasa i po jakim czasie pojawia się tam ten samochód to mam wrażenie, że spokojnie on już byłby na drugim pasie tam gdzie samochód stoi. Czas kiedy się on tam by znalazł do czasu przejazdu samochodu byłby większy niż w przypadku do którego doszło na filmie.
@AndPaw To sprawdź jeszcze raz. "Czelendż akcepted".
Dzieciak do środka swojej połowy idzie 1,54 sekundy. W bezpiecznej strefie znalazł by się zatem po 3,08 sekundy od momentu kiedy idzie.
Koleś z lewej pokonuje z dzieciakiem dystans powrotny w 0,8 sekundy.
W 0,92 sekundy od momentu kiedy koleś porwał dzieciaka auto już jest na pasach.
1,54 + 0,92 jest mniejsze od 3,08 zatem dzieciak obrywa. Obrywa przez ponad 0,5 sekundy!!!
PS: @AndPaw "Czas kiedy się on tam by znalazł do czasu przejazdu samochodu byłby większy niż w przypadku do którego doszło na filmie."
I właśnie dlatego by go uderzył. xD
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
2 grudnia 2022 o 9:56
@sviader dodajmy jeszcze niewiadomy czynnik. Reakcja dziecka! Mogłoby go sparaliżować ze strachu i by stanął, mógłby też zacząć się cofać. Widać, że kierowca nawet nie próbował zwolnić.
@sviader
Jakoś mnie Twoje wyliczenia nie przekonują. Dlaczego? Posłużę się twoimi danymi.
Przecież mu do miejsca bezpiecznego zostały dwa kroki, może dwa i pół, bo ten ostatni był mały jak już wpadała po niego osoba po prawej. Mówisz, że wcześniejszy odcinek przeszedł w 1,54, więc brakujący przeszedłby w 0,77 (i liczę tu dwa kroki, a jak widać to został mu do pokonania jeden pas zebry czyli jeszcze mniej), a sam piszesz, że samochód był po 0,92. 0,92 od złapania, czyli już to jest większy czas niż on by doszedł do strefy bezpiecznej, a dodaj, jeszcze kwestie zawahania w pierwszym momencie spowodowanego pieszym, który na niego biegnie. Więc dla mnie jest to 0,77 w normalną przewidywalną stronę i jak piszesz 0,8 + czas zawahania w stronę nie naturalną.
@AndPaw nawet jeśli miałbyś rację (a nie masz) to serio uważasz, że ktoś kto stoi po drugiej stronie pasów i widzi jak samochód pędzi na dziecko, będzie w głowie robił błyskawiczny rachunek kiedy auto znajdzie się na pasach i czy potrąci dziecko? Zdrowy jesteś? Tu są setne sekundy, a ty po prostu p!erdolisz. P!erdolisz bo siedzisz dupskiem w ciepłym kocyku, a nie jesteś na tych pasach razem z tym dzieciakiem. Strateg się ku®w@ znalazł.
Ciekawe czy tutaj też znajdą się tacy co będą bronić kierowcy jak pod poprzednim demotem w tym stylu?
Za takie coś, nawet jak cudem wypadku nie było powinien być dożywotni zakaz prowadzenie jakiegokolwiek pojazdu z silnikiem, łącznie z hulajnogą elektryczną. W wypadku jego złamania posadzić na kilka lat.
@Elathir no wiadomo, ze dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów. w końcu jakie pojazdy można prowadzić na krześle elektrycznym. ps. ZAWSZE znajdą się tacy co będą bronić takich. Nawet już się tutaj wypowiadali.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 grudnia 2022 o 18:33
@perskieoko Zdrowy na umyśle człowiek nawet podejmując głupią decyzję o wyprzedzaniu w takim miejscu, przynajmniej próbowałby hamować gdy już zobaczy, że ma przed sobą człowieka. Nie podobają mi się takie kampanie społeczne.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 grudnia 2022 o 8:06
@n0p W takiej sytuacji odpowiedzialność kierowcy powinna być co najmniej jako nieumyślne (choć moim zdaniem powinno to wpadać pod umyślne) spowodowanie śmierci.
W końcu nie widzę powodu aby reakcja przechodnia w jakikolwiek sposób miała obniżać winę kierowcy.
Znając polskich kierowców i tak stwierdzą że wina pieszego za to że istniał. A już na poważnie kierowca powinien stracić możliwość prowadzenia jakiegokolwiek pojazdu na mninimum 10 lat a potem przechodzić kursy i zdawać prawko od nowa.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 grudnia 2022 o 17:31
@zdenek117 jasne żebyście się tu jeszcze nie zesrali od tych osądów. Może strzelajmy w głowę każdemu kto kupi samochód żeby czasem nie miał możliwości go użyć. Ciekawe kiedy skończy się to nagonka na kierowców.
@budda2012 przepisowo czyli jak? Wszędzie 50 40 i jeszcze co 100 m przejście dla pieszych? Wszyscy się jarają zagranicą, jaka to kultura jazdy itp. dwa lata jeździłem w Niemczech nie trzeba było łamać przepisów żeby jeździć szybko i bezpiecznie, nie mówię tu o autostradach tylko zwykłych prowincjach.
@budda2012 szkoda że w wielu rejonach (mieszkam w zachodniej małopolsce) 90% dróg to jest jakiś teren zabudowany z dwoma domami i tyle samo słynnych podwójnych ciągłych. Do tego wprowadzili durne przepisy z pieszymi (co komu przeszkadzało w starych przepisach?? ja zawsze dałem radę przejść, najwyżej zaczekałem te 10s) w momencie gdy przejścia dla pieszych są srednio co 500m i nie mówię o miastach tylko zwykłej krajówce łączącej miejscowości. Kończy sie na tym ze poruszasz się średnio 30-40kmh i naprawdę nie mówię o centrach miast tylko jakichś drogach przez wioski. Może zacznijmy najpierw budować drogi, tworzyć mądre prawo a nie tylko egzekwować kasę i zrzucać odpowiedzialność TYLKO na kierowców?? Ale tak najłatwiej i skoro to popierasz to jesteś oderwany od rzeczywistości jak ci których wożą w limuzynach albo używają auto do weekendowego wypadu.
@thomassonss przeszkadza Ci co dokładnie? To, że istnieją małe miejscowości z pasami rozmieszczonymi co 500 metrów w twojej okolicy, czy fakt, że piesi w tych miejscowościach mają prawo do tego by być bezpieczni na drogach?
Jeśli uważasz, że przez małą miejscowość, to powinieneś móc zapier**lać 100 km/h, a przejść dla pieszych nie powinno tam być, to Ty jesteś tutaj oderwany od rzeczywistości.
Co do zmiany przepisów. Zgodzę się, że jest to durne prawo, ale nie z powodów jakie wymieniasz. Jest durne, bo jest ono nieskuteczne i debile z twoją mentalnością i tak będą zapier**lać przez przejścia dla pieszych 100 km/h i życia osób przez nich zabitych i tak to nie zwróci.
@budda2012 ty jesteś serio jakiś upośledzony skoro uważasz że przepisy wymieniono dla bezpieczeństwa. Szkoda tłumaczyć. Jeśli kiedyś mama czy MPK przestanie cię wozić to zobaczysz.
@thomassonss od ponad 11 lat jeżdżę samochodem i w tym czasie nie zarobiłem ani jednego mandatu, bo w przeciwieństwie do debili tobie podobnych jeżdżę w zgodzie z przepisami. Tylko idiota myśli, że może sobie łamać przepisy na prawo i lewo i tłumaczyć się z debilizmu "te przepisy hurr durr zostały stworzone by zbierać haracz z kierowców". Zapewniam Cię jednak, że jak zachowasz bezpieczeństwo na drodze, to żadnego mandatu nie zarobisz. Ale niestety do tego trzeba, by rozumu, którego widocznie Tobie brak.
@budda2012 do Biedronki w podlaskim 2x w tyg to sobie jeździj bez mandatu, chcesz dyplom czy tylko się pochwalić? Jak zrobisz 50tys rocznie po wiochach to pogadamy. Zajmij się cwaniaczku wycinaniem DPF, lewymi przeglądami, jazdą po 70tce bez badań, bo to zabija więcej ludzi. Ale nie czekaj, prościej się doyebac do kogoś kto jedzie 70kmh albo wyprzedza na pustej drodze.
@thomassonss potwierdzasz tylko bycie debilem broniąc szybkiej jazdy przez teren zabudowany. Brak mandatów wspomniałem, bo jak się przepisy zna i debilem się nie jest, to się mandatu nie dostanie jeżdżąc po polskich drogach. Ale, że rozumu Ci brak, żeby to pojąć, to niestety nic na to nie poradzę.
Za coś takiego powinno być od razu krzesło elektryczne. Nieważne, że nikogo nie zabił, ale taka ameba umysłowa nie ma prawa żyć pomiędzy normalnymi ludźmi.
Mam szczerą nadzieję, że gdzieś po drodze zginął w wypadku nikogo nie zabierając ze sobą.
Skondensuję opinię przeciętnego polskiego internauty-eksperta: Nie doszło do śmierci, bo to nie był rowerzysta, tylko przedstawiciel szlachty samochodowej, który zręcznie i tak by wyminął dziecko. Gdyby to był (tfu) rowerzysta, to na pewno umarłoby 12 osób przy tym zdarzeniu, bo tylko rowerzyści powodują zagrożenia na drodze i zabijają osiem milionów Polaków na godzinę. Należy wprowadzić obowiązkowe AC,OC,NW,BW,CV na rowery i kartę rowerową i podatek od roweru.
@gieroj777 "dziecko może być głupie" no zajebiste wytłumaczenie ostatnio takie słyszałem kiedy dziecko wyjechało mi z porządkowanej prosto pod koła. Przerzucanie odpowiedzialności z dziecka czy rodziców tego dziecka na kierowców którzy są winni całemu złu. PS dziecko też jest uczestnikiem ruchu, czy jakby wtargnęło na pasy kierowca musiałby
@gieroj777 dziecko nie jest głupie, widziało zatrzymany ruch na drodze w postaci samochodu stojącego przed pasami i nikt w tej sytuacji nie dopatrywałby się, czy przypadkiem 100 metrów za stojacym samochodem nie jedzie jakiś wariat, co sprobuje wyprzedzać na przejściu, bo oczywiście jechać z przepisami po drodze to dla niektórych hańba.
Nawet gdyby dziecko spojrzało na jezdnię (co niekoniecznie musi się wiązać z oscentacyjnym machaniem głowy na obie strony w końcu oczy mamy w głowie ruchome), to nie miałoby powodu podejrzewać, że samochód się nie zatrzyma.
Az mnie ciarki przeszly. Kto daje tym patalachom prawojazdy? I to widac Polska gdzie przeciez te egzaminy sa ciezkie do zdania i szkolka obowiazkowa...
Ach ci piesi - powinni bardziej uważać na pasach, przecież to oni najbardziej ucierpią!
@perskieoko Ah ci kierowcy, mogliby szybciej jeździć b przecież nic im się nie stanie.
@Exgame Podskakuj dalej, ale to twój mózg będzie się walał po asfalcie.
@Exgame
Nie wyczułeś sarkazmu.
@weeek gdybym w taki sposób zabiła kogoś na pasach przez swoją własną głupotę i arogancję to mój mózg zazdrościłby chyba ofierze tego "walania po asfalcie" bo nie dałabym sobie z tym rady.
@ByleBadyle Mądre stwierdzenie człowieka z sumieniem i rozsądkiem. Dobra kobieta z ciebie.
@perskieoko Wy mojego też nie ;)
@perskieoko dokładnie, dlatego piesi powinni mieć bezwzględne pierwszeństwo, wtedy takie rzeczy nie będą miały miejsca... a nie, czekaj.
@perskieoko łojacie, toż to od razu widać, że to sarkazm!
Jeden popapranieć nie tłumaczy drugiego.
Kto jest tu tym drugim* popaprańcem, @Maras78?
* Zakładam, że pierwszym jest kierowca który mało co nie rozjechał dziecka na pasach.
@RomekC
Drugim jest komentujący Maras
Niektórzy kierowcy myślą chyba, że jeżeli auto zatrzymuje się na drodze, to znaczy, że się zmęczyło, a na pewno nie dlatego, że ktoś przepuszcza pieszego
@ironiczny_uśmiech_losu miałem dokładnie taką sama sytuacje, gdyby nie jakies przeczucie które kazało mi spojrzeć przez szybe samochodu który się zatrzymał i refleks nie pisałbym tego komentarza. Naprawde chcialbym sie dowiedziec co moze oznaczac wg tych ludzi zatrzymanie sie samichodu na drugim pasie przed przejsciem.
Oczywiste, że zachowanie kierowcy omijającego na pasach jest idiotyczne i karygodne. Natomiast nie wiem czy tego dorosłego z prawej również nie jest. Jak tak sprawdzam ile osobie po lewej zeszło dojście do połowy tego pasa i po jakim czasie pojawia się tam ten samochód to mam wrażenie, że spokojnie on już byłby na drugim pasie tam gdzie samochód stoi. Czas kiedy się on tam by znalazł do czasu przejazdu samochodu byłby większy niż w przypadku do którego doszło na filmie.
@AndPaw To sprawdź jeszcze raz. "Czelendż akcepted".
Dzieciak do środka swojej połowy idzie 1,54 sekundy. W bezpiecznej strefie znalazł by się zatem po 3,08 sekundy od momentu kiedy idzie.
Koleś z lewej pokonuje z dzieciakiem dystans powrotny w 0,8 sekundy.
W 0,92 sekundy od momentu kiedy koleś porwał dzieciaka auto już jest na pasach.
1,54 + 0,92 jest mniejsze od 3,08 zatem dzieciak obrywa. Obrywa przez ponad 0,5 sekundy!!!
PS: @AndPaw "Czas kiedy się on tam by znalazł do czasu przejazdu samochodu byłby większy niż w przypadku do którego doszło na filmie."
I właśnie dlatego by go uderzył. xD
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 grudnia 2022 o 9:56
@sviader dodajmy jeszcze niewiadomy czynnik. Reakcja dziecka! Mogłoby go sparaliżować ze strachu i by stanął, mógłby też zacząć się cofać. Widać, że kierowca nawet nie próbował zwolnić.
@sviader
Jakoś mnie Twoje wyliczenia nie przekonują. Dlaczego? Posłużę się twoimi danymi.
Przecież mu do miejsca bezpiecznego zostały dwa kroki, może dwa i pół, bo ten ostatni był mały jak już wpadała po niego osoba po prawej. Mówisz, że wcześniejszy odcinek przeszedł w 1,54, więc brakujący przeszedłby w 0,77 (i liczę tu dwa kroki, a jak widać to został mu do pokonania jeden pas zebry czyli jeszcze mniej), a sam piszesz, że samochód był po 0,92. 0,92 od złapania, czyli już to jest większy czas niż on by doszedł do strefy bezpiecznej, a dodaj, jeszcze kwestie zawahania w pierwszym momencie spowodowanego pieszym, który na niego biegnie. Więc dla mnie jest to 0,77 w normalną przewidywalną stronę i jak piszesz 0,8 + czas zawahania w stronę nie naturalną.
@AndPaw nawet jeśli miałbyś rację (a nie masz) to serio uważasz, że ktoś kto stoi po drugiej stronie pasów i widzi jak samochód pędzi na dziecko, będzie w głowie robił błyskawiczny rachunek kiedy auto znajdzie się na pasach i czy potrąci dziecko? Zdrowy jesteś? Tu są setne sekundy, a ty po prostu p!erdolisz. P!erdolisz bo siedzisz dupskiem w ciepłym kocyku, a nie jesteś na tych pasach razem z tym dzieciakiem. Strateg się ku®w@ znalazł.
@zielonymelonik Dokładnie. Koniec tematu.
Ciekawe czy tutaj też znajdą się tacy co będą bronić kierowcy jak pod poprzednim demotem w tym stylu?
Za takie coś, nawet jak cudem wypadku nie było powinien być dożywotni zakaz prowadzenie jakiegokolwiek pojazdu z silnikiem, łącznie z hulajnogą elektryczną. W wypadku jego złamania posadzić na kilka lat.
@Elathir no wiadomo, ze dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów. w końcu jakie pojazdy można prowadzić na krześle elektrycznym. ps. ZAWSZE znajdą się tacy co będą bronić takich. Nawet już się tutaj wypowiadali.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 grudnia 2022 o 18:33
@Elathir
Tak dla uspokojenia dyskusji: to tylko film szkoleniowy. Tu można zobaczyć jak został zrobiony: https://www.youtube.com/watch?v=7u1M-u9eBoU
@Elathir - film jest zmontowany na potrzeby kampanii społecznej. Poniżej mój post z linkiem do opisu jak był stworzony.
@perskieoko Zdrowy na umyśle człowiek nawet podejmując głupią decyzję o wyprzedzaniu w takim miejscu, przynajmniej próbowałby hamować gdy już zobaczy, że ma przed sobą człowieka. Nie podobają mi się takie kampanie społeczne.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2022 o 8:06
Karą za taki manewr powinna być utrata prawa jazdy na 3 pokolenia dla całej rodziny kierującego.
@n0p I więzienie.
@n0p Tego typu "kierowcom" brak prawa jazdy nie przeszkadza w jeździe.
@n0p W takiej sytuacji odpowiedzialność kierowcy powinna być co najmniej jako nieumyślne (choć moim zdaniem powinno to wpadać pod umyślne) spowodowanie śmierci.
W końcu nie widzę powodu aby reakcja przechodnia w jakikolwiek sposób miała obniżać winę kierowcy.
Znając polskich kierowców i tak stwierdzą że wina pieszego za to że istniał. A już na poważnie kierowca powinien stracić możliwość prowadzenia jakiegokolwiek pojazdu na mninimum 10 lat a potem przechodzić kursy i zdawać prawko od nowa.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 grudnia 2022 o 17:31
Kierowca wyprzedzający na pasach powinien być oddawany do kastracji.
Jak dla mnie to usiłowanie zabójstwa, jakby prokurator się postarał. I oczywiście dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów.
@zdenek117 jasne żebyście się tu jeszcze nie zesrali od tych osądów. Może strzelajmy w głowę każdemu kto kupi samochód żeby czasem nie miał możliwości go użyć. Ciekawe kiedy skończy się to nagonka na kierowców.
@thomassonss skończy się nagonka jak zaczną przepisowo jeździć. A że kultura jazdy w Polsce jest rodem ze średniowiecza, to cóż poradzić.
@budda2012 przepisowo czyli jak? Wszędzie 50 40 i jeszcze co 100 m przejście dla pieszych? Wszyscy się jarają zagranicą, jaka to kultura jazdy itp. dwa lata jeździłem w Niemczech nie trzeba było łamać przepisów żeby jeździć szybko i bezpiecznie, nie mówię tu o autostradach tylko zwykłych prowincjach.
@thomassonss tak przepisowo znaczy 50/40 w zabudowanym. Tylko idioci myślą, że jazda ponad limit prędkości jest jazdą bezpieczną.
@thomassonss Jakich osądów. Tutaj nie ma o czym dyskutować. Ten ktoś nie powinien więcej prowadzić.
@budda2012 szkoda że w wielu rejonach (mieszkam w zachodniej małopolsce) 90% dróg to jest jakiś teren zabudowany z dwoma domami i tyle samo słynnych podwójnych ciągłych. Do tego wprowadzili durne przepisy z pieszymi (co komu przeszkadzało w starych przepisach?? ja zawsze dałem radę przejść, najwyżej zaczekałem te 10s) w momencie gdy przejścia dla pieszych są srednio co 500m i nie mówię o miastach tylko zwykłej krajówce łączącej miejscowości. Kończy sie na tym ze poruszasz się średnio 30-40kmh i naprawdę nie mówię o centrach miast tylko jakichś drogach przez wioski. Może zacznijmy najpierw budować drogi, tworzyć mądre prawo a nie tylko egzekwować kasę i zrzucać odpowiedzialność TYLKO na kierowców?? Ale tak najłatwiej i skoro to popierasz to jesteś oderwany od rzeczywistości jak ci których wożą w limuzynach albo używają auto do weekendowego wypadu.
@thomassonss przeszkadza Ci co dokładnie? To, że istnieją małe miejscowości z pasami rozmieszczonymi co 500 metrów w twojej okolicy, czy fakt, że piesi w tych miejscowościach mają prawo do tego by być bezpieczni na drogach?
Jeśli uważasz, że przez małą miejscowość, to powinieneś móc zapier**lać 100 km/h, a przejść dla pieszych nie powinno tam być, to Ty jesteś tutaj oderwany od rzeczywistości.
Co do zmiany przepisów. Zgodzę się, że jest to durne prawo, ale nie z powodów jakie wymieniasz. Jest durne, bo jest ono nieskuteczne i debile z twoją mentalnością i tak będą zapier**lać przez przejścia dla pieszych 100 km/h i życia osób przez nich zabitych i tak to nie zwróci.
@budda2012 ty jesteś serio jakiś upośledzony skoro uważasz że przepisy wymieniono dla bezpieczeństwa. Szkoda tłumaczyć. Jeśli kiedyś mama czy MPK przestanie cię wozić to zobaczysz.
@thomassonss od ponad 11 lat jeżdżę samochodem i w tym czasie nie zarobiłem ani jednego mandatu, bo w przeciwieństwie do debili tobie podobnych jeżdżę w zgodzie z przepisami. Tylko idiota myśli, że może sobie łamać przepisy na prawo i lewo i tłumaczyć się z debilizmu "te przepisy hurr durr zostały stworzone by zbierać haracz z kierowców". Zapewniam Cię jednak, że jak zachowasz bezpieczeństwo na drodze, to żadnego mandatu nie zarobisz. Ale niestety do tego trzeba, by rozumu, którego widocznie Tobie brak.
@budda2012 do Biedronki w podlaskim 2x w tyg to sobie jeździj bez mandatu, chcesz dyplom czy tylko się pochwalić? Jak zrobisz 50tys rocznie po wiochach to pogadamy. Zajmij się cwaniaczku wycinaniem DPF, lewymi przeglądami, jazdą po 70tce bez badań, bo to zabija więcej ludzi. Ale nie czekaj, prościej się doyebac do kogoś kto jedzie 70kmh albo wyprzedza na pustej drodze.
@thomassonss potwierdzasz tylko bycie debilem broniąc szybkiej jazdy przez teren zabudowany. Brak mandatów wspomniałem, bo jak się przepisy zna i debilem się nie jest, to się mandatu nie dostanie jeżdżąc po polskich drogach. Ale, że rozumu Ci brak, żeby to pojąć, to niestety nic na to nie poradzę.
@budda2012 haha już się nie zesraj z tej dumy :D Yanosik jest więc przepisy zostawię tobie, kup sobie jeszcze kamerkę i lecz nią kompleksy.
@thomassonss idż, jeźdź sobie jak wariat, tylko później nie płacz jak coś Ci się stanie.
@thomassonss I jak już kogoś zabijesz, to nie zwalaj winy na inych za swoją głupotę
Za coś takiego powinno być od razu krzesło elektryczne. Nieważne, że nikogo nie zabił, ale taka ameba umysłowa nie ma prawa żyć pomiędzy normalnymi ludźmi.
Mam szczerą nadzieję, że gdzieś po drodze zginął w wypadku nikogo nie zabierając ze sobą.
Skondensuję opinię przeciętnego polskiego internauty-eksperta: Nie doszło do śmierci, bo to nie był rowerzysta, tylko przedstawiciel szlachty samochodowej, który zręcznie i tak by wyminął dziecko. Gdyby to był (tfu) rowerzysta, to na pewno umarłoby 12 osób przy tym zdarzeniu, bo tylko rowerzyści powodują zagrożenia na drodze i zabijają osiem milionów Polaków na godzinę. Należy wprowadzić obowiązkowe AC,OC,NW,BW,CV na rowery i kartę rowerową i podatek od roweru.
A tutaj pokazano jak zrobiony jest ten FEJK (a właściwie filmik zmontowany do kampanii społecznej)
https://korzik.net/video/138805-pro-vcherashnij-fejk.html
Łącznie z pokazaniem aktorów.
Sytuację jako taką potępiam.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 grudnia 2022 o 19:48
1.5 litra jacka dla tego pana to zdecydowanie za malo!!!
dziecko nawet się nie rozejrzało. po prostu sobie weszło. dziecko może być głupie, ale nie kierowca wyprzedzający na pasach
@gieroj777 "dziecko może być głupie" no zajebiste wytłumaczenie ostatnio takie słyszałem kiedy dziecko wyjechało mi z porządkowanej prosto pod koła. Przerzucanie odpowiedzialności z dziecka czy rodziców tego dziecka na kierowców którzy są winni całemu złu. PS dziecko też jest uczestnikiem ruchu, czy jakby wtargnęło na pasy kierowca musiałby
@gieroj777 dziecko nie jest głupie, widziało zatrzymany ruch na drodze w postaci samochodu stojącego przed pasami i nikt w tej sytuacji nie dopatrywałby się, czy przypadkiem 100 metrów za stojacym samochodem nie jedzie jakiś wariat, co sprobuje wyprzedzać na przejściu, bo oczywiście jechać z przepisami po drodze to dla niektórych hańba.
Nawet gdyby dziecko spojrzało na jezdnię (co niekoniecznie musi się wiązać z oscentacyjnym machaniem głowy na obie strony w końcu oczy mamy w głowie ruchome), to nie miałoby powodu podejrzewać, że samochód się nie zatrzyma.
Żeby to jeszcze była czteropasmówka i ktoś przechodzi od prawej strony ale on na żywca wyprzedza na przejściu i musi widzieć dzieciaka
Az mnie ciarki przeszly. Kto daje tym patalachom prawojazdy? I to widac Polska gdzie przeciez te egzaminy sa ciezkie do zdania i szkolka obowiazkowa...