Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
514 555
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar koniku
+5 / 27

Gdzie ty tam walkę widziałeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
+2 / 12

@koniku Pewnie w Fifa 23.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+2 / 6

@koniku akurat dziś to serio powalczyliśmy. Nawet ja to mowię. A nikt nie krytykował naszego stylu we wcześniejszych meczach bardziej niż ja. Nie mieliśmy szans, bo nie mamy tak dobrych i szybkich piłkarzy jak Francja.
To było do przewidzenia, bo Francja to światowa potęga. A my? No cóż... Ale walczyliśmy i serio graliśmy dobrze. Tu akurat wynik niekoniecznie odzwierciedla mecz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bloto80
+4 / 12

@koniku w pierwszej połowie, to była drużyna która chciałem oglądać.
Z Argentyna zagrali faktycznie fatalnie ale dziś pokazali klasę.
Więc jeżeli wyjedziesz za 4 lata na mistrzostwa i strzelisz 3 gole będziesz mógł krytykować mecz Polaków z Francją.
Pozdrawiam i trzeba szukać pozytywów w życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 3

@Cammax Zgadzam się, mimo przegranej 3:1... to był chyba najbardziej piłkarski mecz naszej reprezentacji na tym mundialu... nawet bardziej niż ten wygrany z Arabią.. były sytuacje.. były szanse.. nie wyszło.. w niektórych sytuacjach sporo szczęścia dla Francuzów.. (w 1 połowie) gdzie raz bramkarz obronił a potem dwukrotnie ratowali obrońcy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 grudnia 2022 o 20:36

avatar koniku
0 / 0

@Bloto80 P r z e g r a l i z kretesem, czy może nie ? Rozumiem samozachowawcze trendy Polaków do zachwytu w porażce. Ale nic mnie jakoś nie zachwycało w tym meczu. Dlatego, że nie przerażało tandetą (jak mecz z Argentyną) mam się zachwycać meczem z Francją? NIE, Nie będę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+1 / 1

@Pasqdnik82 i tej okazji najbardziej szkoda. Ciekawe jakby się potoczył mecz, gdyby to wpadło.
Szkoda, że w grupowych meczach tak nie graliśmy. Wtedy to pokonalibyśmy Meksyk, zagralibyśmy lepiej i mieli wyższy wynik z Arabią, no i powalczylibyśmy z Argentyną. Wtedy trafilibyśmy na Australię (dobrze, że nie ma Danię, bo z tymi skandynawskimi drużynami to niezbyt umiemy grać, raz na czas się udaje), a dalej to kto wie. Fakt, na pewno w końcu wpadlibyśmy na jakąś potęgę, ale dopiero później, nie już w 1/8.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamil1024
+10 / 14

Karne były żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V ViP76
-3 / 5

buhahah grali jak nigdy przegrali jak zawszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
+19 / 23

Starali się, fakt. Ale nie walczyli. Po pierwszym golu to już był jednostronny koncert. A Lewandowski był jak zwykle niewidoczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+1 / 1

@Xar nie tylko u nas. Jak jest wszędzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qw888888
-3 / 9

@Xar Taka już przypadłość części Polaków, zamiast cieszyć się z dobrej gry, z tego że nasi pokazali klasę, to będą krytykować. A gra była naprawdę wyrównana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koniku
-1 / 9

@Xar Tak. Mamy zachwycać się bylejakością i grą 11 bramkarzy na boisku. Jasne, jakie to piękne granie...cudo. A dyrektor KGHM, nie jest od tego by na taki temat się publicznie wypowiadać. żegnam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marecki384
+1 / 5

@BruceD Nie wystarczy biegać i trochę się starać,z białym orłem na piersi trzeba zap..ć !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thomassonss
+4 / 8

@Xar czyli jeśli nie jesteś mistrzem czegoś tam to wg ciebie nie masz prawa wyrazić swojego zdania?? Ale piedolisz. Akurat Kowalski będący podatnikiem czyli sponsorem tych wszystkich wyjazdów ma prawo do krytyki. Wracając do meczu - uważam ze grali najlepiej w całym mundialu, co nie znaczy że jakoś zayebiście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
-2 / 4

@Marecki384 Za mało płacą, żeby zap*****lać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N next_1
-1 / 7

@Xar przestań piepszyc człowieku - a co mamy chwalić za ciągłe przegrane? niestrzelone 2 karne pod rząd w MŚ? to ma być zawodnik klasy światowej i kapitan reprezentacji? do domu i konieć pompowania balonika po raz enty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
+1 / 7

@qw888888 To ty chyba inny mecz oglądałeś. Przez prawie cały mundial nic nie pokazali. Jedynie ten mecz dobrze zaczęli. I o jakiej klasie ty mówisz? Polska reprezentacja dopóki ma krychę i magistra nigdy klasy nie pokaże.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 8

@thomassonss jesli krytykujesz druzyne ktora byla w stanie walczyc(walczyc, a nie dostac oklep jak Najman z 10latka) z mistrzami swiata, to rozumiem, ze sam jestes zaje*isty w tym czym sie zajmujesz? Nie powiem, zebys pokazal jak grasz, bo nie kazdy jest zawodowcem w grze w pilke. Ale jak sie krytykuje to wypadaloby nie byc operatorem tasmociagu tylko cos reprezentowac swoimi umiejetnosciami zawodowymi, bo inaczej mamy krytykanctwo na zasadzie: krytykujacym jest patalach w swoim zyciu wiec sobie skrytykuje milionerow walczacych mniej lub bardziej udanie z mistrzami swiata
To tak, jakby chlop panszczyzniany sie smial z rycerza ktory nie wygral w turnieju rycerskim...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+1 / 3

@Xar
Różnica jest taka, że przeciętny Polak nie zrobił z siebie pośmiewiska na mistrzostwach jak te klauny.
A skoro wiadome było, że od Francji dostaną oklep to trzeba było grać w grupie i wyjść z pierwszego miejsca, a nie stać i modlić się żeby Argentyna nie strzeliła jeszcze jednego. Czesiu nie potrafi myśleć dalej niż na jeden mecz do przodu. Równie dobrze można wystawić kukły na boisko i różnicy w poziomie znacznej nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+4 / 4

@Xar nie jestem zawodowym kierowcą... ale chyba mogę skrytykować np styl jazdy jakiegoś debila za kółkiem, który wymusza pierwszeństwo albo debila jadącego na czołówkę wyprzedzajac jak głupi i się chowa.. pomiędzy samochodami (bo a nóż się uda) i wtedy tamci muszą reagować by nie doszło do czołówki i robić miejsce idiocie.... Pozwolę sobie skomentować... mecz z Meksykiem zachowawczy byle nie przegrać.. ok udało się, styl gry nie zachwycał. Mecz z Arabia znacznie lepszy... więcej atakowali ale też dobrze z tyłu pilnowali. Mecz z Argentyną.. totalny antyfootball i murowanie bramki co i tak nie przyniosło efektu bo przegrali... a gdyby zagrali tak jak z Francją... to kto wie. Mecz z Francją mógł się podobać.. była walka, był pressing... były sytuacje... zabrakło szczęścia albo szczęście mieli Francuzi... mam nadzieję że ten Mbappe odszczeka że nie mają z kim przegrać (fakt nie przegrali i wygrali 3:1) ale widać było,. po nim i po wielu piłkarzach, że ten mecz ich kosztował sporo siły.... a nie że był to jakiś tam spacerek, Wg mnie to był najlepszy mecz Polski na tym mundialu :) może dlatego że już nie musieli kalkulować... bo w fazie grupowej to już albo wygrana albo przegrana... a wiedzieli że Francja nie zagra na remis by rozstrzygnąć w rzutach karnych... i Polska na szczęście też tak nie zagrała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+3 / 3

@thomassonss jak na tle obrońców tytułu to uważam że grali całkiem dobrze :) No nie oszukujmy cała drużyna Francji jest naszpikowana gwiazdami.... reprezentacja Polski nie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thomassonss
+1 / 3

@Xar tak, jestem zajebisty w tym co robię:D obiektywnie. Nie, nie zgadzam się że tylko to mi daje prawo do krytykowania. Prawo wrażania swojego zdania należy się każdemu, co najwyżej jak jesteś marudą to mniej cię lubią;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thomassonss
0 / 0

@Pasqdnik82 już nie pitol głupot z tym wyprzedzaniem bo nie o tym temat. BTW. wg przepisów które tak uwielbiacie (ale wybiórczo!) masz mieć taki odstęp że spokojnie zmieszczą się 2 auta. Nienawidzę psów ogrodnika które same nie wyprzedza ale jak tylko ty chcesz to zmniejszają odstęp żeby ci się czasem nie udało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-3 / 5

@BruceD Dzisiaj Lewandowski zagrał słabo, ale pisząc, że był niewidoczny jak zwykle to trzeba być debilem albo trollem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 4

@Pasqdnik82 Celna recenzja występu na MŚ. Wydaje się, że są możliwości, ale nie mogą pokazać. Albo z taktyką coś nie tak albo z piłkarzami. Nasuwa się takie porównanie z Małyszem, wygrał w 1996 zawody, a potem chciał zrezygnować, bo nic nie szło. Może naszym tak jak i jemu wtedy potrzeba psychologa sportowego ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
-1 / 3

@amroth_86 A on w ogóle był na boisku? Nawet mu się nie chciało biegać. I napisz mi jakie sukcesy odniósł w reprezentacji. Bo chyba je przespałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
-1 / 3

@Pasqdnik82 Ale mamy przecież najlepszego piłkarza świata. Więc jakim cudem w kadrze jest razem z krychą najgorszym zawodnikiem w kadrze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

@thomassonss Ty też nie pitol bo nie raz ograniczenie do 90... a tu jedzie z tyłu kozaczek,,,,,,, który kankuruje.... mimo że ja jadę 90.... i zachowuję odstęp.... to ja jestem złym kierowcą który się trzyma przepisów czy ten kangur wpieprzający się w bezpiecznej odległości luki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 5

@BruceD Dziś Lewandowski był słaby, po prostu. Biorąc pod uwagę w jakiej reprezentacji grał i jak wygląda polska myśl szkoleniowa to awans na ME, MŚ to sukces

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
-2 / 2

@amroth_86 Kto by nie był w drużynie, zawsze jak gra magister, obowiązuje jedna strategia: wszystkie podania do niego. I dlatego w kadrze jest zupełnie niewidoczny, bo on tych podań nie otrzymuje. A ponieważ on umie tylko dobijać, to nie wie co ze sobą zrobić. To nie jest typ zawodnika jak Messi, Ronaldo czy Mbappe, że potrafi sam się przedrzeć przez pole karne przeciwnika. Zawodnicy tacy jak trzej wymienieni są piłkarzami. Magister jest niestety tylko strzelcem. I nieważne jakbyś zaklinał rzeczywistość, tego faktu nie zmienisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2022 o 0:17

B BruceD
-1 / 1

@amroth_86 A pokaż mi podobne akcje z silniejszymi drużynami. Bo słabeuszom to on potrafi strzelać. I tylko im. Ile magister zdobył bramek na mistrzostwach i w jakich okolicznościach? Jedną po błędzie obrońców, a drugą po powtórzonym karnym. Powtórzonym. Gdyby nie to, miałby tylko jedno trafienie. I napiszę jeszcze raz. Podaj mi sukcesy magistra z kadrą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2022 o 0:30

A konto usunięte
-1 / 3

@BruceD Nie ma za dużo bramek w MŚ, ME, z silniejszymi drużynami strzela w klubie. Niestety jesteśmy średnią reprezentacją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
-2 / 2

@amroth_86 No właśnie. On jest po prostu za słaby ze swoim stylem gry. Czyli podsumowując: 0 sukcesów, jak są bramki strzelane mocniejszym drużynom, to większość strzelają inni zawodnicy. Bramki magistra w takich meczach to tak może ok. 20%. A ty go zaciekle bronisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-3 / 5

Ty uważasz, że jest słaby. Borussia, Bayern, Barcelona się mylą, że go zatrudniają?? Masz jakąś obsesję, żeby dyskredytować Lewego.
W sumie to musisz być dla równowagi, bo niektórzy uważają go za Boga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
-2 / 2

@amroth_86 To powiedz mi jak tam Barca sobie radzi w LM? Albo w El Clasico? A ten bezczelny faul z premedytacją? Ma szczęście, że władze ligi przypieprzyli się do jego gestu, a nie faulu. Jedynie w Bayernie odnosił sukcesy. La Liga prezentuje zupełnie inny styl gry inż Bundesliga. No i w Barcy nie ma takiego zgrania, żeby cała drużyna na niego grała. Jest za dużo indywidualistów i każdy będzie chciał coś ugrać dla siebie. I sytuacja taka jak w kadrze. Topowym drużynom prawie w ogóle nie strzela (jedynie 2 bramki z Interem). No i oczywiście wybrał sobie za klub bankruta (ok. 1 mld euro długu).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 3

Słabo sobie radzi bo mają słaby skład. W Borussi i Bayernie radził sobie ponadprzeciętnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
-2 / 2

@amroth_86 Ale zaraz. Przecież jest najlepszym piłkarzem świata. Nie znaczy to, że powinien ciągnąć drużynę do zwycięstwa? Piłkarz, który potrafi jedynie dobijać podania, to nie jest piłkarz. Jak nie ma podań, to wtedy widać cały jego kunszt. Grymaszenie, strzelanie focha i machanie rękoma. Oto co potrafi magister, jak mu nikt nie podaje. Będąc w Bayernie był traktowany jak gwiazda i to mu się utrwaliło. I myślał, że będzie tak samo traktowany w każdej drużynie do której trafi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2022 o 1:18

P Pasqdnik82
+1 / 3

@BruceD jakby to Ci zakreślić byś zrozumiał... to jest gra zespołowa.... to raz, dwa, lewy to raczej egzekutor a nie kreator chociaż czasami i tak bywalo... ale ogólnie egzekutor,,, jak nie ma dobrych podań to nie ma bramek... proste? w reprezntacja ja go częśćiej widzę w rozgrywaniu.... a to nie jest rola "9" :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hemos
0 / 2

@qw888888 brutalnie będzie. Cieszyć się z reprezentacji w pn. To tak jak mówić że dobry ksiądz bo wydymał tylko jednego ministranta a nie wszystkich.
Jestem za Polską ale czemu ten "sport" jest naszym narodowym, to mi nigdy nikt nie będzie w stanie wytłumaczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hemos
0 / 0

@next_1 zauważ to. Od kąt pamiętam to zawsze mam "snajpera" i resztę na doklejkę. To nie czasy Pele-go by jeden zawodnik wygrywał całe mecze. Nie ma reprezentacji, jest jeden "on". "On" jest dobry, to cała reprezentacja musi być. A puźniej jak zwykle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
-1 / 3

@Pasqdnik82 kojarzysz takiego gościa jak Mbappe. On jest napastnikiem. Nie jego rola to obrona, a w pierwszej połowie wracał na pozycje obrońcy 15 czego robić nie musiał. Jego rola to strzelać bramki co nam zrobił 2 razy a jeśli masz kołka który stoi po drugiej stronie boiska i czeka na cud do usran... smierci to gra 10 zawodników a nie 11

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N next_1
0 / 2

@Bigoszprawiczka w punkt - kołek to kołek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thomassonss
0 / 0

@Pasqdnik82 a co ciebie obchodzi ile ktoś jedzie jego sprawa najwyżej zapłaci mandat i tyle. Każdy kierowca powinien trzymać odstęp tak jest w przepisach, nie rozumiem czemu w tym kraju jedne przepisy są faworyzowane a inne pomijane. Zresztą wiadomo że nie pisałem o takiej sytuacji najczęściej jedzie traktor czy inna zawalidroga. Zanim sznureczek aut zderzak w zderzak jeden próbuje wyprzedzić to reszta mu robi na złość chociaż sami nie wyprzedzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thomassonss
0 / 2

@amroth_86 to raczej ludzie mają obsesję żeby budować Lewemu pomniki a to piłkarz jak każdy. W ligach za hajs każdemu zależy a w reprezentacji mają wyebane, to dlatego tak gardzi się tymi piłkarzykami polskimi. Dobrzy do reklam. Wracając do meczu z Francją to grali naprawdę dobrze ale lewus przez cały turniej nie pokazał nic (2 karne z 4 prób, proszę cię), ledwo był widoczny na boisku a jak nie dostał piłki pod nogi to by jej nie zobaczył w ogóle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
0 / 2

@Pasqdnik82 No to dlaczego go nazywają najlepszym PIŁKARZEM świata? Piłkarz, a zwłaszcza najlepszy, jest i kreatorem, i egzekutorem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
+1 / 1

@thomassonss Miał 3 próby i strzelił jednego karnego. Troszkę ci się pomyliło. Co do reszty o nim, to się zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thomassonss
0 / 0

@BruceD Racja, dzieki za poprawkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+6 / 6

Kurde ja nie wiem co z wami jest ludzie - nigdy nie dogodzisz. Pierwszy raz od bardzo dawna nie było wstydu patrzeć na naszą grę a i tak znajdę się ułomy które narzekają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
-3 / 3

@Azheal
Wstyd był. Dwa celne strzały, z czego jeden to karny. Francuzi grali tak jakby to był trening.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
0 / 0

@Ogi1988 Czy ty jesteś poważny? Porównaj sobie naszą gre dziś a tą z Argentyna. To że z Francja nie mamy szans byo oczywiste nie ten poziom. Jeśli ktoś oczekiwał niewiadomo jakiej walki albo zwycięstwo to musi być zdrowo naćpany. Starali się w tym meczu i to było widać a że to staranie to za mało na drużynę kilka klas wyższą to żadna ujma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
-2 / 2

@Azheal
To że nie mieli szans z Francją było wiadome. To, że grali jak durnie w grupie oddając Argentynie pierwsze miejsce, tego nie da się w żaden sposób wytłumaczyć. Argentyna porażką z Arabami wyświadczyła nam ogromną przysługę. Ale zamiast grać o pierwsze miejsce i mecz z Australią Czesiek i jego kukły postanowiły przestać całe 3 mecze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 4

@Azheal Było oczywiste, że odpadniemy, ale patrząc na 1 połowę i jakby jednak bramka padła dla nas to już takie oczywiste by nie było.

A kibicom nie dogodzisz. Po tym turnieju to bardzo tożsame są pojęcia: kibic reprezentacji == ignorant.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
+4 / 6

Walczyli w 1 połowie potem był już tylko gangbang. A lewy jak to lewy karny i musiała być Repeta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
0 / 0

Z naszą piłką jest jak z pisem ch****, ale może w kolejnej kadencji będzie lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LukaszRei
+5 / 7

U mnie wszyscy obstawiali kompromitacje i przegraną nawet 5 bramkami. Byliśmy jednak pozytywnie zaskoczeni. Do utraty drugiej bramki, nasi pokazywali momentami ładną walkę, Francja była by do ogrania, jakbyśmy mieli trochę lepszego trenera. Tylko trzeba by wyjść trochę innym składem i lepiej zmotywować piłkarzy przed wyjściem. A najważniejsze, to nie wpuszczać Krychowiaka na murawę, nawet z bramkarza rezerwowego wypuszczonego w jego miejsce, było by więcej pożytku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qw888888
+4 / 10

@LukaszRei Jeszcze jakby Grosicki grał od początku, on w ciągu 5 ostatnich minut stworzył 3 sytuacje bramkowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sality
-1 / 9

Niczego nie oczekiwalem, a i tak sie zawiodlem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adi011290
+2 / 4

Dla wszystkich narzekających przypominam, że graliśmy z aktualnym Mistrzem Świata i z głównym pretendentem do zdobycia tego trofeum i w tym turnieju. Nie schowaliśmy głowy w piasek, tylko starali się coś powalczyć, trochę wyszarpać, nawet było parę sytuacji i przy odrobinie szczęścia wynik mógłby być nieco korzystniejszy dla Reprezentacji Polski. Różnica klas na poszczególnych pozycjach była duża i finalnie awansował dalej zespół lepszy, o różnicy klas niech świadczy fakt, że były trener Francji - R. Domenech w wywiadzie przed meczem stwierdził, że w obecnej Reprezentacji Francji z Polski MOŻE! znalazłoby się miejsce dla Lewego, cała reszta nie miałaby żadnej szansy na grę. Mimo wszystko były fajne momenty w tym meczu za co dziękuję chłopakom, ale przede wszystkim dziękuję za emocje, że nie było słynnych trzech meczy O. Po tym ostatnim meczu, można powiedzieć, że wstydu nie ma... owszem nie ma co pisać peanów na temat Naszej gry, ale też nie ma co rzucać błotem w piłkarzy, bo zwyczajnie zabrakło umiejętności. Wygrał lepszy i tyle :) Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+3 / 3

Szkoda. O ile wcześniejsze mecze były słabe delikatnie mówiąc, to dziś serio walczyliśmy. Biegaliśmy, mieliśmy okazje. Choć było widać, że Francja to światowa potęga, mająca szybkich zawodników. ale mimo to próbowaliśmy ich gonić i grać jak równy z równym. Może gdybyśmy wykorzystali tę okazje...
Szkoda. Czuję się dokładnie tak samo, jak po meczu z Portugalią ma Euro2016.

Mimo wyniku dziś pozytywnie mnie zaskoczyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N next_1
0 / 8

za co dziękujecie? było 3:0 - tylko fartem po poprawce kapitan gwiazda ledwo strzelił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+2 / 2

@next_1 a ogladales dosc wyrownany mecz, czy tylko popatrzyles na cyferki na koniec?
Bo przypomne, ze w grze z mistrzami swiata statystyki wygladaly tak:

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 grudnia 2022 o 19:32

O konto usunięte
-2 / 4

@Xar
Ja oglądałem Francję grającą w dziada z Polakami. Zamiast płakać i ich usprawiedliwiać, że to przecież mistrzowie świata, trzeba było wyjść z pierwszego miejsca i grać z Australią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 2

Szkoda że przegrali.
Ale grali nie byle z kim tylko z mistrzami świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
0 / 0

Człowiek wiedzioł ... i nie miał żadnych złudzeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swosek
-1 / 3

Zdania o kadrze nie zmienię..SŁABEUSZE..., w pierwszej połowie i chwilami w drugiej walczyli, miło było patrzeć na całokształt, personalnie już gorzej:
1. Lewandowski, Milik - dno, o karnych nie wspomnę
2. Zieliński , może jest potencjał, ale kiwa, kiwa w poprzek boiska , a na koniec zamiast strzału wycofanie piłki .... nie rozumiem
3. Obrona do kitu, Blachodachówka tylko machał rękami i bał się piłki, obie bramki Mbappe zawinione przez obronę... stali w centrum pola karnego , nikt nie przeszkadzał...
4. Skrzydłowi obrony i drugiej linii się napracowali, ok.
5. Szczęsny więcej nie mógł zrobić...
6. Krychowiak już nie powinien grać w kadrze
7. Młodzi zawodnicy nieograni, dają się robić starszym rywalom,... brak cwaniactwa....
8. Sztab "myślący" z Michniewiczem na czele nie zdał egzaminu ze strategii i cwaniactwa turniejowego.... z taką grą jak w meczu z Francją - realne zwycięstwo w grupie, i nie gramy z Francją...
i to by było na tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 2

@swosek Wystarczyło napisać "nie rozumiem". Sens Twojego komentarza byłby taki sam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swosek
-1 / 1

@amroth_86 Nie rozumiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shetland
+1 / 1

Najlepszy mecz jaki nasi zagrali na tych mistrzostwach. Szkoda, że Grosickiego tak późno wpuścił.. ogólnie nie rozumiem niektórych zagrywów Michniewicza. Te jego zmiany są za późno albo wcale

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 1

Zwłaszcza jak Bielik wracał truchtem przy drugiej bramce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
-1 / 1

Drogi autorze demota, nie pisz "dziękujemy", ponieważ ja nie dziękuję. A z tego co widzę, nie jestem jedyny, który nie ma ochoty dziękować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem