Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar zelalem
+6 / 6

Okres reklamacji lub odstąpienia od umowy liczy się od terminu dostarczenia przesyłki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+3 / 3

@zelalem

Na terenie UE - tak
W USA może być inaczej - może się liczyć od chwili przelania kasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+1 / 1

@BrickOfTheWall

Sprawa miała miejsce w UK, choć też już nie w UE, to jednak obstawiam, że spokojnie ją rozstrzygnie jak zgłosi to do ichniego urzędu ochrony konsumentów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 grudnia 2022 o 8:51

A aniechcemisie
+1 / 1

@zelalem To może być bardziej zawiłe, bo Amazon prawdopodobnie w tym wypadku był jedynie pośrednikiem i jego odpowiedzialność jest wyłącznie dobrowolna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 0

@aniechcemisie @Elathir @BrickOfTheWall @zelalem Paczka przyszła do niej dużo wcześniej. To ona tyle zwlekała przed jej otwarciem przed świętami i okres zwrotu/reklamacji minął.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+2 / 2

To oszustwo, więc idzie się do organów ścigania a nie do Amazona.
W takim przypadku, okres przedawnienia jest znacząco dłuższy, niż miesiąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+3 / 3

Dailymail, to jak nasz SE lub Fakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
0 / 0

Bezos lubi to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P petronox
-2 / 2

Jak ktoś jest takim debilem, że kupuje na amachłamie... to mu się należy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+2 / 2

Demoty staczają się poniżej pudelka. Nawet w podlinkowanym artykule napisali, że babka kupiła i schowała paczkę do świąt bez otwierania. Nie sprawdziła nawet co przyszło i dopiero przed świętami otworzyła paczkę. Jej problem, że w ciągu okresu zwrotu/reklamacji nie sprawdziła paczki. Miała całe 30 dni na otworzenie paczki, okres minął. Z takimi manipulacjami to sobie z Kurskim możecie przybić piątkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkElfus
-1 / 1

Amazon to syf. Kupiłem dysk SSD 2TB za 1070 plnów. To było w listopadzi. Dostałem samo pudełko. Sprawa zgłoszona na policji i dalej nic. Ciągle coś wymyślają, już nawet policja z nimi bezpośrednio rozmawia bo wymyślają jakieś pisma których nawet policja nie wydaje. Zakup od Amazon bezpośrednio nie od jakiegoś pośrednika. Już mnie trafia. Wszystko wskazuje że już na paczkowaniu ktoś zaje..ł w amazonie , a kasy na razie nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aluette1
+2 / 2

z mojego doświadczenia wynika że Amazon refunduje wszystko, dosłownie wszystko!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem