Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
609 650
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T Tibr
+17 / 17

To może ta grupa będąca "liderem" opozycji powinna pójść po rozum do głowy i znaleźć przywódcę, za którym nie będzie się ciągnął tak duży negatywny bagaż emocji związanych z jego rządami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiunio1234
+3 / 3

@Tibr A może przede wszystkim jakiś realny program zmian, a nie tylko "pis jest zły" i "pis jest przyczyną całego nieszczęścia w tym kraju"? Ale nie, po co musieć cokolwiek robić, skoro kasa ta sama, może mniej prestiżowe stołki i nadal tylko trzeba drzeć japę i robić wrażenie, że ma się na sercu losy kraju i obywateli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+2 / 2

@misiunio1234 przecież oni nie chcą wygrać, przynajmniej teraz. Teraz do koryta i tak się dostaną, a odpowiedzialność żadna. Czekają i robią wsztko by "pomóc" PiS, aż to wsztko pier***lnie. Wtedy wjadą na czarnym koniu ratować co się da, nic nie będą musieli obiecywać, a my będziemy pracować za miskę ryżu.
PiS ma program doraźny, ide szczytne, ale wykonanie fatalne dlatego co jakiś czas trzeba coś poprawić, zmienić, najpierw staną okoniem wobec UE, zrobią Rejtana "non possumus", by zaraz pójść na 2*większe ustępstwa odbębnić sukces i to samo od nowa. PO patrzy, jak PiS się potyka o własne nogi, dołoży 2 grosze i czeka jak to całkiem się rozleci, a potem usłyszymy parafrazę PiS "przez 8 lat Polki i Polacy byli okradani przez rządzących, teraz musimy oszczędzać by zasypać dziurę w budżecie, zacisnąć pasa, wydłużyć wiek emerytalny do 80tki, tydzień pracy do 6 dni ... po co im program?
Urządziliśmy się w dvpie na własne życzenie nie mając wysokich oczekiwań wobec polityków. Gdybyśmy je mieli to te złogi po PRLowskie już dawno by zniknęły Miller, Cimoszewicz, ale też i tym samym Tusk i Kaczyński.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiunio1234
+1 / 3

@Tibr Tylko weź to powiedz tym, którzy jednak na wybory chodzą i nadal skreślają te medialne "jedynki". Choć swoją drogą zastanawiam się kto głosował na wielu oszołomów w polskiej polityce, zaczynając na macierewiczu, a na szczerbie kończąc... A kto nadal wpuszcza do PE takie osoby jak panią von Thun, spurkini czy Biedronia, choć ten ostatni - nie powiem, na stanowisku prezydenta Słupska spisał się doskonale. Kto nadal głosuje na Buzka, Millera czy wspomnianego Cimoszewicza. Śmieję się, jak to nowe pokolenie dostaje sraczki jak Miller celnie spuentuje jakąś głupotę pis, ale nie wiedzą zupełnie ile zła zwykłym Polakom wyrządził podczas swojej kadencji - m.in. baltic pipe moglibyśmy mieć spokojnie już z 15 lat płacąc nieco więcej za gaz, ale nie będąc w pełni zależnym od ruskiego miru. Ale "pa, jak mu pojechał - ten to ma gadane, warto na niego zagłosować" i mamy to co mamy. Podobnie jak się śmieję, że tzw. opozycja nie rozumie, że Tusk jako jej lider nie ma szans jej poprowadzić do zwycięskich wyborów. Za dużo ludzi jeszcze pamięta jego obietnice zdaje się z 2007 roku i co po objęciu rządów z nich wyszło. Miały być niskie podatki - jest podniesiona "na chwilę" stawka VAT. Mieli ulżyć przedsiębiorcom - a jeszcze dołożyli obciążeń. Książka VAT - miała 2 cienkie tomy, obecnie jest to mega obszerne opracowanie także dzięki tej ekipie. Niepopularne decyzje, które ratując niemieckie banki kosztem polskiego obywatela zapewniły mu cieplutki stołek "krula neuropy" przez 2 kadencje. Buta Rostowskiego, radzia czy innych to już tylko wisienka na torcie. I broń Boże nie chodzi mi w tym wpisie o wybielanie pisu, bo oni już w ogóle po dobrym wizerunkowo starcie tak się rozbestwili, że nie ma na nich mocnych i z przekrętami i nieudolnością nawet nie muszą się kryć, bo i tak naród ich wielbi, a opozycja nie ma siły przebicia. Zresztą - dobrym określeniem był ten cały "ciamajdan" - taki mniej więcej jest ten stan naszej opozycji, która okupowała sejm na zmiany i na zmiany prowadziła głodówkę w proteście przeciw już do końca sam nie wiem nawet czemu. Oni nie będą się starać, bo nawet nie ma po co - ratowanie kraju obecnie to drakońskie cięcia w rozdawnictwie, niepopularne decyzje związane z Ukraińcami i poprawa niemal wszystkiego, czego pisowcy się dotknęli. Kampania nadal jest na zasadzie "zły Tusk - zły pis" i na niej wygrywają wszyscy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+17 / 45

Tak jasne, a później dostają się na krzesła osoby, które nigdy tam nie powinny się znaleźć
Np. wybory europarlamentarne: Adamowicz. Frankowski, Jarubas, Kalinowski, Belka, Cimoszewicz i moja ulubiona trójca dzbanów Ochojska, Miller i Buzek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aleksandergawlak
-1 / 41

@KrzychuKuran masz rację chłopie, gdzie tam takiej Ochojskiej do kempy, ona nawet pół plecaka syryjskim dzieciakom nie ukradła, a taki Miller toż to frajer, niech się uczy od rysia czarneckiego jak doić kilometrówki, zalewska, mazurek, ot właściwe ludzie, elyta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+6 / 24

@aleksandergawlak Co ma wnieść Twój komentarz?? Wybielanie kogoś, bo ktoś jest jeszcze gorszy nie jest sposobem rozwiązania problemów.
Dla mnie 90% PL polityków jest do wyrzucenia. Takie osoby jak Ochojska, Miller, Buzek, Jaki, Tarczyński czy Mazurek nigdy więcej nie powinni być w polityce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+10 / 20

@YszamanY Polska wygląda jak wygląda bo cały czas wybieramy TYCH, bo nie chcemy INNYCH. Dość z takim dziadowaniem.
Wybieranie KO bo nie chcemy PiSu to jest kolejny błąd. Poprzednie wybory były stracone bo Pisiory wygrały. Gdyby wtedy ludzie zagłosowali na innych, którzy byli nowi np Polska Fair Play, to teraz byłyby osoby, które miałyby realne szanse. Tak obecnie ponownie mamy wybór między odcięciem sobie nogi lub ręki.
Obecnie nie można wybierać KO bo nie lubię PiSu.... trzeba dotrzeć do ludzi, którzy głosują na PiS i im uświadamiać(nawet kosztem kłótni).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aleksandergawlak
+2 / 14

@KrzychuKuran idź i docieraj, powodzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+1 / 11

@aleksandergawlak @YszamanY W 2022r. udało mi się tak dotrzeć do 3 osób z mojej rodziny. Najważniejsze to nie narzucać im swoich poglądów "wybierz tych/ lepsi są Ci / głosuj na tych". Trzeba uświadamiać ludziom co PiS odwala, jakie robi machlojki itd, a jak Tylko ktoś powie "a PO nie oszukiwało / a Tusk nie kradł" to nie negować, ale tłumaczyć, że PiSiory kradną 10x więcej, oszukują 100x więcej i kłamią 1000x więcej.

Ciotkę, która od 2000-któregoś głosowała tylko na PiS, tak przekabaciłem, że to teraz jeden z największych przeciwników pisiorów.
Wszystko się da, tylko trzeba to robić z głową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+8 / 12

@KrzychuKuran Tylko, że PO też nie jest rozwiązaniem. Myślisz, że jak PO teraz wejdzie, to zmieni cokolwiek na lepsze? Serio? Toż oni jedni tacy sami są. Jedni kradli mniej, bo co zmiana PO-PIS to wyżej sobie poprzeczkę stawiają do kradnięcia. Jedyne realne szanse na zmianę na lepsze w tym kraju to uświadomić ludziom, żeby głosowali na te mniejsze, nowe partie z młodymi ludźmi, którzy jeszcze się trzymają jakichkolwiek ideałów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+3 / 5

@budda2012 Przeczytaj konwersacje jak do niej dołączasz. Nikogo nie zachęcam do głosowania na PO/KO bo nawet sam sobie obiecałem, że nigdy więcej na nich nie oddam głosu. Dodatkowo zachęcam innych może nie do głosowania na nowe/mniejsze partie, ale przynajmniej żeby sprawdzić kim są Ci nowi ludzie, co reprezentują i jaki mają program.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar y0u
+3 / 3

@KrzychuKuran gratuluję przetłumaczenia nielicznym dlaczego nie powinni głosować na PiS. Sam próbuję czasem przetłumaczyć w rodzinie dlaczego lepiej nie głosować na tych, na których wcześniej sami narzekali (i mam tu na myśli i PiS i PO oraz ich pochodne). Jak na tą chwilę mój największy sukces, to zrobienie z siebie głównego wroga obu obozów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariasz1962
+6 / 6

@aleksandergawlak Tak samo do polityki(czyli że będzie miał jakiś wpływ nad rządami w Polsce)nadaje się Szymon Hołownia. Nie nadaje się nawet do mam talent

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-1 / 1

@KrzychuKuran sorry. Napisałem komentarz gdy przeczytałem to zdanie "tłumaczyć, że PiSiory kradną 10x więcej, oszukują 100x więcej i kłamią 1000x więcej" i założyłem, że to znaczy, że twoje intencje były by zachęcić do głosowania na PO. Później dopiero zauważyłem inne twoje komentarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arkadiusz716
+3 / 13

Problemem nie jest to, że rządzi Pis/PO/SLD itp. Problemem jest to że odpowiedni ludzie nie zasiadają tam gdzie być powinni. Mamy kryzys intelektualny(że się tak wyrażę). Od 30 lat wybieramy sobie różne partie. Każda z nich okazała się niewypałem. Każda w końcu realizowała to co jej się opłacało. Koniec końców kończyło się tak samo. Teraz mamy tuż za naszą granicą wojnę, Ze strachu coś zaczynamy robić w kwestii naszego bezpieczeństwa(niestety kosztem gospodarki). Podsumowując Ciężkie czasy tworzą mocne charaktery

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arkadiusz716
+4 / 16

@YszamanY tak się zastanawiam, gdzie był ten rozwój? każda partia od 1990 miała swoje za plecami. Jednakże zgadzam się z tobą, że pis polecał z tematem grubo. Przekupił wyborców ich własnymi pieniędzmi. Tyle, że tu pojawia się pytanie. Kto pozwolił na to co teraz się dzieje? Mamy powolne gotowanie się żaby

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-1 / 13

@arkadiusz716 sprawdz sobie poziom inwestycji za PO i teraz a dowiesz się gdzie był ten rozwój

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arkadiusz716
+1 / 1

@acotam43 mówimy o środkach z poziomu UE?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+5 / 7

PO nie rządziła samodzielnie, musiała zawszeć koalicję z PSL. Jeśli więc mówimy o rządach, to były to rządy koalicji PO i PSL.

Nie można o tym zapominać, bo jednak koalicja to pójście na kompromisy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2023 o 10:29

K karolina1128
+3 / 9

@YszamanY pierwsze wybory PiS wygrał ze względu na uległość PO względem UE w sprawie relokacji "uchodźców". Nikt wtedy w te 500+ nie wierzył, bo przyzwyczailiśmy się, że rządzący nie spełniają swoich obietnic wyborczych. Rozdawnictwo zapewniło PiSowi dopiero drugą kadencję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2023 o 10:39

avatar YszamanY
-4 / 14

@karolina1128 no co ty - kołem napędowym było 500 + i wszyscy co zagłosowali na koryto plus tylko to mieli przed oczami , wieś i " uchodźcy" ? to daleki problem i zgadza się nienawiść do drugiego człowieka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2023 o 10:46

avatar aleksandergawlak
-2 / 16

@YszamanY ja tam byłem bardzo zadowolony z polityki ciepłej wody w kranie, ci ludzie których znam i w tamtych czasach prowadzili swoje biznesy, też nie narzekali, do góry nogami wywrócił to kaczyński i banda jego popleczników, każdy jeden ma lewe ręce do roboty i tylko potrafią kraść, ludzie niezaradni, klientela urzędów pracy i inne bumery, ci wszyscy dali się zwieść obietnicom tego ludzika i ot, mamy co mamy, przez kolejne 15 może 20 lat trzeba to będzie wszystko naprawiać, a pewnie będzie i tak, że po kilku latach wyrzeczeń i starań by ten kraj postawić na nogi, pojawi się kolejny kaczyński i obieca debilom złote góry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2023 o 10:57

K karolina1128
+2 / 14

@YszamanY mylisz się, poczytaj artykuły z tamtego okresu i komentarze pod nimi. Ludzie wyśmiewali 500+, mieszkanie+ i wszystkie inne obietnice. Z drugiej strony bardzo poważnie pisali, że zagłosują przeciw relokacji.

O, popatrz, okazuje się, że PiS doszedł do władzy przez takich jak ty, którzy nawoływali do bezwzględnego odsunięcia PO od władzy, bo zaleje nas islam. Teraz PiS rozwalił gospodarkę, więc odsuńmy go od władzy za wszelką cenę, niech rządzi lewica. Potem lewica coś naodwala, to odsuniemy ją za wszelką cenę i władzę dostaną następcy PiS.

To bardzo przykre, jak bardzo nie widzisz, w jakim błędnym kole tkwisz. Albo jesteś opłacany przez lewicę, albo krótkowzroczny. Od okrągłego stołu każda kolejna władza jest bardziej bezczelna od poprzedniej, a składa się z tych, co już swoje nawywijali. Dopóki nie zaczniemy głosować na kogoś, kto się jeszcze nie popisał chamstwem, złodziejstwem i prywatą, to będziemy rżnięci od świtu do nocy (a PiS pokazał już, że również w nocy o północy).

Lewica nie musi mieć większości, żeby obalić PiS. Wystarczy, że żadna partia nie osiągnie progu 50% i już PiS straci dotychczasową władzę, więc do cholery jasnej, przestań wreszcie robić z siebie błazna i agitować za Tuskiem, bo jesteś jak dziecko we mgle, które rozdaje hitlerowskie ulotki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+1 / 13

@YszamanY tak, proponuję, żebyś dorósł i przestał myśleć tylko o sobie, ale też o przyszłości kraju. Życzę potężnej dawki rozsądku w nowym roku!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-4 / 10

@karolina1128 czekam .......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-1 / 5

@arkadiusz716
Ja nie wiem o czy ty mowisz zacznijmy od tego, porownujesz czasy wzrostu gospodarczegi I wychodzenia z gierkowskich długów do pisowskiej sodomy i gomory, tu wstaw face palm .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+3 / 9

@krysztofik odpowiem Tobie, bo szaman mnie już doprowadza do szewskiej pasji i nie chcę już w tym roku prowadzić z nim żadnej dyskusji.

1. Realna opcja to jest głosowanie zgodnie z własnym sumieniem i poglądami. Gdy to podejście stanie się powszechne, zaczniemy mieć u władzy ludzi, którzy się do czegoś nadają.

2. Co do głosowania, nie bez przyczyny jest ono tajne. Nie muszę się nikomu z moich głosów spowiadać.

P.S. szaman też mógłby przed podjęciem personalnych nacisków zrobić, o co go prosiłam, czyli przypomnieć sobie podejście ludzi sprzed 8 lat. Poczytać stare artykuły i komentarze pod nimi. Kreuje się na wielkiego wybawcę od PiSu, a zachowuje się jak tuba agitacyjna PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2023 o 18:11

K karolina1128
+1 / 9

@krysztofik tak z ciekawości sprawdziłam twoje konto. Tak, umyślnie napisałam małą literą. Albo jesteś zagorzałym fanem szamana albo jego współpracownikiem na rzecz PO, albo drugim jego kontem. Z tobą też już nie będę w tym roku rozmawiać. Rozsądnego nowego roku życzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2023 o 18:14

G Greglem
+5 / 7

Takie myslenie jest bledne i wlasciwie PiS wtedy mialby najwieksza szanse na 3 kadencje. PiS nie jest zdolny do koalicji, chyba ze tylko z ta scierka o nazwie Kukiz, reszta jest. Majac wybor miedzy PiS a druga partia, (ktora bedzie przedstawiana jako lewacka) na kogo maja glosowac rozsadni konserwatysci, albo ci ktorzy chca mniejszych podatkow i wiecej liberalizmu w gospodarce? Na PiS? Na zlepek lewakow? Czy na nikogo? A rolnicy? A klasa srednia? Mlodziez? Po prostu taki zlepek partii zaweza swoj program, w takim stopniu, ze ma coraz mniej wyborcow, bo jest wiecej punkyow odpychajacych niz przyciagajacych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+3 / 5

@YszamanY Cieszyłbym się z tego sondażu, że KO jest tak blisko PiSu, ale patrząc na poprzednie wybory parlamentarne, prezydenckie i europarlamentarne, te sondaże znacznie się różnily od faktycznych wyników. Niestety w poprzednich wyborach prawdziwe były sondaże z mediów propisowskich :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aleksandergawlak
+1 / 7

@KrzychuKuran w najbliższych wyborach najważniejsze są dwie kwestie, konsolidacja opozycji i frekwencja jej sympatyków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 7

@YszamanY Nic się nie zmieni, jeżeli wyborca nie zmieni myślenia. Dlaczego PiS wygrał w 2015r.? Bo ludzie głosujący przeciw PiSowi nie ruszyli 4liter. Dlaczego Duda wygrał? Bo przeciwnicy Dudy i zwolennicy Bronka nie ruszyli do wyborów. Teraz będzie dokładnie to samo i ludzie to oleją, bo nie chce im się głosować przeciw pisowi...(chcą iść zagłosować na kogoś a nie przeciw komuś). Wspomnijcie przy wyborach moje słowa. Znam 6 osób(a z ich rodzin pewnie więcej), które powiedziały, że nie będą głosować na koalicję bo nie lubią tej i tej partii z KO. Wolą głosować odrębnie niż grupowo.
Przez to, że ludzie nie głosują na niszowe partie w Polsce nie da się nic zrobić.
Wolę oddać głos na kogoś z czystym sercem niż oddawać głos na osoby, które miały okazje rządzić i robiły to kiepsko. W Polsce standardowo musi się wszystko rozpier*olić, żeby było lepiej.
Wolę namówić jeszcze jedną osobę, żeby nie oddawała swojego głosu na PiS niż miałbym głosować na partię "przeciwko PiS"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2023 o 13:52

K konto usunięte
+3 / 7

@YszamanY Porozmawiaj z ludźmi i zrozumiesz, że znowu nie zbiorą się, żeby zagłosować na opozycję, bo chcą głosować na kogoś konkretnego. Kogoś konkretnego nie ma, bo wszyscy powtarzają, że trzeba głosować na tych samych i tak kółeczko się zamyka. Nie ma nowych porządnych partii i nowych twarzy, bo cały czas wiele osób powtarza "GŁOSUJ NA PIS", "GŁOSUJ NA KO"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-4 / 12

@KrzychuKuran zgadza się, ludzie to debile, zafundują sobie i nam 3 kadencję pis-u ,z czystej nienawiści i braku używania rozumu.po 8 latach rządów pis-u oni szukają programu, bo jak nie to ? 3 kadecnja pis-u ? debile

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamilkamil30
+2 / 6

@KrzychuKuran moim zdaniem PiS wygrał w 2015 bo tamta władza straciła kontakt z rzeczywistością, byli zbyt pewni o swojej wspaniałości, to że PiS jest tragiczny to nie znaczy że tamci byli wspaniali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zgredek8
+4 / 8

@Greglem
Jeśli będzie jedna lista opozycji z Tuskiem jako liderem, pis ma zagwarantowaną 3 kadencję, bo wiele osób, które mogłyby poprzeć opozycje, zostanie w domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+5 / 7

@Kamilkamil30 To co robiło PO było jednym z czynników co doprowadziło, że ludzie głosujący na PO nie poszli na wybory. Najlepsze jest to, że teraz ludzie namawiają do oddania głosu na te same gęby z PO.... JPRDL. Do kompletu całej KO brakuje jeszcze, żeby z list wystartowały takie osoby Giertych, Marcinkiewicz, Petru itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kozaalfa1
0 / 2

@Greglem ogólnie rzecz biorąc nie mogę zagłębiać się w ten temat, ale muszę napisać że wszelkie sondaże powinny być nielegalne. Dlaczego ? Sondaż daje nam jedną rzecz - wiedze jak społeczeństwo zagłosuje. A skoro zagłosuje tak jak zagłosuje, to po co robić sondaż (przed wyborami)? Ludzie którzy nie myślą, zagłosują na tę partię co większość zagłosuje, a to da im masę głosów. NIE dla sondaży !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarobakmac
-5 / 5

@YszamanY ooo szamanie oświecony, niewielu rozumie, ale Ty tak. Chcesz jedną bandę wymienić na drugą. Ciężko mi nawer tych nieudaczników mafią nazywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-4 / 4

@jarobakmac ooo chcesz załatwić pisdusim 3 kadencję a Polakom rządy jak w rosji putina- świetny pomysł . duża ta wasza pisowska farma troli ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-4 / 4

@KrzychuKuran dokładnie ,dlatego ważny jest każdy głos, nie rozdrabnianie się na jakiś partyjny plankton. Każdy kto pluje na opozycjęktóra twierdzi że zrobi koalicję gra dla pi-su albo jest zatrudniony w pisowskich farmach troli . taka @karolina1128 grając dla pis- załatwiła dudzie drugą kadencję, bo młody Trzaskowski nie pasował do jej układanki żyjąc nienawiścią, nie używając rozumu , dzisiaj proponuje powtórkę z rozrywki - 3 kadencję pis-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+1 / 1

@KrzychuKuran chciałam tylko zaznaczyć, że szaman próbuje w moje komentarze wkładać wyrazy, których nie napisałam.

P.S. zgadzam się z Twoim zdaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+15 / 21

Jak to świadczy o opozycji, że ich liderem w odsunięciu skompromitowanego Kaczyńskiego ma być równie skompromitowany Tusk?

Przecież nawet Trzaskowski miałby o wiele większe poparcie, no nawet wielu wyborców PO nie chce powrotu Tuska.
No ale zapomnieliście, że od odsunięcia PiS od władzy jest jeszcze jedna ważniejsza rzecz, tak, utrzymać własne stołki, układy i biznesy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 4

@mygyry87 Zamiana PiS na PO niewiele zmieni. Za rządów PO żaden polityk PiS za nic nie odpowiedział, a mieli podobno siedzieć na machloje, w odwrotnej sytuacji jest dokładnie tak samo.

Czasem mam wrażenie, że najlepiej byłoby jakby po wyborach nie było żadnej partii, która utworzy rząd i przynajmniej politycy nic nie będą robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamilkamil30
+1 / 5

A może czas wymienić ludzi w sejmie. Wprowadzono dwu kadencyjnośc dla samorządowców, może i posłów co są ponad dwie kadencję trzeba zmienić, PiS Po ZSL SLD i twory podobne nie są w stanie bez siebie istnieć a Polska bez nich wszystkich odetchnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
0 / 0

@Kamilkamil30 sęk w tym, że prawo zmieniają politycy, więc żeby zmienić prawo na niekorzyść tej grupy, trzeba najpierw wymienić polityków na takich, którzy postawią dobro państwa nad swoim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 2

@Kamilkamil30 Ograniczenie do dwóch kadencji to absurdalny pomysł, ale jak już wchodził to powinien dotyczyć także posłów i senatorów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamilkamil30
-2 / 2

@amroth_86 tylko zobacz że duża część polityków jest po kilka kadencji w sejmie, senacie i jakoś nie zrobili z naszego kraju drugiej Japonii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 2

@Kamilkamil30 Jeśli mamy demokrację i uznajemy, że ona jest dobra to ten przepis jest skrajnie antydemokratyczny.
Wg mnie jak ludzie chcą mieć sołtysa/wójta/burmistrza więcej niż dwa lata to powinni mieć takie samo prawo w przypadku posłów, ale jak jednym tego odmawiamy to innym także.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamilkamil30
-2 / 2

@amroth_86 może to jest niedemokratyczne ale bądźmy szczerzy, bardziej ludzie zagłosują 10 raz na wójta burmistrza niż na zawodowego posła, gdyby wchodzili tylko ci co mają najwięcej głosów zamiast 1 partyjnych sytuacja też by wyglądała inaczej.z mojego dawnego okręgu numerem 1 był Antoni Macierewicz,ciekawe czy miał najwięcej głosów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamilkamil30
-2 / 2

@amroth_86 nie sprawdzałem ile miał głosów to fakt

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 2

@Kamilkamil30 W sumie to jest przykre, że taki ktoś dostał tyle głosów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamilkamil30
-1 / 3

@amroth_86 pewnie że tak. Ale przykre jest też że ktoś wchodzi jako piąty i dostaje np 5 tys głosów a ktoś którego partia nie wchodzi dostaje 30 tys głosów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B baartek6
0 / 4

To jak wybór między HIV a AIDS. Jedno prowadzi do drugiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anst197
-2 / 6

Dla mnie o wiele mniej istotne jest kto będzie rządził, bo wątpię czy może być coś gorszego niż to co mamy teraz. Priorytetem powinno być odsunięcie PiSu od władzy bo to, w co oni pchają nasz kraj nie jest dobre. Kaczyński ma konkretną wizję ustrojową. Wizję z punktu widzenia 21 wieku kuriozalną w swym anachronizmie, ale jeśli się jest jak Kaczyński molem książkowym z głową zapchaną wizjami sprzed 100 lat to sprawa wygląda inaczej. Wizja Kaczyńskiego to państwo maksymalnie scentralizowane, w którym wszystko zależy od jednego ośrodka władzy. Kaczyński nie kryje swojej wrogości wobec wszystkich niezależnych od niego ciał - np. samorządów czy sądów. On chce je złamać i sobie podporządkować, co z żelazną konsekwencją realizuje. Nie na darmo PiSowska propaganda wszędzie widzi korupcję i układy. Kaczyńskiemu wydaje się, że sprawny ośrodek centralny będzie działać na dobra ludu - zainterweniuje gdy będzie działa się komuś krzywda, naprawi niesprawiedliwość, ukarze przykładnie jakiegoś kacyka. I wszystkim będzie się żyć długo i szczęśliwie pod rządami dobrotliwego autokraty.

Kaczyński jednak po prostu nie ogarnia, że jego model działa tylko na papierze. Że w rzeczywistości każde jedynowładztwo kończy się nieprawdopodobnym syfem i monstrualną korupcją. Bo nawet przy najlepszych intencjach jedynowładca nie zna się na wszystkim, nie może być wszędzie i jest przede wszystkim zakładnikiem własnych sekretarzy i klakierów. Skończy się to taką mięszanką władzy tępych biurokratów, bojących się podjąć jakiejkolwiek decyzji bez aprobaty z góry, przy jednoczesnym tyraństwie lokalnych kacyków (tych będących blisko wodza) od których "widzimisię" będzie zależało wszystko. Dlatego najbardziej rozwinięte społeczeństwa dawno dały sobie spokój z jedynowładztwem i postawiły na system w którym są liczne "checks and balances", jak to się opisuje w doktrynie anglosaskiej. Najlepszym systemem okazał się system, w którym poszczególne ośrodki władzy kontrolują i ograniczają się nawzajem.

Warto zauważyć, że nawet teraz, gdy budowa samodzierżawia nie jest jeszcze zakończona, już widać czym to się kończy. Zamiast sprawności i wspaniałych kadr, mamy Misiewiczów na każdym szczeblu i skok na stołki na taką skalę, że tęsknimy za PSLem.

Państwem, gdzie panowało jedynowładztwo jak z wizji Kaczyńskiego była carska Rosja. W Rosji też panował dobrotliwy car, który chciał ludowi jak najlepiej i przed którym wszyscy urzędnicy trzęśli portkami. I jak to wyszło? Ano wyszedł skrajny zamordyzm, syf i zacofanie - na dodatek zakończony krwawą rewolucją. Podobnie było w wielu państwach Ameryki południowej . Takich partii podobnych do PiS było tam pełno (np. Peroniści w Argentynie) i też został po nich tylko brud, syf i ubóstwo. W Polsce podobny system próbował wprowadzić Piłsudski, przedstawiając go jako "sanację" wobec kłótliwej partokracji. A Kaczyński jest wielkim miłośnikiem Piłsudskiego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+6 / 6

Znów to samo: człowiek siedzi i się zastanawia na którego mniejszego dzbana zagłosować. Który najmniejszych szkód narobi, albo może będzie taką ci_p@, że nie uda mu się wykonać 99% przedwyborczych pogróżek.
Na świecie idzie zawierucha jak nie wiem co, tym razem realny wróg u bram a ja muszę wybierać kolejną pusię w spodniach.
Teraz bardzo się przejmuję nadchodzącymi wyborami, ponieważ (moim daniem): od nich bardzo zależy jak będzie wyglądał nasz najbliższy czas. Nikomu nie zamierzam wmawiać moich własnych poglądów, tylko bardzo Was proszę: idźcie na wybory.
Edycja: żeby się znów nie okazało, że 20% obywateli uprawnionych do głosowania wygra decydowanie o naszej przyszłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2023 o 10:03

Z konto usunięte
+5 / 5

@irulax w Polsce nie ma osoby ani grupy ludzi, która uratuje nas przed tym co nadchodzi. Pójście na wybory nic nie da. Lepiej aby Polacy na wybory nie poszli okazując całkowity brak zaufania do obecnej klasy politycznej. Z Pisem grozi nam bankructwo, bieda i kaparzenie. Z opozycją to samo tylko jako zaplecze gospodarcze i montownia niemieckiej gospodarki. Niemcy jak nigdy, potrzebują teraz Polski i jak będą mieli okazję to zrobią z nas kolonie. Jednym to pasuje innym nie. Nie mamy polityków, którzy myślą dalekosiężnie, chcąc stworzyć ekonomicznie i politycznie silne Państwo coś na wzór IRP. Jest teraz ku temu świetna okazja, ale oni wolą tworzyć tarcia w społeczeństwie, wolą dzielić, aby tylko układ okrągłostołowy utrzymać przy władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+2 / 2

@Zwierze_z_ Ja to rozumiem, ale mimo wszystko idź i zagłosuj na co wydaje się Tobie najrozsądniejsze. Żeby znów się nie okazało, że młodziaki siedzą w domach a mohery za nich zadecydują. Żeby nie trzeba było sp* z kraju za chlebem. Myślisz, że taka opcja jest nierealna? Sprawdź sobie np. strukturę demografii w Polsce od czasów IIWŚ i prognopzy na przyszłość. Sprawdź sobie wydatki na fundusze emerytalne na przestrzeni lat. itp. itd. Można oczywiście siedzieć jak struś z głową w piasku i wypiętym z@dkiem. Tylko potem bez pretensji, że ktoś ten z@dek wykorzysta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z konto usunięte
0 / 0

@irulax Już od dawna swojej przyszłości nie opieram na Polsce i polskiej gospodarce więc mi wszystko jedno, aczkolwiek trochę szkoda tego dużego narodu i setek lat historii. Dalej będę stał na stanowisku, że Polacy powinni pokazać środkowy palec całej klasie politycznej. Tak samo powinni zrobić Rosjanie, tak samo Białorusini. Jednak tego nie zrobią bo te narody to mentalny homosovieticus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
0 / 0

@Zwierze_z_ Myślę podobnie, z tym, że mieszkam w Polsce i raczej za późno dla mnie aby się wyprowadzać. Szkoda mi młodziaków, zostawimy im nieciekawy świat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 2

@irulax Tylko, że im więcej ludzi zagłosuje, to tym więcej będzie głosowało takich co nie lubią Kaczynskiego, Tuska, co dostaną 500+, co dostaną dotację, żadnego myślenia perspektywicznego. Większość ludzi nie ma pojęcia o polityce, o partiach, o programach, o gospodarce i najlepiej. żeby nie głosowali, ale z drugiej strony Ci co głosują za socjalem na pewno pójdą na wybory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
0 / 0

@amroth_86 Bardzo dużo moich znajomych nie poszło na wybory z różnych powodów. To po co po teraz jazgot w internetach?
Kiedy organizowaliśmy protest w naszej sprawie to było raptem.... dziesięć osób. Na różne spotkania przychodzi po kilka osób z kilkuset zainteresowanych. Problem z urzędem - nikt człowieka nie poparł. itp. itd.
Nie interesujesz się własnymi sprawami to zrobi to ktoś inny, tylko nie zawsze z korzyścią dla ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HatedEvil
+2 / 2

@tomac ty tak serio? Czy to tylko dla gównoburzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 3

@tomac Skoro tak to powinieneś głosować na Konfe, mi ich program gospodarczy się podoba, ale ich "kościołowość" strasznie przeszkadza. Oni chyba jako jedyni są za całkowitym zakazem aborcji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomac
-3 / 3

@amroth_86 Konfa ma dwie wady: Pierwsza wada to Korwin-Mikke. Druga to kwestia pomocy Ukraińcom. Nie przepadam za Ukraińcami, ale w obecnej sytuacji uważam, że trzeba im pomagać niezależnie od osobistych sympatii nawet kosztem własnych wyrzeczeń. Z tego powodu nie mogę głosować na konfederację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barafiki
0 / 0

ogłoszenie teraz jednej listy wyborczej to głupota, taka koalicja tylko będzie tracić do wyborów. Jak mają to zrobić, to zrobią to tuż przed wyborami, nie dając prawicy czasu na wypracowanie nowej strategii a wyborcy czasu do zmiany decyzji... Poza tym system zdobywania miejsc w Sejmie, gdzie najwięcej zyskuje największa partia nie jest sprawiedliwy. W ten sposób 30% społeczeństwa mówi co ma robić pozostałe 70%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J justnoonee
+2 / 2

Odsunięcie PiS od koryta jest celem wszystkich pizostałych partii. Niestety dla wielu jest też całym programem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArekWos25
0 / 6

Te pajace z demota nie różnią się niczym od pisowców. Jak dojdą do władzy nic się nie zmieni na lepsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+1 / 5

To nie jest żadna "opozycja", to taka sama część systemu jak PiS. To się nazywa "scena polityczna" bo to są marionetki odgrywające rolę "straszliwej prawicy" i "nowoczesnej lewicy" żebyście wy, biedni głupcy, mieli dalej złudzenie, że cokolwiek zależy od was i od tych waszych śmiesznych kartek, na których stawiacie krzyżyki. A tymczasem system jest szczelny i tak ustawiony, że nikt spoza sitwy się tam nie przebije. A nawet jak się przebije to nie na długo - albo się powiesi albo będzie miał wypadek samochodowy (jak ten z fruwającym akumulatorem) albo się zmeczy i sam odejdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+2 / 6

Tylko głupi wierzy, że jak się odsunie Pis od włądzy to coś się zmieni. Po prostu będzie nowa mafia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtalo
0 / 6

Hahaha, jeden taki demot pokazuje w komentarzach niestety głupotę i ograniczenie społeczeństwa. PiS? PO? Holownia? A może lewica? Dla Was to naprawdę różnica? Zrobili z Was co chcieli, kłócicie się kto Was będzie dymał i taka prawda. Dla okłamanego łatwiej łyknąć same kłamstwo niż to, że został okłamany. Posłuchajcie sobie mądrych ludzi typu Mentzen czy Michalkiewicz, może do Was dotrze co z Wami robią. Czy naprawdę nie ma nadziei w tym narodzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KrzysKrab
+1 / 1

Węgry. Tylko tyle w ramach komentarza na poronione pomysły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem