Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
276 285
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W worm
+6 / 6

Obawiam się, że to nowa norma w tych czasach - zresztą - można poszukać w necie i poczytać o wielu mniej oczywistych sposobach na pozycjonowanie i oszukiwanie klientów i to nie tylko restauracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Pawulon
+4 / 4

@worm
moze i norma ale trzeba by sie zastanowic czy to nie oszustwo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antypandemik
+5 / 5

@El_Pawulon rzetelność opinii w sieci od dawna pozostawia wiele do życzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pan_grajek92
+3 / 3

jakieś zdziwienie? :) przecież to normalka że firmy płacą za pozytywne opinie i często nie są one wystawiane przez rzeczywistych klientów. ile razy człowiek się przejechał :) trzeba patrzeć na te negatywne i wyciągać wnioski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanuszTorun
+2 / 2

@pan_grajek92 --
Opieranie się tylko na negatywnych opiniach, to też bezsens.
Nawet na najlepszy lokal czy inną firmę zawsze znajdą się jakieś negatywy.
Może na przykład trafić się klient, który oczekuje znacznie więcej, niż lokal/firma może mu dać lub wręcz ma oczekiwania wyssane z palca, a jak nie otrzyma tego, co sobie uroił, to w odwecie wysmaruje negatywa w Internecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+5 / 5

Znajomy lekarz mówił mi ostatnio, że jego koledzy po fachu kupują sobie oceny na portalu znanylekarz.pl

Tym samym, radzę uważać, szczególnie na tych lekarzy, którzy nie mają żadnych negatywów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
+6 / 6

to tak jak firma informatyczna ze 100 letnim doświadczeniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+3 / 3

Brak synchronizacji. Otwarcie miało być przed świętami i tak zamówiono promocję internetową. Potem otwarcie się opóźniło a właściciel zapomniał zmodyfikować zamówienia na promocję.

Zdarza się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem