Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar koszmarek66
+13 / 19

Tylko duża część tych, których wspierała wg Ciebie PO wytwarza dochód narodowy, który można dzielić. A my musimy zdecydować czy nawóz użyźniający sypać na pole czy na miedzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 25

Obie partie uwielbiają redystrybucje dóbr obywateli a aby osiągnąć jak najwyższy poziom redystrybucji trzeba najpierw tym ciężko pracującym zabrać pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+7 / 15

"PiS jest dla emerytów i najmniej zarabiających" - qrwa, jprdle, jak w tym kraju ma być dobrze?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+3 / 13

@perskieoko
@ZIWK

Nikt nie chcę, żeby w tym kraju było dobrze albo żeby coś się zmieniło. Wszyscy chcą, żeby było mniej więcej tak samo, tylko żeby im było dobrze. Nic się nie zmieni, dopóki w kółko robimy to samo, tylko inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+1 / 9

@Sok__Jablkowy
Chyba masz rację, zasadnicza różnica między nami jest taka, że ja chciałbym aby żeby w Polsce było dobrze (wszystkim), a Ty chcesz żeby było inaczej (cokolwiek to znaczy).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-5 / 7

@perskieoko

W takim razie, w jaki sposób chcesz, żeby było dobrze wszystkim? Bo wydaję mi się, że chcesz, żeby było dobrze tylko jakiejś 40%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2023 o 14:27

T tenqoba
0 / 0

@Sok__Jablkowy to proste, przejrzyj wskaźniki gospodarcze z czasów PO i wroć do rozmowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+1 / 1

@tenqoba

Po co? 1. To były inne czasy i nigdy nie twierdziłem, że za PO było gorzej 2. To nie jest żadna wyrocznia. 3. Nie ważne kto będzie rządził wszystko i tak pójdzie w złym kierunku, dopóki nie przemyślimy naszych gospodarek i polityki. A to niestety musi być globalną inicjatywą, bo przecież jesteśmy częścią świata i więcej niż kiedykolwiek z nimi współpracujemy. Co znaczy, że jeśli ograniczamy się w naszych dyskusjach tylko do Polskich partii politycznych, to często będziemy wyciągali złe wnioski. Albo zrobimy to sami, albo wojna to wymusi. Ale to jest problem dla 1. młodych, to ich świat, więc niech oni się kłócą między sobą dopóki nie dojdą do tych samych wniosków i 2. polityków, a ich kłamstwa mnie nie interesują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
0 / 0

@Sok__Jablkowy tyle, że obecny układ zamyka nas na świat i izoluje. jedyną opcją na zmianę, czyli otwarcie, jest póki co PO. każde inne rozwiązanie doprowadza do sugestii, że ktoś, coś załatwi za nas, a właściwie to wszystko jest bez sensu i bandyci z pis dalej będą niszczyć Kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+1 / 1

@tenqoba
1/ PO nie jest jedyną opcją. Opcji jest wiele, ale wymagają, żebyśmy wyszli z naszej strefy komfortu.
2/ I co z tego, że następne wybory wygrają PO. Oni też zadowalają tylko mniejszą część społeczeństwa, a reszta musi sobie sama radzić. To się tylko skończy ponownym wybraniem PIS lub PIS’o’podobnych w przyszłości. To żadne rozwiązanie tylko odłożenie problemu w czasie, żeby powrócił z większym impetem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+1 / 1

@tenqoba

cd.

A w takiej sytuacji to naprawdę się zastanawiam czy nie lepiej po prostu pozwolić PIS wszystko zniszczyć, żeby Polska wcześniej od innych krajów mogła zacząć odbudowę. Trochę ryzykowne, ale nie mniej ryzykowne niż doprowadzenie do tego za 3, 5 lub 10 lat z PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZIWK
+15 / 21

I znów rządowo-partyjna wrzutka pt. NIE GŁOSUJ! Twój głos się nie liczy, wybiorą za Ciebie inni. Bądż prawdziwym "homo sovieticus", który nie ma żadnego wpływu na nic i ma siedzieć cicho!
Dzięki takiemu podejściu w Polsce ma się nie zmienić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
+6 / 6

@ZIWK Homo sovieticus głosuje na partie socjalistyczne. A taką jest pis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kucz10
+15 / 33

Serio? Nie ma różnicy? I ktoś taki ma prawa wyborcze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+7 / 19

@kucz10 nawet jeżeli mają jakieś problemy, to "wróg mojego wroga jest moim przyjacielem", nadchodzące wybory są fundamentalne albo Polska albo polska pisowsko-węgierska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
-1 / 7

@YszamanY Ale ten wróg twojego wroga, twój przyjaciel też jest twoim wrogiem, owszem teraz cuda obiecuje bo chce wygrać ale jak wygra to będzie cie miał tam gdzie i pis cię ma czyli w .....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+1 / 9

@krzysio6666 chcesz mi powiedzieć że nie będziesz walczył z hitlerem bo masz swoje przemyślenia bo jesteś z AK a ci z AL są też źli ? wasza głupota jest tak wielka że wy nawet nie zdajecie sobie sprawy jakie debilizmy wrzucacie i jak sami sobie sznur kręcicie ? to jest wczystej postaci debilizm, zostawić hitlera u władzy bo PO coś tam coś tam kiedyś tam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
+1 / 5

@YszamanY Jaki sens ma walka z Hitlerem stając po stronie Stalina, który doprowadził do śmierci głodowej co najmniej 2miliony własnych obywateli? Twoje porównanie jest wyjątkowo chybione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 4

@Obiektywny1 twoim tokiem rozumowania USA nie walczyłyby z hitlerem bo nie ma mniejszego zła - nawet historia mówi jaki jesteś głupi .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Czyli uważasz, że USA nie musiało przystępować do wojny, bo Polska ma tylko wybór stanąć po stronie Hitlera albo Stalina?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 2

@Obiektywny1 świat nie jest czarno/biały , są priorytety o których nie masz zielonego pojęcia, ty zostawiłbyś hitlera bo stalin zły - brak ci piątej klepki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Nie, ja nie układałbym się ze Stalinem, ale jak widzę dla ciebie to nie jest problem. Historia niczego cię nie uczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 2

@Obiektywny1 własnie o tym mówię , życie i historia pokazuje że trzeba podejmowac decyzje nie pieprzyć bez sensu" nie mam na kogo głosować" albo walczysz z hitlerem albo stoisz z boku jak piłat i mu pomagasz , nie ma innych rozwiązań. Ty wybierasz 3 kadencję pis-u bo ci Tusk przeszkadza i to po tym co pis zrobił przez 8 lat - brak rozumu ,inteligencji i isntynktu - bezrozumny błazen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Ty wybierasz okupację Stalina, zamiast podejmować trudne decyzje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 2

@Obiektywny1 ty niczego nie rozumiesz , albo walczysz z hitlerem albo stoisz z boku, na dodatek hitler rządzi już jakiś czas widzisz co robi , a ty nadal bredzisz o szukaniu opcji ,zrobiłeś dudę prezydentem a ty nadal bredzisz - to totalna głupota ,trzeba mieć choć odrobinę inteligencji , bezmózg albo pisowski trol ,nie ma 3 opcji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Obiektywny1 już teraz płacisz na pisowską kampanię " Ponad ćwierć miliona złotych w kilka dni. Potężna kasa od menadżerów spółek znów płynie do PiS" w telewizji będziesz zalany pisowskimi spotami, żaden plankton się nie przebije naiwniaku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY PiS nie jest przeciwny PO. To jedna klika, jedni grają dobrego policjanta drudzy złego, a potem zmieniają się rolami. Czego jeszcze nie rozumiesz, że cały czas popierasz ten układ. Przestań wierzyć w to co ci mówi telewizja i popatrz jak bardzo podobne maja programy.
Jprd. jacy niektórzy są oporni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Obiektywny1 człowieku- kasa płynie, jutro będziesz ogladał tylko spoty pis-u, żelazny elektorat i ty dasz pisowi 3 kadencję, czemu jesteś taki głupi, plankton partyjny nie zaistnieje ,nie mai nnego wyboru, dałeś tak dudzie prezydenturę i nic to nie dało - uruchom mózg .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Zacznij myśleć i zdejmij te klepki z oczu.
Posługując się twoim przykładem: jeśli w 1939 wybrałbyś Hitlera czy Stalina to i tak niczego by nie zmieniło, bo mieli układ. I tak by nas kopnęli w d... niezależnie od tego których byś wybrała.
Zacznij myśleć, zamiast powtarzać błędy albo przestań zajmować się polityką której nie rozumiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Obiektywny1 jaki ty jesteś tępy, hitler już rzadzi wiele lat, ty zastanawiasz sie czy obalić hitlera bo ci ktos nie odpowiada- to skrajna głupota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Nie dociera do ciebie? Naprawdę nie masz tam w głowie nic poza pustą niezmierzoną przestrzenią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Obiektywny1 wnioski, gamoniu umiem wyciągać wnioski z historii ,hitler już rządzi, i widzisz co robi a jednak to cięnie rusza bo żyjesz nienawisciądo Tuska , utopisz siebie i Polskę w pisowskim szmabie z nienawisci do Tuska , tak daliscie dudzie drugą kadencję i nic do was nie dociera- pisowskie trole

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
0 / 2

@Ella111111 No faktycznie, żadna nic nikomu nie narzucała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Ton w jakim się tłumaczysz świadczy tylko o tym, że jesteś takim samym betonem jak wyborcy pisu. Prowadźcie sobie dalej swoją wojenkę, co kilka lat wymieniajcie się stołkami, przenoście pomiędzy soba posłów a nic się nie zmieni przez kolejne dekady. Co za oszołom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Obiektywny1 tworzysz węgry bis i robisz to z pełną świadomoscią- kto tu jest oszołomem pisowski trolu ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY A ty tworzysz PIS bis i nieświadome robisz tu drugą Białoruś. Jak widzę jak bredzisz to twoje nastawienie upewnia mnie to tylko w tym, że blizej ci do PISu niż przeciętnemu moherowi. Ten sam poziom nienawiści i uporu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@Obiektywny1 proponuję realne odebranie włądzy pisowi ,za 5 lat będziesz sobie wybierał program , jeżeli wygra pis , zrobią ci białoruskie/rosyjskie czy węgierskie wybory czyli nie będziesz miał żadnego wybory, ty proponujesz 3 kadencję pis-u- jak trzeba mieć wyprany mózg by tego nie widzieć i zakłądać sobie sznur na szyję tylko z czystej nienawisci do PO która rządziła 8 lat temu .jesteś kretynem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Za pięć lat rządów PO bez programu będziesz miała powrót PIS. O to ci chodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Obiektywny1 jak z dzieckiem, o czym ty bredzisz ? gdzie ty żyjesz ? nie bęzie powortu pis-u , nie rozumiesz że w interesie KO bedzie wywlec wszystko, nawet jeżeli pis zrobi sobie ustawy o nietykalności ? codziennie będziesz dowiadywał siejak do prokuratury melduje się kaczyński czy morawiecki na wyjaśnienia, pis zostanie zniszczony - to jest w interesie KO, a ty będziesz wybierał za 5 lat program .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Ale ty jesteś naiwna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@Obiektywny1 ja ? dałeś pisowi drugą kadencję, dałeś dudzie drugą kadencję i chcesz dać pisowi 3 kadencję bo nie ogarniasz polskiej sceny politycznej i polskiego społęczeństwa, wierzysz w partyjkę która przybędzie na białym koniu a programu tej partyjki nie wzioł jeszcze pis na tapetę w rządowej telewizji. i nie wieźmie dopóki nie będzie to dla nich zagrożeniem, będzie wam bić brawo jeżeli tylko swtierdzą że rozbijacie głosy opozycji bo przecież nie pis-u ,bo uzbieracie głosów poniżej progu wyborczego a wtedy pis zgarnie wasze głosy albo wprowadzicie 3 posłów którzy nic nie zrobią jak konfederacja nic nie zrobiła . dlatego naiwniaku grasz dla pis-u. kto tu jest bezrozumnym głupim naiwniakiem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Przestań mi wmawiać rzeczy których nie zrobiłem. Żyjesz, w wykreowanym w swojej głowie świecie. To da się leczyć, naprawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Obiektywny1 ordynacja wyborcza i matematyka nie znosi próżni- nie zagłosowałeś ? liczy się tylko żelazny elektorat, pis rządzi nie dlatego że zdobył sporo głosów, pis rządzi bo miał procenty z tych co poszli głosować , bo dostał premię z tych co zmarnowali głos i nie dostali się do sejmu . pis rządzi bo ktoś nie potrafił logicznie rozumowac i dał głosy konfederacji która nic nie zrobiła a jest nie koalicyjna i myślisz że jak nie idziesz głosować to nie głosujesz ? najpierw doucz się o logice i ordynacji wyborczej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY I w ten właśnie sposób zapewniasz im kolejne kadencje. Bo PIS żyje dzięki PO, a PO nie istniałoby bez PISu, bo nie ma żadnego programu naprawczego.
Widzę, że polityka jest ci obca, tak samo jak logika.
Trwasz wraz z pisowcami w tej waszej pseudo wojence a korzystają na tym ci sami politycy, którzy siedzą przy korytku od dekad. Taz pod taką nazwą, raz pod drugą, raz jest to AWS, raz UW, innym razem Porozumienie Centrum, PiS, PO, czy Koalicja Obywatelska. Cały czas te same twarze, a ty myślisz, że oni coś zmienią. Po co mieliby to robić? Żeby strzelić sobie w kolano? Jest im dobrze tak jak jest, dwie partie o podobnym programie, z których żadna nie rozlicza drugiej.
Skoro PiS jest takim przeciwnikiem Platformy, to dlaczego nie rozlicza poprzedników za afery? Sądzisz, że Platforma rozliczy PiS? Mają to w programie?
Zastanów się zanim zaczniesz pleść głupoty, które gdzieś zasłyszałaś. Nic nie zrobią bo bardziej im się opłaci zamieść wszystko pod dywan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@Obiektywny1 jak ity jesteś niekumaty, KO rozliczy pis , mają to w programie coś jeszcze ? nie rozumiesz że dajesz pisowi 3 kadencję ? co jeszcze muszą zepsuć być sie obudził?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Rozlicxy tak jak poprzednim razem rozliczyli. Nie bądź naiwna. Dajesz w ten sposób jednym i drugim kolejne kadencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Obiektywny1 żyjesz czystanienawiścią i organizujesz pisowi 3 kadencję, nie pomyśałeś że nie było wczesnie j za co rozliczać , nie wyszło im z zerem, dzisiaj jeżel inic nei zrobią to będzie koniec KO, ja proponuję normalną Polskę ty proponujesz węgierską Polskę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Przyjrzyj się swojej retoryce i porównaj z typowym przedstawicielem pisu. Nie znajdziesz zbyt wielu różnic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Obiektywny1 walczę o normalną Polskę ty o 3 kadencję pis-u

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Ta twoja normalna polska PIS i PO trwa już od 30 lat. Nie masz dość? Po co utrzymujesz tą patologię?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+4 / 14

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krysztofik
+4 / 10

@YszamanY braki rozumu,załatwią pisowi 3 kadencję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+7 / 11

@Wolfi1485 no dobra. Pobawmy się.
PiS nie, PO nie.
To słucham, na kogo głosować? Bo na kogoś trzeba. Jakby wszyscy Polacy olali wybory to się politycy sami wybiorą a to najgorsza cholera jaka może nastąpić.
Zresztą już taka sytuacja na małą skalę miała miejsce, gdzie była jedna kandydatka i ludzie w większości głosowali na "nie". Rada sama wybrała nowego bodajże burmistrza.

To słucham, na kogo głosować panie? Na Kukiza? XD...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 15

@rafik54321 jak podczas wyborów prezydenckich, zostać w domu i dać pisowi 3 kadencję ,nienawiść to nie jest dobry doradzca a jednak słuchają się jej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+4 / 6

@YszamanY zostaniesz w domu, politycy wybiorą się sami - idiotyzm.

Pytam więc na kogo, jaśnie oświeceni znawcy polecają głosować. Może jest ktoś mało znany z super programem. Może... Nie słyszałem.

Za to wiem, jak by musiała wyglądać partia aby dostała mój głos praktycznie z marszu.
Chciałbym partii, która nie tylko gada, że ma gotowe ustawy, że zmieni to, tamto czy siamto.
Chcę partii, która po opracowaniu takich przepisów, jeszcze przed wyborami, umieści treść swoich potencjalnych ustaw w internecie, tak abym ja i każdy inny wyborca mógł dokładnie przeanalizować co konkretnie chcą w prawie zmienić.
Jeśli ich projekty ustaw nie będą głupie - mają mój głos z marszu. Bo mam naoczny dowód, że faktycznie odwalili dobrą robotę i teraz potrzebują tylko poparcia by dociągnąć proces do końca. Oczywiście to nie jest żadna gwarancja że ta partia się nie sprzeda, aczkolwiek widać że ktoś jednak przy tym przysiadł i serio coś mądrego skręcił.
Takiej partii chcę.Takiej która robi robotę, a nie tylko gada że ją zrobi. Jest taka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+5 / 5

@Sok__Jablkowy Patrząc na to że premier wcześniej współpracował z Donaldem Tuskiem to ciężko się z Tobą nie zgodzić.
" W 2010 został powołany w skład Rady Gospodarczej przy premierze Donaldzie Tusku[16], w której zasiadał przez blisko dwa lata[17]. "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-4 / 6

@rafik54321 rozumiem, oczywiscie , ja też chcę i co z tego ? nie bedzie ,więc co ? siedzimy w domu czy głosujemy na kogoś kto ma realną szansę przejąć włądzę ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+2 / 4

@YszamanY na pewno pójdę na wybory, bo nie wiem czy da się to zje***ć bardziej niż zrobił to pisland.

Jednocześnie pytam osobę, która uważa że to zły pomysł o alternatywy. Póki co się nie doczekałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+2 / 6

@YszamanY

Kiedyś PO faktycznie było rozważniejszą i rozsądniejszą partią. To było widać po ich komentarzach na różnych forach. Ale po twoich komentarzach widać, że po 8 latach zniżyliście się do poziomu PIS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2023 o 14:28

avatar YszamanY
-4 / 6

@rafik54321 i sie nie doczekasz, nie maja alternatywy, grają dla pis-u
@Sok__Jablkowy więc co ? zaproponuj mi - kto ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+2 / 2

@YszamanY

Jak zaczniemy głosować na polityków zamiast partii, to będę mógł Ci kogoś zaproponować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-1 / 1

@YszamanY

Nie gram dla nikogo. Polityka i politycy są obecnie na tak niskim poziomie, że nie ma kogo polecać. Więc nie będę mówił nikomu na kogo mają głosować. Niech każdy robi co dla niego jest korzystne, bo tylko do tego sprowadza się obecna polityka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-5 / 5

@Sok__Jablkowy sedno głupoty, zrobili dudę na drugą kadencję i nadal nie potrafia wyciągać wniosków. twoje oczekiwania są nierealne, grasz dla pisu, złatwiasz pisowi 3 kadencją a sobie pisowską polskę i co ? nic, spływa to po tobie .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+3 / 5

@YszamanY

To nie jest tak, że Duda lub PIS wygrali drugą kadencje. Wy ją po prostu bardziej przegraliście. A to już twoja własna wina, między innymi dlatego to, że nie bierzesz odpowiedzialności za nic. To wy doprowadziliście do tego, że wybory się nie wygrywa, tylko rządzi ta partia, która najmniej przegrała. A więc kiedy będziesz świętował następne „wygrane” wybory i wmawiał wszystkim, że wygraliście, pamiętaj te słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 3

@Sok__Jablkowy to nie jest konkurs piękności , jest co jest , nikt nie myśl ijak ty, ludzie idą głosować ty siedzisz wdomu bo nie masz nikgo kto ci siepodoba to ty dałeś dudzie drugą kadencję a pisowi dasz dzisiaj 3 kadencję to dzięki tobie pis zrobi z polski węgry bis bo ty nadal nie rozumiesz gdzie i kiedy jesteś . nadal niczego nie rozumiesz po 8 latach rządów pis-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@YszamanY

Tu się mylisz. To nie powinno być konkursem piękności, ale do tego go sprowadziliście. Oczywiście największym przegranym zawsze są głosujący i społeczeństwo.

Każde gówno śmierdzi tak samo, nie ważne czy jest mokre, suche, POwskie, PISowskie czy jakiejś innej partii. A na gówno nie będę głosował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2023 o 14:49

avatar YszamanY
-3 / 3

@Sok__Jablkowy cały czas nie masz pojęcia o czym mówisz, cały czas grasz dla pis-u- skad wy się tacy inteligentni bierzecie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-1 / 1

@YszamanY

Sądząc po twoim tekście, inteligentni napewno nie biorą się z PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2023 o 14:42

avatar krzysio6666
0 / 2

@rafik54321 No właśnie nie ma na kogo, ale obecni tu nie mają problemu żeby cię hejtować, że przecież wybór jest - co najmniej 4 partie opozycyjne ale tak w zasadzie to nie ważne na kogo zagłosujesz byle tylko nie na pis i już samo to czyni że twój głos będzie ważny i pożyteczny społecznie - "dobry" a to że do władzy dojdą znów ci co musieli pauzować ostatnie 8 lat żeby się teraz nakraść to nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2023 o 14:54

avatar rafik54321
-2 / 2

@krzysio6666 skłaniam się ku właśnie głosowaniu na po. Daleko mi od popierania ich ale nie widzę lepszej alternatywy. PO odwalalo i to srogo, ale coś tam gospodarczo podziałało. A teraz gospodarka leci na łeb na szyję.

Chętnie zagłosowałbym na kogoś innego ale nie widzę alternatyw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZIWK
0 / 0

@kibishi .... I wyleciał z niej, bo okazał się niewłaściwym członkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dadada0122
+8 / 10

Łączne wydatki Kancelarii Prezesa Rady Ministrów wyniosły w latach:

2015-2019 (PiS) – 1 182,6 mln zł-

2011-2015 (PO-PSL) – 644,5 mln zł


Autorze twierdzisz, że nie ma różnicy?

Skoro tak to po co przepłacać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-1 / 7

@Dadada0122

Zrobiłem screenshota i przypomnę Ci go po następnej kadencji PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dadada0122
+4 / 4

@Sok__Jablkowy

Spoko. Nie jestem nieomylny.
Głowy popiołem nie posypię, bo nie będę głosować na żadne z tych ugrupowań.

Uważam, że tego syfu, który PiS narobił nie da się uprzątnąć w 4 lata. Nawet jak PO w szerokiej koalicji wygra to nie uda się im wszystkiego odwrócić. Ludzie ich po 4 latach już nie wybiorą ponownie. Oby to był koniec obu ugrupowań. Zarówno PO jak PiS.

Nie zgadzam się, że między tymi dwoma nie ma różnicy. Nie oddam głosu na żadną z tych partii.
Jednak między nimi nie da się postawić znaku równości.
To jest fakt.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+2 / 2

@Dadada0122

Po 4 latach pewnie ich nie wybiorą ponownie, ale po ośmiu pewnie tak. To jest nieuniknione, bo partie się skupiają tylko na potrzebach części społeczeństwa i to mniejszej części. Co jakiś czas tylko zmienia się która część jest najbardziej nie zadowolona i bardziej przegrana.

To zależy jak stawiasz znak równości. Tylko detale są nieco inne, bo robią to samo tylko innymi metodami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dadada0122
+1 / 3

@Sok__Jablkowy

Żyje jak 12 lat temu. Praca, dom, wydatki, odżywianie itd. niemal bez zmian.
Mimo to żyje mi się gorzej niż 12 lat temu.

To wyznacznik tego, gdzie stawiam znaki < = >

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@Dadada0122

I za 12 lat też będziesz myślał, że żyje Ci się gorzej. To niestety stała, którą zauważysz po czasie. To się nie zmienia, niezależnie jak się nazywają partie, które rządzą i w jakim kraju się znajdujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dadada0122
0 / 0

@Sok__Jablkowy

Tutaj się nie zgodzę. Przez 1 kadencję rządów PiS też nie narzekałem. Żyje mi się zdecydowanie gorzej od 4 lat.
W pracy poleciała 1/4 personelu w ciągu roku. Małe sklepiki w okolicy musiały się zamknąć- też w ciągu roku. Wzrost czynszu i opłat oraz kredytu zabiera już połowę wypłaty.
Jest gorzej niż np. rok temu. Oznacza to złe rządy, złe prawo, wparcie idące nie tam gdzie trzeba- choćby teraz na TVP. Wydatki w błoto( elektrownia, wybory kopertowe itd.). Teraz Orlen- zaczarowane ceny.

Rząd ma realny wpływ na to jak mi się żyje, a żyje mi się średnio i o wiele gorzej niż wcześniej.
Na rynku pracy jestem od 2009 roku. Do 2017 czułem, że z roku na rok, na coraz więcej mnie stać.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@Dadada0122

Kiedyś bym się z tobą zgodził. Ale bo 3 dekad przyglądaniu się politykom, inaczej to widzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dadada0122
0 / 0

@Sok__Jablkowy

Tak więc w polityce jest do d... od minimum 3 dekad... Dzięki za pocieszenie :-) Sądziłem, że w tym kraju nie zawsze było źle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 2

@Dadada0122

I to jeszcze nie tylko w Polsce. Bo od dekady nie mieszkam w Polsce i widzę, że jest tak samo w innych krajach. Generalnie nastaw się na to, że każdymi wyborami poprzeczka będzie coraz niższa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+3 / 9

To mówisz że nie ma różnicy między deflacją a inflacją? może puknij się w swój pusty łeb

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+2 / 8

Dawno nie widziałem na demotywatorach tak prymitywnej propagandy i socjotechniki jak ten demot. Autor usiłuje podprogowo wcisnąć że PIS dba o ludzi zwykłych i biednych a PO tylko dba o cwaniaczków i januszów biznesu. Tępa PiSowska propaganda wzorem z TVP. A prawda jest taka że PiS dyma wszystkich, choć najbardziej tzw. klasę średnią która pomału w Polsce przestaje istnieć. Najbardziej trącą ci co mają oszczędności nawet nie duże które są zjadane przez PiSflacje. Janusze biznesu i cwaniaczki za Pisowskiej komuny mają eldorado i nie mówię tu o bandytach pokroju obajtek. W końcu dostali 500mld. zł dodrukowane przez glapę w ramach pinokiowych tarcz i pokupili sobie porsche panamery i bentleye, śmiejąc się z motłochu który się cieszy z 500+ który obecnie ma niewielką i stale zmniejszającą się wartość. A skutki tego dodruku odczuwamy wszyscy w postaci PISflacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+5 / 11

Nie mam zamiaru bronić PO, ale opis demota jest krzywdzący dla PO i zbyt łagodny dla PiS.
PO nie robiąc nic i czasami przeszkadzając obywatelom pozwalało ludziom zarabiać na swoje życie. PiS rozpier*ala kase, dając nierobom, dokręcając śrubę przedsiębiorcom, których jak nie będzie to jadąc klasykiem "nie bedzie niczego". Do tego całe akcje z Orlenem, gazetami, sądownictwem, skłóceniem z UE itd......... Porównywanie PO z pisiorami to jak porównywanie ugryzienie komora z upier*oloną ręką przez lwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 2

@KrzychuKuran wszystko w temacie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 9

nie ma żadnej róznicy między wyborca pis-u a błaznami twierdzącymi że nie ma róznicy między PO a pisem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-1 / 1

@YszamanY Nie ma też różnicy czy błazen popierający PO-PIS prowadzi agitacje wyborcze w komentarzach pod memami, po to by utrzymać obie te wspierające się partie przy władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Obiektywny1 nie chwal się swoją głupotą, to ty grasz dla pis-u . twoja nienawiść do PO widzi tylko PO i 3 kadencja pis-u ci nie przeszkadza, byleby PO nie rządziło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 0

@YszamanY Lubisz sobie dopowiadać, co nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+1 / 3

Jakim trzeba byc nieudacznikiem zyciowym aby pracownikow umyslowych nazywac "ustawionymi cwaniakami pracujacymi po biurach za co najmniej srednia krajowa"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
0 / 2

@Xar Jako ustawiony cwaniak powiem Ci, że nieudacznikiem to jestem ewidentnie ja :/
6 lat studiów, przez 8 lat prawie tylko i wyłącznie pracy naukowej, dorobienie się habilitacji, łącznie spokojnie 20 lat z życia wycięte i to tylko po to aby zostać okrzyknięty cwaniakiem i to w dodatku przez większość. Bo autor to nie jedyny osobnik który tak uważa.

No i jestem januszem biznesu bo obok pracy naukowej mam też własną firmę.

Jak nic muszę być ustawionym partyjniakiem, złodziejem, cwaniakiem i ogólnie wszystkim co najgorsze :/

A potem taki się dziwi że zaczyna brakować nauczycieli, lekarzy, architektów i inżynierów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2023 o 17:01

Y yankers
+1 / 1

Ale wiesz że na inflacji najwięcej tracą średniozamożni, emeryci, renciści i patologia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gibosit
+1 / 1

Po komentarzach widać jak jesteśmy podzieleni na dużą skale .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2023 o 22:55

S swoj_chlop
+1 / 1

"Każda władza deprawuje. Władza absolutna deprawuje absolutnie" - Król Ubu.
Sęk w tym, że PiS - a zwłaszcza jego "wuc" -zachowuje się jak władca absolutny.
Natomiast jego pomazańcy, to drużyna kleptokratów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem