Wspominałem już kiedyś na ten temat podobnym demotem. Z tym że ja proponowałem dla pracowników sklepu możliwość spoliczkowania raz na miesiąc jednego, wybranego, najbardziej "piekielnego" klienta. I nie mam tu na myśli typowych rozmieniaczy stówek czy dwusetek, uwierzcie mi, są po stokroć bardziej "piekielni" klienci którzy bardziej na to zasługują :->
Nie trzeba się kłócić jeżeli ma się doświadczenie to wyprzedza się oczekiwania i zamiary rozmówcy. Do tego dochodzą scenariusze skryptu wystarczy się tym bawić a wyjedzie lepiej bezsensowna kłótnia. Tylko jeden warunek nie można pracować w kiepskiej firmie, sprzedawać słabą ofertę i oczekiwać cudów.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 stycznia 2023 o 14:35
@SteveFoKS Ile lat i na ilu infoliniach pracowałeś? :D Zwłaszcza takich, gdzie klienci sa roszczeniowi jak infolinia bankowa lub telefonii?(na tej drugiej nie pracowałam, ale sporo słyszałam).
@Livanir Wyprzedzę twoje domysły, najpierw rok pracowałem na badaniu satysfakcji klienta później sprzedaż usług bankowych (konto premium itd). Trafiły się też negocjacje B2B, problem roszczeniowości klienta rozwiązywałem schodzą trochę z formalnego stanowiska pracodawcy... z wielkim wyczuciem na co mogę sobie pozwolić i w jaki sposób mogę zagrać na korzyść ,,ja młody spoko pracownik i ty klient z zaspokajanymi potrzebami" by kontrola nie mogą się przyczepić. Jak chcesz polepszyć swoje umiejętności to spróbuj lekcji aktorstwa i nie traktuj tego jako absurd (to raczej oderwanie się od błędów i krok w samodoskonaleniu), aktorstwo przydaje się nawet w zarządzaniu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 stycznia 2023 o 21:15
@SteveFoKS A wiec to ty byleś jednym z tych, przez których dzwonili roszczeniowi klienci, ze Pan XYZ powiedział, a tak nie jest :D Na infolinii nieznosimy was, sprzedawców.
Pracowałam na sprzedaży B2B i na NPS. zupełnie inny kawał chleba, niż na infolinii czy innym BOK. Jako sprzedawca mozesz manipulować słowem, na NPS możesz obiecywać że to zgłosisz, ale to potem człowiek z BOK się użera :) Zapewniam, ze na sprzedaży radziłam sobie dobrze, a na NPS rewelacyjnie, ale dalej mam niektórym klientom ochotę przywalić i powiedzieć, ze jest dupkiem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 stycznia 2023 o 22:28
@Livanir jak mogłem manipulować pytaniem czy ich bank im się podoba w którym wzięli kredyt, czy obsługa była kompetentna i punktualna ? I za każdym razem dodając, chcę zebrać od Pan/Pani opinię itd?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 stycznia 2023 o 23:12
@SteveFoKS Choćby najpopularniejsze "dziękuje, przekaże Pani problem dalej" i dział techiniczny nie oddzwania do klienta, "Jeśli ma Pani problem, proszę kontaktować się z BOK"(po czym klient się drze ba BOK, ze do niego wydzwaniają, ale już pomóc nie pomogą.) itp. Masz doświadczenie w pracy, albo chociaż codzienne z ludźmi lub na demotach i nie zauważyłeś, ze ludzie doczepią się do wszystkiego? Miałam kiedyś klienta, któremu dokładnie to mówiłam, a ten i tak podawał mi 4 anegdotę, jakbym się czuła gdybym poszła do piekarni i potraktowano mnie tka i tak.
Na NPS był luz, tutaj piszę o BOK itp.
@Livanir Na googlu w opiniach o klubie sztukach walki znalazłem najniższą ocenę Madki ,bo jej syn z treningu walki wyszedł z sinikami, więc cały czas wiem, że ludzie są głupi i narzekają ja tylko przekształcam ich roszczenia tak by więcej na to samo nie narzekali.
...i zatłuczenia krzesłem na śmierć jednego w miesiącu.... wyjątkowo dwóch.
@BrickOfTheWall dwóch w ramach premii:)
święte słowa
tylko jednym? a nie z każdym?
Wspominałem już kiedyś na ten temat podobnym demotem. Z tym że ja proponowałem dla pracowników sklepu możliwość spoliczkowania raz na miesiąc jednego, wybranego, najbardziej "piekielnego" klienta. I nie mam tu na myśli typowych rozmieniaczy stówek czy dwusetek, uwierzcie mi, są po stokroć bardziej "piekielni" klienci którzy bardziej na to zasługują :->
Nie trzeba się kłócić jeżeli ma się doświadczenie to wyprzedza się oczekiwania i zamiary rozmówcy. Do tego dochodzą scenariusze skryptu wystarczy się tym bawić a wyjedzie lepiej bezsensowna kłótnia. Tylko jeden warunek nie można pracować w kiepskiej firmie, sprzedawać słabą ofertę i oczekiwać cudów.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2023 o 14:35
@SteveFoKS Ile lat i na ilu infoliniach pracowałeś? :D Zwłaszcza takich, gdzie klienci sa roszczeniowi jak infolinia bankowa lub telefonii?(na tej drugiej nie pracowałam, ale sporo słyszałam).
@Livanir Wyprzedzę twoje domysły, najpierw rok pracowałem na badaniu satysfakcji klienta później sprzedaż usług bankowych (konto premium itd). Trafiły się też negocjacje B2B, problem roszczeniowości klienta rozwiązywałem schodzą trochę z formalnego stanowiska pracodawcy... z wielkim wyczuciem na co mogę sobie pozwolić i w jaki sposób mogę zagrać na korzyść ,,ja młody spoko pracownik i ty klient z zaspokajanymi potrzebami" by kontrola nie mogą się przyczepić. Jak chcesz polepszyć swoje umiejętności to spróbuj lekcji aktorstwa i nie traktuj tego jako absurd (to raczej oderwanie się od błędów i krok w samodoskonaleniu), aktorstwo przydaje się nawet w zarządzaniu.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2023 o 21:15
@SteveFoKS A wiec to ty byleś jednym z tych, przez których dzwonili roszczeniowi klienci, ze Pan XYZ powiedział, a tak nie jest :D Na infolinii nieznosimy was, sprzedawców.
Pracowałam na sprzedaży B2B i na NPS. zupełnie inny kawał chleba, niż na infolinii czy innym BOK. Jako sprzedawca mozesz manipulować słowem, na NPS możesz obiecywać że to zgłosisz, ale to potem człowiek z BOK się użera :) Zapewniam, ze na sprzedaży radziłam sobie dobrze, a na NPS rewelacyjnie, ale dalej mam niektórym klientom ochotę przywalić i powiedzieć, ze jest dupkiem.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2023 o 22:28
@Livanir jak mogłem manipulować pytaniem czy ich bank im się podoba w którym wzięli kredyt, czy obsługa była kompetentna i punktualna ? I za każdym razem dodając, chcę zebrać od Pan/Pani opinię itd?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2023 o 23:12
@SteveFoKS Choćby najpopularniejsze "dziękuje, przekaże Pani problem dalej" i dział techiniczny nie oddzwania do klienta, "Jeśli ma Pani problem, proszę kontaktować się z BOK"(po czym klient się drze ba BOK, ze do niego wydzwaniają, ale już pomóc nie pomogą.) itp. Masz doświadczenie w pracy, albo chociaż codzienne z ludźmi lub na demotach i nie zauważyłeś, ze ludzie doczepią się do wszystkiego? Miałam kiedyś klienta, któremu dokładnie to mówiłam, a ten i tak podawał mi 4 anegdotę, jakbym się czuła gdybym poszła do piekarni i potraktowano mnie tka i tak.
Na NPS był luz, tutaj piszę o BOK itp.
@Livanir Na googlu w opiniach o klubie sztukach walki znalazłem najniższą ocenę Madki ,bo jej syn z treningu walki wyszedł z sinikami, więc cały czas wiem, że ludzie są głupi i narzekają ja tylko przekształcam ich roszczenia tak by więcej na to samo nie narzekali.