Podejście dominujące dzisiaj niemal w całej Europie zachodniej. Zresztą tego typu autostrady wzdłuż wybrzeża okazały się skrajnie nieefektywne w przemieszczaniu ludzi, ogólnie ich likwidacja pomagałą ograniczyć korki paradoksalnie. Dokładanie pasów nie sprawia, że centrum miasta może przyjąć więcej aut, zamiast tego warto myśleć o Park&Ride na oberżach miasta jak i na granicy centrum.
Akurat w Niemczech cały czas rośnie ilość aut na tysiąc obywateli. Pytanie jak rozwiązano problem ruchu aut - jak zrobiono np. obwodnicę śródmiejską albo tunel to ok, ale jak po prostu zmniejszono ilość dróg to nie wpłynie to najlepiej na sytuację mieszkańców i rozwój miasta.
Był Dieseldorf a jest Düsseldorf.
BTW. Który już raz?
Jacie a ci w blokach dostali +100% do ceny za mieszkania:)
Podejście dominujące dzisiaj niemal w całej Europie zachodniej. Zresztą tego typu autostrady wzdłuż wybrzeża okazały się skrajnie nieefektywne w przemieszczaniu ludzi, ogólnie ich likwidacja pomagałą ograniczyć korki paradoksalnie. Dokładanie pasów nie sprawia, że centrum miasta może przyjąć więcej aut, zamiast tego warto myśleć o Park&Ride na oberżach miasta jak i na granicy centrum.
No tak tylko, że tam jest zrobiony tunel wzdłuż Renu. Czyli dokładnie to samo co w Warszawie co spotkało się z tak wielką krytyką.
Akurat w Niemczech cały czas rośnie ilość aut na tysiąc obywateli. Pytanie jak rozwiązano problem ruchu aut - jak zrobiono np. obwodnicę śródmiejską albo tunel to ok, ale jak po prostu zmniejszono ilość dróg to nie wpłynie to najlepiej na sytuację mieszkańców i rozwój miasta.