Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1124 1186
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Kocioo
+68 / 90

Tak jak ostentacja w pokazywaniu swojej orientacji seksualnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+17 / 49

@BrickOfTheWall Nie...to ty to sugerujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lusia1994
+32 / 38

@BrickOfTheWall
To proste - jeżeli ktoś ma prawo organizować np. marsze równości, to ktoś inny ma prawo organizować np. procesje religijne.

Pomijam oczywiście sposób organizacji, bo kiedyś sama miałam taką sytuację: sobota, godz. 21, ciepły letni wieczór, siedzimy sobie na rynku, w centrum miasta, wiadomo - dużo klubów, barów z piwem, a tu między stolikami idzie procesja, oczywiście z tubą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-3 / 25

@BrickOfTheWall odwracając sugerujesz, że człowiek na ulicy nie może się przeżegnać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+9 / 11

@Tibr
a gdzie napisałem, że ktoś czegoś nie może lub nie powinien?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+17 / 27

@Sok__Jablkowy Serio, nie potrafisz znaleźć przykładów, gdzie podobna grupa ludzi ostentacyjnie epatuje swoimi preferencjami seksualnymi....?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-5 / 13

@BrickOfTheWall nigdzie tylko wiedząc o co chodzi piszesz o obejmowaniu i całowaniu a oboje wiemy, że nie o to chodzi;-)

Ma pytanie co masz na myśli o reakcji? Chcesz tych ludzi jakiś segregować, dać im opaski na ramię, wsadzać do więzienia czy co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+12 / 30

@Tibr
Uważam religie za pasożytniczy twór żerujący na cywilizacji - żrący dobra trujący odchodami i nie dający nic w zamian

Liczę na to, że wielu ludzi, gdy przyjrzy się działaniu najaktywniejszych wyznawców, przestanie traktować religie jako "nieszkodliwy element tła" ale aktywnie usunie je ze swego życia co wyjdzie społeczeństwu na dobre.

Ot, taka moja naiwna "praca u podstaw" :-)

PS. Jestem zwolennikiem prawa do swobodnego i publicznego wyznawania religii - niechaj wszyscy widzą na czym to polega i do czego prowadzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2023 o 14:42

O operatorwalca
-4 / 12

@Sok__Jablkowy Wystarczy spojrzeć na marsze równości.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O operatorwalca
+1 / 15

@Sok__Jablkowy Właśnie niezłą prezentujesz równość i tolerancję, ale tylko dla swoich. Dla tego LGBTQ można łątwo porównać z nazizmem czy z komunizmem, tak samo działa, albo jesteś z nami albo przeciwko mam, a tolerancyjni jesteśmy dla swoich :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+2 / 6

@operatorwalca

Ale o to Ci chodzi? Mam wrażenie, że umknęła mnie jakaś część dyskusji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O operatorwalca
-3 / 9

@Sok__Jablkowy To poczytaj tę dyskusję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+1 / 5

@operatorwalca


Kocioo 15 lutego 2023 o 13:09
Tak jak ostentacja w pokazywaniu swojej orientacji seksualnej.


Sok__Jablkowy 15 lutego 2023 o 13:39
@Kocioo

Co masz na myśli przez „ ostentacja w pokazywaniu swojej orientacji seksualnej”.

Możesz podać jakieś przykłady?





Kocioo 15 lutego 2023 o 13:55
@Sok__Jablkowy Serio, nie potrafisz znaleźć przykładów, gdzie podobna grupa ludzi ostentacyjnie epatuje swoimi preferencjami seksualnymi....?




Sok__Jablkowy 15 lutego 2023 o 13:58
@Kocioo

Serio nie jestem pewien czy Ci chodzi tylko o marsze równości, czy o coś jeszcze i jeśli o coś jeszcze, to o co.


O
operatorwalca 15 lutego 2023 o 19:51
@Sok__Jablkowy Właśnie niezłą prezentujesz równość i tolerancję, ale tylko dla swoich. Dla tego LGBTQ można łątwo porównać z nazizmem czy z komunizmem, tak samo działa, albo jesteś z nami albo przeciwko mam, a tolerancyjni jesteśmy dla swoich :)


Dalej nie wiem o co chodzi operatorwalca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2023 o 20:41

S Sok__Jablkowy
-1 / 3

@Kocioo

Care about what?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+3 / 3

@Kocioo A ja nie mam problemu z jednym i z drugim, bo zwyczajnie nie mam okazji spotkać się z tym na co dzień. Owszem, są procesje Bożego Ciała i parady równości, ale przecież wiadomo gdzie i kiedy. Dwa razy do roku można sobie znaleźć inne zajęcie na kilka godzin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MikeRagnos
0 / 6

@BrickOfTheWall Jeżeli uścisk lub całus ma dla Ciebie wyłącznie lub głównie podtekst seksualny, to coś jest z Tobą nie tak, mocno nie tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mekiz
+6 / 6

Przypierniczacie się do Kocioo, a chodzi o ostentację czyli (pokaz, popis, celowe popisywanie się), silnie manifestowanie czegoś, a nie normalne gesty zachowania życia codziennego. Czytać ze zrozumieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Schneewittchen29
-3 / 7

@BrickOfTheWall To Twoje zdanie, do którego masz prawo. Tak jak inni mają prawo mieć własne zdanie. Czy krzywdzą kogoś albo gorszą wychodząc na ulicę i publicznie wyznając swoją wiarę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eren99
-1 / 3

Masz rację, ci hetero mogliby by się przestać obnosić ze swoją orientacją

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korn82
-2 / 2

@lusia1994 a kto zaczął te cyrki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lusia1994
0 / 0

@korn82
Nie wiem czy dobrze rozumiem, chodzi Ci o to, że kościół już dawno organizował np. procesje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korn82
-3 / 3

@lusia1994 no tak. A gdy pedaly zaczęly robić swoje czary mary to oburzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lusia1994
0 / 0

@korn82 no niech sobie robią. Na tym polega wolność. Każdy może manifestować swoje poglądy. Póki nikt mi ich nie narzuca to jest w porządku.

Uważam, że kościół za bardzo miesza się w sprawy publiczne. Nie powinno go interesować to co każdy robi ze swoim życiem, ale tak samo jest z drugiej strony. Ogólnie probują nas zaszczuć, jednych na drugich. Albo jesteś z nami, albo przeciwko nam. A co mnie interesuje co mój sąsiad robi ze swoim życiem, czy chodzi do kościoła, z kim sypia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korn82
-2 / 2

@lusia1994 ale jego interesuje co Ty robisz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+3 / 25

Mi nie.
Uważam, że to bardzo dobrze, że głośno i otwarcie informują wszystkich o tym jak myślą i w co wierzą.

Dzięki temu, nikt nie będzie mógł się tłumaczyć, że "nie wiedziałem do czego przystępuję i w czym biorę udział - myślałem, ze to o miłość bliźniego chodzi".

PS. A przede wszystkim: "Wincyj takich akcji - WINCYJ!" - im silniejsza akcja, tym silniejsza będzie reakcja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+6 / 14

@BrickOfTheWall
czym oni się różnią od tych co podnosili rękę zamawiając piwo na Oktoberfeście ?? tamci też na początku okazywali swoją przynależność a potem to już poszło gdy społeczeństwo się nie postawiło. ci na fotce, jakby im pozwolić, zrobiliby to samo co tamci z opaskami na rękach. niczym się nie różnią. fundamentalizmy jest złem w każdej postaci :( :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2023 o 13:31

T Tibr
-1 / 9

@adamIM społeczeństwo się nie postawiło? Czy ty właśnie stwierdziłeś, że to nie byli Niemcy tylko jacyś naziści, bo ci biedni Niemcy byli zastraszeni i przez to conajmniej bierni, bo przecież nie zastraszony człowiek nie miałby odwagi kupować mydła z ludzi lub kamizelek z ludzkiej skóry, czy abażurów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+8 / 8

@adamIM
Największym wrogiem wszelkich szowinistów i nawiedzonych nie są jacyś mityczni "lewacy" ale rygorystycznie przestrzegana wolność słowa, swoboda w dostępie do informacji i neutralność światopoglądowa państwa.

Jeżeli państwo poprzez kary chroni czyjeś "uczucia religijne" (nie znam niestety ścisłej definicji tego pojęcia) to w identyczny sposób powinno chronić "uczucia ateistyczne". Albo powinno sobie dać spokój z moderowaniem dyskusji między zwolennikami i przeciwnikami zmartwychwstania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+1 / 7

@Tibr
ta część, która się postawiła trafiła do Dachau i to ta, której okazano łaskę. innych zakatowano w ciemnej ulicy, domu czy na posterunkach policji. pamiętaj że faszyści nie pojawili się nagle w '33 roku. część, która miałaby nawet ochotę powiedzieć "NIE" była już zastraszona takim działaniami więc stali się oportunistami, pozostała część miała generalnie w d..ie kto krajem rządzi tak jak w Polsce ok.40%, które regularnie olewa wybory. oczywiście duża też cześć była "wyznawcami" tej "religii". takie nasze pincetplusy i mohery :( :( to nie jest takie zero jedynkowe jak ci się wydaje, że 100% Niemców to byli faszyści. to mniej więcej tak jak teraz ponad 90% Polaków to katolicy ale czy na pewno??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2023 o 14:25

T Tibr
0 / 4

@adamIM nie postawiłem sprawy 01 tworzysz Chochoły i próbujesz je obalić. Tak Hitler nie od razu miał pełnię władzy, tak naprawdę "elity" Niemiec czyniły go pariasem ale do czasu, bo później uwierzyli w mit nowej Rzeszy. Jednak to nie było tak, że 40% go popierało, popierała go znaczna więcej. Nie jest tajemnicą, że Niemieccy naziści po wojnie odnajdywali się na wysokich stanowiskach administracji państwowej RFN gdzie trafiali tam z poparciem społecznym. Gdyby Niemcy uznawali, że to wsztko było złe to by nie dopuścili do tego, a przecież wybierali ich np burmistrzów miast itp. przestępca nie żałuję że zrobił źle, ale tego że dał się złapać zazwyczaj reszta to wyjątki.

Zgadzam się do fundamentalistów w 100%. Są oni szkodliwi.
Nie mniej to zdjęcie z takim komentarzem to trochę tak jak zdjęcia muzułmanów z opisem zgadnij który to zamachowiec samobójca, protest LGBT i podpis zgadnij kto jest zboczeńcem itd. itp.

Zauważ jeszcze jedno paradoks że to ty podałeś ten przykład poniekąd: świadomie przypisywanie negatywnych cech jakieś grupie społecznej, obwinianie tej grupy o "zło tego świata", dążenie do pejoratywnego naznaczenia go i wykluczenia publicznego to zdaje się była cechą nazizmu. Nie kojarzy ci się więc ocena grupy ludzi, a nie czynów konkretnej jednostki z niczym?
Ocenianie ludzi, a tym bardziej grupy na podstawie swoich opinii i projekcji to nic innego właśnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2023 o 20:15

A adamIM
0 / 2

@Tibr
o jakiej projekcji ty do mnie rozmawiasz? żyjesz gdzieś na Marsie?? zobacz co głoszą i co wyprawiają ci, którzy gęby mają pełne haseł bóg, honor, ojczyzna. nie trzeba być tuzem intelektu aby połączyć kropki.
i proszę przestań przywoływać przykłady typu "Nie jest tajemnicą, że Niemieccy naziści po wojnie odnajdywali się na wysokich stanowiskach administracji państwowej RFN gdzie trafiali tam z poparciem społecznym." zapomniałeś o roli jaką w tej całej historii odegrali Alianci ?? :( widzę że historię traktujesz bardzo wybiórczo tak aby pasowała pod twoją tezę :( :( :(
przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. tam jest takie słowo "oportuniści"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2023 o 10:17

T Tibr
0 / 0

@adamIM od kiedy oportunizm wynika z przymusu, zastraszenia? U kacapów poparcie dla Putina myślisz że z przymusu, czy z resentymentu co do rozpadu imperium, a Putin im je przywraca? Na tych samych zasadach wynikał oportunizm Niemców nie z zastraszenia co resentymentu, że Niemcy zostały skrzywdzone po I WŚ. Gdyby Hitler zaczekał z atakiem na ZSRR ti teraz ocena III Rzeszy przez Niemców byłaby tak jednoznaczna jak obecnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
-1 / 1

@Tibr
a ty dalej swoje. nie czytasz ze zrozumieniem, komentujesz wstawiając swoje wyobrażenia nt. jakiegoś narodu. na jakiej podstawie twierdzisz że Niemcy gremialnie popierali Hitlera i nazistów?? na podstawie filmów Reni Riefenstahl ?? to tak samo jakby twierdzić że Rosjanie gremialnie popierali komunistów w latach '20tych a Polacy w latach '50 a teraz gremialnie popierają PiS. za 40-50 lat pojawi się na demotach Tibr jr. jr. i na podstawie programów TVP będzie opowiadał że w latach 2015-2023 Polacy gremialnie popierali Jarosława i jego partię. tak mniej a więcej robisz ty obecnie w stosunku do Niemców i Rosjan. i jedna ważna rzecz wcale nie bronię tych nacji i ich nie wybielam. nie wrzucam tylko do jednego wora ludzi tylko za to jakiej są narodowości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@adamIM trochę to chyba sobie nadinterpretujesz co napisałem.
Nie mniej najważniejsze a propos wrzucania wsztkich do jednego wora, taki paradoks, że osoby ze zdjęcia tak zostały wyrzucone na podstawie jednego wspólnego zdjęcia.
Dwa mnie też wrzuciłeś do jednego worka choć pisałem, że się z tobą zgadzam co do fanatyzmu. Przeczytaj więc co napisałem wyżej bo dokładnie o tym pisałem, że nie można generalizować lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D konto usunięte
+3 / 3

To miesiące dzielimy na publiczne i niepubliczne? To które miesiące są tymi publicznymi? No i co można robić w publicznych, a czego nie można?
Tyle lat żyje i nie miałem pojęcia o takim podziale. Jak sobie pomyślę ile nieodpowiednich rzeczy mogłem zrobić w tych miesiącach publicznych to ... uśmiech pojawia mi się na twarzy. :⁠-⁠)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@d421584 Chyba poprawiono "miesiące" na "miejsca" i Twój komentarz stracił sens.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D konto usunięte
+1 / 1

@bromba_2k
Nie stracił. Autor mam nadzieję nauczył się, że powinien sprawdzać swoje wpisy przed publikacją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wnuczka
-4 / 14

„Nigdy człowiek nie jest tak wielki, jak wtedy, gdy klęczy” Jan XXIII

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+5 / 11

@Wnuczka, niektórzy nie odróżniają pokory od zniewolenia. Osobiście wątpię w wielkość klęczących ludzi, którzy najchętniej zmietliby z ziemi wszystkich myślących inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+3 / 5

@Wnuczka A jeszcze większy jest jak leży krzyżem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-3 / 7

@Wnuczka Mąż zapewne docenia gdy przed nim klęczysz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+2 / 6

@Kocioo, no błagam, nie stosuj argumentu "a w Ameryce biją Murzynów". Demot jest o katolikach, cytat papieża i w tym kontekście go rozpatruję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
-2 / 4

@Laviol A argument że ci ludzie zmietliby z ziemi wszystkich myślących inaczej jak Twoim zdaniem brzmi..?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
-2 / 2

@Kocioo, kocie, to nie był argument, a wyrażenie swojej opinii. Zwrot "osobiście wątpię" powinien jasno na to wskazywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
-1 / 1

@Laviol " Osobiście wątpię w wielkość klęczących ludzi,". następnie przekonanie "którzy najchętniej zmietliby z ziemi wszystkich myślących inaczej." ... czy ty na prawdę uważasz że ludzie którzy klęczą zmietliby z ziemi tych, którzy myślą inaczej...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+1 / 3

@Kocioo, nie rozdzielaj zdania ma dwa, bo nie bez powodu są połączone i należy je czytać razem.
Tak, jeśli ktoś klęczy i jednocześnie chciałby zmieść z ziemi inaczej myślących, to dla mnie nie jest wielki. Nawet jak klęczy. Jeśli ktoś nazywa się wojownikiem czy rycerzem, to znaczy, że jest gotów do walki. Oczywistym jest, że o swoje idee. Walka oznacza zniszczenie innych idei na rzecz swojej. Napisałam, że niektórzy (czyli nie wszyscy) nie odróżniają pokory od zniewolenia. Człowiekiem zniewolonym można manipulować - niby skąd ostatnio taki wysyp rycerzy i wojowników? Taka postawa nie wypływa z pokory. wynika z przekonania, że to w co wierzy jest lepsze. Człowiek pokorny powiedziałby: kim jestem, żeby mówić ci jak masz żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
-2 / 2

@Laviol A to są jacyś rycerze...? Zaatakowali cię ? Nie wiedziałem..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
0 / 0

@Kocioo, podobno powinniśmy się uczyć z historii. No ja się nauczyłam kilku rzeczy.
Byli już kiedyś pewni rycerze Marii, potocznie zwani Krzyżakami - wyznawcy tej samej ideologii co ci ze zdjęcia. Z upodobaniem tępili tych, którzy myśleli inaczej.
Albo, że był taki eksperyment, podzielili studentów na więźniów i strażników. Pięknie udowodnili co robi z ludźmi nadana im władza. A jeszcze jak zapewnisz im bezkarność.... Okazuje się, że są zdolni do najgorszych rzeczy.
Także tego, że tłum nie myśli, tłum reaguje.
Jak zbierzesz to wszystko do kupy, to zrozumiesz skąd się oni wzięli, dlaczego ostentacyjnie modlą się na ulicy i dokąd niestety mogą zmierzać w pewnych okolicznościach. Najgorsze rzeczy w historii zaczynały się pięknie, niewinnie i pod ślicznymi hasłami. Nie należy im ufać za grosz. A gdyby klęczeli z pokory, nazwaliby się sługami Marii, a nie rycerzami/wojownikami. To też sporo o nich mówi.
Możesz sobie zaprzeczać, ale będziesz zaprzeczać faktom i naturze ludzkiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
0 / 0

@Laviol Ten eksperyment dotyczy mentalności ludzkiej jako takiej. Ciebie też. Też nie można ci ufać, kiedy znajdziesz się w grupie, która będzie miała władzę. Swoją drogą z demotywatora nie wynika że to są jacyś " rycerze" i to jest właśnie argument typu A w Ameryce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C camper52
0 / 0

@Wnuczka heh. Zapomniał dodać "klęczy przede mną, a ten człowiek to ja"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pani_Informatyk
0 / 0

@Laviol Moim zdaniem bardzo mądre słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
0 / 0

@Kocioo, a gdzie napisałam, że mnie nie dotyczy? Mentalność jest częścią natury ludzkiej, a ta w pewnych okolicznościach prowadzi do tego, że dzieją się złe rzeczy. Przecież o tym właśnie pisałam. Co nowego wnoszą te uwagi? Piszesz, żeby pisać. I nie, w moim przypadku to nie jest argument wspomnianego typu. Wyraziłam swoją opinię, na podstawie wiedzy i doświadczenia. Wszystko w odniesieniu do demota oraz cytatu z papieża. Pisałam w konkretnym kontekście, który chciałeś rozszerzyć. Dlatego to Ty użyłeś argumentu A w Ameryce... Co ciekawe, zwykle ktoś go używa, żeby odwrócić kota ogonem i wybielić siebie.
To, że akurat na tym zdjęciu zgromadzeni być może nie nazywają się rycerzami czy wojownikami nie ma znaczenia. Róża pod inną nazwą równie pięknie by pachniała. Wiedza i doświadczenie wyzwalają we mnie nieufność na widok gromadzących się mężczyzn, wiedząc dokąd to może prowadzić, zwłaszcza, gdy ktoś myli pokorę ze zniewoleniem mogącym prowadzić do łatwej manipulacji. Dwa tysiące lat historii Kościoła daje wystarczające podstawy do niepokoju na taki widok. Zwłaszcza, gdy ich światopogląd zaczął się przekładać na prawo państwowe czyli myślących inaczej pozbawia części ich praw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
0 / 0

@Pani_Informatyk, dzięki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
0 / 0

@Laviol Wybielić siebie...z czego to ja mam siebie wybielać ? " Wiedza i doświadczenie wyzwalają we mnie nieufność na widok gromadzących się mężczyzn" brzmi dosyć paranoicznie. Tam są ludzie starsi, młodsi, widzę dzieci a ty robisz z nich co najmniej bojówki SA. Zgodzę się że religia nie powinna dyktować praw i powinien być rozdział kościoła od państwa, podobnie jak praw nie powinny dyktować mniejszości seksualne i etniczne.. Ale wszyscy oni powinni być otoczeni opieką państwa i mieć równe prawa. Nie jestem zwolennikiem ostentacji w pokazywaniu uczuć religijnych, patriotycznych , sympatii politycznych, preferencji seksualnych....ale nie można tego zabraniać ustawą... Czy chcesz czy nie w Polsce trwa chora walka ideologiczna .dehumanizacja drugiej strony, polaryzacja społeczeństwa podsycana przez media..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2023 o 13:24

avatar krzysio6666
+2 / 4

nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+8 / 14

Parady LGBT, czy takie coś jak na zdjęciu to jeden wuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-4 / 18

@PIStozwis Parady są przynajmniej radosne. Ci tutaj wyglądają jakby mieli się zaraz samobiczować...
Katolicyzm jest dla masochistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+2 / 10

@belzeq Każda religia jest dla masochistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+6 / 12

Bardzo radosne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2023 o 0:13

avatar be4bee
0 / 2

@belzeq - a zaraz tam samobiczowanie, raczej komuś przypie#dolić , w końcu to wojownicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-2 / 6

@Kocioo Dostrzegasz na tym zdjęciu jakichś ludzi niezadowolonych z miejsca które zajmują? Niektórzy lubią dominować, inni być zdominowanymi.
To zdjęcie może być też metaforą religii - wierzący to ci na smyczy, trzymanej przez kapłanów wyznaczających im jedynie słuszną drogę - ku zbawieniu. Tyle, że tu każdy zajmuje miejsce które mu odpowiada, a w religiach (dla wiernych) miejsce jest tylko jedno. No i jeszcze wyrzuty sumienia choćby z powodu masturbacji - zupełnie gratis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+1 / 3

@belzeq Nie dostrzegam też zadowolonych. Miny dzieci są bezcenne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-3 / 5

@Kocioo Dzieci zwykle mają takie miny, gdy widzą coś, czego wcześniej nie widziały. Czy to w zoo, czy na paradzie, czy kiedy ksiądz pokazuje im penisa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
0 / 2

@belzeq Celne porównanie, widoku na paradzie z widokiem penisa księdza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz1977
0 / 4

nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+11 / 15

Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę.
Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.
Na modlitwie nie bądźcie gadatliwi jak poganie. Oni myślą, że przez wzgląd na swe wielomówstwo będą wysłuchani.
Nie bądźcie podobni do nich! Albowiem wie Ojciec wasz, czego wam potrzeba, wpierw zanim Go poprosicie.(Mt 6, 5-8)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
+4 / 8

@wkrol "A komu trocin do głowy nakładą, będzie ulicami miasta chodził i mówił innym: >To do mnie bóg przemówił, ja znam jego wolę, mnie słuchajcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+5 / 5

@wkrol
Przyzna, a nie chodzi i o tym trąbi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jury1974
+2 / 4

W kupie siła! jakoś tak. Człowiek silny, prawy, nie szuka kolesiostwa, nie klęczy bo nie musi. Tylko słabi dają się tak poniewierać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+4 / 14

Religie nie są głupie. Są bardzo głupie. Bezdennie. Ludzie obnoszący się publicznie ze swą wiarą w moich oczach wyglądają tak jakby na piersiach powiesili sobie tabliczkę "Jestem bałwan". Nie wiem czy zdają sobie z tego sprawę.
Od razu dodam, że bardzo podobne wrażenie wywierają na mnie uczestnicy tzw "parad równości". Głupota ma różne oblicza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bse
0 / 0

@jeszczeNieZajety podobno "twoje oczy" są tak ważne, że połowa już porzuciła religie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomeh
+3 / 7

Mnie nie boli to w co kto wierzy, ale boli to - że ja muszę płacić na wiarę innych osób. A to że często ci ludzie nie mają za dużego rozumu to ich jest już sprawa - ale niestety moja także gotówka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+6 / 6

Każdy powinien mieć prawo do demonstrowania i głoszenia swoich poglądów. Warunek jest jeden. Nie może to stanowić zagrożenia dla innych. Niech sobie maszerują. Choć nie jestem pewien czy powinni akurat "Rycerze Maryi", "Fajterzy RP" albo "Bojownicy LGBT" bo mam wrażenie, że jest wtedy mniej chęci obrony własnych praw a więcej agresji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kulman
+1 / 3

Nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
-1 / 3

Nie, oczywiście jeśli nie koliduje to z innymi wydarzeniami publicznymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sarron
+3 / 7

Nie, dopóki uczestnicy takiego zgromadzenia wykazują również tolerancję dla innych legalnych zgromadzeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qutas
+1 / 3

O co chodzi. To tylko zlot brukarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N no_musialem
-1 / 3

Katolickiej - nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PeterGabriel44
-1 / 3

Przecież to zlot AA, błagają jezuska o pół litra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L luk784
+2 / 4

Mi nie przeszkadza, ale Jemu chyba tak:

5 A kiedy się modlisz, nie bądź jak obłudnicy, bowiem oni lubią się modlić w bóżnicach oraz stojąc na rogach ulic, aby byli widziani przez ludzi; zaprawdę powiadam wam, odbierają swoją zapłatę.
6 Ale ty, kiedy się modlisz, wejdź do swojej izby, zamknij swoje drzwi i zanoś modły twojemu Ojcu, który jest w ukryciu; a twój Ojciec, który widzi w ukryciu, odda ci jawnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
0 / 0

Boga i tak nie oszukają, moga się wybielać ile tylko chcą ale na nic to im się zda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dinus84
+1 / 3

A gdyby wyznawca Kultu Jedi zacząłby ze świetlnym mieczem chodzić po ulicach, to od razu by go zamknęli w psychiatryku. Widać są wyznania równe i równiejsze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

ani to ani parady gejów czy marszy antyszczpów, wolny kraj, dopóki nikt nie robi obowiązkowych modlitw lub marszów równości i nawołują do nienawiści to przestrzeń publiczna powinna być dostępna dla wszystkich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
0 / 4

Nie chcę obrażać niczyich uczuć religijnych, ale jak widzę taką scenę jak na tym zdjęciu, to oczami wyobraźni zawsze widzę łysego z Brazers stojącego z wyprężonym prąciem przed tym tłumem. Nie wiem czemu, ale tak mi się jakoś kojarzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bse
0 / 0

@Quant_ kiedyś w Gdańsku były fajne plakaty właśnie w stylu "Nie chcę obrażać uczuć religijnych, ale ... - tutaj nie ma miejsca na ALE". Bardzo mi się podobały. Jak nie chcesz obrażać uczyć religijnych to tego nei rób, ani cię nikt za to nie pobije ani ci korona z głowy nie spadnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
0 / 0

@Bse - no dobra, tak naprawdę to mało mnie obchodzą "uczucia religijne". Religia to stek bzdur, w dodatku wyjątkowo prymitywnych, bo przeznaczonych dla prymitywnych ludzi żyjących tysiące lat temu. Co innego wiara w istotę wyższą, stwórcę wszechświata, ale jak ktoś wierzy, że kobieta zaszła w ciążę z duchem i urodziła syna pozostają dziewicą, a jej syn był jednocześnie swoim ojcem, to ma poważne deficyty umysłowe. Nie ma dla mnie specjalnej różnicy między takimi ludźmi, a płaskoziemcami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bse
0 / 0

@Quant_ serio nie obchodzi mnie w co wierzysz / nie wierzysz. Każdy ma prawo wierzyć w co chce i (dopóki nie robi tym nikomu krzywdy) praktykować tę wiarę jak chce. A mówienie "ja myślę tak i każdy kto myśli inaczej jest idiotą" jest bucowate i świadczy tylko o betonozie umysłowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
0 / 0

@Bse - oczywiście, że każdy może wierzyć w co chce. Katolicy, płaskoziemcy - bez różnicy. Ja nikomu nie zabraniam wierzyć w bzdury. Jednak tolerować, że inni wierzą w bzdury, a te bzdury szanować, to dwie różne rzeczy. Pozostaje również argument, który sam przytoczyłeś "dopóki nie robi tym nikomu krzywdy". Otóż religijne oszołomy wyrządziły mnóstwo krzywd, nie wyłączając masowych zbrodni, a i dzisiaj wyrządzają krzywdy, jakkolwiek już nie mordują ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Black3
+1 / 1

Tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
+1 / 3

Póki nie wpływa to na szeroko pojętą komunikację to nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DeltaTango
+1 / 3

Nie przeszkadza mi, dopóki ktoś się nie pakuje z buciorami w moje życie. Każdy rodzaj fanatyzmu jest zły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niemgen24
+1 / 3

mi to nie przeszkadza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aladyn668
+1 / 3

A gdy się modlisz, nie bądź jako obłudnicy; albowiem się oni radzi w bóżnicach i na rogach ulic stojąc, modlą, aby byli widziani od ludzi; zaprawdę powiadam wam, iż odbierają zapłatę swoję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
-1 / 3

Cóż każdy ma prawo manifestować swoje upośledzenie. Tyle ,że Ci już przeginają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rogeros123
-1 / 3

Jak najbardziej obraża to moje uczucia ateistyczne a dodatkowo jeszcze utwierdza w przekonaniu że conjamniej połowa tych klęczących tam co jest durniami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mistral91
-1 / 3

Nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
+2 / 2

Co tam się stało się? Czyżby Czarne Słońce Narodu vel Balbina, przyjechało na wizytację?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Deithwen_PL
+2 / 2

Katolicy: budują Świątynię Opatrzności Bożej za 250 mln bo Bóg jest wszędzie ale prestiż.
Też katolicy:

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bse
-1 / 3

Nie, dopóki nie robi mi to krzywdy to mogą okazywać ją jak chcą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+1 / 1

Wstawanie z kolan poprzez padanie na kolana. Ciekawy przypadek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C camper52
0 / 0

Nie. Przejdę i zapomnę a jak głupi to niech się bawią jak chcą. Przeszkadza mi jak ich herezje wchodzą do prawa jak np. zakaz handlu (dla innych sklepów niż całodobowe monopole rzecz jasna) w niedzielę, zdrada państwa na rzecz kościoła przez polityków PiS, ukrywanie zbrodni kościelnych i lekceważenie prawa, tysiące lat zbrodni tej organizacji bez większej refleksji, usprawiedliwienie zbrodni przez jej akolitów, promocja bezradności i sprzedawanie tego dzieciom, upośledzanie rodziny księdzem i pitoleniem katolickim o nadstawianiu drugiego policzka (ciekawe komu?) , milczenie i odwracanie uwagi od bieżących zbrodni, misje w krajach arabskich (jak się okazuje tylko po to żeby mówić że kościół jest prześladowany) , promocja uwstecznienia która niszczy gospodarkę i społeczeństwo i wiele innych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
-1 / 1

W sumie nie widzę problemu z pokazywaniem swojej wiary, przekonań czy innych rzeczy tak długo, jak nie wkraczają one w przestrzeń indywidualną. Brak zaczepiania, dezorganizacji ruchu, zakłócania spokoju. Facet z megafonem drąży mordę na ulicy - źle. Facet spokojnie dyskutujący o swoich myślach na ulicy - ok. No i bez jawnie gorszących treści. Natomiast kwestia dużych zgromadzeń jest już prawnie rozwiązana. Ludzie nawet w dużych grupach poruszają się chaotycznie, a chaos jest przewidywalny. Jak tysiąc ludzi idących mostem. Natomiast sztuczna organizacja tworzy zjawiska nienaturalne, jak tysiąc ludzi idących równym krokiem zgranym z amplitudą drgań mostu. W ten sposób chociażby jedno przejście może obsłużyć 1000 przechodniów na minutę, ale rozłożenie tego 1000 przejść idealnie w czasie zablokuje przejazd. Działa tylko przez chaos życia codziennego. Tak więc tysiąc przechodniów na placu jest ok, kilka osób modlących się na środku placu też jest ok, ale tysiąc ludzi modlących się na placu w tym samym momencie paraliżuje ruch i jest już zorganizowanym działaniem. Dokładnie tak samo, jakbyśmy wszyscy w jednym momencie włączyli najbardziej energochłonne urządzenia w naszych domach, to dojdzie do przeciążenia sieci. Prawdopodobieństwo takiego wydarzenia jest praktycznie zerowe dopóki nie zostanie zorganizowane przez kogoś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ukaszsob
-2 / 2

nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WitekPK
0 / 0

Jestem osobą wierzącą i denerwuje mnie wiara na pokaz tak jak to robią m.in. politycy, a swojemu przeciwnikowi plują w twarz i ich wyzywają. Gdzie miłość do bliźniego? Gdzie pokora?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bakus1995
-3 / 3

Nie nie przeszkadza zjebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wengern
+1 / 1

Tylko ci ludzie na kolanach myślą, że demonstrują swoją wiarę. Poza nimi wszyscy, łącznie z katabasami, rozumieją, że jest to w istocie demonstracja służalczego i niewolniczego poddaństwa wobec innych ludzi. Tak, ludzi. Chrześcijańska doktryna w 21 wieku brzmi jak kiepski żart i deklaracja wiary w te bzdury nie jest aktem odwagi ani duchowego zrozumienia. Wręcz przeciwnie - pokazuje umysłową biedę, braki w edukacji, podatność na propagandę i gotowość do poddania się dowolnej, odpowiednio podanej idei.
Bozia w chmurach nie istnieje, nikt z was jej nigdy nie widział. Klękacie przed człowiekiem, ale jesteście tak zindoktrynowani, że wolicie okłamywać siebie samych, nie dopuścić do świadomości tego jak daliście się wykorzystać, okraść i zdegenerować. Nie wierzę, że ludzie głęboko religijni będą w stanie wyrwać się z tego nienawistnego kręgu niewolniczego posłuszeństwa wobec bandy spasionych katabasów, ale wielu z nich nie jest aż tak bardzo uwikłana i pada na kolana bo inni tak robią. Dla tych jest jeszcze nadzieja. Nie lękajcie się - samodzielne myślenie jest wyzwalające. Życie bez ciągłego poczucia winy, w prawdzie - jaka by ona nie była, realizacja marzeń czy zwykła moralność bez fałszywych religijnych pobudek - to wszystko jest możliwe i daje o wiele więcej szczęścia niż to religijne, podszyte ciągłym strachem i poczuciem boskiego czy kleszego wzroku na plecach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pani_Informatyk
+1 / 1

Z jednej strony, ponieważ uważam, że jedyna rola religii to ogłupianie i manipulacja ludźmi aby łatwiej dostosowywali się do tego co chcą "elity" to tak, przeszkadza mi. Ale ponieważ uważam, że najcenniejsze co mamy to wolność i prawo wyboru (przynajmniej do pewnego stopnia) to nie mam prawa nic powiedzieć tym ludziom, dopóki nie będą mnie chcieli do tego zmuszać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wengern
0 / 0

@Pani_Informatyk Też mam podobny dylemat (i, zdaje się, zawód).
Z jednej strony ta wolność to wartość najwyższa. Z drugiej - cóż to za wolność; ludzie zindoktrynowani i urobieni od czasów niemowlęctwa, przez lata zastraszani i uzależniani od poczucia winy. Nie wypowiadający nawet własnych myśli, tylko klepiący tępo ideologiczne regułki, w większości bez żadnego zrozumienia, za to z żarliwą nienawiścią do wszystkich, którzy myślą inaczej.
Nie czuję, że mam prawo mówić im w co wierzyć albo jak żyć, ale czuję, że mam prawo bronić moich rodaków przed tą skrajnie cyniczną, zbrodniczą i antymoralną instytucją. Dlatego m.in. uważam, że gdyby watykan i jego czarni przedstawiciele zostali zmuszeni do odszczekania tych bzdur, zadośćuczynienia ofiarom swojej propagandy, przyznania się do wieków bestialstwa i obrzydliwego bogacenia się pod fałszywym płaszczykiem bogobojnej moralności, oraz pozbawieni ukradzionego na przestrzeni wieków majątku na rzecz ofiar swoich zbrodni, to cała ludzkość by odetchnęła.
Oczywiście należy potraktować w ten sposób wszystkie religijne organizacje i "kościoły", tyle, że żaden z nich nie ma takiego wpływu akurat na nas i żaden nie wykazał się na przestrzeni wieków aż takim poziomem bezczelnego bestialstwa, korupcji i polityczno-mafijnych układów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pani_Informatyk
+2 / 2

@wengern Bardzo dobre podsumowanie. Najgorsze jest to, ze człowiek naprawdę chce być tolerancyjny i rozumieć, że są ludzie którzy po prostu potrzebują religii i wiary. Ale po pierwsze: nawracanie, czyli element chyba wszystkich religii jest jak dla mnie czymś bardzo nieprzyjemnym - ja nie chce wierzyć, a multum wierzących członków mojej rodziny próbowało mnie nawracać, zamiast zaakceptować moje zdanie. Obrzydliwe. Tylko dlatego, ze oni wierzą. Zero zrozumienia dla mnie. A drugie, to jak religia jest wykorzystywana do manipulacji ludźmi przez polityków i wysoko postawionych duchownych. Jak wmawia ludziom, że mają być posłuszni. Posłuszni tak naprawdę tylko i wyłącznie dla dobra wybranych "ze szczytu". A to jest już jak dla mnie obrzydliwe. I te dwie rzeczy chyba najbardziej zniechęcają mnie do religii. Obrzydzają ją. Religia jest jak dla mnie przeciwieństwem wolności.

Ale staram się być tolerancyjna. Każdy wybiera dla siebie. I ja osobiście rozumiem, że niektórzy jej potrzebują. Mam tylko nadzieję, że będą rozumieć, że religia i kościół też mają swoje złe strony i nie bedą mnie do tego namawiać, czy zmuszać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R repmuj
+1 / 3

pycha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem