Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
347 393
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W konto usunięte
-4 / 34

Niestety to prawda, kilka portali informacyjnych, które do tej pory działały normalnie, można przegadać tylko przy pomocy VPN, to przez ustawę, którą wprowadzili złodzieje z rządu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+15 / 47

@Wiedzma Nazwanie NCzas portalem informacyjnym to lekka przesada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+3 / 27

@LowcaKomedii Jeszcze były jakieś inne, wiesz ja ich nie przeglądałam, bo nie śledzę tego wszystkiego na bieżąco, nie mniej jednak cenzura jest jednoznacznie zła, jeżeli nie dotyczy treści nielegalnych. Co mnie obchodzi, że dajmy na to LGBT mają swoje portale, dopóki nie dochodzi do przestępstwa? Co mnie obchodzi, że katolicy czy inne religie mają swoje portale, jeżeli nie dochodzi na nich do przestępstw? Wolność to wartość nadrzędna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+1 / 29

@Wiedzma "nie mniej jednak cenzura jest jednoznacznie zła" - trochę tak, trochę nie. Jeśli mielibyśmy np. jakiś portal, za którym stoją propagandziści z obcego kraju, to wolałbym taki szmatławiec ocenzurować.
Nie wiadomo o co poszło z NCzasem i jaka jest tego przyczyna. Niemniej wcale mi go nie brakuje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+3 / 27

@LowcaKomedii Tobie nie, dopóki nie zamkną porali związanych z Tobą. Portale tworzone przez obcych są bardzo cenne z uwagi na możliwość zebrania świetnych danych wywiadowczych. Ja bym pozwoliła moim wrogom mieć taki portal i skrzętnie kontrolowałabym wszystko, co zostało wysłane, zwłaszcza w wiadomościach prywatnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 32

@Wiedzma "świetnych danych wywiadowczych" - przecież oni żadnych takich danych nie podadzą. Zazwyczaj chodzi o sianie propagandy, na korzyść obcego państwa. Jeśli miałabyś portal, za którym stoją ruskie, to pewnie słyszałabyś jacy to Ukraińcy źli, co chwilę robią burdy, latają z banderowskimi symbolami itp. Część naiwnych Polaczków oczywiście by w to uwierzyła i była do nich zdecydowanie negatywnie nastawiona.

A NCzasu właśnie dlatego mi nie żal:

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2023 o 17:04

A adamis62
-2 / 22

@Wiedzma , tęsknisz za ruskimi manipulacjami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
0 / 16

@adamis62 Inżynieria społeczna stosowana jest przez wszystkie rządy, natomiast ne mam za czym tęsknić, ponieważ urodziłam się w pseudo-wolnej Polsce, która była rządzona przez komuchów, bo Twoje pokolenie na to pozwoliło, co zaowocowało galopującym bezrobociem, które w 2004 roku osiągnęło niemal 25%. To stało się dzięki umiejętnie sianej propagandzie "wolnej Polski".

Jedyne za czym tęsknię, to wolność i brak cenzury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+2 / 18

@Wiedzma Chcesz, to żałuj, że jednego z portali rozsiewających fake newsy brakuje. Ja się cieszę, że jest o jeden mniej. Im mniej takich "portali informacyjnych", tym lepiej - społeczeństwo dostaje rzetelniejsze informacje. Jeśli tak ma działać cenzura, niech działa. Przyklaskuję temu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+3 / 15

@LowcaKomedii A od kogo dostaje te "rzetelniejsze" informacje? Od TVN, Polsatu, TVP, Interii, Onetu, Faktu, Wyborczej??? :) NIE MA mediów wolnych od propagandy, nie ma, albo będą rozwalali śmieci po skwerku, albo będą urządzali urodziny hitlera albo będą podpalali budkę przy ambasadzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+3 / 17

@Wiedzma "A od kogo dostaje te "rzetelniejsze" informacje? Od TVN, Polsatu, TVP, Interii, Onetu, Faktu, Wyborczej??? :)" - najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że wymienione przez ciebie stacje/portale, nie powielają tylu fake newsów, co nczas. Odpowiedź brzmi tak. Nawet wszystkie wymienione przez ciebie portale, są rzetelniejsze niż nczas. TVP najmniej, ale to i tak lepsza opcja niż nczas. Nie wyszedł ci argument.

"NIE MA mediów wolnych od propagandy, nie ma, albo będą rozwalali śmieci po skwerku, albo będą urządzali urodziny hitlera albo będą podpalali budkę przy ambasadzie. " - ale można zablokować najbardziej nierzetelne źródła. W przypadku wymienionych przez ciebie, nczas był najgorszym. Dobrze, że go nie ma :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-3 / 11

@LowcaKomedii A rozumiem, że sprawdzałeś informacje z nczas u źródła, a nie na stronach Onetu :) no to ciekawe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
0 / 12

@LowcaKomedii ironia polega na tym, że mając do dyspozycji źródła jedynie jednej strony sam stajesz się bardzo stronniczy. Jeśli cały czas jest atakowany tym, że rosja bezpodstawnie zaatakowała Ukrainę a jednocześnie w ogóle nie znasz ich stanowiska i ich argumentacji i na to się zamykasz, to nie jesteś lepszy od ruskich [tylko w drugą stronę]. Wartością jest zapoznać się z ich argumentacją, zrozumieć ją i częściowo uznać za kłamliwą, częściowo za prawdziwą i wyciągnąć wniosek, że i tak nie powinni rozpoczynać wojny.

Z osobami tak zamkniętymi na drugą stronę, jak Ty, właściwie nie warto dyskutować - skoro uważasz, że drugiej stronie należy zamknąć usta.

A już z drugiej strony - pamiętaj, że większość w sejmie może pisowi zabrać właściwie tylko Konfederacja (może psl trochę). Niemal nikt, kto obecnie głosuje na pis nie zagłosuje na lewicę czy po/ko. I w drugą stronę - jeśli komuś 'obrzydnie' Konfederacja [a chciał na nią głosować] to zagłosuje albo na pis [bo podobny światopogląd] albo na nikogo [bo gospodarczo nie ma nikogo podobnego] - przejść Konfederacja -> lewica/ko/po nie będzie istotnych. Dlatego Konfederacja w najbliższym czasie będzie dość mocno atakowana przez tvp i inne instytucje zależne od rządu. Co ciekawe, będzie też pewnie atakowana przez lewicę, bo oni nie rozumieją, że do odebrania władzy pisowi jest potrzeba albo bardzo dużo wpadek pis albo partia, która może przejąć część wyborców pisu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 18

@Barelik "Ukrainę a jednocześnie w ogóle nie znasz ich stanowiska i ich argumentacji i na to się zamykasz" - znam ich stanowisko i problem polega na tym, że jest komiczne. Przecież powstawały różne teorie na temat tego, że oni przeprowadzają "operację wojskową", walczą z nazistami, zaatakowali jakieś tajemne laboratoria. Czas pokazał, że to wszystko kłamstwo.
Dodatkowo faktem jest, że złamali porozumienie dot. uznania niezależności Ukrainy. Faktem są nagrania pokazujące jak strzelają do cywili. Faktem są kradzieże dokonane przez ruskie orki. Faktem są nagrody dawane poległym ruskim w postaci worka ziemniaków itp.
Nie bez powodu niemal cały świat odwrócił się od rosji.

"że drugiej stronie należy zamknąć usta" - jeżeli jawnie kłamią, to po co ludziom puszczać propagandę? Jakby TVP zablokowano, to cieszyłbym się tak samo jak i z zablokowania NCzasu. Kolejnego ogłupiacza mniej.
Założycielem NCzasu jest Korwin. Widzę co wypisuje o twitterze. Czytam jego wpisy odnośnie kontaktów kilkuletnich dziewczynek z pedofilami. Widzę jego protesty w sprawie nazwania Putina zbrodniarzem wojennym. Podziękuję za ten jego twór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-3 / 3

@Barelik Tak sobie myślę, że jak ktoś głosuje na Konfederację, to już NIGDY nie zagłosuje na pis (gdyby nagle musiał wybierać coś zamiast Konfederacji). Pis do teraz pokazało zbyt mocno, jak bardzo daleko jest posunięte w socjo-komunistycznym myśleniu + jak bardzo NIE jest prawicą. Światopogląd to rzecz waźna, ale: 1. Nie jest najważniejsza. 2. (ważniejsze) W PIS światopogląd widać tylko w słowach. Czynami promują coś przeciwnego, głównie manipulacje i kłamstwa długonosego (i jego kolegów) mam na myśli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
0 / 2

@Garfield2000 nawet wśród wyborców Konfederacji są osoby głosujące emocjami. Wypowiedzi Korwina odrzucają takie osoby od Konfederacji, ale niektórzy dzielnie się trzymają ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+1 / 1

@LowcaKomedii Dla takich Chińczyków nawet za Wikipedią "stoją propagandyści z obcego państwa". To hasełko, pod które przy odrobinie wysiłku wszystko da się podciągnąć. I za kilka lat z mediów może ci zostać TVP INFO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 lutego 2023 o 2:49

G GedeonD
-2 / 6

@LowcaKomedii To tak jak nazwanie TVN czy TVP, portalami informacyjnymi.. Tamta propaganda niczym się nie różni od tamtej.... Jeno tylko ludzi mają za debili, bo wiadomo że każda telewizja kłamie i pokazuje to co ma pokazać a nie to co jest.. Myślącemu człowiekowi pokazuje się dwa punkty widzenia i wtedy myślący analizuje i weryfikuje , biorąc poprawkę co przez kogo jest pokazane, Debilom pokazuje sie jeden punkt widzenia, a drugi blokuje, bo pelikany są od łykania a nie od analizowania, Od tego jest władza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+3 / 9

@GedeonD Można płakać, że nie ma portalu powielającego często fake newsy, ale po co? Widzę na tt co pisze redaktor naczelny - Sommer, widzę co pisze założyciel - Korwin. Nie brakuję mi tego. Ba, cieszę się i uważam to za mały sukces. Im mniej takich portali, tym lepiej dla ludzi. Co prawda chciałbym, żeby zniknęło tvp, ale na to nie ma co liczyć. Zadowolę się i nczasem :)

Tego mi w ogóle nie brakuje:
https://twitter.com/1972tomek/status/1618896466319392768

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+5 / 35

I niech już nie wraca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+5 / 19

Każdy kanał informacyjny powinien mieć możliwość funkcjonowania. Jeśli podają nieprawdę są sądy aby to rozstrzygać. Jeśli w imię źle pojętej racji zablokowane zostaną wszystkie źródła informacji to powód jest tylko jeden ktoś chce rządzić autokratycznie. Chyba nie chcemy Rosji czy Węgier?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+5 / 21

@koszmarek66 , zanim sądy ruszą się do działania, kłamstwa ruskiej propagandy zrobią swoją robotę w głowach milionów ludzi. Wtedy żadne sądy nie będą potrzebne, bo "wola ludu" je zmiecie.
Bolszewicy mącili na świecie siejąc swoje kłamstwa, bo naiwny zachód, w imię chorej wolności słowa, im na to pozwolił.
Czytałem niedawno wspomnienia pewnej mądrej kobiety. Wspomniała tam dramat pewnego austriackiego antyfaszysty, którego nastoletniego syna otumanila hitlerowska propaganda. Ojciec latami bał się swego syna. Bał się powiedzieć cokolwiek przy rodzinnym stole. Dlaczego? Bo prawa do tej wolności słowa, dzięki której jego syn zetknął się z faszyzmem, ów faszyzm nie zamierzał mu udzielić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+5 / 7

@adamis62 A było to możliwe w faszystowskich Niemczech nie było innego przekazu medialnego.
Z drugiej strony gdyby ludzie byli myślący i mieli dostęp do różnych przekazów sami potrafiliby odróżnić co jest manipulacją a co nie.
Niestety rzeczywistość wygląda tak, że tępi się wrogą propagandę aby zastąpić ją własną.
A ja wolę fakty. Przyjemne lub nie ale fakty. Nie propagandę.

Jeśli PiS miałoby monopol na media nie przegraliby już żadnych wyborów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
-1 / 7

@adamis62 Lepiej bacznie obserwuj co się dzieje w Rosji bo nasi od nich czerpią pomysły propagandowe. Widzę że niektórym wolność przeszkadza bo wymaga myślenia. Woli aby ktoś za niego myślał skoro tak to co tu robisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-5 / 5

@adamis62 A wg mnie lepiej stawiać na.. EDUKACJĘ. Mądrzy, inteligentni, myślący ludzie nie będą wymagali pomocy przy korzystaniu z wiadomości, które pochodzą z różnych źródeł.
ALE łatwiej rządzić mniej rozgarniętymi (stąd rządy tak usilnie dążą do tego, by szkoły spełniały dokładnie odwrotną misję - czyli promowały nieuctwo). A co za tym idzie: przekonamy Was, że wiemy coś lepiej niż Wy, a Wy musicie nam ufać, że jak coś blokujemy - to jest to dla Was dobre.
Reasumując: komuna ma się dobrze, ale już niedługo (po najbliższych wyborach się to skończy).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-2 / 2

@Garfield2000 Z całego serca popieram edukację, ale mimo to jestem za blokowaniem środków rosyjskiej wojny informacyjnej. Jeśli pewne narracje zostały już przeanalizowane i zidentyfikowane jako rosyjska wojenna dezinformacja, nie powinno się ich wpuszczać w polską przestrzeń informacyjną, żeby robiły dalsze szkody. Tak jak nie wpuszcza się do Polski ruskich tanków tylko dlatego, że przecież mamy super wyrzutnie Spike i umiemy się obronić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-3 / 3

@Geoffrey Rozumiem. Ale mam inne zdanie :) Mnie osobiście np. wkurza to, że nie można - pod artykułami jakkolwiek związanymi z wojną - pisać komentarzy. Dzieci też można uczyć unikania ognia w ten sposób, że się ich NIGDY w pobliże ognia nie dopuści - ale wg mnie są lepsze metody (dopuścić i tłumaczyć, w czym jest zagrożenie). Zwłaszcza, że żyjemy w czasach, w których NIKOMU nie należy ufać (o mediach mówię), więc można śmiało założyć, że to, co jest robione niby dla dobra całego społeczeństwa, prawie na pewno robione jest TYLKO z myślą o pewnej grupie (a resztę, jakby była baranami, po prostu się przymusza do określonych działań).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-1 / 1

@Garfield2000 Też trudno mi się z Tobą nie zgodzić. Naturalna przestrzeń dyskusji powinna być otwarta. Mamy spore spektrum sił politycznych i każda z nich prowadzi swoje narracje. Tak powinno być i tak jest. Natomiast jestem za usuwaniem z tej przestrzeni czegoś, co informacji nie służy, a ma wyrządzać tylko szkody. Istnieje pewna dysproporcja między indywidualnym czytelnikiem, a fabryką trolli dysponującą wielkimi budżetami i tysiącami płatnych kont, które "robią" opinię. Jeszcze niedawno uważano, że relację klient-sprzedawca, powinien regulować tylko wolny rynek, dziś nikogo nie dziwi rzecznik praw konsumenta. Bo indywidualny konsument jest SŁABSZY niż korporacja. Tak samo czytelnik jest słabszy niż duża redakcja. Ja jestem za wolnością, ale mimo wszystko daję się ograniczać kodeksowi drogowemu i zazwyczaj nie jeżdżę lewą stroną jezdni. Regulacja NIE jest zaprzeczeniem wolności. W nowych dziedzinach życia pojawiają się bardzo szkodliwe zjawiska, przed którymi powinniśmy się bronić jako społeczeństwo. Tylko te regulacje muszą być ustalone z głową, tak jak w innych dziedzinach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-3 / 3

@Geoffrey Z grubsza się zgodzę, jednak porównywanie kodeksu drogowego do cenzury słowa, jest nadużyciem :) Są tematy, na które można dyskutować (np. wojna, jej przyczyny, opowiadanie się po którejś ze stron, polityczne ruchy, itd.), a są też takie (jak np. kwestie uregulowane prawnie, dotyczące zasad społecznego współżycia), co do których z grubsza nie ma dyskusji. Ale nawet i w
tych kwestiach też się ta dyskusja ZDARZA, jak np. nagle wiele osób stwierdzi, że - powiedzmy - eutanazja powinna być legalna, albo lepiej byłoby zmienić ruch w całym kraju na lewostronny. A tu ktoś po prostu ZAKAZUJE komentowania, bo - a jakże - jest to "dla mojego dobra", żeby mnie ktoś przypadkiem nie przekonał do czegoś niewłaściwego.

"Istnieje pewna dysproporcja między indywidualnym czytelnikiem, a fabryką trolli dysponującą wielkimi budżetami i tysiącami płatnych kont, które "robią" opinię." - tak, ALE wg mnie główną opinię i tak "robią" media, a nie wysyp nawet największej liczby troli. I siły, które za tymi mediami stoją, dbają o to, by ich przekaz był najbardziej słyszalny. I to jest główny powód cenzury słowa (zakazu komentowania), a nie jakieś szlachetne pobudki.

A co do tematu tego demota: jestem przekonana, że GŁÓWNYM powodem, dla którego pewne treści w Rosji można czytać (choć są zbanowane gdzie indziej) jest to, że "siła" rosyjska uznała je za "odpowiednie". W innym przypadku byłaby podobna sytuacja jak u nas z treściami niewygodnymi (akurat tego typu prewencja, że tak to nazwę, jest typowa dla pewnych ustrojów politycznych).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-3 / 3

@adamis62
"Ojciec latami bał się swego syna. Bał się powiedzieć cokolwiek przy rodzinnym stole" - wypisz-wymaluj sytuacja jak z wielu aktualnie żyjących polskich rodzin, w których jest przynajmniej jeden zagorzały zwolennik "jedynej słusznej" partii :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-2 / 4

@koszmarek66 "Niestety rzeczywistość wygląda tak, że tępi się wrogą propagandę aby zastąpić ją własną." - dokładnie tak jest!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
0 / 0

@Garfield2000 , ale że co? Że jak się odezwie, to go synek zakapuje i go aresztują? Gdzie tu "wypisz, wymaluj"?
Trochę głupio stawiać znak równości pomiędzy realnym zagrożeniem życia a zagrożeniem kłótnią, nie uważasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
0 / 0

@koszmarek66 , w Niemczech jednym słuszny przekaz medialny nie pojawił się nagle. Najpierw było przyzwolenie, bo demokracja, bo wolność słowa, bo naziści to śmieszna grupa niegroźnych oszołomów.
U nas w księgarniach można kupić Main Kampf. W imię wolności słowa. A jednocześnie mamy konstytucyjny zakaz propagowania faszyzmu. Jestem za baaaardzo surowym karaniem takich wydawców, bo dla zysku bezczelnie łamią prawo.
To chore, i ta głupota wkurza mnie na maxa! Jakim trzeba być debilem, żeby zarabiać na czymś takim???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-3 / 3

@adamis62 Po 1 (najważniejsze): tam była "buźka". Po 2: nienawiść czasem powoduje więcej zła, niż nam się wydaje.
Więc (wyjaśnię, żeby nie było wątpliwości, bo nie każdy rozumie używanie "buziek" w necie jak widzę) tak, to było żartobliwe porównanie. I wiadomo, że z 1 strony nikt dzisiaj nie narazi nikogo na śmierć swoją miłością do PISu, ale z 2 strony doprowadzanie w narodzie do sytuacji, gdy np. zwalnia się ludzi z pracy za brak szczepień, jest czymś, co w swoim wydźwięku ZDECYDOWANIE można porównać do narażania na śmierć w czasach nazistowskich (choć droga może być nieco bardziej zawiła, niż jeden telefon do służb).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
0 / 0

@adamis62 Ideałem byłoby społeczeństwo rozsądne, które potrafi odróżnić ziarno do plew. Wtedy powinien być dostęp do wszystkich źródeł informacji. Jeśli przeczytałbym Mein Kampf nie sądzę, że stałbym się faszystą. Raczej, jak sądzę, czułbym jeszcze większe obrzydzenie. Podobnie myśląc kupiłem choć nie potrzebuję podręcznik 'Historia i teraźniejszość', żeby przekonać się czy prawdą jest jak wiele w nim propagandy. Teraz wiem, że jeszcze więcej niż sądziłem. :)
Niestety większość obywateli funkcjonuje w oparciu o inne kryteria. Dlatego mamy żelazny elektorat PiS i betonowy Opozycji. A ja chcę rozumieć co się wokół dzieje a nie podążać ślepo za jakimś guru, choćby był bardzo sympatyczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lokutus
+1 / 1

A on nie przyj.polskiego obywatelatwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+6 / 14

@lokutus Niby w 2009 zrzekł się obywatelstwa rosyjskiego, a w 2010 przyjął polskie.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Iwan_Komarenko
Na filmwebie natomiast jest napisane, że nie ma polskiego obywatelstwa.
Nie wiem jak to z nim jest i szukać mi się nie chce.

Jednak, jak widać, rassija głęboko w serduszku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hoseroberto2
+2 / 4

Jak zacznie trawę żreć to odmienią mu się ideologie .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+4 / 4

Wolałbym jednak żeby Morawiecki z Ziobrą nie decydowali, na jakie strony wolno wchodzić, a na jakie nie.

Bo to zalatuje trochę Chinami. I Putinem właśnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lutego 2023 o 13:14

G Geoffrey
-4 / 4

@saz06 A Kodeks Karny może decydować?
Art. 117. [Wojna napastnicza] § 3.
Kto publicznie nawołuje do wszczęcia wojny napastniczej lub publicznie pochwala wszczęcie lub prowadzenie takiej wojny, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+2 / 2

@Geoffrey Może, ale żeby stwierdzić, że ktoś dopuścił się tego przestępstwa musi się odbyć sprawa w sądzie.

A na razie to mamy "sąd kapturowy" - "wyrok" wykonano, ale kto i za co dokładnie go wydał, tak naprawdę nie wiadomo (przynajmniej oficjalnie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 lutego 2023 o 2:55

M mazona
+1 / 9

Wsiowa gazetka z treściami z rynsztoka i skrzywdzony grajek z Rosji. Boski duet XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrew699
-1 / 7

Dla was wyznacznikiem demokracji jest wyborcza i tvn ale informacje trzeba porównywać z wielu źródeł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-3 / 7

@andrew699 Ze źródeł tak, z gnojówki nie. Na pewno nie ze stron prowadzących wojnę informacyjną przeciwko Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
0 / 8

Ciekawe co powiedzą zwolennicy takiej prewencyjnej cenzury, gdy władza się zmieni i zablokowane zostaną portale, które Ci zwolennicy obecnie lubią. Ciekawe, czy dalej będą popierać cenzurę mediów ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
-2 / 8

Większość tu komentujących i tak nigdy tam nie wchodziła. Zainteresowani wiedzą jak się tam dostać. Przeglądarka Brave -> nowe okno z obsługą sieci Tor - nczas kropka com i enter. Przyda się jak Vateusz zablokuje wam gazeta.pl czy tvn24.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+1 / 7

No i wszystko się zgadza. Chcesz się karmić ruską propagandą, jedź do Rosji. Pełna wolność słowa - nikt nie zabrania ruskim trollom publikować w Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RG9
-4 / 10

Czyli dorównaliśmy do Rosji, Białorusi i Korei P, mamy cenzurę. Zasadniczo nie jestem zdziwiony bo przekaz róznych portali był taki, ze czuć było ukraińskimi onucami na kilometr, ale zamykac dostęp do gazety? Dla samostijnej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 5

Cenzura JEST ZŁA. Dodatkowo jest obraźliwa. Ktoś, jakiś urzędas, decyduje ZA MNIE co ja mogę a czego nie mogę obejrzeć. Ja - zdaniem urzędasa - jestem za głupi by swym małym rozumkiem ocenić to co czytam lub widzę. Władza wie lepiej i mi wytłumaczy. Ja jeszcze pamiętam PRL. Wstyd, że w podobno wolnej Polsce mamy takie praktyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lutego 2023 o 16:48

G Geoffrey
-3 / 5

@jeszczeNieZajety Cenzura? Trudne słowo którego nie rozumiesz. JAKIŚ URZĘDAS wprowadził w Polsce kodeks Karny, który obowiązuje wszystkich obywateli.
Art. 117. [Wojna napastnicza] § 3.
Kto publicznie nawołuje do wszczęcia wojny napastniczej lub publicznie pochwala wszczęcie lub prowadzenie takiej wojny, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
Tak, zgadzam się z Tobą, jesteś za głupi by swym małym rozumkiem ocenić to co czytasz lub widzisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 3

@Geoffrey Żydów Hitler mordował w całym majestacie prawa. Stalin stosował tylko postępowy kodeks radziecki. Żadnego, boże broń, łamania prawa.
Jeśli Polacy w Polsce są na tyle głupi, że jakby posłuchali ruskiej propagandy to by zaraz poszli walczyć po stronie ruskich to może masz i rację. Cieszę się, że przynajmniej Ty jesteś na miejscu i wytłumaczysz takim jak ja co jest dobre a co złe. Mój Boże, co my byśmy zrobili bez tych co wiedzą ( z definicji...) lepiej. Modlę się za Ciebie.
Niezależnie od tego mam pytanie. Czy te kary wyżej przez Ciebie wymienione wymierzane są przez sąd, po procesie i udowodnieniu winy czy wymierzane są w trybie administracyjnym według widzimi się jakiegoś urzędasa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-2 / 8

Jeśli "portal" raz, drugi, dziesiąty, setny - publikuje kłamliwe treści pochwalające rosyjską wojnę napastniczą - to się go zamyka. Lepiej po dziesiątym kłamstwie, niż po setnym. Ale z całą pewnością nie wolno pomagać rosjanom rozwalać od środka polskie społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
0 / 6

@Geoffrey Nie masz racji. Dorośłi ludzie mając dostęp do informacji mogą sobie sami wyrobić zdanie. A przynajmniej powinni mieć szansę. Jak powiedział Wolter (cytuję z pamięci, więc tylko sens jest oddany): "Nie zgadzam się z tobą ale będę walczył ze wszystkich sił byś mógł, miał prawo się wypowiedzieć".
Ludzie pewni swego nie boją się odmiennych opinii. Tylko głupi i słabi (umysłowo) wymuszają zwycięstwo w dyskusji za pomocą pięści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-3 / 5

@jeszczeNieZajety Nie masz pojęcia o czym mówisz. To co rosja robi, to nie jest "odmienna opinia" to są środki wojny informacyjnej, na które rosja wydaje miliardy dolarów. Cały przekaz jest fałszywy, na kilku poziomach - faktograficznym, narracyjnym, ideologicznym, nawet leksykalnym. Nawet się nie zorientujesz, kiedy zostaniesz zmanipulowany. Po odpowiednio długiej ekspozycji na taki przekaz, nie masz szans się przed nim obronić. Wyłapiesz błędy faktograficzne, a w międzyczasie nasiąkniesz ideologią i leksyką, z którą się "osłuchasz" i będziesz powtarzał . Nikt nie pozwala hulać po Polsce ruskim czołgom tylko dlatego, ze mamy przecież fajną broń przeciwpancerną i umiemy strzelać. To jest wojna i nie wolno wystawiać się na atak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lutego 2023 o 18:44

G Geoffrey
-2 / 4

@jeszczeNieZajety CD. Nawet zakładając, ze jesteś świetnym znawcą rosyjskej propagandy, będziesz miał czas i samozaparcie, żeby sprawdzać informacje w nieprzekłamanych źródłach, to WCIĄŻ będziesz tracił dni i tygodnie na OBRONĘ przed g_wnem, które ktoś Ci wrzuca, i musisz się piekielnie natrudzić, żeby wyjść na zero. Pomnóż to przez parę milionów obywateli i masz spadek krajowego PKB, bo ludzie zamiast zajmować się własnymi sprawami, będą całymi dniami czyścić głowę z g-wna, które ktoś złośliwie i intencjonalnie im do głowy wrzuca. NIE MA na to zgody. Skorzystaj z opracowań zamiast wyważać otwarte drzwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+3 / 5

@Geoffrey
Po pierwsze to sąd powinien to rozstrzygać.
Po drugie to takie "to się go zamyka" to jest w Chinach, Rosji a teraz Polsce - w USA "to jest wolność słowa".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-3 / 7

@mwa Jeśli jest to propaganda wojenna, to jak najbardziej powinny to robić organy odpowiedzialne za obronę kraju. Do sądu może się zgłosić właściciel ( po ewentualne odszkodowanie), jeśli nie zgadza się z decyzją służb obronnych. I wtedy, owszem, decyduje Sąd. Ale na zagrożenia trzeba ryzykować natychmiast. Jesli Ci złodziej wjedzie na chatę to nie podajesz go do sądu, tylko dzwonisz na policję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lutego 2023 o 19:16

J jeszczeNieZajety
+1 / 3

@Geoffrey W wolnym kraju to JA decyduję jak JA marnuję MÓJ wolny czas. Nic Ci do tego. Ani rządowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P petronox
-1 / 3

Kogo obchodzi zdanie jakiegoś Iwana.. dawno zapomnianej mikro gwiazdki jednego utworu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-3 / 3

@petronox Po liczbie komentarzy widać, że niektórych jednak obchodzi., a przynajmniej zainteresowało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+5 / 5

Blokowanie jakiejś strony bez wyroku sądu, jedynie na podstawie widzimisię służb to jednak niebezpieczny precedens. Nawet jeśli nczas jest onucą to nie znaczy że następna zablokowana strona też będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+1 / 1

Sam jesteś ukrainską onucą xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem