@Grish bo to jest BeamNG, niby realistyczne, ale w więksości przypadków nie bałdzo...
no i fizyka zniszczeń mało dopracowana, poza tym też mnóstwo błentuf graficznych i niedoróbek, co sprawia, że trzeba tę grę symulacyjną traktować z przymrużeniem oka, a nie jako rzeczywiste źródło jakichkolwiek informacji, statystyk czy badań nad samochodami...
Może nie jest to program symylacji metodą elementów skończonych, kosztujacy kilka milionów złotych, a prawdopodobnie gra, to i tak działa na wyobraźnię.
A skąd pochodzi ta animacja?
gra dosyć fajnie realna -gdzie tak jest ?
@dokturbasen Pierwsze co mi przychodzi do głowy to BeamNG
@Grish bo to jest BeamNG, niby realistyczne, ale w więksości przypadków nie bałdzo...
no i fizyka zniszczeń mało dopracowana, poza tym też mnóstwo błentuf graficznych i niedoróbek, co sprawia, że trzeba tę grę symulacyjną traktować z przymrużeniem oka, a nie jako rzeczywiste źródło jakichkolwiek informacji, statystyk czy badań nad samochodami...
W najlepszym momencie ucięli, pewnie przy 300-350 by się udało tego słupa przekroczyć
Mądra lekcja. Od dziś już nigdy nie będę jeździł 260 mil na godzinę po drogach, na których stoją słupy!
rozumiem, minimalna prędkość to 260
Z czego jest ten słupek, że to wytrzymał?
@El_Polaco I kto to budował?
@El_Polaco z gry :D
ku przestrodze animacja z gry
Znaczy powyżej 130 km/h nie ma znaczenia ile jest powyżej słupek zawsze skasuje kierowcę
Dopiero przy 200 mph (322 km/h) nie włączają się awaryjne.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2023 o 19:30
Grałem kiedyś w NFS. Tam to tak nie wyglądało.
Może nie jest to program symylacji metodą elementów skończonych, kosztujacy kilka milionów złotych, a prawdopodobnie gra, to i tak działa na wyobraźnię.
Czyli 80mph, by przeżyć, albo 260mph by być pewnym, że szybko się zginie :)