Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
953 966
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W konto usunięte
+23 / 25

Niech się cieszy, że jej nie popełnili samobójstwa - jak Janowi Pawłowi I.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dobmaeva
+24 / 30

@Gonieczka
Byłem żołnierzem w Legii Cudzoziemskiej w latach 89-97 i spotkałem Oriannę osobiście bo na terenie Djibouti Arta Plage 13’DBLE robiła reportaż o nas w kontekście pierwszej wojny w Iraku na którą za chwilę pojechaliśmy. Piękne zdjęcia nam zrobiła czarno-białe. Byłem dumny wtedy z Wałęsy i to ona pierwsza uświadomiła mnie że to sprzedawczyk. Ok myślę sobie JP2 wielki człowiek duma itd. A ona że była niedawno na audiencji i więcej tam jej nie wpuszczą bo udowodniła wykorzystywanie seksualne głuchoniemych dzieci które watykańska ochronka miała pomagać opiekować się bo większość z nich były sierotami. Siedziałem z nią przy wspólnym stole przy kolacji i czułem jak spalam się ze wstydu i wściekłości. Kiedy opowiedziałem o tym swojej matce to od 18 lat ze mną nie rozmawia. Dziś temat wrócił i wspomnienia też. Wtedy internetu nie było więc normalne że tego nie ma i to co Dziwisz dostał pewnie zniszczył. Orianna zmarła. A Prasa Włoska też w watykańskiej kieszeni siedziała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dobmaeva
+11 / 13

Te skrzywdzone dzieci to dorosłe osoby są już i wiedzą że z włoskim systemem mafijnym nie wygrasz, ale były próby. Tu akurat w temacie SB niczego nie fabrykowało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gonieczka
+8 / 12

@Dobmaeva Dzięki. Ja już taka jestem, że wiadomości internetowe sprawdzam też w innych źródłach, zanim podam dalej. Niestety u nas jest za dużo ciemnogrodu, żeby zrobić porządek z tą czarną mafią tak jak na przykład zrobili w Irlandii czy w Czechach. U nas wiara jest silniejsza niż najsilniejsze dowody. Mam nadzieję, że może kiedyś się to zmieni i ludzie oczy w końcu otworzą i zrozumieją, że główną wiarą kościoła jest władza i pieniądz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dobmaeva
+12 / 14

@sproket69
Tv w Itali nakręciła reportaż na ten temat z tymi dziećmi już jako dorosłe osoby i prawdopodobnie w tej sprawie z Benedyktem później próbowała rozmawiać ale to samo stanęła przed murem nie do sforsowania. Ksiądz się modli o pieniądze. Ale idzie nowe pokolenie które z kościołów zrobi dyskoteki. W pl raczej na meczety ich nie zamienią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2023 o 21:52

W konto usunięte
-2 / 8

@Dobmaeva Moją intencją nie jest zarzucać Ci kłamstwa, ale o ile dobrze pamiętam, to nie wolno Polakom wstępować do innych armii ze względu na konflikt interesów (czyli możliwość ataku na własny kraj) - w tym do Legii Cudzoziemskiej. Coś się zmieniło, czy po prostu nie masz polskiego obywatelstwa? :)

"Jak wynika z art. 141 § 1 kodeksu karnego: "Kto, będąc obywatelem polskim, przyjmuje bez zgody właściwego organu obowiązki wojskowe w obcym wojsku lub w obcej organizacji wojskowej, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dobmaeva
+5 / 5

@Wiedzma
Zmieniło się i to bardzo od czasu kiedy pl weszła do EU. Mam podwójne obywatelstwo. Teraz nawet są wspólne manewry i wspólne szkolenie żołnieży UA. Jestem na tym filmiku jako pilot pontonu Zodiac po 3 ciej min a na drugim miejsce gdzie spotkałem Oriannę Falacci. https://youtu.be/U7IMJJhUR24
https://youtu.be/SVJdoDlLgfI

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
0 / 2

@Dobmaeva Rozumiem, ale wspólne szkolenia to nie to samo, co służenie wi innej armii :) Natomiast dzięki za wyjaśnienie, bo już myślałam, że coś źle zapamiętałam z wykładów :)

"Kiedy opowiedziałem o tym swojej matce to od 18 lat ze mną nie rozmawia."

Wielu próbowało i wielu poniosło sromotną klęskę, niektórzy ludzie to chcieli zatłuc, jak powiedziało się coś na tego zbrodniarza, natomiast to o Wałęsie - sam wiesz, że nadal dużo ludzi mu ufa, pomimo tego, że widać, że facet nie ma żadnych kompetencji. Dzięki za filmiki :D

Mam nadzieję, że za Wojtyłą alias JPII pójdzie fala - tym razem dotycząca polityków, w tym zdrajców narodu polskiego czyli większości polityków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dobmaeva
+7 / 7

@Wiedzma
Internet sprawia że świadomość narodu się zwiększa i z inicjatywy ludowej mam nadzieję że pójdzie to wszystko w kierunku demokracji bezpośredniej tak jak to jest w Szwajcarii. Ale kraj w którym każda sraczka i biegunka chce rządzić tj błędne koło. Trzeba poprostu zabrać władzę dla wszystkich polityków i dać ją każdemu. A przykładem do naśladowania może być właśnie Szwajcaria. Szwajcaria jest jednym z niewielu krajów na świecie, które stosują system demokracji bezpośredniej. W tym modelu obywatele mają możliwość bezpośredniego udziału w podejmowaniu decyzji poprzez referendum i inicjatywę ludową.
Referendum to głosowanie, w którym obywatele wyrażają swoje stanowisko w sprawie konkretnego zagadnienia, na przykład zmiany konstytucji, wprowadzenia nowych ustaw lub podatków. W Szwajcarii referendum przeprowadza się w regularnych odstępach czasu lub w przypadku ważnych spraw.
Inicjatywa ludowa to natomiast proces, w którym grupa obywateli może zainicjować proces legislacyjny, przedstawiając władzom propozycję nowej ustawy lub zmiany istniejącej. Jeśli propozycja zostanie poparta przez odpowiednią liczbę obywateli, to przeprowadza się referendum, w którym decyduje się o przyjęciu lub odrzuceniu proponowanej ustawy.
Demokracja bezpośrednia w Szwajcarii ma swoje korzenie w długiej tradycji partycypacji obywatelskiej i decentralizacji władzy. Wielu uważa ten model za bardziej reprezentatywny i demokratyczny niż tradycyjne systemy reprezentacyjne, w których obywatele wybierają swoich przedstawicieli, ale nie mają bezpośredniego wpływu na podejmowanie decyzji.
Jednakże, demokracja bezpośrednia może być również krytykowana. Istnieje ryzyko, że decyzje podejmowane w referendum lub inicjatywie ludowej będą podejmowane na podstawie emocji lub krótkotrwałych tendencji społecznych, a nie na podstawie długoterminowych, racjonalnych i przemyślanych decyzji. Ponadto, procesy referendalne mogą być kosztowne i czasochłonne.
W każdym razie, model demokracji bezpośredniej w Szwajcarii jest unikalny i interesujący. Choć nie jest bez wad i ograniczeń, może stanowić inspirację dla innych krajów w poszukiwaniu nowych, bardziej partycypacyjnych modeli politycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 4

@Dobmaeva Jak nie ma wyroku to o czym tu gadasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dobmaeva
+3 / 5

@Gonieczka
W latach 90’ były jeszcze Commodore i Atari jeśli chodzi o komputery i Google nie istniało na rynkach. Jestem świadkiem który osobiście spotkał Oriannę Falacci w terenie. To za jej wstawiennictwem prasa włoska nagłośniła ten watykański kryminał. Potem nawet nakręcono z tłumaczem reportaż z tymi skrzywdzonymi niektórymi dziećmi już jako dorosłe osoby. Jak 1/2 krzyczała święty natychmiast ona jedna mówiła do hasioka z przestępcą. Kasa wielu zamyka usta i sumienia a czas robi swoje. Dziś pozostał altzheimer Dziwisz a.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Ddrek
+1 / 3

@Gonieczka Trzeba czekać na zmianę pokoleń. Ważne, że młodzi już to wiedzą czym jest czarna mafia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wuzzet
-3 / 3

@Dobmaeva To w końcu gdzie służyłeś, w trzynastej demi brigade czy jak na filmie kompania amfibii spadochroniarzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+12 / 12

Walka z wiatrakami, przynajmniej w Polsce, gdzie pedofile żyją w symbiozie z politykami. Nie ma co liczyć na właściwą reakcję 'u góry', więc zepsuje się to od dołu - od zwykłych ludzi, którzy otworzą w końcu oczu i odwrócą się kłamców, złodzieji i pedofili w sukienkach z firanki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2023 o 20:45

E eyeswithoutaface
+6 / 10

@sproket69 Powiedz mi proszę, czy to nie brzmi przypadkiem jak kolejna, żałosna próba 'usprawiedliwienia, bądz zracjonalizowania' obecnego stanu rzeczy? Powiedz mi również, którego nauczyciela za gwałty na dzieciach przenosi się do innego miasta / szkoły? Powiedz mi, czy statstycznie, filmowcy są grupą, która chociaż w połowie ma taki kontakt z dziećmi jak księża? Zgadzam się takie osoby były, są i będą w każdej grupie społeczniej i każdym zawodzie, nie jest to jednak żaden argument aby chociaż w najmniejszym stopniu odpuścić atak na jedną z nich. Dla mnie brzmi to niemalże bezczelnie, bo przypomina mi to styl, w którym ksiądz skomentował " no ale kto nie ma pokus?". Pokusę to ty możesz mieć w sklepie, czy kupić sobie czekoladę, a nie czy zgwałcić kilku letnie dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gonieczka
+10 / 12

@sproket69 Ta "reszta" w większości odpowiada za swoje czyny w procesach karnych. Oczywiście, gdy zostanie złapana. Księża natomiast są ciągle "karani" za swoje czyny lubieżne, przeniesieniem na inną parafię. Do nich rzadko dociera prawo. W tym przypadku prawo zatrzymuje mur milczenia i ukrywanie tych przestępców. Dlatego właśnie pedofilia w kościele budzi tyle emocji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@sproket69

Byłeś ostatnio w śpiące, że nie zauważyłeś całą akcje metoo, która również tego dotyczy i co rusz masz artykuły na temat wykorzystywania dzieci w których się wypowiadają same ofiary?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@sproket69

Byłeś ostatnio w śpiące, że nie zauważyłeś całą akcje metoo, która również tego dotyczy i co rusz masz artykuły na temat wykorzystywania dzieci z tej branży w których się wypowiadają same ofiary?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+5 / 7

@sproket69

Byłeś/aś ostatnio w śpiące, że nie zauważyłeś/aś całą akcje metoo, która również tego dotyczy i co rusz masz artykuły na temat wykorzystywania dzieci z tej branży, w których się wypowiadają same ofiary?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2023 o 22:24

S konto usunięte
+1 / 7

@Gonieczka Polański też odpowiedział uciekł lub przeniósł się do innej parafii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+6 / 6

@sproket69 Nie wiesz? Przecież zawarł ugodę z amerykańskim wymierem sprawiedliwości, po czym uciekł, a kraje takie jak nasza kochana polandia od lat odmawiały ekstradycji tego osobnika, Francja natomiast takiej umowy z usa podpisanej nie ma. Widzę, w jakim kierunku zmierza to co piszesz, i w dalszym ciągu uważam, że jeśli ktoś, w jakiś nieludzki sposób może uważać to za za coś w rodzaju 'argumentu', że należy sprawę olać, albo odpuścić, jest niemiej chory niż pedofil.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 5

@eyeswithoutaface Polański to chyba uciekł przed wyrokiem a ugodę to jak zawarł to z pokrzywdzoną(i to po latach) bo ścigany jest z urzędu.Z tego co pamiętam. Ale czy to był jeden tylko z upływem lat np. z HOLLYWOOD jak i z kościoła zaczyna tego szamba coraz więcej wypływać a jakoś Prezesów owych wytwórni nikt nie oskarża .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2023 o 23:27

G Gonieczka
+10 / 10

@sproket69 Jeden Polański a ilu księży?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+8 / 8

@sproket69 To gratuluje, ze w ogóle pomyślałeś o tym, aby porównać 'człowieka' jak polański (mała litera zamierzona), który został osądzony i otrzymał wyrok (to, jaki on był, to już inny temat), z księdzem, który w sądzie nawet się nie pojawi. U nas przecież, jest to typowe, wszak w tym kraju, to prokuratura zwraca się z uprzejmą prośbą do kurii o wydanie dokumentów, dotyczących powiedzmy księdza x, na co w odpowiedzi dostają 'nie, proponujemy abyście się odwalili', a prokuratura na to 'przepraszamy, nie było tematu'. Nie pojawia się nawet zarzut utrudniania śledzctwa. Już kiedyś zostało to wspomniane, ale obecny stan rzeczy spowodowany jest niczym innym, jak faktem, że na wysokich pozycjach - w prokuraturze, polityce itp również są pedofile i swoim pomagają. W usa również zadbali o to, aby szybko zabić Epsteina, który posiadał dużą wiedzę o takich osobach i było spore ryzyko, że się nią podzieli. W Belgii to samo - historia i proces Marc'a Dutroux'a to przecież wisieńka na torcie. Facet w procesie trafił na bardzo znanego sędziego, który obiecał, że będzie temat kopał tak głęboko, jak się da, bowiem Marc twierdził, że jest w posiadaniu informacji jak Epstein i że dla takich właśnie wysoko postawionych pedofili pracował. Historia zakończyła się, zanim w ogóle się zaczeła - mianowicie znany i zdeterminowany sędzia został od tej sprawy odwołany i zastąpiony takim, który zrobił z procesu teatrzyk. To wszystko musi mieć jakiś limit. Jeśli nie możemy liczyć na sądy i sprawiedliwe wyroki, które obronią dzieci - to tylko kwestia czasu, aż ludzie powrócą do starych i najwidoczniej, w dalszym ciągu działącego samosądu. I nie, nie mam tutaj na myśli licznu osoby, która posiada zarzuty, a osoby, w przypadku której, wątpliwości nie istnieją. Jak np romka p, sam się przyznał. Dlaczego przez tyle lat jego adwokat nie chciał odwołać się od wyroku? Przecież to logiczne, pomijąc już fakt, że uciekł, to ryzykowałby, że trafiłby na właściwego sędziego i mogłoby się okazać, że nie dożyje już wyjścia na wolność.
A na koniec, to śmieszne, jeśli słowa " A w szczególności tych którzy już sami bronić się nie mogą." kierujesz w stronę Wojtyły. On mógł się bronić, on mógł działać i mógł obronić tych, którzy faktycznie, sami bronić się nie mogą - dzieci. Po prostu tego nie zrobił, bowiem dobro kościoła ma zawsze największy priorytet od niepamiętnych czasów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2023 o 23:33

E eyeswithoutaface
+4 / 4

@sproket69 Nikt nie oskarża prezesów wytwórni, bo to nie oni pomagają sprawy tuszować i zamiatać pod dywan. Jakoś żaden z tych prezesów polańskiemu nie pomagał? O czym ty w ogóle bredzisz, ty rozumiesz co mówisz?
U nas zaczynają pojawiać się faktyczne DOWODY, na to że faktycznie takie rzeczy miały miejsce, a pisowskie pajacyki zamiast dociekać prawdy, pragną sprawę uciszyć ustawami. Być może, tak to sobie wymyśli, że dzieki temu dostaną więcej głosów od starych dewotek, które jawnie mają wywalone na to czy Wojtyła był kryminalistą, bo przecież 'one wiedzą lepiej'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2023 o 23:43

S konto usunięte
-3 / 5

@Gonieczka A jak myślisz czy to właśnie właściwa proporcja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+5 / 5

@sproket69 Dowodem jest to, że nie chcą dopuścić do 'kopania tematu', ani stworzenia prawdziwej nie zależnej komisji, bo wiedzą o tym, do czego to doprowadzi, więc zamiast tego - co powinno być zrobione, pragną sprawę uciszyć, np poprzez ustawę. Jeśli tego nie rozumiesz, to nie ma dla ciebie już nadzieji i znajdz sobie kogoś innego, kto ci to wytłumaczy krok po kroku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+4 / 4

@sproket69

Polanski uciekł bo zawarł ugodę i potem sędzia cofnął ugodę i miał zamiar z jego sprawy zrobić medialną pokazówkę pod swoje wybory. A więc zrobił to, co dokładnie oskarżasz tamte środowisko, że się nie robi. Sam siebie zaprzeczasz w tej dyskusji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 marca 2023 o 0:07

E eyeswithoutaface
+3 / 3

@sproket69 Uwodnij, że to są pomównia. Nie potrafisz, aby to zrobić, trzeba temat zbadać, ale na to nie chcą pozwolić, bo boją się tego, co zostanie znalezione. To nie tak wygląda dociekanie prawdy, ich nawet nie interesuje czy to pomówniena czy prawda - dlatego właśnie chcą temat zabić, uciszyć i zabezpieczyć odpowiednią ustawą. I ty, jak przykładny katol fanatyk robisz to samo. Temat jest jeszcze nie zbadany, ale ty przecież wiesz lepiej, że to pomówienia, bo w zamknietym umyśle nie potrafisz sobie wyobrazić, że to może być prawda. Polecam się dokształcić w historii i poczytać o poprzednikach Wojtyły, albo ogólnie o papieżach i rzeczach jakie robili. To, że jesteś fantykiem było widoczne już w pierwszym komentarzu, bowiem tylko człowiek chory i ubogi intelektualnie, zamiast dociekać prawdy, odwraca kota ogonem i bełkocze coś o prezesach w holywood... Dlatego właśnie, żyjecie w kłamstwie hipokryzji i strachu, że jednak jest ktoś, kto to udowodni i w strachu plujecie i próbujecie to uciszyć. Nie zmieniliście się od wieków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 5

@eyeswithoutaface to podaj dowody lub jak wolisz wyroki a nie jakieś przypuszczenia . A wtedy przyznam Ci rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+5 / 5

@sproket69

Jedyne osoby, które piszą coś na temat, że pedofilia nie istnieje w innych środowiskach, to ty, kk i obrońcy pedofilów z kk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 marca 2023 o 0:29

E eyeswithoutaface
+3 / 3

@sproket69 Nic ci to nie pomoże, ty i twoja kościelna mafia wymrzecie wraz z trucizną i kłamstwem które szerzycie. Ty nazywasz to nagonką, bo żyjesz w strachu. Ja nazywam to poszukiwaniem faktów, prawdy, jedynie taki biedny w intelekt umysł jak katol fanatyk, może uważać, że coś odnośnie czego poszukiwania są przez władze powstrzymywane, jako prawdę, bowiem nie jesteście zdolni do samodzielnego myślenia, tego bowiem nauczył was KK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+3 / 3

Mam w poważaniu twoje przyznawanie czegokolwiek. Być może, twój umysł tego nie rozumie, ale właśnie dzięki temu, że zamiast wykazania zainteresowania tym, jaka jest prawda, pragniecie temat ocenzurować, w pełni pokazujecie, że żyjecie w strachu przed tym, co tam zostanie znalezione. Nie mam już potrzeby kontynułowania tego, nie używasz ani jednego argumentu, nie przedstawiłeś żadnych dowodów, dlaczego to są niby pomówienia (poza tym, że po prostu nie mieści ci się to w małym zniewolonym fanatycznym umyśle).To już nawet nie jest dyskucja, to kopanie leżącego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+4 / 4

Dowody, zdobywa się studiowaniem tematu, czyli czymś, co obecna władza i takie zniewolone marionetki chcą uniemożliwić. Podaj dowody, że to pomówienia, bo jeśli ich nie masz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 5

@eyeswithoutaface Ludzie najpierw trzeba komuś udowodnić winę bo jest coś takiego jak domniemanie niewinności a czy ktoś go broni to inna inkszość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+5 / 5

@sproket69 Czyli zrobić coś, co pragniecie uniemożliwić tworzac 'ustawę o obronie dobrego imienia', ty w ogóle potrafisz myśleć logicznie? Retoryczne pytanie.
Podaj mi dowody, na to że to są pomówienia, bo jeśli ich nie masz, to plujesz w twarz rodzinom gwałconych dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 5

@eyeswithoutaface a kto ci powiedział że jestem wierzącym może twoja mafia. generaliujesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 5

@eyeswithoutaface to winę trzeba udawadniać na tym polega demokracja a jak nie to jest plucie na wartości europejskie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+5 / 5

@sproket69 Przecież to widać. Nie odpowiadasz na żadne pytanie, nie dostarczasz żadnych faktów na temat rzekomych pomówień, bronisz człowieka nie dysponując niczym innym jak wiarą w jego wielkość i świętość (nadaną mu przez innego, grzesznego człowieka - kretynizm do N tej potęgi), porównujesz i bronisz pedofili posługując się przykładem jakiegoś marnego reżysera, ani razu nie wspomniałeś, że faktycznie szczytem debilizmu jest próba obrony czyjegoś dobrego imienia, przez wymuszenie cenzury i uniemożliwianie badań tematu, właściwie jedynie co robisz to lejesz wodę, mówisz coś, tak właściwie nie powiedziawszy nic. Typowe dla zamkniętych fanatycznych umysłów. Daruj sobie to odpisywanie mi. Oglądaj tv, czytaj informacje, a przedewszystkim dokształć się czytając historię KK jak i papieży, jacy byli i co robili a może trochę otworzą ci się oczy, co może uczynić człowiek, aby obronić zgniłą instytucję KK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+4 / 4

@sproket69 Więc bądzcie otwarci na możliwość udowodnienia tego, zamiast cenzurować, dlaczego nie chcecie współpracować? Ze strachu, że ZOSTANIE udowodnione, że to zwykły kryminalista. Mnie nie interesuje, że to polak, i że trzeba go obronić za wszelką cene. Jeśli to robił - to jest to zwykły śmieć i jak śmieć zapomniany być powinien. To samo z polańskim. Dlaczego nie został wydany ? Bo to 'wielki polak', nie ważne co zrobił. Taka to własnie polska mentalność. Gdyby był to niemiec, to jak najbardziej szczekalibyście, że trzeba temat udowodnić. Poza tym, piszesz cały czas to sami i właście w tym momencie to już oczywiste, że nie rozumiesz tego co czytasz i co piszesz i nie jesteś odpowiednim kandydatem do dyskusji ze mną. Pozdrawiam, wyzdrowiej .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-3 / 3

@eyeswithoutaface Może nam zamknięty fanatyczny umysł , tylko że winę najpierw udowodnić do czasu nawet najgorszy człowiek w rozumieniu prawa jest niewinny. To i tylko to staram wam uświadomić. A o czyjeś winie nie przesądza niestety telewizja . A podobni do ciebie już wszystko wiedzą najlepiej. I kto tu ma ograniczony umysł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eyeswithoutaface
+5 / 5

@sproket69 https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jan-pawel-ii-bitwa-o-wojtyle-nabiera-rozpedu-jedraszewski-zablokowal-archiwa/gzrm225
Zablokowanie akt, aby uniemożliwić poznanie prawdy, świadczy tylko o tym, że jest co ukrywać. Niestety dziecko drogie, w dalszym ciągu to ty masz ograniczony umysł. Dam ci ta przyjemność, abyś miał ostatnie słowo, bowiem nie zamierzam już odpisywać - nie rozumiesz nic z tego co czytasz, dokładnie tak jak przystało na katola.
Domyślam się już, że musisz być jednym z tych rodziców, o kórych swego czasu było głośno, że dziecko powiedziało że było molestowane przez księdza po czym zostało pobite przez rodziców, bo ich katolski umysł bardziej wierzył pedofilowi. Gratuluje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 marca 2023 o 22:55

B konto usunięte
+3 / 5

@sproket69 co to ma do rzeczy, że pedofilia istnieje także poza kościołem? Tutaj zarzutem w strone kościoła nie jest pedofilia, tylko systemowe jej ukrywanie i chronienie sprawców. Jeśli chcesz szukać jakiś porównań, kłaść coś na szalę w tej sprawie, to znajdź dowody lub chociaż poszlaki na to, że ktoś z pracy Polańskiego systemowo mu pomagał, chronił go przed wymiarem sprawiedliwości, ukrywał dowody, ignorował zgłoszenia, które ofiary składały itd. będziemy wtedy mogli rozmawiać o tym, czy słuszne jest czepianie się tylko kościoła. Tylko we jeszcze pod uwagę, że Polański nie był członkiem żadnej organizacji czy instytucji filmowej, której by podlegał i która miałaby takie możliwości prawne. Był reżyserem i pracował z różnymi wytwórniami na zasadzie współpracy, nie były one jego zwierzchnikami, nie miały żadnego wpływu na jego życie prywatne. Księża są kształceni przez kościół, utrzymywani przez kościół, podlegli kościołowi i reprezentują kościół, jak również kościół jest odpowiedzialny za organizację i utrzymanie wszystkich inicjatyw, w których księża mają kontakt z dziećmi. Te niepełnosprawne sieroty, gwałcone prze opiekunów w sutannach, były pod opieką kościoła. Ośrodek pomocy w którym przebywały należał do kościoła. Wyobrażasz sobie, że ktoś otwiera prywatny żłobek, zatrudnia w nim osoby przez siebie samego szkolone, zakwaterowane u niego, utrzymywane przez niego, kontrolowane przez niego, następnie te osoby gwałcą podopiecznych a ten właściciel żłobka dostaje o tym informacje i nic z nimi nie robi? Ty byś kogoś takiego bronił przed "atakami" osób, domagających się wyjaśnień? Nie widzialbyś nic podejrzanego w tym, gdyby księgowa owego żłobka ukryła wszystkiemdokumentu pracowników i razem z walscicielem odmawiali pomocy w śledztwie??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+2 / 2

@sproket69
polanski zostal skazany prawomocnym wyrokiem sadowym i zbiegiem ktory byl scigany przez amerykasnki wymiar sprawiedliwosci, i jest to pojedynczy przypadek ktory mial spore pokrycie w mediach
teraz porownaj to z ksiedzem pedofilem, ktorego spara jest wyciszona, zostaje przeniesiety na inna parafie, a prokuratura nie wszczyna postepowania bo to ksiadz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dobmaeva
+1 / 1

@sproket69
Naoczny świadek to dowód wystarczający,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glupiawrednabrzydkagruba
+1 / 1

@sproket69 jakby ci to wytłumaczyć...nie chodzi o to, ze w kościele znaleźli sie jacyś pedofile, ale o to, ze kosciol zorganizowanymi metodami kryl i kryje pedofilów w swoich szeregach a wladza świecka nic z tym nie robi. To sie nazywa bezprawie. Swoja droga kosciol katolicki wiaze sie z celibatem, a to moim zdaniem prowadzi do zaburzen w swerze seksualnoaci. Czym jest pedofilia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 0

@Dobmaeva Obejrzyj sobie na YOUTUBE wywiad Mazurka z dnia 13 marca a przekonasz się jaki to świadek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+4 / 8

Papież to stanowisko polityczne. Jeśli komuś się wydaje, że dostał to stanowisko wcześniej nie zapewniając pewnych gwarancji, to jest albo bardzo naiwny albo bardzo głupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 marca 2023 o 12:51

D DamianSzcz
+1 / 3

@Sok__Jablkowy

Nie wydaje mi się, aby Karol Wojtyła musiał obiecać, że dostanie stanowisko papieskie, ale jest warunek- pedofili ma nie ścigać.

Co do "stanowiska tylko politycznego" to do tej pory wszystkie strony internetowe( katolickie) i eksperci kościelni mieli inne zdanie.
1.
Ojciec Święty jest jedynym ustawodawcą– mówi ks. prof. Wojciech Góralski z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. – Tylko on może ustanawiać prawo dla całego Kościoła, wykonuje to osobiście – wyjaśnia. Obowiązujący w tej chwili kodeks prawa kanonicznego ogłosił Jan Paweł II w 1983 r.

2."
Do papieża należy także najwyższa władza wykonawcza. Administrowanie Kościołem może polegać m.in. na tworzeniu nowych diecezji, metropolii, regionów kościelnych, obsadzaniu biskupstw."

3.
"
Nie sposób, by papież samodzielnie wykonywał całą władzę sądowniczą, choć zgodnie z prawem ta także należy do niego – jest najwyższym sędzią w Kościele. Wydawaniem orzeczeń zajmują się w praktyce trybunały: Sygnatura Apostolska, Rota Rzymska i Penitecjaria Apostolska."
"Gdyby chciał, mógłby jednak zastrzec dla siebie rozstrzygnięcie dowolnej sprawy. Zastrzeżone są także dla niego m.in. sprawy kardynałów, karne – biskupów czy głowy państwa, gdyby chciała się poddać jurysdykcji papieskiej, np. w sprawie małżeńskiej – mówi ks. prof. Góralski."

4.
"Głowa Kościoła posiada władzę nieomylnego nauczania w sprawach wiary i obyczajów. Przekonanie to potwierdził dogmatem I Sobór Watykański w 1870 r., tym samym określając raz na zawsze granice i warunki tej nieomylności. Nie stwierdzono w nim, że papież w ogóle nie jest omylny."




Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+1 / 3

@DamianSzcz

To żle Ci się wydaje.

A do reszty. Nigdy nie słyszałeś jak jakiś polityk Ci pięknie gada i wiesz, że wciska Ci kit?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DamianSzcz
+2 / 2

@Sok__Jablkowy

Pięknie to określiłeś w stwierdzeniu "i jakiś polityk Ci pięknie gada i wiesz, że wciska Ci kit?" (jednocześnie wcześniej pisałeś, że papież to tylko stanowisko polityczne).
Naprawdę dobrze to ująłeś i pokazałeś w krótkim stwierdzeniu całą prawdę o instytucji kościoła katolickiego- to głównie ideologia i polityka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+4 / 6

@DamianSzcz

Jan Paweł I chciał upublicznić dane dotyczące banku watykańskiego, w którym było mnóstwo przewał - to miał być początek oczyszczania kościoła - został zamordowany. Jego następcą jest agent Katz jak twierdzili esesmani (według ss Wojtyła to Żyd). By zostać papieżem, musiał wiedzieć co przejmuje, musiał wiedzieć jak chronić swoją de facto firmę, która zarabiała krocie. Nie, nie sposób, aby JPII wykonywał całą władzę sądowniczą, ale też nie sposób, aby nie wiedział o niczym - tak na logikę, prezes firmy wie o niej wszystko, bo musi nią sprawnie zarządzać. Nawet, jeżeli nie znał faktycznych rozmachów tego, co się działo - to jednak wiedział o części spraw, a nawet i tę część zataił.

Tak się składa, że kościół to potężna, zbrodnicza machina fałszująca dokumenty, mordująca niewinnych ludzi, która przyczyniła się do upadku wielu przepięknych kultur. Jest to machnina, która uczestniczyła w wonach, rabowała i nigdy nie przestrzegała praw wygłaszanych przez Jezusa. Już pominę fakt, że wiele rytuałów z punktu widzenia pogaństwa są krwiożercze i bestialskie, to kwestia wiedzy, natomiast podkreślę jedno - kościół (nie tylko katolicki) przyczynił się do większej ilości zła niźli dobra.

Po owocach ich poznacie, a jakie owoce ma Watykan?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DamianSzcz
+2 / 2

@Wiedzma
Ja się z tym wszystkim zgadzam. Dlatego też nie podoba mi się, że wszyscy nagle rzucają się na JP2, obawiam się że nic to nie da. Trzeba rozliczyć kościół jako instytucję.
Mam nadzieję, że obecna sytuacja to początek, a nie wydmuszka i za 2 miesiące wszyscy zapomną o zbrodniach kościoła aż do momentu kolejnej głośnej publikacji.

Wychodzi na to, że JP2 został wybrany tylko dlatego, bo nie miał żadnych powiązań i był gwarantem tego, że nie przeprowadzi żadnej rewolucji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+2 / 4

@DamianSzcz Wiesz... jeżeli ktoś ukrywa takie zbrodnie, to sam jest zbrodniarzem. Natomiast masz rację, ta nagonka, o ile słuszna, tak została wykreowana celowo. Wybory się zbliżają :)

"Wychodzi na to, że JP2 został wybrany tylko dlatego, bo nie miał żadnych powiązań i był gwarantem tego, że nie przeprowadzi żadnej rewolucji"

JPII przeprowadził ogromną rewolucję w kościele, jako papież był świetnym marketingowcem, odwalił kawał naprawdę dobrej roboty w tym zakresie. Był niezwykle inteligentnym człowiekiem, w końcu otrzymał najwyższy tytuł jako pierwszy papież nie Włoch od x lat. Natomiast był też doskonałym zbrodniarzem ukrywając prawdę o kościele pod przykrywką bycia pomocnym i dobrym. Jak dla mnie sam wystrój kościoła świadczy o tym, że absolutnie nie jest to organizacja samego Ojca Niebiańskiego, a reszta też na to nie wskazuje :) To po prostu satanizm - jeżeli mam być szczera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+2 / 2

@DamianSzcz

Jeśli będzie kolejna głośna publikacja, to znaczy, że nie zapomnieli. Nie możemy się spodziewać czegoś codziennie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 marca 2023 o 0:31

B konto usunięte
-1 / 1

@DamianSzcz czytałam kiedyś taki artykuł, rozmowę z kimś kto miał kontakt z tym środowiskiem "od środka" i tam było takie stwierdzenie, że w Watykanie jest dwóch papieży, tzw biały papież, ten dla ludzi, publiczny, ma on funkcję głównie "ozdobną", wizerunkową, oraz tzw "czarny papież", który sprawuje faktyczną władzę i który decyduje o tym, co mówi i robi ten biały. Nie wiem czy to prawda, ale jestem więcej niż pewna, że ta "pełną władza" i "nieomylnoś'" papieży to tylko na kartach kościelnych dekretów pozostają. Osobiście jestem zdania, że nie przypadkiem jpII dostał kulkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DamianSzcz
0 / 0

@ByleBadyle
Ja zwracam uwage na to, żebyś wyprzedzić obrońców. Jak zabraknie im amunicji to zaczną mówić, że JP2 tak naprawdę to nie mógł nic sam zrobić.
Nie wiem jak dokładnie działa władza papieska, ale mam 100% pewności, że nie sprawuje jej 1 Osoba.
Chodzi Ci o "papa negro"? Czyli o bardzo wpływowego w Watykanie generała Towarzystwa Jezusowego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
0 / 2

@DamianSzcz nie wiem, nie pamiętam. Tylko tyle mi utkwiło co napisałam.
Na takie argumenty odpowiada się "więźniowie obozów koncentracyjnych też teoretycznie nie mogli nie zrobić, jak brano dzieci do zagazowania, ale znalazł się jeden taki, co powiedział "weźcie mnie zamiast nich" i chociaż nie mógł wiedzieć, czy to pomoże, czy nie ginie na marne, to się odważył sprobowac i finalnie uratował całkiem sporą grupkę." Zawsze się da coś zrobić. Nie można mówić że się nie da jeśli się nie spróbowało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
-1 / 7

Mam pytanie - dlaczego jak jakas kobieta oskarzy po wielu latach jakiegos producenta filmowego lub rezysera to wiekszosc mowi, ze zmysla, ze chce kasy, ze "nagle jej sie przypomnialo"? Ale gdy jest ta sama sytuacja z ksiezmi, to od razu wszyscy wierza domniemanej ofierze? Po prostu ciekawi mnie logika takich osob, w zaden sposob nie popieram i nie usprawiedliwiam zbokow w sutannach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hermeusz
+1 / 3

@Olka1245 chcesz definicję seksizmu? Tutaj ofiarami są głównie chłopcy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+2 / 2

Źródło dobrze by wyglądało pod tym demotem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dobmaeva
0 / 0

@bobycob
W latach 90’ były jeszcze Commodore i Atari jeśli chodzi o komputery i Google nie istniało na rynkach. Jestem świadkiem który osobiście spotkał Oriannę Falacci w terenie. To za jej wstawiennictwem prasa włoska nagłośniła ten watykański kryminał. Potem nawet nakręcono z tłumaczem reportaż z tymi skrzywdzonymi niektórymi dziećmi już jako dorosłe osoby. Jak 1/2 krzyczała święty natychmiast ona jedna mówiła do hasioka z przestępcą. Kasa wielu zamyka usta i sumienia a czas robi swoje. Dziś pozostał altzheimer Dziwisz a.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-1 / 1

@Dobmaeva
Po co ta agresja. :)
Gdy jest podane źródło to połowa trolli nie otwiera jadaczki, a druga połowa się wygłupi nie czytając.
Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-2 / 2

@bobycob A gdzie ty tu widzisz jakąkolwiek agresję...
Źródło jest wyssane z palca autora demota.
Oriana Fallaci zostawiła po sobie bogatą spuściznę i jeśli w jej dziełach nie udało się znaleźć nic na ten temat, to niestety wygląda to dość żałosnie.
Wiadomo natomiast, że krytykowała Jana Pawła II za dialog z islamem, który dawno przejrzała jako zbrodniczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@HochLieck Wygląda tak ze wstępu jak nieskładnego doboru słów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P papus
0 / 2

Zakaz wstępu do watykanu na zawsze? A niby jak jej zabronią? Byłem we wrześniu i poza bramkami, na których sprawdzali zawartość plecaka to wchodziło się na mszę z franciszkiem jak do supermarketu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem