Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1045 1059
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
I Iasafaer
+11 / 41

Od zarania dziejów mężczyzna miał więcej praw, niż kobieta i było zupełnie normalne, że facet bzykał wiele panienek, ale sam chciał być zawsze pierwszym dla każdej.
Moja rada - nie spotykaj się z facetami mającymi średniowieczny światopogląd.
Bo on ma prawo taki światopogląd mieć, a Ty masz prawo się z nim nie spotykać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iasafaer
+3 / 15

@DonSalieri No i dlatego zawsze w naszej kulturze będzie postrzegany lepiej. Bo się MUSI postarać :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-4 / 6

@Iasafaer klucz który otworzy każdy zamek to dobry klucz. Zamek który się otworzy każdym kluczem jest do dupy. Dla kobiet puszczalstwo jest łatwe. Dla mężczyzn trudne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rodzynskier
+22 / 44

To mi przypomina jak laska mi kiedyś walnęła tekstem że ona się szanuje i seks tylko po ślubie. Ja ja grzecznie spytałem czyli rozumiem że jesteś dziewicą? Ona no nie bez przesady. Ja tylko bez ostrzeżenia kelner rachunek, laska w szoku. Zapłaciłem grzecznie ile chcieli i poszedłem do samochodu. Ona do mnie co ty odwalasz itd. Ja odwalam? To raczej co ty odwalasz i nie będę tego tolerował. Laska w największym szoku w życiu.
Na następny dzień moja koleżanka z pracy podchodzi do mnie do pokoju i pyta coś ty odwalił na tej randce. Ona się wstydzi z nią spotkać na kawę itd. (ona nas ustawiła w randkę w ciemno to jakaś jej koleżanka z studiów razem projekty itd).
To ja jej mówię to co się według mnie wydarzyło:
Wiesz nagle laska mi okazała kompletny brak szacunku to się czego spodziewała?
Niby jak?
No wiesz jeśli ona nie jest dziewicą , jako panna spała z innym facetem bez ślubu i nagle mi wyskakuje ze ona się szanuje i seks już tylko po ślubie ze mną to jak ja mam się czuć? Jak ona mnie potraktowała? Jak kogoś gorszego niż jej byli kochankowie? Sama mówiłaś że na studiach tam się spotykała z takim i takim. Co tylko razem gadali o pogodzie w nocy do rana? Albo pod namiotem, grzecznie oglądali gwiazdy?
No wiesz.
Co wiem?
No myślałam że jesteś inny. Dajmy temu spokój.
To się myliłaś, mam szacunek do siebie i oczekuje tego od każdego. Jeśli nie zrywam znajomość z taką osobą. I masz rację dajmy spokój twojej koleżance niech sobie szuka frajera gdzie indziej.

Bardzo proszę darowanie sobie komentarzy pełnych jadu tylko wyciągniecie wniosków z mojej historii. Szczególnie tej męskiej części społeczności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomorrowNeverKnows
+10 / 16

@rodzynskier A wniosek jest jeden. To się nie wymydli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+6 / 6

@TomorrowNeverKnows Ale jak już coś zobaczysz, to się nie da odzobaczyć. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonSalieri
+11 / 21

@Wiedzma Nee, nie nadinterpretował. Faceta obchodzi przeszłość kobity, kobitę obchodzi możliwa przyszłość faceta. Jeżeli ona nie wymagała ślubu do seksu z innym - czemu zaczęła teraz tego wymagać? Na coś takiego poszedłby tylko chłop bez wyboru - albo ta, albo żadna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+7 / 25

@Jezuita . To nieporównywalne. Cnotę traci się raz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rodzynskier
+12 / 20

@Jezuita
Kolejny co nie umie czytać ze zrozumieniem. Tylko po ślubie pisze wyraźnie. Wiec nie ma kiedyś tylko po spełnieniu jej warunku. Ona sypiała z innymi bez warunków w postaci ślubu i o to cała afera. Ty nie rozumiesz ze ja dostałem ultimatum? I mam tworzyć relację z kobietą co mi daje ultimatum? To jak ja bym jej dał ultimatum to by nagle był wrzask nie tylko na restaurację, ale na pół kraju. Ale jak ja dostałem ultimatum to nie mam prawa zareagować stanowczo. Bo to robienie scen. To co ty piszesz że może kiedyś mówi się że jak się trochę lepiej poznamy i jest ok, najwyżej jak się relacja nie rozwinie odpowiednio to je któraś strona zakończy. Ale tylko po ślubie to już ultimatum. Inny przykład. Masz dziewczynę z która chcesz założyć rodzinę,ale to za kilka lat jak będziecie mieli własne mieszkanie. I nagle ona wyskakuje z tekstem wszystkie moje koleżanki już mają mężów, postanowiłam skupić się na rozwoju duchowym/emocjonalnym naszego związku. Wiec seks będzie dopiero jak mi się oświadczysz/lub po ślubie. To dla dobra naszego związku. Nikt mi nie wmówi ze ukochana osoba która stawia mnie pod ścianą, by przyśpieszyć ślub albo oświadczyny to dobry materiał na żonę. Ja z godnością bym ten ślub wziął za kilka lat kiedy bym miał własne 4 ściany a nie mieszkać u teściów czy na wynajmie. Ale podstawiony przez własną ukochaną przed szantażem emocjonalnym, gdy się na niego zgodzę pokaże ze jestem kapciem nie facetem. Potem jak się jeden szantaż uda to mam jak w banku następne propozycje do nie odrzucenia: będzie zero seksu aż kupimy nowy samochód który ja chcę ja wybieram, albo kup mi futro z norek do tego czasu mnie głowa boli. W takim przypadku nie mam do czynienia z ukochaną, tylko z wrogiem. Nazwijmy sprawy po imieniu. Ukochana osoba nie manipuluje ukochanym w celu osiągnięcia korzyści. Ja wy wolicie takie Panie co wami manipulują to proszę bardzo życzę wam wielu lat cudownego pożycia. Ja je gonię w diabły. Co nie mogę? Bo to nie dojrzałe itd?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+11 / 15

@Wiedzma ale to samo można powiedzieć o kobiecie. Twierdzisz, że on pokazał, iż liczy tylko na seks, a ona co pokazała? Że liczy tylko na ślub, że złapie frajera, bo budzik tyka i trzeba się ustatkować.
Jestem kobietą a mimo to tak to dla mnie wygląda.
Zgadzam się w zupełności z @rodzynskier że panna zachowała się chamsko wobec niego. Przecież nie musiała tego mówić. Po co to mówiła? Zasady zasadami, nikt jej nie każe rozkładać nóg, ale stawianie takich warunków od pierwszej randki to szczyt bractwa. Zwłaszcza, że cnoty nie ma, to co ona chce trzymać do ślubu? Chyba tylko cierpliwość frajera na wodzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+6 / 10

Dodam jeszcze, że jeśli ktoś takich zasad nie miał wcześniej, a teraz nagle chce rżnąć porządnego i cnotliwego, to to jest żałosne. Tak postępują przeważnie ci, którzy osiągnęli dno i nie umieją się pogodzić z tym, że tak są postrzegani. Wtedy właśnie większość doznaje "nawrócenia" i chce prawić morały innym. Patrz: Dominika Figurska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-4 / 6

@ByleBadyle Ja jej nie bronię, zauważ, że napisałam, że może być idiotką. Ja czepiam się tylko jego żenującego zachowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Strawberry_44
+1 / 9

Bardzo słuszna reakcja.
Porażająca bezczelność tej dziewczyny!
Jeśli ktoś tego nie rozumie to jest debilem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+4 / 10

@Wiedzma ja nie widzę nic żenujacego w jego zachowaniu. Zrobił jej jakąś krzywde? Obraził? Grzecznie zakończył spotkanie, które mu je odpowiadało. Nawet zapłacił za kolacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+5 / 7

@Livanir jaki jest sens czekania z seksem do ślubu? Serio pytam. Jeśli się jest dziewicą/prawiczkiem, to ma jakiś sens, bo się niesie ten przysłowiowy "wianek" i jest to jakiegoś rodzaju osiągnięcie, dar dla współmałżonka i dla siebie. Ale co ma na celu czekanie z seksem do ślubu, jak się już wczesniej wygziło? Przecież to jest jasne jak słońce, że laska chce tylko udupić frajera. Kilku już ją kopnęło w tyłek, może nawet pouzywało sobie przygodnie, nikt jej nie chciał na stałe a ona ewidentnie szuka męża, więc zmieniłam strategie i chce rżnąć porządną.
Jakby powiedziała, że nie jest dziewicą bo miała już męża ale z nim też czekała do ślubu to wszystko ok, ale jak zmienia zasady w trakcie gry żeby ugrać swoje to to nie jest w porządku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+2 / 6

@Wiedzma Zgadzam sie całkowicie z @ByleBadyle, ale nie mogę się zgodzić z Tobą - chłopak dostosował się do poziomu dziewczyny. Niestety, w tym świecie osoba inteligentna musi dostosować się do poziomu tej głupszej, bo albo nie zostanie zrozumiana, albo zostanie zrozumiana opacznie - w tym przypadku, gdyby chłopak zignorował (nie skomentował) jej "warunków" lub się na nie zgodził, pannica zapewne uznałaby, że chłopakowi może dyktować reguły postępowania. A jemu może bardziej pasowałoby partnerstwo ? Z tekstu nie wynika, że chłopak ja wypytywał. Ona "walnęła tekstem", więc raczej - oświadczyła nie pytana. Pierwsze spotkanie to chyba za wcześnie na tego rodzaju deklaracje. Chyba, że to teraz takie zwyczaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2023 o 22:53

L Livanir
-5 / 5

@ByleBadyle Można by tak podyskutować na temat wielu podejsć do zycia "gdzie jest sens", ale 1. nie przeszliśmy w swoich butach nawet kroku. 2. Każdy ma prawo do swoich i jeśli nimi nikogo nie krzywdzi to co nas to. 3. Nie wiem, bo takiego podejścia nie mam, ale akceptuje, że ktoś może takie mieć choćby przez zachciankę.
Czemu ktoś nie będący dziewicą? Bo może sparzyła się na chłopaku, ktory chciał tylko seksu. Bo moze nagle spłynęło na nią światło jakiegoś boga. Bo jej były kochanek powiedział jej, ze jest beznadziejna i ma kompleks, ze teraz żaden jej nie zechce. Bo może żałuje tamtego razu. Bo może nie jest dziewicą, bo została zgwałcona, ale nie chciała się do tego przyznać a nie chciała i kłamać. Więcej mi się wymyślać nie chce.
"tylko udupić faceta"- czyli kobiety które uprawiają seks przed ślubem nie chcą udupić faceta? Gdyby chciała udupić faceta mogłaby grać w łóżku super kochankę i po szybkim ślubie już więcej do łóżka nie pójść. Gdyby powiedziała "idę do łóżka po miesiącu/pół roku/roku" znajomości, ale przed ślubem, zmieniło by to coś? Po roku też mógłbyś emocjonalnie mocno wpaść. A nawet po 6 msc.
Dalej nie podałeś mi, czemu nie w porządku jest zmienianie zdania? Ja kiedyś chciałam mieć dzieci. Gdybym wtedy zaszła, a na randce Ci powedziałam, że nie chce mieć wiecej bo macierzyństwo mnie nie bawi- też byś uznał mnie za hipokrytkę?
Tylko osioł i idiota nigdy nie zmieniają zadania mimo doświadczeń czy wiedzy. Hipokryta mówi, że nie powinieneś współżyć przed ślubem, a sam będzie uprawiał seks przed nim. Hipokrytą nie jest osoba, która na podstawie doświadczeń zmieniła zdanie i dostosowuje swoje zachowanie do tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szybowiec89
+1 / 9

@Wiedzma Załączyła Ci się solidarność jajników :D Laska zasady tworzy dla beciaków a łamie je dla Alfa nic dodać nic ująć.Zachował się prawidłowo.Skoro ma go za frajera od samego początku to ci by było potem :D ? Żadnego ślubu przed seksem nie kupujemy kota w worku. Poza tym a dzisiejszych czasach ślub bez intercyzy to zabójstwo dla mężczyzny :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 18

Hipokryzja niestety każdemu się przydarza, nie mniej nikogo nie dziwi, gdy kupuje samochód używany, że szuka takiego z niskim przebiegiem i ograniczoną liczbą wcześniejszych właścicieli, najlepiej tylko "pierwszy" ;-)
Czy ktoś chciałby kupić (mając wybór) samochód z przekręconym licznikiem i "kompanią" wścielali/użytkowników?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rodzynskier
+7 / 11

@Tibr Ja nie szukam dziewicy, bo sam nie jestem prawiczkiem. Ja po prostu wymagam szacunku od kobiety. Wiec jeśli oni z nią sypiali bez ślubu to i ja mam prawo oczekiwać ze i ja będę miał taki przywilej.
Wyszło że chciałem tylko zaliczyć? @Wiedzma nie chciałem tylko zaliczyć chciałem fajną laskę na dziewczynę, ale po co mi ładna laska jak nie ma szacunku do mnie. Kiedy wy kobiety zrozumiecie że są na świecie faceci którzy jak nie mają szacunku od kobiety to pogodnią każdą choćby nie wiem jak piękną. Ty co nie wymagasz od faceta szacunku? Zaraz mi napiszesz ze jeśli ja ją szanuje to mam się zgodzić na jej warunki. Tylko że w tym wypadku są dwie opcje: jest szacunek do niej i szacunek do siebie ja wybrałem szacunek do siebie.
@koszmarek66 wiesz w twoich czasach może i bym był debilem, ale nawet w latach 80 laski się bzykały bez ślubu i było ok. Jedni słyszeli ze ma wolną chatę i zapraszam na herbatkę(seks bez ślubu czasem się kończył ślubem) inni ze tylko po ślubie widocznie ty wolisz być tym drugim. Tylko zadaj sobie pytanie czy twoja żona była dziewicą? Bo jesli nie to twoja sprawa czy chcesz czekać do śłubu skoro inni z daną kobietą nie musieli. Twoja sprawa
Wiesz mi dziś nawet 17 mają większe doświadczenie niż ich matki. Taką mamy rewolucję seksualną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rodzynskier
+2 / 20

@Wiedzma Masz maturę? To czytaj ze zrozumieniem bo to wypada.
Ona nie okazała mi szacunku przez to ze z innymi uprawiała seks bez ślubu, a ja mam z nią wziąć ślub by ona go ze mną uprawiała.
Podpowiedz jak zrozumieć o co mi chodzi:To jak byś ty miała prace gdzie pracodawca nie płaci,zacznie ci płacić dopiero jak dostaniesz umowę na czas nie określony. A innym pracownikom przed tobą na tym samym stanowisku płacił i nie mówił że się zmienił.
No wiesz w firmie to faceci jakoś normalnie ze mną rozmawiają i wielu mi przyznało rację. Laski co mają kogoś i mi przyznają rację, a te wolne co ich nikt nie chce(obstawiam na małą ilość urody, za to świetne Panie inżynier) reagują podobnie jak ty. Przypadek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-5 / 21

@rodzynskier "Ona nie okazała mi szacunku przez to ze z innymi uprawiała seks bez ślubu, a ja mam z nią wziąć ślub by ona go ze mną uprawiała. "
Właśnie o tym piszę, dla ciebie to, że nie chciała rozłożyć nóg to problem, bo wczesniej to robiła - przecież nie ma laska prawa zmienić poglądów, bo ciebie to obraża :D

Naprawdę, ale to naprawdę seks jest dla Ciebie aż tak ważny, że gotów jesteś zrobić taką scenę? No cóż.. rynce opadajo :)

" a te wolne co ich nikt nie chce(obstawiam na małą ilość urody, za to świetne Panie inżynier) reagują podobnie jak ty. "

Hahahaha xD mam stałego partnera od ponad 8 lat i spotkałam się z nim pierwszy raz tylko na seks, nie wiedziałam nawet jak wygląda, to był po prostu seks. Także no cóż.. kulą w płot panie psycholog :) Nie do wiary, ale cieszę się, że to nie na mnie padło, bo obraziłbyś się na inną bzdurę i zrobił scenę w knajpie. Powodzenia Ci życzę xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2023 o 20:41

avatar DonSalieri
+14 / 16

@Wiedzma Z Ludzkiego na wiedźmowy
On "Kwiaty, kolacje przy świecach, dalekie wycieczki i ogólne wydawanie na ciebie kasy dopiero po ślubie"
Ona "Czyli rozumiem, że na żadną inną nie wydawałeś?"
On "Wydawałem, skąd pomysł, że nie? Tylko teraz szanuję swój portfel"

Pomysł ślubu z kimś takim to wg ciebie dobry pomysł?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar neride
-4 / 6

@rodzynskier "(...) Laski co mają kogoś i mi przyznają rację, a te wolne co ich nikt nie chce(obstawiam na małą ilość urody, za to świetne Panie inżynier) (...)"
Woah! Męska wersja pustaka na demotywatorach!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rodzynskier
0 / 10

@Wiedzma
Tak jestem gotowy zrobić scenę o seks. I o to że ona mnie szantażuje bym się z nią ożenił. Ja na słodkie całuski i zakazany owoc pod spódnica się nie złapię. A jeśli chodzi o to że przypadkiem by na ciebie padło bycie ze mną, jeśli jesteś z charakteru wiedźma to naprawdę szybko bym zakończył znajomość ja tam wolę miłe dziewczyny.
Na moje oko nie ma prawa zmienić poglądu w tej kwestii bo facet ma świadomość że ona traktuje go gorzej niż faceta co był przed nim. Facet ma tego świadomość i to co on czuje ją nie obchodzi. Chciałabyś być z facetem który został zraniony i nagle stwierdza zero prezentów kwiatków czułych słówek, zero wspólnych wyjazdów na wakacje itd. Bo on się zmienił bo się sparzył na innej kobiecie. Miło ci? No wiadomo że nie. Wiec facetowi też nie miło słuchać teksty ze ona się zmieniła seks tylko po ślubie.
Na moje oko taka kobieta nie jest jeszcze gotowa do następnego związku z nowym partnerem. Nie daje partnerowi czystej karty, nie pobazgranej swoimi złymi doświadczeniami z innymi facetami. Normalna kobieta pójdzie do lekarza czy terapeuty i zrobi coś z swoja głową, a kobieta z zaburzeniami będzie przestawiała propozycję seksu tylko po ślubie samemu nie będąc dziewicą. Bo się zmieniła.
Ale facet który dba o swoje szczęście z nową partnerką jest szykanowany, bo nie akceptuje kobiety jaka jest tylko wymaga poprawy bo on ma swoją wizję partnerki. Co kto mi prawo odebrał wybierania kobiety według mojego gustu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonSalieri
+4 / 8

@Wiedzma Jakby ci to przetłumaczyć tak, żebyś zrozumiała.

"Kwiatki, czekoladki, kolacyjki i reszta dopiero po seksie, bo jak wcześniej innym to dawałem, to się od seksu migały"

Znasz taką, co po usłyszeniu takiego warunku nie zrobi inby w knajpie - a spokojnie dokończy spotkanie, jakby nic się nie stało?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2023 o 15:58

avatar DonSalieri
+1 / 3

@Wiedzma Ciężko stwierdzić czy znam, bo ciebie kojarzę tylko z demotów. Ale jeśli to wystarczy, to znam ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-5 / 7

@DonSalieri Zapomniałeś o sobie, natomiast mnie nijak do tego nie wepchniesz, ponieważ ja w życiu się tak nie zachowałam, a że bronisz zachowania swojego kolegi, to sam taki jesteś :) miłego, już nie wypowiadam się w tym wątku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonSalieri
+3 / 7

@Wiedzma Sama się wepchnęłaś uznając, że autor zachował się jak cham - i to tylko dlatego, że trzymał się swoich zasad. Co jest złego w niegodzeniu się na gorsze traktowanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M movah02h
+3 / 9

@rodzynskier Dziwne, że inni tego nie rozumieją. Ta kobieta wcześniejszych mężczyzn uważała za lepszych, bo im warunków nie stawiała, za to kandydatowi na męża - i owszem. Ot kobieca logika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M movah02h
+1 / 7

@Wiedzma Nie zrobił sceny. Nie chlusnął jej winem w twarz, nie wyszedł bez zapłacenia rachunku. Po prostu uznał, że nie jest przez nią traktowany poważnie, więc nie ma obowiązku ją poważnie traktować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M movah02h
-3 / 5

@Wiedzma Czym innym jest eksperymentowanie za młodu, a czym innym bycie z kimś w trwałym związku. Jestem np. w stanie sobie wyobrazić dziewczynę, co spróbowała anala, ale już wie, że to nie dla niej i woli nie poświęcać się nawet dla męża. Inaczej jeśli robiła to z każdym kto się napatoczył, aż nagle doznała nawrócenia (wyjątkowo akurat po ślubie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M movah02h
+3 / 9

@Wiedzma Dziwne, że o kobiecie z tej historyjki mówisz, że (w najgorszym przypadku) jest idiotką, co w języku potocznym w tym kontekście oznacza: "nie wiedziała co mówi". Mężczyznę nazywasz natomiast chamem, co (w tejże sytuacji) oznacza kogoś, kto doskonale wie, co robi i robi to złośliwie i bez liczenia się z innymi.
Według mnie to ona jest sprawczynią całej sytuacji i jedyne czego się nie spodziewała, to tego, że chłopak się postawi. Widocznie była przyzwyczajona do uległych samców. Jej świadomość sytuacyjna była taka sama jak jego, a to ona zaczęła. Na dzień dobry powiedziała mu: "jesteś gorszy od moich byłych, ale zadanie dla ciebie postawiłam trudniejsze". To jakby ktoś mi na rozmowie o pracę powiedział prosto w twarz: "będziesz zarabiał mniej ale więcej pracował". Też bym podziękował i wyszedł.
To, że nie zauważyła, że go poniża, tylko gorzej o niej świadczy, bo nie nie jest przypadkowe potrącenie kogoś w tłoku, ale walnięcie z przyzwyczajenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rodzynskier
+1 / 5

@movah02h
Boże jest nadzieja na tym świecie chociaż jeden. Od tych babskich żali i białych rycerzyków ( co gadają jak niektóre kobiety by ona mu dała bo mówi to samo co ona i oni są gotowi zabić faceta co ma swoje zdanie i nie będzie tolerował niektórych zachowań kobiet za nic) to mi się nie dobrze robi. Wreszcie jeden który zrozumiał o co mi chodzi Dożyłem tego dnia. . Witaj bracie co u ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M movah02h
-1 / 1

@rodzynskier Cóż, nauczyłem się tego po latach błędów i porażek.

Żeby było ciekawiej: gdy mężczyzna jest uprzedzająco miły, albo traktuje kobietę jak sam by chciał być traktowany, to wtedy czują się one obrażone. Gdy mężczyzna nie przejmuje się ich fochami kobiet i traktuje je w zupełnie inny sposób niż siebie i kolegów, to są zadowolone. Więc paradoksalnie z _szacunku_ do kobiet należy je traktować bez przesadnego przejmowania się ich emocjami i nie równorzędnie.

Moja żona nie jest dla mnie partnerem do rozmowy jak moi kumple. Traktując ich poważnie, prowadzę z nimi rozmowy na poważne tematy. Ona jest inteligentna, ale jako kobieta ma inną wrażliwość i poczucie szacunku. Okazując jej szacunek, rozmawiam z nią na tematy i w sposób, który dla mężczyzn mógłby być "upupiający". Ale ona lubi czuć się zaopiekowana i choć (gdy musi) to radzi sobie w życiu, to woli jak ja się boksuję ze światem - od tego ma samca. Więc lubi być "taka mala" i mieć swojego "misia".

Zapewniam każdego, że większość kobiet takich jest: przede wszystkich chcą poczucia bezpieczeństwa, potem ekscytacji. A ekscytacja dla kobiety, to nie maksymalizacja jak mężczyzny. To my, faceci, lubimy najszybsze samochody, największe pieniądze, muskulaturę cycki itd. Kobietę można utrzymać w stałej fascynacji prostymi zabiegami, nawet jeśli w nie nie wierzymy, to one w to wierzą, więc z miłości do nich to róbmy. Wiele kobiet uwielbia rozmowy z podtekstami, dwuznacznościami, budowaniem napięcia, niespodzianki itp. rzeczy. Niekoniecznie musi to kosztować kupę kasy. Nie powinno być też naprawdę groźne. To ma być adrenalina a nie kortyzol. Poczucie bezpieczeństwa natomiast przede wszystkim daje partner: spokojny zrównoważony, odporny na ciosy od losu ale i w pełni gotowy do obrony jej i potomstwa. Musi być czynnikiem ją uspokajającym (bo zwykle kobiety czują, że są skłonne do "nademocjonalności"). Tylko, że mężczyzna radzi sobie z tym przez analizę i racjonalizację problemu, a taki sposób radzenia sobie ze stresem tylko je jeszcze bardziej denerwuje. tylko Ja w ogóle nie rozumiem dlaczego muszę to tłumaczyć. Przecież to takie proste! A już wiem, sam jako młodziak o tym nie wiedziałem. Mężczyźni (przynajmniej w Polsce, a chyba też w na całym Zachodzie) nie uczą chłopaków jak postępować z kobietami.

To że współczesna kultura wmawia nam, że z inności musi wynikać, że jeden jest lepszy, a drugi gorszy, to ordynarne kłamstwo. Kobiety są inne i *odpowiednio* traktowane są słodkie. A jeśli to co piszę nie działa na jakąś kobietę, to dajcie sobie z taką spokój - stanowią mniejszość i są porypane (albo transami) :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik720
+1 / 5

Ciekaw jestem czy kontynuowała by kłamstwo, gdyby dowiedziała się się, że gość jest prawiczkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2023 o 19:10

W konto usunięte
+4 / 18

@rafik720 Nie sądzę, sprawdzała go, ja bym się nie spotykała z osobą, która wyraża się o innych w ten sposób. Facet ma prawdo do własnych przekonań, że dziewica etc. nawet ma prawdo, jeżeli sam jest hipokrytą, ale wyrażanie tego w ten sposób jest żałosne. Jeżeli jakaś dziewczyna podzielałaby jego zdanie co do cnoty, to być może stanowiliby dobraną parę, ale z kimś, kto z taką nienawiścią mówi o innych nie da się zbudować żadnego związku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik720
+3 / 5

@Wiedzma Przyznam się szczerze, że coś w tej historii jest nie tak i sposób w jaki opisała sytuację
Mam wrażenie, że autorka coś pominęła lub wyolbrzymiła.
Zamiast po takim oświadczeniu ze strony gościa zwyczajnie podziękować i wyjść zaczęła go sprawdzać.
Nie zrozum mnie źle rozumiem, że każdy ma prawo do własnych przekonań(aczkolwiek sytuacja, gdy ktoś przy tym okazuję się hipokrytą mija się z celem).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-3 / 9

@rafik720 Mnie się wydaje, że cała ta historia to fejk, akurat spotkałam mężczyzn, którzy chcieli mieć dziewice i sami przysięgali, że prawiczkami są. Nooo akurat ja sama bym go sprawdziła :) zawsze tak robiłam, jak mi facet z tekstem wylatywał, że chce dziewicy lub seks dopiero po ślubie, nie to, że często mi się to zdarzało, ale ze 3 razy będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik720
+4 / 6

@Wiedzma Owszem są mężczyźni (a jest ich niemało), którzy poszukują dziewic lub dziewczyn z niewielkim bagażem kontaktów seksualnych ale nie słyszałem przy tym by oświadczali to na pierwszej randce.
Na moim przykładzie staram się poznać najpierw dziewczynę, z którą się spotkam a potem po bliższym poznaniu zadaje bardziej osobiste pytania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2023 o 20:49

W konto usunięte
-1 / 7

@rafik720 No wiesz, od słowa do słowa - akurat ja na takich trafiłam, co mówili o tym otwarcie i bardzo dobrze, bo wiem na czym staliśmy oboje. Szczerość w takich sprawach to podstawa moim zdaniem, po co mieliby mnie poznawać i dowiadywać się, ze ja nie jestem dziewicą na powiedzmy 3 randce? To strata czasu i dla nich i dla mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik720
+2 / 2

@Wiedzma Nie zrozum tego opatrznie ale trochę też zależy w jakim miejscu człowiek szuka.
Niemniej jednak jedna randka to trochę za mało by móc człowieka poznać i wychwycić na ile jest szczerą osobą.
(czym są trzy randki, gdy człowiek szuka partnera/partnerki na stałe).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2023 o 21:09

W konto usunięte
-1 / 3

@rafik720 Masz 100% racji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik720
0 / 2

@Wiedzma Dziękuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2023 o 21:19

M mojekonto300
-4 / 4

@Wiedzma kobieta to nie mężczyzna. Wartościowe kobiety są dziewicami - dlatego każdy je chce. Wartościowego mężczyznę chce każda kobieta więc ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-4 / 4

@mojekonto300 na koncie wiele wydupcxonych. Kobiety chcą doświadczonego mężczyznę mężczyźni chcą czystej kobiety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
-2 / 8

Skąd się tacy debile biorą?

Właśnie z tej syfiastej dziury...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
+1 / 7

@koszmarek66 Może wychowani są bez męskiego wzorca, albo w matriarchalnej rodzinie, gdzie mamusia podpowiada synkowi co ma robić i na co zwracać uwagę i po nauki wysyła do koscioła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-3 / 3

@Obiektywny1 tak bez męskiego wzorca kobiety się puszczają a mężczyźni biorą takie wywłoki na żony. W męskim świecie ( islamie) kobiety się szanują i mężczyźni tez

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ashera01
0 / 8

Pokonała go jego własną bronią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-3 / 3

@Ashera01 no nie. Kobiety nie chcą prawiczków. Mężczyźni nie chcą puszczalskich. Jak baby wyzywają mężczyzn i kobiety? Ty incelu, ty dziwko. Nie ty ruchaczu i ty dziewico!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ashera01
+1 / 1

@mojekonto300 a słyszałeś o dz1wkarzach i cnotkach-niewydymkach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-2 / 2

@Ashera01 i nie ma nic po środku? Słyszałaś żeby kobiety wyzywały się 'ty dziewico' a mężczyznę 'ty ruchaczu ogierze" - to byłyby komplementy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-1 / 21

To jest myślenie patriarchalne, w którym kobieta wyzwolona seksualnie, uprawiająca seks dla przyjemności (nie z męzęm, nie w celu propkreacji ) postrzegana jest jako kusicielka, kobieta zła itd.. Ale za to mężczyzna ma prawo do seksu (bez jakiejkolwiek odpowiedzialności), a nawet wiecej, im więcj partnerek seksualnych taki miał tym jest "lepszy".
Na szczęscię ten model myślenia umiera i społeczeństwa widzą coraz wyrażniej, że prawo do seksu dla przyjemoności mają również kobiety, oraz, że ilość partnerów seksualnych nie ma znaczenia jeśli chodzi o jakość związków.
Drogie Panie, dziewczyny seks to wasz wybór z kim, gdzie, jak i kiedy i nie odbiera wam nic, to patriarchalni mężczyźni wmawiają wam, że wasza wartoiść jest w dziewictwie, a wasza wartość jest w Was i nie ma to związku z ilością partnerów seksualnych. Więc jeśli jakiś facet mówi wam, że kobieta mająca wielu partnerów seksualnych jest "gorsza", zaśmiejcie się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ashera01
+6 / 8

@GieniaK a co z rosnącym przy większej liczbie partnerów prawdopodobieństwem chorób wenerycznych? Prezerwatywy tylko zmniejszają ryzyko zarażenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonSalieri
+6 / 16

@GieniaK Brak seksu = brak chorób wenerycznych. To dość logiczna zależność, ale wyskakując z patriarchatem mam pewność, że logika nie jest twoją mocną stroną. Ani choćby średnią.

Chcesz być "babą wyzwoloną chędożącą kogo popadnie"? To bądź. Tylko nie narzekaj na konsekwencje typu "żaden chłop mnie nie chce do ślubu", "złapałam jakiegoś syfa" i inne takie.

Bo widzisz, chłopy i baby się różnią. Baba żeby się bzykać musi zrobić tylko jedno - rozłożyć nogi. Chłop zaś musi spełnić całą check listę.

Taki przykład - jakie szanse na uciechy w sypialni miałby placowy ze stacji paliw u księgowej?
A jakie szanse miałaby placowa ze stacji paliw u księgowego?

Dokładnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+4 / 6

@GieniaK a co jeśli nasza kultura, wywodzi się z naszej biologii i tak będziemy myśleć zawsze? Bo mamy takie spaczenie ewolucyjne? Tak jak syndrom Sztokholmski, który jest absurdalny, ale jest, i to powszechnie występujący na świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-4 / 10

@DonSalieri A dlaczego sugerujsz, że bycie wyzwoloną to zaliczanie mnóstwa facetów? Ja jestem wolnościowcem i tak, jestem wyzwolona, mam gdzieś patriarchat czy matriarchat czy inne ideolgie tego typu, a jakoś choroby nie mam żadnej i też nie sypiałam z jakąś dużą liczbą facetów.
Nie myl jednego z drugim... nie każda feministka czy kobieta wyzwolona czy wyzwolony facet jest puszczalski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-2 / 8

@agronomista Nie z biologii, tylko z kultury chrześcijańskiej :) jest nadal kilka kultur z matriarchatem, gdzie kobieta może mieć ilu chce mężczyzn i nikt jej złego słowa nie powie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+3 / 5

@Wiedzma Patriarchat jest nie tylko w Chrześcijaństwie, a matriarchat jest bardzo rzadki. Taka właśnie specyfika kulturowa, w nietypowym środowisku gdzie brakowało ziemi np.
Biologia tutaj zazwyczaj odgrywa rolę podstawową. Bo kobieta rodzi a mężczyzna płodzi. Kobieta nie może w krótkim czasie urodzić dziecka kilku mężczyznom, a mężczyzna może zapłodnić kilka kobiet. Do tego się wszystko tak naprawdę sprowadza. Teraz to jest może mniej istotne, ale kiedyś było bardzo znaczące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-2 / 8

@GieniaK dzięki za głos rozsądku czytam komentarze i zastanawiam się czy aby nie cofnęliśmy się do 19go wieku. Co za kretyńskie oczekiwania! Mnie nigdy interesowało kiedy spotykałem się z nowymi potencjalnymi partnerkami ilu miały facetów lub czy były dziewicami. Czy lubią chodzić po górach, albo jeździć na rowerze może o czymś takim pomyślałem ale kiedy po kilku próbach znalazłem tę jedyną to i te kryteria poszły się kochać - trudno na rowery z dziećmi jeździłem bez żony ;) Ilu mieliśmy partnerów seksualnych wcześniej nie miało znaczenia (wystarczająco dużo?) i myślę że ta liczba nie ma znaczenia może być nawet 0 jeśli ktoś ma szczęście w miłości!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2023 o 13:58

avatar DonSalieri
0 / 6

@Wiedzma "To jest myślenie patriarchalne, w którym kobieta wyzwolona seksualnie, uprawiająca seks dla przyjemności" - stąd. Bądź wyzwolona intelektualnie, czytaj wszystko ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ashera01
0 / 0

@GieniaK a nie ogranicza? Facetów też to dotyczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
-3 / 3

@Wiedzma a ktore to kultury?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-2 / 2

@GieniaK ludzie nie cenią tego co łatwe. Puszczalstwo dla kobiet to łatwizna. Zaliczanie świnek jest trudne - trzeba być bardzo bogatym lub bardzo przystojnym. Tak, dziewica jest lepsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
-3 / 3

@Wiedzma aha :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
-2 / 2

@Wiedzma stac cie juz tylko na minusiki? xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+5 / 9

@gravetherockdancer A Ty z jakiej jaskini wyskoczyłeś ? I tak nigdy nie pojmiesz, że to durne porównanie. Klucz używany w zbyt wielu zamkach szybko się niszczy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2023 o 23:07

K katem
+2 / 8

@gravetherockdancer No cóż - nie wszyscy są w stanie zauważyć, że czasy się zmieniają, a wraz z nimi mentalność. Niektórzy wciąż tkwią w wiekach średnich. Tkwij więc sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Skaterboy13
+4 / 4

@rafik3001 @gravetherockdancer Warsztat, do którego zjeżdża się dużo samochodów to dobry warsztat. A samochód, który musi odwiedzić dużo warsztatów to złom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
-4 / 6

@katem "social construct does not adhere to reality... tak sobie mow i mysl ale sie mylisz i nawet nie zadasz sobie trudu zeby sprobowac zrozumiec dlaczego. zyj w glupocie jak wiekszosc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+3 / 3

@gravetherockdancer Zdecydowanie wolę swoją "głupotę" niż Twoją głupotę. Nie mogę dyskutować z kimś, kto nie rozumie tego, co przeczytał a krytykuje. :D :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-5 / 7

@katem mam ten sam klucz od 30 lat. Prędzej zamek się zniszczy bo ma sprężynki cylinderki. Klucz nie ma ruchomych części. Dobra analogia do kobiet i mezczyzn

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+6 / 8

Mnie co prawda ten problem nie dotyczy, ale prawda jest taka, że wielu kolesi oczekuje od laski, że będzie "czysta", a sami mogą ruchać ile wlezie. W tych sprawach myślę, ze trzeba grać w otwarte karty, nie kłamać. Mówić otwarcie nawet na pierwszej randce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+3 / 3

@mojekonto300 A przy okazji roznosi syfilis, HPV, HIV itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-3 / 3

@kraken11 skąd niby u dziewic HIV?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+1 / 1

@mojekonto300 Miałem na myśli twój obraz wartościowego faceta, to po pierwsze. Po drugie: bycie dziewicą i bycie nosicielem wirusa HIV wzajemnie się nie wyklucza. HIV można się zarazić nie tylko poprzez stosunek ale także poprzez kontakt z krwią zarażonego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-3 / 3

@kraken11 pomysł - kto prędzej się zarazi - Leonardo dupczacy setki dziewic, czy desperat który się skusi na 30 letnia kobiete po 3 erazmusach i wycieczce do Egiptu. Owszem - hivem możesz zarazić się nawet poprzez igłę. Ale jakie ma to znaczenie? Kto ma więcej kontaktów z narkomanami - skromna dziewicą, czy miłośniczka erazmusow?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+1 / 1

@mojekonto300 Ale dlaczego zakładasz, że twój typ "wartościowego faceta" będzie sypiał z samymi dziewicami? Tja, już widzę te laski, które się całe życie szanowały by oddać się temu buhajowi, co pół miasta przyleciał. Kobieta, która się szanuje sama będzie zwracała uwagę na przeszłość seksualną potencjalnego partnera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-3 / 3

@kraken11 a dlaczego miałby wybierać przechodzone, jeśli może wybrać swieza? Tak, kobieta woli być piąta kochanka Leonarda do caprio niż jedyna kobietą mieczaka. Zauważ że jest mały procent mężczyzn mających dętki kobiet i coraz wieksza grupa (30 %?) Inceli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+1 / 1

@mojekonto300 Ale Ty naprawdę uważasz, ze ktoś taki sypia z samymi dziewicami? A po drugie jak można mówić o innym człowieku "przechodzone", "świeżą"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-3 / 3

@kraken11 są tacy którzy zaliczają tylko dziewice. Ich prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+1 / 1

@mojekonto300 Jak obie zgody wyrażają zgodę, to ok. Jakoś nie chce mi się wierzyć, ale ok, nie będę się kłócić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dusioleczek
+4 / 4

w dużym skrócie -> z kościoła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glupiawrednabrzydkagruba
+4 / 4

Ogolnie rozumiem faceta. Ale reakcja trochę przesadzona. Ja bym dokończyła kolacje, bo zjeść przecież razem mozna. Zapłaciłabym za siebie, ewentualnie za nas obu, jesli to ja zapraszałam i zyczylabym powodzenia w dalszym poszukiwaniu partnera. A na pytanie dlaczego mozna odpowiedzieć: boo nie jestem desperatem albo: bo szukam dziewicy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pletiks
+2 / 6

Dzisiaj dziewictwo ma mniejsze znaczenie niż kiedykolwiek, natomiast osobiście używanego "towaru" bym nie chciał bez badań lekarskich, i w drugą stronę tak samo także bez focha moje drogie :D Dodatkowo jeśli chcemy mieć zdrowe społeczeństwo to można robić tak jak w Turcji, urzędnikowi stanu cywilnego przyszły mąż i żona musi przedstawić wyniki badań lekarskich że są zdrowi :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
-4 / 6

@Pletiks chyba cie... zobacz sobie kulture islamu. tylko na zachodzie gdzie feminizm wypral kobietom mogzgi a z facetow zrobil simpow i bety. w wiekszosci swiata dziewice ciagle sa w cenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qbikkkk
-1 / 1

Kiedys jak bylem niesmialy to tak splawialem nieatrakcyjne kobiety (na Sympatii ofc :D )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Asravaf
+1 / 1

z syfiastej dziury jak każdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+3 / 5

za cholere nie rozumiem tej pogoni za dziewictwem,
szczerze mowiac to wolalbym zeby moja partnerka byla gwiazda porno, ale laczyly nas wspolne zainteresowania cele wartosci, niz zeby byla dziewica i nie mielibysmy nic wspolnego
bo naprawde wiecej satysfakcji bedziesz mial bedac jej ostatnim niz bedac jej pierwszym (no chyba ze po zwiazku z toba stwierdzi ze woli byc lesbijka)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-5 / 5

@mieteknapletek nie rozumiesz jak puszczalstwo niszczy psyche kobietom. Poczytaj jak kończą pornogwiazdy. Depresję narkotyki samobojstwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+4 / 4

@mojekonto300
wiesz... nawet gwiazda porno byla kiedys dziewica

a jak gwiazdy porno koncza? roznie
candy barr zmarla w wieku 71 lat na zapalenie pluc
Lisa Duran wyszla za swojego fana i zmarla w wieku 81 lat
Teresa Orlowska ma 69 lat i poza problemami finansowymi jej firm w niemczech, ona sama ma sie dobrze
takich przykladow jest wiecej, wiec moze problem lezy nie w byciu gwiazda porno, ale w tym jak niektore aktorki sa traktowane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+5 / 5

@mojekonto300
czesciej od kogo?
druga sprawa, korelacja nie oznacza przyczynowosci,
wiele kobiet ktore laduja w branzy porno czesto mialy problemy zanim tam sie znalazly. rzuc okiem w zyciorysy i czesto to byly kobiety wykorzystywane seksualnie od mlodosci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+5 / 5

@mojekonto300
w nadmiarze to i nawet woda szkodzi,
natomaist co do sexu to badania sugeruja ze czesty sex jest jak najbardziej dobry dla zdrowia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+5 / 5

@mojekonto300
"Puszczalstwo ryje im banie."
ale wiesz ze dla organizmu nie ma roznicy czy kobieta uprawia sex z partnerem z ktorym ma zalegalziowany zwiazek czy nie, tylko to czy ten sex byl dobry

"Przez oksytocynę."
mozesz rozwinac jak oksytocyna ma negatywny wplyw na kobiety?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-4 / 4

@mieteknapletek powoduje przywiązywanie się. Przywiąże się i zostanie porzucona. I tak 100 razy. Co się dzieje z psychika dziecka które jest notorycznie porzucane? Putin tak miał. Ma ogromne znaczenie czy zostanie porzucona. Ogromne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+4 / 4

@mojekonto300
nie wiem czy zauwazyles, ale
1 - kobiety nie sa dziecmi
2 - putin nie jest kobieta
tak ze twoj argument jest idiotyczny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borg8472
0 / 0

fajny tekst, tylko błagam, zacznij używać przecinki, momentami musiałem po dwa razy czytać aby zrozumieć o co ci chodziło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sandalarz
+1 / 1

Przestańcie proszę was bardzo i tak dzietność jest niska. ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Strawberry_44
+1 / 1

DonSalieri " Ale jeśli to wystarczy, to znam;) "- piękny knockout

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rubberduck13
+2 / 2

Dotarłem do końca komentarzy (na razie). Jedno, z czym to powyższe bicie piany się skojarzyło to historia opowiedziana przez Karolaka w "Testosteronie". Jezus, Jezus, Jezus, alleluja... Rok chrześcijański pełną gębą xD
Dajcie sobie luzu trochę, ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem