Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
809 829
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M michalSFS
+29 / 49

Wkuwieni rolnicy i tak zagłosują na pis.
Dochodzą emeryci w sporej mierze i patologia.

Polska stoi emerytami, rolnikami i patologią.
Mądry zastanawia się na kogo głosować. Mniej zdeterminowany oleje. Głupi nie ma wątpliwości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 kwietnia 2023 o 19:05

K krzychad
+2 / 12

@jakisgoscanonim dlatego nie jest mi żal emerytów, którzy głosowali i dalej popierają PiS że lekarstwa drogie, że ich brak, że do lekarza się nie mogą dostać, że dostali podwyżkę czynszu/ogrzewania, że podatek od nieruchomości im podnieśli.... - niech idą do jedynej słusznej partii niech tam miałczą lub do kościoła :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kontousun1ete
+8 / 8

@krzychad Są też emeryci którzy gardzą PiSem i nie tylko PiSem, niestety to mniejszość - i Ci cierpią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakisgoscanonim
+2 / 2

@Ella111111 No nie wiem, wydawało mi się, że raczej rodzi się coraz mniej dzieci, a dawniej rodziło się dużo więcej i to są obecnie emeryci i ci którzy niedawno przeszli lub właśnie przechodzą na emeryturę. Teraz to chyba już sami emeryci stanowią przynajmniej 1/3 całego społeczeństwa, a to już dużo, a tam jest jeszcze reszta. Tylko, że emeryci to zdecydowanie jedna najliczniejszych grup wyborczych, patola nie jest przecież aż tak powszechna, a rolnicy to mimo wszystko nieduża grupa. Także te grupy to po prostu pomniejsze grupy wyborcze. Więc te grupy spokojnie razem stanowią sporo więcej niż 1/3 głosów, może nie 2/3, ale pewnie gdzieś pomiędzy. Oczywiście trzeba brać pod uwagę, że wśród tych grup jest wiele osób, które nie popierają pis, a więc ta liczba spada do 1/3. Mimo wszystko i tak jest dużo głosów, 1/3 z tych ponad 1/3, no to nie za dużo z tych grup jest innego zdania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-1 / 1

@Ella111111
Pracujących jest w polsce ~17mln, z tego milion imigrantów, ponad 3mln budżetówki, wiele spółek skarbu państwa czy dotowanych przedsiębiorstw, czyli beneficjenci system. Narzekająca budżetówka nie zagłosuje za zmianami które mogą urynkowić niektóre sektory (np edukację), wprowadzą odpowiedzialność zawodową ... Tylko jakaś część pracujących chce zmian, ta dojona podatkami :) Ale zastrajkujesz to Cię zwolnią, w końcu pracujez na warunkach rynkowch, a nie w "państwówce". Musisz być przydatny, efektywny, a nie strajkować. No i oczywiście płacić podatki, bo innym się należy a zarabiasz dobrze dzięki PISowi :)
Polacy niepokorni - to niestety mit.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-1 / 1

@Ella111111
No właśnie, po co się użalać? Co konkretnie zrobiłaś że masz takie roszczenia czy żale w stosunku do innych? Świat zmienia się zaczynając od siebie. Zorganizuj manifestację, skrzyknij ludzi, pokaż jaja.
Nie podobają Ci się przytoczone fakty? 2/3 społeczeństwa to właśnie zwolennicy socjalu i zamordyzmu a nie cięmiężona większość pragnąca zmian.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawel24pl
+11 / 19

Opowiem wam teraz anegdotę. Otóż w czasach PRL, wiecie, ścisła cenzura, w pewnej wsi koncert chciał dać zespół o pięknej nazwie "Prze*****e". Niestety, źle by to wyglądało na plakatach, więc sprytny sołtys tejże wsi postanowił zmienić nazwę na "Nie Jest Dobrze". Historyjka kończy się happy endem, zespół się zgodził, koncert był udany. A teraz przechodzimy do głównego powodu, dla którego to opowiadam.

Jeśli dla 35% to nadal jest najlepsze wyjście na scenie politycznej, to nie jest dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 kwietnia 2023 o 19:07

avatar koszmarek66
+5 / 15

Te 35% też jest wkruwionych. Ale się dzielo... no i ten Tusk antychryst brukselski!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+16 / 28

Duża część elektoratu PiS to ludzie, którzy uważają, że PiS to mniejsze zło niż PO. :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+11 / 23

@dokturbasen
Trzeba być naprawdę ograniczonym żeby oczekiwać zmian na lepsze głosując w kółko na przemian na PiS albo PO. Tusk i Kaczyński szczują na siebie Polaków, a za kulisami śmieją się ze stada naiwnych baranów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+6 / 8

@Ogi1988
"Trzeba być naprawdę ograniczonym żeby oczekiwać zmian na lepsze głosując w kółko na przemian na PiS albo PO"
co w takim razie powiesz o ludziach ktorzy nie glosuja i oczekuja zmian

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+2 / 6

@karolina1128 Jak dla mnie - w Kraju byłoby znacznie lepiej, gdyby jedni i drudzy zniknęli z polityki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
-1 / 5

@saz06 popieram i tak staram się głosować :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-1 / 5

@karolina1128 czyli dzisiaj dajesz pisowi 3 kadencję , jak wczesniej zapewne dudzie dałaś drugą kadencję- i żadnej refleksji że to głupota ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-4 / 6

@Ogi1988 ciekawe , to bardzo głupi i ograniczeni są w USA ,chyba że to ty jesteś ograniczony że ci to przeszkadza bo jakoś nie ma żadnej sensownej partii która miała by program dla milionów Polaków . żadnej a jednak ty ciągle żyjesz mrzonkami. jak bardzo jesteś ograniczony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
+2 / 14

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grzegorzkonopacki1
-1 / 15

No ale patologia i głupcy zadowoleni wiec to jest te 35%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemini1234
+7 / 17

Kiedyś to był hardy naród. Powstania, zrywy narodowe, strajki, protesty. Teraz to skapaniały ludek z przetąconym kręgosłupem bez jaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-2 / 20

@gemini1234 8 lat urabiania w nienawisci, to przynosi efekt , Hołownia stoi przeciw PO, mentzen uważa PO i pis za to samo zło - tu jest wielu debili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+2 / 4

@gemini1234 Nie żeby cos, ale najczęściej te powstania nie przyniosły nam nic dobrego. Może dlatego nie mamy już chęci na powtórkę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+8 / 18

Emeryci są zadowoleni.
"Stróże prawa" są zadowoleni.
Kler jest zadowolony.
Więźniowie są zadowoleni.
Margines społeczeństwa jest zadowolony.
Osoby nisko wykształcone są zadowolone.
"Samotne madki" są zadowolone.

To teraz się zastanówcie, ile łącznie procent społeczeństwa stanowią wszystkie wyżej wymienione grupy. Jest to liczba dwucyfrowa, i to całkiem spora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TRUTHFUL
+4 / 10

@Wolfi1485 Spora część emerytów nie dała się kupić. Co do reszty grup pewnie masz rację...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lingerer
+1 / 9

@Wolfi1485 nie ściemniaj w ZK wygrywało i wygrywa PO/KO
co do innych z twojej listy też można by dyskutować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+5 / 9

Patologia zadowolona ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
+2 / 2

skutecznie każdą grupę skłócili ze sobą i wszystko co złe to wina tych innych, więc poparcie nie spada. Jeszcze są media i przybudówki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
0 / 2

@swosek Bez przesady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 9

Rolnicy i tak zawsze byli, są i będą za PISem, więc zaedytuj demota i usuń ich (zamiast nich możesz dać np. prawników, oni też próbowali włączyć z nielegalnymi reformami sądów, ale ludzie ich nie poparli, bo nie rozumieli postulatów).
Do tego patologia, emeryci, niewykształceni, debile tylko tym razem z dyplomami, którzy np. uwazają, że nie płacą żadnych podatków, beneficjenci zasiłków, więźniowie, samotne madki (nie mylić z matkami), większość księży, naziole, większość wsi i mamy 35%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 kwietnia 2023 o 22:49

avatar Slawa238
+3 / 5

@Cammax To dość powszechna wiedza, że od lat w zakładach karnych wygrywa PO, ale jak nie wiesz to możesz wygooglować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+2 / 4

@Slawa238 wydaje mi się, żeto wynika z tego, że więźniowie rzadko głosują na partię, za której kadencji poszli siedzieć. Bo wielu z nich jest tak zdemoralizowanych, że nie zdaje sobie sprawy, że siedzą za popełnione przestępstwo, tylko uważają, że "za niewinność"/"przez rząd". Ten co zabił Adamowicza, to też krzyczał, że siedział przez PO i był za PISem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+1 / 1

@Slawa238
Za to w zakładach psychiatrycznych i w domach starców dominuje PiS. Tu trochę wymuszone, bo partia jeździła i męczyła ludzi, byle postawili krzyżyk...

Swoją drogą ciekawe z czego wynikają te głosowania na PO w więzieniach. Może nie lubią pedofili, a pis ich karmi i broni na nieznaną dotychczas skalę. Albo z żalu, jak pisał Cammax. _+ przypadki indywidualne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 kwietnia 2023 o 11:45

avatar Slawa238
-1 / 1

@michalSFS Zapewne masz równie błyskotliwą analizę preferencji wyborczych w zakładach psychiatrycznych. Tylko nie zapomnij zaraz potem wygłosić żalu, że PiS niszczy psychiatrię, wzrasta liczba samobójstw i chorzy są stygmatyzowani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+1 / 1

@Slawa238
Tu nie muszę mieć analizy. W zakładach psychiatrycznych sprawa jest prosta, głosują na podobnych sobie - "swoich"..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
-1 / 1

@michalSFS Próbowałam ci dyskretnie zasugerować, żebyś nie ośmieszał się próbą stygmatyzacji osób chorych psychicznie, ale albo nie zrozumiałeś, albo to jest po prostu silniejsze od ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+3 / 7

Emeryci z 13,14,15,16,17,18... emeryturą.
Madki z bombelkami
Patola
Mimo wszystko zrobili wiele dobrego: blokada uchodźców z zachodu, blokada uchodźców ze wschodu, polityka obronna i pomoc Ukrainie.
Samo 500+ też nie jest złe, ale powinno być obwarowane zasadą, że chociaż jeden rodzic pracuje!!!
Emerytury - zwolnić z podatków i nie dawać dodatkowych emerytur przed każdymi wyborami.
ZUS- Największy bandyta dla każdego prowadzącego działalność gospodarczą. Haracz, który dobija małe i średnie firmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+3 / 3

@elefun
Jaka blokada uchodźców? Za żadnego rządu nie mieliśmy tylu uchodźców z niebezpiecznych rejonów co teraz. Wykluczam Ukrainę, chodzi mi m.in. o Bliski Wschód.

Polityka obronna - jaka polityka? Wymienili sztab, zastąpili doświadczonych wojskowych swoimi BMW, różnymi Maciusiami. Kupują szrot zza granicy po cenach powyżej przyzwoitości. Ktoś tam na tym korzysta. Nie zmodernizowali wojska, tylko je zaszrotowali. Z Rosją niby wojują, a tak naprawdę robią dobrą robotę dla niej. Z UE kłócą się, jesteśmy Iranem Europy. Dla USA jesteśmy mało znaczącym wasalem.

Pomoc dla Ukrainy - poszli za ludem, ok, ale to też nie do końca tak. Od lat polscy politycy wykupowali działki rolne na Ukrainie. Lepsze gleby, tania siła robocza. Mają tam biznesy i zależy im, aby tych biznesów nie stracić. Idzie produkcja roślinna na szeroką skalę. O wojnie wiedzieli wcześniej, zabezpieczyli co się dało .Teraz zaczną się lata, gdy na szeroką skalę będą płody rolne szły do Polski. Bo tania produkcja tam, a dobra sprzedaż u nas. Zarzną polskich rolników. Ci chyba jeszcze nie ogarniają tematu, w TVP nie usłyszą o tym.. Zboże o słabych parametrach jakościowych było tylko początkiem.

500+ jest patologiczne, bo rozwija patologie. Program jest ułomny. Powinno być w dobrach, a nie kasie i faktycznie dotyczyć rodziców, z których przynajmniej jedno pracuje. Swojego założenia oficjalnego - przyrostu - też nie spełnił. Spełnił nieoficjalne - wybory wygrał Pis.

Z emeryturami i Zus zgadzam się. Składek rodziny nie dziedziczy się, za to długi juz tak...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 kwietnia 2023 o 16:39

T TheSnorlax
-4 / 22

Dziwicie się że emeryci głosują na PiS jak im PO za ich rządów dawało 3 zł waloryzacji a sobie i swoim dawali po kilkanaście tysięcy miesięcznie?
Trzeba było być choć trochę mniej pazernym i dać ludziom chociaż bardziej przyzwoitą podwyżkę emerytur.
13 i 14 emerytura to rozdawnictwo, ale trzeba przyznać że zwykła waloryzacja prezentuje się lepiej niż za czasów PO.
Górnicy pamiętają jak PO do nich strzelało w czasie protestów. Rolnicy też co chwilę wtedy strajkowali. Podobnie pielęgniarki oraz nauczyciele.

W skrócie: PiS i PO to to samo. Gorzej że nie ma innej alternatywy dla wielu ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+11 / 17

@TheSnorlax

"PO za ich rządów dawało 3 zł waloryzacji "

Waloryzacja za PO była na podstawie inflacji, nie było inflacji to nie było waloryzacji. PiS daje dużo ale i tak poniżej inflacji, więc realnie PO dawało więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pletiks
+11 / 13

@TheSnorlax NIE, nawet nie porównuj PO i PiS, PO może byli kombinatorzy i cwaniaki ale robili to w granicach prawa i realnie wszyscy pracujący i emeryci mieli lepiej, gorzej miały tylko grupy niepracujące. PiS nawet nie udaje że przestrzega prawa tylko kradnie na potęgę zanim eldorado się skończy. Mojemu dziadkowi i mamie oboje z przeciętną emeryturą nigdy wcześniej nie brakowało pieniędzy na podstawowe potrzeby, zawsze nawet coś odłożyli, teraz brakuje im na wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 01jarecki
+5 / 7

@TheSnorlax "PO do nich strzelało w czasie protestów"?! Coś ci się nieźle w deklu poprzestawiało, albo tvpis za bardzo weszło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
-5 / 5

@01jarecki Może kulturalniej proszę! Czy to jest ten jaśnie miłości język opozycji i ich zwolenników?
A co do informacji to pewnie nasłuchałeś się fajnych frazesów Tuska o tym że rzekomo to kłamstwa. Mnie nie interesuje PiS czy PO. Mnie interesuje prawda, a prawdą jest to że STRZELANO do nich. Teraz fajnie się kłamie że "to byli opłacani przez PiS bandyci".
Filmik z demostracji: https://www.youtube.com/watch?v=nuMncbXcJe0
I łap starego demota w kwestii rządzenia PO. Rzeczywiście - w przeciwieństwie do PiS, kochali oni Polaków...ale o tym nie powiedzą przecież w równie "rzetelnej" co TVP", TVN.
https://ocdn.eu/zapytaj/MDA_/aa1deaaf77d3556f9c3d6a8cb43ead9f.jpg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2023 o 0:53

avatar 01jarecki
+2 / 2

@TheSnorlax O Tusku jak wyraźnie widać, wiem znacznie więcej od ciebie, a takie memy zachowaj dla elektoratu pis, oni łykają wszystko jak leci, ja akurat dobrze pamiętam jak to było, to jest tak jak bym napisał jeszcze z 10 razy, że jesteś id..tą to zaczęliby cię tak nazywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
-3 / 3

@01jarecki Jasne, idź mu zrób dobrze...a on Ci może da podwyżkę wieku do 70 lat i dobrobyt. Już to widzę jak naprawia on błędy po PiS-ie xDDD

Taaa, jasne że pamiętasz. A pamiętasz Amber Gold? Albo wiek emerytalny do 67? Albo mafię paliwową? Albo kradzież OFE? Albo przyjęcie uchodźców (aka. darmozjadów z Afryki)? A co może teraz powiesz że to wszystko bzdura. I od razu wytrącę ten argument - takie rzeczy mówiono jak TVP było w rękach PO. Podobnie ten mem pochodzi z czasów przed wyborami z 2015.

Widocznie nic nie wiesz jak było za PO - gigantyczne bezrobocie i praca na śmieciówkach. No chyba że jaśnie Pan był na wysokim stanowisku albo ktoś PiS zabrał komuś z rodziny SBecką emeryturkę i teraz płaczemy.

Powtarzam Ci po raz kolejny - PiS jest zły ale dopuścić do władzy PO to wybieranie pomiędzy dżumą a cholerą. Tusk i Kaczyński to jedna i ta sama banda.

Nigdy więcej tych fałszywych gęb w rządzie...a teraz idź jeść robaki które proponuje Trzaskowski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
-1 / 5

Niepracujący, mamy ich jakieś 42%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WisniaWisniewski
+6 / 6

Patrząc jak to się potoczyło u wschodnich sąsiadów, to ta liczba będzie rosnąć i nikogo nie będzie to już dziwić. Nawet jak 104% będzie w niektórych okręgach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pletiks
+2 / 4

Pis popiera może z 10%, chociaż bardziej prawdopodobne że 7%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Peppone
+5 / 7

Emeryci, radiomaryjcy, kibole wyklęci, patusy, antytuski, kler, madki, kilkadziesiąt tysięcy członków, tfu, partii wraz z rodzinami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PitBull9010
+2 / 8

LUDZIE, OGARNIJCIE SIĘ WRESCIE!!!
JAK TAK CZŁOWIEKI W POLSCE BĘDĄ GADAĆ, NIGDY NIE BĘDZIE DOBRE...


PISdusie (zważywszy na margines błędu, niewielką już formę poparcia, OLBRZYMIE KRZYWDY WYRZĄDZONE DOSŁOWNIE KAŻDEMU i ogólny debilizm rządzących, dopowiem tyklko, że jawny i bezczelny...) MAJĄ REALNIE GÓRA 5% POPARCIA...

ale dopóki ich z Wiejskiej NA WIDŁACH NARÓD NIE WYWLECZE, ONI BĘDĄ SOBIE GADAĆ, ROBIĆ I TWORZYĆ, CO IM SIĘ BĘDZIE ŻYWNIE PODOBAĆ, POCZYNAJĄC OD:
- ZAKŁAMYWANIA HISTORII I WYDARZEŃ (SMOLEŃSK 1940 I 2010),
- TWORZENIA NIKOMU NIEPOTRZEBNYCH, W NIEKTÓRYCH SYTUACJACH SKODLIWYCH (na pewno nie pomocnych) REFORM/RACZEJ COFANIA SIĘ DO ERY KAMIENIA ŁUPANEGO...
- ZAKŁAMANIA/FAŁSZOWANIA MEDIALNEGO, TUDZIEŻ NIELEGALNEJ (i bardzo kosztownej) DZIAŁALNOŚCI TELEWIZJI JAKŻE niePUBLICZNEJ...


...można by wymieniać więcej i dłużej, bo lista przewin obejmuje NIE 8 LAT, A 11, BO LUDZIE JU ZAPOMNIELI, ŻE PIS ROPIEPRZAŁ JUŻ W NAJLEPSZE POLSKĘ W LATACH 2004-2007...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-3 / 5

@PitBull9010 5% to może zbyt optymistycznie, bo mają bliżej 15% (te 30 w sondażach to są procenty spośród osób, które deklarują chęć wzięcia udziału w wyborach, a tych jest zwykle około 50%).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PitBull9010
+2 / 2

@Garfield2000

...to nie jest żaden optymizm, to poazuje tylko Nasą (czyli narodu) bezradność wobec tej całej machiny politycznej, która jak już konkretnie się dorwała, to nie ma ABSOLUTNIE ŻADNEJ metody, żeby się ich pozbyć, skoro NAWET W WYBORACH (TEORETYCZNIE DEMOKRATYCZNYCH) widać jak na dłoni, że Nasze głosy, zdanie i ogólny sprzeciw SĄ BEZ ZNACZENIA, BO pis MA WŁADĘ I MU WOLNO...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+1 / 5

Łooo panie. No jest jak jest, ALE jakby był Tusk to byłoby jeszcze gorzej. Za PO też kradli a w dodatku ośmiorniczki jedli - ZA NASZE - a emeryt tylko 2zł do emerytury dostał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 01jarecki
+4 / 4

@BrickOfTheWall Tyle, że w PO za "ośmiorniczki czy "zegarki" podawali się do dymisji, a w twoim pisie po wielomilionowych aferach awansują i kradną kolejne miliony, ale w tvp o tym nie usłyszysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+3 / 5

@01jarecki
Łooo panie. Jakby wygrał Tusk to musiałbyś przed Niemcem czapkę zdejmać a Żydowi płacić za to że żyjesz. A dzieci oddałby pedałom na in-vitro żeby im eutanazje i aborcje robili. A na Świętego Papieża-Polaka już Niemce plują Boga się nie boją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 kwietnia 2023 o 19:01

avatar 01jarecki
0 / 2

@BrickOfTheWall Widać człowieku w dupie byłeś i gówno widziałeś, a jak będę chciał posłuchać tępego pisowskiego bełkotu to włączę tvp, tobie jednak radzę włączyć myślenie, bo widać masz z tym problem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+1 / 1

@01jarecki
Łooo panie! Mundrego to i posłuchać mundrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+2 / 2

@BrickOfTheWall
XDDDD Wkręcaj go dalej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 01jarecki
-2 / 4

@mwa Wyraźnie widać, ze nie należysz do żadnej z tych grup.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PitBull9010
0 / 2

@mwa
to już sarkazm, czy TY SSERIO TAK MYŚLISZ?!!!

bo jak to drugie, to Cb nieźle poyebauo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Ntr01
+1 / 1

Idzie się wk....rwić!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
+4 / 4

To wcale nie jest 35%. To jest 35% z trochę ponad połowy uprawnionych, którzy w ogóle pojawią się na wyborach, więc de facto o tym co się w tym kraju dzieje decyduje jakieś 18% społeczeństwa. W ten właśnie sposób mniejszość decyduje o większości. Wygląda na paradoks, nie? Bo przecież demokracja to "wola większości" - tylko pod warunkiem, że wszyscy korzystają ze swojego prawa głosu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PeterGabriel44
0 / 2

Bo Polska to nie państwo tylko powiat. Umysłowy również.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yahu1983
-1 / 7

To że są wkurzeni, nie oznacza że opozycja wydaje im się lepszą alternatywą. Proste. Mi też wiele spraw się nie podoba, ale jakoś nie wierzę by opozycja lepiej sobie z nimi poradziła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem