@Duergh Otóż kto... pomóc finansowo np komuś takiemu gdzie firma upadła i by szukał pracy i nie martwił się... przez 1-2 miesiące... bo wiadomo, coś może upaść i osoba dana może zostać bez dochodu z dnia na dzień,,,,, za 1-2 miesiące zbajdzie coś na pewno bawet mniej płatnego ale znajdzie
@Duergh Nie wiem jak to wygląda teraz, ale swego czasu miałem somsiada który wysyłał dzieci na żebry i odsprzedawał to co dzieci wyżebrają innym pijaczką pod sklepem za alkohol, wszystko za czasów kiedy neostrada była dopiero w planach. Suma sumarum myślę że dzieciaki niezależnie w jakiej patologi powinny mieć możliwość zjedzenia czegoś pożywnego za darmo w szkole i wyrwania się na darmowe zajęcia pozalekcyjne albo jakąś świetlice na której mogą sobie odrobić lekcje.
Tobie się wydaję, że „sfinansowaleś go”. Współtworzymy świat, który go wyprodukował. Nie tylko jego ale o wiele gorszych ludzi. On był popsuty na długo przed 500+ i zrobiłby to samo bez.
Myślisz, że się od niego tak bardzo różnisz lub czy twoje ostatnie zdanie jest normalne? To jest świat który stworzyliśmy, świat w którym uważasz, że ktoś inny może „zdychać z głodu”. W którym jesteśmy tylko bydłem i w innych okolicznościach gdyby tobie się działy takie rzeczy, nie będzie pomocy. Będą wymówki, całe społeczeństwa będą spać spokojnie. Robimy to codziennie.
@Sok__Jablkowy Oczywiście. To wszystko zaszło już za daleko, aby zwyczajnie dało się to zmienić z dnia na dzień, zwłaszcza jedynie poprzez zmianę obecnej władzy - to jest w naszych głowach i charakterach - tak samo jak znieczulica społeczna - ona nie zniknie tylko dlatego, że znienawidzony polityk zostanie zastąpiony przez innego. Cały system trzeba zmienić, bowiem ludzie jako społeczeństwo żyją z nim w symbiozie.
@Pasqdnik82 konkretnie miałem na myśli tą patologie żyjącą z 500+ wiadomo że są przypadki gdzie można czy nawet powinno się pomagać.
@CoGitare W takiej sytuacji od zaraz zabrać dzieci z takiej "rodziny" i umieścić w domu zastępczym czy nawet domu dziecka (i tak było by im tam lepiej niż z takim "ojcem").
@Sok__Jablkowy Porównujesz mnie do mordercy dlatego że uważam że na świecie nie ma nic za darmo i na to co się ma trzeba zapracować ? Pomyśl następnym razem zanim takie bzdury będziesz wypisywał...
@Sok__Jablkowy . Zgadza się, to jest świat który stworzyliście. Wy, komuniści. Nieważne czy ateistyczni z PZPR czy kościółkowi z PiS. Komuna to zawsze zło.
Nie powiedziałem że jestem dobry, ale tylko dlatego że jest to pojęcie całkowicie względne i przyznam że mam na to wyjebongo co ktoś twojego pokroju o mnie sądzi.
@pokos nie wiem czy się śmiać czy płakać conty bredzisz. Pzpr? Bo był obowiązek pracy i każdy musiał iść do roboty a policja jeździła po barach szukając "bumelantow" ten gościu to twór takich baranów jak ty którzy mogą tylko walić frazesy bo własnej myśli nie są w stanie wskrzesić
Mamy wystraczającą wiedzy, zasobów i ludzi, żeby ochronić każde dziecko. Potrafimy stworzyć świat, ,w którym każdy na świecie ma dach nad głową, ciepło, jedzenie i jest bezpieczny. Zamiast tego wybieramy „mam wyj***ne”. To się nie skończy na tym dziecku, dopóki będziemy udawać, że nie jesteśmy współodpowiedzialni.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 maja 2023 o 9:08
@Bigoszprawiczka . Mylisz się bardzo, zapewne z racji wieku nie znasz tego z autopsji a tylko z nieścisłych przekazów. Otóż nie było obowiązku pracy tylko był obowiązek zatrudnienia, a to nie to samo. Obywatel miał mieć etat i stawiać się do zakładu pracy, natomiast tam bardzo często obowiązywała zasada "czy się stoi czy się leży, dwa tysiące się należy". Istniało tzw. ukryte bezrobocie, co polegało na tym że każdy miał formalne zatrudnienie, nawet jeśli nie miało to sensu gospodarczego. I wtedy kasę dostawał praktycznie za nic, podobnie jak dzisiaj.
@Sok__Jablkowy chyba ty go wyprodukowałeś, na pewno nie ja. To tacy "obroncy" jak Ty produkują takie szmaty, broniąc ich doprowadzacie do tego, że czują się niewinni swoich czynów, bo "przecież to przez innych taki jestem".Ja bym takim wyrywał wątrobę. Mam gdzieś "obrońców patologii". Dla mnie taka menda powinna być zaszczepiona Pavulonem.
@pokos A co ma ateizm z tym wspólnego? Więcej wspólnego ma płeć, zarówno mężczyzn jak i kobiet jest więcej niż ateistów, ale to nie płeć determinuje komunizm. Jeśli masz do ateistów uprzedzenia, to je zweryfikuj, bo brak wiary w bożki niczego złego nie czyni. To komunizm promował ateizm, a nie na odwrót.
@Sok__Jablkowy „To jest świat który stworzyliśmy, świat w którym uważasz, że ktoś inny może „zdychać z głodu”. W którym jesteśmy tylko bydłem i w innych...”
Jeśli chodzi o zdrowych nierobów, tak śmiało mogliby zdychać z głodu. Nie chcą pracować i zarobić na własną żywność, to już ich problem.
Socjalu dla ludzi zdrowych zdecydowanie w ogóle nie powinno być, bo tworzy to patologie, jak i pewne nierówności społeczne, gdzie jeden pracuje aby drugi nie musiał, choć oboje są zdrowi.
Powiedz jaka jest sprawiedliwość, ja mam firmę, pracuję fizycznie jak i umysłowo, po 10-12 godzin dziennie, choć jestem niepełnosprawny i finansuję zdrowych nierobów. Gdzie tu sprawiedliwość? Jestem ewidentnie jeleniem który daje się wykorzystywać.
No i gdy ktoś zachowuje się jak bydło, należy go też traktować jak bydło.
Śmieszy mnie humanitarne traktowanie morderców jak i przestrzeganie praw człowieka w ich przypadku. Pomimo że oin bez problemu te prawa komuś odebrali, nie dostosowali się do norm społecznych, więc dlaczego mają mieć jeszcze jakiekolwiek prawa po skazaniu i jednoznacznych dowodach winy?
Jeśli ktoś zabił ze szczególnym okrucieństwem i dowody są na tyle "twarde" że da się bez problemu rozpoznać dzięki nim sprawcę, zdecydowanie powinien kończyć na szubienicy.
Powiedz, po co takiego utrzymywać przez 50 lat czy do końca jego życia?
Choć może nie szubienica, są o wiele lepsze metody, jak zrobienie z takiego dawcy organów do przeszczepów, chociaż na coś się przyda.
Więźniów nie można nawet zmusić do pracy, bo jest to niehumanitarne traktowanie. Tak jakby oni swoje ofiary traktowali w sposób humanitarny... Trzeba im zapewnić dobre wyżywienie, bo dawanie im minimalnych racji żywnościowych, potrzebnych aby przeżyli, jest niehumanitarne. To samo brak natychmiastowego dostępu do lekarza jest niehumanitarny, czyli co? Reszta społeczeństwa która nie popełniła przestępstwa jest wtedy traktowana w sposób niehumanitarny, czekając miesiącami na wizyty lekarskie.
„On był popsuty na długo przed 500+ i zrobiłby to samo bez."
Zgadza się, jednak jaki jest sens finansowania takich, skoro finansowanie nie sprawia u nich jakiejkolwiek poprawy ich stanu?
Powiedz po prostu jaki jest sens finansowania zdrowych nierobów przez ludzi pracujących? Po co ich w ogóle finansować?
Powiedz jak to jest, najpierw piszesz „Tobie się wydaję, że „sfinansowaleś go”. Współtworzymy świat, który go wyprodukował" a za chwilę że „Polska to nie świat"
Tak, gdy ktoś pracuje, to współfinansuje 500+ czy też więźniów.
I nie, nie współtworzymy świata który go wyprodukował. Bo to nie świat go takiego zrobił, on sam się taki zrobił. Sam chciał taki być, robił to z pełną świadomością tego co robi.
Stawał się zdegenerowany na własne życzenie. Nie mów tylko że go "znajomi" mogli w to wciągnąć i przez nich taki się stał. Bo po prostu nie rozumiem takiego wytłumaczenia, z owymi znajomymi mógł zerwać jakikolwiek kontakt gdy ci zaczynali sprowadzać go na złą drogę, ale on ją obrał z pełną świadomością, zapewne sprawiało mu to też radość.
Jedynie jego rodzice mieli jakikolwiek wpływ na jego zachowanie, a którego nie mógł na bardzo wczesnym etapie rozwoju samodzielnie wybrać, czy zrezygnować, więc to oni mogli mieć wpływ na jego wybory. Choć niekoniecznie, znam podobnych mu zdegenerowanych zdrowych nierobów z wyboru, którzy wywodzą się z jak najbardziej normalnych rodzin jak i zamożnych.
Tacy jak Ty bronią ich, że nie są w pełni odpowiedzialni za swoje czyny, bo to świat ich takich uczynił. Może Ty jesteś odpowiedzialny przez te bronienie? Pokazujesz im że to nie oni są winni, tylko to całe społeczeństwo jest winne, bo ich takich stworzyło. Przez co też będzie takich coraz więcej, bo coraz bardziej przerzucacie winę z degeneratów i ludzi nieprzestrzegający żadnych zasad społecznych na całe społeczeństwo.
„Potrafimy stworzyć świat, ,w którym każdy na świecie ma dach nad głową, ciepło, jedzenie i jest bezpieczny"
Raczysz żartować, tak?
Komunizm nigdy jeszcze nie zadziałał, nigdy. Nie
@pokos Sam chyba "zapewne z racji wieku nie znasz tego z autopsji". Kasę dostawał taki pracownik za obowiązek codziennego stawiania się w miejscu pracy i wykonywania obowiązków, jakie by one durne nie były. Nie było to więc otrzymywanie pieniędzy za nic i taki osobnik często nie miał pojęcia, że jego praca nie jest do niczego potrzebna (bo organizacja pracy była wadliwa) a w dodatku wmawiano mu, jaki to jest potrzebny na danym stanowisku. Były wtedy dopłaty do pensji (zauważ - do pensji, a nie dla bezrobotnych) tzw. rodzinne, które zależały od poziomu dochodów w rodzinie.
„Jeśli chodzi o zdrowych nierobów, tak śmiało mogliby zdychać z głodu. Nie chcą pracować i zarobić na własną żywność, to już ich problem.”
Od którego wieku i czemu tego wieku człowieka?
„Socjalu dla ludzi zdrowych zdecydowanie w ogóle nie powinno być, bo tworzy to patologie, jak i pewne nierówności społeczne, gdzie jeden pracuje aby drugi nie musiał, choć oboje są zdrowi.”
Masz prawie podobne konsekwencje w przypadku braku socjalu. Tylko większe nierówności społeczne.
„Powiedz jaka jest sprawiedliwość, ja mam firmę, pracuję fizycznie jak i umysłowo, po 10-12 godzin dziennie, choć jestem niepełnosprawny i finansuję zdrowych nierobów. Gdzie tu sprawiedliwość?”
Nie twierdzę, że to jest sprawiedliwe. Twierdzę, że jeśli się upieramy na taki świat, to jest to zło konieczne.
„No i gdy ktoś zachowuje się jak bydło, należy go też traktować jak bydło.”
Identyczne zachowujesz się jak rodzice Kamila.
„Więźniów nie można nawet zmusić do pracy, bo jest to niehumanitarne traktowanie. Tak jakby oni swoje ofiary traktowali w sposób humanitarny.”
Czyli uważasz, że powinniśmy się zachowywać jak więźniowie. W związku z tym jaki jest sens więzienia, skoro jedni mogą coś robić legalnie, a inni nie?
„Zgadza się, jednak jaki jest sens finansowania takich, skoro finansowanie nie sprawia u nich jakiejkolwiek poprawy ich stanu?”
To są pieniądze dla dzieci, rodzice jej ukradli. Finansowałeś dziecko, po takie są normy życia w społeczeństwie. Teraz dopiero zaczynasz finansować rodziców. Też dlatego, że takie mamy normy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 maja 2023 o 0:11
@yankers
„Powiedz po prostu jaki jest sens finansowania zdrowych nierobów przez ludzi pracujących? Po co ich w ogóle finansować?”
Bo wola przetrwania jest silniejsza od przestrzegania prawa. A więc jest większe ryzyko, że nas zabiją, jeśli są głodni.
Powiedz jak to jest, najpierw piszesz „Tobie się wydaję, że „sfinansowaleś go” - mieszkasz w Polsce, ja nie. Zdanie dotyczy konkretnej osoby mieszkającej w Polsce.
„Współtworzymy świat, który go wyprodukował" - dotyczy wszystkich ludzi „a za chwilę że „Polska to nie świat"” odpowiedż do konkretnej wypowiedzi.
„Bo to nie świat go takiego zrobił, on sam się taki zrobił.”
Każdy z nas jest częściowo produktem otoczenia. Oczywiście też biologia może grać rolę (n.p. Psychopaci, socjopaci, uszkodzenia mózgu). Ale pomijając takie przypadki, częściowo nasze zachowanie jest uzależnione od zewnętrznych wpływów.
„Tacy jak Ty bronią ich, że nie są w pełni odpowiedzialni za swoje czyny, bo to świat ich takich uczynił.”
Nie bronię jego. Rozumiem, że świat który stworzyliśmy tworzy takich ludzi, mimo, że mamy to w sobie, by stworzyć taki, który byłby lepszy.
„Pokazujesz im że to nie oni są winni, tylko to całe społeczeństwo jest winne, bo ich takich stworzyło.”
Nie twierdzę, że inni są winni. Twierdzę, że możemy stworzyć warunki, które redukują liczbę takiego zachowania i ochroni dzieci, kiedy taki człowiek powstaje z innych przyczyn oraz że świadomie tego nie robimy.
„Komunizm nigdy jeszcze nie zadziałał, nigdy.”
Skąd Ci się wziął komunizm?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 maja 2023 o 0:10
@pokos Różnica była taka, że on musiał na tym formalnym etacie jednak siedzieć te 8 godzin, plus dojechać i wrócić i czasem coś tam jednak zrobić, potrzebnego, czy nie. W efekcie miał mniej czasu i sił na chlanie, chuliganienie, szukanie zaczepki, znęcanie się nad kimś. Pozorne zatrudnienie jest lepsze, niż pusty socjal, nawet jeśli ekonomicznie wychodzi na to samo.
@Duergh tylko widzisz wszystko fajnie i co z tego jak zgodnie z treścią tego demota sąd umorzył sprawę o odebranie praw. Prawo mamy nie takie złe tylko co z tego jak sądy go nie respektują tutaj jest problem.
@pokos Do niczego Cię nie przekonuję. Uszczegóławiam jedynie. Są tu młodzi ludzie, którzy komunę znają jedynie z opowiadań, a opowiadania, jak to opowiadania, często zawierają sporo przesady, bo starsi, gdy opowiadają o czasach swojej młodości, starają się robić z siebie bohaterów - jak to mieli ciężko za komuny a i tak przetrwali.
Znalezione na f-b pod wpisem o tej tragedii. Znajoma znajomego (pisownia oryginalna). Cytuję tylko fragment, ale taki, który nie zmienia kontekstu:
"Kilka lat temu agresja ojca była tak ogromna, że omal nie zabił…. Dostał niebieską kartę i…..to mama musiała się wyprowadzić, bo sprawa w sądzie trwała miesiącami….. Mama wróciła po 2 latach do domu. Bo przecież MUSI NOSIĆ SWÓJ KRZYŻ DLA ZBAWIENIA SWOJEGO MĘŻA. BO PAN JEZUS POSTAWIŁ JĄ NA DRODZE TEGO NIEDOBREGO CZŁOWIEKA, ŻEBY POZNAŁ DOBRO"
Kurtyna... (to już moje).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
10 maja 2023 o 0:27
@michalSFS Dobra dobra.
Jak z tym ojcem biologicznym było to najpewniej wiemy tylko z zeznań matki, rzekomych świadków i tyle.
"Omal nie zabił" ... fajne takie dopisywanie dramaturgii, ale na razie jedyny co tutaj zabił to ojczym.
Dalszy fragment o biednej matce i dosrywanie kościołowi (tak przy okazji, bo czemu by nie) kompletnie już od czapy. Pierwszy mąż omal jej nie zabił... dlatego poszła do drugiego kolesia, który w wieku 7 lat z kolegą zamordował koleżankę, regularnie dokonywał kradzieży, rozbojów, miał na koncie wielokrotne akty agresji i więzienną przeszłość (wyszedł z mamra w 2019 roku właśnie za rozboje itp).
No to zajebiście - że tak to ujmę.
Ucieka od chłopa, który "omal nie zabił" i ląduje w ramionach innego oprawcy.
Więc winna jest cała trójka, albo pierwszy mąż został wkręcony (co by mnie wcale nie zdziwiło).
W tym kraju ojciec ma odbierane prawa praktycznie na wniosek matki, a być oskarżonym o pobicie i agresję wobec kobiety banalnie łatwo. W tym kraju facetowi nie wierzy NIKT. Absolutnie kur...a nikt.
Kobieta załatwia sobie kilka siniaków, świadka i nawet ja mogę być z marszu brutalnym damskim bokserem - i NIKT mi nie uwierzy, że jest inaczej.
I ja nie mówię jednocześnie, że takie zjawiska się nie zdarzają, albo nie mówię, że ojciec biologiczny to jest święty człowiek. Nie, bo swoje za uszami pewnie ma, może nawet to o czym piszesz.
Ale kur...a ostatecznie to nie on zabił, tylko bydlak, do którego babsztyl uciekł.
To nie obwiniajmy pochopnie biologicznego ojca, bo znając realia nie mamy pojęcia jak było naprawdę, a ostatecznie to jednak nie on okazał się potworem.
A i kobieta nie wygląda mi na taką zbyt rezolutną, bo jak ucieka od jednego oprawcy do drugiego i pozwala katować własne dzieci to przepraszam bardzo kto to ciężkiej kur..y zostawił jej prawa rodzicielskie.
Ta kobieta powinna mieć ustawowy zakaz rozmnażania się, przymusowa sterylizacja i elo.
@Iasafaer
Tu chodzi o inną sytuację. Wypowiadała się córka o swoim doświadczeniu z patologicznej rodziny pod artykułem na powyższy temat. Dramaturgia...raczej dramat rodzinny. Nie mam powodu, by sądzić, że było inaczej. Kobieta pisała publicznie, z własnego konta, nie jakiś troll.
Dosrywanie kościołowi nie jest z czapy, to właśnie takie postawy często "pokutowały" w rodzinach "religijnych". Pewnie nadal tak jest.
@michalSFS "Nie mam powodu, by sądzić, że było inaczej"
Właśnie powód jest, bo w tym kraju facet jest zawsze na przegranej pozycji.
Słuchaj jak moja żona teraz zadzwoni na policję, że ja ją biję to w pierwszej chwili jak przyjadą to oni mnie na glebę położą, zakują, zawiozą na komendę i tam EWENTUALNIE dopiero zaczną zadawać pytania.
A nie daj Bóg żona w między czasie nabije sobie kilka siniaków to mam miesiące, jeśli nie lata wyjęte z życia na udowadnianiu, że nie jestem wielbłądem.
Nie wierzysz? To sam spróbuj.
Ja tam nie przeczę, że agresja ze strony facetów to JEST zjawisko dosyć powszechne.
I tak, całkowicie jest dla mnie jasne, że kościół ma w tym swój duży udział.
Tylko ja już jednak patrzę przez pryzmat współczesności. To o czym Ty piszesz to były zjawiska powszechne i typowe dla czasów minionych, a obecnie w dobie coraz większej świadomości kobiety mamy do czynienia z zupełnie innymi zjawiskami.
Jeszcze parędziesiąt lat temu rzeczywiście kobieta była uzależniona od mężczyzny i bała się z czymkolwiek pójść na policję. Dzisiaj kobiety potrafią żyć samodzielnie, są świadome.
Ja tym bardziej sceptycznie do tego podchodzę, że większość tego typu sytuacji znamy wyłącznie z relacji kobiety, natomiast facetowi się Z ZASADY nie ufa. Właśnie pokutuje doświadczenie z lat minionych, że agresorem był mężczyzna, podczas, gdy dziś agresorem coraz częściej jest kobieta.
Szala agresji wciąż jest niewątpliwie, ze znaczącą przewagą po stronie facetów, ale kobiety coraz śmielej sobie pozwalają. Ja wiem jak moja żona potrafi się wobec mnie zachowywać i wiem jak bardzo świadoma jest swoich praw.
@Iasafaer
Tak, czasy minione. Babka wyglądała tak na ok. 50 lat, a wspominała czasy dziecięce. Niemniej przypuszczam, że takich sytuacji nie brakuje i dziś.
Wiem jak jest. Jeszcze kilkanaście lat temu ciotka prała wuja (zanim umarł). Policja podśmiewała się, sąsiedzi to samo. Kiedyś mu rękę złamała. Jak raz jej oddał, to z miejsca go zabrali. I już nie było heheszek. Za to wytykano go palcami.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 maja 2023 o 10:04
@michalSFS No i widzisz. Na mnie żona też potrafi rękę podnieść w szale, a ja oddać nie mogę. Ba, nawet bronić średnio da radę, bo złapiesz mocniej to już siniaków narobisz.
Skazanie tego bandyty za coś co nie jest prawdą nie jest rozwiązaniem problemu - po co emocje. Klasyfikacja czynu to pobicie ze skutkiem śmiertelnym i znęcanie się i tylko tyle. Jezeli ktoś zmieni to na coś innego znaczy że w Polsce nie ma Prawa!!!
NIe zwalajmy winny tylko na psa że szczeka - gdzie własciciel który do tego doprowadził - rząd???!!!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 maja 2023 o 21:40
@Azheal stwierdzenie, że pozwolenie na stosowanie przysłowiowych "klapsów wychowawczych" to samo co pozwolenie na napierniczanie dzieci aż do ich połamania ma mniej więcej tyle sensu co porównanie postulatu zwiększenia dopuszczalnej ilości promili we krwii kierującym pojazdów do pozwolenia by jeździli napruci z pięcioma promilami. Nie, to nie to samo. Pokolenia urodzone przed 2000 rokiem nie rzadko dostawały pasem na tyłek za różne wybryki i ani nie powodowało to traumy do końca życia, ani nie degenerowalo umysłu sprowadzając ludzi na jakąś ścieżkę kryminalna u ponadprzeciętnej ilości ludzi czy co tam można było sobie wymyślić. Czy było to skuteczne wychowywanie? Są lepsze sposoby moim zdaniem, jednak nie ma sensu demonizować takich sposobów.
może gdyby nie te 500plus które rzekomo jest twoje (ty płacisz podatki a to rząd niestety decyduje co z nimi robi, więc po odprowadzeniu należą do skarbu państwa) to pozabijali by już wcześniej wszystko swoje dzieci. Niektórych ludzi do pracy nie wygonisz, niektórzy są leniwi i bez ambicji, jak im dzieciaki przeszkadzają to się ich pozbywają, smutne
@dodosisia Zastanawiam się tylko, co to za rozkosz życia, polegającego na siedzeniu na chacie z 6 dzieci, które tak w#rwiają, że aż się je katuje i - jak widać - morduje?
Ja bym na skrzydłach leciał do jakiejkolwiek roboty, bo to by była odskocznia i wytchnienie!
Patologia za bardzo urosła w PL. Wydaje się tym dzbanom, że mają coś do powiedzenia, że ich głos jest bardzo ważny i są przekonani, że to oni mają decydować o losie tego kraju. Ku*w@ do czego doszło, że patusy żyją za darmo w mieszkaniach od Państwa/Miasta, dostają PIŃCET+, zasiłki z MOPSu i nie jest to wyjątek gdzie rodziny potrafią dostawać NAŚCIE tysięcy miesięcznie ZA DARMO!!!
Ja musze zapier*alać, często i 7dni w tygodniu, wyjeżdżać służbowo nawet na cały tydzień i nie widzieć swojej rodziny, płacić popierd*lone ZUSy i podatki, a już totalnie wkur*i@jące jest to, że muszę płacić zasraną 9% składkę zdrowotną i jestem totalnie wpieniony, jak muszę oddać 1800zł a i tak dostanę ten sam kij do walenia w parapet co inni. Jak będzie jakiś protest antyrządowy to pierwszy pojadę do Warszawy rozpier*olić bande z Wiejskiej
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 maja 2023 o 21:02
A rząd informuje że zaostrzy kary za takie czyny - haha niech posypie sobie głowę popiołem - to 500+ oraz fatalnie działająca opieka społeczna!
500+ powinno być do maks trzeciego dziecka, aby patologia się nie rozwijała! Jak chcesz wiecej dzieci tzn ze cie stać!.
niepisana kara śmierci. kto gwałci znęca się. toruruje dziecko wobec prawa jest skazany na wiezienie. wobec więźniów skazany na śmierć. prawnie zakazane. moralnie słuszne
Problem, że w więzieniu też będziemy się przez podatki składać na utrzymanie tego człowieka. A mógłby jeszcze tyle lat ciężko pracować za dostawane jedzenie, ubrania, etc...
Doprawdy, nie rozumiem, dlaczego więzienia nie mogłyby się stać miejscami pracy przymusowej.
Nikogo nigdzie zaciągać na siłę się nie powinno, ale zdecydowanie nie powinno się również ich finansować, pozwolić im pozdychać z głodu i dziękuję...
@Duergh Otóż kto... pomóc finansowo np komuś takiemu gdzie firma upadła i by szukał pracy i nie martwił się... przez 1-2 miesiące... bo wiadomo, coś może upaść i osoba dana może zostać bez dochodu z dnia na dzień,,,,, za 1-2 miesiące zbajdzie coś na pewno bawet mniej płatnego ale znajdzie
@Duergh Nie wiem jak to wygląda teraz, ale swego czasu miałem somsiada który wysyłał dzieci na żebry i odsprzedawał to co dzieci wyżebrają innym pijaczką pod sklepem za alkohol, wszystko za czasów kiedy neostrada była dopiero w planach. Suma sumarum myślę że dzieciaki niezależnie w jakiej patologi powinny mieć możliwość zjedzenia czegoś pożywnego za darmo w szkole i wyrwania się na darmowe zajęcia pozalekcyjne albo jakąś świetlice na której mogą sobie odrobić lekcje.
@Duergh
Tobie się wydaję, że „sfinansowaleś go”. Współtworzymy świat, który go wyprodukował. Nie tylko jego ale o wiele gorszych ludzi. On był popsuty na długo przed 500+ i zrobiłby to samo bez.
Myślisz, że się od niego tak bardzo różnisz lub czy twoje ostatnie zdanie jest normalne? To jest świat który stworzyliśmy, świat w którym uważasz, że ktoś inny może „zdychać z głodu”. W którym jesteśmy tylko bydłem i w innych okolicznościach gdyby tobie się działy takie rzeczy, nie będzie pomocy. Będą wymówki, całe społeczeństwa będą spać spokojnie. Robimy to codziennie.
@Sok__Jablkowy Oczywiście. To wszystko zaszło już za daleko, aby zwyczajnie dało się to zmienić z dnia na dzień, zwłaszcza jedynie poprzez zmianę obecnej władzy - to jest w naszych głowach i charakterach - tak samo jak znieczulica społeczna - ona nie zniknie tylko dlatego, że znienawidzony polityk zostanie zastąpiony przez innego. Cały system trzeba zmienić, bowiem ludzie jako społeczeństwo żyją z nim w symbiozie.
@Pasqdnik82 konkretnie miałem na myśli tą patologie żyjącą z 500+ wiadomo że są przypadki gdzie można czy nawet powinno się pomagać.
@CoGitare W takiej sytuacji od zaraz zabrać dzieci z takiej "rodziny" i umieścić w domu zastępczym czy nawet domu dziecka (i tak było by im tam lepiej niż z takim "ojcem").
@Sok__Jablkowy Porównujesz mnie do mordercy dlatego że uważam że na świecie nie ma nic za darmo i na to co się ma trzeba zapracować ? Pomyśl następnym razem zanim takie bzdury będziesz wypisywał...
@Sok__Jablkowy . Zgadza się, to jest świat który stworzyliście. Wy, komuniści. Nieważne czy ateistyczni z PZPR czy kościółkowi z PiS. Komuna to zawsze zło.
@Duergh Z głodu mogą nie umrzeć, bo coś tam zawsze znajdą. Powinno się ich przynajmniej sterylizować.
@pokos
Polska to nie świat.
@Duergh
Myślisz, że ponieważ to nie ty zadałeś ciosy, to jesteś dobry?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2023 o 8:52
@Sok__Jablkowy
Nie powiedziałem że jestem dobry, ale tylko dlatego że jest to pojęcie całkowicie względne i przyznam że mam na to wyjebongo co ktoś twojego pokroju o mnie sądzi.
@pokos nie wiem czy się śmiać czy płakać conty bredzisz. Pzpr? Bo był obowiązek pracy i każdy musiał iść do roboty a policja jeździła po barach szukając "bumelantow" ten gościu to twór takich baranów jak ty którzy mogą tylko walić frazesy bo własnej myśli nie są w stanie wskrzesić
@Duergh
Mamy wystraczającą wiedzy, zasobów i ludzi, żeby ochronić każde dziecko. Potrafimy stworzyć świat, ,w którym każdy na świecie ma dach nad głową, ciepło, jedzenie i jest bezpieczny. Zamiast tego wybieramy „mam wyj***ne”. To się nie skończy na tym dziecku, dopóki będziemy udawać, że nie jesteśmy współodpowiedzialni.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2023 o 9:08
@Duergh pewnie pracujesz i sobie dobrze żyjesz, ale wiesz co?! To ty jesteś patolem życząc śmierci głodowej dzieciom i ich niemoralnymi rodzicami.
@Bigoszprawiczka . Mylisz się bardzo, zapewne z racji wieku nie znasz tego z autopsji a tylko z nieścisłych przekazów. Otóż nie było obowiązku pracy tylko był obowiązek zatrudnienia, a to nie to samo. Obywatel miał mieć etat i stawiać się do zakładu pracy, natomiast tam bardzo często obowiązywała zasada "czy się stoi czy się leży, dwa tysiące się należy". Istniało tzw. ukryte bezrobocie, co polegało na tym że każdy miał formalne zatrudnienie, nawet jeśli nie miało to sensu gospodarczego. I wtedy kasę dostawał praktycznie za nic, podobnie jak dzisiaj.
@Sok__Jablkowy chyba ty go wyprodukowałeś, na pewno nie ja. To tacy "obroncy" jak Ty produkują takie szmaty, broniąc ich doprowadzacie do tego, że czują się niewinni swoich czynów, bo "przecież to przez innych taki jestem".Ja bym takim wyrywał wątrobę. Mam gdzieś "obrońców patologii". Dla mnie taka menda powinna być zaszczepiona Pavulonem.
@pokos A co ma ateizm z tym wspólnego? Więcej wspólnego ma płeć, zarówno mężczyzn jak i kobiet jest więcej niż ateistów, ale to nie płeć determinuje komunizm. Jeśli masz do ateistów uprzedzenia, to je zweryfikuj, bo brak wiary w bożki niczego złego nie czyni. To komunizm promował ateizm, a nie na odwrót.
@Sok__Jablkowy „To jest świat który stworzyliśmy, świat w którym uważasz, że ktoś inny może „zdychać z głodu”. W którym jesteśmy tylko bydłem i w innych...”
Jeśli chodzi o zdrowych nierobów, tak śmiało mogliby zdychać z głodu. Nie chcą pracować i zarobić na własną żywność, to już ich problem.
Socjalu dla ludzi zdrowych zdecydowanie w ogóle nie powinno być, bo tworzy to patologie, jak i pewne nierówności społeczne, gdzie jeden pracuje aby drugi nie musiał, choć oboje są zdrowi.
Powiedz jaka jest sprawiedliwość, ja mam firmę, pracuję fizycznie jak i umysłowo, po 10-12 godzin dziennie, choć jestem niepełnosprawny i finansuję zdrowych nierobów. Gdzie tu sprawiedliwość? Jestem ewidentnie jeleniem który daje się wykorzystywać.
No i gdy ktoś zachowuje się jak bydło, należy go też traktować jak bydło.
Śmieszy mnie humanitarne traktowanie morderców jak i przestrzeganie praw człowieka w ich przypadku. Pomimo że oin bez problemu te prawa komuś odebrali, nie dostosowali się do norm społecznych, więc dlaczego mają mieć jeszcze jakiekolwiek prawa po skazaniu i jednoznacznych dowodach winy?
Jeśli ktoś zabił ze szczególnym okrucieństwem i dowody są na tyle "twarde" że da się bez problemu rozpoznać dzięki nim sprawcę, zdecydowanie powinien kończyć na szubienicy.
Powiedz, po co takiego utrzymywać przez 50 lat czy do końca jego życia?
Choć może nie szubienica, są o wiele lepsze metody, jak zrobienie z takiego dawcy organów do przeszczepów, chociaż na coś się przyda.
Więźniów nie można nawet zmusić do pracy, bo jest to niehumanitarne traktowanie. Tak jakby oni swoje ofiary traktowali w sposób humanitarny... Trzeba im zapewnić dobre wyżywienie, bo dawanie im minimalnych racji żywnościowych, potrzebnych aby przeżyli, jest niehumanitarne. To samo brak natychmiastowego dostępu do lekarza jest niehumanitarny, czyli co? Reszta społeczeństwa która nie popełniła przestępstwa jest wtedy traktowana w sposób niehumanitarny, czekając miesiącami na wizyty lekarskie.
„On był popsuty na długo przed 500+ i zrobiłby to samo bez."
Zgadza się, jednak jaki jest sens finansowania takich, skoro finansowanie nie sprawia u nich jakiejkolwiek poprawy ich stanu?
Powiedz po prostu jaki jest sens finansowania zdrowych nierobów przez ludzi pracujących? Po co ich w ogóle finansować?
Powiedz jak to jest, najpierw piszesz „Tobie się wydaję, że „sfinansowaleś go”. Współtworzymy świat, który go wyprodukował" a za chwilę że „Polska to nie świat"
Tak, gdy ktoś pracuje, to współfinansuje 500+ czy też więźniów.
I nie, nie współtworzymy świata który go wyprodukował. Bo to nie świat go takiego zrobił, on sam się taki zrobił. Sam chciał taki być, robił to z pełną świadomością tego co robi.
Stawał się zdegenerowany na własne życzenie. Nie mów tylko że go "znajomi" mogli w to wciągnąć i przez nich taki się stał. Bo po prostu nie rozumiem takiego wytłumaczenia, z owymi znajomymi mógł zerwać jakikolwiek kontakt gdy ci zaczynali sprowadzać go na złą drogę, ale on ją obrał z pełną świadomością, zapewne sprawiało mu to też radość.
Jedynie jego rodzice mieli jakikolwiek wpływ na jego zachowanie, a którego nie mógł na bardzo wczesnym etapie rozwoju samodzielnie wybrać, czy zrezygnować, więc to oni mogli mieć wpływ na jego wybory. Choć niekoniecznie, znam podobnych mu zdegenerowanych zdrowych nierobów z wyboru, którzy wywodzą się z jak najbardziej normalnych rodzin jak i zamożnych.
Tacy jak Ty bronią ich, że nie są w pełni odpowiedzialni za swoje czyny, bo to świat ich takich uczynił. Może Ty jesteś odpowiedzialny przez te bronienie? Pokazujesz im że to nie oni są winni, tylko to całe społeczeństwo jest winne, bo ich takich stworzyło. Przez co też będzie takich coraz więcej, bo coraz bardziej przerzucacie winę z degeneratów i ludzi nieprzestrzegający żadnych zasad społecznych na całe społeczeństwo.
„Potrafimy stworzyć świat, ,w którym każdy na świecie ma dach nad głową, ciepło, jedzenie i jest bezpieczny"
Raczysz żartować, tak?
Komunizm nigdy jeszcze nie zadziałał, nigdy. Nie
@pokos Sam chyba "zapewne z racji wieku nie znasz tego z autopsji". Kasę dostawał taki pracownik za obowiązek codziennego stawiania się w miejscu pracy i wykonywania obowiązków, jakie by one durne nie były. Nie było to więc otrzymywanie pieniędzy za nic i taki osobnik często nie miał pojęcia, że jego praca nie jest do niczego potrzebna (bo organizacja pracy była wadliwa) a w dodatku wmawiano mu, jaki to jest potrzebny na danym stanowisku. Były wtedy dopłaty do pensji (zauważ - do pensji, a nie dla bezrobotnych) tzw. rodzinne, które zależały od poziomu dochodów w rodzinie.
@Krisiek44 Polecam wrócić do podstawówki bo nauka czytania ze zrozumieniem leży, żegnam.
@yankers
„Jeśli chodzi o zdrowych nierobów, tak śmiało mogliby zdychać z głodu. Nie chcą pracować i zarobić na własną żywność, to już ich problem.”
Od którego wieku i czemu tego wieku człowieka?
„Socjalu dla ludzi zdrowych zdecydowanie w ogóle nie powinno być, bo tworzy to patologie, jak i pewne nierówności społeczne, gdzie jeden pracuje aby drugi nie musiał, choć oboje są zdrowi.”
Masz prawie podobne konsekwencje w przypadku braku socjalu. Tylko większe nierówności społeczne.
„Powiedz jaka jest sprawiedliwość, ja mam firmę, pracuję fizycznie jak i umysłowo, po 10-12 godzin dziennie, choć jestem niepełnosprawny i finansuję zdrowych nierobów. Gdzie tu sprawiedliwość?”
Nie twierdzę, że to jest sprawiedliwe. Twierdzę, że jeśli się upieramy na taki świat, to jest to zło konieczne.
„No i gdy ktoś zachowuje się jak bydło, należy go też traktować jak bydło.”
Identyczne zachowujesz się jak rodzice Kamila.
„Więźniów nie można nawet zmusić do pracy, bo jest to niehumanitarne traktowanie. Tak jakby oni swoje ofiary traktowali w sposób humanitarny.”
Czyli uważasz, że powinniśmy się zachowywać jak więźniowie. W związku z tym jaki jest sens więzienia, skoro jedni mogą coś robić legalnie, a inni nie?
„Zgadza się, jednak jaki jest sens finansowania takich, skoro finansowanie nie sprawia u nich jakiejkolwiek poprawy ich stanu?”
To są pieniądze dla dzieci, rodzice jej ukradli. Finansowałeś dziecko, po takie są normy życia w społeczeństwie. Teraz dopiero zaczynasz finansować rodziców. Też dlatego, że takie mamy normy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2023 o 0:11
@yankers
„Powiedz po prostu jaki jest sens finansowania zdrowych nierobów przez ludzi pracujących? Po co ich w ogóle finansować?”
Bo wola przetrwania jest silniejsza od przestrzegania prawa. A więc jest większe ryzyko, że nas zabiją, jeśli są głodni.
Powiedz jak to jest, najpierw piszesz „Tobie się wydaję, że „sfinansowaleś go” - mieszkasz w Polsce, ja nie. Zdanie dotyczy konkretnej osoby mieszkającej w Polsce.
„Współtworzymy świat, który go wyprodukował" - dotyczy wszystkich ludzi „a za chwilę że „Polska to nie świat"” odpowiedż do konkretnej wypowiedzi.
„Bo to nie świat go takiego zrobił, on sam się taki zrobił.”
Każdy z nas jest częściowo produktem otoczenia. Oczywiście też biologia może grać rolę (n.p. Psychopaci, socjopaci, uszkodzenia mózgu). Ale pomijając takie przypadki, częściowo nasze zachowanie jest uzależnione od zewnętrznych wpływów.
„Tacy jak Ty bronią ich, że nie są w pełni odpowiedzialni za swoje czyny, bo to świat ich takich uczynił.”
Nie bronię jego. Rozumiem, że świat który stworzyliśmy tworzy takich ludzi, mimo, że mamy to w sobie, by stworzyć taki, który byłby lepszy.
„Pokazujesz im że to nie oni są winni, tylko to całe społeczeństwo jest winne, bo ich takich stworzyło.”
Nie twierdzę, że inni są winni. Twierdzę, że możemy stworzyć warunki, które redukują liczbę takiego zachowania i ochroni dzieci, kiedy taki człowiek powstaje z innych przyczyn oraz że świadomie tego nie robimy.
„Komunizm nigdy jeszcze nie zadziałał, nigdy.”
Skąd Ci się wziął komunizm?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2023 o 0:10
@pokos Różnica była taka, że on musiał na tym formalnym etacie jednak siedzieć te 8 godzin, plus dojechać i wrócić i czasem coś tam jednak zrobić, potrzebnego, czy nie. W efekcie miał mniej czasu i sił na chlanie, chuliganienie, szukanie zaczepki, znęcanie się nad kimś. Pozorne zatrudnienie jest lepsze, niż pusty socjal, nawet jeśli ekonomicznie wychodzi na to samo.
@Duergh tylko widzisz wszystko fajnie i co z tego jak zgodnie z treścią tego demota sąd umorzył sprawę o odebranie praw. Prawo mamy nie takie złe tylko co z tego jak sądy go nie respektują tutaj jest problem.
@katem . Jeśli chcesz mnie przekonywać że kacza wersja komuny jest gorsza niż ta za PRL-u to ja nie będę oponował ;)
@pokos Do niczego Cię nie przekonuję. Uszczegóławiam jedynie. Są tu młodzi ludzie, którzy komunę znają jedynie z opowiadań, a opowiadania, jak to opowiadania, często zawierają sporo przesady, bo starsi, gdy opowiadają o czasach swojej młodości, starają się robić z siebie bohaterów - jak to mieli ciężko za komuny a i tak przetrwali.
Znalezione na f-b pod wpisem o tej tragedii. Znajoma znajomego (pisownia oryginalna). Cytuję tylko fragment, ale taki, który nie zmienia kontekstu:
"Kilka lat temu agresja ojca była tak ogromna, że omal nie zabił…. Dostał niebieską kartę i…..to mama musiała się wyprowadzić, bo sprawa w sądzie trwała miesiącami….. Mama wróciła po 2 latach do domu. Bo przecież MUSI NOSIĆ SWÓJ KRZYŻ DLA ZBAWIENIA SWOJEGO MĘŻA. BO PAN JEZUS POSTAWIŁ JĄ NA DRODZE TEGO NIEDOBREGO CZŁOWIEKA, ŻEBY POZNAŁ DOBRO"
Kurtyna... (to już moje).
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2023 o 0:27
@michalSFS Dobra dobra.
Jak z tym ojcem biologicznym było to najpewniej wiemy tylko z zeznań matki, rzekomych świadków i tyle.
"Omal nie zabił" ... fajne takie dopisywanie dramaturgii, ale na razie jedyny co tutaj zabił to ojczym.
Dalszy fragment o biednej matce i dosrywanie kościołowi (tak przy okazji, bo czemu by nie) kompletnie już od czapy. Pierwszy mąż omal jej nie zabił... dlatego poszła do drugiego kolesia, który w wieku 7 lat z kolegą zamordował koleżankę, regularnie dokonywał kradzieży, rozbojów, miał na koncie wielokrotne akty agresji i więzienną przeszłość (wyszedł z mamra w 2019 roku właśnie za rozboje itp).
No to zajebiście - że tak to ujmę.
Ucieka od chłopa, który "omal nie zabił" i ląduje w ramionach innego oprawcy.
Więc winna jest cała trójka, albo pierwszy mąż został wkręcony (co by mnie wcale nie zdziwiło).
W tym kraju ojciec ma odbierane prawa praktycznie na wniosek matki, a być oskarżonym o pobicie i agresję wobec kobiety banalnie łatwo. W tym kraju facetowi nie wierzy NIKT. Absolutnie kur...a nikt.
Kobieta załatwia sobie kilka siniaków, świadka i nawet ja mogę być z marszu brutalnym damskim bokserem - i NIKT mi nie uwierzy, że jest inaczej.
I ja nie mówię jednocześnie, że takie zjawiska się nie zdarzają, albo nie mówię, że ojciec biologiczny to jest święty człowiek. Nie, bo swoje za uszami pewnie ma, może nawet to o czym piszesz.
Ale kur...a ostatecznie to nie on zabił, tylko bydlak, do którego babsztyl uciekł.
To nie obwiniajmy pochopnie biologicznego ojca, bo znając realia nie mamy pojęcia jak było naprawdę, a ostatecznie to jednak nie on okazał się potworem.
A i kobieta nie wygląda mi na taką zbyt rezolutną, bo jak ucieka od jednego oprawcy do drugiego i pozwala katować własne dzieci to przepraszam bardzo kto to ciężkiej kur..y zostawił jej prawa rodzicielskie.
Ta kobieta powinna mieć ustawowy zakaz rozmnażania się, przymusowa sterylizacja i elo.
@Iasafaer
Tu chodzi o inną sytuację. Wypowiadała się córka o swoim doświadczeniu z patologicznej rodziny pod artykułem na powyższy temat. Dramaturgia...raczej dramat rodzinny. Nie mam powodu, by sądzić, że było inaczej. Kobieta pisała publicznie, z własnego konta, nie jakiś troll.
Dosrywanie kościołowi nie jest z czapy, to właśnie takie postawy często "pokutowały" w rodzinach "religijnych". Pewnie nadal tak jest.
@michalSFS "Nie mam powodu, by sądzić, że było inaczej"
Właśnie powód jest, bo w tym kraju facet jest zawsze na przegranej pozycji.
Słuchaj jak moja żona teraz zadzwoni na policję, że ja ją biję to w pierwszej chwili jak przyjadą to oni mnie na glebę położą, zakują, zawiozą na komendę i tam EWENTUALNIE dopiero zaczną zadawać pytania.
A nie daj Bóg żona w między czasie nabije sobie kilka siniaków to mam miesiące, jeśli nie lata wyjęte z życia na udowadnianiu, że nie jestem wielbłądem.
Nie wierzysz? To sam spróbuj.
Ja tam nie przeczę, że agresja ze strony facetów to JEST zjawisko dosyć powszechne.
I tak, całkowicie jest dla mnie jasne, że kościół ma w tym swój duży udział.
Tylko ja już jednak patrzę przez pryzmat współczesności. To o czym Ty piszesz to były zjawiska powszechne i typowe dla czasów minionych, a obecnie w dobie coraz większej świadomości kobiety mamy do czynienia z zupełnie innymi zjawiskami.
Jeszcze parędziesiąt lat temu rzeczywiście kobieta była uzależniona od mężczyzny i bała się z czymkolwiek pójść na policję. Dzisiaj kobiety potrafią żyć samodzielnie, są świadome.
Ja tym bardziej sceptycznie do tego podchodzę, że większość tego typu sytuacji znamy wyłącznie z relacji kobiety, natomiast facetowi się Z ZASADY nie ufa. Właśnie pokutuje doświadczenie z lat minionych, że agresorem był mężczyzna, podczas, gdy dziś agresorem coraz częściej jest kobieta.
Szala agresji wciąż jest niewątpliwie, ze znaczącą przewagą po stronie facetów, ale kobiety coraz śmielej sobie pozwalają. Ja wiem jak moja żona potrafi się wobec mnie zachowywać i wiem jak bardzo świadoma jest swoich praw.
@Iasafaer
Tak, czasy minione. Babka wyglądała tak na ok. 50 lat, a wspominała czasy dziecięce. Niemniej przypuszczam, że takich sytuacji nie brakuje i dziś.
Wiem jak jest. Jeszcze kilkanaście lat temu ciotka prała wuja (zanim umarł). Policja podśmiewała się, sąsiedzi to samo. Kiedyś mu rękę złamała. Jak raz jej oddał, to z miejsca go zabrali. I już nie było heheszek. Za to wytykano go palcami.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2023 o 10:04
@michalSFS No i widzisz. Na mnie żona też potrafi rękę podnieść w szale, a ja oddać nie mogę. Ba, nawet bronić średnio da radę, bo złapiesz mocniej to już siniaków narobisz.
@Borgman
Wykorzystujesz straszną śmierć ośmiolatka, żeby ochronić stan swojego konta i zdobyć głosy.
W pełni się z Tobą zgadzam, poza jednym - napisałeś "zmarłego Kamilka"
Zmieniłbym to na "BRUTALNIE ZAMORDOWANEGO Kamilka".
Skazanie tego bandyty za coś co nie jest prawdą nie jest rozwiązaniem problemu - po co emocje. Klasyfikacja czynu to pobicie ze skutkiem śmiertelnym i znęcanie się i tylko tyle. Jezeli ktoś zmieni to na coś innego znaczy że w Polsce nie ma Prawa!!!
NIe zwalajmy winny tylko na psa że szczeka - gdzie własciciel który do tego doprowadził - rząd???!!!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2023 o 21:40
Zagłosuj na Konfederację, a Twoje marzenie będzie bliższe realizacji ;)
@TheAvatar322 O możliwości lania dzieciaków?
@Ashardon Kto w Konfederacji twierdzi, że powinno się móc maltretować dzieci?
@TheAvatar322 w 100 ustawach Mentzena był jakiś zapis o pozwoleniu na stosowanie lekkich kar cielesnych
@Azheal stwierdzenie, że pozwolenie na stosowanie przysłowiowych "klapsów wychowawczych" to samo co pozwolenie na napierniczanie dzieci aż do ich połamania ma mniej więcej tyle sensu co porównanie postulatu zwiększenia dopuszczalnej ilości promili we krwii kierującym pojazdów do pozwolenia by jeździli napruci z pięcioma promilami. Nie, to nie to samo. Pokolenia urodzone przed 2000 rokiem nie rzadko dostawały pasem na tyłek za różne wybryki i ani nie powodowało to traumy do końca życia, ani nie degenerowalo umysłu sprowadzając ludzi na jakąś ścieżkę kryminalna u ponadprzeciętnej ilości ludzi czy co tam można było sobie wymyślić. Czy było to skuteczne wychowywanie? Są lepsze sposoby moim zdaniem, jednak nie ma sensu demonizować takich sposobów.
może gdyby nie te 500plus które rzekomo jest twoje (ty płacisz podatki a to rząd niestety decyduje co z nimi robi, więc po odprowadzeniu należą do skarbu państwa) to pozabijali by już wcześniej wszystko swoje dzieci. Niektórych ludzi do pracy nie wygonisz, niektórzy są leniwi i bez ambicji, jak im dzieciaki przeszkadzają to się ich pozbywają, smutne
@dodosisia Zastanawiam się tylko, co to za rozkosz życia, polegającego na siedzeniu na chacie z 6 dzieci, które tak w#rwiają, że aż się je katuje i - jak widać - morduje?
Ja bym na skrzydłach leciał do jakiejkolwiek roboty, bo to by była odskocznia i wytchnienie!
Żeby do tego doszło musielibyście odejść od wygodnych komputerków i zrobić protest z nie wiem, płonącymi oponami na jezdni żeby auta nie przejechały?
O elektorat trrzeba dbać...
Patologia za bardzo urosła w PL. Wydaje się tym dzbanom, że mają coś do powiedzenia, że ich głos jest bardzo ważny i są przekonani, że to oni mają decydować o losie tego kraju. Ku*w@ do czego doszło, że patusy żyją za darmo w mieszkaniach od Państwa/Miasta, dostają PIŃCET+, zasiłki z MOPSu i nie jest to wyjątek gdzie rodziny potrafią dostawać NAŚCIE tysięcy miesięcznie ZA DARMO!!!
Ja musze zapier*alać, często i 7dni w tygodniu, wyjeżdżać służbowo nawet na cały tydzień i nie widzieć swojej rodziny, płacić popierd*lone ZUSy i podatki, a już totalnie wkur*i@jące jest to, że muszę płacić zasraną 9% składkę zdrowotną i jestem totalnie wpieniony, jak muszę oddać 1800zł a i tak dostanę ten sam kij do walenia w parapet co inni. Jak będzie jakiś protest antyrządowy to pierwszy pojadę do Warszawy rozpier*olić bande z Wiejskiej
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2023 o 21:02
A rząd informuje że zaostrzy kary za takie czyny - haha niech posypie sobie głowę popiołem - to 500+ oraz fatalnie działająca opieka społeczna!
500+ powinno być do maks trzeciego dziecka, aby patologia się nie rozwijała! Jak chcesz wiecej dzieci tzn ze cie stać!.
Widzę że nazwisko łatwo znaleźć w necie... i bardzo dobrze !
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2023 o 22:31
niepisana kara śmierci. kto gwałci znęca się. toruruje dziecko wobec prawa jest skazany na wiezienie. wobec więźniów skazany na śmierć. prawnie zakazane. moralnie słuszne
Tego zwyrola łatwo znaleźć wystarczy wygooglać:
Częstochowa Dawid Bu
reszta się podpowie...
Problem, że w więzieniu też będziemy się przez podatki składać na utrzymanie tego człowieka. A mógłby jeszcze tyle lat ciężko pracować za dostawane jedzenie, ubrania, etc...
Doprawdy, nie rozumiem, dlaczego więzienia nie mogłyby się stać miejscami pracy przymusowej.