Po prostu istnieją ludzie którzy wykminili, że do trumny pieniędzy nie zabiorą i mają fantazję by wydać SWOJE pieniądze na coś tak irracjonalnego jak superdroga zapinka do włosów.
Ponadto płacenie kilku milionów $ za kilogram farby olejnej rozsmarowanej na płótnie nikogo nie dziwi a przecież koszt płótna i farby nie przekracza 100$
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 czerwca 2023 o 18:33
@BrickOfTheWall To nie dotyczy tylko super bogatych. Wystarczy sobie uświadomić, jak dużo ludzi jest w stanie wydać codziennie nawet kilkaset procent więcej na coś, co w założeniu ma być lepszej jakości, niż produkt obok, mimo że faktyczna różnica jest minimalna. No ale zapłacenie np. za markowe produkty spożywcze nie jest tak widowiskowe, jak płacenie za metkę na ubraniu.
Łatwo poznać szpanera lub nowobogackiego.
Debile i tak się znajdą.
Bo targetem klienta nie jest byle biedak.
No i super jest większy wybór i jak ktoś chce się wyróżnić ma taką okazję.
No a w czym problem?
Po prostu istnieją ludzie którzy wykminili, że do trumny pieniędzy nie zabiorą i mają fantazję by wydać SWOJE pieniądze na coś tak irracjonalnego jak superdroga zapinka do włosów.
Ponadto płacenie kilku milionów $ za kilogram farby olejnej rozsmarowanej na płótnie nikogo nie dziwi a przecież koszt płótna i farby nie przekracza 100$
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 czerwca 2023 o 18:33
@BrickOfTheWall To nie dotyczy tylko super bogatych. Wystarczy sobie uświadomić, jak dużo ludzi jest w stanie wydać codziennie nawet kilkaset procent więcej na coś, co w założeniu ma być lepszej jakości, niż produkt obok, mimo że faktyczna różnica jest minimalna. No ale zapłacenie np. za markowe produkty spożywcze nie jest tak widowiskowe, jak płacenie za metkę na ubraniu.
@Eaunanisme
Czasami trzeba sobie poprawić samopoczucie - nawet w absurdalny sposób.