Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
403 423
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P Pasqdnik82
+18 / 26

A Pan Mentzen był na jakimkolwiek przeszkoleniu wojskowym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 czerwca 2023 o 19:33

avatar LowcaKomedii
+7 / 19

@Pasqdnik82 Oczywiście, że nie. To jest dla Areczka, a nie dla zarządu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matyyys007
+6 / 8

@Pasqdnik82 grał w Call of duty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartes123
+3 / 5

@Pasqdnik82 jestem absolutnie chętny i za. Zaraz za panami Mentzenem i Bosakiem idę też się przeszkolić. Chociaż już po studiach jestem długo długo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz3652
0 / 2

@Pasqdnik82 - Prawdopodobnie w FSB (Федеральная служба безопасности Российской Федерации, ФСБ)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polibuda1_0
0 / 0

@Pasqdnik82 No oczywiście, że nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dokturbasen
+1 / 11

ale to jeszcze program, czy już żart ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
-3 / 9

Jak Unia tylko jęknie, to i tak dr Mentzen schowa się pod miotłę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+2 / 16

Jednemu ze speców od wojskowości, wymsknęło się ostatnio w czasie wywiadu, że nie ważne kto wygra wybory, od jesieni i tak mamy powrót do poboru i obowiązkowej służby wojskowej. Jakoś dziwnym trafem żadna z partii o tym nie mówi!
Może warto im zadać takie pytania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
+2 / 4

@elefun bo wytyczne przychodzą już za wczasu.. jak to się mówi.. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+11 / 15

@krysztofik
Nie kolego. Prowadzę firmę, zatrudniam ludzi, płacę podatki, ZUS, cła, akcyzy. UTRZYMUJĘ TEN KRAJ.
Liczę na to, że w zamian, kraj powinien utrzymywać ZAWODOWĄ ARMIĘ. Mam iść ganiać po poligonie? OK, nie ma sprawy, BYŁEM W WOJSKU, nie boję się tego, ale zwolnię ludzi i zamknę firmę! Zobaczymy jak długo pociągnie państwo, które powoła do woja przedsiębiorców, specjalistów, rolników, ekspertów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-1 / 1

@elefun To tylko "jeden ze speców od wojskowości". Po pierwsze, to nas nie stać, bo gospodarka potrzebuje pracowników, mamy tak niskie bezrobocie, ze wszyscy sensowni ludzie już pracucją, dwa miliony Ukraińców pracuje i jeszcze za mało. Po drugie, to nas nie stać, bo do nowoczesnego sprzętu trzeba zatrudnić specjalistów o sporej wiedzy technicznej, a oni kosztują. Nie postawisz ludzi z poboru do obsługi sprzętu za miliardy dolarów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
0 / 0

@Geoffrey Dokładnie tak! O tym właśnie mówię. Ja prowadzę firmę, Ty np., jesteś specjalistą od programowania robota na taśmie produkcyjnej. Kroją nas na PIT, VAT, ZUS, i jeszcze setkach opłat, niech za to utrzymują PROFESJONALNĄ ZAWODOWĄ ARMIĘ! W razie czego, niech jest grono specjalistów, wyszkolonych do obsługi sprzętu z te miliardy zielonych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jan_z_Mazur
-2 / 14

Podbijam stawkę Panie Mentzen: Szkolenie wojskowe tak jak w carskim wojsku - 25 lat, jeśli chodzi o wiek emerytalny, to mężczyzna niech nabędzie w chwili zgonu na stanowisku pracy. Emerytury nie będzie musiał już pobierać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-5 / 9

Bardzo dobrze że ktoś porusza ten temat. Ale drodzy panowie temat już dawno zamknięty i po ptokach. Bo może nie menzen ale konfederacja głosowała za PiSowską ustawą "o obronie ojczyzny" która daje możliwość powołania każdego mężczyzny w dowolnym czasie do woja choć nazywa sie to "przeszkoleniem wojskowym". Oczywiście za ustawą był PiS i PO.
Także co mencen chce już dawno obowiązuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+7 / 11

@kikurenty ale nie wiem czy wiesz, jednak taki zapis który "daje możliwość powołania każdego mężczyzny w dowolnym czasie do woja " był od zawsze XD. Zniesiono tylko obowiązkową zasadniczą służbę wojskową. Czyli to, że brano KAŻDEGO do wojska. Teraz wybierają sobie tylko tych, którzy wydają się potrzebni.

Bo zasadniczo, aktualny stan prawny większości mężczyzn jest taki że są "przeniesieni do rezerwy bez przeszkolenia wojskowego".

W razie potrzeby, każdy mężczyzna może zostać powołany, ba, nie tylko mężczyzna. Pojazdy również mogą być powołane do wojska.

Jednakże, zasadnicza służba wojskowa nie ma sensu. Nie we współczesnej armii i nie w ten sposób. Bo nie każdy do wojska się nadaje. Nie każdy ma wystarczająco mocną psychikę. Jeśli się taka jednostka złamie, to może kosztować całą drużynę życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
-1 / 1

@rafik54321 - ja nie jestem zwolennikiem przymusowego wcielania do woja(czym już chyba zasłynąłem), ale musisz wiedzieć, że żołnierz, to nie tylko ten co siedzi w okopach na froncie. To cała logistyka związana z dostarczaniem sprzętu. Nie muszą Cię wziąć do okopu, równie dobrze mogą posadzić za kierownicą ciężarówki i kazać dostarczać sprzęt tym walczącym. Z tego też musisz zdawać sobie sprawę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-2 / 4

@rafik54321 Spokojnie, poczekaj jeszcze chwileczkę. Bo zasadniczo, aktualnie stan jest taki że jest kampania wyborcza. A po wyborach hulaj dusza.
Przeszkolenie wojskowe to nie pobór. tak samo jak danina i opłaty to nie podatki.
A tak na poważnie właśnie po to jest ta ustawa bo pobór trwał 2 lata, potem rok, potem 9 miesięcy a pod koniec pół roku. Ustawa PiSowska umożliwia powołać każdego na dowolny czas nawet 1 dzień. Właśnie po to zostało to przegłosowane aby nawet na ferie albo weekwed mogli młodego zgarnąć. Ale co ja będę gadał dowiecie się po wyborach.

PS. Nie wymag

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 2

@kikurenty wiesz, szkolenie poborowych kosztuje. I to kosztuje dużo. Choćby w samym wyżywieniu. Do tego oddeleguj odpowiednią ilość oficerów.

"tak samo jak danina i opłaty to nie podatki." - to tak jakby prostytutka "dawała za darmo" a potem otrzymywała "darowiznę pieniężną od klienta" XD. Taka sama różnica. Wyłącznie kwestia nazewnictwa, bo w praktyce opłata i podatek jest tym samym. Bulisz państwu - podatek i tyle.

Oczywiście że teraz "pobór" może być na różny czas. To owszem, fakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 2

@Lulus " To cała logistyka związana z dostarczaniem sprzętu. Nie muszą Cię wziąć do okopu, równie dobrze mogą posadzić za kierownicą ciężarówki i kazać dostarczać sprzęt tym walczącym." - ale tym zajmuje się służba cywilna, do której możesz dostać powołanie. To nijak się ma do właściwego poboru czy przeszkolenia wojskowego.

Ostatecznie, jednak w typowych działaniach frontowych, jest znacznie więcej miejsc do obsadzenia niż na "tyłach" :/ .

@kikurenty to też fakt, ale póki co, nasz kraj pełnym socjalizmem nie stoi XD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mellion
+3 / 3

A może by tak zrównać wiek emerytalny i ustawić go np. na 63 lata?

Mężczyźni statystycznie żyją krócej i mają bardziej obciążającą pracę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-5 / 15

Coś złego jest w szkoleniach wojskowych? Kto ma nas bronić?
Sama armia zawodowa nie wystarczy.

Mentzen nie wymyślił tej piramidy finansowej, więc nie wiem dlaczego do niego pretensje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-5 / 11

@kondon raczej nic złego. Myślę że delikatne szkolenie powinno być w pakiecie dorastania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+7 / 13

@kondon Może w tym, że jako wolnościowiec chciałbyś np. decydować co chcesz robić między studiami a średnią, o ile w ogóle chcesz na te studia iść?
Troszeczkę średnie jest to, że decyduje za ciebie facet, który na takim szkoleniu nie był i który kreuje się na "wolnościowca".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 5

@LowcaKomedii Mentzen nie kreuje się na wolnościowca, tylko wolnorynkowca i to też nie do końca.

Nie chciałbym za nikogo o niczym decydować, jednak jestem zwolennikiem państwa minimum, które zapewnia bezpieczeństwo wewnętrzne i zewnętrzne. Najlepiej to robić ochotnikami, jednak nie zawsze jest taka możliwość. Ja bym to widział inaczej, ale nie mam pojęcia który pomysł w praktyce tu i teraz byłby najlepszy.
W tej kwestii krótkie przeszkolenie to relatywnie mała ingerencja i mały problem, zwłaszcza, że z tego co kojarzę miałoby być płatne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+1 / 7

@kondon Wolnościowca również, a wychodzi bardzo średnio.

"W tej kwestii krótkie przeszkolenie to relatywnie mała ingerencja i mały problem, zwłaszcza, że z tego co kojarzę miałoby być płatne" - co nie zmienia faktu, że ludzie mogliby chcieć robić coś innego. W dodatku, takie 2 miesiące to jest tyle, co nic, więc gdyby za kilka lat przyszło co do czego, to dalej robiliby za mięso armatnie. Kolejne pytanie - kto by to finansował, skoro tyle trąbią o tym zabawnym obniżaniu podatków?
I na sam koniec - w dalszym ciągu zabawne jest, gdy ludzi na obowiązkowe szkolenie wyciąga ktoś, kto na takim szkoleniu nie był.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 3

@LowcaKomedii Wolnościowiec to dość szerokie pojęcie i chyba nie ma nawet swojej definicji. Libertarianizm jest bardziej precyzyjny i Mentzen wielokrotnie powtarzał, że nim nie jest, jak np. Sośnierz czy Kulesza.

"co nie zmienia faktu, że ludzie mogliby chcieć robić coś innego."
Oczywiście. Spytaj Ukraińców, czy woleliby robić coś innego...
Jeśli tak się da, to jak najbardziej trzeba robić w taki sposób. Natomiast wojna to nie nasz wybór.

"takie 2 miesiące to jest tyle, co nic"
Nie znam koncepcji, to jest raczej aby każdy się zaznajomił i sprawdził, czy mu coś takiego pasuje.

"kto by to finansował"
Ktoś ostatnio powiedział coś takiego: na wojsko pieniądze muszą być zawsze, jeśli jest ich wystarczająco, to dopiero można się martwić innymi rzeczami.

"w dalszym ciągu zabawne jest, gdy ludzi na obowiązkowe szkolenie wyciąga ktoś, kto na takim szkoleniu nie był."
Gdyby to powiedział Korwin, to też byś się czepiał, że 60 lat temu nie był na szkoleniu?
Najpierw musi być taka opcja, jeśli jej nie ma, to jak ktoś może brać w czymkolwiek udział?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 4

@kondon "Najpierw musi być taka opcja, jeśli jej nie ma, to jak ktoś może brać w czymkolwiek udział?" - Mentzen ma 36 lat. Wtedy obowiązkowa służba wojskowa jeszcze była :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-2 / 2

@LowcaKomedii A on mówił o niej, czy o 2 miesięcznym szkoleniu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+1 / 9

@kondon Wyglądało jakby proponował takie 2 miesięczne szkolenia zamiast służby wojskowej. Zresztą, jakie to ma znaczenie, skoro Mentzen nawet jakiegoś krótszego szkolenia nie odbył? Nie dość, że takie szkolenie za dużo nie da, to jeszcze chce do niego zmuszać młodych chłopaków ktoś, kto sam na takim szkoleniu nie był. No i oczywiście nie ma pojęcia skąd miałby je finansować. Młodzi ludzie powinni móc w razie czego bronić ojczyzny, musieliby narażać swoje życie, ale oczywiście Mentzena ten zaszczyt ominie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 3

@LowcaKomedii Jak miał odbyć, jeśli takiego nie było?

Rzucił luźny pomysł, a tu już pleciesz o finansowaniu.
Kiedy zapytałem podobnie o któryś z pomysłów Tuska, to mówiłeś że to nic konkretnego i nie ma co liczyć. Hipokryta to twoje drugie imię? Czy trzecie, bo manipulant drugie?

"Mentzena ten zaszczyt ominie"
Skąd ta wiedza? Nawet jeśli ktoś nie był przeszkolony, to można go wezwać na szkolenie. Znowu jakieś bzdury sobie wymyślasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 5

@kondon "Jak miał odbyć, jeśli takiego nie było?" - to mógł chociaż to roczne. Ale to jeszcze bardziej uwypukla cały komizm tej sytuacji - człowiek, który nigdy na żadnym szkoleniu nie był chce, aby inni przymusowo takie szkolenie odbębnili. W dodatku określa czas pi razy oko, by się zmieścić w czasie wakacji, chociaż bladego pojęcia nie ma jak długo takie szkolenie powinno trwać.

"Rzucił luźny pomysł, a tu już pleciesz o finansowaniu" - pomysł jest zwyczajnie głupi. Jak się rzuca luźny pomysł, to trzeba go chociaż w minimalnym stopniu przemyśleć.
W dodatku zobacz jak zabawnie się teraz jego tiktoki ogląda. Miesiąc szkolenia to zagrożenie dla siebie oraz dla innych:
https://www.tiktok.com/@mentzenfanpage/video/7176655127531556102
A 2 miesiące są już ok :)

"Kiedy zapytałem podobnie o któryś z pomysłów Tuska, to mówiłeś że to nic konkretnego i nie ma co liczyć." - bo się czepiłeś jakiejś durnoty, byle się tylko przyczepić i próbować pokazać, że PO jest w czymkolwiek gorsze od konfederacji.

"Skąd ta wiedza? Nawet jeśli ktoś nie był przeszkolony, to można go wezwać na szkolenie" - ponieważ sam mówi, że przy 40-tce taki człowiek nie ma już żadnej (śmiech) zdolności bojowej. Patrz: tiktok, który ci wyżej podesłałem. Jak widzisz nie muszę nic wymyślać, mogę ci wysyłać filmiki z wypowiedziami konfederatów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 3

@LowcaKomedii Nie znam szczegółów tej idei, jeśli cię interesuje, to się go zapytaj. To nie jest program żadnej partii, tylko luźny pomysł. Być może i głupi, ale bez znajomości go tego nie stwierdzę.

Wyrywanie 30 latków jest bez sensu, 18 latek ma czas na takie rzeczy i na podjęcie decyzji co dalej.

"bo się czepiłeś jakiejś durnoty, byle się tylko przyczepić i próbować pokazać, że PO jest w czymkolwiek gorsze od konfederacji."
Weź sobie to teraz przeczytaj!
Tak właśnie zrobiłeś - przyczepiłeś się jakiejś durnoty - jak zwykle, byle by się do czegoś przyczepić.

"ponieważ sam mówi, że przy 40-tce taki człowiek nie ma już żadnej (śmiech) zdolności bojowej."
Co ma jego opinia do rzeczywistości? W wojsku to usłyszeli i już go nie wezwą? Co ty znowu za głupoty wymyślasz?
Popatrz co się dzieje na Ukrainie, to przestaniesz takie bzdury pisać. Najpierw biorą przeszkolonych, a później z czasem szkolą resztę.
Zamiast koncentrować się na ośmieszaniu mnie i Konfederacji (czy kogo tam aktualnie próbujesz), to skoncentruj się na treści danego przekazu i porównaj twoje fantazje do rzeczywistości, bo jak zwykle tworzysz jakieś bzdury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
-1 / 7

@kondon Ci antykofiarze są tak śmieszni, że aż mi żal ich głupoty. Nie mogę się doczekać, aż LowcaPandemii będzie bojkotować powoływanie nowych ministrów edukacji, bo przecież reformy, które będą wprowadzac, ich już nie będą dotyczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 6

@kondon „Nie znam szczegółów tej idei, jeśli cię interesuje, to się go zapytaj.” – nie znasz, ale bronisz :)

„Być może i głupi, ale bez znajomości go tego nie stwierdzę.” – nie, nie stwierdzisz. Będziesz się zapierał rękami i nogami by byle tylko nie powiedzieć, że jakiś konfederacki pomysł jest głupi.

„W wojsku to usłyszeli i już go nie wezwą? Co ty znowu za głupoty wymyślasz?” – powiedz to Mentzenowi, to on powiedział, że po 40-tce nie ma się żadnej zdolności bojowej. Dlaczego wyskakujesz z tym do mnie, skoro to Mentzen powiedział, a ja zacytowałem?

„Popatrz co się dzieje na Ukrainie, to przestaniesz takie bzdury pisać. Najpierw biorą przeszkolonych, a później z czasem szkolą resztę.” – jak napisałem – powiedz to Mentzenowi. Właśnie kłócisz się z tym, co powiedział Mentzen, a z niewiadomych powodów kierujesz to do mnie zamiast do niego.

„to skoncentruj się na treści danego przekazu i porównaj twoje fantazje do rzeczywistości, bo jak zwykle tworzysz jakieś bzdury.” – czyli, że cytując Mentzena tworzę bzdury? Jest na to lekarstwo – powiedz Mentzenowi, żeby nie gadał bzdur :)

@adaskodg Śmieszni to jesteście wy. W akcie desperacji zaczynacie mówić, że cytowanie polityków konfy to tworzenie bzdur.

„że aż mi żal ich głupoty.” – politycy konfy otwarcie mówią, że chcą trafić do idiotów (patrz Korwin), a ty piszesz o głupocie innych… Polityk, którego partię popierasz, dosłownie nazywa cię idiotą, a ty się cieszysz. Paradne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
-1 / 7

@LowcaKomedii Paradne jest to, że dzięki takim specom jak Ty/Wy mam do wyboru PiS, KO albo Konfederację. Wszyscy na siebie szczekacie, a nawet nie widzicie, że macie rację co do jednego. Kogo nie wybierzemy i tak będziemy w d.... KO już mnie okradało, PiS robi to teraz więc dużego wyboru nie mam. Zapewne ten kogo popierasz też ma Cię za idiotę więc nie masz się czym chwalić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 7

@adaskodg Konfederacja to wybór PiS, drogi kolego. Masz do wyboru albo pis, albo KO. Zakrzykiwanie rzeczywistości tego nie zmieni. Sytuacja jest jaka jest, ale masz być realistą - w takiej sytuacji się znajdujesz i zdaj sobie z tego sprawę. Zakładanie różowych okularków nie pomoże.

"Zapewne ten kogo popierasz też ma Cię za idiotę więc nie masz się czym chwalić" - tutaj musisz się domyślać. W przypadku konfy nie musisz - oni tam oficjalnie nazwali was idiotami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
-1 / 7

@LowcaKomedii Jako trzecia siła rządząca zapewne będzie ustawiać się z tymi, którzy będą mieli największą szansę aby w danym momencie przepchnąć ich ustawę. Obstawiam, że będą się ugadywać i z PiS-em i z KO. Politycy są jak chorągiewki na wietrze więc o tym też trzeba pamiętać. Te Wasze opowieści o totalitaryzmie czy katotalibanie, to jest dopiero nierealistyczne podejście do tematu. Podeślij link o tym jak Konfa nazywa swoich wyborców debilami, bo o tym to jeszcze nie słyszałem i nie czytałem.

Pogoniliśmy rudego zdrajcę narodu 8 lat temu, a teraz wraca i jawi się jako Nasz wybawca. Czy aby na pewno muszę się domyślać za kogo Tusk ma swoich wyborców? .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 6

@adaskodg I dochodzimy do konkluzji, że dalej będzie rządził PiS. Konfa nie będzie miała za dużo do gadania. O to właśnie mi chodziło.

"Te Wasze opowieści o totalitaryzmie czy katotalibanie, to jest dopiero nierealistyczne podejście do tematu" - jak nie jest, jak jest? Kto jak nie konfa i pis przepychają ustawy zgodne z religią? Kto się cieszył po zaostrzeniu prawa aborcyjnego?

"Podeślij link o tym jak Konfa nazywa swoich wyborców debilami, bo o tym to jeszcze nie słyszałem i nie czytałem." - nie powiedziałem konfa, tylko politycy konfy i nie debilami, a idiotami :)
https://www.youtube.com/watch?v=aPDySjpJzSA

"Czy aby na pewno muszę się domyślać za kogo Tusk ma swoich wyborców?" - Pogoniliśmy, owszem. Mamy lepiej czy gorzej? Jaka opcja polityczna jako jedyna zagraża pisowi?
No i ty się możesz najwyżej domyślać za kogo ma swoich wyborców. Korwin mówi wprost.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
0 / 6

@LowcaKomedii Konfa nie będzie miała dużo do gadania? Zdziwisz się kiedy PiS i KO będą się naprzemiennie razem z Konfederacją układać. Każda partia jest po to żeby komuś przeszkadzać. Bez większości żadna partia do niczego nie dojdzie. Wrzucając trzeciego gracza w tryb politycznej machiny spowoduje to niezłe roszady.

I to jest ten cały katotaliban? Zaostrzenie prawa antyaborcyjnego?

Zrozumiałeś to co Korwin mówił, czy przesłuchałeś raz i teraz wszystkim zarzucasz, ze są idiotami? W pierwszej minucie jasno mówi o wyborcach PiS-u i o tym, że to o ich głosy się ubiega. Jeżeli się mylę, to spróbuj mnie naprostować.

Mamy gorzej. To teraz w drugą stronę. Skoro go pogoniliśmy, to znaczy, że było dobrze czy nie dobrze?

I tylko dlatego, że zagrażają PiS-owi mam na nich zagłosować? Nie po to ich wywaliłem 8 lat żeby teraz znowu na nich głosować. Co jest z Wami ludzie nie tak?! A potem wchodzicie na demotywatory i biadolicie w memach jak to Wam źle i nie dobrze, że nie ma na kogo głosować, a pozwalacie wygrywać miernotom politycznym. Jak widać nawet nie wiesz kogo Korwin nazywa idiotami więc śmiało mogę powiedzieć za kogo uważa Tusk swój elektorat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 6

@adaskodg "I to jest ten cały katotaliban? Zaostrzenie prawa antyaborcyjnego? " - w moim rozumieniu fanatyczne podejście do religii. Jak masz w przypadku konfy - zawierzanie Polski Maryi, Mentzen jest za wolnością słowa i generalnie go wolno obrażać, ale boga już nie, całkowity zakaz aborcji, zaczynanie zdania od Szczęść Boże. Składa się na to wiele czynników.

"W pierwszej minucie jasno mówi o wyborcach PiS-u i o tym, że to o ich głosy się ubiega. Jeżeli się mylę, to spróbuj mnie naprostować." - generalnie mówi, że mało jest ludzi inteligentnych (i ci już pewnie dawno chcą głosować na konfę. Lukrowanie dupy wyborców) i że teraz muszą zabiegać o głosy idiotów, bo tylko oni zostali. Patrząc na to, że niestety obecnie poparcie ich rośnie, to najwyraźniej im się to udaje i te ich nowe hasełka trafiają (i mają trafiać) do idiotów. Można więc założyć, że jeśli ktoś się jakoś niedawno przekonał do konfederacji, to jest idiotą i trafiły do niego hasełka dla idiotów :)

"Skoro go pogoniliśmy, to znaczy, że było dobrze czy nie dobrze?" - ludzie zawsze dążą do ideału i kogo byś nie obsadził, to i tak znalazłyby się osoby niezadowolone i mówiące, że może być lepiej.

"I tylko dlatego, że zagrażają PiS-owi mam na nich zagłosować?" - no przecież możesz oddać głosa na nieliczącą się partię i zapewnić pisowi kolejną kadencję. Pisałem już o tym.

"Jak widać nawet nie wiesz kogo Korwin nazywa idiotami więc śmiało mogę powiedzieć za kogo uważa Tusk swój elektorat. " - czekaj, czy ty zadajesz mi pytanie, nie czekasz na odpowiedź a później piszesz, że nie wiem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
+1 / 5

@LowcaKomedii W Islamie mają fanatyczne podejście do religii ale nie u Nas. Popełniasz błąd myślowy, bo Korwin twierdził, że tylko Ci co na nich głosują (1-2%) mają jakieś pojęcie o gospodarce, a reszta to typowe "daj". Teraz sytuacja się zmieniła, bo ludzie zaczęli się interesować polityką i gospodarką i to dało im skok w sondażach. Jeżeli ktoś licząc na socjal na nich chce głosować, to faktycznie jest idiotą.

Skoro żeśmy oderwali ich od władzy, to znaczy, że do ideału brakowało im w cholerę. Gdyby było tak cukierkowo jak piszesz, to teraz ta cudowna opozycja nie musiałaby by zażarcie walczyć o wyborców. Jeżeli dla Ciebie 3 siła w sondażach, to nie licząca się partia, to ja już wiem dlaczego, to jak Cię dymał Tusk nazywasz wybawieniem.

Pytanie, które Ci zadałem różni się od konkluzji, którą wyciągnąłem więc nie rozumiem dlaczego zadałeś swoje pytanie. Jasno i klarownie dałeś mi do zrozumienia jakie wyciągnąłeś wnioski po przesłuchaniu filmiku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 6

@adaskodg "Jeżeli ktoś licząc na socjal na nich chce głosować, to faktycznie jest idiotą." - nie, po prostu nie do końca rozumiesz co on tam powiedział i zakładasz jakąś optymistyczną wersję. Nie chcesz słyszeć, że on cię obraża i wolisz to sobie inaczej przetłumaczyć.
Może Berkowicz rozwieje wątpliwości:
https://twitter.com/KorolukM/status/1647916593614053376

„Skoro żeśmy oderwali ich od władzy, to znaczy, że do ideału brakowało im w cholerę” – brakowało, ale okazało się, że wybraliśmy jeszcze gorszą opcję.

„Jeżeli dla Ciebie 3 siła w sondażach, to nie licząca się partia” – eh, PIS i KO mają w okolicach 30%, Konfa się cieszy, gdy ma 12%. Czujesz różnicę?

„Jasno i klarownie dałeś mi do zrozumienia jakie wyciągnąłeś wnioski po przesłuchaniu filmiku.” – a później napisałeś, żebym cię naprostował jeżeli się mylisz. Czyli później już założyłeś, że się jednak nie mylisz i to ja jestem w błędzie, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 6

@adaskodg W dodatku, ta trzecia siła, co może zrobić? Wejść w koalicję. Czy wejdą w koalicję z partią mającą mniejsze poparcie niż oni sami? Nie. Zostaje więc albo to złe KO, albo jeszcze gorszy PiS. Jak uważasz, kto jest bliżej serduszka konfy? Światopoglądowo - PiS. Ekonomicznie - PiS czy KO? No i tyle sensu ma właśnie oddawanie głosu na Konfę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 3

@kondon ja byłem na ZSW... minęło sporo czasu i myślisz, że ile pamiętam z tego czego mnie tam nie nauczyli? :P Byłem w Pułku drogowo-mostowym... i szczerze już nie pamiętam jak tam łączyć te pontony... bo raptem ze 2 razy mieliśmy taki zajęcia tam :D podczas fali powodziowej na Wiśle tylko nas w nocy wysyłylali by podciągać pontony... by się nie zerwały i nie uszkodziły mostu drogowego który był niedaleko "plaży poligonowej jednostki" Na strzelaniu z prawdziwej amunicji byliśmy 3 razy przez 9 miesięcy... na różnych poligonach... na jednostce mieliśmy strzelanie "komputerowe" z 2 razy na unitarce, i jeden raz po niej... a tak to warta (jeszcze nie było warty cywilnej) lub OK... .(chociaż najczęściej warta lub patrol- co wchodzi w sklad warty) 9 miesięcy nic nie znaczącej służby :D i moja zdolność bojowa jest taka sama jak tego mentzena czy bosaka :P którzy nigdy w woju nie byli :P A może nauczyli mnie w woju kombinowania, bo jak przyjechała wojewódzka kontrola to było przenoszenie po nocach sprzętu z magazynu do magazynu by się stany zgadzały.... a i tak jednostka poległa na ropie.... (ciekawe dlaczego cała kadra jeździła dieslami?) bo spuszczali paliwa (rękami żołnierzy ZSW) z pojazdów na wyposażeniu jednostki :D ot taka armia była jest i będzie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@adaskodg Boli 14%, boli beznadziejność ich idoli, którzy zamiast być realną opozycją, to licytują się z PiSem.

@LowcaKomedii Jeśli już, to bronię samych szkoleń, nie konkretnego pomysłu, którego szczegółów nawet nie znam. Nawet napisałem "Być może i głupi".

"byle tylko nie powiedzieć, że jakiś konfederacki pomysł jest głupi."
Kłamiesz jak zwykle. Wielokrotnie mówiłem o jakimś z pomysłów, że go nie popieram. W szczególności krytykowałem narodowców (Brauna nie słucham).

"kłócisz się z tym, co powiedział Mentzen"
Kłócę się z twoimi wyobrażeniem tego, co powiedział Mentzen.

"cytując Mentzena tworzę bzdury?"
Kłamiesz, manipulujesz, wyrywasz z kontekstu, interpretujesz jak tobie wygodnie, a nie zgodnie z prawdą. Tak, tworzysz bzdury - cały czas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@Pasqdnik82 Pewnie, że nie pamiętasz. Tylko jak coś raz się już umiało, to łatwiej to sobie przypomnieć.
No i kiedyś służba to było głównie marnowanie czasu, nie szkolenie i nauka. Coś takiego jest zupełnie bez sensu.

Jeśli się państwo zajmuje wszystkim, to niczego nie zrobi dobrze.
Dlatego trzeba mu zabrać obowiązków, a zostawić te naprawdę ważne, jak właśnie wojsko. Wtedy też obywatelom jest ich łatwiej pilnować, bo teraz afery nie robią na nas żadnego wrażenia, jak co chwilę jest jakaś nowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 5

@kondon "Wielokrotnie mówiłem o jakimś z pomysłów, że go nie popieram" - nie wielokrotnie, a bardzo rzadko. Kłamiesz. I pisałeś, że go nie popierasz, a nie, że jest po prostu durny. Nigdy nie chciałeś napisać wprost, że wyskoczyli z durnym pomysłem tylko ewentualnie kończyło się, że nie popierasz. Przecież ty ich zawsze bronisz i starasz się wybielić.

"W szczególności krytykowałem narodowców (Brauna nie słucham)" - szczerze mówiąc nie kojarzę tej twojej krytyki. Nie neguję, ale nie kojarzę.

"Kłócę się z twoimi wyobrażeniem tego, co powiedział Mentzen." - to nie jest wyobrażenie. Skoro coś ma być OBOWIĄZKOWE, to ma być obowiązkowe. To nie jest żadne wyobrażenie. Jeżeli nie był na szkoleniu, to nie był i to również nie jest wyobrażenie.

"Kłamiesz, manipulujesz, wyrywasz z kontekstu, interpretujesz jak tobie wygodnie, a nie zgodnie z prawdą. Tak, tworzysz bzdury" - tak, wszystko wyrwane z kontekstu. Znam to. Ostatnio u konfederacji również panuje jakaś moda, że wszystko im z kontekstu wyrywają lub że ktoś żartu nie zrozumiał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lipca 2023 o 17:40

A adaskodg
0 / 6

@LowcaKomedii "Nie chcesz słyszeć, że on cię obraża i wolisz to sobie inaczej przetłumaczyć." - filmik ma raptem 2 minuty i nawet nie raczyłeś się pochylić nad sensem wypowiadanych słów. Krytykujesz żeby tylko skrytykować.

Podrzucasz mi linki więc żeby nie być dłużnym mam też coś dla Ciebie:

https://www.youtube.com/watch?v=D1L3-JfZsDs

https://www.youtube.com/watch?v=Jf9RclDX36c

Piszesz, że Konfederacja i PiS to, to samo....taaaaaa....pierwszy filmik, to kropka w kropkę obecne rządzy PiS-u, więc bajki o różnicach między PiS i KO wsadź sobie na półkę z baśniami.

Skoro ta 3 siła jest niepotrzebna to oddajmy większość KO :D Na cholerę się będzie rozdrabniać. Napisz, że tak byłoby najlepiej, to wyślę Ci kolejny filmik ;)

@kondon W drugim linku, który podesłałem w tym poście, przewiń na 54 sekundę. Dokładnie taka jest moja reakcja na tych wszystkich mądrali, którzy myślą, że zamiana PiS-u na KO coś zmieni :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 4

@adaskodg Pamiętasz jak rozmawialiśmy o katotalibanie i nie bardzo ogarniałeś, aż musiałem ci trochę przykładów podać. Tu masz kolejny :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2023 o 21:24

A adaskodg
0 / 4

@LowcaKomedii Ooooo...i to są konkrety! Niech spier.... jak mu się nie podoba ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@LowcaKomedii Wielokrotnie nie jest antonimem do rzadko.
Z czym kłamię?
O czym miałbym pisać, że jest durne?

O pomyśle były chyba 2 zdania bez szczegółów, a ty sobie wyciągasz wnioski, że to jakiś konkretny plan.

Czyli jak rozumiem kłamstwa, manipulacje i błędne interpretacje są już prawdą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 3

@kondon Jest i on. Już się martwiłem :)

"O czym miałbym pisać, że jest durne?" - teraz aż ciężko mi wybrać konkretny przykład. Pod wieloma się udzielaliśmy. Mógłbym kąśliwie napisać, że może ich za dużo było.

"a ty sobie wyciągasz wnioski, że to jakiś konkretny plan." - ale w tych dwóch zdaniach już masz powiedziane, że te szkolenia będą obowiązkowe. Ten szczegół już wystarczy. I oczywiście, że będzie to max 2 miesiące w przerwie między ukończeniem szkoły a ewentualnymi studiami.

"Czyli jak rozumiem kłamstwa, manipulacje i błędne interpretacje są już prawdą? " - a weź wymień chociaż 1 przykład z któregokolwiek :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@LowcaKomedii "Już się martwiłem :)"
Wątpię. Jestem wstrętnym szurem i lepiej, gdyby mnie nie było.

Taki prosty przykład - Korwinowi czasami się zdarza gadać głupoty.

Czy rzucenie 2 zdań to konkretny plan, czy pomysł do dyskusji?

Jeśli uważasz coś za prawdę, to i tak się ze mną nie zgodzisz, więc podawanie przykładów niewiele zmieni. Do tego ty jesteś strasznie uparty i nie potrafisz przyznać się do błędu, więc tym bardziej sens tego jest niewielki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 3

@kondon "Jestem wstrętnym szurem i lepiej, gdyby mnie nie było." - a co ja bym wtedy robił na demotach? :) Powiem więcej, są szurki, które darzę sympatią i którym życzę jak najlepiej, szczerze. Jest mój przyjaciel kaczykac, jest obiektywny, jesteś ty. Mimo różnicy zdań czuję do was sympatię i wcale wam źle nie życzę.

"Taki prosty przykład - Korwinowi czasami się zdarza gadać głupoty." - tylko jemu?
W ramach ciekawostki, napisał ostatnio na twitterze, że to lgbt powinniśmy się bać i że to jest nas prawdziwy wróg, a tu wstrętne US zasłania nam oczy i jako wroga nr 1 stawia ortodoksyjnego chrześcijanina - Putina.
Załóż sobie konto, będziesz miał całą masę rozrywki i nie napiszesz, że tylko Korwinowi zdarza się coś palnąć :)

"Czy rzucenie 2 zdań to konkretny plan, czy pomysł do dyskusji?" - ale w tych dwóch zdaniach są konkrety. Ma być obowiązkowe? Ma. Ma trwać tylko w okresie przed studiami? Ma. Zresztą, ciekawe co z ludźmi, którzy nie chcieliby iść na studia i woleliby już zacząć pracę. Pomysł głupi i nieprzemyślany.

"więc podawanie przykładów niewiele zmieni" - czyli nie ma przykładów.

"Do tego ty jesteś strasznie uparty i nie potrafisz przyznać się do błędu" - uparty rzeczywiście jestem, ale do błędu czasami potrafię się przyznać :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lipca 2023 o 13:31

avatar kondon
0 / 0

@LowcaKomedii Spokojnie, znajdziesz sobie kogoś innego do męczenia :)

Tylko czy to jest głupota? W przypadku lgbt być może, ale taki islam wydaje się groźniejszy, niż Rosja. Ja nie wiem jak wyglądają prawdziwe relacje między krajami. My widzimy tylko ich wycinek...
USA spokojnie mogłyby rozbić rosyjską armię i bardzo możliwe, że Putina. Jednak z kilku powodów tego nie robią.

Nie konkrety, a przykłady raczej.

Dałem ci gdzieś wyżej przykład. Albo pod innym demotem.

W jakiejś nieistotnej sprawie, na której ci niezbyt zależy. W sprawach kluczowych dla twojego "ja" jesteś identyczny jak te wstrętne "szury".
To relatywnie prosty mechanizm i bardzo wpływa na zachowanie ludzi - dlatego ciężko jest ich przekonać. No, ale nie interesuje cię to, więc nie będę zanudzał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 3

@kondon "Spokojnie, znajdziesz sobie kogoś innego do męczenia :)" - Z tobą się akurat fajnie pisze. Inni się dość szybko poddają.

"W przypadku lgbt być może, ale taki islam wydaje się groźniejszy, niż Rosja" - tak, ale "krul" o islamie nic nie mówi, a uczepił się tylko lgbt. Z islamem chyba nie ma problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@LowcaKomedii Zbyt dużo czasu mi na to schodzi, więc nie zdziw się, jeśli będę odpisywał mniej.

Nie wiem, nie śledzę go.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+1 / 9

Nie, żebym chciał na nich zagłosować ale nie lubię manipulacji: utrzymanie dłuższego wieku emerytalnego to nie przedłużenie.

@elefun kto ma zadać pytanie? Dziennikarze, którzy są w tym samym establiszmencie? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar efek
-1 / 11

Krótkie przeszkolenie wojskowe lepsze niż wysłanie nieprzeszkolonego mięsa armatniego.
Obecne przepisy i tak pozwalają każdego ubrać w kamasze i wysłać na wojenkę wywołaną przez polityków - wtedy lepiej wiedzieć chociaż która stroną trzymać karabin i jak się nie dać zabić pierwszym wystrzałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DostawcaWarzyw
0 / 10

Typowy aparatczyk, który chce by dzieciaki broniły jego milionów i przywilejów kiedy on będzie się grzał w bezpieczeństwie i opowiadał o tym jak wielkim patriotą jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P ProPolak
-1 / 1

Są takie kraje nawet w Europie które mają obowiązkową służbę kobiet i mężczyzn i radzą sobie całkiem dobrze. Dobrze by to niektórym zrobiło gdyby zdjęli rurki i założyli mundur

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+1 / 1

Konto na demotywatorach od trzech dni. Wrzucone demoty: trzy, o Konfie. Przypadek? Nie sondzem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raptorad
-1 / 1

Szkolenie od razu po szkole ma sens. Większość ludzi i tak nie ma wtedy pracy, a nawet nie chodzi do szkoły

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+1 / 1

No cóż, niczego innego się nie spodziewałem. Tak to jest z ludźmi (wszelkiej maści), że mogą być dobrzy w jakiejś dziedzinie i mogą gadać z sensem w tej dziedzinie, ale nijak nie czyni to z nich ekspertów czy jakikolwiek autorytet w innych dziedzinach. Najlepszym przykładem jest cała masa celebrytów, którzy wypowiadają się w tematach zupełnie niezwiązanych z ich działalnością. Należy to traktować jako osobistą opinię i nawet jak lubisz piosenki jakiegoś twórcy, to niekoniecznie musisz się zgadzać z jego opinią. Mencen miał dobry start angażując się w kwestie podatkowe, ale w sumie na tym się skończył. Zaczął gwiazdorzyć i teraz na fali tego, co mu jako tako wyszło, próbuje przecisnąć się ze swoim głosem.
Konfusia to może i mniejsze zło, ale nadal zło, dobili się do włądzy głównie na grzbiecie kuców, którzy lecieli jak baranki za tłumem albo powielają standardowe, konserwatywne, stereotypowe myślenie. Baby do garów i dzieci bawić, a chłopa z młodziaka zrobi wojsko i będzie tyrał do usranej śmierci. No i koniecznie żyć wedle kodeksu, żadnego pedalstwa, aborcji, eutanazji i innych wymysłów, tylko na misjonarza i za ojczyznę.

Jeśli ktoś jest prawdziwym wolnościowcem, to nie ma wśród obecnych partii żadnej alternatywy. Najbliższa partia liberalizmowi czy libertarianizmowi to platformersi, a i tak są nie tylko daleko od ogólnego pojęcia swobody obywatelskiej, ale jeszcze udowodnili nam jak niekompetentni są w obsadzaniu ważnych posad. Jeśli żadna z nowych partii nie dostanie się do władzy, to nadal wybór będzie pomiędzy sepsą, a cholerą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmosiek1
0 / 0

Jeśli mamy wprowadzać na powrót obowiązkowe przeszkolenie wojskowe to gdzie jest równouprawnienie? Albo powołujemy wszystkich albo nikogo :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2023 o 9:15

P Peppone
0 / 0

W ramach równouprawnienia kobiety też wcielać do armii, a co!

Natomiast przymusowe szkolenie jest antywolnościowe i jest to forma podatku - musisz poświęcić swój czas państwu. W dodatku jest to podatek dyskryminacyjny płciowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem