Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
187 199
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A Ashardon
+32 / 84

@Wilczomlecz Twój komentarz też najwyższym poziomem kultury nie grzeszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonCorrado
+16 / 48

@Ashardon prawda jest czasem trudna i boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalaZlaCzarownica
+11 / 53

@Wilczomlecz
Tolerancja i inkluzywność ci się ulała, wytrzyj się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzyche
+11 / 77

@Wilczomlecz Tak, bo najlepiej głosować na przygłupów z PO, którzy nie tak dawno temu twierdzili żeby "wpuszczać imigrantów, a potem się ich sprawdzi". Inny przygłup mówił, że problem na granicy rozwiąże w 1 dzień. Jeszcze inny po audytach których nie było stwierdził że CPK jest niepotrzebne, by niedawno po innych audytach których nie było jednak być za budową. Aha i czekamy na benzynę po 5.19 pln. Ale oczywiście PiS jest putinowski, a ci co chcieli resetu z Rosją już nie... Aleś błysnął

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+11 / 33

@MalaZlaCzarownica W tolerancji i inkluzywności pisowców trudno przebić. Mało kto jest tak tolerancyjny wobec przestępstw i tak sprawnie "inkluduje" skazanych przestępców do kreowania życia społecznego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+6 / 20

@DonCorrado „masz rozpięty rozporek” i „ch*j ci wypadł platfusie” opisują tę samą nieprzyjemną sytuację, a jednak można wyrazić się z odrobiną kultury bądź jak mieszkaniec rynsztoka. Prawda nie wymaga bluzgów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalaZlaCzarownica
-1 / 3

@solarize
Tym bardziej doceniam, że robisz wszystko, co możesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drugie_wolne
+5 / 9

@krzyche ale czy było to lepsze od mówienia o niewpuszczeniu i jednoczesnym wpuszczaniu za pieniądze i po cichu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzyche
-2 / 16

@drugie_wolne Zdecydowanie trzeba to wyjaśnić. PO mówiła o kilkuset tysiącach wiz wydanych za łapówki. Ponoć teraz chodzi o 600 wiz (nie 600 tysięcy). Łapówki były nie za przyznanie wizy tylko miejsca w kolejce, aczkolwiek to też nie powinno tak wyglądać. Nie bronię PiS bo widać że nie ogarnęli tematu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
+4 / 6

@Ashardon bo on z tych uśmiechniętych ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jasiokoz
-1 / 7

@krzyche Dużo ludzi pyta o paliwo po 5,19
Tacy jak oni, poruszają się stadami, za (zwykle starym osobnikiem) przywódcą.
Kontekst:
czerwiec 2022
Stosunkowo niska cena baryłki, a zwłaszcza tej z Rosji. Właśnie ten surowiec przerabiał Orlen
Zerowy wat na paliwa.
Marża Orlenu sięgająca 40%, kiedy zwykle jest to 5%
Pominę dokładne wyliczenia, ale widać gołym okiem że cena jest 1/3 za wysoka.
Wspominać o nawozach po 4000 zł za tonę, gdy w Niemczech były po 2500 zł?!!!
Oleju rzepakowym po 12 zł, a za granicą nie przekraczał 8 zł
Cukrze po 6 zł, gdy w Niemczech był po 3 zł
Pamiętam rok 2007, po utracie władzy przez pis, i panikę wywołaną przez im podległym. Wówczas cukier sięgną 10 zł, a Niemcy wprowadzili limity sprzedaży przy naszej granicy. Jakoś tam był wtedy po 2 złote, i u nas jednak spadł do tej ceny.
Zapraszam do biedronki po cukier za 3 złote, teraz za rządów Tuska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D konto usunięte
0 / 8

@Wilczomlecz Rozumiem, że nasz się za inteligenta stojącego wyżej niż ci głupi "pisowcy"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzyche
+1 / 3

@jasiokoz Twój argument jest bez sensu, bo obecna cena baryłki jest około 30$ niższa niż w czerwcu 2022 - Czerwiec 2022 cena baryłki 110$. Cena obecna 80$. Do tego kurs dolara wtedy wynosił 4.50 zł, teraz około 4.0 zł. Więc kiedy powinno być taniej, wtedy czy teraz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radec_r
+1 / 1

@krzyche To co napisałeś jest po części prawdą a po części nie. Sęk w tym, że w większej części nieprawdą. Nie ma się co unosić, tylko trzeba patrzeć obiektywnie. Ja nie ukrywam, że za PiSem nie jestem ale obiektywnie przyznajemy, że z tymi wstępnymi audytami CPK to rząd chyba jakiś marny żart sobie zrobił. Jednak dalej idąc wciąż obiektywnie trzeba zauważyć, że od samego początku to PiS krzyczał by imigrantów nie wpuszczać a za ich rządów przyjęto ich więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Krzyczeli, że pakt migracyjny jest zły i to wina PO a tenże pakt jasno mówi, że nie będziemy musieli przyjmować ich w takich ilościach jak trąbił PiS. Nawet jeśli ktoś z zagranicy mówi inaczej to serio, jakie ma znaczenie skomlenie jednostki, kiedy pakt ustalany międzynarodowo mówi co innego? I tego trzyma się obecny rząd, prawidłowo i całkiem dobrze walczy w UE o tę sprawę. Należy zauważyć także że, nawet jeśli tych audytów na początku nie było, to później pewne się pojawiły i, jak mówi powiedzenie, tylko krowa nie zmienia zdania. Przez wiele lat politycy PiS nie dopuszczali innych do szerszej wiedzy na temat dużych czy małych projektów. Naprawdę ktoś teraz ma pretensje, że najpierw krzyczeli, że to fatalny pomysł, bo nie mieli dostępu do wiedzy, a kiedy już wszystko wiedzą to mówią, ok, budujmy? To przecież dobrze świadczy o nich, że mimo niechęci do PiS, podjęli obiektywną decyzję. Jeśli ktoś twierdził, że problem na granicy rozwiąże się w 1 dzień, to faktycznie to niezbyt mądry człowiek. Ale faktem jest, że żołnierze odetchnęli, nie tylko na granicy, ogólnie. Odetchnęli od wpływów politycznych, bo za rządów PiS wojsko było upolitycznione. Czy teraz nie jest? Pewnie jest ale widać gołym okiem, że nie tak. A benzyna po 5,19? Ile można się tego czepiać? Padły słowa,faktycznie źle dobrane i teraz każdy kto za PiSem, ten krzyczy o tym co powiedział Tusk. Tak, to prawda, że to powiedział. Ale są też jeszcze dwie inne prawdy. Pierwsza, wtedy gdy Tusk o tym mówił, benzyna naprawdę mogła tyle kosztować ale PiS manipulował cenami. Druga prawda, po wyborach, miesiąc później, po 100 dniach czy teraz, zawsze ceny paliw są zależne od wielu czynników. Wtedy mogło być 5,19. Potem już nie, choćby dlatego, że podrożała znacząco baryłka. I to wszystko co napisałem, to nie kwestie wyssane z palca. Opamiętajcie się ludzie. Przecież umiecie czytać. Szukajcie informacji ale nie w jednym źródle. W prawicowych, lewicowych, Centro i w miarę obiektywnych. To co napisałem łatwo zweryfikować, że jest prawdą. Ja cieszę się, że PiS już nie rządzi. Ale choć głosowałem na jednych z obecnej koalicji rządzącej, będę ich obiektywnie rozliczał, szczególnie przed następnymi wyborami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CP666
-2 / 6

@MalaZlaCzarownica
Nie można tolerować tych co odrzucają tolerancję i działają przeciw naszej racji stanu. Wyobraź sobie sytuację do władzy w jakimś państwie dochodzi pacynka Putina i dyktator jednocześnie tolerusz jak odbiera ci prawo głosu a tolerancja staje się historią. Przypominam konfederacja jest przeciwko demokracji. To jakby wojsko stało się pacyfistami. Też będziesz tolerował Rosjan na swojej ziemi. Bo to na jedno wychodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CP666
-4 / 4

@krzyche
Mówili, tak by zdobyć elektorat lewicy i nie mówili tego wszyscy. Na tym polega polityka dzieciaku. Właśnie Putin chciał właśnie to osiągnąć co ty uważasz za rodzaj przebudzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jasiokoz
0 / 0

@krzyche Masz za zadanie tak pisać, czy nie czytasz ze zrozumieniem?
Baryłka Brent to około 80 dolarów. Tyle tylko że wówczas Orlen przerabiał rosyjską ropę znacznie tańszą.
Przykład:
"Wiele firm w Europie nie bierze już jednak rosyjskiej ropy. W poniedziałek firma handlująca towarami Trafigura Group oferowała sprzedaż ładunku rosyjskiej ropy Ural z rekordową zniżką wobec benchmarku - 34,80 dol. na baryłce - z najniższą ceną od co najmniej IX 2010 r., ale pomimo tego firmy nie złożyły żadnych ofert."
artykuł z kwietnia 2022 roku:
https://www.money.pl/gospodarka/rynki-nie-chca-rosyjskiej-ropy-nawet-z-rekordowa-znizka-6754910357252640a.html
Odejmij od obecnej ceny 23%, ponieważ wówczas wynosił 0%, i już masz 5,30 zł.
Jeszcze mało argumentów?
Zrozumiałeś, czy te brednie to twoja praca?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzyche
0 / 2

@jasiokoz Tak, mam takie zadanie tak pisać, Putin mi płaci rublami :p
Dobra nie przekonamy się ale obecnie ropa jest tańsza o 10% i dolar jest tańszy o 10%. Ile kosztuje, tyle kosztuje, ale nie wierzę za grosz w to że gdyby Tusk był premierem wtedy to bena byłaby po 5.19 zł. Kiedy wy to wreszcie zrozumiecie, że on mówi to co chcecie usłyszeć. I za CPK jest teraz nie dlatego że tak mówią audyty, tylko dlatego że mu się to opłaca w sondażach, ale nie będzie się kwapił z budową. W ogóle Sejm pracuje na pół obrotach, mało się dzieje, nawet ich własne obietnice aborcji i małżeństw homoseksualnych są nie zrealizowane, i tak oczywiście że Duda zawetuje, ale byłoby milej gdyby cokolwiek zaproponowali, a nie siedzieli z założonymi rękami i mieli wymówkę że Duda zawetuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalaZlaCzarownica
0 / 2

@CP666
Jesteś w tej chwili podręcznikowym przykładem pseudodemokraty, a w rzeczywistości kryptoautorytarysty, któremu podoba się "wynik demokratycznych wyborów" wyłącznie pod warunkiem, że demokratycznie wygrywają ci, których lubi.

Tymczasem na razie Konfederacja jest LEGALNIE działająca partią, wpisaną przez państwo polskie do stosownych rejestrów. I to państwo swoim autorytetem w tej chwili gwarantuje, że to JEST partia demokratyczna i ma prawo brać udział w procesie demokratycznych wyborów. Podważając to prawo, podważasz autorytet państwa.

Jeśli uważasz Konfederację za zagrożenie dla demokracji, walcz o jej delegalizację. Potrzebujesz wniosku odpisanego przez 50 posłów albo 30 senatorów, alternatywnie wniosku Rzecznika Praw Obywatelskich o zbadanie zgodności z Konstytucją celów i działalności partii. Po złożeniu w/w wniosku Sąd określi, czy masz rację. Nie demoty. Tak się robi demokrację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2024 o 10:16

J jasiokoz
0 / 0

@krzyche Prawdziwa sztuka, to przyznać się kur*stwa, tak aby nie chciano w to uwierzyć.
To o pierwszym akapicie.
Skoro się przyznałeś, to nie będę pisał o matematyce. Liczyć umiesz, ale w rublach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzyche
-1 / 1

@jasiokoz Haha, wiesz co to ironia? :) :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marioo_85
+8 / 22

najlepsze jest to, że PiS cały czas twierdzi, że te wybory wygrali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzyche
+11 / 19

@Marioo_85 Nie twierdzi tak nikt. Przegrali - mieli drugi wynik więc to nie jest wygrana. Prawdą jest że poprawili wynik z wyborów do Parlamentu, ale to jest moim zdaniem nieporównywalne, gdyż głosuje inna grupa ludzi, jest dużo mniejsza frekwencja i motywacja do głosowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
+27 / 53

Odradzam obchodzenie następnej chanuki w Brukseli :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
+9 / 11

@Pierdzideuko
"Pierwszy strażak w Polsce" już ma pewny mandat w Brukseli
Interpretację zostawiam innym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 25

@Dak_Zibbon U mnie ten typ nie jest nazywany strażakiem. Stosuję inne określenia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+3 / 19

@Pierdzideuko @Dak_Zibbon
Wbrew pozorom Braun będzie tam grzeczniutki. Tamtejsza straż się nie pieści i nie zna go tak dobrze jak u nas. Piszczenie ,,Jestem posłem, mam immunitet'' też mu tam nic nie da. Jak zaburzony osobnik wparuje do pomieszczenia z ludźmi rozpylając jakieś chemikalia to po prostu wezmą to za próbę dokonania zamachu terrorystycznego i w najlżejszym scenariuszu dostanie z paralizatora, walną nim na glebę, skują i wywiozą a w najgorszym na miejscu użyją broni osobistej i go odstrzelą. Tyle dobrze, że pozbyliśmy się błazna z naszego Sejmu, szkoda że w taki sposób bo jeszcze zdąży pogadać głupoty o 5G i innych spiskach tyle tylko, że na arenie międzynarodowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+6 / 14

@Pierdzideuko A niech gasi, wtedy zobaczy jak szybko traci się legitymację europosła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agitana
+8 / 8

@lolo7 Oszolomow roznej masci akurat w PE nie brakuje i jakos nie slyszy sie o tego typu interwencjach. Najczesciej sie po prostu tego nie naglasnia co jest najwieksza kara dla nich :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
+1 / 5

@lameria
Szybciej niż świece zostanie zgaszony jego animusz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+2 / 10

@Dak_Zibbon Ja liczę że jednak zgasi. Wtedy jemu zgaszą legitymację europosła, straci immunitet i wyląduje w brukselskich Tworkach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rogeros123
0 / 4

@Pierdzideuko tam sobie szybko z takim przygłupem poradzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 9

@lameria I to jest właśnie ciekawe co będzie wyprawiał. W Polsce wybrał model - odwalić coś głupiego i nieprzynoszącego jakiejkolwiek korzyści, zapłacić karę, odbić sobie z nadwyżką na zbiórkach.
Tam to nie przejdzie. Albo będzie musiał udawać cywilizowanego człowieka, nie będzie kontrowersji, przez co stanie się nudny nawet dla własnych akolitów, albo tam też coś odwali, przez co szybko się go stamtąd pozbędą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
0 / 0

@Pierdzideuko i słusznie, w końcu nie ma najmniejszego powodu aby ją obchodzić tam (w sensie w PE jak rozumiem).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@iposek ja bym zlikwidował i boże narodzenie gdyby nie to żarcie pyszne i kolędy, ale serion przecież ci Żydzi w Europie to jednak wielką siłą są mimo holokaustu a że wg Brauna wszystkim rządzą więc jak najbardziej mają powody do świętowania . To że przyjedzie tam jeden wariat z Polski to jeszcze nie powód żeby czegoś żydom odmawiać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
0 / 0

@Pierdzideuko no właśnie, przez takich którzy chcą likwidować i Boże Narodzenie coraz śmielej obcy świętują różne Chanuki, Ramadany i inne obce obrzędy. Trzymajmy się naszej (tak, wiem, można dyskutować o tej naszości) tradycji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 0

@iposek ale jacy obcy, żydzi są w Europie od czasów cesarstwa rzymskiego kiedy w Polsce jeszcze nie było plemion lechickich a nasze chrześcijaństwo jest jedynie herezją judaizmu z którego wyrasta, Ramadan jest też starszy od choinki i księdzunia w celibacie. Naprawde w zakresie obrzędów jesteśmy historycznie nuworysze, nasza tradycja oświecenia, tolerancji i demokracji oto z czego możemy być dumni nie z tych obrzędów na poły pogańskich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2024 o 19:59

I iposek
0 / 0

@Pierdzideuko bzdura. Owszem, Żydzi są w Europie od dawna, ale ich wpływ na kulturę jest praktycznie zerowy. Tak wiem skąd wywodzi się chrześcijaństwo, ale mam nadzieję że nie będziesz próbował przekonywać że to jest wpływ kultury hebrajskiej na cywilizację europejską. Oni są, a jakby ich nie było, ta kultura jest dla nas równie egzotyczna co hinduska czy chińska..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 0

@iposek nie zrozumiałeś mnie żydzi w Europie są u siebie nie przyjechali tu znikąd, przeciwnie z Europy pojechali kolonizować Palestynę, to że jest ich w tym momencie tak mało szczególnie w Polsce to wynik holokaustu i czystek antysemickich za komuny, polecam Polin w wawie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-1 / 1

@Pierdzideuko hmm, a więc uważasz że Żydzi są tutaj od zawsze? Tzn Europa jest pierwszym miejscem gdzie się objawili światu? I dopiero niedawno postanowili sobie skolonizować Palestynę? Pozwól że pozostanę przy swojej opinii. Żydzi z Palestyny rozeszli się po całym świecie, potem wrócili odbić tę ziemię. W Europie są folklorem, obcym wtrętem. Nie bez powodu ludzie chodzą oglądać synagogi, cmentarze żydowskie, czy nawet dzielnice żydowskie jako atrakcje turystyczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 0

@iposek bez wątpienia są w Europie dłużej od Polaków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marioo_85
0 / 0

proste wybory, mało kandydatów, niska frekwencja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+2 / 2

@JanuszTorun
Co w tym podejrzanego?
Mała frekwencja, brak incydentów w lokalach wyborczych, wszystkie lokale zamknięte o godz 21, tylko jedna karta do głosowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jury1974
+1 / 35

Tam gdzie ciemnota, brak wykształcenia i wiara w szarlatana w sukience tam PIS dostał największe poparcie. Zero zaskoczenia. Polacy, rodacy, myślcie, to nie boli. PIS to ruska onuca!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
-1 / 7

@Jury1974 posłuchaj sobie disco polo, albo Grechuty, odpal TV, napij się pepsicocacoli i jeszcze jak będziesz coś mówił o wykształceniu to dodaj, że coraz więcej kobiet ma wyższe wykształcenie. Tylko nie dodawaj nic o inflacji akademickiej, ani tego, że wykształcone kobiety z tego ludowo feministycznego progu z wyższym wykształceniem pracują na recepcji czy w sekretariatach. Ale wiesz teraz pora przejść do najważniejszego uwierz w moc Boomerskiej nostalgii, tak by czuć czystą wyższość... tylko wiesz nie taką "fajną" "Europejską", bo ona się skończy, tylko taką Amerykańską by na koniec dnia odpalić Film Top Gun Maverik.

Tylko nie przesadź z tą nostalgią, bo pomarańcze będziesz jadł tylko na święta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+1 / 1

@SteveFoKS Zaciekawiłeś mnie. Parę obrazków z tej listy do mnie dotarło. Ładnie napisane, serio. Ale zza tej atrakcyjności jednak jakby wyziera pogarda dla wykształciuchów. Moja edukacja jest mojsza od tej zdewaluowanej uniwersyteckiej. Masz coś ciekawego do powiedzenia oprócz tych ładnych obrazków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+2 / 2

@Geoffrey Mam do powiedzenia coś takiego, w normalnym kraju moje słowa nie były by odczytane jako pogarda dla "wykształciuchów", bo standardem było by, jakość a nie ilość. Więc jakby nie patrzeć pora na mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
0 / 0

@SteveFoKS Z oświatą jest pewien paradoks: otóż jak pójdziesz w jakość a nie ilość, to nagle okaże się że masz garstkę całkiem mądrych ludzi w kraju rządzonym przez czarnki, sebiksy i madki, gdzie pogarda będzie dotykała każdego, kto zna podstawy ortografii. Niestety, musi być i jakość i ilość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
0 / 0

@Geoffrey Odpiszę Ci później, a co do Roszkowskiego i PiSu to zrobili oni zrobili ze szkołą coś znacznie gorszego niż gimnazjalną wesołą patologię. A co do Czarnk to nie wiem co on robił, bo nie śledziłem (widziałem tylko wywiady), ale jak słuchałem HiTcie Roszkowskiego, to brzmiało jak zamach na demokracje. A co do edukacji najważniejsza jest ta wyższa i zawodowa/branżowa... i obie kuleją przez centralizacje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2024 o 20:16

E eofen
+7 / 13

@picasa Sorry ale cymbał jesteś :D Według ciebie onet to sobie wziął i sam policzył te głosy? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-5 / 15

@eofen A czego spodziewałeś się po pisowcu czy konfiarzu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 2

@picasa po takim komentarzu wiemy, ze z przenoszeniem kolegi trzeba ostroznie, bo sie ucho moze oderwac. Ludzie pisza takie komentarze a pozniej sie dziwia, ze jak to mozliwe, ze ktos uwaza ich za dzbana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7empest
+20 / 46

prawie 60% rolników głosowało na PIS, masakra, to jest poj..ne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+4 / 4

@7empest Rolnicy czy mieszkańcy wsi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludek_z_lasu
+2 / 12

@agronomista to są tzw wsiarze spokrewnieni z amboną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niemajuzwolnychloginow
-3 / 19

Co sądzę.
Nie ma sensu budować koalicji rządzącej opartej na współpracy partii konserwatywnej z lewicową. To się rozpadnie, jest to kwestia czasu i już to widać w tych wynikach wyborów.
Z wyników widać również że prawdopodobne staje się stworzenie w przyszłości koalicji partii konserwatywnych PiS, Konfederacji i Polski 2050 ( jak już dojdą do wniosku że we współpracy z lewica nie osiągną swoich celów - co jest kwestia czasu).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+8 / 8

@Niemajuzwolnychloginow no prognoza jak przewidywanie połączenia Barcelony z Realem w jeden klub bo tak by wyszły lepsze wyniki w LM.

Stworzyć takie cos może tylko ktoś kto o Polskiej polityce słyszał od wujka mieszkającego w Chickago i to jego jedyna styczność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@Niemajuzwolnychloginow
"Nie ma sensu budować koalicji rządzącej opartej na współpracy partii konserwatywnej z lewicową."
koalicja jest sztuka kompromisu, a kompromis ma to do siebie ze zawsze bedzie grupa ludzi niezadowolonych
czy ma to sens czy nie? zalezy

"Z wyników widać również że prawdopodobne staje się stworzenie w przyszłości koalicji partii konserwatywnych"
pis ma dluga tradycje wchlaninia swoich koalicjantow, co moze zniechecic potencjalnych koalicjantow, mentzen tlumaczacy na tiktoku o tym ze jaroslaw kaczynski jest super i kondederacja i nowa nadzieja bedzie rzadzic z nim w koalicji po tym jak krytykowali pisowskie posuniecia w kwestii roznych transferow socjalnych straci resztki swojej wiarygodnosci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 38

@PedroFredro123 Zmądrzała głosując w wyborach do PE na partię, która jawnie nawoływała do polexitu, a której działacze uznali, że trąbienie o płaskiej ziemi będzie atrakcyjne dla wyborców. Marne 12% cieszy, ale chciałbym poniżej 10%, jak zawsze. Niech ta marna partia ciągle walczy o istnienie, a nie o bycie jakąś liczącą się siła, którą na szczęście nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brasileiradepalmera
+3 / 25

@LowcaKomedii dokładnie - Unia zła, ale pieniążki unijne już chętnie przytulą . Konfa to faszysci i hipokryci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+1 / 21

@PedroFredro123
Super. W końcu będziemy mieli w PE frakcję zwalczającą wstrętne kuloziemstwo i 5G.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-1 / 19

@lolo7 Super przed wyborami obiecują coś o gospodarce, a po wyborach konfa nieodmiennie, antyaborcja, antyszczepionki, płaska ziemia, wszystko byleby nie tykać gospodarki. A ich elektorat jak mantra "Konfa to jedyna partia która zajmuje się gospodarką"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+3 / 13

@lameria
Najzabawniejsze jest raczej to, że im się nic nie spina w tych projektach gospodarczych, sam Memcen nie potrafi wskazać jak chce uzupełnić dziurę budżetową z likwidacji/obniżenia poszczególnych podatków, z jego wynaturzeń ekonomicznych śmieją się wszyscy ekonomiści, a ci dalej, że to geniusz gospodarczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+7 / 19

@LowcaKomedii Boli dobry wynik widzę :) Gdyby to były wybory do sejmu, to obecnego rządu by mogło nie być :)

@brasileiradepalmera A czemu mieliby nie brać?

@lameria Nie słyszałem ostatnio nic o wymienionych przez Ciebie tematach.

@lolo7 Dobrze, że Tuskowi się spina ;]
Gdzie kwota wolna? Gdzie paliwo po 5 zł? Ano nie ma i nie będzie... Tusk jak zwykle naobiecywał i was oszukał, a teraz się z was śmieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
+2 / 6

@PedroFredro123 A oni odwdzięczyli sie wyborcom wysyłając tam swojego najlepszego człowiek G.Brauna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+2 / 10

@kondon
Nie głosowałem na PO i też nie motywowałem się kwotą wolną od podatku czy obietnicą ceny paliwa. Nie mniej wolę oceniać politykę z perspektywy kadencji, a nie kilku miesięcy zwłaszcza gdy Duda na każdym kroku udowadnia, że Żulczyk miał rację. Inna sprawa, że Konfa już była w PE i kompletnie nic nie zrobiła prócz przyniesienia wstydu. Tyle tylko, że Korwin sobie pospał w przerwie od hailowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2024 o 13:45

L lameria
+1 / 7

@kondon Ostatnio nie, ale w 2020 zamiast radykalnych zmian w podatkach wrzucili do Trybunału Konstytucyjnego aborcję. Entuzjazm obywateli był wtedy entuzjastyczny. Ani razu nie robiąc żadnej wrzuty gospodarczej. Podniecanie się bezsensownymi i świadczącymi o ekonomicznym analfabetyźmie poronionym pomysłom Mentzena nie ma co wspominać. Konfa jak prezes Jarek też nie wie co to brutto, co to netto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2024 o 15:32

J Jacek83218
0 / 0

@lolo7

I szczepionki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@brasileiradepalmera Żadnej hipokryzji tu nie ma. Unia ustala nam chyba już większość prawa. Wykluczanie się z udziału w tym oznacza brak wpływu na mnóstwo rzeczy. Tak ogólnie oczywiście, bo głos Polski znaczy prawie nic.

@LowcaKomedii 12% jest relatywnie dobrym wynikiem. Gdyby to były wybory do sejmu (oczywiście wiem, że nie ma co liczyć tego 1:1), to Konfederacja miałaby 50 posłów i obecnego rządu by pewnie nie było.

Na ten bełkot i twoje fantazje nie będę odpowiadał, szkoda czasu na takie bzdury. Widać w tym za to jedno - bardzo cię to wszystko boli...

@lolo7 Czepiasz się programu Mentzena, a czy krytykowałeś tak stanowczo Tuska, który jednak rządzi i któremu to się realnie w ogóle nie spięło?
Skoro jest Duda, to po co było obiecywać nie wiadomo co? Nie wiedzieli o nim?
Konfederacji nigdy nie było w unioparlamencie.

@lameria Skoro po wyborach niczego takiego się nie doszukałeś, to o czym wcześniej plotłeś?
W poprzedniej kadencji mieli 11 posłów. Czy masz świadomość ile trzeba podpisów, aby zgłosić ustawę? Szukali w kilku tematach chętnych, ale nawet jeśli ktoś popierał, to bał się im podpisać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 8

@kondon Nie ukrywam, że mogliby mieć mniejsze, ale ta sytuacja w ogóle mnie nie boli. Boli ciebie natomiast to, co napisałem później, bo wiesz, że poparcie konfederacji rzeczywiście może teraz zacząć spadać i że rzeczywiście w tym PE nie mogą nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@LowcaKomedii Skoro chciałbyś, aby mieli mniejsze, to jednak coś cię boli. Wcześniej się cieszyłeś z niezbyt rewelacyjnego wyniku, więc emocjonalnie podchodzisz do sprawy.

Nie czytałem dokładnie co napisałeś później, bo to twoje fantazje, a mnie one nie interesują.

Oczywiście, że poparcie może zacząć spadać - tak działa polityka. Tak samo PO może zacząć teraz spadać, kiedy ludzie się zdenerwują tym, że nic nie robią. Na razie mają wymówkę - Dudę. Co będzie później? Będzie wina Kaczyńskiego?

Polska nie za wiele może w unii, więc nic dziwnego, że kilku unioposłów za wiele nie zrobi. Mogą natomiast siebie i Konfederację reklamować i taki chyba jest główny cel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-1 / 5

@kondon Mieli 11 posłów i jedyne co urodzili to szopka antyszczepionkowa i zaostrzenie aborcji. W tej tematyce jakoś im nie przeszkadza mała ilość posłów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 czerwca 2024 o 16:21

avatar kondon
0 / 0

@lameria Szopka to była kowidowa przede wszystkim.
W temacie zaostrzenia aborcji głos Konfederacji był bez znaczenia.
Więc pleciesz bzdury...

@LowcaKomedii No Lewica jest na granicy progu.

Serio nie czytałem dokładnie. Nie mam ani czasu, ani ochoty na twoje fantazje.

"nie w takim stopniu"
Problem w tym, że Konfederacja nie rządzi i nie można po nich wiele oczekiwać, nie można ich zweryfikować. Po partii rządzącej można bardzo dużo oczekiwać i życie ją weryfikuje. Moim zdaniem weryfikuje ją bardzo źle... Dużo gadają, a mało robią. Więcej zagrywek czysto politycznych, niż realnych zmian. Ludzie to w końcu zobaczą i PO wróci tam, gdzie była, albo i dalej...

"nikt specjalnie nie narzeka"
Ślepyś?
"Że mają zbyt mało posłów?"
To nie jest wymówka, tylko realny powód. W poprzednim sejmie PO miała dużo więcej i mogła tyle samo.
Ja przyszłości nie znam, więc nie wiem. Natomiast ludzie nie znają się na polityce i pokazuje to władza PiS i PO.

Pewnie większość tam poszła po euro, więc co to za zarzut? Głos Polski się praktycznie nie liczy.

"w jaki niby sposób?"
I tak nie zrozumiesz (nie potrafisz słuchać ludzi o innych poglądach), więc nie będę marnował czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 8

@kondon "Problem w tym, że Konfederacja nie rządzi i nie można po nich wiele oczekiwać, nie można ich zweryfikować" - oczywiście. Oni są tylko od szczekania na partię rządzącą i od nicnierobienia.

"Moim zdaniem weryfikuje ją bardzo źle..." - ale to tylko twoim zdaniem. Chyba za bardzo przejmujesz się wysrywami tych szczekaczy.

"Dużo gadają, a mało robią." - mocno, ale i dokładnie o tym, co robi konfederacja.

"Ślepyś?" - nie.

"To nie jest wymówka, tylko realny powód." - Ślepy? Przecież oni nie robią absolutnie nic od lat. Obudziłeś się, że na tym tłumaczeniu jadą od początku swojego istnienia?

"Pewnie większość tam poszła po euro, więc co to za zarzut?" - ale większość nie była za polexitem i nie mówiła, że EU to wstrętny eurokołchoz, po czym drzwiami i oknami się do niego pchali. Jak nie widzisz różnicy, to współczuję. Przecież konfa jest bardziej antyunijna nawet od pisu. Tu było jawne nawoływanie do polexitu, nazywanie UE kołchozem, jawne hasła - nie dla UE. Najbardziej antyunijna partia w PL drzwiami i oknami pchała się do UE po ojrosy, to żałosne.

"I tak nie zrozumiesz" - albo po prostu nie możesz tego wytłumaczyć i wolisz się nie pogrążać broniąc sprawy z góry skazanej na porażkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2024 o 11:13

L lameria
0 / 0

@kondon "W temacie zaostrzenia aborcji głos Konfederacji był bez znaczenia" Kłamiesz zaostrzenie aborcji zaczęło się ponieważ posłanka Konfederacji Godek zapytała Trybunał Konstytucyjny. Nie było żadnej nowej ustawy, tylko TK na wniosek Godek zrobił to co zrobił.
Szopka covidowa owszem PiS miotał się w każdą możłiwą stronę, natomiast Konfederacja sobotowałą wszystkie sensowne rozwiązania, a najśmieszniejsze później okazało się że antyszczepionkowcy opłacani są przez Kreml.
Mieli okazję zrobić coś dla gospodarki, wnieść jakiś pomysł, zgłosić dla TK , ale nie jedyne w co się bawili to aborcja i cyrk. I to jest urwał nać partia wolnościowa, która narzuca ludziom własny światopogląd? Nie pozwala na dokonanie wyboru, tylko daje jedyne słuszne rozwiązanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@lameria "zaostrzenie aborcji zaczęło się ponieważ posłanka Konfederacji Godek zapytała Trybunał Konstytucyjny."
Godek nigdy nie była posłanką ;]
To chyba kończy temat, bo nie masz pojęcia o czym piszesz...

"Sensowne" to kwestia opinii i zasad.
Czy Ty wiesz ilu posłów trzeba, żeby zgłosić projekt ustawy?
Czy Ty wiesz ile poprawek Konfederacji zostało przegłosowanych przez poprzedni sejm?
Idź się doucz, bo pleciesz bez sensu, nie mając żadnej wiedzy, a jedynie wyobrażenia.

@LowcaKomedii Odbijasz piłeczkę i w ogóle nie odpowiadasz. Mówiłem wielokrotnie - z tobą się nie da rozmawiać.

"nie możesz tego wytłumaczyć..."
Ty mnie po prostu nie słuchasz, więc nie będę tracił czasu. To nie moja wina, tylko twoja - jesteś zbyt uparty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-1 / 3

@kondon " "zaostrzenie aborcji zaczęło się ponieważ posłanka Konfederacji Godek zapytała Trybunał Konstytucyjny."
Godek nigdy nie była posłanką ;]"
Nawet nie była posłanką. To nawet jeszcze lepiej. Skoro nie poseł powiązany z Konfederacją jest w stanie zorganizować zaostrzenie prawa aborcyjnego, to tym bardziej posłowie Konfederacji powinni zrobić coś dla gospodarki o której w kółko obiecują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@lameria Weź Ty przeczytaj jakie brednie wypisujesz i się zastanów ;]
Godek w Konfederacji była może z pół roku. W tamtym momencie już jej nie było.
Naprawdę doucz się, bo coś Ci się ubzdurało i na tej podstawie wygłaszasz jakieś oskarżenia.

Złożyli projekt ustawy o podniesieniu kwoty wolnej. Hołownia trzymał ją długo w zamrażarce, choć obiecał tego nie robić. Teraz może trafiła gdzieś do komisji, po to tylko, żeby tam znowu utknąć. PO obiecała to samo, ale nie mają na to pieniędzy i w tej kadencji nie spodziewałbym się zmian w tej kwestii. Pretensje proszę zgłaszać Tuskowi i to od niego zacznij wymagać, nie od kilku posłów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-1 / 3

@kondon w 2020 119 posłów złożyło wniosek do TK w sprawie prawa aborcyjnego z 11 posłów Konfederacji wniosek podpisało wszystkich 11 posłów. Projekty ekonomiczne Konfederacji są nierealne do realizacji, są ekonomicznymi analfabetami. Konfa non stop chwali się że jest za wolnością i za każdym razem udowadniają jak w Folwarku Zwierzęcym że to ma być wolność, którą oni nam ułożą i nam zrobią. Takie zamordystyczne podejście Konfederacji już na dzień dobry dyskwalifikuje ją jako sensowną partię. Słynne Mentzena "To tylko żart". "Godek w Konfederacji była może z pół roku. W tamtym momencie już jej nie było." Co nie zmienia że baba uzbierała podpisy pod obywatelski projekt stop aborcji. Jestem ateistą i jestem przeciwko aborcji ale ten mój sprzeciw dotyczy tylko mnie, co oznacza że to ja będę namawiał i przekonywał partnerkę że urodźmy i wychowajmy to dziecko. Guzik mnie obchodzi co Ty zrobisz razem z własną partnerką, to Wasza sprawa, nie moja, nawet jeżeli to z moich podatków zrobicie aborcję. Wiesz dlaczego? Bo z moich podatków finansowane są amputacje kończyn, wycinanie wyrostków i wszystkie znane zabiegi, operacje i ingerencje medyczne, których nie potrzebuję, ale wiem że nie jestem jedynym obywatelem Polski. Konfa zachowuje się tak jakby to tylko oni byli jedynymi prawilnymi obywatelami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@lameria Jak widzisz byli jednymi z wielu. To nie dzięki nim była ta zmiana. Wnioskowali o zbadanie sprawy, a nie o konkretny wynik. Z resztą prawo się nie zmieniło, tylko jego interpretacja.

Nie wiem czy są realne. Na pewno bardziej, niż projekty PO i PiS, nie mówiąc już o Lewicy...

"to ma być wolność, którą oni nam ułożą i nam zrobią."
No nie. Tutaj znowu głównie lewica tak myśli. Wolność to brak regulacji, a z obecnych partii to Konfederacja chce ich najmniej.

Zmienia bardzo dużo. A aborcja to bardzo skomplikowany temat i dotyczy wolności 3 osób, nie 1.
Przyczepiłeś się tej aborcji, jakby to był najważniejszy temat... Sam pisałeś "Ostatnio nie" - nie mówili o niej. To Ty coś drążysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 8

@kondon Nic nie odbijam i odpowiedziałem ci na wszystkie pytania, wątpliwości czy naiwne głupotki.

"Ty mnie po prostu nie słuchasz, więc nie będę tracił czasu" - nie, po prostu to się w żaden sposób nie spina. W jaki sposób reklamować? Robiąc z siebie głupków i hajlując, jak Korwin w PE? Chyba tylko z tego został zapamiętany, no i z mówienia, że kobiety są głupsze. Poza tym nie zrobił absolutnie nic. No może jeszcze kilka razy spał. Jeśli o takie reklamowanie ci chodzi, to nie wiem czy jest się czym chwalić i co wspominać.
Z AfD spotykali się już wcześniej i zapraszali ich do sejmu, także pod tym względem reklama im również niepotrzebna. Z finansowanymi przez ruskich się już znają :)

I tak sobie luźno przeczytałem o czym tam piszecie z lamierią. Jeśli konfa by nie daj borze sosnowy rządziła, to możesz mieć pewność, że prawo aborcyjne zostałoby zaostrzone. Braun co chwilę wprowadza Godkową do sejmu, z Bosakowej ulatnia się ordo iuris i ta robi intelektualne fikołki / bezczelnie kłamie, że kobiety generalnie to w ogóle nie chcą aborcji, że inni je do tego zmuszają i one po prostu nie widzą innego wyjścia lub że chcą maksymalnie długo nosić martwe płody lub te z wadami letalnymi, które "jak umrą, to umrą", jak to powiedział mąż. Mentzen chce całkowitego zakazu aborcji. Oni tam wszyscy mają kołka w mózgu i przemawia przez nich religijny fanatyzm. Możesz mieć pewność, że jeśli by rządzili, to ten temat by wrócił i bankowo prawo zostałoby zaostrzone. To jest jedna z pierwszych rzeczy, która z tą ekipą byłaby gwarantowana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2024 o 10:10

L lameria
0 / 0

@kondon "Przyczepiłeś się tej aborcji, jakby to był najważniejszy temat."
Przyczepiłem się tej aborcji, ponieważ aborcja w prosty i jasny sposób pokazuje że Konfederacja jest partią idiotów dla idiotów. Są za wolnością i minimalną ilością regulacji. Gdyby byli, byli by za aborcją na żądanie, bo to ludzie sami wtedy decydowaliby czy chcą zabić dziecko czy nie. A tutaj jeb zakaz bo nam się tak podoba. Partia wolnościowa uważa że pełnoletni ludzie sami decydują i sami ponoszą odpowiedzialność. Używasz argumentu że aborcja dotyczy wolności osób trzecich. O tuż nie, nie dotyczy. Jakiekolwiek prawa, obowiązki i przywileje uzyskujesz dopiero w momencie urodzenia się. Dopiero kiedy się urodzisz dostajesz imię i nazwisko, dostajesz PESEL, możesz zostać ochrzczony, obrzezany, słowem stać się członkiem danej religii. Więc dokonując aborcji zabijasz przyszłego człowieka, a nie człowieka. to od Ciebie zależy czy dasz mu szansę. Natomiast to religie wymuszają, "Nie zabijaj bo to człowiek i ma duszę", mimo że nie ma absolutnie żadnych praw obywatelskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2024 o 10:18

avatar kondon
0 / 0

@lameria Ty nie rozumiesz, że aborcja to kwestia wolności trzech (nie trzecich) osób, nie jednej. Kiedy zaczyna się człowiek, to kwestia opinii, nie faktów. Prawo nie ma tutaj znaczenia. To trudny temat i moim zdaniem nie można przypiąć "wolności" do żadnej ze stron.
Na podstawie tej jednej opinii wymyślasz, że ta partia nie jest za wolnością. Bzdura.

@LowcaKomedii Odbijasz cały czas. Nie odpowiadasz na zarzuty względem PO, tylko wymyślasz coś na Konfederację, żeby przykryć oszustwa i nieudolność PO.

Nie jesteś potencjalnym elektoratem Konfederacji, więc twoja opinia nie ma tutaj żadnego znaczenia. To, co nie podoba się tobie, może podobać się innym.

Ile razy mam ci pisać, że nie interesują mnie twoje fantazje i wróżby? Nie trać czasu, bo i tak tych bredni nie czytam, a już na pewno nie będę odnosił się do twoich wymysłów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 7

@kondon "Odbijasz cały czas. Nie odpowiadasz na zarzuty względem PO, tylko wymyślasz coś na Konfederację" - ale ty nie napisałeś nic konkretnego tylko coś w stylu "zły Tusk", więc na co niby miałbym odpowiadać?

"Nie jesteś potencjalnym elektoratem Konfederacji, więc twoja opinia nie ma tutaj żadnego znaczenia" - oczywiście, że nie jestem. Nigdy nie będę. Musiałbym chyba jakiegoś porażenia mózgowego dostać, żeby zacząć głosować na nich w oparciu o obecne postulaty i obecne podejście do wielu spraw. No i musiałbym zacząć nienawidzić kobiet.

"Ile razy mam ci pisać, że nie interesują mnie twoje fantazje i wróżby?" - to nie są wróżby tylko realny problem. Bosakowa obecnie robi taką k z logiki w sejmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@LowcaKomedii Cały czas odpowiadasz na to co ci wygodnie. Jak coś jest niewygodne, to od razu wchodzi "a Konfederacja", Mentzen, Braun itd.

Jak dziecko... Pożaliłeś się? Lepiej ci?

Realnym problemem jest to, co robi rząd.
A dla ciebie twoje podejście.

Miłego weekendu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 7

@kondon Dziękuję, że do niczego się nie odniosłeś :) Oszczędziłeś mi czasu na odpisywanie.
Miłego weekendu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AndPaw
+7 / 15

PO i Pis, standard nadal się jedyne co starają podzielić Polskę na dwie części bo wiedzą, że wtedy będą mieli największe kawałki tortów jak jednych napuszczą na drugich.
Konfederacja - w tych wyborach przyjęła trochę rolę TD w ostatnich czyli ekipy, która potencjalnie stara się być niezależna.
TD - moim zdaniem ich duża część elektroratu w wyborach do sejmu i senatu to jednak były osoby, które chciały jakiegoś spokoju w PL, miała to być partia która będzie się potrafiła właśnie dogadać z jednymi i drugimi w tematach dla siebie ważnych tak jak zawsze był PSL. Byli podstawowym wyborem ludzi zmęczonych pisem, a którzy jednak mają centroprawicowe idee. Tylko jak widać po stali się cynicznie wykorzystani w tej wojnie po - pis stawiani wręcz na czele frontu przy sprawach z imunitetami czy teraz na granicy.
Lewica - to z całym szacunkiem do wielu idei lewicy nasza lewica nie ma kompletnie (a przynajmniej najważniejsze osoby decydujące o listach) z nią nic wspólnego. Obecnie nasza lewica może być atrakcyjna wyłącznie do środowisk LGBTQ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
0 / 0

@AndPaw
re: "Lewica - to z całym szacunkiem do wielu idei lewicy nasza lewica nie ma kompletnie (a przynajmniej najważniejsze osoby decydujące o listach) z nią nic wspólnego. Obecnie nasza lewica może być atrakcyjna wyłącznie do środowisk LGBTQ...."

na 100%, lewica kiedyś odpowiadała za wrażliwość społeczną i edukację, tj. jej dostępność i jakość ale dziś widać do czego można doprowadzić gdy sęe ciągnie jakąś ideę bez oporu i wewnętrznego zastanowienia

ZBYT DŁUGO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mellion
+6 / 10

Niezmiernie mnie ciekawi co by musiał odwalić pis, aby stracić swój elektorat. Przekręty i defraudacje, które przyćmiewają te za czasów PO to jak widać za mało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JuhasWD
0 / 12

@Mellion no i przeczytaj swój komentarz. PIS i PO jest na tym samym poziomie, a elektorat tylko się licytuje którzy więcej przekrętów zrobili zamiast rozliczyć swoich. Piękny komentarz ukazujący jak wygląda Polska polityka i mentalność Polskiego wyborcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludek_z_lasu
+5 / 9

@JuhasWD niestety nie widzisz himalajów złodziejstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JuhasWD
+2 / 4

@ludek_z_lasu właśnie widzę, ale czy to znaczy, że wyżyny są ok?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+4 / 10

@Mellion
Żeby PiS stracił swój elektorat musiałaby przestać istnieć KO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AndPaw
+2 / 2

@Mellion
Właśnie cały problem, że pis nie musi nic robić by ludzie zapominali, a jednocześnie widzieli jak wygląda rządzenie obecne.
Niestety, ale większość ludzi nie potrafi zrozumieć, że głównie ich zamożność, statut społeczny zależy od nich samych, a nie od tego kto jest przy władzy. I średnio co półtora kadencji dochodzi do nich, że miało być tak pięknie, a jest tak jak było, a tylko dana część się bogaci.
Dotyczyło to dotychczas każdego rządzącego ugrupowania SLD, AWS, PO, Pis itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hubertnnn
0 / 0

@Mellion Przeczytaj sobie opis syndromu sztolholmskiego i będziesz wiedział

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+1 / 1

@AndPaw "większość ludzi nie potrafi zrozumieć, że głównie ich zamożność, statut społeczny zależy od nich samych, a nie od tego kto jest przy władzy" - ja myślę, że ludzie to rozumieją, ale chcą to bezwysiłkowo zmienić. Stąd wybierają tych, co obiecują okradanie innych i dawanie im.

@Bimbol "Żeby PiS stracił swój elektorat musiałaby przestać istnieć KO." - właśnie zastanawia mnie, czy jest tak w rzeczywistości. Chyba nie. KO zostało wykreowane jedynie za jednego z wielu wrogów. Myślę, że ludzie głosują na pis ze strachu nie tylko przed KO. Zaraz za nimi przecież jest zła unia, która każe im jeść robaki, wlewa im do samochodów trujące paliwo, albo wymusza przyjmowanie murzynów, czy inne kity. Ba, pamiętam że pis na samym początku swojej pierwszej kadencji (szczególnie pierwsze 2 miesiące) wspominał otwarcie o potrzebie odsunięcia Żydów od panujących globalnie spisków, albo o "Żydowskich mediach", acz z tej retoryki jednak szybko zrezygnowano (być może dlatego, że partia narodowo-socjalistyczna złorzecząca na Żydów kojarzy się już bardzo źle wszędzie na świecie). Tak, czy owak, dążę do tego, że bez KO byłby inny wróg, inna potrzeba, stonka znad morza, czy cokolwiek w czym naród musi się zmobilizować i dbać o to aby sumiennie wybrać swojego jedynego zbawcę, a głosujących inaczej piętnować jako zdrajców, przez których jest źle (bo przecież nie przez rząd, co nie ;) ).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
-2 / 2

@solarize
Beton odporny na jakikolwiek argumenty mamy po obu stronach tego wykreowanego przez polityków konfliktu. pisiory powtarzają jedne bzdury a platfusy inne bzdury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Radzianus
+5 / 15

Słowa Piłsudskiego się mocno zestarzały, więc należałoby je zaktualizować.
Naród poje**ny, a ludzie to kur*y i debile.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
+7 / 19

w kontekście wyniku wyborów W CAŁEJ UE chciałbym pogratulować lewactwu tak dobrych wyników osiągniętych przez prawactwo

gdyby nie wy lewacy, to prawacy tak dobrze by nie mieli, udało wam się wystraszyć swoimi debilizmami całkiem sporo ludzi ze środka aby przeszli się okopać po skrajnej prawej

pięknie, pięknie, k@#wa, pięknie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A askson
-1 / 11

@csnrdi Przeceniasz lewactwo. Twoje gratulacje powinny popłynąć do Moskwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TRUTHFUL
+2 / 6

@csnrdi Niestety, muszę się z Tobą zgodzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
0 / 0

@askson
Moskwa to.. Moskwa tamto.. a co mnie obchodzi Moskwa?

P E K I N

kolego i to już od lat, bo to w Pekinie decydowane jest co może robić Moskwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A askson
0 / 0

@csnrdi Nie, nie wygląda na to. Pekinowi te działania bardziej przeszkadzają, niż pomagają. Choć oczywiście dostosują się i wyciągną z sytuacji, co mogą. Natomiast święta wojna ze zgniłym zachodem i podchody w radzieckim stylu to już niezmiennie ruscy. Dowody na to w ostatnich latach/miesiącach lawinowo w końcu powychodziły na światło dzienne, ale widząc je rozumiemy, że to juz trwało od dawna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
0 / 0

@askson
3 lotniskowce +flota nowoczesnych rakietowców wszelkich rozmiarów w technologii stealth

kontrola gospodarczo polityczna nad Azją południową obecnie przejmują Afrykę

sieć sojuszników oparta o tzw oś zła daje im de facto dostęp lądowy do morza śródziemnego (Sojusz Rosja, Iran, Irak, Syria) + mały wredny nuklearny piesek do straszenia przechodniów w postaci Korei Pn

a siła dyplomatyczna jest bardzo duża, widać to po rozkładzie głosów w ONZ

obawiam się że kiedy do ludzi dotrą chińskie "Dowody na to w ostatnich latach/miesiącach lawinowo w końcu powychodziły na światło dzienne, ale widząc je rozumiemy, że to już trwało od dawna.":

to będziemy w D, pamiętaj że Sun-Tzu był od nich i dobrze odrobili zadanie domowe z lekcji "ukryj swoje zamiary"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+4 / 16

Smuci ciągle dobry wynik PiS, a cieszy, że lewica ma najniższe poparcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+12 / 20

Qrwa, ja pi3rdolę! W jakim kraju ja żyję! 36% Polaków uważa że złodziejstwo, malwersacje czy zwykłe cwaniactwo jest OK. Nie chodzi mi o to że te ich głosy powinny przejść na PO - jest dużo innych partii zbliżonych programowo do PiS. Przecież nie mogło nie dotrzeć do pisowskiego elektoratu to jak PiS traktował pieniądze państwowe; nawet jeśli nie udowodni im się przestępstw w tym względzie, to nie da się ukryć że było to nieuczciwe i naganne moralnie. Skoro Polakom to się podoba, to jacy my jesteśmy?! Qrwa mać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A askson
+3 / 11

@perskieoko To nie zwykli wyborcy, to wyznawcy. U nich w głowach to jest zainstalowane na zasadach religii. Rzeczywistość ich nie przekona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JuhasWD
-4 / 12

@perskieoko Niestety Polski wyborca woli się licytować, ile to Ci drudzy nawywijali zamiast rozliczać swoich. PIS i PO dokładnie takie samo mentalne podejście. I najbardziej śmieszy mnie jak jedni drugich głupimi nazywają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+8 / 12

@perskieoko
Jakie znasz liczące się partie podobne do PiS? Konfa jest antysocjalowa, Trzecia Droga to prounijni katolicy. Na kogo ma zagłosować ciocia Jadzia, żyjąca z 800+ i bojąca się, że przysłany przez Unię Murzyn zabierze pieniądze które jej się "należą"? Na kogo ma zagłosować pracujący na czarno pan Ziutek, któremu Hołownia powiedział ostatnio, że jest za jak najszybszą likwidacją gotówki i przejściem wyłącznie na pieniądz cyfrowy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+3 / 3

@Rydzykant
Tak po prawdzie to wszyscy mamy mało zadowalające opcje.
Tylko Pis traktuje się jako najgorszą. Dla Jadzi i Ziutka są jedyną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
0 / 4

@Rydzykant
Widzisz jest wielomilionowy chór głosów że trzeba wreszcie skończyć z tym duopolem PiS-PO, po czym ten chór idzie do wyborów i wspiera ten duopol. Ciocia Jadzia może zagłosować na partię Europa Wolnych Ojczyzn, a pan Ziutek może wybrać Partię Wolności (założoną przez starego Morawieckiego). Tylko nie pisz że są to partie o małym poparciu, więc nie są alternatywą dla popierania tych największych. Mniejsze partie mają małe poparcie bo poziom wiedzy i zdolności logicznego myślenia jest bardzo niski. I tu dochodzimy do sedna problemu - jesteśmy narodem debili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+2 / 6

@JuhasWD
Twierdzisz ża "PiS i PO dokładnie takie samo mentalne podejście." Jak więc wytłumaczysz fakt, że PiS mając posłusznych prokuratorów i wielu posłusznych sędziów, nie zdołał przez 8 lat udowodnić żadnych przekrętów zrobionych przez PO (wydaje mi się że jeden działacz powiązany z PO został skazany za łapówkę)? A z drugiej strony, wystarczyło pół roku aby prokuratura otrzymała wiele zawiadomień o przestępstwach członków PiS (nie ma jeszcze skazań, bo proces sądowy w Polsce to kilka lat). Naprawdę nie widzisz żadnej różnicy?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+5 / 7

@perskieoko
Dwa lata temu opublikowałem demota na ten temat. Nie spotkał się z nadmiernie życzliwym przyjęciem.
https://demotywatory.pl/5113654/Dlaczego-nic-sie-nie-zmienia

Ludzie nie wierzą, ze cokolwiek można zmienić. Twarde elektoraty głosują "na swoich", ludzie niezdecydowani popierają Kukizów, Hołowniów i innych "świeżych", w nadziei na zmiany. Niestety pozytywnych zmian widać niewiele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brasileiradepalmera
+2 / 6

@perskieoko dokładnie, zawsze mnie rozwala stwierdzenie „PiS i PO to samo zło”. Jak można nie widzieć różnicy między partią ( która oczywiście może komuś nie pasować) a zorganizowaną grupą przestępczą jaką jest PiS ?
Skala przekrętów i złodziejstwa pisu jest zatrważająca i nieporównywalna do żadnego innego rządu, w ciągu zaledwie kilku miesięcy są dowody na wyprowadzenie miliardów złotych z publicznych pieniędzy, a o wielu innych przestępstwach jeszcze nie wiemy, bo dla dobra śledztw wiele informacji nie jest podawanych do opinii publicznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2024 o 16:46

F konto usunięte
-1 / 5

@perskieoko Bo wcześniej PiS trzymało sie zasady "my nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych", PO obecnie ją zerwało, nie ogarniasz tego?
I nie przypadkiem PO 8 lat temu straciło władzę, było butne, bezczelne, chamskie... nie przypomina Ci to PiSu jeszcze w tamtym roku? Zapomniałeś o VATowych przewałkach PO? O soli, która miał trafić w zimie na drogi a trafiła na nasze stoły? Takich wałków było masa, dlatego PO straciło władzę. Ale Polacy maja krótką pamięć i kolejny raz tych samych złodziei dopuścili do władzy, w swojej bezgranicznej naiwności wierząc, iz TERAZ będzie lepiej.
Nie będzie, i to jedno jest pewne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JuhasWD
-2 / 2

@perskieoko dokładnie jest jak napisałeś. Jeżeli wynik będzie inny, wówczas przyznam rację lecz na tą chwilę łan uj. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JuhasWD
-1 / 1

@NewThriller dziękuję za twój nic nie znaczący i nic nie wnoszący komentarz. Pozdrawiam. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
-1 / 3

@fu_kung
Oesu! Chłopie, a sznurówki sam sobie wiążesz? Bo po tym co napisałeś, to wątpię w to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-1 / 1

@perskieoko Jestem kobietą, sznurówki ogarniam, Ciebie jak widać przerosło by odpowiedzieć na kilka tematów o POPiSowym układzie jak i zapomnianej przez niektórych przeszłości PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brasileiradepalmera
+6 / 10

Nie rozumiem poparcia pisu po tych wszystkich aferach, nie rozumiem jak można głosować na tę zorganizowaną grupę przestępczą.
A przede wszystkim przerażające jest to, że 60 % ludzi ma wszystko w d… bo polityka ich nie interesuje albo/i nie ma na kogo głosować :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matkapolka35
-1 / 13

@brasileiradepalmera
Bo to jest najprawdziwsza prawda ze nie ma. Zobacz kto się dostał, sama "śmietanka", tacy co już się w Polsce nachapali milionów a jeszcze im mało, teraz tysiące euro będą zarabiać. Jakby na listach byli sami dobrzy, ambitni a nieumoczeni w grubszą politykę to frekwencja byłaby 2x wyższa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brasileiradepalmera
+6 / 8

@matkapolka35 czyli też uważasz, że lepiej nie iść na wybory i pozwolić, żeby inni wybrali za Ciebie przestępców z wyrokiem, ludzi, którymi interesuje się prokuratura lub tych co jawnie twierdzą , że chcą rozwalić Unię ?
Na każdej karcie jest około 100 nazwisk. Znasz dokładnie życiorysy wszystkich osób kandydujących ? Bo ja np. większości osób w ogóle nie kojarzyłam.
Myślę, że stwierdzenie, że nie ma na kogo głosować to dla wielu ludzi wymówka, bo po prostu mają wszystko w d…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TRUTHFUL
+3 / 3

@matkapolka35 Obawiam się, że nie byłaby wyższa, bo ludziom nie chce się doopy ruszyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matkapolka35
+3 / 11

@brasileiradepalmera
Oczywiście że głosowałam, od osiemnastki jeszcze zadnych wyborow nie opuściłam. Co nie znaczy że podoba mi się ułożenie list. Ja głosowałam na kandydata z moich okolic (miejscowość niewielka) choć na tej liście był prominentny polityk na 1miejscu. Niestety wiele osób glosuje właśnie na "jedynki" nie wiadomo dlaczego zamiast na konkretne osoby. To są powody dla których wybory wygrywają bogacze z pierwszych stron gazet (politycznych i plotkarskich) I tacy co ty są spaleni, zamiast ludzi którzy naprawdę na to zasługują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brasileiradepalmera
+3 / 3

@matkapolka35 Zgadzam się. Wcale nie trzeba głosować na jedynki, tylko ludziom się nie chce dowiedzieć czegoś więcej o kandydatach z 5 czy 10 miejsca, którzy są mało znani. A 60 % społeczeństwa nawet na 1 nie poszło zagłosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matkapolka35
+2 / 8

@brasileiradepalmera
To są nasze dwie polityczne tragedie narodowe. Nie ma na kogo głosować z jednej strony, a z drugiej nawet jakby się ktoś znalazł to się nie przebije bo jeden z drugim wybory olewa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brasileiradepalmera
+1 / 1

@matkapolka35 w samo sedno. Dlatego uważam, że stwierdzenie “nie ma na kogo głosować” to w większości wymówka dla tych, którym się po prostu nie chce doopy ruszyć albo poczytać/ dowiedzieć się więcej o mało znanych niemedialnych kandydatach.
Sądzę, że ludzie, którzy głosują na jedynki po prostu głosują na partię, a nie na kandydata, a moim zdaniem powinno być odwrotnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xynthia
+2 / 2

@brasileiradepalmera
Głosowałam na kandydatkę z ostatniego miejsca listy - bo znam jej poglądy, przekonania i popieram program jej partii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brasileiradepalmera
+1 / 1

@Xynthia no i super :) ja głosowałam na kandydatkę z 8 miejsca. Jednak prawdą jest, że sporo ludzi nie robi rozeznania tylko głosuje na jedynkę, przez co przestępcy Mariusz K., Maciej W. I Daniel O. Zdobyli mandaty :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matkapolka35
-4 / 20

Wyniki do przewidzenia. Cieszy wynik pisu i konfederacji, ale i cieszy mało głosów dla takiego polexitu, bo to znaczy że Polacy są eurosceptyczni ale z Unii nikt nie zamierza "wychodzić". A kubeł zimnej wody w postaci takiego Brauna się też Unii przyda. Cieszy wynik lewicy, bo to znaczy że ludzie jeszcze całkiem się nie odkleili od rzeczywistości. Z drugiej strony tragedia jest że te Obajtki i Arłukowicze się do europarlamentu dostali. Nachapali się przez te wszystkie lata w Polsce i jeszcze im mało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 8

@matkapolka35 "Cieszy wynik pisu i konfederacji" - że co? Cieszyłby, gdyby tak każdej z nich uwalić po te przynajmniej 5%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matkapolka35
-2 / 8

@LowcaKomedii
A mnie cieszy, bo jak na razie unia robi wszystko żeby ją ludzie znienawidzili. A jest dobra i potrzebna więc moim zdaniem jak najwięcej tam trzeba takich co tym europejskim urzędnikom kubeł zimnej wody wyleją albo przynajmniej powiedzą ro co wielu ludzi myśli- zwłaszcza na tematy obyczajowe czy w zakresie patriotyzmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 8

@matkapolka35 A mnie cieszy niskie poparcie konfy. Jesteśmy szczęśliwymi ludźmi. A co taki braun może im w Brukseli powiedzieć, czym się przejmą? On nawet w PL jest traktowany jak poseł specjalnej troski, w PE będzie traktowany jak korwin. On będzie robił tam za showmena - będzie bawił innych, ale nikt się specjalnie jego zdaniem nie przejmie, jak w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matkapolka35
-1 / 7

@LowcaKomedii
"Jesteśmy szczęśliwymi ludźmi" :DDDDD W jakim kontekście to mówisz, bo to dosyć istotne. A co do Brauna to może i będzie tak jak twierdzisz, ale niechby nawet kilku się nad sobą pod jego wpływem, zastanowiło, to już będzie dobrze. Już będzie szansa na jakiś wyłom w tym unijnym betonie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 7

@matkapolka35 Spoiler - nikt nie zastanowi się nad tym, co ten... chce swoimi czynami przekazać. Jak w PL nie znaczy nic, tak w UE tym bardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kinder20
-3 / 13

PiS to napewno "ruskie onuce" , przekazali postsowiecki sprzet Ukrainie (kilkaset czolgow, armatohaubic, uzbrojenie, paliwa, etc) pewnie, aby pomoc Putinowi, nie to co kochana Koalicja Obywatelska - biegali kolo granicy z Bialorusia, w czasie wojny hybrydowej, aby pomagac biednym migrantom, ktorzy szukali swojego miejsca na ziemi, razem z celebrytami pokroju Ochojskiej , Ostaszewskiej. Nie ma sie co martwic, wkrotce zawitaja do Polski biedni migranci, aby ubogacac nas kulturowo....dziekujemy zwolennikom Koalicji obywatelskiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludek_z_lasu
+3 / 9

Wyniki były by o niebo lepsze jeżeli "ważny" pisdzielec usłyszał by zarzuty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+2 / 4

Zastanawiające jest, że ugrupowania antyunijne zebrał zaledwie jeden głos mniej niż ugrupowania zachęcające do jak najściślejszej integracji unijnej i tworzenia "jednego państwa europejskiego". Jednocześnie warto zauważyć decyzją Macrona o rozwiązaniu francuskiego parlamentu, związaną z bardzo podobnym zjawiskiem we Francji.
Część europejskiego społeczeństwa daje Unii "żółta kartkę". Chyba potrzebna będzie jakaś zmiana unijnej polityki. Jeśli nie, za 5 lat partie podobne do naszych polexitowców i konfederatów mogą faktycznie stanowić liczącą się siłę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 3

@Rydzykant gdzie tak było w Polsce według ciebie? Ja osobiście nie uważam PiS za partię anty-EU czy PO za partię federalistyczną, jedna i druga narracja ma charakter propagandowy i płynie głównie z PiS bo jak widzimy PiS walczy o głosy z Konfederacją. To brednie są podobnie jak opowieści o lewicowości komisji europejskiej czy nawet o neo-marksizmie. Natomiast zgadzam się że potrzebna jest zmiana polityki EU z przesunięciem środka ciężkości z problemów globalnych (klimat) na lokalne (bezpieczeństwo i demografia)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
0 / 6

@Pierdzideuko
A w co wierzy przeciętny wyborca? W fakty, czy w propagandową narrację? I co tak wnerwiło francuskich wyborców, że aż poszedł dym?
Ciekawe jak unijne struktury władzy porądzą sobie w nowej rzeczywistości.

p.s.
Czyżbyś uważał Konfederację, czyli partię która w tych wyborach zajęła trzecie miejsce, za prounijną? Ich elektorat zmobilizował się. Wczoraj przy urnach stawili się niemal wszyscy, głosujący na nich w zeszłorocznych wyborach parlamentarnych. Inne komitety nie zdołały przyciągnąć takiego odsetka swoich wyborców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 2

@Rydzykant tak statystyczny wyborca kieruje się moim zdaniem emocjami i uprzedzeniami które wyrastają z propagandowych narracji, bardziej niż wiedzą na jakikolwiek temat. Francuskich wyborców wpienia znając Francuzów wszystko, a obiektywnie Unia europejska ma mało wspólnego z ich problemami być może oprócz tego że francuscy politycy obiecują że UE albo rozwiąże ich problemy albo oskarżają że jest winna ich problemom. Podobnie jak statystycznego wyborcę konfederacji najbardziej wpienia unijna zakrętka, przynajmniej sądząc po ich narracji. Sytuacja unijnych struktur władzy nie zmienia się istotnie w wyniku tych wyborów, istotne procentowo przepływy nastąpiły u liberałów i zielonych na rzecz eurosceptyków ale nie zmieniają one sytuacji chadecko-socjlademoktratycznego centrum parlamentu. Z Polski przybyło 6 potencjalnie anty-unijnych mandatów (nie wiem gdzie się konfederaci zapiszą), pozostała większość prawie 90% lokuje się w środku debaty europejskiej (patrząc na przynależność ECR, EPP, SD) - liberałów i zielonych nie mamy i nie będziemy mieli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2024 o 16:01

avatar Master_Yi
+2 / 4

Nie wierzę że 1/3 kraju to nadal pisowcy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
0 / 0

@Master_Yi Ten wynik jest efektem niskiej frekwencji. Pisowcy mają zdyscyplinowany elektorat, więc wielu poszło na wybory. Wyborcy pozostałych już tacy „obywatelscy” nie są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
0 / 6

ja sądze że niebieskiego słupka w ogóle nie powinno być, ale w polsce niestety za dużo DEBILI jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
-2 / 2

ten kraj to dno dan :( mentalność menela i złodzieja króluje i jest to uznawane za cnotę i coś czym się trzeba szczycić :( :( :( Polacy dopiero mądrzeją jak im ktoś stoi butem na gardle, wozi bydlęcymi wagonami i każe nosić opaski identyfikacyjne na rękach. gdy mają ciepłą wodę w kranie idiocieją :( :( :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+4 / 6

Warto pamiętać, że frekwencja wyniosła 40% - była śmiesznie mała i zaburza to też trochę wyniki. Porównajmy taką Konfę w wyborach parlamentarnych w październiku. Zagłosowało na nich 1 547 361 ludzi. W tych wyborach zagłosowało na nich 1 420 287 ludzi. To prawie o 130 tysięcy mniej głosów. Nie mamy tu do czynienia z umocnieniem a mobilizacją elektoratu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brasileiradepalmera
-1 / 3

@lolo7 sluszna uwaga , dlatego nie rozumiem ludzi, którzy nie chodzą na wybory, bo przecież jeden głos nic nie zmieni :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krysztofik
+1 / 7

Zatrważającym jest że 12 % bezmózgów wpycha nas do imperium putina i to dobrowolnie albo z powodu braku mózgu-a prawa wyborcze mają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+2 / 4

@krysztofik
Na Konfę zagłosowało mniej ludzi niż w październiku. Po prostu mieli najbardziej zmobilizowany elektorat + ogólna frekwencja była o połowę mniejsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bio88
-1 / 7

@krysztofik
Chyba odwrotnie. Zielone Łady, cena pradu powoduja, że nie bedzie nas stac nas zbrojenia.
Zreszta patrzac na to że nasi żołnierze są skuwani w kajdanki to zaproszenie Putina do tego, żeby zaczął wojne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2024 o 15:08

avatar LowcaKomedii
-5 / 9

@bio88 Nie wiesz jak to wyglądało z tymi żołnierzami, więc nie łykaj pisowskiej / konfederackiej propagandy. Może właśnie przyczyniali się do tego, że białoruscy prowokatorzy na granicach osiągnęliby sukces. Nie bierzesz takiej opcji pod uwagę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukas666aw
+1 / 5

A co tu komentować jak dalej są zryte berety głosujące na PIS czy PO, dla mnie osobiście tacy ludzie to naiwniacy którzy dalej wierzą w cuda na kiju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matyyys007
+2 / 4

Po co PIS startuje do europarlamentu skoro są przeciwni UE. To choćby być ateista i chodzić do kościoła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+3 / 5

@matyyys007
Ateista może chodzić do kościoła aby bruździć, robić zadymy. Poza tym w czasach komuny SB celowo wysyłała swoich ludzi do seminariów, aby niszczyli tą organizacje od środka. Zapewne środowiska antyunijna chcą zastosować podobne metody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moher_przez_samo_h
0 / 2

Mnie to demotywuje. Zmierzamy w stronę systemu dwupartyjnego jak w USA. Coś jak restauracja z dwoma daniami: sałatka z brukselki albo placki ziemniaczane ze smalcem. Jak chcesz coś innego, to nie tylko nie ma, ale nikt nie rozumie, o co ci chodzi i kim ty w ogóle jesteś.

Cholera, głupich długopisów jest w sprzedaży kilkadziesiąt fasonów, płci niedługo będzie więcej niż ludzi, a opcje polityczne tylko dwie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2024 o 13:52

D Dragoo
+1 / 3

Widać jak tolerancja dla demokracji wylewa się z co niektórych. Poparcie dla "mojej" partii jest duże- "demokracja wygrała" jak małe- "demokracja jest zagrożona".
Po za tym w całej UE coraz większą popularność zdobywają partie prawicowe (nie mylić z PiSem), ale nie ma co się dziwić. Skoro UE sama sobie strzela w kolana i stopy proekologicznymi pomysłami, niszczeniem własnej gospodarki i polityką socjalną i imigrancką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vasyli
-3 / 5

Wyborcy Lewicy odpłynęli do Platformy
Wyborcy Trzeciej drogi odpłynęli do Platformy i Konfederacji
Wyborcy Pisu odpłynęli do Konfederacji.

Rządząca koalicja ogólnie traci. Jest to historycznie najbardziej leniwy rząd, a jednak większość Polaków lubi ludzi pracowitych, więc nic dziwnego się nie dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+3 / 5

@vasyli
Nikt nigdzie nie odpłynął. Frekwencja jest śmiesznie mała. Na Konfę oddało głos mniej ludzi niż w październiku tylko mieli ogólnie najbardziej zmobilizowany elektorat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomo1989
-1 / 5

Ponad 73% ludzi głosujących ciągle na PoPis odbiera jakiekolwiek nadzieję że w Polsce coś się poprawi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieloryb63
-1 / 1

Sądzę że w Polsce nie ma ani jednej osoby którą by te wyniki w jakikolwiek sposób interesowały .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brasileiradepalmera
0 / 0

@wieloryb63 patrząc na ilość komentarzy pod tym demotem i ostre dyskusje, wnioskuję, że nie masz racji. Nie mierz wszystkich swoją miarą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wektorynka
-2 / 2

Rolnicy dali tera i sobie i obywatelom po ryjach. Jednak wspierają nowy ład a protestowali bo mogli. Żyją z dopłat jak pączki w maśle i tęsknią za PiSem oszukując społeczeństwo które ich wspierało. Jak znowu będą blokować drogi to będę za tym by im to utrudniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koniku
+1 / 1

Jaki naród - takie wybory. Nic więcej nie dodam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupazyzor
0 / 0

Widząc kto kandydował i kto otrzymał mandat to sądzę, że Polska to stan umysłu, niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
-1 / 1

Tak bardzo nie było na kogo głosować we Wrocławiu że się nawet nad Polexitem zastanawiałem. PiS juz się nakradł, ale widać wielu się to podobało, PO miało być lepsze a też odwala, co pokazuje że coraz bardziej się do PiS nie tylko w wynikach ale w ideologii zbliżyli. Lewica jest nie potrzebna bo już 2 pierwsze partie dostarczają tyle socjalizmu że starcza aż zanadto. Trzecia droga na którą głosowałem do tej pory żeby nie wybierać 2 głównych, ale wystawiło Róże Thun skrajnie antypolską, więc nie było na to szans a Konfederacja i tak nie będzie nigdy znaczyć wiele przez odsetek oszołomów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R robokop23
-1 / 5

Ależ tu troli ruskich się namnozylo, sprzedawczyki pierolone

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
+1 / 1

Idealnie. Prawie wszyscy są niezadowoleni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Modrego
0 / 6

36.16% głosujących to zyeby, tylko taki wniosek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-1 / 1

@Modrego tylko? a te 37,06? że o tych 6,30 nie wspomnę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Modrego
-3 / 3

@iposek
W zasadzie tak. Zapomnielibyśmy o 12.08, tu jest naprawdę kiepsko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-1 / 1

@Modrego jeśli już to o 6,91, bo akurat częśćz tych 12,08 miała szansę głosować na kogoś w miarę normalnego. nie mówię że na pewno, bo tam też było sporo kosmitów, ale jednak, w odróżnieniu od całej reszty, zdarzały się jednostki nawet spoko. Jak na polityka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Modrego
-4 / 4

@iposek
Nie znam tam nikogo normalnego. Jest to tak samo zaklamana i dwulicowa banda jak reszta. Natomiast ja i tak wyróżniam te 36.16 bo skala złodziejstwa i Qrestwa ostatnich 8 lat jest nieprzyzwoita

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bse
0 / 0

Wybory- spoko
Pisanie wyniku wewnątrz słupka tym samym kolorem co słupek - ujowo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem