Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
429 483
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P pejter
+7 / 11

Jak mowi znane przysłowie: z dziada pradziada, z geja Kołodzieja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-4 / 30

Ciekawe czy hejterzy wiedzą, że geje to też ich przodkowie i potomkowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peppi
+8 / 24

@Sok__Jablkowy No mam pewne problemy w uwierzenie, że 2 gejów coś spłodziło:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+2 / 26

@peppi

No i mamy pierwszy przykład takiego, co nie wie. Na 100% masz przodków, którzy ukrywali swoją orientację i mieli dzieci. Na 100% będziesz miał potomków, którzy będą innej orientacji niż ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+7 / 15

@Sok__Jablkowy, trochę, żeś poszarżował z tymi procentami. Z tymi przodkami to jak z tym, że złodziej jest też pijakiem, bo "każdy pijak, to złodziej". A co do 100% dotyczących potomków - a co jeśli ktoś ich nie będzie miał? I cała twoja kalkulacja poszła do lasu. Istnieje jakieś prawdopodobieństwo dotyczące przodków i potomków, ale na pewno nie pewność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+3 / 17

@Laviol

10 pokoleń wstecz to 512 męskich przodków. Możesz się zastanawiać czy któryś był gejem lub nie.
31 pokoleń wstecz to 1,073,741,824 męskich przodków.
50 pokoleń wstecz to już 562,949,953,421,312 męskich przodków.

Dalej twierdzisz, że przesadziłem z procentami? Bo ja nie i jestem na 100% pewny, że każdy z nas ma kogoś wstecz, kto był gejem.

Pomnóż przez 2, żeby uwzględnić wszystkie osoby homoseksualne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+3 / 11

@Sok__Jablkowy, owszem, to daje duże prawdopodobieństwo, ale nadal nie możesz twierdzić, że jest 100%. Choćby dlatego, że nie możesz stwierdzić czy procent osób homoseksualnych w populacji jest stały czy zmieniał się z czasem np. zanieczyszczeniem środowiska i wynikającymi z tego zaburzeniami. Żeby mówić o 100% pewności musiałbyś mieć dane dotyczące wszystkich tych osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 10

@Laviol

Pomyliłem się w obliczeniach. Powinne być dwukrotnie wyższe.

Nie, wiadomo, że osoby homoseksualne zawsze występowały. A przy takiej ilości osób czy procent tych osób był większy lub mniejszy nie robi żadnej różnicy.

Przy 30 pokoleniach i 1,073,741,823 przodków, 1 osoba to 0.00000009% całej grupy przodków. To się robi coraz mniejsze im dalej idziemy. Więc nieważne czy w populacji jest 1% czy 25% osób z inną orientacją seksualną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
0 / 2

@Sok__Jablkowy "Przy 30 pokoleniach i 1,073,741,823 przodków"

Żeby była pełna jasność, łącznie 30 pokoleń wstecz to 832 241 823 męskich przodków, łącznie 1 664 483 646 przodków.
Przy 10 pokoleniach wstecz to łącznie 1023 męskich przodków, przy 2046 łącznie.

I to przy założeniu że każdy przodek miał innych rodziców, a będzie to ciężkie, bo 30 pokoleń wstecz było to 1 073 741 824 przodków obu płci. 30 pokoleń to około 500-600 lat. 500 lat temu na Ziemi było około 400-600 mln ludzi. Czyli trzeba liczyć chów wsobny.
Tyle że jak przyjmiemy że osoby homoseksualne stanowią około 2% populacji i jest to niezmienne, to możliwa liczba to 2% z 832 241 823 męskich przodków, daje nam "tylko" statystyczne 16 644 836.

Więc licząc uproszczonym prawdopodobieństwem wystąpienia zdarzenia, 30 pokoleń, łącznie 832 241 823 męskich przodków, z czego statystycznie 16 644 836 to geje, mamy około 3:1 że miało się przodka geja :)
Tylko to nie uwzględnia chowu wsobnego, zmieniającej się procentowo liczby gejów w populacji i kilku mniej ważnych czynników.

Czyli ogólnie masz rację, bo tych pokoleń nie było 30, a dużo, dużo więcej :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-3 / 3

@yankers

Odpowiem Ci w 4 odpowiedziach.

1/4
Tak nie uwzględniam inne dziwactwa. Troszkę za trudno to zrobić.



„ Tyle że jak przyjmiemy że osoby homoseksualne stanowią około 2% populacji i jest to niezmienne, to możliwa liczba to 2% z 832 241 823 męskich przodków, daje nam "tylko" statystyczne 16 644 836.”

Czy ja dobrze rozumiem, że tu stwierdzasz, że każdy ma 16,644,836 męskich i homoseksualnych przodków? Nie za bardzo rozumiem do czego tu dążysz.


Matematycznie to wniosek jest, że jest to „praktycznie równe 100%”. Ale przy tak dużej liczbie osób mogę śmiało stwierdzić, że jest to 100%, bo prawdopodobieństwo nie uwzględnia, że coś nie może się nie stać przy takiej ilości osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-3 / 3

2/4

Aby obliczyć liczbę męskich przodków z ostatnich 30 pokoleń, możemy skorzystać z podstawowych zasad matematyki dotyczących liczby przodków w każdym pokoleniu. Przyjmujemy, że każdy człowiek ma dwóch rodziców, czterech dziadków, ośmiu pradziadków, itd. W każdym pokoleniu liczba przodków podwaja się.

W każdym pokoleniu połowa przodków to mężczyźni. Liczbę męskich przodków w 30 pokoleniach można więc obliczyć sumując liczbę przodków w każdym pokoleniu i dzieląc przez dwa.

1. **Liczba przodków w n-tym pokoleniu**: \(2^n\)
2. **Liczba męskich przodków w n-tym pokoleniu**: \(\frac{2^n}{2} = 2^{n-1}\)

Sumujemy liczbę męskich przodków od 1. do 30. pokolenia:
\sum_{n=1}^{30} 2^{n-1}

To jest ciąg geometryczny, którego suma może być obliczona jako:
S = 2^0 + 2^1 + 2^2 + … + 2^{29}

Sumę tego ciągu możemy obliczyć za pomocą wzoru na sumę ciągu geometrycznego:
S = a \frac{r^n - 1}{r - 1}

gdzie:
- \(a\) to pierwszy wyraz ciągu (dla naszego ciągu \(a = 1\)),
- \(r\) to iloraz ciągu (dla naszego ciągu \(r = 2\)),
- \(n\) to liczba wyrazów (dla naszego ciągu \(n = 30\)).

Podstawiamy do wzoru:
S = 1 \frac{2^{30} - 1}{2 - 1} = 2^{30} - 1

Obliczamy wartość \(2^{30} - 1\):
2^{30} = 1,073,741,824

Zatem:
S = 1,073,741,824 - 1 = 1,073,741,823

Podsumowując, liczba męskich przodków z ostatnich 30 pokoleń wynosi 1,073,741,823

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 2

3/4

Aby obliczyć, ile lat temu było 30 pokoleń, musimy znać średni czas trwania jednego pokolenia. W zależności od kontekstu i okresu historycznego, czas trwania pokolenia może się różnić, ale często przyjmuje się, że jedno pokolenie trwa około 25-30 lat.

Dla obliczeń przyjmijmy średnią wartość 25 lat na jedno pokolenie:

30 pokoleń * 25 lat na pokolenie = 750 lat

Zatem 30 pokoleń wstecz to około 750 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

4/4

Odsetek osób identyfikujących się jako geje w społeczeństwie jest trudny do dokładnego określenia, ponieważ może różnić się w zależności od kraju, kultury i metodologii badań. Jednak szacunkowe wartości często oscylują w granicach 3% do 10% populacji.

W wielu badaniach przyjmuje się, że około 5% populacji identyfikuje się jako geje, co jest powszechnie używaną średnią wartością w tego typu analizach.

Dokładne oszacowanie odsetka gejów w populacjach historycznych jest trudne ze względu na brak bezpośrednich danych i zmieniające się społeczne oraz kulturowe definicje i akceptację homoseksualizmu. Niemniej jednak, można przedstawić kilka ogólnych obserwacji:

1. **Historyczne relacje i literatura**:
Historyczne źródła, takie jak teksty literackie, sztuka, prawo i kroniki, sugerują istnienie homoseksualnych związków i zachowań w wielu kulturach przez wieki. Przykłady to starożytna Grecja i Rzym, gdzie związki homoseksualne były do pewnego stopnia akceptowane i udokumentowane.

2. **Brak systematycznych badań**:
Przed nowoczesnym okresem naukowym i socjologicznym, nie prowadzono systematycznych badań nad seksualnością, co utrudnia bezpośrednie porównanie historycznych odsetków.

3. **Socjologiczne i psychologiczne teorie**:
Współczesne teorie sugerują, że odsetek osób o orientacji homoseksualnej w populacji jest względnie stały, choć różne kultury i epoki różnie podchodziły do ujawniania i akceptacji tej orientacji.

4. **Szacunki współczesne**:
Jak wspomniano wcześniej, współczesne szacunki często umieszczają odsetek osób identyfikujących się jako geje w granicach 3% do 10%, z popularnym przyjęciem około 5%.

Na podstawie tych punktów można przypuszczać, że odsetek osób homoseksualnych przez wieki był prawdopodobnie podobny do dzisiejszych szacunków, choć poziom ujawnienia i akceptacji społecznej znacząco się zmieniał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
0 / 0

@Sok__Jablkowy Ok to 1/4

Nie, nie twierdzę że każdy tylu miał, to zwykła statystyka. I tak, prosty matematyczny wniosek jest taki, że prawdopodobieństwo jest bliskie 100%. Nie można wykluczyć wariacji gdzie nie było przodków homoseksualnych, tylko to będzie jakaś tam cyfra po przecinku, tego to już mi się nie chce liczyć :)


2/4

Wybacz, popełniłem błąd przy 30 pokoleniach, policzyłem 29, a to spora różnica. Masz zupełną rację.
Najmocniej przepraszam. Jednak przy 10 u mnie jest ok, ale to już zaznaczyłeś w komentarzu wcześniejszym że powinna być cyfra wyższa.


3/4

Średnia dla pokolenia jest 20-25 lat, przyjąłem najbardziej optymistyczną wersję. A trzeba jeszcze założyć wariację że w średniowieczu czy czasach nowożytnych rodzenie dzieci w wieku 15-16 lat nie było niczym dziwnym.


4/4

Tak, zmieniająca się liczba osób homoseksualnych na przestrzeni wieków, jest ciężka do oszacowania, zero źródeł, zero badań. Dlatego przyjąłem statystyczne stałe 2%, a mogło być ich więcej lub mniej, tego nie wiemy i się już nie dowiemy, brak dokładnych źródeł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2024 o 22:14

S Sok__Jablkowy
0 / 0

@yankers

To jest jak z monetą, nie jest możliwe, żebyś rzucił monetę tyle razy i nigdy Ci nie wypadnie reszka. Im więcej pokoleń wstecz bez homoseksualisty, tym większe prawdopodobieństwo, że trafisz na homoseksualistę. W końcu prawdopodobieństwo stanie się tak wielkie, że musisz trafić.

3/4. Tak, ale w przypadku pierwszego dziecka. Nie każdy się urodził jako pierwsze.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
0 / 0

@Sok__Jablkowy Wiem, dlatego można przyjąć iż te szanse są bliskie lub równe 100%. Dlatego napisałem że masz rację. Bo nawet machnięte wyliczenia, z mniejszą liczbą przodków, pokazują jak ogromna liczba mężczyzn homoseksualnych mogłaby być, gdyby założyć prostą statystykę, opierającą się o współczesne dane.
I to tylko statystyka odnośnie mężczyzn, a gdzie lesbijki?

No i co do homoseksualizmu, to w różnych epokach różnie z tym bywało. W bardziej odległych czasach, czyli Starożytnym Rzymie czy Grecji, homoseksualizm nie był niczym dziwnym, nadzwyczajnym etc. Jest wiele opisanych przykładów gdzie wyżej postawione osoby były bi lub homoseksualne.
Dla kontrastu mamy też średniowiecze w którym homoseksualiści mieli naprawdę ciężko.
Tyle że to ostatnie niespełna 3 tys lat, a wcześniej?

I tak, można założyć że każdy z nas miał przodka geja i to nie jednego. Bo homoseksualizm to coś w pełni naturalnego, występującego w przyrodzie i spotykanego u każdego ssaka na tej planecie. Wśród naszego gatunku, niestety pełnych danych dotyczących ilości osób homoseksualnych względem populacji, nie mamy nawet za ostatnie 100 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2024 o 1:26

W WhiteD
0 / 0

@peppi gdyby głupota mogła latać to ty nie potrzebujesz samolotu by się przemieszczać.
Kiedyś - osoby homoseksualne miały normalne rodziny i dzieci, a no homoseksualne były w czasie wolnym.

Więc tak, wielu z nas zapewne jest potomkami jakiegoś geja czy lesbijki.
I w sumie to nawet nie trzeba się cofać do Starożytnej Grecji, bo takie coś to jeszcze spokojnie funkcjonowało do niedawna. Kurde dzisiaj zdarzają się sytuacje gdzie rodzice się rozwodzą bo jeden z rodziców finalnie no dochodzi do wniosku że wcale nie jest heteroseksualny a bi albo homoseksualny. To się nadal zdarza.

Plus no geje i lesbijki i tak miewają dzieci...

Ty się lepiej nie zastanawiaj jakie są szanse na to że jakiś twój przodek był arabem, Azjatą albo Afrykaninem, bo też nie są one zerowe. Te piękne czasy Jana III Sobieskiego, gdzie każdy magnat miał swojego sługę w innym kolorze a ci no... słudze króla nie odmówisz, a że dzieci potem takie jakieś... potem mamy Polaków z mega kręconymi włosami i ciemną karnacją; no te geny widać są jak Rambo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2024 o 10:00

R Rydzykant
+1 / 3

@yankers
Zasadniczo Twoje obliczenie jest prawidłowe. Niestety zapominasz o pewnym szczególe. Zakładasz, że wszyscy chcą i muszą zakładać rodziny i mieć dzieci. Tymczasem od niepamiętnych czasów w każdej społeczności byli samotnicy. Do tego istniały zgromadzenia religijne - ich członkowie mogli w nich skutecznie ukrywać swoje preferencje i dzięki temu nie być zmuszeni do heteroseksualnych małżeństw. Czyli można założyć, że spośród statystycznych 2% gejów w społeczeństwie, tylko połowa zakładała rodziny. W dodatku część preferowała "białe małżeństwo". Poza tym wielu mężów gejów akceptowało "skoki w bok" swoich żon, formalnie uznając ich dzieci za swoje. Czyli tacy homoseksualiści byli "rodzicami" ale jednocześnie nie byli "przodkami".

Zapewne każdy z nas ma gdzieś w przeszłości przodka homoseksualistę. Jednak liczba takich przodków pozostaje niewielka. Osobnym aspektem są biseksualiści, bo preferencje seksualne nie są prostym i jednoznacznym zjawiskiem.

Czyli to co napisał Sok__Jablkowy
"Ciekawe czy hejterzy wiedzą, że geje to też ich przodkowie i potomkowie."
jest dość poważną nadinterpretacją. Podobną nadinterpretacją było zadane Darwinowi pytanie "które z jego rodziców było małpą?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+1 / 3

@Sok__Jablkowy
Podsumujmy twoje wnioski:
"1/4 + 2/4 + 3/4 + 4/4 = 100% ludzi musi mieć przodka geja"
Czy dobrze cię zrozumiałem?

W takim razie skoro w naszej galaktyce są miliardy gwiazd, a we wszechświecie są miliardy galaktyk to gdzieś tam w bezmiarze kosmosu musi żyć jeszcze jeden taki Sok__Jablkowy ja ty. Statystyka jest nieubłagana. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@Rydzykant

1. Yankers nie wytłumaczył o co tam chodzi. Skoro się posługujesz tym to musisz to rozumieć. Jak doszliście do 3:1?
2. Źle podsumowałeś, bo te obliczania są na podstawie złych liczb.

Wiemy na 100%, że jest jeden Ja i wiem gdzie jestem. I tu widać, że niezrozumiałeś to co napisałem.

A czy jest jeszcze jakiś drugi ja, nie wykluczam tego, a nawet zakładam że to prawdopodobne. Może niekoniecznie teraz. Mogło to być w przeszłości, może to być w przyszłości. Czas jest nieskończony, to oznacza, że może dojść do każdego możliwego scenariusza zgodnie z zasadami fizyki nieskończoną ilość razy. Czyli wszechświat może się tworzyć i niszczyć cyklicznie w tej samej lub innej konfiguracji. Nawet w takiej, gdzie jest więcej homoseksualistów niż heteroseksualistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2024 o 20:18

S Sok__Jablkowy
-1 / 1

@BruceD

Serio nic nie wiesz o życiu? Taki szczegół i Cię to przerasta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 2

@BruceD

Wiem, żyjemy na tym świecie. Jest obrzydliwy między innym przez ludzi jak ty. Nie ładnie się zachowujesz, nie ma miejsca na twój sposób myślenia, więc przestań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Traehflow
0 / 0

@peppi nie znasz dnia ni godziny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
-1 / 1

@Sok__Jablkowy
"A czy jest jeszcze jakiś drugi ja, nie wykluczam tego, a nawet zakładam że to prawdopodobne."
Czy któryś z moich przodków był gejem? Nie wykluczam tego, a nawet zakładam że to PRAWDOPODOBNE. Natomiast nie ma w tej dziedzinie żadnej pewności.
Zwłaszcza, że czasem trudno zdefiniować gejostwo. Jeśli ktoś w dzieciństwie miał '"incydent homoseksualny", powiedzmy wspólnie masturbując się z kolegą, czy takie zdarzenie czyni z niego geja lub biseksualistę? A jeśli ktoś został zgwałcony w więzieniu albo na wojnie przez jakiegoś zwyrodnialca, to czy on też zalicza się do twojej grupy " homoseksualnych przodków lub potomków"? Dostrzegasz absurdalność pewnych uogólnień?

Skoro nie potrafisz czegoś wiarygodnie zdefiniować, zweryfikować lub zinterpretować, unikaj twierdzeń o stu procentach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@Rydzykant

Czy Ci się to podoba czy nie, matematyczne prawdopodobieństwo jest tak małe, że możemy spokojnie powiedzieć że wynosi 0%.
Cała koncepcja twojego pierwszego akapitu jest błędna, bo już jest jeden taki jak ja. Chcesz drugiego takiego jak ja i to całkowicie zmienia postać rzeczy. Nie rozmawiamy o tym czy mamy dwóch przodków spełniające jakieś kryterium.

Natomiast matematycznie prawdopodobieństwo to nie wszystko (prawo wielkich liczb, niezależność zdarzeń, zasada nieskończoności) i z całą pewnością mogę powiedzieć, że napewno każdy z nas miał conajmniej jednego przodka, który był.

Co z tego, że ktoś został zgwałcony, przy takiej liczbie ludzi. Ten argument nie ma tu żadnego sensu.

„Skoro nie potrafisz czegoś wiarygodnie zdefiniować, zweryfikować lub zinterpretować, unikaj twierdzeń o stu procentach.”

Skoro sam tego jeszcze nie wytłumaczyłeś, zakładam, że sam nie wiesz skąd się wzięło 3:1.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2024 o 11:04

S Sok__Jablkowy
0 / 0

@Rydzykant

Aby oszacować prawdopodobieństwo, że któryś z męskich przodków z ostatnich 30 pokoleń był gejem, musimy uwzględnić kilka czynników.

1. **Częstość występowania homoseksualizmu w populacji**: Badania sugerują, że odsetek osób homoseksualnych w populacji waha się w granicach 2-10%. Przyjmijmy konserwatywnie 5% jako średnią wartość.

2. **Liczba męskich przodków**: Liczba męskich przodków w każdym pokoleniu podwaja się. Dlatego w 30 pokoleniach liczba męskich przodków wynosi sumę ciągu geometrycznego:
- Pojedynczy przodek w 1 pokoleniu,
- Dwóch przodków w 2 pokoleniu,
- Czterech przodków w 3 pokoleniu,
- Itd.

Całkowita liczba przodków to suma (2^0 + 2^1 + 2^2 + ... + 2^{29}). To można uprościć jako (2^{30} - 1).

3. **Prawdopodobieństwo bycia gejem przez przodka**: Jeśli przyjmiemy, że każdy z tych przodków miał niezależne prawdopodobieństwo bycia gejem wynoszące 5%, to możemy obliczyć prawdopodobieństwo, że co najmniej jeden z tych przodków był gejem.

Najpierw obliczmy liczbę męskich przodków:

2^{30} - 1 = 1,073,741,823

Teraz obliczmy prawdopodobieństwo, że żaden z przodków nie był gejem:

Prawdopodobieństwo, że jeden przodek nie był gejem, wynosi 95% (czyli 0.95). Dla wszystkich przodków to będzie:

0.95^{1,073,741,823}

Jest to liczba bardzo bliska zeru, co oznacza, że prawdopodobieństwo, że wszyscy przodkowie nie byli gejami, jest ekstremalnie małe.

Więc prawdopodobieństwo, że przynajmniej jeden z przodków był gejem, wynosi:

1 - 0.95^{1,073,741,823}

To również jest liczba ekstremalnie bliska jedności.

Podsumowując, przy założeniu niezależności i równomiernego rozkładu homoseksualności w populacji, prawdopodobieństwo, że któryś z męskich przodków z ostatnich 30 pokoleń był gejem, wynosi praktycznie 100%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zyla25
-1 / 7

Każdy pewnie ma jakiegoś homoseksualistę za przodka i co z tego! Pod Grunwaldem też pewnie walczyli geje i co z tego!

Możesz być sobie gejem i teraz w 2024 roku. Po prostu nie bądź jęczącą piz.... tylko facetem. Bądź takim gejem, który teraz też stanie i będzie walczył a nie tylko płakał i po problemie. Ale współcześni homosie to nie faceci tylko banda słabych i jęczących ciot co tylko domagają się swoich praw. Powiedziałbym co wam w tyłki ale dla Was to nagroda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AsterFoz
+1 / 1

@zyla25 ale o co on ma walczyc? o kraj, ktory go traktuje jak podczlowieka? placic podatki i umierac na wojnie spoko, ale slub i dzieci to zapomnij.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gonzor73
+1 / 1

Uwzględniając statystykę to w wojskach Jagiełły było więcej gejów !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karuzelczyk
+1 / 3

Za to taka nienawiść do gejów? Co wam zrobiliśmy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bilbao99
-1 / 1

@karuzelczyk nic. Ale to bez znaczenia. Inność od wieków jest powodem do nienawiści dla motłochu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Deithwen_PL
+1 / 1

I skandowali "Od Elbląga aż do Gdańska będzie Zakon i łaska pańska"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem