Pilot: Lewe wewnętrzne koło niemal potrzebuje wymiany
Mechanik: Lewe wewnętrzne koło niemal wymienione
Pilot: Testowy lot był OK, za to funkcja autolądowania ląduje topornie
Mechanik: Funkcji autolądowania nie ma w samolocie
Pilot: Ze śmigła numer 2 wycieka płyn
Mechanik: Wyciek ze śmigła numer 2 normalny. Numery 1, 3 i 4 mają nienormalny poziomy wycieku
Pilot: Coś luźnego w kokpicie
Mechanik: Coś zamocowano w kokpicie
Pilot: Martwe robaki na szybie
Mechanik: Żywe robaki dodane do listy zakupów
Pilot: Autopilot w trybie "utrzymuj wysokość" utrzymuje opadanie 200 stóp na minutę
Mechanik: Nie jestem w stanie odtworzyć problemu na ziemi
Pilot: Ślady wskazujące na wyciek na prawym głównym podwoziu
Mechanik: Ślady zatarte