rozwala mnie to zdanie "Gdzie w celi jest gruba krata, tam spędzą swe młode lata" czyli co, nie wiedzą za co tam idą, że oni są "cacy" a świat "be", wydaje im się że np. za niszczenie mienia publicznego powinno im się jeszcze płacić. Zj*by nie ludzie.
Policja sama sobie zapracowała na takie zdanie.
potrafią się tylko czepiać. Nie jestem JP, ale uważam ze powinni się zajmować tym co ważne a nie spisywać pod własnym podwórkiem i utrudniać życie.
mam nadzieję,że jesteś ateistą. bo nóż w kieszeni mi się otwiera, kiedy ktoś wierzący mówi o karze śmierci. polecam film "za młoda by umierać?". każdy w życiu błądzi, każdy ma do tego prawo. człowiek jest z natury dobry, ale życie Go niszczy. oni nie bez powodu tacy są. należy im pomagać, a nie zabijać.
nie zgadzam sie. to zbyt proste. powinni zdychac w cierpieniu, np topic sie we wrzacej wodzie, albo w kwasie, albo cos innego rownie okropnego. smierc takiemu bydlu, ktore do niczego sie nie nadaje, do niczego w zyciu nie dojdzie i jeszcze bedzie mnie okradac zyjac na zasilku!
@niemeskoosobowa
POMAGAC IM?! za to ze bez skrupułów zabili człowieka który zwrocił im uwagę? chyba na głowę upadłaś albo jakaś koleżaneczka z podworka broniąca "swoich". kara smierci koniec kropka
Jak dla mnie kara śmierci to jedyne wyjście w tej sytuacji. Najlepiej przez powieszenie. Może zbyt krótkie i zbyt mało bolesne... Ale na pewno inni najpierw pomyślą zanim coś takiego zrobią. Po wprowadzeniu kary śmierci współczynnik morderstw w naszym kraju drastycznie poleci na łeb na szyje. I zrobi się w końcu miejsce w więzieniu. I na wolność nie będzie wychodził bandyta, którego wszyscy się boją.
Człowiek zabił człowieka i tyle.. aferę robią bo to policjant. Sprawca powinien otrzymać karę zgodnie z kodeksem karnym. A takie wynoszenie, że zabito policjanta jest bez sensu.. Ciekawe jakby ciupnęli strażnika miejskiego czy też taka afery by była..
Może nie rozstrzelać,ale naprawdę gnoje jeb*ane powinni ponieść solidną kare,JP...??? Co to kur*wa jest??? Co się dzieje z młodymi ludźmi ? Sam nie lubię policji ale nie zabiłbym nikogo...policjanta czy kur*wa weterynarza choćby niewiem jak zalazł mi za skórę,to jest człowiek,jaki by niebył ma rodzinę,ludzi któtrzy go kochają itd. sądze że oni tego nigdy nie rozumieli i niezrozumieją...
@Asted: Nie musisz mnie obrażać. Jestem całkowitą przeciwniczką tego całego JP czy HWDP. Ja po prostu uważam, że każdy człowiek zasługuje na drugą, piątą, dziesiątą szansę, na pomoc i szacunek. Przypomnę Wam tylko, jak Jan Paweł II wybaczył człowiekowi, który chciał Go zabić. DO wierzących - pomyślcie, co Bóg sądzi o karze śmierci...
@ niemeskoosobowa
Widać że jesteś osobą inteligentną i po części z tym co mówisz się zgadzam,ale wyciągnięcie takiego chłopaka ze środowiska które było przyczyną tego co się stało, było by bardzo czasochłonne i nie można każdą patologią z osobna się zajmować. takich co zabili POLICJANTA i jeszcze mówią JP rzeczywiście bym pod ścianą rostrzelał...(to czy to policjant czy nie ma dość duże znaczenie w tym momencie, jak ktoś myśli to wie o co mi chodzi )
Dzisiaj mówili o tym w wiadomościach, czuje się podle, bo mówili to tak jakby wszyscy tacy byli :/ Swe młode lata spędzić powinni do swych starych lat.
Jak dla mnie to na początku chłosta, potem przerwa, następnie wyrywanie włosów z głowy pensetą, potem znowu chłosta, odcinanie kończyn (kawałki po 5cm w odstępach 10 minutowych z posypywaniem solą) a na końcu spalenie żywcem na stosie :)
Widze ze wikszosc z was świeci inteligencja chcecie stosowac kodeks Hamurabiego "oko za oko" "ząb za ząb" nie wrozy to dobrej przyszlosci jak ich zabijecie nie odczuja zadnej kary, posylanie ich do wiezenia tez nie ma sensu bo placimy podatki zeby tacy miali tam kablowke i odpoczywali a to nie jest kara. Moze czas jest dac im ciezka prace po 12 h zeby nie mili ani czasu ani ochoty na glupoty . to jest moje zdanie za bledy sorry.
@niemeskoosobowa, Rozumiem ze według Ciebie kazdy taki morderca czy przestępca nie powinien ponosić kary za swoje winy? Czytam i nie wierze że pozwolilabyś im na przykład po raz kolejny kogoś zamordować "bo trzeba wybaczać i pomagac nawet gdy zrobił to juz kilka razy" SIC! Proszę Cie zastanów się nad tym co piszesz bo Bóg nie uchroni całego społeczeństwa przed złem. Niestety ja nie widze nic inteligentnego w Twoich wypowiedziach.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 0:14
Do takich jak na zdjęciu: Je*ane P*zdy kiedy wy się w końcu ku*wa nauczycie że gdybyście nie łamali prawa to NIKT BY WAM NIC NIE ROBIŁ!? Najchętniej pozabijałbym was wszystkich, w czynie społecznym, chwasty się wyrywa żeby normalnym roślinom spokojniej się rosło.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 2:22
@niemeskoosobowa
Nie pisz skoro nie wiesz. Katolik może być zwolennikiem kary śmierci i nie ma w tym nic dziwnego ani sprzecznego z nauczaniem Kościoła Katolickiego. O karze śmierci w oficjalnym nauczaniu Kościoła Katolickiego jest napisane w Katechizmie Kościoła Katolickiego. Punkt 2267 ;)
@QuiGonPL: nie pozostaje mi nic innego, jak tylko się pod tym podpisać ;-)
@twarog: myślę,że trzeba się starać wyciągać ich z takich środowsisk. ale wiesz, tu chodzi o to,żeby takie środowiska nie powstawały. często ośmiolatki używają słów, których nie potrafiliby napisać, a kulturalni ludzie nie chcą słuchać, biją, zaczynają zabawę w JP. rodzice często nie dają żadnego przykłądu, a szkoła nic z tym nie robi... i to jest problem. bo lepiej zapobiegać, niż leczyć przecież :)
niestety jest wiele rzetelnych badań naukowych potwierdzających, że kara śmierci nawet widowiskowa nie ma takiej siły odstraszajacej jak się powszechnie uważa :( każdy przestepca zawsze uważa że uda mu sie uniknąć kary niezależnie od jej rodzaju, a ci którzy nie probują unikać, to tacy którym po prostu nie zależy co się z nimi później stanie. W średniowieczu kary były okrutne i widowiskowe, a przestepczość i tak jedna z najwyższych w historii. nie mam za bardzo pomysłu co mogłoby działać w takiej sytuacji. może kastracja. fizyczne urżnięcie jaj. spadek poziomu testosteronu spowodowałby automatyczny spadek agresji a kara byłaby dotkliwa i może w jakims stopniu odstraszająca. Plus do tego kwestia wyższej wykrywalności. taki typ bardziej się boi jesli wie że na pewno kary nie uniknie niż wysokiej, ale łatwej do uniknięcia kary
Przez rozstrzelanie giną bohaterzy. tutaj... no nie wiem. JP? Nie rozumiem tych ludzi a na pewno tych którzy nie mieli do czynienia z policją i z JP się odnoszą.
Szczerze rozstrzelanie ... hmm dobre ale nie dość okrutne PO CO pytam człowieku jak ja widzę co się dzieje to mi się w dupie wszystko przewraca . Głupi przykład stoje ostatnio pod blokiem ze znajomymi bo wracaliśmy ze szkoły . Koło godziny 14 :30 . Skończyło jakieś gimnazjum nie wiem co to mogło być 2 ga klasa 1sza ? GIM i idą obok nas i właśnie leci im firma z komórki (celowo z małej litery bo jak to są artyści to ja jestem baletnicą ważącą 80 kg) ... Gdy grzecznie poradzilismy im to wyłączyć bo może im stać się krzywda to zaczeli nas wyzywać od synów policjantów O.o LUDZIEEE ;f gdzie normalny człowiek nie wiedząc nic o nikim takie rzeczy Pier@()li . I z rączkami do nas pytając "CZY MAMY JAKIŚ PROBLEM !? " no to widocznie mieliśmy ... do tej pory jak codziennie stajemy pod blokiem nie widziałem ich już a było to bite 2 miesiące temu .
Rozq..... twoj nik mowimi ze jestes bezmozgim drechem, a wiec niema sensu dyskutowac z kims kto nawet nie potrafi sam myslec...
przez takich ludzi wstapil bym do policji...a potem poszedl bym siedziec za zabicie takiego czlowieka jak ty w obronie wlasnej...wyskoczysz do policjanata?....mowie o zwyklym posterunkowym bez broni.... wyskoczysz solo(to znaczy jeden na jeden)? nie? tak myslalem...wiem co zwykly posterunkowy wyrabia z palka...ale nie moze jej uzyc... chyba ze w ostatecznosci... a jak juz uzyje to go zwolnia bo podniusl renke na bezbronnego obywadela ktory go napadl...tesknie za bylym ustrojem gdzie policja mogla sie przynajmniej bronic
@ Rozq - zgodnie z wygłoszonym przez Ciebie poglądem powinieneś nie żyć - bo albo jesteś, cytuję, "kur.wą" (błąd musiałem poprawić, bo zęby mnie bolą od takiej pisowni), albo "frajerem", skoro nie stać Cię na samodzielne myślenie. Po prostu zdajesz się na myśli tych Twoich "JP", co nie ma sensu...
Osierocili 2 małych dzieci ! Powinni ich zamknąć w karcerze na 10 lat, albo kazać im pracować w kopalni a zarobione pieniądze wysyłać do rodziny która została teraz bez żywiciela.
Co z tego, że umrze. Lepiej gnić w więzieniu do końca życia. W więzieniu czas leci o wiele wolniej. Niestety coś takiego jak dożywocie to trudno w takiej Polsce... za morderstwo dostaniesz mniej niż za kradzież z pobiciem.
Po co ? Bo to nadal ludzie, też mają prawo do życia. Denerwuję mnie tylko fakt, że żyją za nasze pieniądze jak pasożyty - powinni zacząć pracować w kopalniach długie lata, bez rozrywek, kontaktu ze światem zewnętrznym i w samotności. Te czynniki powinny im wbić rozumu do głowy.
@KeWLyS - chodzi o spełnienie prymitywnej potrzeby sprawiedliwości i poczucia bezpieczeństwa.
Szczyl by już więcej nikogo nie skrzywdził, oraz nie miałby naśladowców.
To nie ja mam być
lepszy - ja jestem uczciwy. Kara ma być dla niego. Czym ja sobie zasłużyłem, wytłumacz mi
proszę, abym teraz moje ciężko zarobione pieniądze oddawał na jego cztero-gwiazdkowy hotel? PS. @ Sazyr - Zaproponowany przez Ciebie sposób karania również jest dobry.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 18:36
Polecam "Mechaniczną Pomarańczę" - jeśli nie książkę, to film Kubricka. Tam mniej więcej mamy wizję takich "fajnych" ideologii, coraz bardziej prawdopodobną...
nie powinno się ich zamykać na dożywocie!!! Do końca życia żona (a i potem dzieci) tego zabitego policjanta płaciła by podatki, które by szły min. na utrzymanie tych psich synów w więzieniu. KARA ŚMIERCI!!!
dla nich powinien być zastosowany system rosyjski. jest taka książka Zona 22 z bohaterem i autorem o imieniu Tig Hague. specjalnie dla nich wprowadzić najniższym kosztem. wynająć jakąs wyspę i wypierdzielić tą rzeszę ciumboków na kopanie ziemi to samego jądra ziemi.
Od "eLki" to się odstosunkuj - debilizm i s...syństwo nie są zależne od sympatii sportowych. A debilizm i s...syństwo tych gnojków byłby taki sam gdyby kibicowali nie Legii tylko Lechowi, Wiśle czy Widzewowi. + dla demota, a te ścierwa pod mur.
Co da kara śmierci ? Śmierć jest szybkim rozwiązaniem, a tu chodzi o to, żeby zmienić nastawienie/mentalność i poniekąd pewien system, który się utworzył. Śmierć to za mało dla takiego debila.. powinien za takie coś cierpieć i pokutować całe życie a nie np. leżakować w pierdlu..
Prawo (zwłaszcza karne materialne) spełnia też inne funkcje poza lansowanym przez socjologów społecznych i chrzanionych liberałów - resocjalizowaniem(zw z wcześniejszą demoralizacją). Wśród nich głównie funkcję sprawiedliwościową - czyli "nie jest prawem to co jest sprawiedliwe, ale to co za sprawiedliwe uwaza ogół." A w tym akurat wypadku, sprawach zabójstwa z premedytacją, w 100% popieram te teorię. Mało mnie obchodzi ich druga, czy 10 szansa, mało trudne dzieciństwo, mało ich problemy.
Jak sobie pomyślę, na co idą pieniadze z moich podatków...hmm.. tak- tańszy byłby sznurek, albu kulka. I większa część społeczeństwa się z tym zgodzi. Nie jestem za wprowadzeniem takiej patologii jak u turbanów, ale tam przestępczość prawie nie istnieje...
Możecie mi zarzucać brak serca, brak milości bliźniego, brak zrozumienia i skrajne poglądy na tę kwestię, średniowieczne, ba..starożytne poglądy.. Ale mało mnie to obchodzi. Wiecie dlaczego? Dlatego, że te poglądy odnoszą się do innych ludzi.. A oni ludzmi nie byli.
to nie jest katolicki kraj... ten kraj tylko uchodzi za katolicki... a tak naprawdę to w polsce jest może z 30% wierzących... kara śmierci powinna być bo by sie takie ku*wy bezkarnie nie czuły...!!!
Dobrze napisałeś. a was popedroliło z tą karą śmierci. Tak pisząc zniżacie się do ich poziomu. Widziałem kiedyś demot z dobrym podpisem: "nie wiemy kiedy staliśmy się tymi z którymi walczyliśmy" czy jakoś tak
takim delikwentom rozsądnie byłoby wprowadzić tortury... czasem sobie tak myślę, że inkwizycja miała dobre metody karania - ich ofiary błagały o szybką śmierć...
KATOLICY - Czytajcie Biblię, to podobno Wasza Święta Księga : "W odniesieniu do rozmyślnego zabójstwa istnieje bezwzględny nakaz pozbawienia sprawcy życia, przy czym mordercy nie przysługuje nawet prawo azylu świątynnego: jeśliby kto umyślnie przeciw bliźniemu swemu zasadziwszy się zdradą zabił go, i od ołtarza mego weźmiesz go i zabijesz! (Ks. Wyjścia, roz. 21, wers 14). Biblia zakazując stosowania wobec rozmyślnych zabójców kar innych niż kara śmierci zawiera także groźbę w stosunku do społeczności, która zaniecha obowiązku stosownego ukarania mordercy: nie wolno wam plugawić ziemi, w której jesteście; krew bowiem plugawi ziemię, a za ziemię nie można dokonać przebłagania w związku z krwią, którą na niej przelano, jak tylko krwią tego, który ją przelał. (Ks. Liczb, roz. 35, wers 33)."
@belzeq a w Księdze Rodzaju po pierwszym morderstwie co jest napisane ? "8 Rzekł Kain do Abla, brata swego: "Chodźmy na pole". A gdy byli na polu, Kain rzucił się na swego brata Abla i zabił go. 9 Wtedy Bóg zapytał Kaina: "Gdzie jest brat twój, Abel?" On odpowiedział: "Nie wiem. Czyż jestem stróżem brata mego?" 10 Rzekł Bóg: "Cóżeś uczynił? Krew brata twego głośno woła ku mnie z ziemi! 11 Bądź więc teraz przeklęty na tej roli, która rozwarła swą paszczę, aby wchłonąć krew brata twego, przelaną przez ciebie. 12 Gdy rolę tę będziesz uprawiał, nie da ci już ona więcej plonu. Tułaczem i zbiegiem będziesz na ziemi!" 13 Kain rzekł do Pana: "Zbyt wielka jest kara moja, abym mógł ją znieść. 14 Skoro mnie teraz wypędzasz z tej roli, i mam się ukrywać przed tobą, i być tułaczem i zbiegiem na ziemi, każdy, kto mnie spotka, będzie mógł mnie zabić!" 15 Ale Pan mu powiedział: "O, NIE! KTOKOLWIEK BY ZABIŁ KAINA, SIEDMIOKROTNĄ POMSTĘ PONIESIE!" Dał też Pan znamię Kainowi, aby go nie zabił, ktokolwiek go spotka." (Ks. Rodzaju)
Jak chcesz się bawić w znawce Biblii to się baw dalej...
Chociaż KK zmienił przykazanie 5. dekalogu z "Nie morduj", na "Nie zabijaj" niby niewielka różnica, ale jaka ogromna jednak.
Katolicy uznają Stary Testament. Zajrzyjmy do Księgi Kapłańskiej... "9 Ktokolwiek złorzeczy ojcu albo matce, będzie ukarany śmiercią: złorzeczył ojcu lub matce, ściągnął śmierć na siebie. 10 Ktokolwiek cudzołoży z żoną bliźniego, będzie ukarany śmiercią i cudzołożnik, i cudzołożnica. 11 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z żoną swojego ojca, odsłania nagość ojca: będą ukarani śmiercią oboje, sami tę śmierć na siebie ściągnęli." (Kpł 20, 9-11)
Jak widać Biblia przewidywała karę śmierci za lżejsze przewinienia. Ciekawe, co?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 10:04
To jest zapisane w Starym Testamencie, w Nowym Jezus odrzuca te prawa i wprowadza "miłość" między ludzi. Chrześcijanie (nie tylko katolicy) mają ZAKAZ ZABIJANIA! A Żydzi uznają tylko Starą część Pisma Świętego, więc... Aha, żeby było jasne - jestem ateistą. Kara śmierci jest zbyt lekka. Powtórzę to jeszcze raz - brać przykład z hiszpańskiej inkwizycji...
Nie pisz głupot panie ateisto. Katolicyzm nigdy nie odrzucał kary śmierci. Punkt 2267 Katechizmu Kościoła Katolickiego. Opieranie swojego zdania na obiegowych opiniach "znawców" Biblii jest głupie ;)
Tacy ludzie zawsze chodzili po tej ziemi. Ale demotywuje fakt, ze tworzy sie jakas ideologia, propaganda, na skale
krajowa ktora z kazdym dniem rosnie. A panowie, ktorzy ta propagande rozpoczeli zarabiaja sobie swietnie na bluzach z JP
i rozkrecaja akcje marketingowa. Szkoda ze mlodziez to wszystko naiwnie lyka i wierzy w swoje glupie racje.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 2:22
Takich gówniarzy to nie powinno się od razu zabijać, tylko związać i lać po pysku cały dzień, do utraty przytomności. Potem następny dzień itd. aż stracą wszystkie zęby i całą czaszkę będą mieli potłuczoną. Takich poobijanych 'ziomów' wypuścić z powrotem, niech wrócą do swoich i opowiedzą, czy było warto.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 2:03
codziennie ktos ginie lub zostaje ranny od noza , koles byl po cywilnemu nie w mundurze wiecj powiedzcie mi prosze PO CH*J TE PIE*DOLENIE CIAGLE ZE ZABILI POLICJANTA
Ty minusie życiowy... jak bym Cie spotkał to byś zęby stracił, ten policjan kilkakrotnie krzyczał że jest z policji! jak nic nie wiesz i jesteś z pokolenia JP (jestem pedałem) to nie wypisuj takich komentrzy bo Cie wór zaboli... radze poczytać na ten temat i obejrzeć jakieś reportarze.... (natas zgadzam sie taki zawód)
po taki H*U*J że dla obecnej (za przeproszeniem) "młodzieży" jedyną rozrywką jest drzeć morde z tekstami JP, HWDP... bo w końcu co to za kraj w którym Policja nie pozwala na demolowanie miejsc publicznych, okradanie i bicie za to że ktoś inaczej wygląda... jedyne co mi sie ciśnie na usta w takich sytuacjach to : WSTYD MI ZA TO ŻE JESTEM POLAKIEM!!!!!
Policjant, nie policjant! CZŁOWIEK! A ty (celowo napisane z małej) piszesz, jakby zabicie człowieka było mniejszą zbrodnią od zabicia policjanta. Puknij się w łeb!
Dla Twojej informacji TO BYŁ POLICJANT!!! Człowiek, który nawet po cywilnemu pilnował porządku publicznego i dlatego zginął...Zginął bo wzorowo wykonywał obowiązki i nie przeszedł obojętnie koło grupy chuliganów. Jemu należy się szacunek, a wszystkim JP kula w pusty łeb!!
TooRopH : np. po to by pokazać kim był.A był człowiekiem ktory nie bał sie wystąpić przeciwko panoszącym sie młodym bandytom.Mogl sie "nie wychylac" ale co bylby z niego za policjant?Tylko on zareagował,ludzie nawet mu nie pomogli kiedy go mordowali.
@DziewczynaZplacuBroni : Popieram cie w pełni!:) Sam mam w rodzinie policjanta ktory po cywilnemu skoczyl w poscig za bandytami.Na szczescie skonczylo sie "tylko" wiekszoscia wybytych zebow ale przynajmniej nie zginal.Ale on nigdy tego nie zalowal.Wie ze taki jest jego obowiazek.Obowiazek pomocy
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 20:48
@TooRoph
ma to znaczenie dla demota... przeczytaj go parę razy skojarz fakty i się przekonasz,a tak w ogóle to racje masz,człowiek to człowiek i nikogo nie można zabić,a gdy się tego dopuści to jest to taka sama zbrodnia jak policjanta,czy księdza czy panią ze "spozywczaka"
a co to qwa za różnica policjant, strażak, czy Pan Zeniu dorożkarz, człowiek to człowiek, czemu ma ginąc za zwrócenie uwagi, baranowi, który myśli, że jest "bogiem", powinniśmy uruchomić z powrotem kopalnie uranu i tam takich wysyłać, niech przed śmiercią coś pożytecznego z siebie dadzą
wiecie co jest najgorsze?
że jak już pójdą siedzieć to i tak w więzieniu będą ich traktować jak bogów, bo zabili policjanta i taka jest prawda, jedyna kara to taka,że pójdą siedzieć, a pewnie i tak po połowie wyroku wyjdą za tzw "dobre sprawowanie" sprawiedliwe?
wątpię, w wiezieniu może ich spotkać gorsza kara, zależy, na jakich ludzi tam trafia i jak są inni więźniowie nastawieni do tej sprawy. Mam nadzieje, że im zwieracze puszczą.
Co do tatuażu to rozumiem, że odwołujesz się do tzw. szelmowania. Swoją drogą to była świetna kara (chociaż niewystarczająca w tym przypadku) - potem przynajmniej widać, z kim ma się do czynienia.
Bierze się z tego, że jak gówniarz wojuje i nikt mu nie daje rady (np. rodzice), a potem trafi się gliniarz co mu przetrzepie skórę, to ten potem odczuwa niesprawiedliwość...no bo jak ktoś mógł takiemu kozakowi jak on wpieprzyć.
prawdopodobnie część z nich to psychopaci. Bo psychopata to niekoniecznie ktoś, kto odgryza ludziom twarze i się tym podnieca, ale ktoś, kto nie potrafi odczuwać wyrzutów sumienia, jest agresywny, nie ma empatii, nie podlega normom społecznym, ma skłonność do imponowania i wywyższania się. Generalnie powinien być inteligentnym manipulantem, ale jak się trafi psychopata debil, to wychodzi na przykład taki zjeb JP. Niestety psychopaty się nie nawróci nigdy, a takie parszywe jednostki niszczące społeczeństwo.
propaganda medialna trafia na demoty, a jakby zabili gornika czy tez lekarza to tez by pisali ze to lekarz nie na sluzbie, czy gornik po wyjsciu z kopalni? ale nie pies jest swiety i nie wazne czy na sluzbie czy nie jego zycie jak i smierc jest wazniejsze niz kogo kolwiek, jak spiewa pewna ekipa "po smierci policjanta wszyscy przejeci zaloba" dokladnie tak teraz jest, wielkie halo, jak ktos chce dyskutowac to nie czytam tych waszych spoleczniarskich komentarzy zapraszam na majszymon@gmail.com
Tu nie chodzi o śmierć jakiegoś tam policjanta. Chodzi o śmierć strażnika prawa, który nie zawahał się zwrócić uwagi tym, którzy je łamali i został za to zabity. Nikt nie zabija lekarza dlatego, że ratuje ludzi. Oni zabili policjanta dlatego, że stał na straży prawa. Żal mi Cię człowieku, bo wierzysz w to, co ci nasrali do łba jacyś dresiarze, którym ktoś nie pozwolił demolować przystanków autobusowych i bić przechodniów, a przecież mają do tego święte prawo... Zenada.
Jak, Ty cholerny smarkaczu, możesz negować czyjąś śmierć? wiesz co to barani łbie jest za tragedia? Jakby ktoś zaszlachtował Twoją matkę, to co? Pisałbyś że to takie nic powinno być, skoro wg twojego debilnego myślenia śmierć policjanta to też nic? Czy Ciebie w domu niczego nie nauczyli, a w szczególność że ŻYCIE to największa wartość?
Ah, racja ! przecież zawsze w grach mogłeś zacząć od nowa, albo wczytać grę, więc czemu w życiu nie miało by być tak pięknie, hmm?
Proponuję żebyś się zabił przy najbliższej okazji.
No akurat mowa o policjancie, bo zazwyczaj oni są na tyle odważni, aby upomnieć jakiegoś łysego, napakowanego dresa, który demoluje dobro publiczne. Nie ukrywajmy - wielu ludzi zadzwoniło by na policję, ale zanim przyjadą, złapanie tego osobnika mogłoby być niemożliwe. Nie wiem, ile wspaniałych siedzi tutaj na stronie, ale ja się przyznam, że bym zapewne nie miał odwagi podejść i upomnieć.
powinno być jak za czasów komuny, nikt się nie bawił. Ktoś coś demolował, podjechała niebieska Nysa, wyskoczyło paru "milicjantów" spałowali jak trzeba i do domu. Nauczyliby się. Potraktować pałą a nie dobrym słowem.
Tych co zabili policjanta to lać ile się da.
Nie jestem za wyrokiem śmierci (bo to wyrok, nie kara), ale jestem za sprawiedliwością. Dlatego uważam, że powinni zostać ukarani. Całe to JP, mimo, że to patologia, to nic w porównaniu z tym co zrobili. A zabili człowieka, który winien był jedynie noszenia munduru i ochrony ludzi przed zwyrodnialcami takimi jak oni. I sam stał się ich ofiarą...
Dobrze prawisz, miło w końcu zobaczyć że ktoś ma głowę na karku. Kara śmierci to żadna kara dla takich, dożywocie ciężkich robót żeby pracowali na swoje utrzymanie, no i siła robocza się by znalazła. No i oczywiście, dopilnować żeby nie miał szans popełnić samobójstwa.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 17:56
Ja bym im sprzętu tylko nie dał. Niech rękami kopią! Głowami skały rozwalają! A jak nie, to przywiązać za nogi łańcuchem do samochodu i przejechać się po autostradzie.
hmmm... Polska demokracja, wprowadzić system autorytarny i rządzić twardą ręką ;), nie byłoby zbędnych Komisji i obrad sejmowych oraz całej polityki... aaaa te śmieszne chłoptasie bez przyszłości, w swoich wygolonych łepetynkach nosiłyby materiały na autostrady i kto byłby prządek to był a nie byłoby takiego pomylenia.
Autorytarna- spoko. Byle nie zeszlo to na nazizm czy gorsze wersje faszyzmu...
Ustrój wg. mnie: Silna władza wykonawcza, parlament jako kontrola władzy wykonawczej wraz oczywiście z inicjatywą ustawodawczą, wolny rynek, pełna tolerancja religijna, rasowa etc, roboty publiczne za błahe przewinienia, znacznie cięższe za ciężkie (kara śmierci seryjnych morderców bez nadziei na resocjalizację, dla pedofilów), społeczeństwo otwarte, nieinterwencjonistyczne, umiarkowana cenzura (pisma a'la Fakt czy inny Superexpress)
Owszem reprezentują totalny debilizm...A najbardziej żałosne jest to, że gdyby mieli podać jakikolwiek argument "za" ich "ideologią" to by po*eby krzyczeli tylko JP i tyle bo obronić takiego po*ebanego myślenia się nie da....
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 18:54
Myślenie nie nalezy chyba do "ideologii" JP. Oni kojarza mi sie bardziej z hmm...brakującym ogniwem?xD W środku prymitywne zwierzę(bez urazy dla zwierzat) a wygląd człowie....a nie,jednak nie.Wygląd bardziej kojarzy mi sie z ograniczonym orangutanem.
Jestem przeciwny etykietowaniu z góry ludzi jako śmieci... ale gdy ktoś pozbawia życia innego człowieka, więcej, jest z tego DUMNY, to jak inaczej nazwać takie gówno? Takich bezwartościowych gnoi powinno się ustawić kupą pod ścianą i wydać na publiczną chłoste, a potem wrzucić do lochu żeby tam zgnili. Dla ogółu ludzkości byłoby to bardziej humanitarne rozwiązanie niż trzymanie ich za kasę podatników w więzieniach...
Wszystkie te skur*ysyny powinny gnić w pierdlu i koniec, kretyni wyznajacy patologie pt JP, ludzie opamietajcie sie, co za gnoje... wybaczcie za dosadnosc ale nie moge na coś takiego patrzeć
lepiej miesiac tortur a potem potem szubienica bo nawet pradu szkoda na nich, a gnicie w wiezieniu kosztuje 2tys zl miesiacznie. 2tys*12*25lat=600tys zl.tyle kosztuje utrzymanie gnoja przy zyciu
- nie masz pojecia o tym jak to bylo, nie jestem wyznawca JP ani HWDP ale to tak naprawde napinka rzadowa chcaca podbudowac i tak slaba opinie spoleczenstwa o policjii, jak oni kogos zpaluja na smierc wystarczy wpisac na YT ,,polica agresja" i mamy 200 przykladow
Powiem ci tak. Od policji nigdy po mordzie nie dostałem, a od dresiarzy i owszem. Jak myślisz, za kim jestem i dlaczego? Za bandą gówniarzy co nie potrafią robić nic więcej niż chlać i robić z siebie kozaków? Czy za tymi, którzy mnie przed nimi bronią?
asm555, bolą kompleksy ?? Człowieku, to że tai poj.ebany typ pokazuje eLkę to jedynie powód do wstydu dla normalnych i to nie znaczy że taki fajfus jest kibicem
dajcie już spokój, znałam te okolice, nie wszyscy ich znajomi twierdzą, że to wina policji, albo co- są tacy ludzie ale z tym się nic nie zrobi, po co się ekscytować, łobuzy to łobuzy, co który normalniejszy to wie jaka jest prawda...
a mimo wszystko nie ma co się dziwić, że ich kumple się rozczulają, bo tak to jest, nic nie poradzą na ich głupotę ale przyjaźń jest przyjaźnią i nawet teraz ich nie zostawią- proste. kara- no cóż... szkoda zabijać, wolę utrzymywać.
Niech się nie martwią. Ich kolega będzie kurtyzaną wszystkich więźniów. Oni tez tak skończą - z rozerwanym zwieraczem. I tego z całego serca życzę im ja i całą moja rodzina.
Jesteście śmieszni!!!
Kara śmierci była wieki temu...
założe sie że gdybyście wy byli na miejscu osoby skazanej to inaczej byście wszyscy gadali...
A co cie to obchodzi ?
Jak chcą to niech piszą i krzyczą JP to ich sprawa nie twoja!
szczerze to nie dziwie sie im bo policja zawsze jest tam gdzie nie trzeba, boją sie chuliganów ot co i weźcie stulcie pyski zanim coś powiedziecie żałosnego... Pozdro & poćwicz
Kara śmierci to najlepsza z kar dla morderców i gwałcicieli. Jako jedyna zapobiega w 100% recydywie. A co do krzyczenia, to czego się czepiasz, że komuś nie podoba się JP? Skoro oni mogą krzyczeć JP, to ja będę krzyczał JPJP (j**** pokolenie JP).
Nie będę nigdy na miejscu osoby skazanej, bo nie łamię publicznie prawa, i nie zabijam policjantów pod wpływem alkoholu. A kara śmierci byłaby świetna, gdyby go informowali że za parę dni będzie wyrok. Później przyjdzie termin wyroku i powiedzieć że termin został przesunięty na kolejne parę dni. Po kilkukrotnym takim mówieniu i ustaleniu nowego terminu, wyrwać kolesia z celi wcześniej przed terminem i powiedzieć mu że wyrok będzie wcześniej , niech się psychicznie załamuje. Z czasem nie dalby rady nieść takiego ciężaru i sam sobie by targnął na życie.
Pójdą na inne osiedle albo do innego miasta, dostaną wpi**dol od miejscowych i sami beda na policje dzwonić. Takich po**bów trzeba leczyć, bo maja w bani na*ebane.. Prostackie ścierwa ze swoim JP.. Nic ze sobą nie reprezentują i nigdy nie będą, k*rwy uderzyli dna i już się z niego nie wydobędą. Gdybym mógł osobiście bym im na*ebał.. Zabili i się tym chwalą.. jak tak można? Żadnej skruchy ani żalu? Życie im za to odpłaci- jak nie to sam Bóg..
Już to gdzieś pisałem - jak im kiedyś samochód ukradną, to nagle ich oświeci, kto może im pomóc i nagle będą dobrze znali adres najbliższego komisariatu. :]
Śmierć to żadna kara w tym wypadku. Powinni dożywotnio zapieprzać w jakimś kamieniołomie, a to co zarobią powinno iść na ich michę, a reszta na córki zabitego policjanta. Nie chcę żeby państwo opłacało takim ludziom z moich podatków żarcie za siedzenie w celi i zgrywanie kozaka.
takie ku.rwy jak oni to powinno sie zabijac. JP ? haha . to nie wina policji ze mamy to całe jeb.ane JP . tylko firmy , ten zespół powinnien zostac ocenzurowany a sami członkowie zespołu posadzeni za kraty bo to identyczne kur.wy !!!!!!!!!!
dozywocie to skandal! dozywocie to jest dla nich nagroda! beda miec dozywotnie miejsce pracy i zamieszkania, darmowe jedzenie itd! JAJA SIEKIERA ODRABAC I ZYWCEM ZAKOPAC W ZIEMI
Takie szm*ty powinny gnić w pierdlu ... Brak i na dodatek żal moich słów na takich jak oni. Wyrok wymierzony przez sąd jest dobry.Niech gniją i się dowiedzą co to jest życie..Gdyby nie byli takimi poje*ami czyli "JP 100%" to by byli teraz pewnie w ciepłym domu a nie we więzieniu i nie musieli by (cytuję) "spędzać swoich młodych lat za kratami".Pozdro dla zwolenników "AntyJP"
czytam wasze komenty i oto wnioski:
1. kara- np.2 lata pozbawienia wolności i potem stryczek.
2. kara śmierci od razu to nie będzie tak sroga kara jak np. siedzenie w pace i CZEKANIE na śmierć. Może wtedy otrzeźwieją i pojmą co zrobili i w obliczu czego sami się znaleźli.
coraz więcej takich idiotów chodzi po ulicy za coś takiego kara śmierci i tyle ale polscy polityy są za głupi aby zrozumieć że to za niedługo będzie konieczność wprowadzenia takiej kary
dla mnie dla nich powinna być jedna kara. Rozstrzelać pod ścianą
Odpowiedzczasami siedzenie w pace do końca życia to większa kara. Ja osobiście proponuje prace społeczne w kopalni.
Nie! Stanowczo nie.
rozwala mnie to zdanie "Gdzie w celi jest gruba krata, tam spędzą swe młode lata" czyli co, nie wiedzą za co tam idą, że oni są "cacy" a świat "be", wydaje im się że np. za niszczenie mienia publicznego powinno im się jeszcze płacić. Zj*by nie ludzie.
Nawet nie wiecie ludzie jak mnie rozbawiliscie :D
Taka marna prowokacja tak na was dziala :)
Pozdro Peppy dla Ciebie :)
Policja sama sobie zapracowała na takie zdanie.
potrafią się tylko czepiać. Nie jestem JP, ale uważam ze powinni się zajmować tym co ważne a nie spisywać pod własnym podwórkiem i utrudniać życie.
mam nadzieję,że jesteś ateistą. bo nóż w kieszeni mi się otwiera, kiedy ktoś wierzący mówi o karze śmierci. polecam film "za młoda by umierać?". każdy w życiu błądzi, każdy ma do tego prawo. człowiek jest z natury dobry, ale życie Go niszczy. oni nie bez powodu tacy są. należy im pomagać, a nie zabijać.
nie zgadzam sie. to zbyt proste. powinni zdychac w cierpieniu, np topic sie we wrzacej wodzie, albo w kwasie, albo cos innego rownie okropnego. smierc takiemu bydlu, ktore do niczego sie nie nadaje, do niczego w zyciu nie dojdzie i jeszcze bedzie mnie okradac zyjac na zasilku!
Bardzo jesteś dla siebie surowy skoro "dla ciebie i dla nich" :) W każdym razie uważaj czego sobie życzysz, nigdy nie wiadomo kto może to usłyszeć.
@niemeskoosobowa
POMAGAC IM?! za to ze bez skrupułów zabili człowieka który zwrocił im uwagę? chyba na głowę upadłaś albo jakaś koleżaneczka z podworka broniąca "swoich". kara smierci koniec kropka
niech sie teraz ciota schyla w pierdlu po mydlo az mu sie sperma uszami wyleje.... małolat co go stara nie kochala pokocha fiuta współwieznia;P
Wykastrowac albo nawet zrobic to samo co oni temu policjantowi zrobili!
Wg. mnie śmierć jest zbyt prostą, krótką i zbyt mało bolesną karą.
Praca społeczna w kopalni odpada kategorycznie. Kopalnie to nie Zakład Karny, jeszcze by innych pozabijali przez głupotę...
pokazac twarze tych smieci
POPIERAM
Jak dla mnie kara śmierci to jedyne wyjście w tej sytuacji. Najlepiej przez powieszenie. Może zbyt krótkie i zbyt mało bolesne... Ale na pewno inni najpierw pomyślą zanim coś takiego zrobią. Po wprowadzeniu kary śmierci współczynnik morderstw w naszym kraju drastycznie poleci na łeb na szyje. I zrobi się w końcu miejsce w więzieniu. I na wolność nie będzie wychodził bandyta, którego wszyscy się boją.
Człowiek zabił człowieka i tyle.. aferę robią bo to policjant. Sprawca powinien otrzymać karę zgodnie z kodeksem karnym. A takie wynoszenie, że zabito policjanta jest bez sensu.. Ciekawe jakby ciupnęli strażnika miejskiego czy też taka afery by była..
450 lat kamieniołomów
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 0:04
Może nie rozstrzelać,ale naprawdę gnoje jeb*ane powinni ponieść solidną kare,JP...??? Co to kur*wa jest??? Co się dzieje z młodymi ludźmi ? Sam nie lubię policji ale nie zabiłbym nikogo...policjanta czy kur*wa weterynarza choćby niewiem jak zalazł mi za skórę,to jest człowiek,jaki by niebył ma rodzinę,ludzi któtrzy go kochają itd. sądze że oni tego nigdy nie rozumieli i niezrozumieją...
@Asted: Nie musisz mnie obrażać. Jestem całkowitą przeciwniczką tego całego JP czy HWDP. Ja po prostu uważam, że każdy człowiek zasługuje na drugą, piątą, dziesiątą szansę, na pomoc i szacunek. Przypomnę Wam tylko, jak Jan Paweł II wybaczył człowiekowi, który chciał Go zabić. DO wierzących - pomyślcie, co Bóg sądzi o karze śmierci...
@ niemeskoosobowa
Widać że jesteś osobą inteligentną i po części z tym co mówisz się zgadzam,ale wyciągnięcie takiego chłopaka ze środowiska które było przyczyną tego co się stało, było by bardzo czasochłonne i nie można każdą patologią z osobna się zajmować. takich co zabili POLICJANTA i jeszcze mówią JP rzeczywiście bym pod ścianą rostrzelał...(to czy to policjant czy nie ma dość duże znaczenie w tym momencie, jak ktoś myśli to wie o co mi chodzi )
Dzisiaj mówili o tym w wiadomościach, czuje się podle, bo mówili to tak jakby wszyscy tacy byli :/ Swe młode lata spędzić powinni do swych starych lat.
JSP na 100% jeb*ć straż pożarną na 100% tylko bóg może nam gasić pożary
żałosne śmiecie.. uważają się za kogoś a są zwykłymi szmatami..
żałosne jp..
Na rozstrzelanie takich śmieci szkoda nabojów.
zebrać wszystkich takich do kupy, murem obtoczyć i wrzątkiem zalać!
Jak dla mnie to na początku chłosta, potem przerwa, następnie wyrywanie włosów z głowy pensetą, potem znowu chłosta, odcinanie kończyn (kawałki po 5cm w odstępach 10 minutowych z posypywaniem solą) a na końcu spalenie żywcem na stosie :)
Widze ze wikszosc z was świeci inteligencja chcecie stosowac kodeks Hamurabiego "oko za oko" "ząb za ząb" nie wrozy to dobrej przyszlosci jak ich zabijecie nie odczuja zadnej kary, posylanie ich do wiezenia tez nie ma sensu bo placimy podatki zeby tacy miali tam kablowke i odpoczywali a to nie jest kara. Moze czas jest dac im ciezka prace po 12 h zeby nie mili ani czasu ani ochoty na glupoty . to jest moje zdanie za bledy sorry.
@niemeskoosobowa, Rozumiem ze według Ciebie kazdy taki morderca czy przestępca nie powinien ponosić kary za swoje winy? Czytam i nie wierze że pozwolilabyś im na przykład po raz kolejny kogoś zamordować "bo trzeba wybaczać i pomagac nawet gdy zrobił to juz kilka razy" SIC! Proszę Cie zastanów się nad tym co piszesz bo Bóg nie uchroni całego społeczeństwa przed złem. Niestety ja nie widze nic inteligentnego w Twoich wypowiedziach.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 0:14
Do takich jak na zdjęciu: Je*ane P*zdy kiedy wy się w końcu ku*wa nauczycie że gdybyście nie łamali prawa to NIKT BY WAM NIC NIE ROBIŁ!? Najchętniej pozabijałbym was wszystkich, w czynie społecznym, chwasty się wyrywa żeby normalnym roślinom spokojniej się rosło.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 2:22
Jak to nie oni ;/ oni sa ode mnie z miasta hahahaha
EJ LUDZIE uspokujcie SIĘ :)
@niemeskoosobowa
Nie pisz skoro nie wiesz. Katolik może być zwolennikiem kary śmierci i nie ma w tym nic dziwnego ani sprzecznego z nauczaniem Kościoła Katolickiego. O karze śmierci w oficjalnym nauczaniu Kościoła Katolickiego jest napisane w Katechizmie Kościoła Katolickiego. Punkt 2267 ;)
@QuiGonPL: nie pozostaje mi nic innego, jak tylko się pod tym podpisać ;-)
@twarog: myślę,że trzeba się starać wyciągać ich z takich środowsisk. ale wiesz, tu chodzi o to,żeby takie środowiska nie powstawały. często ośmiolatki używają słów, których nie potrafiliby napisać, a kulturalni ludzie nie chcą słuchać, biją, zaczynają zabawę w JP. rodzice często nie dają żadnego przykłądu, a szkoła nic z tym nie robi... i to jest problem. bo lepiej zapobiegać, niż leczyć przecież :)
Skazanie na kary śmierci niczym nie będzie różniło Nas od tych zwyrodnialców, popieram Oki w 100%
Powinna byc smierc za smierc.Postawic go na mniejscu tego policjanta.Ale w dodatku kopac jeszcze po ryju.
niestety jest wiele rzetelnych badań naukowych potwierdzających, że kara śmierci nawet widowiskowa nie ma takiej siły odstraszajacej jak się powszechnie uważa :( każdy przestepca zawsze uważa że uda mu sie uniknąć kary niezależnie od jej rodzaju, a ci którzy nie probują unikać, to tacy którym po prostu nie zależy co się z nimi później stanie. W średniowieczu kary były okrutne i widowiskowe, a przestepczość i tak jedna z najwyższych w historii. nie mam za bardzo pomysłu co mogłoby działać w takiej sytuacji. może kastracja. fizyczne urżnięcie jaj. spadek poziomu testosteronu spowodowałby automatyczny spadek agresji a kara byłaby dotkliwa i może w jakims stopniu odstraszająca. Plus do tego kwestia wyższej wykrywalności. taki typ bardziej się boi jesli wie że na pewno kary nie uniknie niż wysokiej, ale łatwej do uniknięcia kary
Reply
Oko za oko ząb za ząb.
Jeśli nie sprzątnie się takiego shitu z ulic, to cmentarze wkrótce będą za małe...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2010 2010 0:07
Przez rozstrzelanie giną bohaterzy. tutaj... no nie wiem. JP? Nie rozumiem tych ludzi a na pewno tych którzy nie mieli do czynienia z policją i z JP się odnoszą.
Szczerze rozstrzelanie ... hmm dobre ale nie dość okrutne PO CO pytam człowieku jak ja widzę co się dzieje to mi się w dupie wszystko przewraca . Głupi przykład stoje ostatnio pod blokiem ze znajomymi bo wracaliśmy ze szkoły . Koło godziny 14 :30 . Skończyło jakieś gimnazjum nie wiem co to mogło być 2 ga klasa 1sza ? GIM i idą obok nas i właśnie leci im firma z komórki (celowo z małej litery bo jak to są artyści to ja jestem baletnicą ważącą 80 kg) ... Gdy grzecznie poradzilismy im to wyłączyć bo może im stać się krzywda to zaczeli nas wyzywać od synów policjantów O.o LUDZIEEE ;f gdzie normalny człowiek nie wiedząc nic o nikim takie rzeczy Pier@()li . I z rączkami do nas pytając "CZY MAMY JAKIŚ PROBLEM !? " no to widocznie mieliśmy ... do tej pory jak codziennie stajemy pod blokiem nie widziałem ich już a było to bite 2 miesiące temu .
Są lepsze sposoby. Sugeruję cięzką harówkę na swoje utrzymanie i warunki żwyieniowe polskich szpitali. To ostatnie w szczególności wystarczy.
Wbić na pal na środku rynku ;x
pewnie że rozstrzelać, a nie będziemy jeszcze ich utrzymywać do śmierci...
psie syny;/ nie dość ,że zabili dobrego człowieka to teraz się jeszcze z tym obnoszą;/
OdpowiedzNie popieram ich czynu, nic z tych rzeczy, ale skąd wiesz, że zabili dobrego człowieka, co ? :)
No bo chyba czas oglądać trochę telewizji.
telewizja kłamie ! :P
Mam nadzieję, że to prowokacja ale jeśli nie to Rozqurwiator giń przepadnij duszo nieczysta!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 14:07
Rozq..... twoj nik mowimi ze jestes bezmozgim drechem, a wiec niema sensu dyskutowac z kims kto nawet nie potrafi sam myslec...
przez takich ludzi wstapil bym do policji...a potem poszedl bym siedziec za zabicie takiego czlowieka jak ty w obronie wlasnej...wyskoczysz do policjanata?....mowie o zwyklym posterunkowym bez broni.... wyskoczysz solo(to znaczy jeden na jeden)? nie? tak myslalem...wiem co zwykly posterunkowy wyrabia z palka...ale nie moze jej uzyc... chyba ze w ostatecznosci... a jak juz uzyje to go zwolnia bo podniusl renke na bezbronnego obywadela ktory go napadl...tesknie za bylym ustrojem gdzie policja mogla sie przynajmniej bronic
@ Rozq - zgodnie z wygłoszonym przez Ciebie poglądem powinieneś nie żyć - bo albo jesteś, cytuję, "kur.wą" (błąd musiałem poprawić, bo zęby mnie bolą od takiej pisowni), albo "frajerem", skoro nie stać Cię na samodzielne myślenie. Po prostu zdajesz się na myśli tych Twoich "JP", co nie ma sensu...
Osierocili 2 małych dzieci ! Powinni ich zamknąć w karcerze na 10 lat, albo kazać im pracować w kopalni a zarobione pieniądze wysyłać do rodziny która została teraz bez żywiciela.
w takich chwilach jestem za wprowadzeniem kary śmierci i na ochotnika zgłaszam się na wykonawcę.
OdpowiedzCo z tego, że umrze. Lepiej gnić w więzieniu do końca życia. W więzieniu czas leci o wiele wolniej. Niestety coś takiego jak dożywocie to trudno w takiej Polsce... za morderstwo dostaniesz mniej niż za kradzież z pobiciem.
Publiczne egzekucje kary śmierci, jak w Iranie. Po co mają w więzieniu się lenić i być karmionymi za nasze pieniądze... psie syny.
Tak i co myślisz że jak ich zabijesz to będziesz lepszy?
Już są kary śmierci eutanazja i aborcja.
A śmierć dla niektórych to wybawienie!
Ważne, że już ich by nie było.
Nie widzę sensu tu karać.. Co to da ? Zmienią się ?
Wątpie...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 18:22
Po co ? Bo to nadal ludzie, też mają prawo do życia. Denerwuję mnie tylko fakt, że żyją za nasze pieniądze jak pasożyty - powinni zacząć pracować w kopalniach długie lata, bez rozrywek, kontaktu ze światem zewnętrznym i w samotności. Te czynniki powinny im wbić rozumu do głowy.
@KeWLyS - chodzi o spełnienie prymitywnej potrzeby sprawiedliwości i poczucia bezpieczeństwa.
Szczyl by już więcej nikogo nie skrzywdził, oraz nie miałby naśladowców.
To nie ja mam być
lepszy - ja jestem uczciwy. Kara ma być dla niego. Czym ja sobie zasłużyłem, wytłumacz mi
proszę, abym teraz moje ciężko zarobione pieniądze oddawał na jego cztero-gwiazdkowy hotel? PS. @ Sazyr - Zaproponowany przez Ciebie sposób karania również jest dobry.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 18:36
Dokładnie tak jak JohnTaylor piszę. Dlaczego mam takiego kogoś utrzymywać z zarobionych niekiedy ciężką pracą pieniędzy?
głupich nie trzeba siać sami się lęgną... aż strach co będzie "wyznawać" młodzież za kilka lat żeby być "fajnymi"
OdpowiedzPolecam "Mechaniczną Pomarańczę" - jeśli nie książkę, to film Kubricka. Tam mniej więcej mamy wizję takich "fajnych" ideologii, coraz bardziej prawdopodobną...
takich ludzi powinno sie zamykac i juz nie wypuszczac, na glowna
Odpowiedznie powinno się ich zamykać na dożywocie!!! Do końca życia żona (a i potem dzieci) tego zabitego policjanta płaciła by podatki, które by szły min. na utrzymanie tych psich synów w więzieniu. KARA ŚMIERCI!!!
Po prostu dawać im jakąś pape do żarcia a nie k*rwa schabowy z ziemniakami co drugi dzień.
Prywatne więzienia, jak nie robi to nie dostanie żreć i tyle.
dla nich powinien być zastosowany system rosyjski. jest taka książka Zona 22 z bohaterem i autorem o imieniu Tig Hague. specjalnie dla nich wprowadzić najniższym kosztem. wynająć jakąs wyspę i wypierdzielić tą rzeszę ciumboków na kopanie ziemi to samego jądra ziemi.
jak by to powiedziała moja babcia "w głowie nasrane"...
Odpowiedzmądrą masz babcię.. a co do demota to +
gdzie idioci tam i elka cwelka
OdpowiedzOd "eLki" to się odstosunkuj - debilizm i s...syństwo nie są zależne od sympatii sportowych. A debilizm i s...syństwo tych gnojków byłby taki sam gdyby kibicowali nie Legii tylko Lechowi, Wiśle czy Widzewowi. + dla demota, a te ścierwa pod mur.
Co da kara śmierci ? Śmierć jest szybkim rozwiązaniem, a tu chodzi o to, żeby zmienić nastawienie/mentalność i poniekąd pewien system, który się utworzył. Śmierć to za mało dla takiego debila.. powinien za takie coś cierpieć i pokutować całe życie a nie np. leżakować w pierdlu..
OdpowiedzNajlepiej w izolatce żeby sie taka ku*wa nie miała jak powiesić... + za koment
Cóz, to ma poziom rozwoju ameby-jakby paru rozwalić w sposób widowiskowy, to reszta by się oduczyła.
cierpieć i pokutować jak w filmie Przesłuchanie (Bugajskiego).
Prawo (zwłaszcza karne materialne) spełnia też inne funkcje poza lansowanym przez socjologów społecznych i chrzanionych liberałów - resocjalizowaniem(zw z wcześniejszą demoralizacją). Wśród nich głównie funkcję sprawiedliwościową - czyli "nie jest prawem to co jest sprawiedliwe, ale to co za sprawiedliwe uwaza ogół." A w tym akurat wypadku, sprawach zabójstwa z premedytacją, w 100% popieram te teorię. Mało mnie obchodzi ich druga, czy 10 szansa, mało trudne dzieciństwo, mało ich problemy.
Jak sobie pomyślę, na co idą pieniadze z moich podatków...hmm.. tak- tańszy byłby sznurek, albu kulka. I większa część społeczeństwa się z tym zgodzi. Nie jestem za wprowadzeniem takiej patologii jak u turbanów, ale tam przestępczość prawie nie istnieje...
Możecie mi zarzucać brak serca, brak milości bliźniego, brak zrozumienia i skrajne poglądy na tę kwestię, średniowieczne, ba..starożytne poglądy.. Ale mało mnie to obchodzi. Wiecie dlaczego? Dlatego, że te poglądy odnoszą się do innych ludzi.. A oni ludzmi nie byli.
Takie z nich cwianiaki ? Ech Brak Słów...
Odpowiedz...no comment
Odpowiedzpojeb*(alo was kare smierci chcecie wprowadzac? tkz katolicki kraj .
OdpowiedzPolska nie jest krajem katolickim! Zapoznaj sie z Konstytucja!
to nie jest katolicki kraj... ten kraj tylko uchodzi za katolicki... a tak naprawdę to w polsce jest może z 30% wierzących... kara śmierci powinna być bo by sie takie ku*wy bezkarnie nie czuły...!!!
katolik ale "pojeb*(o" musiał napisać...
Dobrze napisałeś. a was popedroliło z tą karą śmierci. Tak pisząc zniżacie się do ich poziomu. Widziałem kiedyś demot z dobrym podpisem: "nie wiemy kiedy staliśmy się tymi z którymi walczyliśmy" czy jakoś tak
takim delikwentom rozsądnie byłoby wprowadzić tortury... czasem sobie tak myślę, że inkwizycja miała dobre metody karania - ich ofiary błagały o szybką śmierć...
byście kretyni wiedzieli że U.E. Nie pozwala na Karę śmierci! To pogwałcenie praw człowieka -.-
KATOLICY - Czytajcie Biblię, to podobno Wasza Święta Księga : "W odniesieniu do rozmyślnego zabójstwa istnieje bezwzględny nakaz pozbawienia sprawcy życia, przy czym mordercy nie przysługuje nawet prawo azylu świątynnego: jeśliby kto umyślnie przeciw bliźniemu swemu zasadziwszy się zdradą zabił go, i od ołtarza mego weźmiesz go i zabijesz! (Ks. Wyjścia, roz. 21, wers 14). Biblia zakazując stosowania wobec rozmyślnych zabójców kar innych niż kara śmierci zawiera także groźbę w stosunku do społeczności, która zaniecha obowiązku stosownego ukarania mordercy: nie wolno wam plugawić ziemi, w której jesteście; krew bowiem plugawi ziemię, a za ziemię nie można dokonać przebłagania w związku z krwią, którą na niej przelano, jak tylko krwią tego, który ją przelał. (Ks. Liczb, roz. 35, wers 33)."
Kościół NIGDY nie był przeciwko karze śmierci. Nawet JP II uważał, że w wyjątkowych przypadkach jest może być konieczna.
@belzeq a w Księdze Rodzaju po pierwszym morderstwie co jest napisane ? "8 Rzekł Kain do Abla, brata swego: "Chodźmy na pole". A gdy byli na polu, Kain rzucił się na swego brata Abla i zabił go. 9 Wtedy Bóg zapytał Kaina: "Gdzie jest brat twój, Abel?" On odpowiedział: "Nie wiem. Czyż jestem stróżem brata mego?" 10 Rzekł Bóg: "Cóżeś uczynił? Krew brata twego głośno woła ku mnie z ziemi! 11 Bądź więc teraz przeklęty na tej roli, która rozwarła swą paszczę, aby wchłonąć krew brata twego, przelaną przez ciebie. 12 Gdy rolę tę będziesz uprawiał, nie da ci już ona więcej plonu. Tułaczem i zbiegiem będziesz na ziemi!" 13 Kain rzekł do Pana: "Zbyt wielka jest kara moja, abym mógł ją znieść. 14 Skoro mnie teraz wypędzasz z tej roli, i mam się ukrywać przed tobą, i być tułaczem i zbiegiem na ziemi, każdy, kto mnie spotka, będzie mógł mnie zabić!" 15 Ale Pan mu powiedział: "O, NIE! KTOKOLWIEK BY ZABIŁ KAINA, SIEDMIOKROTNĄ POMSTĘ PONIESIE!" Dał też Pan znamię Kainowi, aby go nie zabił, ktokolwiek go spotka." (Ks. Rodzaju)
Jak chcesz się bawić w znawce Biblii to się baw dalej...
Chociaż KK zmienił przykazanie 5. dekalogu z "Nie morduj", na "Nie zabijaj" niby niewielka różnica, ale jaka ogromna jednak.
Wiesz co Koniu ? Wal się. Albo idź do seminarium, co właściwie na jedno wychodzi.
Kara śmierci nie jest sprzeczna z nauczaniem Kościoła Katolickiego.
Katolicy uznają Stary Testament. Zajrzyjmy do Księgi Kapłańskiej... "9 Ktokolwiek złorzeczy ojcu albo matce, będzie ukarany śmiercią: złorzeczył ojcu lub matce, ściągnął śmierć na siebie. 10 Ktokolwiek cudzołoży z żoną bliźniego, będzie ukarany śmiercią i cudzołożnik, i cudzołożnica. 11 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z żoną swojego ojca, odsłania nagość ojca: będą ukarani śmiercią oboje, sami tę śmierć na siebie ściągnęli." (Kpł 20, 9-11)
Jak widać Biblia przewidywała karę śmierci za lżejsze przewinienia. Ciekawe, co?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 10:04
To jest zapisane w Starym Testamencie, w Nowym Jezus odrzuca te prawa i wprowadza "miłość" między ludzi. Chrześcijanie (nie tylko katolicy) mają ZAKAZ ZABIJANIA! A Żydzi uznają tylko Starą część Pisma Świętego, więc... Aha, żeby było jasne - jestem ateistą. Kara śmierci jest zbyt lekka. Powtórzę to jeszcze raz - brać przykład z hiszpańskiej inkwizycji...
Nie pisz głupot panie ateisto. Katolicyzm nigdy nie odrzucał kary śmierci. Punkt 2267 Katechizmu Kościoła Katolickiego. Opieranie swojego zdania na obiegowych opiniach "znawców" Biblii jest głupie ;)
Za to, że nas to gówno obchodzi.
Ale mamy cie pożałować czy pogratulować, bo nie rozumiem?
EloKonrad - ale j. angielskiego to ty w szkole chyba nie miałeś co ;)?
Tacy ludzie zawsze chodzili po tej ziemi. Ale demotywuje fakt, ze tworzy sie jakas ideologia, propaganda, na skale
krajowa ktora z kazdym dniem rosnie. A panowie, ktorzy ta propagande rozpoczeli zarabiaja sobie swietnie na bluzach z JP
i rozkrecaja akcje marketingowa. Szkoda ze mlodziez to wszystko naiwnie lyka i wierzy w swoje glupie racje.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 2:22
Odpowiedzpropaganda na skalę krajową mówisz ?? No masz rację JP zbiera swoje żniwo w tym kraju :)
Takich gówniarzy to nie powinno się od razu zabijać, tylko związać i lać po pysku cały dzień, do utraty przytomności. Potem następny dzień itd. aż stracą wszystkie zęby i całą czaszkę będą mieli potłuczoną. Takich poobijanych 'ziomów' wypuścić z powrotem, niech wrócą do swoich i opowiedzą, czy było warto.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 2:03
OdpowiedzSzkoda mi ich rodziców. pewnie teraz palą się ze wstydu, że wychowali takie gówno.
OdpowiedzMyśle że ich rodziców mało to obchodzi,skoro ich tak wychowali
codziennie ktos ginie lub zostaje ranny od noza , koles byl po cywilnemu nie w mundurze wiecj powiedzcie mi prosze PO CH*J TE PIE*DOLENIE CIAGLE ZE ZABILI POLICJANTA
OdpowiedzPolicjant , strażak, lekarz czy żołnierz zawsze na służbie!
Ty minusie życiowy... jak bym Cie spotkał to byś zęby stracił, ten policjan kilkakrotnie krzyczał że jest z policji! jak nic nie wiesz i jesteś z pokolenia JP (jestem pedałem) to nie wypisuj takich komentrzy bo Cie wór zaboli... radze poczytać na ten temat i obejrzeć jakieś reportarze.... (natas zgadzam sie taki zawód)
po taki H*U*J że dla obecnej (za przeproszeniem) "młodzieży" jedyną rozrywką jest drzeć morde z tekstami JP, HWDP... bo w końcu co to za kraj w którym Policja nie pozwala na demolowanie miejsc publicznych, okradanie i bicie za to że ktoś inaczej wygląda... jedyne co mi sie ciśnie na usta w takich sytuacjach to : WSTYD MI ZA TO ŻE JESTEM POLAKIEM!!!!!
To wyjedź, jak Ci się w kraju nie podoba. Polecam Albanię. A dla ś.p. policjanta Medal. Zasłużył.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 18:24
Policjant, nie policjant! CZŁOWIEK! A ty (celowo napisane z małej) piszesz, jakby zabicie człowieka było mniejszą zbrodnią od zabicia policjanta. Puknij się w łeb!
po to, że bycie policjantem nie kończy się po służbie !!
Dla Twojej informacji TO BYŁ POLICJANT!!! Człowiek, który nawet po cywilnemu pilnował porządku publicznego i dlatego zginął...Zginął bo wzorowo wykonywał obowiązki i nie przeszedł obojętnie koło grupy chuliganów. Jemu należy się szacunek, a wszystkim JP kula w pusty łeb!!
TooRopH : np. po to by pokazać kim był.A był człowiekiem ktory nie bał sie wystąpić przeciwko panoszącym sie młodym bandytom.Mogl sie "nie wychylac" ale co bylby z niego za policjant?Tylko on zareagował,ludzie nawet mu nie pomogli kiedy go mordowali.
@DziewczynaZplacuBroni : Popieram cie w pełni!:) Sam mam w rodzinie policjanta ktory po cywilnemu skoczyl w poscig za bandytami.Na szczescie skonczylo sie "tylko" wiekszoscia wybytych zebow ale przynajmniej nie zginal.Ale on nigdy tego nie zalowal.Wie ze taki jest jego obowiazek.Obowiazek pomocy
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 20:48
@TooRoph
ma to znaczenie dla demota... przeczytaj go parę razy skojarz fakty i się przekonasz,a tak w ogóle to racje masz,człowiek to człowiek i nikogo nie można zabić,a gdy się tego dopuści to jest to taka sama zbrodnia jak policjanta,czy księdza czy panią ze "spozywczaka"
a co to qwa za różnica policjant, strażak, czy Pan Zeniu dorożkarz, człowiek to człowiek, czemu ma ginąc za zwrócenie uwagi, baranowi, który myśli, że jest "bogiem", powinniśmy uruchomić z powrotem kopalnie uranu i tam takich wysyłać, niech przed śmiercią coś pożytecznego z siebie dadzą
OdpowiedzPlusa dostałeś po znajomości. Arrt
Hipokryzja. Wymigują się sofizmatami obracając kota ogonem. Na takich jak oni to glock18. Powiedzialbym, naturalna selekcja xD
OdpowiedzLINK!: http://grono.net/gallery/7658138/
Odpowiedz"mordeczki"...banda idiotów
Zgnijcie w więzieniu.
Zamiast siedzieć w więzieniu mogliby cholernie ciężko pracować . Powoli by ich to zabijało.
Jeszcze takie kvrwy utrzymywać w pierdlu.
wiecie co jest najgorsze?
Odpowiedzże jak już pójdą siedzieć to i tak w więzieniu będą ich traktować jak bogów, bo zabili policjanta i taka jest prawda, jedyna kara to taka,że pójdą siedzieć, a pewnie i tak po połowie wyroku wyjdą za tzw "dobre sprawowanie" sprawiedliwe?
wątpię, w wiezieniu może ich spotkać gorsza kara, zależy, na jakich ludzi tam trafia i jak są inni więźniowie nastawieni do tej sprawy. Mam nadzieje, że im zwieracze puszczą.
najlepszym rozwiązaniem byłoby publiczne powieszenie, tak na przestrogę.
Odpowiedzraz, drugi, trzeci, piąty, aż się nauczą.
niemogli by nieletnich powiesic
Gdy widzę tych morderców i dzieci JP, które nie wyszły nawet z podstawówki, nazywające ich bohaterami myślę, że torturowanie też miało swoje plusy. +
OdpowiedzKastracja chemiczna + tatuaż na mordę "jestem dożywotnio cofnięty w rozwoju".
OdpowiedzHahahaha.
Rozwaliłeś mnie...
Co do tatuażu to rozumiem, że odwołujesz się do tzw. szelmowania. Swoją drogą to była świetna kara (chociaż niewystarczająca w tym przypadku) - potem przynajmniej widać, z kim ma się do czynienia.
Chemiczna? Za droga lepiej odciąć to i owo, szybko tanio i bezpiecznie :)
Niektórzy mają takie tatuaże, tyle, że niekoniecznie na mordzie...
Najlepiej tatuaż z napisem "Jestem Księżniczką"
J.E.B.A.Ć DRECHÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzNie każdy w dresie to od razu chuligan i osoba, która drze mordę HWDP na ulicy. Nie oceniaj książki po okładce,
o boże... co za debile ;/
Odpowiedznadają się tylko do wykastrowania..;/
OdpowiedzA oni go zgwałcili czy zabili? -.-
Żeby się nie rozmnażali, głupku.
też jestem "młodzieżą" i mam pytanie, skąd się biorą Ci co wołają JP??
OdpowiedzBierze się z tego, że jak gówniarz wojuje i nikt mu nie daje rady (np. rodzice), a potem trafi się gliniarz co mu przetrzepie skórę, to ten potem odczuwa niesprawiedliwość...no bo jak ktoś mógł takiemu kozakowi jak on wpieprzyć.
prawdopodobnie część z nich to psychopaci. Bo psychopata to niekoniecznie ktoś, kto odgryza ludziom twarze i się tym podnieca, ale ktoś, kto nie potrafi odczuwać wyrzutów sumienia, jest agresywny, nie ma empatii, nie podlega normom społecznym, ma skłonność do imponowania i wywyższania się. Generalnie powinien być inteligentnym manipulantem, ale jak się trafi psychopata debil, to wychodzi na przykład taki zjeb JP. Niestety psychopaty się nie nawróci nigdy, a takie parszywe jednostki niszczące społeczeństwo.
propaganda medialna trafia na demoty, a jakby zabili gornika czy tez lekarza to tez by pisali ze to lekarz nie na sluzbie, czy gornik po wyjsciu z kopalni? ale nie pies jest swiety i nie wazne czy na sluzbie czy nie jego zycie jak i smierc jest wazniejsze niz kogo kolwiek, jak spiewa pewna ekipa "po smierci policjanta wszyscy przejeci zaloba" dokladnie tak teraz jest, wielkie halo, jak ktos chce dyskutowac to nie czytam tych waszych spoleczniarskich komentarzy zapraszam na majszymon@gmail.com
OdpowiedzTu nie chodzi o śmierć jakiegoś tam policjanta. Chodzi o śmierć strażnika prawa, który nie zawahał się zwrócić uwagi tym, którzy je łamali i został za to zabity. Nikt nie zabija lekarza dlatego, że ratuje ludzi. Oni zabili policjanta dlatego, że stał na straży prawa. Żal mi Cię człowieku, bo wierzysz w to, co ci nasrali do łba jacyś dresiarze, którym ktoś nie pozwolił demolować przystanków autobusowych i bić przechodniów, a przecież mają do tego święte prawo... Zenada.
Ileż to ma kolega lat? Do książek zajrzeć nie warto?
Jak, Ty cholerny smarkaczu, możesz negować czyjąś śmierć? wiesz co to barani łbie jest za tragedia? Jakby ktoś zaszlachtował Twoją matkę, to co? Pisałbyś że to takie nic powinno być, skoro wg twojego debilnego myślenia śmierć policjanta to też nic? Czy Ciebie w domu niczego nie nauczyli, a w szczególność że ŻYCIE to największa wartość?
Ah, racja ! przecież zawsze w grach mogłeś zacząć od nowa, albo wczytać grę, więc czemu w życiu nie miało by być tak pięknie, hmm?
Proponuję żebyś się zabił przy najbliższej okazji.
No akurat mowa o policjancie, bo zazwyczaj oni są na tyle odważni, aby upomnieć jakiegoś łysego, napakowanego dresa, który demoluje dobro publiczne. Nie ukrywajmy - wielu ludzi zadzwoniło by na policję, ale zanim przyjadą, złapanie tego osobnika mogłoby być niemożliwe. Nie wiem, ile wspaniałych siedzi tutaj na stronie, ale ja się przyznam, że bym zapewne nie miał odwagi podejść i upomnieć.
powinno być jak za czasów komuny, nikt się nie bawił. Ktoś coś demolował, podjechała niebieska Nysa, wyskoczyło paru "milicjantów" spałowali jak trzeba i do domu. Nauczyliby się. Potraktować pałą a nie dobrym słowem.
OdpowiedzTych co zabili policjanta to lać ile się da.
Po co kastrować? Kulka w łeb i do piachu. Będzie taniej i szybciej. Proponuję zacząć sprzedawać koszulki itd z napisem JF - Jeb***C Firmę
OdpowiedzZabić dla przykładu ! śmiecie ulegają modom ! aby JP ! karę smierci dla tej całej poj***nej Firmy. Brak słów !
Odpowiedztypowe lamusy co sie posuwaja
OdpowiedzNie jestem za wyrokiem śmierci (bo to wyrok, nie kara), ale jestem za sprawiedliwością. Dlatego uważam, że powinni zostać ukarani. Całe to JP, mimo, że to patologia, to nic w porównaniu z tym co zrobili. A zabili człowieka, który winien był jedynie noszenia munduru i ochrony ludzi przed zwyrodnialcami takimi jak oni. I sam stał się ich ofiarą...
OdpowiedzDobrze prawisz, miło w końcu zobaczyć że ktoś ma głowę na karku. Kara śmierci to żadna kara dla takich, dożywocie ciężkich robót żeby pracowali na swoje utrzymanie, no i siła robocza się by znalazła. No i oczywiście, dopilnować żeby nie miał szans popełnić samobójstwa.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 17:56
Jak dla mnie to takich jak oni powinni wywalić na 10 lat do kamieniołomów.Jakby który przeżył to na pewno zmieniłby swoje postępowanie.
OdpowiedzJa bym im sprzętu tylko nie dał. Niech rękami kopią! Głowami skały rozwalają! A jak nie, to przywiązać za nogi łańcuchem do samochodu i przejechać się po autostradzie.
hmmm... Polska demokracja, wprowadzić system autorytarny i rządzić twardą ręką ;), nie byłoby zbędnych Komisji i obrad sejmowych oraz całej polityki... aaaa te śmieszne chłoptasie bez przyszłości, w swoich wygolonych łepetynkach nosiłyby materiały na autostrady i kto byłby prządek to był a nie byłoby takiego pomylenia.
OdpowiedzAutorytarna- spoko. Byle nie zeszlo to na nazizm czy gorsze wersje faszyzmu...
Ustrój wg. mnie: Silna władza wykonawcza, parlament jako kontrola władzy wykonawczej wraz oczywiście z inicjatywą ustawodawczą, wolny rynek, pełna tolerancja religijna, rasowa etc, roboty publiczne za błahe przewinienia, znacznie cięższe za ciężkie (kara śmierci seryjnych morderców bez nadziei na resocjalizację, dla pedofilów), społeczeństwo otwarte, nieinterwencjonistyczne, umiarkowana cenzura (pisma a'la Fakt czy inny Superexpress)
A najgorsze jest to,że oni myślą,że coś sobą reprezentują...
OdpowiedzOwszem reprezentują totalny debilizm...A najbardziej żałosne jest to, że gdyby mieli podać jakikolwiek argument "za" ich "ideologią" to by po*eby krzyczeli tylko JP i tyle bo obronić takiego po*ebanego myślenia się nie da....
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 18:54
Myślą? Optymista z Ciebie.
Myślenie nie nalezy chyba do "ideologii" JP. Oni kojarza mi sie bardziej z hmm...brakującym ogniwem?xD W środku prymitywne zwierzę(bez urazy dla zwierzat) a wygląd człowie....a nie,jednak nie.Wygląd bardziej kojarzy mi sie z ograniczonym orangutanem.
Jestem przeciwny etykietowaniu z góry ludzi jako śmieci... ale gdy ktoś pozbawia życia innego człowieka, więcej, jest z tego DUMNY, to jak inaczej nazwać takie gówno? Takich bezwartościowych gnoi powinno się ustawić kupą pod ścianą i wydać na publiczną chłoste, a potem wrzucić do lochu żeby tam zgnili. Dla ogółu ludzkości byłoby to bardziej humanitarne rozwiązanie niż trzymanie ich za kasę podatników w więzieniach...
Odpowiedzzgadzam sie z każdym przedmówcą co staje podstronie dobra
Odpowiedzj**ac drechów j**ac firmę pedałów i peję też j**ac
i jeszcze PZPN PZPN J**ac j**ac PZPN
Wszystkie te skur*ysyny powinny gnić w pierdlu i koniec, kretyni wyznajacy patologie pt JP, ludzie opamietajcie sie, co za gnoje... wybaczcie za dosadnosc ale nie moge na coś takiego patrzeć
OdpowiedzCi co głoszą hasła typu JP to chyba mają IQ na minusie.
Odpowiedzlepiej miesiac tortur a potem potem szubienica bo nawet pradu szkoda na nich, a gnicie w wiezieniu kosztuje 2tys zl miesiacznie. 2tys*12*25lat=600tys zl.tyle kosztuje utrzymanie gnoja przy zyciu
Odpowiedzdemot:JP:Zbiera żniwo
Odpowiedz- nie masz pojecia o tym jak to bylo, nie jestem wyznawca JP ani HWDP ale to tak naprawde napinka rzadowa chcaca podbudowac i tak slaba opinie spoleczenstwa o policjii, jak oni kogos zpaluja na smierc wystarczy wpisac na YT ,,polica agresja" i mamy 200 przykladow
OdpowiedzPowiem ci tak. Od policji nigdy po mordzie nie dostałem, a od dresiarzy i owszem. Jak myślisz, za kim jestem i dlaczego? Za bandą gówniarzy co nie potrafią robić nic więcej niż chlać i robić z siebie kozaków? Czy za tymi, którzy mnie przed nimi bronią?
asm555, bolą kompleksy ?? Człowieku, to że tai poj.ebany typ pokazuje eLkę to jedynie powód do wstydu dla normalnych i to nie znaczy że taki fajfus jest kibicem
Odpowiedzdajcie już spokój, znałam te okolice, nie wszyscy ich znajomi twierdzą, że to wina policji, albo co- są tacy ludzie ale z tym się nic nie zrobi, po co się ekscytować, łobuzy to łobuzy, co który normalniejszy to wie jaka jest prawda...
Odpowiedza mimo wszystko nie ma co się dziwić, że ich kumple się rozczulają, bo tak to jest, nic nie poradzą na ich głupotę ale przyjaźń jest przyjaźnią i nawet teraz ich nie zostawią- proste. kara- no cóż... szkoda zabijać, wolę utrzymywać.
Ok, jak chcesz, to utrzymuj - ja takiego gówna nie mam zamiaru żywić za własne pieniądze.
Świetna przyjaźń "nie martwcie się jak wyjdziecie z pudła pójdziemy na nich w dziesięciu"
Jeb*c pokolenie JP
Odpowiedzza zabicie policjanta w kryminale beda bogami niestety:/
OdpowiedzNiech się nie martwią. Ich kolega będzie kurtyzaną wszystkich więźniów. Oni tez tak skończą - z rozerwanym zwieraczem. I tego z całego serca życzę im ja i całą moja rodzina.
OdpowiedzJesteście śmieszni!!!
OdpowiedzKara śmierci była wieki temu...
założe sie że gdybyście wy byli na miejscu osoby skazanej to inaczej byście wszyscy gadali...
A co cie to obchodzi ?
Jak chcą to niech piszą i krzyczą JP to ich sprawa nie twoja!
szczerze to nie dziwie sie im bo policja zawsze jest tam gdzie nie trzeba, boją sie chuliganów ot co i weźcie stulcie pyski zanim coś powiedziecie żałosnego... Pozdro & poćwicz
Kara śmierci to najlepsza z kar dla morderców i gwałcicieli. Jako jedyna zapobiega w 100% recydywie. A co do krzyczenia, to czego się czepiasz, że komuś nie podoba się JP? Skoro oni mogą krzyczeć JP, to ja będę krzyczał JPJP (j**** pokolenie JP).
Nie będę nigdy na miejscu osoby skazanej, bo nie łamię publicznie prawa, i nie zabijam policjantów pod wpływem alkoholu. A kara śmierci byłaby świetna, gdyby go informowali że za parę dni będzie wyrok. Później przyjdzie termin wyroku i powiedzieć że termin został przesunięty na kolejne parę dni. Po kilkukrotnym takim mówieniu i ustaleniu nowego terminu, wyrwać kolesia z celi wcześniej przed terminem i powiedzieć mu że wyrok będzie wcześniej , niech się psychicznie załamuje. Z czasem nie dalby rady nieść takiego ciężaru i sam sobie by targnął na życie.
Powiesic za jaja i napier**** napewno by zmadrzal
OdpowiedzPrzykre, napaść funkcjonariusza bez powodu, i jeszcze winić go o to.. Bydlaki.!
OdpowiedzOczywiście kara śmierci dla takich więzienie dla nich to tylko hotel i to na koszt państwa!!
Odpowiedza po co cenzura ???
OdpowiedzDokładnie, pokazać pyski tych zwyrodnialców
Pójdą na inne osiedle albo do innego miasta, dostaną wpi**dol od miejscowych i sami beda na policje dzwonić. Takich po**bów trzeba leczyć, bo maja w bani na*ebane.. Prostackie ścierwa ze swoim JP.. Nic ze sobą nie reprezentują i nigdy nie będą, k*rwy uderzyli dna i już się z niego nie wydobędą. Gdybym mógł osobiście bym im na*ebał.. Zabili i się tym chwalą.. jak tak można? Żadnej skruchy ani żalu? Życie im za to odpłaci- jak nie to sam Bóg..
OdpowiedzJuż to gdzieś pisałem - jak im kiedyś samochód ukradną, to nagle ich oświeci, kto może im pomóc i nagle będą dobrze znali adres najbliższego komisariatu. :]
Śmierć to żadna kara w tym wypadku. Powinni dożywotnio zapieprzać w jakimś kamieniołomie, a to co zarobią powinno iść na ich michę, a reszta na córki zabitego policjanta. Nie chcę żeby państwo opłacało takim ludziom z moich podatków żarcie za siedzenie w celi i zgrywanie kozaka.
OdpowiedzJP zgnijcie w pierdlu.Amen.
Odpowiedzoch, wszyscy wiemy, że skini i dresy to największe zuo i trzeba się takich pozbywać. -,-
OdpowiedzPoziom zdemoralizowani tego typu ludzi przekracza już wszystkie normy ;/
Odpowiedztakie ku.rwy jak oni to powinno sie zabijac. JP ? haha . to nie wina policji ze mamy to całe jeb.ane JP . tylko firmy , ten zespół powinnien zostac ocenzurowany a sami członkowie zespołu posadzeni za kraty bo to identyczne kur.wy !!!!!!!!!!
Odpowiedznie powinno być tu żądnej dyskusji dożywocie i TYLE
Odpowiedzdozywocie to skandal! dozywocie to jest dla nich nagroda! beda miec dozywotnie miejsce pracy i zamieszkania, darmowe jedzenie itd! JAJA SIEKIERA ODRABAC I ZYWCEM ZAKOPAC W ZIEMI
i dobrze śmieciom że zamiast latać kroić telefony po osiedlu najlepsze lata swojego życia spędzą w pierdlu.
OdpowiedzTakie szm*ty powinny gnić w pierdlu ... Brak i na dodatek żal moich słów na takich jak oni. Wyrok wymierzony przez sąd jest dobry.Niech gniją i się dowiedzą co to jest życie..Gdyby nie byli takimi poje*ami czyli "JP 100%" to by byli teraz pewnie w ciepłym domu a nie we więzieniu i nie musieli by (cytuję) "spędzać swoich młodych lat za kratami".Pozdro dla zwolenników "AntyJP"
Odpowiedzboże, mam 16 lat, moi koledzy to tylko JP i JP, sama powinnam niby to wołać, przecież jestem młodzieżą... omg.
Odpowiedzcala ideologia JP jest gowno warta! niszczy wartosci mlodych ludzi !!!!
OdpowiedzPozdro dla zwolenników "AntyJP"
Odpowiedzczytam wasze komenty i oto wnioski:
Odpowiedz1. kara- np.2 lata pozbawienia wolności i potem stryczek.
2. kara śmierci od razu to nie będzie tak sroga kara jak np. siedzenie w pace i CZEKANIE na śmierć. Może wtedy otrzeźwieją i pojmą co zrobili i w obliczu czego sami się znaleźli.
coraz więcej takich idiotów chodzi po ulicy za coś takiego kara śmierci i tyle ale polscy polityy są za głupi aby zrozumieć że to za niedługo będzie konieczność wprowadzenia takiej kary
Odpowiedzno wreszcie jeden madry!