Ten ostatni maluch kombi to nie jest zadna przerobka to jest prototyp ale niestety go nie wyprodukowano i sa CHYBA 3 takie modele
a jesli chodzi o tego malucha cabrio sam kiedys takiego mialem bo byla ustawa ze mozna miec prawojazdy od 16 lat ale samochod nie moze wazyc wiecej nie 550 kg chociaz co do tej waggi nie jestem pewien bo juz nie pamietam
jechałem tym maluchem.Ma Grodziską rejestrację.Przjeżdzałem przez przejazd jadąc z Grodzisk Wlkp do Opalenicy.Mina kierowców przed szlabanem byłą bezcenna.
drugiego od góry widziałam chyba na auto moto show w Skaryszewie (świetna impreza, polecam!) i rzeczywiście przyciągał uwagę, ale niestety nie tak bardzo jak inne cuda. ; ))
hmm, wiekszosc wersji malucha to prototypy nie wprowadzone do produkcji lub wyprodukowane w bardzo malych ilosciach.
o niebo lepszym przykladem takich cudow jest polonez. gdzie wprowadzono do masowej produkcji chyba wszystkie mozliwe wersje poza cabrio...
Nieprawda. Było jeszcze kilkanaście prototypów Poloneza Analog, czyli wersji terenowej 4x4. Poza napędem na 4 koła charakteryzował się jeszcze tym że standardowe, samonośne nadwozie zostało przerobione i umieszczone na ramie. Kilka takich prototypów jeszcze jeździ (chociaż nie wszystkie mają napęd na 4 koła).
Nie wiem, czy ktoś wie, ale maluchy na pierwszym i ostatnim obrazku były produkowane!
O reszcie nadwozi nie mogę się wypowiedzieć, bo nie wiem.
Wiem, że jeszcze był kabriolet.
Pierwszy to "bombel", ostatni chyba po prostu "kombi". Brakuje jeszcze 126 fp(czy pf-jakoś tak) "ryjek" - z napędem na przód, silnikiem z przodu i po małym "fejsliftingu"
@nanab
Chodzi Ci pewnie o 126 np. Ten samochód wyglądał dużo gorzej, ale prowadził się lepiej i miał z tyłu bagażnik ;) Myślę że mógłby stanowić jakiś punkt zwrotny dla polskiej motoryzacji.
co do modelu pierwszego i piatego to sa to oryginalne prototypy fiata. Niestety nigdy nie weszły do produkcji ale jednocześnie jest to także niczyja przeróbka. Plus jednak za pomysł.
Jedynym fabrycznym produktem z tych zdjęć jest Fiat z ostatniego zdjęcia. Samochó istnieje do dzisiaj i można go oglądać w muzeum BOSMAL-a. Pociecha90, podejrzewam, ze chodzilo Ci o to, że na pierwszej fotce jest Bombel. Nie, Bomble posiadały obłe zabudowy a nie takie jak na pierwszej fotce. Polecam zgłębić wiedzę na temat prototypów Malucha i innych polskich samochodów.
Co to na głównej robi? Błąd językowy już dyskwalifikuje, poza tym demot nieciekawy - Maluch produkcyjny miał dwie wersje nadwozia (wliczam Bisa), a prototypów i prywatnych przeróbek to każdy samochód doczeka się tysiąca i jednej, Maluch nie jest wyjątkiem.
to zdjęcie ostatnie (maluch w wersji Combi) to on był tylko został wyprodukowany w małej ilości czy tam tylko planowany był wiem ze jest takich kilka w Polskce
Ten na 3 zdjęciu najlepszy! ;D
Odpowiedzten na drugim za*ebisty ciekawe jak środek zrobiony
Ten ostatni maluch kombi to nie jest zadna przerobka to jest prototyp ale niestety go nie wyprodukowano i sa CHYBA 3 takie modele
a jesli chodzi o tego malucha cabrio sam kiedys takiego mialem bo byla ustawa ze mozna miec prawojazdy od 16 lat ale samochod nie moze wazyc wiecej nie 550 kg chociaz co do tej waggi nie jestem pewien bo juz nie pamietam
Ten ostatni to Fiat 125p (starsza, lecz lepsza i droższa wersja)
@youcanfly
Teraz to do pieca dowaliłeś! Haha. Fiat 125p to jest zwykły duży fiat. A ten ze zdjęcia to prototyp malucha kombi.
Maluch pociąg miażdży system :D
OdpowiedzWyobrażasz to sobie? Stajesz na przejeździe, szlabany się zamykają, a tu fiacik po torach jedzie :)
jechałem tym maluchem.Ma Grodziską rejestrację.Przjeżdzałem przez przejazd jadąc z Grodzisk Wlkp do Opalenicy.Mina kierowców przed szlabanem byłą bezcenna.
OsmanskaMewa - brawo, świetnie to opisałeś ;)
hah dobre :D +
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 March 2010 2010 17:58
OdpowiedzNajlepszy trzeci od góry. Wystawiają je na allegro? :D :D :D
Odpowiedzmaluch to jest samochód, jakby zrobić coś z niczego
OdpowiedzSzczerze mówiąc nie wiem dlaczego to się znalazło na głównej...
OdpowiedzPonieważ ludzie dali plusy, a admin to wrzucił. Takie trudne?
Masz jakiś problem ?
szczerze mówiąc ja też nie.. jaki z tego (de)motywator?
OdpowiedzDla mnie to świetny motywator do kreatywnego myślenia i działania. Trochę włożonej energii i z zapomnianego maluszka można zrobić super cacko ;)
Najlepszy jest ten od torów ;)
OdpowiedzA sedan?
OdpowiedzJeszcze by się przydał pickup...
Można było dać jeszcze fiata 126p NP
OdpowiedzZ silnikiem z przodu i napędem na przód
2 zdjecie jest slodkie :D
OdpowiedzDrugiego to sam bym chciał mieć :D
Maluch to legenda ;-)
OdpowiedzDobre bo polskie!
OdpowiedzNr 2 jest bardzo ciekawy, przypomina sportowe samochody z lat 60-tych. Dobre!
OdpowiedzPorshe konkretnie.
Drezyna jako maluch posiada również Grodziska kolej drezynowa ;-)), i nie tylko:).
OdpowiedzSportowy żółty rlz!
Odpowiedzdemot:Maluch:Nie zna rzeczy nie możliwych
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2010 2010 18:19
OdpowiedzTen na torach to raczej ma podwozie przerobione, a nie nadwozie. ;o
OdpowiedzOstatni nie jest przerobiony tylko fabryczny
OdpowiedzWersja Porsche mnie rozwaliła :D I nawet mu jakoś wyszła...
Odpowiedz2 maluch porsche niezly :D
Odpowiedzpamiętam jak jeszcze w nim jeździłem. Kolanami do głowy dotykalem
OdpowiedzMotywator w chooj xD
OdpowiedzJak dobrze, że ojciec na zimę kupił sobie malczana - już wiem co z nim zrobić ;)
PS: W mojej miejscowości jeździł (chyba dalej moa go koleś) łazik z malucha zrobiony. Fajnie wyglądał ;)
Kombi WYMIATA :D
Odpowiedzhehehe 2 the best
Odpowiedzdrugiego od góry widziałam chyba na auto moto show w Skaryszewie (świetna impreza, polecam!) i rzeczywiście przyciągał uwagę, ale niestety nie tak bardzo jak inne cuda. ; ))
OdpowiedzBrakuje wersji 5 drzwiowej ale + :)
Odpowiedzhmm, wiekszosc wersji malucha to prototypy nie wprowadzone do produkcji lub wyprodukowane w bardzo malych ilosciach.
Odpowiedzo niebo lepszym przykladem takich cudow jest polonez. gdzie wprowadzono do masowej produkcji chyba wszystkie mozliwe wersje poza cabrio...
Nieprawda. Było jeszcze kilkanaście prototypów Poloneza Analog, czyli wersji terenowej 4x4. Poza napędem na 4 koła charakteryzował się jeszcze tym że standardowe, samonośne nadwozie zostało przerobione i umieszczone na ramie. Kilka takich prototypów jeszcze jeździ (chociaż nie wszystkie mają napęd na 4 koła).
A oto kolejne cudo http://allegro.pl/item963745942_laminaty_do_budowy_wadery_cabrio_fiat_126_maluch.html (nie patrzcie na aukcję tylko na zdjęcia bo na sprzedaż nie maluszki a nadwozie)
OdpowiedzAż się łza w oku kręci :D
Odpowiedzale jak to jest z tym combi ? przeciez silnik podwyzsza prog zaladunkowy
OdpowiedzPrzy 5 zdjeciu naprawde sie usmialem, po prostu genialne :P
Odpowiedz2 NAJLEPSZY!!!
Odpowiedzhmmm... zawsze będę miał sentyment do tego autka:)
OdpowiedzJeszcze zrobić transformera-malucha do kompletu
Odpowiedzpickup po swinoujsciu smiga :D
Odpowiedznr 2 czyli żułty to jest orginalna wersja wyszło ich tylko 11 egzemplaży teraz jest ich ok 4 alle jest zaje*isty
OdpowiedzNie wiem, czy ktoś wie, ale maluchy na pierwszym i ostatnim obrazku były produkowane!
OdpowiedzO reszcie nadwozi nie mogę się wypowiedzieć, bo nie wiem.
Wiem, że jeszcze był kabriolet.
Pierwszy to "bombel", ostatni chyba po prostu "kombi". Brakuje jeszcze 126 fp(czy pf-jakoś tak) "ryjek" - z napędem na przód, silnikiem z przodu i po małym "fejsliftingu"
@nanab
Chodzi Ci pewnie o 126 np. Ten samochód wyglądał dużo gorzej, ale prowadził się lepiej i miał z tyłu bagażnik ;) Myślę że mógłby stanowić jakiś punkt zwrotny dla polskiej motoryzacji.
Edd, dla mnie wyglądał lepiej. O gustach się nie dyskutuje.
Ten drugi zajebisty ! ;o
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2010 2010 20:25
Odpowiedzhehehe, polak potrafi :P
Odpowiedzśliczne :)
Odpowiedzostatnio widziałem niebieskiego malucha w stylu Lamborghini - drzwi otwierające się do góry, niesamowite ;) zbieram na malucha i basta!
Odpowiedzale ta suzuka to jednak jest sprzęt
Odpowiedzdrugi jest niezły ;D
Odpowiedzco do modelu pierwszego i piatego to sa to oryginalne prototypy fiata. Niestety nigdy nie weszły do produkcji ale jednocześnie jest to także niczyja przeróbka. Plus jednak za pomysł.
Odpowiedzdemot:Maluch:Samochód renesansu
OdpowiedzJedynym fabrycznym produktem z tych zdjęć jest Fiat z ostatniego zdjęcia. Samochó istnieje do dzisiaj i można go oglądać w muzeum BOSMAL-a. Pociecha90, podejrzewam, ze chodzilo Ci o to, że na pierwszej fotce jest Bombel. Nie, Bomble posiadały obłe zabudowy a nie takie jak na pierwszej fotce. Polecam zgłębić wiedzę na temat prototypów Malucha i innych polskich samochodów.
Odpowiedzdemot:Ten demotywator:zmotywował mnie do przerobienia malucha na sedana
OdpowiedzZabrakło jeszcze malucha limuzyny :D http://onephoto.net/uploads/d/dekop/1120470965_gal_limuzyna_126p.jpg
OdpowiedzChyba malucha photoshopa.
OdpowiedzCo to na głównej robi? Błąd językowy już dyskwalifikuje, poza tym demot nieciekawy - Maluch produkcyjny miał dwie wersje nadwozia (wliczam Bisa), a prototypów i prywatnych przeróbek to każdy samochód doczeka się tysiąca i jednej, Maluch nie jest wyjątkiem.
OdpowiedzTen na drugim jest Najlepszy !!
OdpowiedzKupiłabym sobie taki .. ! :))
Ma ktoś ? xD
Błahaha ! Ten demot jest fajny ! nie znacie się !!:)
OdpowiedzByłby jeszcze fajniejszy gdyby zrobili wersje sedan ;). Pozdro znawcy.
OdpowiedzMaluch kombi nie jest przeróbką... Jest to oryginalna wersja, która nie weszła do sprzedaży (czytaj. Prototyp), a szkoda :)
OdpowiedzLemmyLaffer, dołóż jeszcze BOSMAL-a, 500 sztuk fabrycnych kabrioletów.
OdpowiedzPierwszy i ostatni byly produkowane wiec to nie przerobione ;]
OdpowiedzTen drugi super wyglada, reszta wieśniackie xd
Odpowiedz2 i 3 zdjęcie;P najlepsze:D [+]
Odpowiedzto zdjęcie ostatnie (maluch w wersji Combi) to on był tylko został wyprodukowany w małej ilości czy tam tylko planowany był wiem ze jest takich kilka w Polskce
Odpowiedz