Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
5900 6703
-

Zobacz także:


awalus
-5 / 7

Śmierdzi główną .. ;] Świetne ;];] Duży +

Odpowiedz
D dldaniel
+6 / 20

Współczesna moda? No tak, racja. Ciągle takie widzę na ulicy... Wiecie co to jest moda ludzie? -.-

DarkArchAngel
+19 / 23

ja pierdzielę, ludzie!!
moda wybiegowa dzieli się na dwie grupy!
-artystyczną
-i dla ludzi
ta pierwsza służy tylko do zaprezentowania sztuki a nie do noszenia!!
-.-
-_-

TheyCallMeIgi
+10 / 14

Też już mnie to męczy. Ludzie, to, co jest na tym obrazku, to inspiracja, a nie ciuch do noszenia na ulicy.

D dotiii
+1 / 7

@dldaniel Zgadzam się z Tobą. Ciekawe kto z Was ubiera się tak, jak modelki na pokazach. Mode tworzy się według tego, jak LUDZIE się ubierają, a nie wg tego co wymyśla projektanci. I tak nikt nie zakłada takich strojów. Kiepski demotywator.

Monitor
0 / 4

No pewnie ,a Lady Zgaga to w czym chodzi? No właśnie w tego typu haute couture

Reos
-2 / 8

Projektant chyba z jamajki nie sądzicie?

Reos
-2 / 6

albo ewentualnie z Holandii

TaaJasnee
-1 / 7

Nie wiem czy kolega wyzej ma cos do Holendrow badz te do Jamajczykow . Nie wnikam. Co do demota... Wg. mnie to dosc hmm hmmm wyzywajaca moda. Ale MODA WYBIEGOWA nie do noszenia na codzien ... a Lady Zgaga o ktora ktos pytal ... Ubiera sie tak do zdjec badz swoich teledyskow. W zwykle dni chodzi jak kazdy ubrany ... Tylko ma swoj styl i troche sie wyroznia. Ale nie sadze zeby ktokolwiek ubral takie cos zeby pojsc np. do sklepu. Bo skad by mial takie ubrania?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 March 2010 2010 20:15

X Xerber
+2 / 2

Był piramidogłowy (Silent Hill) to będą i piramidoręcy, a co!! Ewentualnie to kolejna mądra reklama transformerów na TVN :D.

C CryingWolf
0 / 0

Jakieś takie pomieszanie F-117 Nighthawk i Transformersów ;D

K kanapker
0 / 0

A ja jej nadaję imię Lady Skoczek. Napiszę petycję, aby była w najnowszym batmanie.

Chaotyk
-1 / 1

Mi bardziej pasuję na dziewczynę "Tatuśka" z Bioshocka 1 lub 2 (nie chodzi mi o "dużą siostrę")

samos
-1 / 3

Za duzo sie nagrali w lineage'a! ; D

Odpowiedz
DmC19
+6 / 10

Chyba projektowała to Lady Gaga :/ Tylko Ona ma taką rysę na bani.
[+]

Odpowiedz
A Aelreda
+1 / 1

Lady Gaga wystąpiła w tej "kreacji" w jednym z odcinków angielskiego programu X Factor, a projektował bodajże śp McQuenn, on miał takie zwariowane pomysły.

P pilipiuk8
0 / 0

nie kuś dzieci neo jeszcze tego brakuje aby takie potwory codziennie chodziły po ulicy

H herown
+8 / 12

Bo to nie jest pret-a-porter ignoranci!
Moda to sztuka.

Odpowiedz
W WojowniczaF
+1 / 1

I tak nie zrozumieją tego słowa na p ;P

Anakondaxxx
0 / 0

Ja rozumiem. Pret-a Porter znaczy udostępniony do ogólnej sprzedaży.

KprezS
+6 / 8

Że coooo??? TO jest true demotivator??!! Takiej ekstrawagancji nigdy nie uznawałem za coś sensownego, ale żeby przyznawać temu order true??? Wielki Demotywatorze, życzę Ci, abyś przez te święta Wielkanocne zdołał odetchnąć, wypocząć, wyciszyć się i powrócić do swych obowiązków z odświeżonym umysłem i poczuciem humoru.

Odpowiedz
1 19marta91
+1 / 3

.. a teraz Gaga gapi się w ekran i wrzeszczy: F**k!! Straciłam Fame'a :(

Odpowiedz
JebaczKoz
0 / 0

Hełm to tak ale kolczuga?
Ona nosi siateczkę, to nie kolczuga ;)

Pytanie jak to nałożyć i zdjąć

Monitor
0 / 0

No to był właśnie ten mój ,popatrz na datę dodania

Monitor
0 / 2

Lady Zgaga

PyzaMP
+3 / 7

czarna strona mocy. ;d a tak na serio. Przecież moda nie równa się ładne, wygodne, praktyczne. Moda to sztuka. A sztukę się podziwia.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 March 2010 2010 16:46

Odpowiedz
C CookieMaster
0 / 2

Tak oto kreator mody Gareth Pugh znalazł się na demotach. Proza życia.

Odpowiedz
W WojowniczaF
+1 / 3

Najbardziej bawi mnie, że ludzie na to patrzą jak na coś, co się ubiera na imieniny ciotki.

Qrowsky
0 / 2

Ale zajebista sukienka.
Bo kto powiedział, że moda właśnie musi być praktyczna czy wygodna? Z wszystkiego da się zrobić sztukę. O.

Odpowiedz
T Tebernes
-1 / 1

jak ją zobaczyłem to se pomyślałem że projektant się transformersów naoglądał, a po dłuższym zastanawianiu to też bym chciał mieć taki sprzęt jak projektanci ^^

Odpowiedz
O Orio
+5 / 11

demot:Nowy mundur żołnierzy:Nie wykrywalny przez radar

Odpowiedz
H herown
+4 / 4

Hm...może dlatego,że haute couture to pewien rodzaj artystycznego wyrazu? Albo że wciąż znajdą się tacy,którzy mają jakąkolwiek wyobraźnie w stosunku do ubrań i nie traktują ich jako szmaty ,która zakrywa ciało tylko pewien rodzaj wyrażenia emocji.

Odpowiedz
Monitor
-2 / 2

Zapewne jedyne emocje jakie mógł autor wyrazić to zapewne "Ale transformersy to zaje*isty film"

molokomotywa
+2 / 4

widac, że nie wszyscy rozumieją, że moda nie zawsze służy po to, by wyjść z nią na ulicę.

Odpowiedz
H herown
0 / 0

Dokładnie, widzieliście coś podobnego w sklepach? Bo ja nie:) z resztą 80% Polaków nawet nie byłoby stać na ten strój.

Odpowiedz
stash
+5 / 5

demot:Transformers:Projektanci ubrań za dużo go ogladają

Odpowiedz
Krychu97
0 / 0

Sam chcialem napisac ze Transformers jest troche nadto lubiane przez projektantow mody xD

Odpowiedz
P Pavelek93
0 / 0

Oby Admin odpoczął.. i wrócił przez święta z odświeżonym umysłem.. dodał tego demota jak miał ocenę 56/74 i ja już wtedy widziałem TRUE DEMOTYWATOR. Nasz "kochany" admin.. jego poczucia humory nikt nie zrozumie...

Odpowiedz
DownInAHole
+2 / 2

Bo to jest forma sztuki! Projektant nawet nie myślał aby ktoś w tym miał chodzić po ulicy.

Odpowiedz
Monitor
-2 / 2

To po co to projektował skoro i tak ma na tym nie zarobić?

Razir13
+1 / 1

Wiedziałem, że Power-Rangers Istnieją! ;]

Odpowiedz
fukastic
+2 / 2

to jest moda artystyczna i takich obrań na pewno nie spotkasz na ulicy tylko na wybiegach

Odpowiedz
fukacz
0 / 0

Zgapili z Silent Hill, tam był piramidogłowy :P

Odpowiedz
W wrp
0 / 0

Swoją drogą, mi to ona przypomina jednego robota z bardzo starej gierki "One must fall" :P

Odpowiedz
D DolceGaba
+1 / 5

To jest sztuka a nie moda. Te ubrania są szyte wyłącznie na wybieg i dla wewnętrznego spełnienia artysty - projektanta. Piękno, dla piękna. W tym się nie chodzi po ulicy. Jeżeli nie wiem nic na jakiś temat, to się nie wypowiadam - takie proste, a takie trudne.

Odpowiedz
MicKJagger
-2 / 2

Tak pewnie , i na pewno jest to strój z kolekcji letniej jednego z najlepszych projekatntów dyktujących modę na całym .
Nie wiem jak wam, ale mnie na Chanel , albo Vouge nie wygląda .
Ogarnijmy się.

Odpowiedz
JohnnyCage
-1 / 1

Nawet sam Batman nie powstydziłby się takiego kombinezonu ;)

Odpowiedz
YahooMan
-2 / 2

no przepraszam, ale chyba trzeba być pierd0lniętym żeby to na siebie włożyć a jeszcze bardziej żeby to zaprojektować. acha, bardzo dobry demot "Wspóczesna moda" ~by kacpes

Odpowiedz
H herown
+3 / 5

Boże! Gdy zobaczyłam tego demota miałam wrażenie ,że autor jest naprawdę ograniczony jeśli chodzi o wiedzę na temat mody. Ludzie to jest HAUTE COUTURE! Przeczytajcie na wikipedii co to znaczy;) jeśli nie masz pojęcia na ten temat nie wstawiaj bzdurnych demotów.

Coraz częściej odnoszę wrażenie ,że myślicie w kategorii ''główna'' a zapominacie o treści i przesłaniu demota. To ma mnie niby demotywować? W jaki sposób? Tym,że ktoś jest artystą i się zainspirował TRANSFORMERSAMI czy czymkolwiek?
To tak jakby wstawić obraz z galerii sztuki współczesnej i napisać ,że ''pewnie dostał za niego 5 mln a moja siostra ładniejsze rysuje''. Rzeczywiście przydałaby się opcja ''nie rozumiem'' ale wtedy kiedy bzdurny pomysł zrodzi się w Waszych głowach.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 March 2010 2010 19:40

Odpowiedz
Monitor
-2 / 2

Człowieku ,nie odsyłaj do wikipedii osób które jak widzę więcej wiedzą o tym od Ciebie.Doskonale wiem co to Haute Couture i rozumiem że to nie jest pret-a-porter ,że tego nie nosi się na codzień.Ale w takim wypadku po co? No różnych ludzi różne rzeczy demotywują ,dlatego jest coś takiego jak system oceniania ,używanie mózgu nie boli.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 March 2010 2010 20:02

N niedo
+2 / 2

Co prawda to nie haute couture, bo to projekt Garetha Pugha, a on nie należy do organizacji, która uprawnia do nazywania swoich kolekcji haute couture, ale cieszę się, że jeszcze nie wszyscy na demotywatorach są totalnie ograniczeni i uważają się za najmądrzejszych na świecie, bo właśnie tylko komentarzy w stylu "to nie jest moda, bo nie da się w czymś takim wyjść na ulicę, a projektant jest chory" się spodziewałam, a okazało się, że istnieją jeszcze ludzie,którzy potrafią przyjąć, że jest coś takiego jak sztuka!

H herown
+1 / 1

Proszę- podaj mi jeden argument na podstawie,którego wywnioskowałeś/łaś ,że nic na ten temat nie wiem?
Gdybyś znał/znała pojęcie haute couture nie wystawiłbyś/abyś demota o treści ''współczesna moda(tudzież zdjęcie sugeruje,że masz na myśli haute couture) ubrania ładne,praktyczne i wygodne'' Kto powiedział ,że haute couture ma być wygodne??! Poczytaj proszę nie ośmieszaj się;) Ładne? No cóż ''dla różnych ludzi różne rzeczy są ładne'' ;)

Z resztą tytuł ma charakter ironiczny wyśmiewasz tym samym po prostu pewną kategorie, która dla ludzi co mają jakiekolwiek o tym pojęcie nie jest niczym nienaturalnym.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 March 2010 2010 20:13

Odpowiedz
Monitor
-1 / 1

Nie ,ja twierdzę że nie potrafisz dostrzec że są ludzie którzy wiedzą to samo co ty ,może i nawet więcej.Znam pojęcie Haute Couture ,mimo iż nie interesuję się wystawami ,modą ,kolekcjami itp. Wyśmiewam ,ponieważ mimo iż to znam nie jest dla mnie to rzeczą normalną.Po prostu uważam za co najmniej dziwne ubieranie się w ten sposób tylko i wyłącznie po to ,żeby zostać zauważonym z powodu znikomego talentu scenicznego.Niestety widzę że jesteś trochę ograniczony ,nie koniecznie mało inteligentny ,nie mylić.Nie masz racji mówiąc że jeśli się o czymś wie ,ma pojęcie o tym ,jest to dla kogoś normalne i lubi się to.Mam duże pojęcie o kilku sprawach jednak nie potrafię pojąć tego.Przykład? Polskie szkolnictwo. Uczyć czegoś tylko po to żeby nauczyć.Bo po co Ci się przyda rozbiór zdania ,podział części mowy itp.?

bohdan
0 / 0

głąby ! aby mieć własne zdanie - trzeba mieć wiedzę ;]
Popieram `herown` bo nie będę pisać tego samego co ona/on napisała/napisał

Odpowiedz
Monitor
-1 / 1

No więc właśnie ,sam nie masz własnego zdania ,odsyłasz do wypowiedzi innych które są już zripostowane.

Keira
+1 / 1

Przeciez to jak haute couture ! To nie ma byc praktyczne ;/ To ma byc sztuka! To ma byc zaskakujace! To ma byc dziwne! To ma byc niesamowite! Admin kolejny raz sie popisal.

Odpowiedz
elDuce
0 / 0

Nie ma co porównywać,to tak jak w malarstwie,niektórzy malują coś miłego na ściane (czytaj to w czym chodzimy na codzień) ale jest też sztuka nowoczesna,czyli kwadraty jakieś dziwne kształty itd. (patrz obrazek wyżej,haute couture).

Odpowiedz
Monitor
-2 / 2

No Mussolini muszę Ci przyznać rację ,ale takie malarstwo do którego porównałeś haute couture jest bez sensu.Nic w tym kunsztu ,co drugi nastolatek po THC ma taką wyobraźnie.

S Styks
-1 / 1

To nie moda, tylko kaprys projektanta. W ogóle powinien dodać jeszcze pas cnoty z brązu, pasowałby kolorem do kuloodpornej kamizelki z drutu.

Odpowiedz
defraudacja
0 / 0

jak z gwiezdnych wojen. xD i ja niby mam wyjść w tym na ulicę? -.-

Odpowiedz
Monitor
0 / 0

No tak ,czytając wypowiedzi 'speców' to wiem że nie ma tu mody ,ale sztuki tu ja jak i dużo innych osób nie widzi.

M Mineten
0 / 0

Lord Vader Wersja Żeńska xD

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 30 March 2010 2010 22:14

Odpowiedz
H herown
0 / 0

"Człowieku ,nie odsyłaj do wikipedii osób które jak widzę więcej wiedzą o tym od
Ciebie."

Sam sobie zaprzeczasz. Wcześniej napisałeś,że nie mam o tym pojęcia a teraz:
"Nie ,ja twierdzę że nie potrafisz dostrzec że są ludzie którzy wiedzą to samo co ty ,może i
nawet więcej.''

Twój demot raczej niezbyt pokazuje,że znasz to pojęcie. Z resztą mój komenatarz nie był tylko i wyłącznie do Ciebie. Wiele osób wcześniej pisało bzdety.

To tak jakby się kłócić ,że obraz surrealistyczny nie jest surrealistyczny. Głupota.
Wyśmiać zawsze można, tak najłatwiej jeżeli się czegoś nie rozumie.
Napisałeś ,że jestem dość ograniczony(nie wiem o jakie ograniczenie Ci chodziło czy umysłowe, prędkości czy praw rodzicielskich) . Na jakiej podstawie to stwierdzasz? Bo potrafię bronić swojego zdania i głównej przed bezsensownymi demotami? Trzeba umieć przyjąć konstruktywną krytykę, z resztą jestem głosem niejednej osoby oglądającej tego demota.

"Mam duże pojęcie o kilku
sprawach jednak nie potrafię pojąć tego.Przykład? Polskie szkolnictwo. Uczyć czegoś tylko po
to żeby nauczyć.Bo po co Ci się przyda rozbiór zdania ,podział części mowy itp.?"

Nie odbiegaj od tematu. Rozmawiamy o democie, nie interesuje mnie Twoja wiedza ani życie, mam oceniać demota. Przykład o szkolnictwie jest bezsensu.
I poraz kolejny pytam "co to robi na głownej??"
Btw. zbiór zadań-skoro jest na coś się przyda chociażby po to by przećwiczyć pewne typy przed maturą by ją dobrze zdać i pójść na studia? Być może dla kogoś ważna jest matematyka? Może teraz pora na demota "po co mi zbiór zadań? przecież 200 kartek papieru w oprawce nic mi nie daje".

I znowu ''byle na główną, byle na główną'':/

Odpowiedz
Monitor
0 / 0

A więc oceniasz moją wiedzę po kilku wyrazach i obrazku? Muszę Cię rozczarować ,wiem co to jest ,po co i dla kogo ,ale nadal nie potrafię tego zrozumieć.Ograniczony jesteś ponieważ nie potrafisz przyjąć krytyki i poglądów sprzecznych z twoimi.Odnosząc się do głosów ,to jest 600 na - ,ponad 5000 na +.Odbieganie od tematu?Raczej to są twoje praktyki. O jakim ty zbiorze zadań mówisz?Dla mnie jest ważna matematyka ,właśnie w tym kierunku mam zamiar iść na studia. Ja nie odbiegałem od tematu ,odpowiadałem na pewien element twojej wypowiedzi "Z resztą tytuł ma charakter ironiczny wyśmiewasz tym samym po prostu pewną kategorie, która dla ludzi
co mają jakiekolwiek o tym pojęcie nie jest niczym nienaturalnym." Otóż po prostu to nadal jest dla mnie niezrozumiałe ,mimo tego że mam na ten temat wystarczającą wiedzę ,a porównanie do szkolnictwa było czysto teoretycznym przykładem . BTW. Głównej możesz jedynie chronić przed sobą i przed twoimi komentarzami.

J James
+1 / 1

To mi przypomina mysliwce imperium ze star warsow

Odpowiedz
Monitor
0 / 0

Dziwny ten teledysk ,nigdy nie lubiłem muzyki JMJ ,ale jednak faktycznie ,widzę duże podobieństwo tej 'kreacji' ze zdjęcia z tymi niewiemczym na kompasie w teledysku ;]

oprasia
+1 / 1

akurat tego typu pokazy nie służą lansowaniu nowych trendów ulicznych, tylko wyrażeniu się poprzez pewną formę sztuki - w tym wypadku ubranie. gdyby ktoś zrobił podobną grafikę, zdjęcie czy obraz, prawdopodobnie większość z was byłaby zachwycona jego talentem, ale w momencie, w którym ktoś decyduje się tworzyć coś bardziej namacalnego, jak ubranie, nagle odzywają się wielcy znawcy i krytycy. także ode mnie - minus.

Odpowiedz
Monitor
0 / 0

A jak ja włożę garnek na głowę modelki ,pomaluje sprayem worek na śmieci który ma założony ,na nogi jej dam sandały w skarpetkach ,to będzie to uważasz "wyrażenie się emocjonalnie poprzez pewną formę sztuki"? Ubrać w coś takiego modelkę nie jest trudno ,a spróbuj takie coś narysować w GIMPie albo Photoshopie ,życzę powodzenia

Styropian
0 / 0

Ogólnie nie podoba mi się akurat taka sztuka... W mojej ocenie to się nie kwalifikuje. Ale jak komuś się podoba to mu nie zabronię : )
Demot nie jest jakiś specjalny ale coś w nim jest... Zostawię go bez oceny...

Odpowiedz
R RudaPunk
0 / 2

Nie, to Złote Bóstwo z Morrowinda.