Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
5933 6755
-

Zobacz także:


R Rebot
+36 / 58

sama myśl mi się podoba . Ale niestety to prawda naturalne piękno też umiera a poziom IQ takiego czegoś praktycznie zawsze jest niski . Chociaż znam JEDNĄ taką O.o która tak wygląda i jest mądra : ) . Ale podsumowując potrafie to znieść gorzej że ostatnio spotykam chłopaków coraz wiecej z podmalowanymi oczami czy wytapirowanymi włosami ... Powiedzcie ... Czy świat już się kończy O.o

I Inia
+7 / 17

obrażasz gimnazjalistów =P, ale rozumiem przesłanie + plus za szczery i niestety prawdziwy demot. Do roboty! (powiedziała osoba z 3.2)

P Pino789
0 / 8

Nie tyle średnia arytmetyczna, co po prostu suma.

milman
+6 / 8

Kolejna co jej się ręka z głową zrosła!

K Kunekara
+1 / 3

a ja nie wiem gdzie wy żyjecie ?? nie myślcie ze wszystkie gimnazjalistki są takie jak opisuje ten demot ! przynajmniej w moim gimnazjum nie ma takich wytapetowanych lal ;D;D Ale są bardzo ładne !

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 May 2010 2010 17:25

Reos
+31 / 41

Eh... przez takie głupie dupy normalni gimnazjaliści są bezpodstawnie obrażani

Bula
-2 / 14

Reos, normalni gimnazjaliści? Gdzie to mogę spotkać?

G GRzesi3k
+10 / 10

sorry bardzo, ale nie należy wszystkich "gimnazjalistów" wrzucać do jednego worka. Człowiek to człowiek, każdy inny. Równie dobrze mogę powiedzieć, że licealiści to przemądrzałe cwaniaki, a studenci: ćpuny i pijacy. Nie zapominajcie też, że i wy byliście kiedyś w takim wieku.

Reos
+3 / 3

Dokładnie zgadzam się z przedmówcą, sam jestem uczniem 3 klasy gimnazjum i zaczyna mnie już to (lekko mówiąc) wkurzać że wszystkich gimnazjalistów określa się tak samo.

K Kunekara
0 / 0

zgadzam się z wami ! ;))

K khan
+3 / 3

@Bula Zamknij ryj idioto. Widać, że nigdy nie spotkałeś żadnego. Owszem, jest dużo idiotów, dlatego, że debilizm się w oczy rzuca.

J jestemmaniek
-4 / 46

jak oceniasz ludzi po wyglądzie to pozdro
to że laska jest wytapetowana i wygląda jak plastik to nie znaczy że jest głupia. Podobno cywilizowany kraj a nikt nie akceptuje wyglądu któremu podporządkowuje się większość młodych dziewczyn

mxonic
+29 / 37

Maniek po pierwsze chciałbym zaznaczyć, że demot jest o Gimnazjum a nie o tejże gimnazjalistce, odnosi się on do ogółu, który niestety wygląda tak jak wygląda. Gimnazjalisci w dzisiejszych czasach uznają się za dorosłych, wyglądając tylko jak dorośli, czego przykładem MOŻE być ta dziewczyna. Może, lecz nie musi. Po drugie nie powiesz mi, że wygląd o niczym nie świadczy. Nie należy oceniać ludzi po wyglądzie, ale wbrew pozorom każdy z nas to robi, choćby podświadomie. Pozdrawiam

S seiryu777
+3 / 21

bo jej wygląd jest KIJOWY!

DarnItsPeter
+13 / 21

@jestemmaniek------------------------------------------"nikt nie akceptuje wyglądu któremu
podporządkowuje się większość młodych dziewczyn" - ktoś, kto podporządkowywuje sie głupiej modzie jest idiotą, a jesli ma dobre oceny to bynajmniej nie świadczy to inteligencji a o zdolności zapamiętywania.

J jestemmaniek
-3 / 15

do mxonic
Po pierwsze może ogół wygląda jak wygląda, ale to nie jest akurat spowodowane wyglądem gdyż osoby wyglądające w większości mniemaniu na "normalne-pospolite" także się zachowują jak te podobne do tej na zdjęciu które po prostu są ładniejsze i modniej ubrane. a że czasy się zmieniły i kobiety w wieku gimnazjalnym się malują nie znaczą że są to gorsze czasy. Po prostu świat się zmienia ludzie też. Więc wygląd tu nie ma żadnego związku z zachowaniem

do DarnItsPeter: Dla Ciebie to jest głupia moda dla głupią modą jest garnitur, jeansy z luźną koszulką, lub dres. Są gusta i guściki więc nie można powiedzieć że ta moda jest głupia tylko dlatego że jest dominująca i albo jej zazdrościsz albo Ci się nie podoba.
Trzeba na to spojrzeć bez uprzedzeń ze względu na wygląd oraz z każdego innego względu.

A absolutny
+6 / 10

"(...) kobiety w wieku gimnazjalnym (...)" ROTFL

J jestemmaniek
+2 / 10

kobieta jest to płeć drugą płcią jest mężczyzna, dziecko które się rodzi z miejsca dostaje miano mężczyzny lub kobiety
Zresztą czepiacie się pojedynczych słów z całości której nawet nie próbujecie zrozumieć.
pozdro

T Typ
+5 / 7

jestemmaniek - Dziecko, które się rodzi nie jest kobietą lub mężczyzną, lecz chłopcem lub dziewczynką. Kobietą lub mężczyzną człowiek staje się gdy wchodzi w dorosłość.

DarnItsPeter
-1 / 1

@jestemmaniek - Wszystko można usprawiedliwić "brakiem obiektywizmu komentatorów". Niektóre mody są po prostu głupie lub/i żałosne.

T Tomek938
+2 / 10

Wrzesiun, demotywator nie ma pasować poszczególnym osobom, tylko demotywować, bądż w szczególnych wypadkach motywować. A za demota +

Odpowiedz
TheGrzelu
+1 / 9

dobrze napisane, jak wyżej dodał kolega, to widać bardzo na nk lub fotce, +

Odpowiedz
P Pafiel
+17 / 27

Patryku, ty nie masz siostry ;]

A absolutny
0 / 2

A ty bombek nie ćwiczysz nuk

E elrzulffio
+30 / 34

Demotywować mnie to nie demotywuje, tylko po prostu głosi świętą prawdę :) I za tą prawdę +, mimo że sam jestem uczniem gimnazjum. Aż tak źle było za czasów 8 klas podstawówki...?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 15:22

Odpowiedz
M mirabile
+26 / 38

Muszę przyznać, że nie do końca zgodzę się z Twoją opinią. Jak dobrze wiemy demot odnosi się do ogółu społeczności, aniżeli do pojedynczych jednostek. Sama również jestem uczennicą gimnazjum i wcale nie uważam, aby mój iloraz inteligencji lub "tok myślenia" był na poziomie ucznia szkoły podstawowej. Będę więc broniła resztek społeczności gimnazjalnej, w których pozostał zdrowy rozsądek. Oczywiście Demotywator świetnie ilustruje większość dzisiejszych nastolatek, aczkolwiek nie chciałabym aby każdy przeglądający go dostawał się w pułapkę stereotypów. Ponadto sądzę, że 8 klas podstawówki nic by nie zmieniło w obecnej sytuacji, ponieważ tu nie chodzi o szkołę, ale o wiek. Ale to tylko moje zdanie. Pozdrowienia dla normalnych gimnazjalistów!

ceph
+3 / 11

Już z twojego słownictwa wynika, że wybijasz się nad ogół ;]

K kanapker
+5 / 17

zdaje ci się. To tekst na siłę uładniony. Spójrz jaką treść ma komentarz mirabelle? Najkrócej można tak: "rzeczywscie tak jest, ale są wyjątki". Skoro można było napisać krótko, a ktoś napisał długo (i to w formie wypracowania na polski :P) to albo nie umie krócej, albo robił na siłę. Na filmwebie dużo jest takich, którzy uważają, że pisanie na siłę "mądrzej" podniesie sens wypowiedzi ;p

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 20:07

T tunczyk
-4 / 8

umie gadać aby przekonać tłum. to nieźle, jak na gimnazjalistkę!

Ginden
+3 / 5

kanapker - a może po prostu chciała dodać argumenty do swoich twierdzeń?
Samo gimnazjum jest szkodliwym pomysłem - najlepiej wrzucić ludzi w najgorszym wieku do jednego worka, wśród nowych znajomych.

K kanapker
+6 / 6

Ginden, w istocie, zgodzę się z Twoim stanowiskiem, iż mogło dojść do przypadku w którym podmiot Twojego komentarza miał niepohamowaną wolę negowania istoty przekazu demotywatora przy użyciu odpowiednich środków dyskusyjnych, jednakże w mojej ocenie, nie dokonała ona takowej operacji. Wiadome jest, że w każdym ośrodku w którym panują pewne zasady, dochodzi czasem do pojawienia się jednostek anormalnych, które mimo wszystko z racji swojego statusu, stanowią aprobatę tezy. PO LUDZKU: No, może chciała, ale jej argumenty są oczywiste, wiadomo, że wszędzie są wyjątki potwierdzające regułę. No i ten komentarz bardziej obrazowo przedstawił to, co miałem na myśli w poprzednim ;]

M marta25
+2 / 4

Zgadzam się z kanapkerem,to się potocznie nazywa ''lanie wody''. Ale osobiście wolę komentarze krótkie i rzeczowe,a nie takie rozzzzzwwwwlllllllleeeekkkkłłłłeeeee,bo czytając te wszystkie górnolotnie użyte słowa,po drodze gubi się sens całej wypowiedzi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 April 2010 2010 0:05

nocnik
-3 / 3

mirabile, nie masz się co oburzać i dosłownie odnosić do demota, autorowi chodziło o to że u
większości młodych ludzi gimnazjum rozwój umysłowy nie nadąża za fizycznym....i nie chodzi
tu nawet o zacofanie emocjonalne...tak już jest, mój rocznik mówi na gimnazjalistów przerost
formy nad treścią;D A i odnośnie 8 klas podstawówki...zmieniłoby bardzo wiele, wprowadzenie
gimnazjum do szkolnictwa to wprowadzenie patologii. Dziękuje dobranoc;]

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 April 2010 2010 13:55

K khan
0 / 0

Czy wy na prawdę nie możecie za siebie? W życiu widocznie nie widzieliście przeciętnego gimnazjalisty. Przeciętny gimnazjalista nie pije na umór, nie pali, nie jara skrętów na przerwach, nie gra w słoneczko itp. Normalny gimnazjalista to np. ja, tak jak i 350 uczniów mojej szkoły. Faktycznie, na tle tysięcy debili garstka jest niezauważalna, to tylko kropla pitnej wody w oceanie. Wysilcie teraz swoje mądre głowy i zauważcie pewną zależność. Z subkultury metalowej najbardziej widoczni są ci, którzy zjadają koty na śniadanie i popchną dziewicą. Z katolików bardzo widoczne/i są dewoci i dewotki oraz moherowe berety, które zwalczają szatana wszędzie gdzie się da. Z subkultury hip-hopowej najczęściej idzie się natknąć na typowego dresa, który uprzejmie wita słowami "Chcesz wpie*dol, k**wa?" lub bez wstępu od razu przechodzi do rzeczonego wpie*dolu. Czy te rzeczy są głupie? Tak! Czy są najbardziej zauważalne? Tak! Do reszty dojdźcie sami :)

D done
+3 / 7

To tylko potwierdza jak kiepskim wskaźnikiem jest średnia arytmetyczna ;-).

Odpowiedz
D done
+4 / 6

Miałem na myśli, że taka średnia krzywdzi wszystkich, którzy sa do niej wliczeni.

W wafel69
+13 / 15

widać gonzu że cycków nigdy w życiu nie widziałeś.

wdupieciemam
+22 / 28

wszystkie dziewczyny maja cycki, tylko jedne większe, drugie mniejsze;)

S Szymur
+4 / 10

no niestety co prawda to prawda jak widze te dziewczyny zachowujace sie jak idiotki a wygladajce na 18 no to porazka ogarnia ;/ +

Odpowiedz
mxonic
+3 / 11

Pedofilia, to nie branża w której się specjalizuję. Przykro mi

A Aventil
+27 / 39

jestem gimnazjalistą i czuję się tym demotywatorem dotknięty... zgadzam się, że jest to przykry odsetek młodzieży. nie sympatyzuję z takimi ludźmi i nie mam dla nich szacunku, ale wciąż jest sporo osób godnych miana osoby normalnej... a margines społeczny jest na każdym poziomie wiekowym, zdarzają się perełki już w podstawówce, a niejeden licealista i dorosły to zwykły matoł.
widzę i rozumiem twój punkt widzenia, ale nie uogólniaj, proszę.

Odpowiedz
FuckTheHeaven
+6 / 20

Szkoda tylko, że w dzisiejszych czasach bycie "normalnym" (czyli jak dobrze rozumiem, nie odstającym od ogólno przyjętych norm) oznacza właśnie bycie matołem, chociażby dlatego, że jest nimi przeważająca część społeczeństwa. Jeśli nie jesteś słuchającym techno idiotą, który lansuje się różowymi koszulkami, to dla "społeczeństwa gimnazjalnego" zostajesz emo/ciotą/pedałem (niepotrzebne skreślić) i taka jest przykra prawda,o której raczej nikt ci nie powie w oczy, ale z miłą chęcią będą ci obrabiali tyłek za twoimi plecami. Oczywiście nie piszę tego personalnie do Ciebie, obrazuję tylko tok myślenia "normalnego" gimnazjalisty. Tak więc ogólnie rzecz ujmując ja osobiście wolę pozostać pojebem niż dostąpić zaszczytu bycia "normalnym" :P.

A Aventil
+6 / 14

FuckTheHeaven
tak się składa, że wiem, że tak jest. jednak głupotę tych właśnie "twardzieli" itp. mam głęboko gdzieś. nie gadam z nimi bo nie mam po co ani o czym, a do szkoły nie chodzę za karę, tylko dlatego, że chcę się czegoś nauczyć. a to, że mnie za plecami obgadują z powodu muzyki jakiej słucham (blues, grunge) i dobrych ocen to mnie szczerze mówiąc nie obchodzi. nie ja sobie marnuję życie

FuckTheHeaven
+2 / 8

A czy ja napisałem, że masz się kimkolwiek przejmować? Nie. Zastanowiło mnie tylko to, w jakim kontekście Aventil użył tutaj słowa "normalny". Jak podaje słownik języka polskiego bycie normalnym to "bycie zgodnym z normą", a raczej bycie osobą inteligentną i tolerancyjną nie jest w Polsce czymś powszechnym i ludzie nie powinni uznawać za obelgę tego, że ktoś im przyzna że od "normalności" odstają.

A Aventil
0 / 4

to już jest z Twojej strony lekkie malkontenctwo. nie chodzi tu o definicję słownikową. ale jeśli to mnie tacy ludzie uważają za innego, nie ma problemu. ja wiem swoje

FuckTheHeaven
+3 / 5

Niestety to przeważająca większość, do której właśnie oni należą kształtuje normalność :) to nie malkontenctwo, tylko realistyczne spojrzenie na rzeczywistość. Chyba że chodzi Tobie o to, że czepiam się tego jednego słówka... po prostu boli mnie to, że ludzie w pogoni za "byciem normalnym" bardzo często rezygnują z własnej osobowości dla świętego spokoju, dlatego tak bardzo nie lubię tego określenia.

A Aventil
0 / 2

nie zrozumiałeś. a dużej litery używa się w formach grzecznościowych, podczas pisania nieoficjalnego bezpośredniego jest to jedynie podkreślenie. nie trzeba, a nie mam powodu, by użyć właśnie dużej litery, bo po prostu nie darzę mojego rozmówcy szczególną estymą.

InuKimi
0 / 0

Dobrze powiedziane - ja też tak uważam.

bumczikibum
+6 / 20

"wygląd licealisty" - licealiści chyba nie upadli (jeszcze) aż tak nisko...

Odpowiedz
FuckTheHeaven
+2 / 6

...bo to co widzimy na zdjęciu to istny wrak człowieka, a licealiści jak wiadomo są we wszystkim najlepsi. Ironia jakby ktoś nie zauważył. Sam jestem licealistą, ale denerwuje mnie takie myślenie.

bumczikibum
-1 / 3

W democie była ironia i ją zauważyłam. W moim poście był sarkazm (i bynajmniej nie odnosił się do licealistów, jakbyś jeszcze nie zrozumiał). Wiem, różnica mała i obie rzeczy trudno wychwycić - wychwyciłeś ironię, a przegapiłeś sarkazm, sad but true.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 20:19

D Dami133
+2 / 10

a demot prawdopodobnie zrobiny przez osobe która nie miala kontaktu z większą ilością niż 2gimnazja... Bardziej by mi tu pasowala grupka gnojów z szlugami myślących że są kimś. pokazującym wszystkim kto rządzi i kto jest twardy bo szlug w lapie i co drugie slowo to " Ku*wa " To subkultura i obraza dla młodszych ;) Jakoś demotów nie robi się ze zdjęcia z lat 70 jak ludzie wygladali jak pajace ;) a my młodsi sie z tego śmiejemy bo nastały czasy żelu na głowie, łysiny, czy dziwnych fryzur. Większość Gimnazjów wygląda normalnie... takich jak ta na tym zdjęciu jest mniej niż 10% w kazdym gimnazjum ;)

i zapewniam że są mądrzejsi, niż wynik z ej średniej.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 15:36

Odpowiedz
J jimmypage5
+2 / 4

W moim 90 % . Ciesz sie ze masz normalne gimnazjum :)

nielubiebachorow
+2 / 16

Dzieci, wam się naprawdę wydaje, że jak jesteście w liceum, to już jesteście taaacy dojrzali, nie to, co te "dzieci" z gimnazjum? Moja siedemnastoletnia siostra cioteczna palnęła ostatnio, że "życie ją tego nauczyło". Myślałam, że wszyscy spadną z krzeseł ze śmiechu. Dorosła się odezwała.

Odpowiedz
B bartlomiej
+3 / 7

W sumie nie wiem, po co odpowiadam na Twój komentarz, bo sprawiasz wrażenie wszechwiedzącej i dość aroganckiej osoby. Chodzę do gimnazjum, wiem, ze jeszcze wiele do nauczenia przede mną, i ze pewnie życie nieraz mnie zweryfikuje, ale wydaje mi się, ze Twoja wypowiedz nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Myślę, ze kilku z nas życie nauczyło czegoś bardziej, niż licealistów/studentów/a nawet Was, wszechwiedzących dorosłych. Nie zamierzam się tu użalać nad sobą, czy cokolwiek w tym stylu, ale powiem Ci, ze ciężka choroba matki bardzo zmienia światopogląd i ogólnie rzecz biorąc myślenie. Uogólniacie, jaka to młodzież jest fatalna, widzicie w tej grupie społecznej tylko dresiarzy w dresach JP, emo idiotki/idiotów i puste laski, które się puszczają. Ja natomiast powiem, ze idioci się wszędzie znajda, nieważne, czy masz 13 czy 50 lat; )
Pozdrawiam.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 21:19

whisper
+6 / 18

To jest to. Gdy chodzę nieraz na lekcję do gimnazjum, to tak na prawdę nie wiem, czy czasem nie pomyliłem szkół. Same wytapetowane pustaczki i stado kinder dresów ;X

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 16:08

Odpowiedz
DupBulb
+7 / 15

Człowieku, to absolutnie nie jest prawda. Jeśli znasz ludzi w takim wieku, których głównymi celami życiowymi są: dziewczyna/chłopak, zaj*bisty komputer, koncerty, naj*banie się to na prawdę współczuje.
Czy masz 40 lat czy 15, czy nie masz nogi lub ręki. Nie ważne ile przeżyłeś - ważne ile z tego wynosisz. Są dzieciaki w takim wieku, które są naprawdę wartościowymi ludźmi.

Odpowiedz
B BachaTH
+4 / 6

Co jest złego w koncertach?

Glimpse
-2 / 6

w koncertach bywa coś złego... weź pod uwagę Dodę, Feel ;) znaczy jeśli zbiorowisko osób, które słuchają jakiegoś badziewia ze sceny można podciągnąć pod koncert ;)

nocnik
-3 / 3

dupbulb, widać ze jesteś młody i na silę chcesz uważać że coś przeżyłeś...przestań.

antykonformista
+3 / 9

najbardziej rozbraja mnie to, jak widzę takie panny, na oko 20 lat, z chłopcem za ręke, na oko 10 lat niższy od niej o głowę. co ONA w nim widzi? i dla kogo się tak postarza, skoro podobają się jej gówniarze, do tego niżsi, ubrani jak dzieci, z twarzy jak dzieci? to nie ma sensu...

Odpowiedz
B BachaTH
-3 / 9

A co Cię to obchodzi?

Yetiiii
+6 / 10

To co pisał Aventil to wszystko racja ;] Skończyłem juz gimnazjum, jestem w 2 klasie liceum, ale zdaję sobie sprawę, ze sporo jest ludzi mądrzejszych w niektórych gimnazjach niz w liceach, bynajmniej zalezy tez od warstw społecznych zapełniających szkoły. A wy "dorośli" pouczajcie dalej nas : dzieciaków(mam prawie 18 lat) i śmiejcie się z nas kiedy mówimy, ze nas zycie czegoś nauczyło(nawiązuje do wypowiedzi nielubiebachorow), ale wyobraźcie sobie, ze to co ktoś przezył nie zalezy od jego wieku...

Odpowiedz
Glimpse
+2 / 4

też tak w Twoim wieku mówiłem, a teraz wiem, że jednak to ci starsi mieli rację

K kawalekszkla
+1 / 5

i znowu 'ucznia Z PODSTAWÓWKI' wiecie, że właśnie część takich dzieciaków z pewnością jest mądrzejsza od części was? nienawidzę uogólniania jak to ktoś wyżej napisał.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 16:40

Odpowiedz
DwaiD
+7 / 9

Powiem tak... dziś u mnie w technikum (jestem klasa 3) były dni otwarte. Wpadły takie panny z gimnazjum, na oko no "brał bym". W sumie coś tam głupie uśmiechy, zachowanie... widać starszy, pewny siebie kolega wpadł w oko. Wszystko niby cacy, do momentu w którym nie zaczęły szczebiotać, gdy moja ulubiona nauczycielka prezentacje przedstawiała. Ja potrafiłem w ciszy słuchać, co mnie to już nie powinno interesować, a one? Bydło. Te dojrzałe panny, które co chwile rzucały szyderczymi uśmiechami, parskały pod nosem jak kotki, bardzo szybko uciszałem aparatem;D twarz w kołnierz lub za ręce i udają, że ich nie ma:D +

Odpowiedz
J jimmypage5
+4 / 6

Zgadzam sie z przekazem demota. [+]

Oczywiscie nie wszyscy z gimnazjum w glowie siano maja :) ale wiekszosc tak!

Odpowiedz
alaska95
+4 / 12

Głupio mi za gimnazjalistów którzy piszą coś o marginesie społecznym. To jak ktoś się ubiera to jego sprawa.

Znam ludzi, którzy wyglądają podobnie jak ta dziewczyna i są całkiem sympatyczni i można z nimi porozmawiać o
wszystkim są oczytani i maja wiele do powiedzenia! Nie którzy wyglądający "normalnie" są o wiele głupsi i mniej
inteligentni.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 19:51

Odpowiedz
nocnik
-1 / 3

Wygląd świadczy o człowieku, tego nie zmienisz, jeśli osoba ma na tyle oleju w głowie żeby można było ją uważać za mądrą to będzie dbała o swój wygląd, estetykę, nie chodzi o drogie ciuchy tylko żeby dziur nie było czy plam...też to że ktoś jak to napisałaś jest oczytany, można z nim porozmawiać czy ma wiele do powiedzenia (tu padłem ;]) to też nie musi świadczyć o poziomie umysłowym tak bardzo na plus ;) Ubiór świadczy o twojej nieformalnej przynależności do pewnej grupy społecznej której zasady godzisz się wyznawac...wiec...

J jimmypage5
0 / 2

Maja wiele do powiedzenia i sa oczytani... SWÓJ SWOJEGO ZNAJDZIE!!

alaska95
-1 / 1

sorki ale ja nie zaliczam się do ŻADNEJ subkultury ale poprostu nie pogardzam ludzi. Każdy człowiek zasłużył na szacunek. nawet ci któży są EMO

K khan
+2 / 2

To się nazywa pedofilia, wiesz?

meduza1809
+5 / 9

To ja się boję tam iść - teraz jest w 6kl. podstawówki no i chyba jasne, że idę do gimnazjum. Ale najgorsze jest to, że już nawet teraz w szkole niektórzy moi rówieśnicy ubierają się w stylu emo myśląc, że będą "fajni".
No, a co do demota - oczywiście wielki +

Odpowiedz
L LirycznyWandalYo
+1 / 5

Mnie to bardzo martwi. Chodź jestem stosunkowo młody to widzę różnice miedzy moimi czasami a tymi co dzieje się teraz.

Odpowiedz
cherryblack
+4 / 8

szczególnie ten rodzaj pisma, " ajj! to jest shuuper!" coś w tym stylu... nie cierpię tego rodzaju pokemonów.

Odpowiedz
R redrain3
+3 / 9

Jestem rozczarowana myśleniem tak bardzo płytkim. jest wiele stereotypów, które niekoniecznie są odbiciem realiów.
W tym momencie zachowałeś/aś się identycznie jak większość, jak to mówicie "pustaków". Są dziewczyny i chłopacy, którzy przesadzają, a nawet bardzo przesadzają, ale to nie oznacza, że wszystkich gimnazjalistów można uogólnić.

Odpowiedz
B BadMedicine
-4 / 6

Według mnie to uogólnianie że wszystkie dziewczyny w gimnazjum są emo, jedyne co mają do zaoferowania to, to jakie niby są ładne jest nie wporządku w stosunku do reszty uczniów. Ja obecnie jestem teraz w 3 gimnazjum (16 lat) i uważam, że jestem inteligentna (na potwierdzenie jestem laureatem wojewódzkiej olimpiady biologicznej), nie maluje się, nie jestem emo, ani w ogóle nie należe do żadenej innej subkultury, słucham według mnie może trochę nie innej muzyki niż reszta bo uwielbiam glam metal. I w mojej szkole są osoby, które są naprawdę fajne i da się z nimi pogadać. Uważam, także że to czy był stary system nauczania (9 klas podstawówki) czy jest obecne gimnazjum wiele by nie zmieniło bo chodzi przedewszystkim o podejście młodzieży do sobie i swojego wieku.

Odpowiedz
A an69t
+6 / 6

Osiągnięcia w szkole nie świadczą o inteligencji. Jeżeli mam długie włosy i ubieram się nie modnie, to też świadczy o tym, że jestem inteligentny?

To, co się dzieje teraz, to po prostu wina mediów itp. Ponieważ, to te struktury "szkolą" poprzez program telewizyjny nastolatków jak mają wyglądać + do tego głupie amerykańskie filmy i polska muzyka, macie to co jest teraz.

Jestem uczniem gimnazjum i widzę, co się teraz dzieje, ale no cóż to, nie mój problem.

B BadMedicine
-2 / 4

A gdzie ja powiedziałam że jeżeli ktoś ma długie włosy lub niemodnie się ubiera to jest inteligentny. I co Twoim zdaniem świadczy o inteligencji? A co do telewizji i filów to każdy ma swój rozum i wolną wole, słucha takiej muzyki i ogląda takie filmy jakie mu się podobają.

A an69t
0 / 2

Widzisz mi chodziło, o to że oceny w szkole, ubiór itp. nie świadczą o inteligencji, a Ty tego nie zrozumiałaś, przykre.

O inteligencji świadczy to, że ktoś potrafi zrobić coś z swoim życiem i rozumie wypowiedzi innych i potrafi przyjąć porażkę.

Każdy ma swój rozum mówisz? Telewizja działa na podświadomość i taki człowieczek XXI wieku nie ma własnej woli, bo nie odczuwa tego co jest narzucane w podświadomość i myśli, że to jest jego wybór a jednak nie.

Następnym razem nie porównuj osiągnięć w szkole, do inteligencji, bo ja również mógłbym się pochwalić osiągnięciem w danej dziedzinie, ale czy to by świadczyło o mojej inteligencji? Każdy może się nauczyć programu, ale nie każdy nauczy się żyć po swojemu, nie biorąc przykładów od innych.

W Wydrrra
+2 / 12

NIENAWIDZĘ wsadzania wszystkich do jednego worka. I tyle w tym temacie. Minusuję.

Odpowiedz
J jimmypage5
+1 / 5

to jest przyklad a nie wsadzanie do jednego worka. Ale widac o kim jest ten demot bo sie cos buntują :)

Odpowiedz
kada117
+1 / 5

ja pier***e ale masakra... gdybym tak wygladala to bym na ulice nie wychodzila.
Nie chce obrazac takich osob ale coz taka moda...trzeba byc tolerancyjnym... moim zdaniem juz dziewczyny z 6 klas podstawówki tak wygladaja..;/
co do durnej miny... to jej za jakis czas tak zostanie XD

Odpowiedz
Snooker
-5 / 9

Zdecydowany minus. Ja jako gimnazjalista w swojej szkole zauważam większość normalnych ludzi. Oczywiście głośniej jest o tych mniej normalnych, a co za tym idzie - przez takich, dużo ludzi widzi w gimnazjalistach: picie, palenie, wulgaryzm, JP i inne negatywy. Stereotypom mówię NIE, NIE i NIE.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 19:17

Odpowiedz
S sysy
+5 / 7

nie znasz życia jeszcze ;). Chłopcy wolą raczej ładne i łatwe zdobycze... raczej nie zależy im na prowadzeniu filozoficznych dysput, tylko na czymś innym. ;]

A an69t
+4 / 4

To się nazywa moda. Masz modną dziewczynę jesteś fajny, tak działa mózg nie których nastolatków, którzy mnie otaczają. :)

Adeline
+2 / 2

ona pewnie myśli, że jest "FffFaAaajjJnnAaaAa".

Odpowiedz
N Napoleonbo
-1 / 3

Może nie uogólniajmy. Nie każda.... Więc trochę więcej uwagi przy dodawaniu tego typu demotywatorów. Pozdrawiam.

Odpowiedz
K kostek5678
-2 / 4

Zgadzam się z "mirabile" gimnazjalista nie jest w każdym przypadku bahorem który dorasta... niektórzy dwudziesto latkowie powinni by sie uczyć od nas dorosłości...
Ja osobiście za dużo już przeżyłem jak na swój wiek i nie śpieszy mi się do 18-nastki.

Odpowiedz
nocnik
-1 / 3

Bahorem może nie...przynajmniej nie każdy;] ale o tym dorastaniu to 100% prawdy i już się nie rzucaj w tym wieku do 20 latków bo tylko się ośmieszysz.

J jaga03
-1 / 1

Niektórym się to nie spodoba ale mi jak najbardziej tak! Taka jest po prostu prawda. Niestety..

Odpowiedz
N Noumi
-2 / 4

Wygląd licealistki ? :D Nie wiedziałem że licealistki są aż takie płaskie !

Odpowiedz
M mareccki44
-2 / 2

Nie wsadzajcie wszystkich gimnazjalistów do jednego worka!
Nie sądźcie wszystkich, ale jednostki.

Lecz plus , bo to demotywuje.

Odpowiedz
K Krysztalowa
-3 / 7

Jeżeli gimnazjaliści w twoim mieście są tacy - gratuluję. Chyba nie znasz realiów.

Odpowiedz
M mareccki44
0 / 2

Noumi: zdziwiłbyś się ile dorosłych kobiet ma mniejsze biusty, widać mało jeszcze widziałeś.

Odpowiedz
C Candidus
-5 / 7

Takie laski z gimnazjum są najlepsze. Bardzo łatwo je wyruchać :)

Odpowiedz
D Deadwish
+3 / 3

W większości gimnazjów niestety tak jest... ale nie we wszystkich. W moim starym dalej panuje "rygor wojskowy" i surowy zakaz takiego "tapetowania" się jak i również mi. kolczykowania, farbowania włosów i tym podobnych. Niestety poziom intelektualny leży i to bardzo. Nie mówię że ja jestem święty a z gimnazjum z tego co pamiętam wyszedłem z średnią 3.6 (oceny nie są miarą inteligęcji. A dobrej/słabej pamięci bądź ściąg)jednakże technikum mnie naprostowało. Te "dzieci" które uważają się za "dorosłych" daleko nie zajdą... nawet jak dostaną się do dobrej szkoły to się w niej nie utrzymają u mnie w klasie była masa takich ludzi (bez dziewczyn bo nie mamy po dziś dzień :

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 23:16

Odpowiedz
K kocica22
-2 / 4

Moim zdaniem to jej wygląd odzwierciedla rzeczywistośĆ... Przecież podobnie jak ona wygląda teraz 50% gimnazjalistek... Nie chcą sie wydoraślać, ale raczej chcą sie jak najbardziej podobać... Jeśli tapeta i tapir to wydoraślanie, to czemu wyglada tak , tak wiele dziewczyn... Jak dla mnie to normalne... Każdy może wyglądać jak chce, po coś są te wszystkie kredki, szminki, błyszczyki, cienie i pudry... Na pudrze nie pisze; wyprodukowano dla pełnoletnich...Chce to sie maluje i to napewno nie świadczy o jej inteligencji...

Odpowiedz
K Krysztalowa
0 / 2

Jeżeli z nim przesadza lub używa w nieodpowiednim wieku to świadczy.
Wyobrażasz sobie wytapetowaną szóstoklasistkę?

M MadzX90
-1 / 1

przykre trochę...że to niestety prawda..dość często ;

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 9 April 2010 2010 23:31

Odpowiedz
K korek93
-4 / 6

demot:Gimnazjum:Średnia wyglądu licealisty i toku myślenia przedszkolaka

Odpowiedz
D drahmaster
+3 / 3

Najgorzej jak się spotka taką na mieście, niby wszystko ok, ale jak się bliżej pozna to już coś w jej zachowaniu niepokoi,a jak się spyta ile ma lat to można ze skarpetek wyskoczyć.

Odpowiedz
Sakuratsu
+1 / 3

Cóż,masz u mnie plusa. Demotywuje i to bardzo. Przyznam, że sama chodzę jeszcze do gimnazjum i szkoda patrzeć na panienki próbujące naśladować starsze roczniki, co o dziwo facetom się podoba. Może nie wszystkim, ale większości. Niech świat idzie przed siebie dalej..

Odpowiedz
M mateusz2605
+6 / 8

Najlepiej zlikwidować gimnazja i powrócić do 8mio klasowej podstawówki.

Odpowiedz
Hellonora
+6 / 6

I myślisz, że jak powróci 8-mio klasowa podstawówka to coś zmieni?
Nie zgadzam się do końca z tym demotywatorem. Bo to obraża wszystkich gimnazjalistów a wybaczcie, nie każdy taki jest. Ja jestem gimnazjalistką i mi to ubliża. A to, że większość panienek woli pokazywać swoje tyłki dla chłopaków niż się uczyć to już nie mój problem.

Odpowiedz
nocnik
-3 / 3

Myślę ze powrót 8 klasowych podstawówek by zmienił bardzo wiele.

J jimmypage5
0 / 0

Powrócenie do dawnego stanu rzeczy niestety napewno by pomogło ( 8 klas). A wiecie czemu? Takiemu typkowi który ukończył podstawówke idacemu do gimnazuj uderza woda sodowa do glowy! Mysli ze jest bóg wie kim! a z każdą nastepna klasa gimnazjum to SCHORZENIE poglebia sie coraz bardziej. Tak sie rodza kinder dresy , tapety i inne antyintelekty

R Rizzer
0 / 4

Tak ten demot ujawnia przykre prawdy z życia bo tak jest.
Osoby które są w gimnazjum ubierają się jak modelki nie wiadomo, myślą że są dorośli, palą fajki, piją alko, nie mówmy o idiotach którzy palą maryche bo oni mają wypalony mózg. Wiek taki i tok myślenia dziecka poprostu gim to jeszcze dzieci które nie są dojrzałe i nie ma się co nad tym użalać...
Demot +

Odpowiedz
J Judash666
-2 / 2

Pozwól że Cię zacytuje Rizzer-" nie mówmy o idiotach którzy palą maryche bo oni mają wypalony mózg" a czy wiesz, że ta marycha jak ją nazwałeś w porównaniu z papierosami, alkocholem i innymi tego typu używkami, dużo, dużo mniej szkodzi zdrowiu??? Jak cos już piszesz, staraj się robić to z głowa, kulturą osobista i wykorzystuj zasady poprawnej składni, interpunkcji i ortografi języka polskiego.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 April 2010 2010 11:45

Odpowiedz
D Dawer17l
0 / 2

Judash666 ortografii piszę się przez 2 i ,-matołku ;p

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 April 2010 2010 2:24

K Krysztalowa
-1 / 3

Tak, dużo mniej szkodzi zdrowiu i powoduje, że w moim mieście ludzie pod jej wpływem włamują się z siekierami do sąsiadów. Congratulations.

W Wacus
-2 / 2

Sam jestem gimnazjalistą i muszę się z tym niestety zgodzić (choć nie w każdym przypadku się to sprawdza)...

Odpowiedz
M Maared
0 / 2

Wszystko fajnie,ale to moja siostra i ona jest w liceum :PP

Odpowiedz
S serek192
+2 / 2

Nie wszyscy gimnazjaliści są tacy. Owszem większość, ale nie wszyscy, nie ładuj wszystkich do jednego wora. Daje słabe, bo to głupi stereotyp.

Odpowiedz
Hitsu
+2 / 2

Nie wiem do jakich gimnazjów chodziliście...

Odpowiedz
T Turkusowa
+1 / 1

Szufladkujecie ludzi że aż strach czytac. Czyli co jak ktos jest w 3 gim to jest machinalnie glupi i tępy a jak juz pojdzie do 1 kl liceum to nagle dostaje olsnienia i juz jest "cacy"? Ale zawsze tak bylo jest i pewnie bedzie ze jak ktos jest w gimnazjum to za dzieci uwaza podztawowke, jak jest w liceum to dzieciuchami sa gimnazjaliscie, dla studenta takimi beda licealisci i tak dalej i tak dalej ale ciekawa jestem czy jak wy byliscie np w wieku gimnazjalnym to nie uwazaliscie sie za doroslych? Nie mozna tak oceniac ludzi wrzucac do jednego wora bo to nie fair a kto tego jeszcze sie nie nauczyl to niech sie lepiej zastanowi czy sam juz na pewno psychicznie dorosl, bo ukonczenie liceum czy studiow nie swiadczy o dojrzalosci

Odpowiedz
J jimmypage5
0 / 0

Wiekszosc kinder dresow nie dostaje sie do liceum. Idzie do OHP, zawodowek , technikum lub konczy szkole bo sa delikwenci co 18 maja w gimnazjum. Teraz juz wiesz czemu w Lo sa normalni ludzie?

F FirmaJP
-2 / 4

Mi się wydaje ze ona wcale taka płaska nie jest... tylko jest pochylona i jej sie ta bluzka "zlewa" jak sie dobrze wpatrzycie to zobaczycie

Odpowiedz
people8always8leave
-1 / 1

Tak tak tak! Świetny, ubóstwiam Cię kimkolwiek jesteś. :D I to nie dlatego że uważam się za lepszą bo jestem starsza. Zachowywałam się jak idiotka w gimnazjum i cieszę się że teraz jest inaczej.

Odpowiedz
haskee
-1 / 1

Do Autora tego demotywatora: zakładam że kiedyś też byłeś w gimnazjum, bądź w klasie jemu odpowiadającej. Autodemotywacja.

Odpowiedz
haskee
-1 / 1

"niehfalem" - nie wiem czemu ale skojarzyło mi się to z jakimś zespołem deathmetalowym. Dziwne.

W wodzu11
0 / 0

Bardziej z mitologia skandynawska i Nifelheim :P

milucha
0 / 0

Gratuluję autorowi! Tak bardzo trafiony opis!
Demotywuje wszystkich gimnazjalistów :]
"haskee" - zapewne autor był w gimnazjum i dlatego stworzył tego demonta!

Odpowiedz
ktosik05
0 / 0

demot jest trafny, ale do końca to się z nim nie zgodzę, bo naprawdę nie każdy gimnazjalista ma nie po kolei w głowie. Każdy człowiek jest inny. Owszem bardzo dużo gimnazjalistów zachowuje się jak opisano w tym democie ale wierzcie-zdarzają się jeszcze wyjątki!

Odpowiedz
M mlody2171
-5 / 5

demot: pokoż cipe: pokoż cipe

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 10:00

Odpowiedz
J jimmypage5
+1 / 1

Powrócenie do dawnego stanu rzeczy niestety napewno by pomogło ( 8 klas). A wiecie czemu? Takiemu typkowi który ukończył podstawówke idacemu do gimnazuj uderza woda sodowa do glowy! Mysli ze jest bóg wie kim! a z każdą nastepna klasa gimnazjum to SCHORZENIE poglebia sie coraz bardziej. Tak sie rodza kinder dresy , tapety i inne antyintelekty.

Odpowiedz
S Solcio
+1 / 1

To z tymi gimnazjalistami, chodzi o to ze im pokolenie mlodsze rocznikowo, tym wiekszy idiotyzm sie w nim szerzy... mowimy to spogladajac na to jacy byli wszyscy bedac w tym wieku;] Za moich czasow gimnazjalnych, a nie bylo to tak dawno dziewczyny sie przewaznie zaczynaly malowac w 3 gim, badz drobnie minimalnie wczesniej, chlop z jakakolwiek tapeta bylby z miejsca pospolicie wysmiewany kazdego dnia, az by skonczyl ;]

Odpowiedz
G gonia13912
0 / 0

do:jestemmaniakiem:
Te dziewczyny wcale nie sa modnie ubrane ani nawet nie wyglądają modnie!!!
popacz na różne czasopisma .W nich modelki nie wyglądaja tak jak one :)a że świat się zmienia to nie znaczy że one maja prawo zanieczyszczać środowisko młodzieży!Ja dopiero będę szła do gimnazjum i nigdy nie dam się tak oszmacić jak one .Bo naturalność żądzi! Ale wy wolelibyście żeby jeszcze chłopcy nakładali sobie kilo tapety na twarz i do zdjeci robili dziubki.!!!!!

Odpowiedz