Właśnie, że nie trafny podpis. Czy zna ktoś z was jakiegoś Niemca? Byłem kilka razy w Berlinie i Niemcy są jedni z sympatyczniejszych ludzi jakich znam. Tam na każdym przejściu dla pieszych od razu zatrzyma się auto, a w Polsce trzeba czekać godzinami. Jak byłem mały ( miałem wtedy (około 12 lat) próbowałem wyjąć 2 euro z wózka w sklepie, ale coś się zacięło i jeden Niemiec podszedł do mnie i mi wyciągną i przekazał je mi. Wiec skończmy już oceniać naród po jednym rodaku. Każdy obywatel zarówno Nimiec jak i Polski zasługuje na dobre traktowanie. Wiadomo w każdym stadzie znajdzie się czarna owca, ale nie bądźmy rasistami, którzy nie lubią ludzi za ich narodowość. To prawda, ze Niemcy zabijali podczas II Wojny Światowej, ale wybaczmy sobie. Wiem, że nie możemy o tym zapomnieć, ale wybaczmy.
@Patres rasista i nacjonalista to nie jest to samo ;). podpis świetny i + dla Podolskiego bo zachował się jak prawdziwy Polak. krytykować to każdy potrafi a jak przyjdzie co do czego to mało kto wykazuje się własną postawą.
a gdyby mógł jeszcze raz wybrać to kto wie gdzie by grał. PZPN go kiedyś olał więc przystał na to co było. akurat jego nie ma co za to rozliczać
Witam. Jestem polakiem. Moja rodzina, niemiecka, mieszkająca przed wojną w niemieckiej części śląska. Sam mam obywatelstwo niemieckie, i szczerze powiedziawszy nie widze problemy, żeby polak był bratem dla niemca. To, że szwabskie grube ryby są przeciwnikami polski, to nie znaczy że wszyscy tacy są. Wodzowie a obywatele to są dwie zupełnie inne sprawy i nie należy tego mylic.
I bzdura. Powiedz to komuś kogo rodzina wywodzi się z Prus - czy to królewskich, czy książęcych - musi mieć w rodzinie Niemca pruskiego / Sasa / Brandenburczyka.
Zgadzam się z Tobą, super gest. A i tak kretyni pod newsami o jego żałobie pisali, żeby nie udawał, że mu żal bo do szwabów wyjechał, etc. Wrrr... co za bydło! Podolski na każdym kroku pokazuje, z którym krajem jest najsilniej związany. To, że go u nas nie chcieli to nie jego wina. Mimo, że jemu to wyszło na dobre bo u nas by pewnie teraz w 3. lidze piłkę kopnąć próbował.
Byłeś w Niemczech? Znasz ich mentalność? Rozmawiałeś z jakimś? Nie? Weź się nie wypowiadaj. Równie dobrze "szwaby" czy inni (by nie obrażać nikogo) powiedzą to samo o polakach. I co fajnie Ci? Weź się człowieku zastanów nad sensem tego zdania. Ludzie tu nie są winni - winni są ich głowy czyli dowódcy (Hitler i Stalin) :P Tyle w temacie. Dziękuje.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 23:30
Nienawidzisz ponieważ wszyscy nienawidzą? I głośno wypowiadają swoje poglądy, a ty idziesz za tą większością i jest was coraz więcej. Pewnie tak samo z Ś.P. Prezydentem Lechem Kaczyńskim śmiałeś się z niego w najlepsze ze wszystkimi oglądając filmy na Youtube, a teraz spuszczasz łeb i mogę się założyć, że dużo jest takich osób. Benedykt XVI też jest niemcem, czy nie nawidzisz go za to, że jest Niemcem? Jak Polacy zmieniają obywatelstwo na Polskę to ch im w de. A jak do Anglii to już ok. Nienawidzę Stereotypów !!!
Ja tez, jak jeszcze raz uslysze, ze to nie jego wina to mnie krew zaleje...
A co, kazal mu ktos tam grac??
Tak pokazuje jakim jest polakiem a nie opieral sie bardzo jak dostal z niemiec propozycje.
Nie gadajcie glupot, ze polacy sie nim nie interesowali, jak sie kocha jakis kraj to sie czeka na powolanie...
TYLE W TEMACIE
Ona nie przeszkadzala w meczu. Zwyczajnie- symboliczny gest Polaka (!) nie spodobal sie Niemcom, w gardlach im stanal jak osc. Ciekawa jestem czy "jak zgineli niemieccy zolnieze w Afganistanie" to niemiecka czesc druzyny zalozyla opaski :P Ludzka zawisc.
Po prostu żal im dupe sciskał, że jak zgineli niemcy to nie założył czarnej opaski. Chyba nigdy nie zrozumieją, że obywatelstwo może i ma niemieckie, ale jego naród to Polska.
nic wam nie robią wielkiego ci Niemcy, ale zawsze kogoś wyzywać trzeba. Owszem, może w tej sytuacji WŁADZE KLUBY, nie postąpiły zbyt dobrze, ale bywa. Biedne polaczki, zawsze skamleć musicie. Zamiast się kłócić, wyzywać dookoła ludzi i tak bardzo pokazywać jak macie zaniżoną samoocenę, to weźcie się za siebie i pokażcie coś z czego możemy być dumni. Dlaczego tak nie lubicie Niemców? Za II WŚ? Wiecie chociaż w jakiś latach się odbywała? Wypracujcie własny światopogląd, a nie kopiujcie od innych.
Strasznie mnie dziwi, że wypowiedź donzoko ma tyle minusów... Widzę, że prawda wielu boli (a propos zakompleksienia współczesnej młodzieży)... Niemcy są mili i na dodatek bardzo uczciwi, czego o wielu polakach powiedzieć nie można. A za czyny Hitlera większości jest naprawdę wstyd.
Podolskiego zawsze szanowałem. To nie pierwszy jego gest, po którym widać, że pamięta o miejscu, gdzie się urodził. Niestety Klose to już zupełnie inna bajka...
Chociażby ostatnie wydarzenia pokazują wyraźnie, z której strony mamy większe szanse na niezakłamaną przyjaźń - czy od Niemców czy od Rosjan. Kto jeszcze ma jakieś złudzenia, co do braku rewizjonistycznych nastrojów u sąsiadów zza Odry polecam tę encyklopedię: http://www.encyclopaedia-germanica.org/ i wpisanie słowa "Polen" w wyszukiwarkę. Włos się jeży na głowie... Niemcy NIGDY nie zrezygnują z Prus Wschodnich, Szczecina, Dolnego Śląśka.
- konstytucja niemiecka (pkt 116) podaje granice Niemiec z 1937 r.;
- w miejscach publicznych (np. w niemieckich urzędach miejskich) znajdują się mapy Niemiec z granicami z 1937 r.;
- w szkołach niemieckich używane są podręczniki z mapami Niemiec z 1937 r.
@miodek666--- Yyy nie? Niemcy wyrządzili Polsce i Europie dużo krzywdy, co to za tłumaczenie, że to wina władz - Hitlera. Gdyby niemcy byli inni niż ich PAN, to by się mu przeciwstawili.
Nie wspominając o tym jak bardzo są 'pokrzywdzeni' Niemcy przesiedleni z zachodniej Polski ;> Ta cała ich kanclerz niedługo zacznie nam wypominać ile to stracili pieniędzy w II wojnie na naboje którymi strzelano do Polaków ;> O tak w kwestii Niemców jestem raczej nacjonalistką, bo oni będą uważali się od nas za lepszych, chociaż zapewne są wyjątki i nie chcę źle mówić o Niemcach, którzy nie myślą o nas jako o tych gorszych. Dla Łukasz Podolskiego brawa :)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 14 April 2010 2010 13:03
szczerze? wcale mu sie nie dziwie ze gra w niemczech. Po pierwsze: tak jak juz wspomnialas "$$" w polsce by musial dorabiac na starosc na ochronie w tesco,bo z emerytury na chleb by mu nie starczylo.Po drugie: tam sie rozwija, tu by gral z drewniakami ktorzy po czole sie kopią i nie moglby sie tak wykazac jak moze sie wykazac w druzynie niemieckiej, proste jak budowa cepa..
Nie byłoby VW audi etc, dobrych gitar i wzmacniaczy, solidnej niemieckiej roboty, octoberfestu, naszego poglądu "Polska zbawcą świata", II wojny światowej, a tak na serio to niewiele by było bo to bardzo wartościowy kraj i ciekawy naród. Hmmm myślę, że z nimi jest całkiem fajnie:) A my Polacy zamiast wziąć się do pracy wolimy psioczyć i uważać jakimi to oni hu*ami nie są, zamiast pokazać im naszą potęge poprzez pojedanie, pracę etc
Widać u niego typowy polski, ułański charakter :) Oczywiście wolałbym, żeby nie doszło do katastrofy, ale tutaj dostrzegam już trzeci plus zaistniałem sytuacji: Nie tylko świat dowiedział się o Katyniu, nie tylko okazało się, że wbrew opinii w Polsce mamy wielu przyjaciół na świecie - ale również są na tym świecie rozsiani Polacy, którzy patriotyzm mają we krwi. A co do niektórych komentujących: Nie wrzucajcie do worka 80 mln ludzi - większość z nich jest dużo bardziej uprzejma i tolerancyjna od 3/4 Polaków. A to że ludzie bez uczuć czy honoru zdarzają się w każdym narodzie, to możemy zauważyć chociażby po swoim...
Jezu, przez pomyłkę zaminusowałem :/ Kiedyś musiał być ten pierwszy raz :/
Od siebie dodam, że skur****nem można być będąc Niemcem, Polakiem, Anglikiem, Japończykiem, Włochem, Hiszpanem, Amerykaninem itd.
Nie generalizujmy...
Ale fakt - zagranie władz klubu było chamskie.
nie lubię uogólniania, że Niemcy są tacy, a tacy. owszem, jest wielu zj*banych, ale idiotów znajdziecie wszędzie. znam też wielu, którzy są fajni. kwestia wychowania. tutaj władze Koeln się wykazały chamstwem wobec Podolskiego i kompletną ignorancją tego, że on jednak może czuć się zarówno Polakiem, jak Niemcem.
Chyba najwiekszy idiota na demotywatory.pl.
Stary wez daj se spokoj. Moze powiessz nam czemu nie lubisz niemcow i czemu ich nie szanujesz. Pewnie nigdy nie rozmawiales z Niemcem. Znasz jakiegos niemca zeby go ocenic? Ja mieszkalem 7 lat w niemczech ale moi rodzice to polacy. Juz od 7 lat mieszkam w Polsce. Powiem wam tyle: Niemcy uważają polakow za narod ktory nic nie potrafi. Dlatego Polacy robia to samo. Prawda jest taka ze polacy sa 5 razy bardziej pracowici itd. Niemcy po porstu maja za duzo kasy i ich już je*ie w głowach.
Nie rozumiem ludzi ktorzy wyzywaja narod ktorego nie znaja zupelnie. Nie rozumiem tez ludzi ktorzy takie gowno ( mam tu ma nmysli obelgi bez podstaw) popierają. Łapcie minusa. Naprawde godne podziwu stary. Co do Podolskiego. Piękny gest ;>
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 19:22
Utrafiłeś w sedno sprawy. Gratuluję! Nie wiem, czemu w Polakach tyle nienawiści. Jasne, lepiej wrzucać na wszystko. Ale nikt nie pomyśli, jak o nas mówią w innych krajach, chociaż są to tak samo mylne osądy
"jak zginęli niemieccy żołnierze w afganistanie to nie było żałoby" - ja bym dał takiemu ch*owi porównywać śmierć kilku żołnierzy na wojnie do śmierci kilkudziesięciu najważniejszych Polaków w katastrofie w czasie pokoju...
to nie była zwykła śmierć prezydenta. a w ogóle demoty powinny być zamknięte do końca żałoby; ten demot ze stalinem i drzewem jest ohydny, kto go w ogóle wrzucił?
A najlepsze w tym wszystkim jest to,ze władzu jego klubu nie miały nic przeciwko temu i Lukas zagrał cały mecz w tej opasce i H*ja mu zrobili.niech zyje nasze wspaniałe "dziennikarstwo".Niech napisza jeszcze ze Dudkowi real nie pozwolił na minute ciszy,chociaz sami to zaproponowali.Lukas,nasza masz krew i za ten gest zawsze bedziemy Cie szanowac.Dziekujemy
Nawet jak próbujemy się nie kłócić to i tak zawsze musi się coś takiego wydarzyć, co jeszcze bardziej negatywnie nastawia. Sorry ale w Afganistanie ginie wiele ludzi różnych narodowości, a tu jest katastrofa na skalę światową, gdzie zginęło wiele ważnych osobistości w tym prezydent i prezydentowa.
Niemcy juz niedlugo jako nacja przestana istniec.kraj opanowany przez Turkow i arabow.rozmnazaja sie 3 razy szybciej od germanow.tak odchodza stare cywilizacje,wczesniej grecy,rzymianianie,goci. pa pa
widzicie... czlowiek nie potrafi odpuszczac i to nie tyczy sie tylko niemcow ale calego swiata.
przeciez mogl mu pozwolic zagrac z opaska ,pojsc mu na reke. ale nie kurcze zawsze kazdy musi stawiac zawsze na swoje -.-
A tak sie gada że strasznie Niemcy złozyli polakom kondolencje,że oni tacy dobrzy i wspaniali teraz,że Ś.P. Lech Kaczyński był ich przyjacielem i wgl..a jak przychodzi co do czego to nawet rodowitemu Polakowi nie pozwolą mieć żałoby i solidaryzować sie z ojczyzną.!
a za demota +
Podpis wg. mnie nie pasuje... A co do Podolskiego, pełny szacunek dla niego. Ludzie oceniają go źle, bo gra w reprezentacji Niemiec... a on sam chciał grać dla Polski, ale PZPN go nie przyjął... Może nie umie najlepiej mówić po Polsku, ale się stara, co jest bardzo pozytywne. Gdy strzelał gole przeciwko Polsce jako jedyny gracz z drużyny nie cieszył się z tego. Z dumą mówi o swoich polskich korzeniach, w przeciwieństwie do Klosego, który otwarcie stwierdził, że jest Niemcem...
Totalnie nie rozumiem, dlaczego władze klubu miałyby mu zabronić założenia czarnej opaski? :(
"a on sam chciał grać dla Polski, ale PZPN go nie przyjął"
hahahah, jakby chcial to by czekal na powolanie idioto a nie przy pierwszej okazji gral dla niemiec
Podolski w przeciwieństwie do Klose nie wstydzi się swojego pochodzenia i widać to na każdym kroku ten facet ma moje pełne uznanie. A mogę sobie dać rękę uciąć, że chociaż gra i przebywa w Niemczech to jest polska znaczy dla niego więcej niż dla nie jednego polaka. + Dla podolskiego oraz + dma Motywatora.
I Podolski dobrze zrobił. No i co że gra dla Niemieckiej Reprezentacji ? Ale widać że jest polakiem, a nie jak Klose.
Brawo Lukas Brawo.
A co do opisu to trafny. !!! +
Jak świat światem Polak nie będzie Niemcowi bratem.[2]
ja mam w rodzinę w Niemczech, tych zachodnich, i doskonale wiem, jakie Niemcy mają pojęcie i opinie o Polakach. niepochlebne, jak najbardziej
Ponadto zastanawiające jest, dlaczego władze niemieckie nie ogłosiły żałoby narodowej podczas gdy większość państw graniczących z Polską to zrobiła. faszystowskie Niemcy niezmienne od lat.
Ja słowem "SZWABY" określam Niemców, którzy mają poglądy nazistowskie. Osobiście znam wielu rodowitych niemców i każdy jest bardzo życzliwy dla polaków. Większość z nich tak na prawdę wstydzi się swojej historii i potrafią się do niej przyznać. Mam do nich szacunek jak do każdego innego człowieka. A co do Podolskiego, miałem okazje z nim zamienić słowo na turnieju w Opalenicy i muszę powiedzieć, że całkiem w porządku facet z niego.
Wy to jesteście głupi. Niemcy są jednym z bardziej tolerancyjnych narodów. :/
Byliście tam kiedyś? gadaliście z Nimi? znacie Ich?
Ja bylem w Berlinie.. Szukałem ojca, bo akurat w tłoku go zgubiłem, to jakiś Niemiec powiedział mi, ze ktos szuka blondyna z dlugimi wlosami i pokazal mi gdzie. Tam naprawdę, zawsze ktos sie zatrzyma na przejsciu. I tolerancja jesli chodzi o orientacje jest duza. Stojac na przystanku metra widzialem gejow, lesbijki i hetero... i jakos nie bylo tam wrogosci!
ale w Polsce oczywiscie 90% spoleczenstwa nie lubi gejow, czarnych, zoltych i czerwonych. walnijcie sie w glowe i pomyslcie nad soba.
Właśnie z tą tolerancją chyba przesadzali przed drugą wojną... Dzisiaj też jakby coraz bardziej tolerują neonazistów i roszczenia wobec Polski. No i przypominam też, że znów próbują nas dymać do spóły z ruskimi - patrz Nord Stream.
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 15 April 2010 2010 22:15
bardzo trafny podpis
OdpowiedzPodolski > klose, ale i tak nie lubię go za to, że gra dla reprezentacji niemiec.
Właśnie, że nie trafny podpis. Czy zna ktoś z was jakiegoś Niemca? Byłem kilka razy w Berlinie i Niemcy są jedni z sympatyczniejszych ludzi jakich znam. Tam na każdym przejściu dla pieszych od razu zatrzyma się auto, a w Polsce trzeba czekać godzinami. Jak byłem mały ( miałem wtedy (około 12 lat) próbowałem wyjąć 2 euro z wózka w sklepie, ale coś się zacięło i jeden Niemiec podszedł do mnie i mi wyciągną i przekazał je mi. Wiec skończmy już oceniać naród po jednym rodaku. Każdy obywatel zarówno Nimiec jak i Polski zasługuje na dobre traktowanie. Wiadomo w każdym stadzie znajdzie się czarna owca, ale nie bądźmy rasistami, którzy nie lubią ludzi za ich narodowość. To prawda, ze Niemcy zabijali podczas II Wojny Światowej, ale wybaczmy sobie. Wiem, że nie możemy o tym zapomnieć, ale wybaczmy.
się znacie na Niemcach jak północni koreańczycy na kapitalizmie...
@Patres rasista i nacjonalista to nie jest to samo ;). podpis świetny i + dla Podolskiego bo zachował się jak prawdziwy Polak. krytykować to każdy potrafi a jak przyjdzie co do czego to mało kto wykazuje się własną postawą.
a gdyby mógł jeszcze raz wybrać to kto wie gdzie by grał. PZPN go kiedyś olał więc przystał na to co było. akurat jego nie ma co za to rozliczać
Witam. Jestem polakiem. Moja rodzina, niemiecka, mieszkająca przed wojną w niemieckiej części śląska. Sam mam obywatelstwo niemieckie, i szczerze powiedziawszy nie widze problemy, żeby polak był bratem dla niemca. To, że szwabskie grube ryby są przeciwnikami polski, to nie znaczy że wszyscy tacy są. Wodzowie a obywatele to są dwie zupełnie inne sprawy i nie należy tego mylic.
@beriba Nacjonalista i szowinista to nie to samo, głąbie.
Ale ty jesteś głupi Patres! Piszesz, żeby nie oceniać Niemców po jednostkach? Sam to właśnie zrobiłeś!
raczej "Niemiec nie będzie Polakowi bratem" ;]
Odpowiedzprawie na jedno wychodzi
nie wychodzi na jedno, ale opis jest prawidlowy, Polak nie bedzie bratem dla Niemca, czyli Niemiec, nie uzna, ze jego bratem jest/moze byc Polak
I bzdura. Powiedz to komuś kogo rodzina wywodzi się z Prus - czy to królewskich, czy książęcych - musi mieć w rodzinie Niemca pruskiego / Sasa / Brandenburczyka.
Fajny demot ;] [+]
OdpowiedzŁukasz uczynił bardzo piękny gest. A demot jak najbardziej zasługuje na plusa. ;)
Zmodyfikowano 5 razy Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 17:39
OdpowiedzOn ma na imię Lukas.
Lukas to imię niemieckie, w tłumaczeniu na polskie brzmi Łukasz, wolę używać tej drugiej formy.
Zgadzam się z Tobą, super gest. A i tak kretyni pod newsami o jego żałobie pisali, żeby nie udawał, że mu żal bo do szwabów wyjechał, etc. Wrrr... co za bydło! Podolski na każdym kroku pokazuje, z którym krajem jest najsilniej związany. To, że go u nas nie chcieli to nie jego wina. Mimo, że jemu to wyszło na dobre bo u nas by pewnie teraz w 3. lidze piłkę kopnąć próbował.
nienawidze szwabów...
OdpowiedzByłeś w Niemczech? Znasz ich mentalność? Rozmawiałeś z jakimś? Nie? Weź się nie wypowiadaj. Równie dobrze "szwaby" czy inni (by nie obrażać nikogo) powiedzą to samo o polakach. I co fajnie Ci? Weź się człowieku zastanów nad sensem tego zdania. Ludzie tu nie są winni - winni są ich głowy czyli dowódcy (Hitler i Stalin) :P Tyle w temacie. Dziękuje.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 23:30
Nienawidzisz ponieważ wszyscy nienawidzą? I głośno wypowiadają swoje poglądy, a ty idziesz za tą większością i jest was coraz więcej. Pewnie tak samo z Ś.P. Prezydentem Lechem Kaczyńskim śmiałeś się z niego w najlepsze ze wszystkimi oglądając filmy na Youtube, a teraz spuszczasz łeb i mogę się założyć, że dużo jest takich osób. Benedykt XVI też jest niemcem, czy nie nawidzisz go za to, że jest Niemcem? Jak Polacy zmieniają obywatelstwo na Polskę to ch im w de. A jak do Anglii to już ok. Nienawidzę Stereotypów !!!
Ja tez, jak jeszcze raz uslysze, ze to nie jego wina to mnie krew zaleje...
A co, kazal mu ktos tam grac??
Tak pokazuje jakim jest polakiem a nie opieral sie bardzo jak dostal z niemiec propozycje.
Nie gadajcie glupot, ze polacy sie nim nie interesowali, jak sie kocha jakis kraj to sie czeka na powolanie...
TYLE W TEMACIE
A znasz chociaż jednego? Niby za co ich nienawidzisz? Żałosne.
I dobrze, że nie dał sobie nic wcisnąć, żadnych nakazów.
OdpowiedzNie wiem dlaczego takie coś mogło przeszkadzać władzom jego klubu...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 16:55
OdpowiedzDokładnie.. i powiedzcie, że Niemcy to nie szumowiny ;/
Piękne.
Odpowiedzdobre + wiecej mowic nie trzeba
OdpowiedzTeż nie lubię szwabów
Odpowiedzamen! [+]
Odpowiedznie wiem czym ta opaska miała by przeszkadzać w meczu?!?!;/
OdpowiedzOna nie przeszkadzala w meczu. Zwyczajnie- symboliczny gest Polaka (!) nie spodobal sie Niemcom, w gardlach im stanal jak osc. Ciekawa jestem czy "jak zgineli niemieccy zolnieze w Afganistanie" to niemiecka czesc druzyny zalozyla opaski :P Ludzka zawisc.
Łukasz, dziękujęmy.
OdpowiedzPo prostu żal im dupe sciskał, że jak zgineli niemcy to nie założył czarnej opaski. Chyba nigdy nie zrozumieją, że obywatelstwo może i ma niemieckie, ale jego naród to Polska.
Odpowiedzdemot:Powiedz nie!:NieTablicomPL
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 16:44
OdpowiedzW tych chwilach taki gest jest bardzo potrzebny, brawo Lukasz Podolski!
Odpowiedzdobry podpis i piękny gest, zdecydowanie +
OdpowiedzJak świat światem.
OdpowiedzMimo tego gestu.
PODOLSKI NIGDY NIE BĘDZIESZ POLAKIEM!
zaj@bał bym temu menagerowi ;D
Odpowiedznic wam nie robią wielkiego ci Niemcy, ale zawsze kogoś wyzywać trzeba. Owszem, może w tej sytuacji WŁADZE KLUBY, nie postąpiły zbyt dobrze, ale bywa. Biedne polaczki, zawsze skamleć musicie. Zamiast się kłócić, wyzywać dookoła ludzi i tak bardzo pokazywać jak macie zaniżoną samoocenę, to weźcie się za siebie i pokażcie coś z czego możemy być dumni. Dlaczego tak nie lubicie Niemców? Za II WŚ? Wiecie chociaż w jakiś latach się odbywała? Wypracujcie własny światopogląd, a nie kopiujcie od innych.
Odpowiedzja się zastanawiam czy ktoś kto byłby Polakiem nazywałby swoich współobywateli "biednymi polaczkami"
donzoko , wróć do książek dziecko i wyłacz już tą strone. żałosny jesteś.
słuchaj koleżko.. zastanów się nad sobą. Aż nie dowierzam ,że jesteś POLAKIEM!
Strasznie mnie dziwi, że wypowiedź donzoko ma tyle minusów... Widzę, że prawda wielu boli (a propos zakompleksienia współczesnej młodzieży)... Niemcy są mili i na dodatek bardzo uczciwi, czego o wielu polakach powiedzieć nie można. A za czyny Hitlera większości jest naprawdę wstyd.
bardzo dobrze się zachował, ma u mnie szacun
Odpowiedzmożemy być dumni z Podolskiego, donzoko
OdpowiedzBardzo dobry demot, brawo Podolski!
Odpowiedzpodpis mi się nie podoba
OdpowiedzZ j e b a ł e ś to, oryginał brzmiał: ''Jak świat światem, nie będzie Niemiec Polakowi bratem''
Odpowiedzale jego wersja bardziej pasuje do sytuacji
Szacunek dla Łukasza (nie Lukasa) !!! :-)
OdpowiedzŁukasz Lukas co za różnica tu o osobę chodzi
nigdy nie lubiłem niemców (piszę specjalnie z małej litry) !
OdpowiedzŁał, ale z ciebie kozak .
Nie masz szacunku do innych, nie masz szacunku do siebie.
Właśnie w tej chwili pokazał, że nie zapomniał o swoim ojczystym kraju. +
OdpowiedzNo, ma klasę i nie zrobili mu prania mózgu. możemy być dumni :)
OdpowiedzMeier dobrze powiedział. Niby czemu czyjaś śmierć ma być ważniejsza?
OdpowiedzPodolskiego zawsze szanowałem. To nie pierwszy jego gest, po którym widać, że pamięta o miejscu, gdzie się urodził. Niestety Klose to już zupełnie inna bajka...
OdpowiedzKlose to volksdeutsch, proste.
Wspaniale z jego strony!!!
OdpowiedzChociażby ostatnie wydarzenia pokazują wyraźnie, z której strony mamy większe szanse na niezakłamaną przyjaźń - czy od Niemców czy od Rosjan. Kto jeszcze ma jakieś złudzenia, co do braku rewizjonistycznych nastrojów u sąsiadów zza Odry polecam tę encyklopedię: http://www.encyclopaedia-germanica.org/ i wpisanie słowa "Polen" w wyszukiwarkę. Włos się jeży na głowie... Niemcy NIGDY nie zrezygnują z Prus Wschodnich, Szczecina, Dolnego Śląśka.
Odpowiedz- konstytucja niemiecka (pkt 116) podaje granice Niemiec z 1937 r.;
- w miejscach publicznych (np. w niemieckich urzędach miejskich) znajdują się mapy Niemiec z granicami z 1937 r.;
- w szkołach niemieckich używane są podręczniki z mapami Niemiec z 1937 r.
dałeś kolejny powód aby bardziej nie lubić niemców
Po co mamy ich nie lubić? Nie lepiej się pojednać?
@miodek666--- Yyy nie? Niemcy wyrządzili Polsce i Europie dużo krzywdy, co to za tłumaczenie, że to wina władz - Hitlera. Gdyby niemcy byli inni niż ich PAN, to by się mu przeciwstawili.
Nie wspominając o tym jak bardzo są 'pokrzywdzeni' Niemcy przesiedleni z zachodniej Polski ;> Ta cała ich kanclerz niedługo zacznie nam wypominać ile to stracili pieniędzy w II wojnie na naboje którymi strzelano do Polaków ;> O tak w kwestii Niemców jestem raczej nacjonalistką, bo oni będą uważali się od nas za lepszych, chociaż zapewne są wyjątki i nie chcę źle mówić o Niemcach, którzy nie myślą o nas jako o tych gorszych. Dla Łukasz Podolskiego brawa :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 April 2010 2010 13:03
ciekawe jakie konsekwencje za to poniesie ...
Odpowiedzniemcy będą mu teraz truli dupę i pewnie nałożą jakieś kary, że się złamał zakaz.
Jeśli nie pozwalają mieć żałoby narodowej - niech grają bez Łukasza!
Odpowiedzpodpis budzi nienawiść...
Odpowiedzfajny gest ale jaki z Niego Polak?
to jest niemiecki piłkarz o polskich korzeniach. gdyby czuł się naprawdę Polakiem wróciłby Tu. ale $$$...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 17:17
Odpowiedzszczerze? wcale mu sie nie dziwie ze gra w niemczech. Po pierwsze: tak jak juz wspomnialas "$$" w polsce by musial dorabiac na starosc na ochronie w tesco,bo z emerytury na chleb by mu nie starczylo.Po drugie: tam sie rozwija, tu by gral z drewniakami ktorzy po czole sie kopią i nie moglby sie tak wykazac jak moze sie wykazac w druzynie niemieckiej, proste jak budowa cepa..
on chciał grać dla Polski - zanim jeszcze zdobył sławę - to PZPN go nie chciał, a że kocha piłkę to gra dla swojej drugiej ojczyzny
skopiowałeś komentarz jednego typka z onetu,który komentował ten news ode mnie minus
OdpowiedzNiemieckie ku*wy! ;/
Odpowiedzdemot:POWINNO BYĆ ODWROTNIE!:"...NIEMIEC nie będzie polakowi bratem"
Odpowiedzświat bez niemców byłby o wiele wiele piękniejszy!!!
OdpowiedzNie byłoby VW audi etc, dobrych gitar i wzmacniaczy, solidnej niemieckiej roboty, octoberfestu, naszego poglądu "Polska zbawcą świata", II wojny światowej, a tak na serio to niewiele by było bo to bardzo wartościowy kraj i ciekawy naród. Hmmm myślę, że z nimi jest całkiem fajnie:) A my Polacy zamiast wziąć się do pracy wolimy psioczyć i uważać jakimi to oni hu*ami nie są, zamiast pokazać im naszą potęge poprzez pojedanie, pracę etc
Mnie zdemotywowało.
OdpowiedzLukas!? To jego już traktują jak obcokrajowca? Powinno być Łukasz O_o
Dobrze sie zachowal, podpis zajebisty +
OdpowiedzWedług mnie podpis dobry , dobre zachowanie Łukasza . Myślę że jeszcze kiedyś do nas powróci .
OdpowiedzWidać u niego typowy polski, ułański charakter :) Oczywiście wolałbym, żeby nie doszło do katastrofy, ale tutaj dostrzegam już trzeci plus zaistniałem sytuacji: Nie tylko świat dowiedział się o Katyniu, nie tylko okazało się, że wbrew opinii w Polsce mamy wielu przyjaciół na świecie - ale również są na tym świecie rozsiani Polacy, którzy patriotyzm mają we krwi. A co do niektórych komentujących: Nie wrzucajcie do worka 80 mln ludzi - większość z nich jest dużo bardziej uprzejma i tolerancyjna od 3/4 Polaków. A to że ludzie bez uczuć czy honoru zdarzają się w każdym narodzie, to możemy zauważyć chociażby po swoim...
OdpowiedzJezu, przez pomyłkę zaminusowałem :/ Kiedyś musiał być ten pierwszy raz :/
OdpowiedzOd siebie dodam, że skur****nem można być będąc Niemcem, Polakiem, Anglikiem, Japończykiem, Włochem, Hiszpanem, Amerykaninem itd.
Nie generalizujmy...
Ale fakt - zagranie władz klubu było chamskie.
Szacun dla gościa i tyle. Wielu by się mogło uczyć patriotycznych zachowań właśnie na takich przypadkach. Zasłużony [+]
OdpowiedzNie zapomnij gdzie się urodziłem nie zapomnij skąd tutaj przybyłem
OdpowiedzA niektórzy z nas wyzywali go od zdrajców. On udowadnia, że w środku zawsze był Polakiem. Nadal jest! {+}
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 18:01
OdpowiedzRespekt dla pana Łukasza! Bardzo piękny gest z jego strony oczywiście plus
OdpowiedzMoim zdaniem jednak jest to postawa godna pochwały.
OdpowiedzI gdzie teraz ta hołota która rzucała w niego mięsem podczas mundialu się pytam ?!
Odpowiedznie bedzie niemiec plul nam w twarz,
Odpowiedzni dzieci nam germanil !
jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do Niemców. No nie da rady.
OdpowiedzBrawo ŁUKASZ, nie jakiś szwabski Lucas... ;)
OdpowiedzSUPER! Najlepszy demot. :)
Odpowiedznie lubię uogólniania, że Niemcy są tacy, a tacy. owszem, jest wielu zj*banych, ale idiotów znajdziecie wszędzie. znam też wielu, którzy są fajni. kwestia wychowania. tutaj władze Koeln się wykazały chamstwem wobec Podolskiego i kompletną ignorancją tego, że on jednak może czuć się zarówno Polakiem, jak Niemcem.
OdpowiedzKOLEŚ GIT! PIERDO-LI ZA-SA-DY! I NIE JEST FRAJEREEEEEEM
Odpowiedzpodolski nigdy nie będziesz polakiem
OdpowiedzBrawo Podolski. Wzorowe zachowanie POLAKA.
OdpowiedzO ile za nim nie przepadam, o tyle szanuję go za to, że mimo wszystko zachowuje się wobec nas godnie.
Odpowiedz,,założę i chuj."
OdpowiedzPięknym gestem były także czarne opaski w Gran Derbi, oraz minuta ciszy.
Odpowiedzja jestem antynazistom i jebie niemców i ich wcale nie szanuje
Odpowiedzj*bać będziesz jak może skończysz podstawówkę
Widać podstawowe cechy polaka :). Im bardziej zakażesz coś polakowi to tym bardziej będzie to robił. +
Odpowiedz...dlatego nigdy nie będę polakiem!
wy nie jesteście patriotami, wy jesteście spaczonymi szowinistami!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 19:21
Odpowiedz@Tisari1
Chyba najwiekszy idiota na demotywatory.pl.
Stary wez daj se spokoj. Moze powiessz nam czemu nie lubisz niemcow i czemu ich nie szanujesz. Pewnie nigdy nie rozmawiales z Niemcem. Znasz jakiegos niemca zeby go ocenic? Ja mieszkalem 7 lat w niemczech ale moi rodzice to polacy. Juz od 7 lat mieszkam w Polsce. Powiem wam tyle: Niemcy uważają polakow za narod ktory nic nie potrafi. Dlatego Polacy robia to samo. Prawda jest taka ze polacy sa 5 razy bardziej pracowici itd. Niemcy po porstu maja za duzo kasy i ich już je*ie w głowach.
Nie rozumiem ludzi ktorzy wyzywaja narod ktorego nie znaja zupelnie. Nie rozumiem tez ludzi ktorzy takie gowno ( mam tu ma nmysli obelgi bez podstaw) popierają. Łapcie minusa. Naprawde godne podziwu stary. Co do Podolskiego. Piękny gest ;>
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 13 April 2010 2010 19:22
OdpowiedzUtrafiłeś w sedno sprawy. Gratuluję! Nie wiem, czemu w Polakach tyle nienawiści. Jasne, lepiej wrzucać na wszystko. Ale nikt nie pomyśli, jak o nas mówią w innych krajach, chociaż są to tak samo mylne osądy
Brawa dla Łukasza!
Odpowiedzpiekny gest ale i tak zawsze bedzie uwazany ze robi wszystko pod publiczke i to wkrwia bo niby po co mial by to robic?
Odpowiedztak trzymać
OdpowiedzDosłownie PIĘKNE zachowanie Podolskiego! Czapki z głów...
Odpowiedz"jak zginęli niemieccy żołnierze w afganistanie to nie było żałoby" - ja bym dał takiemu ch*owi porównywać śmierć kilku żołnierzy na wojnie do śmierci kilkudziesięciu najważniejszych Polaków w katastrofie w czasie pokoju...
Odpowiedzto nie była zwykła śmierć prezydenta. a w ogóle demoty powinny być zamknięte do końca żałoby; ten demot ze stalinem i drzewem jest ohydny, kto go w ogóle wrzucił?
Nie uważasz, że człowiek to człowiek i powinno się jego śmierć szanować zawsze?
A najlepsze w tym wszystkim jest to,ze władzu jego klubu nie miały nic przeciwko temu i Lukas zagrał cały mecz w tej opasce i H*ja mu zrobili.niech zyje nasze wspaniałe "dziennikarstwo".Niech napisza jeszcze ze Dudkowi real nie pozwolił na minute ciszy,chociaz sami to zaproponowali.Lukas,nasza masz krew i za ten gest zawsze bedziemy Cie szanowac.Dziekujemy
OdpowiedzNawet jak próbujemy się nie kłócić to i tak zawsze musi się coś takiego wydarzyć, co jeszcze bardziej negatywnie nastawia. Sorry ale w Afganistanie ginie wiele ludzi różnych narodowości, a tu jest katastrofa na skalę światową, gdzie zginęło wiele ważnych osobistości w tym prezydent i prezydentowa.
OdpowiedzNiemcy juz niedlugo jako nacja przestana istniec.kraj opanowany przez Turkow i arabow.rozmnazaja sie 3 razy szybciej od germanow.tak odchodza stare cywilizacje,wczesniej grecy,rzymianianie,goci. pa pa
OdpowiedzNo brawo, jestem z niego dumny. Zachował się jk prawdziwy Polak...;)
Odpowiedzwidzicie... czlowiek nie potrafi odpuszczac i to nie tyczy sie tylko niemcow ale calego swiata.
Odpowiedzprzeciez mogl mu pozwolic zagrac z opaska ,pojsc mu na reke. ale nie kurcze zawsze kazdy musi stawiac zawsze na swoje -.-
A tak sie gada że strasznie Niemcy złozyli polakom kondolencje,że oni tacy dobrzy i wspaniali teraz,że Ś.P. Lech Kaczyński był ich przyjacielem i wgl..a jak przychodzi co do czego to nawet rodowitemu Polakowi nie pozwolą mieć żałoby i solidaryzować sie z ojczyzną.!
Odpowiedza za demota +
Minus. Przez pryzmat oszołoma oceniać cały naród. Mało oszołomstwa i u nas?
OdpowiedzCoś za dużo u nich tego oszołomstwa...
Podpis wg. mnie nie pasuje... A co do Podolskiego, pełny szacunek dla niego. Ludzie oceniają go źle, bo gra w reprezentacji Niemiec... a on sam chciał grać dla Polski, ale PZPN go nie przyjął... Może nie umie najlepiej mówić po Polsku, ale się stara, co jest bardzo pozytywne. Gdy strzelał gole przeciwko Polsce jako jedyny gracz z drużyny nie cieszył się z tego. Z dumą mówi o swoich polskich korzeniach, w przeciwieństwie do Klosego, który otwarcie stwierdził, że jest Niemcem...
OdpowiedzTotalnie nie rozumiem, dlaczego władze klubu miałyby mu zabronić założenia czarnej opaski? :(
"a on sam chciał grać dla Polski, ale PZPN go nie przyjął"
hahahah, jakby chcial to by czekal na powolanie idioto a nie przy pierwszej okazji gral dla niemiec
ty idź się szykuj na ustawkę drechu, bo wam znowu śledzie dupę skopią
Podolski w przeciwieństwie do Klose nie wstydzi się swojego pochodzenia i widać to na każdym kroku ten facet ma moje pełne uznanie. A mogę sobie dać rękę uciąć, że chociaż gra i przebywa w Niemczech to jest polska znaczy dla niego więcej niż dla nie jednego polaka. + Dla podolskiego oraz + dma Motywatora.
OdpowiedzI Podolski dobrze zrobił. No i co że gra dla Niemieckiej Reprezentacji ? Ale widać że jest polakiem, a nie jak Klose.
OdpowiedzBrawo Lukas Brawo.
A co do opisu to trafny. !!! +
nienawidze szwabów !!
OdpowiedzJak świat światem Polak nie będzie Niemcowi bratem.[2]
Odpowiedzja mam w rodzinę w Niemczech, tych zachodnich, i doskonale wiem, jakie Niemcy mają pojęcie i opinie o Polakach. niepochlebne, jak najbardziej
Ponadto zastanawiające jest, dlaczego władze niemieckie nie ogłosiły żałoby narodowej podczas gdy większość państw graniczących z Polską to zrobiła. faszystowskie Niemcy niezmienne od lat.
OdpowiedzTen jego cały trener.. Podolski jest z krwi polakiem i to się ceni.
OdpowiedzSzacun dla Podolskiego, to się nazywa być prawdziwym Polakiem i naprawdę być w żałobie, a nie wysyłać żałosne e-znicze
OdpowiedzMnie bardziej ciekawi czemu tego nie zrobił kolega z drużyny-prawdziwy Polak Adam Matuszczyk, bohater tego meczu. Zdobył 2 bramki.
OdpowiedzA co tam bratem... Nawet dobrym znajomym, sąsiadem nie będą, ot co!
Odpowiedzto jest kur*a PATRIOTYZM
OdpowiedzJa słowem "SZWABY" określam Niemców, którzy mają poglądy nazistowskie. Osobiście znam wielu rodowitych niemców i każdy jest bardzo życzliwy dla polaków. Większość z nich tak na prawdę wstydzi się swojej historii i potrafią się do niej przyznać. Mam do nich szacunek jak do każdego innego człowieka. A co do Podolskiego, miałem okazje z nim zamienić słowo na turnieju w Opalenicy i muszę powiedzieć, że całkiem w porządku facet z niego.
OdpowiedzWy to jesteście głupi. Niemcy są jednym z bardziej tolerancyjnych narodów. :/
OdpowiedzByliście tam kiedyś? gadaliście z Nimi? znacie Ich?
Ja bylem w Berlinie.. Szukałem ojca, bo akurat w tłoku go zgubiłem, to jakiś Niemiec powiedział mi, ze ktos szuka blondyna z dlugimi wlosami i pokazal mi gdzie. Tam naprawdę, zawsze ktos sie zatrzyma na przejsciu. I tolerancja jesli chodzi o orientacje jest duza. Stojac na przystanku metra widzialem gejow, lesbijki i hetero... i jakos nie bylo tam wrogosci!
ale w Polsce oczywiscie 90% spoleczenstwa nie lubi gejow, czarnych, zoltych i czerwonych. walnijcie sie w glowe i pomyslcie nad soba.
Właśnie z tą tolerancją chyba przesadzali przed drugą wojną... Dzisiaj też jakby coraz bardziej tolerują neonazistów i roszczenia wobec Polski. No i przypominam też, że znów próbują nas dymać do spóły z ruskimi - patrz Nord Stream.
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 15 April 2010 2010 22:15
demot:Prawdziwy Polak:wszędzie ma żałobę
Odpowiedzbrawo Łukasz! :)))
Odpowiedzj..ać szkopów niemiec bity na janowie
OdpowiedzPozostawię tę wypowiedź bez komentarza.
Dobrze sie zachował.
OdpowiedzBrawo!
Ale 2 bramki nam strzelił na mundialu :P
OdpowiedzStrzelając jedną z bramek zamknął oczy i się rozpłakał ...
plusik na sto procent. tym bardziej że też ja mieszkam w niemczech ...
OdpowiedzDla Podolskiego szacun, ale za idiotyczny podpis masz minus długi jak mur berliński.
Odpowiedz