Szczerze to czasami miałabym ochotę sama podtopić tak na chwilę tych gnoi, którzy nie mają sumienia. Bo nie chcę się ruszyć dupy i poszukać chętnych którzy na pewno by się zaopiekowali kotkiem.
Ludzie, którzy topią kocięta, sami nie zasługują na utopienie, tylko na coś dużo gorszego. Jak się nie chce kociąt, to się nie bierze kotki tylko kocura, albo kotkę się sterylizuje. A jak jest kocia wpadka no to trudno, trzeba szukać domów maleństwom, a nie topić.
Normalnie. Bierzesz takiego małego kotka i wsadzasz do wiadra z wodą. dopiero co urodzone koty nie odczuwają bólu. Zostawia się 1 kotka aby wyssał mleko matki i to z nim się idzie do weterynarza.
Dzichader, Tobie może tak zrobimy? To jasne, że każde żywe stworzenie czuje ból! Nie myślałam, że komukolwiek kiedykolwiek to powiem, ale powinieneś sam się utopić.
tak tak... wszyscy jesteście bardzo mądrzy... ale przyjedzcie na wieś i spróbujcie opylić komuś chociaż jednego kota w promieniu 20 km... zapewniam was ze się wam to nie uda... na wsi każdy sobie załatwi kota jak będzie chciał chociażby od sąsiada który wcześniej wie ze będzie mógł oddać małe. jeśli nikt się wcześniej nie zgłosił po nie to kotki... Dead
Miastowi też chcą mieć koty ;) Kurazus, nie rozumiem za bardzo, o co Ci chodzi w tym momencie. Niezależnie od tego, gdzie się mieszka, powinno się brać odpowiedzialność za swoje zwierzaki,w cywilizowanych krajach tak jest, a mordercy idą do więzienia. Poza tym nas wszystkich jakoś matki nie potopiły po urodzeniu, prawda?
Aborcja to usunięcie płodu, nie urodzonego dziecka. U kota też można dokonać aborcji wraz ze sterylizacją i to jest lepsze rozwiązanie niż topienie niewinnych kociątek.
Kurazus- Nawet jeśli mieszka się na wsi to koty sobie same poradza... najwyżej w zimie mozna w piwnicy je trzymać i żucić jakies resztki mięsa, a w lecie same sobie bardzo, i to bardzo dobrze poradzą. koty są samowystarczalne! ... :)
Hej, ja rozumiem że znecanie sie nad zwierzetami jest zle. Ale prawie nikt tutaj nie bierze wszystkich ewentualności pod uwagę! ludzie ja pierwszego kota (kocicę) zabrałem od sąsiada bo chciał ją żywcem zakopać. Potem było już 4 kotki, 10, 12 i tak się utrzymywało bo miałem kilka kocic. Spytacie dlaczego dalej się nie zwiększało? Bo po 1. Niektóre kocięta nie przeżywają, 2. bo inne koty przychodzą i je zjadają, 3. wypadki na drodze itp. A jeśli chodzi o sterylizację to zorientujcie się jaka jest cena takiego zabiegu, okkkk?? Sam nie zabijam kotów jak widzicie ani nikt z rodziny ale pchnąć komuś kota na wsi to trudność, a kocicę...cud.
simonlapa... to co piszesz jest poprostu obrzydliwe! jak można doprowadzić do czegoś takiego że się zagryzają giną w wypadkach żeby ilość się nie zwiększała... to tak samo jakbyś je mordował! Decydując się na zwierzaka bierze się za niego odpowiedzialność więc jeśli kogoś nie stać na sterylizację to nie powinien brać kota! Z resztą niektóre miasta finansują sterylizacje bezpańskich kotów, tylko trzeba się dowiedzieć i trochę poszukać.
Ja tam nigdy kota nie topiłem (no może raz ale to było dobicie). A kamyk ty zrozum że ludzie na wsi nie mają kasy i ochoty na pierdo*. A do ciebie MIiia: jesli ktos juz zdecyduje sie pozostawic kota przy zyciu to i tak musi go dokarmiac chociazby do czasu az dorosna. Więc odpowiedzialnosc jest ale tylko za swoje koty. Przeciez wlasciciel kotki nie chcial tych malych kotow. A czy zdecyduje sie zajac nimi to jego sprawa. A szczerze to jak tak czytam te wasze komentarze to sie dziwie jakie to społeczeństwo w mieście jest ogłupione i nie znające życia...
I zapłacić grube pieniądze... Nie przyszło ci do głowy, że na wsi ludzie często są biedni? Tam często brakuje pieniędzy na jedzenie (dla ludzi, a co dopiero dla zwierząt).
Jak są biedni, to nie biorą kotów. I chyba mówisz o wsiach w Afryce? Nigdy nie spotkałam się z głodem na wsi, to raczej występuje w miejskich slumsach. Naprawdę, Twoja wypowiedź jest jednym wielkim błędem rzeczowym ;)
Jyyli a ty gdzie sie uchowaleś, chyba w szklanej bańce na wsiach co drugi pies na łańcuchu przy budzie przywiązany, a koty maja sterelizować. Ty masz oczy ale szeroko zamkniętę w Afryce lepiej tym kotem by się zajęli niż na polskiej wsi.
W sumie prawo dot. zwierząt jest ŚMIESZNE. Jest lekarz od człeka i zwierzaka. Czemu nie zrobić policji i sensownego prawa dla zwierzaków ? No, nie rozumiem tego. W sumie w Ameryce tak jest i nie powiem, odwalają kawał świetnej roboty.
Dokładnie - wystarczy włączyć animal planet czy coś takiego i tam są programy o działalności takiej policji od zwierząt - to coś jak by kolejna "część" policji - są z PG, z narkotykowej itp to czemu nie od zwierząt?
@Nesire wydaje mi sie, ze do tego trzeba by zmienic rowniez mentalnosc ludzi, bo co z tego jesli bedzie policja dla zwierzat, jesli ludzie nie beda nic zglaszac, bo np. boja sie sasiadow albo zwyczajnie ich to nie obchodzi. zaczyna sie od zwierzat, a konczy na innych ludziach - ignoruje sie cierpienie np. kota, pozniej katowanych dzieci. a w koncu wielkie zdziwienie sasiadow, ze przeciez to 'taka spkojna rodzina...'
A jak często się to zdarza? Poza tym jeśli zabierze się kocięta kotce i nie zdąży się nimi "nacieszyć", to może sfiksować. Tak, zwierzęta też mogą mieć choroby psychiczne i nikomu nie życzę, żeby spotkało to jego pupila.
"+" Mój ojciec chciał utopić moje kotki ale mu zabroniłem i powiedziałem że jak je utopi to ja uciekne z domu....i nie utopił.........Głosujcie na mojego demota
Bo spora część ludzi wciąż jest zacofana i słowo "sterylizacja" to dla nich czarna magia, albo zbyt duży wydatek, bo po co płacić, jak można potopić. Bardzo humanitarne.
Takie zdjęcia miały trafiać tylko do Kot******a! Dlaczego admini zezwalają na łamanie regulaminu DEMOTYWATORÓW i sami go łamią umieszczając to na głównej???
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 21 April 2010 2010 19:10
i to jest straszne... chocby i wszyscy zywilizowani mieszkańcy miast wysterylizowali i wykastrowali swoje zwierzeta, to i tak wioski nadrobią niedobory niechcianych zwierząt na ulicach i w schroniskach...
demot naprawde trafny. Ale śmieszysz mnie ze swym komentarzem. Mieszkałam na wsi 20 lat, i w życiu o topieniou kotów nie słysząłam:| owszem, może jakies 20 lat temu cos takiego miało miejsce... na wsi ludzie mają tyle miejsca...mają podwórka...i jak się im koty namnożą to je trzymają...uwierz mi, sama tak miałam i sąsiedzi też. Sterylizowali je również. W mieście, odkąd mieszkam spotkałam sie z większą obojętnoscią ludzi na ból zwierząt. Ale Ty pewnie tego nie wiesz, bo na wsi nie mieszkasz.
Miliony niechcianych kotów i psów umiera z samotnosci i chorób w schorniskach/ TOZach/na ulicach z powodu braku wyobraźni zacofanych właścicieli którzy albo nie wiedzą co to sterylizacja, albo ulegaja zachciance posiadania małych "przeciez one sa takie słodziuutkie"... Wiem co pisze, ponieważ pracuję w Szczecińskim Towarzystwie Opieki nad Zwierzetami i głupota ludzka nieraz wprawia mnie w chęć mordu.
świetny demot ! mam nadzieje,że ludzie,którzy sie tu wypowiadaja za zabijaniem w ten sposób zwierząt (czyli poprzez utopienie itp), chca tylko sprowokowac innych do dyskusji.
A gadanie,że takie zabijanie lezy w naturze człowieka to dość kontrowersyjny pogląd. W naszej naturze istniała kiedys selekcja naturalna ale jednak od niej odeszlismy.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 21 April 2010 2010 19:35
ja tez uwazam za debilizm zabijanie kotkow,bo sa to zwierzatka domowe, ktore wielu ludzi kocha- po za tym jak mozna miec 1 kota z mysla ze drugiego sie utopiło?
ale z 2 strony nalezy pamietac ze to zwierze tak samo jak "swiateczny" karp, kurczak (pisklaki przechodzac przez tasme sa traktowane jak zwykle rzeczy, produkcja wyglada jakby byly to plastikowe zabawki a dorosle sa zabijane porazeniem pradu), szczury które sie tepi , nie mowiac juz o owadach (wiem ze szkodniki zagrazajace ludziom z powodu wyzszego dobra trzeba tępić, ale kto nie zabił by tego zwierzęcia bez powodu bez zmruzenia oka?-małokto)
itp itd
Jyyli !
"Aborcja to usunięcie płodu, nie urodzonego dziecka."
Że niby płód nie jest już dzieckiem?!
Weź się
zastanów człowieku... Litujesz się nad jakimś kotem, a piszesz, że aborcja to nic złego? Szkoda
słów...
Osobiście, nie potrafiłabym tego zrobić...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 April 2010 2010 19:25
może w tym miejscu jest dobre miejsce żeby powiedzieć że chętnie oddam małe kocie w dobre ręce osobie z okolic warszawy. Jak tacy obrońcy zwierząt jesteście to bardzo proszę;p A kotek spoko:) czarny, biały pysk z wąsikiem a'la Hitler. Tylko że kotka;p
Aż serce zabolało. Naprawde polecam sterylizację. Nie tylko zapobiega późniejszym topieniom i usypianiom, czasem i suczce/kotce ratuje życie. Moja dostała ropomacicza przy drugiej cieczce, sterylka ją uratowała. Teraz jest zdrowa, radosna i razem cieszymy się jej zyciem.
zwierze jak zwierze nad czym tu płakać ?
wolał bym zeby 100000 kotów zgineło niż jeden człowiek .
Komentarze "wolał bym zebyś ty zginoł " itp sa idiotyczne
Kazdy ma swoje prawa moralne i tez niechial bym aby kota zabijac ale jak państwo nie stwarza warunków ? aby oddac koty ? to ludzie robią na własną reke ...
Narzekacie ze kota sie sterylizuje i ze koty sie oddaje i ze kota sie nie wypuszcza . Wszytskiego mieć nie można .
Lepiej je oddać do schroniska niż utopić za to się nie płaci. W ostateczności jak ktoś jest leniwy to karmić krótki czas aż zaczną chodzić i puścić wolno tak jakkolwiek zkożystają z życia.
Bardziej demotywują mnie wypowiedzi niektórych użytkowników. Naprawdę niektórzy ludzie nie mają uczuć. Jak można tak żyć? Można nie lubić kotów, ale żeby je topić?Trzeba być odpowiedzialnym za SWOJE (tak, tak swoje) czyny. Skoro postanowiłem/am kupić/przygarnąć kotkę musze się liczyć z tym, że ona będzie miała młode i skoro moja sytuacja materialna/miejsce zamieszkania/inne mi na to nie pozwala to taką kotkę się sterilizuje, albo podaje zastrzyki antykoncepcyjne. Jak wam nie będzie pasować to swoje dzieci też będziecie topić?
Zawsze uważałam,że takich sku*****nów trzeba by pottopić.Jak sie nie chce kociaków,to albo sie nie bierze kota,albo sie sterylizuje,albo sie bierze kocura.A jak nie,to trzeba szukać opiekunów,a nie,niewinne stworzenia zabijać.Zdemotywowało...pabianka86:chesz kota oddać?chętnie bym wzieła,ale póki nie mam własnego mieszkania nia ma szans.Już i tak 2 kochane sierściuchy to sporo:\
Boże, właśnie chwilę przed zobaczeniem tego demota myślałam o tym... Raz miałam taką sytuację. U mojej babci urodziły się małe kotki i kazała je jakiemuś kolesiowi utopić! NIE DOPUŚCIŁABYM do tego, gdyby nie to, że byłam wtedy nad morzem. Nic nie mogłam zrobić. Nie wiedziałam, że moja babcia może być taka... No wiecie jaka.
A ty kuba99951 puknij się w łeb. Raz, a dobrze.
A najwięcej do powiedzenia mają osoby, które nigdy nie spotkały się z takim problemem.
Nie wiecie, o czym piszecie, dlatego wasze komentarze są żałosne i mogą wywołać tylko śmiech.
@Apokalipsaa b. ciekawe, nie wiedzialem, ze w Polsce schroniska sa utrzymywane z budzetu. nie kompromituj sie. czysto teoretycznie, to wolabym utrzymac te zwierzeta niz placic na zasilki dla nierobow i dzieciorobow...
widocznie bardziej zalyz ci na nikomu nie potrzebnych kotach niz ludziach ktorzy byc moze kiedys "zrozumieja" blad swojego postepowania i przestana pic.
Jak ktoś z okolic brzeska (malopolskie) chetny na kota to niedlugo bd mial bo stara w ciazy chodzi :PP z pierwszego miotu ( od czasu jak ja przygarnalem z ulicy ) zostawiłem sobie jednego młodego wiecej kotow nie potrzebuje ;)
? Jak... jak mozna gzrebac zywcem? Zastanow sie czlowieku! Jezeli to mial byc zart.. to.. nie specjalnie zabawny! Juz lepiej utopic niz wsadzic do zimnego, pelnego robali dolka... i to zywcem! Ech....
1) W Polsce jest policja dla zwierząt- Straż dla zwierząt. Polski TOZ (Towarzystwo opieki na zwierzętami) jest drugą po RSPCA (W. Brytania) tego typu organizacją na świecie.
Mamy organizacje, nie mamy wolontariuszy, nie mamy kasy. Prawo mamy do dupy.
2) Ślepy miot czuje. Odczuwa ból itd. itd. Jest to morderstwo jak każde inne.
3) Sterylizacja jest tania. W wielu miastach (Wrocław) sa akcje sterylizacji darmowej kotów. 100 zł chyba nie jest wydatkiem życia.
4) W "cywilizowanych krajach" usypia sie zdrowe zwierzęta na potęgę. U nas to samo. Tak jest to niezgodne z prawem, wszyscy mają to w d.
5) Ustawa przewiduje karę do 2 lat pozbawienia wolności za morderstwo na zwierzęciu ze szczególnym okrucieństwem. nie znam takiej sprawy, gdzie zakończono takim wyrokiem. Zazwyczaj mówi sie o "małej szkodliwości społecznej czynu" i sprawa zostaje umorzona. Sądy są okropnie pobłażliwe.
6) NIE KUPUJ ADOPTUJ! URATUJESZ ŻYCIE! To nie slogan. To czysta prawda.
ropienie kotów i innych zwierzaków jest straszne:( nie rozumiem takich ludzi i już chyba nie zrozumie, a te kotki są świetne:P za demot ode mnie plusik... tylko tak jakos smutno się zrobiło
Ja się tam wcale nie dziwie że się topi małe koty. Moja babcia mieszka na wsi, ma kotkę która ma po 5 kotów 3 razy w roku. To daje rocznie 15 kotów, plus jeszcze oczywiście te koty później też będą mieć małe... Niby co można z nimi robić na wsi? Nie ma tam weterynarza, ludzie niechętnie przygarniają, jak ktoś chce to mówi wcześniej, zostawia się jednego, resztę się topi. Tak się wydaję że to nieludzkie, jak tak można zabijać... Ale jakbyście mieli kotkę, która może rocznie mieć nawet 20 kotów (!!!) to byście zmienili zdanie.
porąbaniec :/ mieszkam na wsi, urodziły się u mnie rok temu4 małe kotki i co? bez problemu na WSI znaleźliśmy im właścicieli.. a jakbyśmy nie znaleźli to byśmy zostawili.. kot to nie problem. okienka w piwnicy zostawić otwarte woda czy mleko i koty sobie same poradzą.. zresztą kotke po tym wysterylizowaliśmy.. a po za tym mówisz że na wsi nie ma weterynarza? widać że nie masz w ogóle pojęcia... jak na wsi są zwierzęta hodowlane i jest ubój to weterynarz musi sprawdzić mięso.. albo jak koń czy krowa rodzi to weterynarz też często jest... to nie jest problem dać 100zł i oszczędzić troche cierpień na tym świecie. kotki zawsze można dać do schroniska.. ale po co? jak same sobie umią poradzić. a jak sie nie ma kasy to sie nie bierze żadnych zwierząt. utop się sam, zresztą sama bym chętnie zrobiła Tobie. zobaczymy jak będziesz zdany na łaskę innych... nikt ci nie pomoże.. ja bym cie jeszcze skopała.
Na wsiach jest od cholery wetów. I sa bardzo tanią siła roboczą. Nie masz kasy na sterylke nie wypuszczaj kota z domu- jak problem??!! Super zdrowo jak samica rodzi miot za miotem non stop... super.
No wiesz, raz w roku to znajdziesz kogoś kto przygarnie, sama wśród koleżanek pytałam i czasem ktoś wziął. Ale pomyśl że rodzi się 5 kotów, znajdujesz właścicieli, za 3-4 miesiące znowu przybywa 5 nowych kotków, za kilka miesięcy znowu i znowu itd... Wątpię żebyś znalazła dla wszystkich właścicieli... A moja babcia nie mieszka na takiej typowej wsi, że krowy po drodze biegają:/ Ludzie tu mają co najwyżej kury, kaczki. Więć weterynarz nie jest potrzebny. Nie miałby co tu robić. Jedynie z tego co się orientuję to przyjeżdża taki raz w roku i można z psem czy kotem przyjść i zaszczepić. Ja wcale nie popieram topienia kotów, nigdy bym czegoś takiego nie zrobiła żadnemu zwierzakowi. Jak byłam mała to mnie babcia okłamywała że kotka tylko taka gruba jest, wcale nie będzie mieć małych, albo jak urodziła to mówiła że tylko jednego, a tak naprawdę resztę topiła. Jak się o tym dowiedziałam to miałam takie zdanie jak Ty. Że to okrucieństwo, bestialstwo itd. Ale potem zaczęłam widzieć ile tak naprawdę ta kotka rodzi dzieci. A jeszcze jak zostawiłyśmy małego kotka, i sie okazało że to ona to też zaczęła się kocić. Tych kotów była cała masa. Naprawdę nie było co z nimi robić... Sama bym ich nie zabiła ale rozumiem ludzi którzy to robią. Jak ktoś nie będzie miał do czynienia z kotką która się ciagle koci i nie ma gdzie jej wysterylizować ani uśpić małych to tego nie zrozumie.
Tylko czekać aż pojawi się fala grupowych samobójstw użytkowników tej strony. Gdzie nie patrzeć: topią, mordują, poniżają, obgadują, zdradzają. Tylko jakoś, gdy się rozglądam, widzę trwałe małżeństwo moich starych, dwie lojalne przyjaciółki i życzliwy uśmiech obcej osoby w tramwaju. Demotywatory.pl robią się jak klasyczne media- dobre wiadomości nie są warte przedstawiania.
Chwyta za serce
Nie rozumiem takich ludzi,jak można brać na siebie odpowiedzialność posiadanie zwierzęcia a później tak z nimi postępować. nIe ma nic cenniejszego niż życie. Każde. Czy to kota, czy człowieka, czy pająka.
Wyjątek stanowią komary...xD
radku993 - skoro ludzie uważają się za takich wspaniałych i inteligentnych tak powinni postępować. Skoro tak potępiają różnych ludzi, nazywając "zwierzętami" powinni sami zachowywać się inaczej.
Nie mam słów na topienie i wszelkie mordowanie kociąt jak i szczeniąt, chociaż w 2 przypadku jest to chyba rzadsze. Jak również inne praktyki mordowania jak np. wyrzucanie takich maleństw gdziekolwiek na pewną śmierć. Tak został potraktowany mój kot, wraz ze swoim rodzeństwem. na szczęście znaleźli się dobrzy ludzie (moi znajomi) którzy te 8 kociąt przygarnęli. I im jakoś nie szkoda było czasu, ani niczego żeby w przeciągu kolejnego tygodnia znaleźć im dom. I porównajmy teraz takiego tępiciela z nimi.
Jako ludzie, niby ta "wyższa" rasa, powinniśmy umieć się zachować, powinniśmy wiedzieć, że każde stworzenie odczuwa ból i cierpienie i KAŻDE ma prawo do życia. Nie lubisz kotów, rozumiem, ale co daje ci prawo do znęcania się nad nimi?! To się nazywa sadyzm, a ty jesteś sadystą( nie zwracam się tutaj do radka933 tylko ogólnie do tych wszystkich "bardzo mądrych"), a za te krzywdy chętnie bym ci zrobiła to samo co robiłeś tym bezbronnym stworzeniom. Ale nie zrobię tego, a wiesz dlaczego? Bo nie zniżę się do tego poziomu, bo ja jestem CZŁOWIEKIEM.
A mój kot, wyżej wymieniona "znajda", to cudowne i mądre stworzenie. Trzeba umieć tylko spojrzeć na naszych domowych pupili jak na inteligentne stworzenia, a nie głupki.
A niewtajemniczonym polecam kastrację/sterylizację. Jednorazowo wydasz 50-100 zl, a "problemów" pozbędziesz się na zawsze.
Najlepiej... Kocice niestety nie mają poczucia macierzyństwa jak to jest pięknie pokazane na obrazku. Często zdarza się tak że od razu po urodzeniu idą robić nowe kocięta. Aż się człowiekowi krew gotuje jak słyszy MIAAAAAAAAAAAAAAAAAAU za oknem o 5 rano. W takich sytuacjach mam ochotę wziąć wiatrówkę i wszystkie powystrzelać bez żadnego sumienia. Pewnie weźmiecie mnie za skur... ale gdybyście sami musieli to przeżyć nie dziwilibyście się mi. Większość kocic to prosto mówiąc dziwki.
slavik Po pierwsze: nie stosuj ludzkich zasad moralnych do zwierząt. W ich świecie nie ma czegoś takiego jak "dziwka". Dla nich jak najczęstsze rozmnażanie się jest celem, czymś pozytywnym. Tak nakazuje im instynkt, mają przedłużać gatunek. Kotka - dziwka? Hahahah, ciężko o coś głupszego. Po drugie: kotki nie mają instynktu matczynego? To ciekawe dlaczego gdy zabraliśmy mojej jedno młode do weterynarza, ta chodziła po całym domu miałcząc rozpaczliwie, przekopała wszystkie pudła, wlazła do każdej szafy... Dlaczego kotki warczą i syczą gdy człowiek zbliża się do nowonarodzonych kociąt. Po trzecie w jaki sposób twoim zdaniem to, że niedługo po porodzie idą robić nowe młode, przeszkadza im w opiekowaniu się tymi urodzonymi? Sugerujesz, że matki homo sapiens powinny nie uprawiać seksu dopóki ich dzieci nie dorosną (ok. 15 lat) ? :) Nie myślisz logicznie, w dodatku g*wno wiesz o kotach, jednym słowem kompromitujesz się :)
Rodzeństwo mojego psa topili... Do dzisiaj biedny boi się czarnych worków na śmieci... Na szczęście mój tata go uratował... Nie wiem jak można być takim okrutnym człowiekiem i topić te niewinne i bezbronne zwierzęta, zamiast ruszyć d*pę i poszukać im prawdziwego kochającego domu... Niektórzy ludzie nie mają serca... Najchętniej takich co topią lub krzywdzą zwierzęta bym pozabijała...
Nie wiem jak w waszych miastach, ale u mnie w małym miasteczku kastracja kota kosztuje 20 zł a sterylizacja kotki ok. 40-50 a to nie jest majątek. Mam kocóra i jako wnuczka weterynarza kocham i znam sie na zwierzętach, wiec nie rozumiem ludzi którzy tak bestialsko mordują koty i psy.
U mnie kosztuje to dużo więcej, a mimo to sterylizowaliśmy nasze kotki. Przed tym były na zastrzykach, które niespecjalnie działały, w związku z czym mieliśmy sporo kociąt, ale nigdy żadnego nie utopiliśmy. Drogie jest wykarmienie tylu kotów, ale biorąc do domu zwierzę człowiek bierze też odpowiedzialność za jego rozmnażanie i jeśli tak jak my nie zapewni kotu skutecznej antykoncepcji, to musi ponieść tego konsekwencje. Koty nie są tu niczemu winne, one tylko podążają za instynktem który pozwala przetrwać ich gatunkowi.
jak sie nie ma kasy na sterylizacje to można załatwić darmowy talon przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami! Wywiesić ogłoszenia, wstawić do internetu... w najgorszym wypadku można komuś podrzucić troszkę odchowane kocięta, komuś kto wiemy, że ma dobre serce i/lub znajomości... takich ludzi jest pełno! każde zło konieczne jest lepsze od nieprzemyślanego okrucieństwa!
dzieci z miast nieznajace w ogole zycia, niestety jest to zlo konieczne, nikt nie potrzeboje co roku gromadki kolejnych kotow i problemow z nimi, nie wspominajac ze oslabia sie sama samice ktora musi wykarmiac mlode. czasem sie zostawia 1 max 2 jesli jest takie zapotrzebowanie. Podobna sprawa tyczy sie psow. Jest to chleb powszedni. Sterylizacje to sobie sami robcie. To nie jest domowy pupilek ktorego mozna sobie upilnowac, lazi to wszedzie gdzie chce i kiedy chce. Zreszta lepiej by wyrosl 1 silny zwierz niz 3 pokraki :D
Cóż. Znów. Pies nie może sobie chodzić gdzie chce i kiedy chce. By jest zagrożeniem dla siebie, dla innych zwierząt i ludzi. Samica ma po prostu nie rodzić miotu za miotem. Jeśli pojawiają się młode to należy wziąć za nie odpowiedzialność. Od biedy można oddać do schroniska, z całą pewnością nie zabijać. Takie postępowanie nie dość, ze sprzeczne z normami etycznymi i prawnymi jest naganne. Twoja wiedza o czymkolwiek jest na żałośnie niskim poziomie. Jeśli można przyczynić się do zmniejszenia cierpienia to dlaczego nie?
A jak nastolatka rodzi dziecko, nie ma pracy itd. itd. To również należy je dobić?
sterylizacja kotki kosztuje ok 100 zl, ale jest to wydatek JEDNORAZOWY. Jesli ktos ma sumienie zeby dwa czy trzy razy roku(bo tyle razy kotka moze zajsc w ciaze) topic male, bezbronne kociaki... ;/ musi miec serce z kamienia i problemy z psychika... ciekawe jakbyscie wy ie poczulu, gdyby ktos zabral wam wasze dziecko... zaraz ktos napisze ze kocica nie zdaje sobie z tego sprawy, ale to nieprawda. Bo niektore kotki zajmuja sie swoimi dziecmi lepiej i sumienniej niz kobiety. No i na pewno nie porzucaja malych
Zastanawia mnie tylko jedno... Skoro wszyscy jesteście tak bardzo przeciwko, to dlaczego nikt nie odpowiada na propozycje przygarnięcia takich biednych kotków?
;p
Uważam że powinno się zabijać tych co tak robią ze zwierzętami! Niektórzy ludzie są poniżej jakiegokolwiek poziomu! Daje wielki + i oby więcej takich demotywatorów! Do wora z tymi co zabijają zwierzęta!!!
Boże ... ja mieszkam na wsi i zawsze jest ktoś kto weźmie kotka ... a jak kocham kotki i nie cierpię jak ktoś im krzywdę robi .. nawet 2 tygidnie temu przygarnęłam jednego ...
Ja mam kotkę, mieszkam na wsi, miała już trzy mioty, urodziła kolejno trzy, cztery i dwa kocięta, jedną ciążę poroniła. Żadnego kota już nie mam. Żadnego też nie wydałam. Pokradli mi kociaczki, a samochody też robią swoje, mały kociak nie bardzo o tym wie. Życie kotka nie jest łatwe. Chyba tylko te dorosłe mają po 9 żyć.
Moje małe czarne zostało wyrzucone zimą na dwór na pewną śmierć (wiem, że nie był od dzikich kotów bo lgnął do człowieka), ale szczęśliwym zbiegiem okoliczności znaleźliśmy się i teraz jest wielkim pięknym kocurem :)
Kocham wszystkie zwierzęta . Nie wiem jak można topić małe kocięta . To okrucieństwo !!! Chciałabym, żeby tacy ludzie zginęli w takich męczarniach, jak te małe kotki . ;(
Ludzie, kyórzy w jakikolwiek sposób zabijają kocięta są po prostu okrutni. Wiem, jak kocica ma trzy małe, to czasem trudno je komuś dać. No ja tak miałam, ale dwa dom znalazły, trzeci został u nas=) i teraz zimą to myszy z piwnic wyłapuje. Gorzej jak je przynosi się pochwalić swoim łupem=). To głupota sądzić, że małe kotki nie czują bólu. Jak ktoś taki mądry, niech się sam podtopi i zobaczy jak to przyjemnie. Ode mnie +, ale i tak demot na głównej=)
Moim zdaniem to jest prawda! Ostatnio na stawie widziałam worek, wzięliśmy go i zobaczyliśmy kotki, szczęście że jeden żył! Pomogliśmy mu, i teraz jest członkiem rodziny =))
Topienie to jeszcze chyba najlżejsze co robią słyszałem że skręcają karki. Ja to bym zaje*ał takiego gościa jak bym zobaczył. Nie nawidzę znęcania się nad zwierzętami.
Jak można topić kotki :(( + ode mnie
OdpowiedzSzczerze to czasami miałabym ochotę sama podtopić tak na chwilę tych gnoi, którzy nie mają sumienia. Bo nie chcę się ruszyć dupy i poszukać chętnych którzy na pewno by się zaopiekowali kotkiem.
Ludzie, którzy topią kocięta, sami nie zasługują na utopienie, tylko na coś dużo gorszego. Jak się nie chce kociąt, to się nie bierze kotki tylko kocura, albo kotkę się sterylizuje. A jak jest kocia wpadka no to trudno, trzeba szukać domów maleństwom, a nie topić.
Normalnie. Bierzesz takiego małego kotka i wsadzasz do wiadra z wodą. dopiero co urodzone koty nie odczuwają bólu. Zostawia się 1 kotka aby wyssał mleko matki i to z nim się idzie do weterynarza.
Dzichader
WTF! Widzę, że się na tym znasz @_@
Dzichader, Tobie może tak zrobimy? To jasne, że każde żywe stworzenie czuje ból! Nie myślałam, że komukolwiek kiedykolwiek to powiem, ale powinieneś sam się utopić.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 April 2010 2010 18:51
tak tak... wszyscy jesteście bardzo mądrzy... ale przyjedzcie na wieś i spróbujcie opylić komuś chociaż jednego kota w promieniu 20 km... zapewniam was ze się wam to nie uda... na wsi każdy sobie załatwi kota jak będzie chciał chociażby od sąsiada który wcześniej wie ze będzie mógł oddać małe. jeśli nikt się wcześniej nie zgłosił po nie to kotki... Dead
Kurazus istnieje sterylizacja. Jeśli wiesz, że będziesz musiał je utopić jest na to rozwiązanie.
Miastowi też chcą mieć koty ;) Kurazus, nie rozumiem za bardzo, o co Ci chodzi w tym momencie. Niezależnie od tego, gdzie się mieszka, powinno się brać odpowiedzialność za swoje zwierzaki,w cywilizowanych krajach tak jest, a mordercy idą do więzienia. Poza tym nas wszystkich jakoś matki nie potopiły po urodzeniu, prawda?
@Jyyli
ale "potopiły te miliony nienarodzonych dzieci". mam na myśli aborcje.
Aborcja to usunięcie płodu, nie urodzonego dziecka. U kota też można dokonać aborcji wraz ze sterylizacją i to jest lepsze rozwiązanie niż topienie niewinnych kociątek.
Dzichader podbijam, jakby nie patrząc najskuteczniejsza metoda ;]
Kurazus- Nawet jeśli mieszka się na wsi to koty sobie same poradza... najwyżej w zimie mozna w piwnicy je trzymać i żucić jakies resztki mięsa, a w lecie same sobie bardzo, i to bardzo dobrze poradzą. koty są samowystarczalne! ... :)
zaj*bałabym takich ludzi....
"słitaśne" zdjęcie ;D:*
przydałaby się w Polsce taka policja dla zwierząt jak SPCA w USA. Zamknąć bezdusznych na 20 lat lub niech pracują w kamieniołomach.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 April 2010 2010 22:42
Aż poczułem takie wewnętrzne "ooooch" :D
Hej, ja rozumiem że znecanie sie nad zwierzetami jest zle. Ale prawie nikt tutaj nie bierze wszystkich ewentualności pod uwagę! ludzie ja pierwszego kota (kocicę) zabrałem od sąsiada bo chciał ją żywcem zakopać. Potem było już 4 kotki, 10, 12 i tak się utrzymywało bo miałem kilka kocic. Spytacie dlaczego dalej się nie zwiększało? Bo po 1. Niektóre kocięta nie przeżywają, 2. bo inne koty przychodzą i je zjadają, 3. wypadki na drodze itp. A jeśli chodzi o sterylizację to zorientujcie się jaka jest cena takiego zabiegu, okkkk?? Sam nie zabijam kotów jak widzicie ani nikt z rodziny ale pchnąć komuś kota na wsi to trudność, a kocicę...cud.
simonlapa... to co piszesz jest poprostu obrzydliwe! jak można doprowadzić do czegoś takiego że się zagryzają giną w wypadkach żeby ilość się nie zwiększała... to tak samo jakbyś je mordował! Decydując się na zwierzaka bierze się za niego odpowiedzialność więc jeśli kogoś nie stać na sterylizację to nie powinien brać kota! Z resztą niektóre miasta finansują sterylizacje bezpańskich kotów, tylko trzeba się dowiedzieć i trochę poszukać.
Ja tam nigdy kota nie topiłem (no może raz ale to było dobicie). A kamyk ty zrozum że ludzie na wsi nie mają kasy i ochoty na pierdo*. A do ciebie MIiia: jesli ktos juz zdecyduje sie pozostawic kota przy zyciu to i tak musi go dokarmiac chociazby do czasu az dorosna. Więc odpowiedzialnosc jest ale tylko za swoje koty. Przeciez wlasciciel kotki nie chcial tych malych kotow. A czy zdecyduje sie zajac nimi to jego sprawa. A szczerze to jak tak czytam te wasze komentarze to sie dziwie jakie to społeczeństwo w mieście jest ogłupione i nie znające życia...
nie utopią, tyko zjedzą ^^ \m/
Biedne :( + leci :)
OdpowiedzPrawdziwe i demotywuje ode mnie +
OdpowiedzMocne gówno
OdpowiedzJuz lepiej do weterynarza isc i zalatwic sprawe.
OdpowiedzI zapłacić grube pieniądze... Nie przyszło ci do głowy, że na wsi ludzie często są biedni? Tam często brakuje pieniędzy na jedzenie (dla ludzi, a co dopiero dla zwierząt).
Jak są biedni, to nie biorą kotów. I chyba mówisz o wsiach w Afryce? Nigdy nie spotkałam się z głodem na wsi, to raczej występuje w miejskich slumsach. Naprawdę, Twoja wypowiedź jest jednym wielkim błędem rzeczowym ;)
Jyyli a ty gdzie sie uchowaleś, chyba w szklanej bańce na wsiach co drugi pies na łańcuchu przy budzie przywiązany, a koty maja sterelizować. Ty masz oczy ale szeroko zamkniętę w Afryce lepiej tym kotem by się zajęli niż na polskiej wsi.
+ Wielki plus- czekam aż znajdzie się na głównej .
OdpowiedzPiękne.
OdpowiedzAleż mnie to zdemotywowalo. Wielki plus dla autora minus dla bezmyslnych ludzi...
OdpowiedzKici kici! c:
OdpowiedzA tak na serio, to nasze prawo jest.. najnormalniej za pobłażliwe.
Niestety. W cywilizowanych krajach mordercy siedzą w więzieniach ;) A w Polsce mogą się znęcać nad zwierzętami ile chcą.
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 21 April 2010 2010 18:58
W sumie prawo dot. zwierząt jest ŚMIESZNE. Jest lekarz od człeka i zwierzaka. Czemu nie zrobić policji i sensownego prawa dla zwierzaków ? No, nie rozumiem tego. W sumie w Ameryce tak jest i nie powiem, odwalają kawał świetnej roboty.
Dokładnie - wystarczy włączyć animal planet czy coś takiego i tam są programy o działalności takiej policji od zwierząt - to coś jak by kolejna "część" policji - są z PG, z narkotykowej itp to czemu nie od zwierząt?
...bo zwierzęta są niżej w hierarchii od człowieka i oby tak zostało.
ja natomiast mam czasem wrażenie, ze niektózy ludzie są gorsi od zwierzęcia.
@Nesire wydaje mi sie, ze do tego trzeba by zmienic rowniez mentalnosc ludzi, bo co z tego jesli bedzie policja dla zwierzat, jesli ludzie nie beda nic zglaszac, bo np. boja sie sasiadow albo zwyczajnie ich to nie obchodzi. zaczyna sie od zwierzat, a konczy na innych ludziach - ignoruje sie cierpienie np. kota, pozniej katowanych dzieci. a w koncu wielkie zdziwienie sasiadow, ze przeciez to 'taka spkojna rodzina...'
Zoltar666 istniej w Polsce Straż dla Zwierząt to inaczej "polcja dla zwierząt" w większych miastach, gorzej z tymi mniejszymi :/
Jak można takiego kotka... niekturzy ludzie nie mają serca
Odpowiedz+ od mnie
Szkoda, że nie dodał, że gdyby po okoceniu się miała za mało pokarmu to by go zjadła.
OdpowiedzA jak często się to zdarza? Poza tym jeśli zabierze się kocięta kotce i nie zdąży się nimi "nacieszyć", to może sfiksować. Tak, zwierzęta też mogą mieć choroby psychiczne i nikomu nie życzę, żeby spotkało to jego pupila.
"+" Mój ojciec chciał utopić moje kotki ale mu zabroniłem i powiedziałem że jak je utopi to ja uciekne z domu....i nie utopił.........Głosujcie na mojego demota
OdpowiedzNie rozumiem niektórych ludzi.
OdpowiedzBo spora część ludzi wciąż jest zacofana i słowo "sterylizacja" to dla nich czarna magia, albo zbyt duży wydatek, bo po co płacić, jak można potopić. Bardzo humanitarne.
OdpowiedzLissa to co proponujesz odrąbywać głowę siekierą??? Spoko ale trochę to makabryczne...
true demot
OdpowiedzNiestety prawda ! Teraz bede brał od koleżanki kotka , nie chce aby tak skończył ;/ +
OdpowiedzAż mi się przykro zrobiło :/
OdpowiedzMi tez :(
Zdjęcie trafne, podpis pasujący do zdjęcia no i co najważniejsze demotywuje. Oczywiście +
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 April 2010 2010 19:06
Sterylizacja nie jest droga, a jeśli ktoś nie ma na nią kasy, to tym bardziej nie będzie mieć kasy na utrzymanie kota ;)
Dużo wydaje się na utrzymywanie kotów, a wtedy na sterylizację uwierz że już kasy brak. No i trzeba sobie wtedy jakoś radzić.
Takie zdjęcia miały trafiać tylko do Kot******a! Dlaczego admini zezwalają na łamanie regulaminu DEMOTYWATORÓW i sami go łamią umieszczając to na głównej???
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 21 April 2010 2010 19:10
Odpowiedzjak bylem na wsi to ludzie tam traktowali zwierzeta bardziej jak przedmioty. Topienie tam to norma.
Odpowiedzi to jest straszne... chocby i wszyscy zywilizowani mieszkańcy miast wysterylizowali i wykastrowali swoje zwierzeta, to i tak wioski nadrobią niedobory niechcianych zwierząt na ulicach i w schroniskach...
demot naprawde trafny. Ale śmieszysz mnie ze swym komentarzem. Mieszkałam na wsi 20 lat, i w życiu o topieniou kotów nie słysząłam:| owszem, może jakies 20 lat temu cos takiego miało miejsce... na wsi ludzie mają tyle miejsca...mają podwórka...i jak się im koty namnożą to je trzymają...uwierz mi, sama tak miałam i sąsiedzi też. Sterylizowali je również. W mieście, odkąd mieszkam spotkałam sie z większą obojętnoscią ludzi na ból zwierząt. Ale Ty pewnie tego nie wiesz, bo na wsi nie mieszkasz.
O topieniu kotów się nie mówi (chyba że w rodzinie)
A czym niby ma być?
Miliony niechcianych kotów i psów umiera z samotnosci i chorób w schorniskach/ TOZach/na ulicach z powodu braku wyobraźni zacofanych właścicieli którzy albo nie wiedzą co to sterylizacja, albo ulegaja zachciance posiadania małych "przeciez one sa takie słodziuutkie"... Wiem co pisze, ponieważ pracuję w Szczecińskim Towarzystwie Opieki nad Zwierzetami i głupota ludzka nieraz wprawia mnie w chęć mordu.
Odpowiedzzagięło mnie... (+)
Odpowiedz:O +
Odpowiedzała...Demotywuje.
Odpowiedzświetny demot ! mam nadzieje,że ludzie,którzy sie tu wypowiadaja za zabijaniem w ten sposób zwierząt (czyli poprzez utopienie itp), chca tylko sprowokowac innych do dyskusji.
A gadanie,że takie zabijanie lezy w naturze człowieka to dość kontrowersyjny pogląd. W naszej naturze istniała kiedys selekcja naturalna ale jednak od niej odeszlismy.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 21 April 2010 2010 19:35
Odpowiedzodeszliśmy, co jednak ludziom nie wróży dobrze. choroby genetyczne stają się coraz częstsze, co spowodowane jest właśnie brakiem selekcji.
obys doczekał/a sie zdrowego potomstwa i żebys nie musiał/a go zabijac dla "dobra rasy ludzkiej"
ja tez uwazam za debilizm zabijanie kotkow,bo sa to zwierzatka domowe, ktore wielu ludzi kocha- po za tym jak mozna miec 1 kota z mysla ze drugiego sie utopiło?
Odpowiedzale z 2 strony nalezy pamietac ze to zwierze tak samo jak "swiateczny" karp, kurczak (pisklaki przechodzac przez tasme sa traktowane jak zwykle rzeczy, produkcja wyglada jakby byly to plastikowe zabawki a dorosle sa zabijane porazeniem pradu), szczury które sie tepi , nie mowiac juz o owadach (wiem ze szkodniki zagrazajace ludziom z powodu wyzszego dobra trzeba tępić, ale kto nie zabił by tego zwierzęcia bez powodu bez zmruzenia oka?-małokto)
itp itd
Ale karpia nie topisz tylko ginie w 1 momentalnie. Przynajmniej tak powinieneś zrobić.
jak kolega wyżej utopi karpia to będę go podziwiał...
Każdy normalny człowiek jest w stanie to zrobić
jakie słodziaki
Odpowiedzmocne.
OdpowiedzJyyli !
"Aborcja to usunięcie płodu, nie urodzonego dziecka."
Że niby płód nie jest już dzieckiem?!
Weź się
zastanów człowieku... Litujesz się nad jakimś kotem, a piszesz, że aborcja to nic złego? Szkoda
słów...
Osobiście, nie potrafiłabym tego zrobić...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 April 2010 2010 19:25
Odpowiedzmoże w tym miejscu jest dobre miejsce żeby powiedzieć że chętnie oddam małe kocie w dobre ręce osobie z okolic warszawy. Jak tacy obrońcy zwierząt jesteście to bardzo proszę;p A kotek spoko:) czarny, biały pysk z wąsikiem a'la Hitler. Tylko że kotka;p
OdpowiedzAż serce zabolało. Naprawde polecam sterylizację. Nie tylko zapobiega późniejszym topieniom i usypianiom, czasem i suczce/kotce ratuje życie. Moja dostała ropomacicza przy drugiej cieczce, sterylka ją uratowała. Teraz jest zdrowa, radosna i razem cieszymy się jej zyciem.
OdpowiedzSmutne :
Odpowiedzzwierze jak zwierze nad czym tu płakać ?
Odpowiedzwolał bym zeby 100000 kotów zgineło niż jeden człowiek .
Komentarze "wolał bym zebyś ty zginoł " itp sa idiotyczne
Kazdy ma swoje prawa moralne i tez niechial bym aby kota zabijac ale jak państwo nie stwarza warunków ? aby oddac koty ? to ludzie robią na własną reke ...
Narzekacie ze kota sie sterylizuje i ze koty sie oddaje i ze kota sie nie wypuszcza . Wszytskiego mieć nie można .
;(
Odpowiedzsamo to zdjęcie zasługuje na + ! a opis bolesny ale niestety jaki prawdziwy :(
bezlitosnym kotobójcom mówie NIE!
Lepiej je oddać do schroniska niż utopić za to się nie płaci. W ostateczności jak ktoś jest leniwy to karmić krótki czas aż zaczną chodzić i puścić wolno tak jakkolwiek zkożystają z życia.
OdpowiedzBardziej demotywują mnie wypowiedzi niektórych użytkowników. Naprawdę niektórzy ludzie nie mają uczuć. Jak można tak żyć? Można nie lubić kotów, ale żeby je topić?Trzeba być odpowiedzialnym za SWOJE (tak, tak swoje) czyny. Skoro postanowiłem/am kupić/przygarnąć kotkę musze się liczyć z tym, że ona będzie miała młode i skoro moja sytuacja materialna/miejsce zamieszkania/inne mi na to nie pozwala to taką kotkę się sterilizuje, albo podaje zastrzyki antykoncepcyjne. Jak wam nie będzie pasować to swoje dzieci też będziecie topić?
OdpowiedzZawsze uważałam,że takich sku*****nów trzeba by pottopić.Jak sie nie chce kociaków,to albo sie nie bierze kota,albo sie sterylizuje,albo sie bierze kocura.A jak nie,to trzeba szukać opiekunów,a nie,niewinne stworzenia zabijać.Zdemotywowało...pabianka86:chesz kota oddać?chętnie bym wzieła,ale póki nie mam własnego mieszkania nia ma szans.Już i tak 2 kochane sierściuchy to sporo:\
OdpowiedzBoże, właśnie chwilę przed zobaczeniem tego demota myślałam o tym... Raz miałam taką sytuację. U mojej babci urodziły się małe kotki i kazała je jakiemuś kolesiowi utopić! NIE DOPUŚCIŁABYM do tego, gdyby nie to, że byłam wtedy nad morzem. Nic nie mogłam zrobić. Nie wiedziałam, że moja babcia może być taka... No wiecie jaka.
OdpowiedzA ty kuba99951 puknij się w łeb. Raz, a dobrze.
A najwięcej do powiedzenia mają osoby, które nigdy nie spotkały się z takim problemem.
OdpowiedzNie wiecie, o czym piszecie, dlatego wasze komentarze są żałosne i mogą wywołać tylko śmiech.
a pozniej trzeba utrzymywac z podatkow...
@Apokalipsaa b. ciekawe, nie wiedzialem, ze w Polsce schroniska sa utrzymywane z budzetu. nie kompromituj sie. czysto teoretycznie, to wolabym utrzymac te zwierzeta niz placic na zasilki dla nierobow i dzieciorobow...
widocznie bardziej zalyz ci na nikomu nie potrzebnych kotach niz ludziach ktorzy byc moze kiedys "zrozumieja" blad swojego postepowania i przestana pic.
świetny demot z glębokim przekazem. Pozdrowienia dla wszystkich miłośników bezbronnych zwierzatek.
OdpowiedzJak ktoś z okolic brzeska (malopolskie) chetny na kota to niedlugo bd mial bo stara w ciazy chodzi :PP z pierwszego miotu ( od czasu jak ja przygarnalem z ulicy ) zostawiłem sobie jednego młodego wiecej kotow nie potrzebuje ;)
Odpowiedzsiekiera jest bardziej humanitarna....w końcu tak giną wszystkie zwierzęta konsumpcyjne....
Odpowiedzmatczyna troska. Świetne! (+)
OdpowiedzMieszkam niedaleko małej rzeczki, nieraz widziałem jak pływają w niej worki, zapewne z małymi kotkami lub szczeniakami... Straszna sprawa.
Odpowiedz"Ludzi jest wiele więcej, niż
Odpowiedzkotów i jeśli jakiś gatunek wymaga ograniczenia liczebności, to właśnie my"
I żeby nie było - zacznij od siebie. : )
Normalnie aż przykro mi się zrobiło..
Odpowiedzdemotywuje
Odpowiedzja ich nigdy nie topie tylko grzebie zywcem ;)
Odpowiedz? Jak... jak mozna gzrebac zywcem? Zastanow sie czlowieku! Jezeli to mial byc zart.. to.. nie specjalnie zabawny! Juz lepiej utopic niz wsadzic do zimnego, pelnego robali dolka... i to zywcem! Ech....
to nie mial byc zart tylko brutalna prawda
Jakie słodziutkie...:'( Zawsze potępiałam i będę potępiać tych co topią, zabijają małe psy, koty...straszne:(
Odpowiedz1) W Polsce jest policja dla zwierząt- Straż dla zwierząt. Polski TOZ (Towarzystwo opieki na zwierzętami) jest drugą po RSPCA (W. Brytania) tego typu organizacją na świecie.
OdpowiedzMamy organizacje, nie mamy wolontariuszy, nie mamy kasy. Prawo mamy do dupy.
2) Ślepy miot czuje. Odczuwa ból itd. itd. Jest to morderstwo jak każde inne.
3) Sterylizacja jest tania. W wielu miastach (Wrocław) sa akcje sterylizacji darmowej kotów. 100 zł chyba nie jest wydatkiem życia.
4) W "cywilizowanych krajach" usypia sie zdrowe zwierzęta na potęgę. U nas to samo. Tak jest to niezgodne z prawem, wszyscy mają to w d.
5) Ustawa przewiduje karę do 2 lat pozbawienia wolności za morderstwo na zwierzęciu ze szczególnym okrucieństwem. nie znam takiej sprawy, gdzie zakończono takim wyrokiem. Zazwyczaj mówi sie o "małej szkodliwości społecznej czynu" i sprawa zostaje umorzona. Sądy są okropnie pobłażliwe.
6) NIE KUPUJ ADOPTUJ! URATUJESZ ŻYCIE! To nie slogan. To czysta prawda.
Pozdrawiam.
sama mam takie maleństwa za nic nie dałabym ich skrzywdzić
OdpowiedzA gdzie rośliny mają układ nerwowy?
OdpowiedzWybacz ja nie zgrywam odkupiciela przez klawiaturę. Pomagam w sposób realny, i nie , nie Etiopii.
Tacy idioci jak Ty, dają przyzwolenie na bestialstwo.
już lepiej wywalić niż utopić...z dwojga złego...;//// Ja przygarnęłam jednego ze śmietnika. Lepsze to niż jakikolwiek brak szansy... ;/
Odpowiedzropienie kotów i innych zwierzaków jest straszne:( nie rozumiem takich ludzi i już chyba nie zrozumie, a te kotki są świetne:P za demot ode mnie plusik... tylko tak jakos smutno się zrobiło
Odpowiedzchwyciło mnie za serce.mega [+]
OdpowiedzJa się tam wcale nie dziwie że się topi małe koty. Moja babcia mieszka na wsi, ma kotkę która ma po 5 kotów 3 razy w roku. To daje rocznie 15 kotów, plus jeszcze oczywiście te koty później też będą mieć małe... Niby co można z nimi robić na wsi? Nie ma tam weterynarza, ludzie niechętnie przygarniają, jak ktoś chce to mówi wcześniej, zostawia się jednego, resztę się topi. Tak się wydaję że to nieludzkie, jak tak można zabijać... Ale jakbyście mieli kotkę, która może rocznie mieć nawet 20 kotów (!!!) to byście zmienili zdanie.
Odpowiedzporąbaniec :/ mieszkam na wsi, urodziły się u mnie rok temu4 małe kotki i co? bez problemu na WSI znaleźliśmy im właścicieli.. a jakbyśmy nie znaleźli to byśmy zostawili.. kot to nie problem. okienka w piwnicy zostawić otwarte woda czy mleko i koty sobie same poradzą.. zresztą kotke po tym wysterylizowaliśmy.. a po za tym mówisz że na wsi nie ma weterynarza? widać że nie masz w ogóle pojęcia... jak na wsi są zwierzęta hodowlane i jest ubój to weterynarz musi sprawdzić mięso.. albo jak koń czy krowa rodzi to weterynarz też często jest... to nie jest problem dać 100zł i oszczędzić troche cierpień na tym świecie. kotki zawsze można dać do schroniska.. ale po co? jak same sobie umią poradzić. a jak sie nie ma kasy to sie nie bierze żadnych zwierząt. utop się sam, zresztą sama bym chętnie zrobiła Tobie. zobaczymy jak będziesz zdany na łaskę innych... nikt ci nie pomoże.. ja bym cie jeszcze skopała.
Na wsiach jest od cholery wetów. I sa bardzo tanią siła roboczą. Nie masz kasy na sterylke nie wypuszczaj kota z domu- jak problem??!! Super zdrowo jak samica rodzi miot za miotem non stop... super.
No wiesz, raz w roku to znajdziesz kogoś kto przygarnie, sama wśród koleżanek pytałam i czasem ktoś wziął. Ale pomyśl że rodzi się 5 kotów, znajdujesz właścicieli, za 3-4 miesiące znowu przybywa 5 nowych kotków, za kilka miesięcy znowu i znowu itd... Wątpię żebyś znalazła dla wszystkich właścicieli... A moja babcia nie mieszka na takiej typowej wsi, że krowy po drodze biegają:/ Ludzie tu mają co najwyżej kury, kaczki. Więć weterynarz nie jest potrzebny. Nie miałby co tu robić. Jedynie z tego co się orientuję to przyjeżdża taki raz w roku i można z psem czy kotem przyjść i zaszczepić. Ja wcale nie popieram topienia kotów, nigdy bym czegoś takiego nie zrobiła żadnemu zwierzakowi. Jak byłam mała to mnie babcia okłamywała że kotka tylko taka gruba jest, wcale nie będzie mieć małych, albo jak urodziła to mówiła że tylko jednego, a tak naprawdę resztę topiła. Jak się o tym dowiedziałam to miałam takie zdanie jak Ty. Że to okrucieństwo, bestialstwo itd. Ale potem zaczęłam widzieć ile tak naprawdę ta kotka rodzi dzieci. A jeszcze jak zostawiłyśmy małego kotka, i sie okazało że to ona to też zaczęła się kocić. Tych kotów była cała masa. Naprawdę nie było co z nimi robić... Sama bym ich nie zabiła ale rozumiem ludzi którzy to robią. Jak ktoś nie będzie miał do czynienia z kotką która się ciagle koci i nie ma gdzie jej wysterylizować ani uśpić małych to tego nie zrozumie.
Tylko czekać aż pojawi się fala grupowych samobójstw użytkowników tej strony. Gdzie nie patrzeć: topią, mordują, poniżają, obgadują, zdradzają. Tylko jakoś, gdy się rozglądam, widzę trwałe małżeństwo moich starych, dwie lojalne przyjaciółki i życzliwy uśmiech obcej osoby w tramwaju. Demotywatory.pl robią się jak klasyczne media- dobre wiadomości nie są warte przedstawiania.
OdpowiedzChwyta za serce
OdpowiedzNie rozumiem takich ludzi,jak można brać na siebie odpowiedzialność posiadanie zwierzęcia a później tak z nimi postępować. nIe ma nic cenniejszego niż życie. Każde. Czy to kota, czy człowieka, czy pająka.
Wyjątek stanowią komary...xD
Zdjęcie jest prześliczne. Mam kota i nigdy bym nie utopiła żadnego zwierzęcia ;/
Odpowiedz;( prawdziwy demot!
Odpowiedzmój demot z dzieciństwa. Moja babcia zawsze to robiła. Katoliczka.
Odpowiedzoczywiscie bardzo Ją kocham i szanuję ale tym akurat podpadła. ;]
radku993 - skoro ludzie uważają się za takich wspaniałych i inteligentnych tak powinni postępować. Skoro tak potępiają różnych ludzi, nazywając "zwierzętami" powinni sami zachowywać się inaczej.
OdpowiedzNie mam słów na topienie i wszelkie mordowanie kociąt jak i szczeniąt, chociaż w 2 przypadku jest to chyba rzadsze. Jak również inne praktyki mordowania jak np. wyrzucanie takich maleństw gdziekolwiek na pewną śmierć. Tak został potraktowany mój kot, wraz ze swoim rodzeństwem. na szczęście znaleźli się dobrzy ludzie (moi znajomi) którzy te 8 kociąt przygarnęli. I im jakoś nie szkoda było czasu, ani niczego żeby w przeciągu kolejnego tygodnia znaleźć im dom. I porównajmy teraz takiego tępiciela z nimi.
Jako ludzie, niby ta "wyższa" rasa, powinniśmy umieć się zachować, powinniśmy wiedzieć, że każde stworzenie odczuwa ból i cierpienie i KAŻDE ma prawo do życia. Nie lubisz kotów, rozumiem, ale co daje ci prawo do znęcania się nad nimi?! To się nazywa sadyzm, a ty jesteś sadystą( nie zwracam się tutaj do radka933 tylko ogólnie do tych wszystkich "bardzo mądrych"), a za te krzywdy chętnie bym ci zrobiła to samo co robiłeś tym bezbronnym stworzeniom. Ale nie zrobię tego, a wiesz dlaczego? Bo nie zniżę się do tego poziomu, bo ja jestem CZŁOWIEKIEM.
A mój kot, wyżej wymieniona "znajda", to cudowne i mądre stworzenie. Trzeba umieć tylko spojrzeć na naszych domowych pupili jak na inteligentne stworzenia, a nie głupki.
A niewtajemniczonym polecam kastrację/sterylizację. Jednorazowo wydasz 50-100 zl, a "problemów" pozbędziesz się na zawsze.
Oddam kotki. Wiadomość na PM.
Odpowiedza mi sie łezka w oku zakręciła..
Odpowiedztopić i spokój
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 April 2010 2010 17:35
OdpowiedzNajlepiej... Kocice niestety nie mają poczucia macierzyństwa jak to jest pięknie pokazane na obrazku. Często zdarza się tak że od razu po urodzeniu idą robić nowe kocięta. Aż się człowiekowi krew gotuje jak słyszy MIAAAAAAAAAAAAAAAAAAU za oknem o 5 rano. W takich sytuacjach mam ochotę wziąć wiatrówkę i wszystkie powystrzelać bez żadnego sumienia. Pewnie weźmiecie mnie za skur... ale gdybyście sami musieli to przeżyć nie dziwilibyście się mi. Większość kocic to prosto mówiąc dziwki.
Całkiem jak ludzie ;)
slavik Po pierwsze: nie stosuj ludzkich zasad moralnych do zwierząt. W ich świecie nie ma czegoś takiego jak "dziwka". Dla nich jak najczęstsze rozmnażanie się jest celem, czymś pozytywnym. Tak nakazuje im instynkt, mają przedłużać gatunek. Kotka - dziwka? Hahahah, ciężko o coś głupszego. Po drugie: kotki nie mają instynktu matczynego? To ciekawe dlaczego gdy zabraliśmy mojej jedno młode do weterynarza, ta chodziła po całym domu miałcząc rozpaczliwie, przekopała wszystkie pudła, wlazła do każdej szafy... Dlaczego kotki warczą i syczą gdy człowiek zbliża się do nowonarodzonych kociąt. Po trzecie w jaki sposób twoim zdaniem to, że niedługo po porodzie idą robić nowe młode, przeszkadza im w opiekowaniu się tymi urodzonymi? Sugerujesz, że matki homo sapiens powinny nie uprawiać seksu dopóki ich dzieci nie dorosną (ok. 15 lat) ? :) Nie myślisz logicznie, w dodatku g*wno wiesz o kotach, jednym słowem kompromitujesz się :)
Ludzie... zamiast myśleć o kotach i innych mniej zagrożonych zwierzątkach, to pomyślcie o ludziach, którzy cierpią gorzej od takiego kotka.
Odpowiedzmasakra! szczere! Ubolewam nad losem wszelkich zwierząt bardziej niż ludzi:( nie wiem jak można robić krzywde komuś, kto jest na naszej łasce.
Odpowiedzaż się popłakałam. +
OdpowiedzRodzeństwo mojego psa topili... Do dzisiaj biedny boi się czarnych worków na śmieci... Na szczęście mój tata go uratował... Nie wiem jak można być takim okrutnym człowiekiem i topić te niewinne i bezbronne zwierzęta, zamiast ruszyć d*pę i poszukać im prawdziwego kochającego domu... Niektórzy ludzie nie mają serca... Najchętniej takich co topią lub krzywdzą zwierzęta bym pozabijała...
OdpowiedzNie wiem jak w waszych miastach, ale u mnie w małym miasteczku kastracja kota kosztuje 20 zł a sterylizacja kotki ok. 40-50 a to nie jest majątek. Mam kocóra i jako wnuczka weterynarza kocham i znam sie na zwierzętach, wiec nie rozumiem ludzi którzy tak bestialsko mordują koty i psy.
OdpowiedzU mnie kosztuje to dużo więcej, a mimo to sterylizowaliśmy nasze kotki. Przed tym były na zastrzykach, które niespecjalnie działały, w związku z czym mieliśmy sporo kociąt, ale nigdy żadnego nie utopiliśmy. Drogie jest wykarmienie tylu kotów, ale biorąc do domu zwierzę człowiek bierze też odpowiedzialność za jego rozmnażanie i jeśli tak jak my nie zapewni kotu skutecznej antykoncepcji, to musi ponieść tego konsekwencje. Koty nie są tu niczemu winne, one tylko podążają za instynktem który pozwala przetrwać ich gatunkowi.
Moi sąsiedzi z bloku obok psy topili ;/ niektórzy ludzie są bez serca..
OdpowiedzMocne :(
Odpowiedzjak sie nie ma kasy na sterylizacje to można załatwić darmowy talon przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami! Wywiesić ogłoszenia, wstawić do internetu... w najgorszym wypadku można komuś podrzucić troszkę odchowane kocięta, komuś kto wiemy, że ma dobre serce i/lub znajomości... takich ludzi jest pełno! każde zło konieczne jest lepsze od nieprzemyślanego okrucieństwa!
Odpowiedzdzieci z miast nieznajace w ogole zycia, niestety jest to zlo konieczne, nikt nie potrzeboje co roku gromadki kolejnych kotow i problemow z nimi, nie wspominajac ze oslabia sie sama samice ktora musi wykarmiac mlode. czasem sie zostawia 1 max 2 jesli jest takie zapotrzebowanie. Podobna sprawa tyczy sie psow. Jest to chleb powszedni. Sterylizacje to sobie sami robcie. To nie jest domowy pupilek ktorego mozna sobie upilnowac, lazi to wszedzie gdzie chce i kiedy chce. Zreszta lepiej by wyrosl 1 silny zwierz niz 3 pokraki :D
OdpowiedzCóż. Znów. Pies nie może sobie chodzić gdzie chce i kiedy chce. By jest zagrożeniem dla siebie, dla innych zwierząt i ludzi. Samica ma po prostu nie rodzić miotu za miotem. Jeśli pojawiają się młode to należy wziąć za nie odpowiedzialność. Od biedy można oddać do schroniska, z całą pewnością nie zabijać. Takie postępowanie nie dość, ze sprzeczne z normami etycznymi i prawnymi jest naganne. Twoja wiedza o czymkolwiek jest na żałośnie niskim poziomie. Jeśli można przyczynić się do zmniejszenia cierpienia to dlaczego nie?
A jak nastolatka rodzi dziecko, nie ma pracy itd. itd. To również należy je dobić?
sterylizacja kotki kosztuje ok 100 zl, ale jest to wydatek JEDNORAZOWY. Jesli ktos ma sumienie zeby dwa czy trzy razy roku(bo tyle razy kotka moze zajsc w ciaze) topic male, bezbronne kociaki... ;/ musi miec serce z kamienia i problemy z psychika... ciekawe jakbyscie wy ie poczulu, gdyby ktos zabral wam wasze dziecko... zaraz ktos napisze ze kocica nie zdaje sobie z tego sprawy, ale to nieprawda. Bo niektore kotki zajmuja sie swoimi dziecmi lepiej i sumienniej niz kobiety. No i na pewno nie porzucaja malych
OdpowiedzZastanawia mnie tylko jedno... Skoro wszyscy jesteście tak bardzo przeciwko, to dlaczego nikt nie odpowiada na propozycje przygarnięcia takich biednych kotków?
Odpowiedz;p
Mam 3 psy i kota. Obecnie szukam kota dla rodziny z dziećmi. przede wszystkim trzeba nie rozmnażać, a nie przygarniać.
jakie kawaii !
Odpowiedznigdy bym nie utopiła ... raczej potopiłabym tych, którzy to zrobili.
Uważam że powinno się zabijać tych co tak robią ze zwierzętami! Niektórzy ludzie są poniżej jakiegokolwiek poziomu! Daje wielki + i oby więcej takich demotywatorów! Do wora z tymi co zabijają zwierzęta!!!
Odpowiedzwielki +
Odpowiedzaż musiałam sie zalogowac zeby napisac.
Odpowiedzludzie którzy topia i znecaja sie nad zwierzetami powinno sie im to samo zrobic.
bardzo mocne !
Odpowiedzdodaje do ulubionych.
Okrutne...
OdpowiedzBoże ... ja mieszkam na wsi i zawsze jest ktoś kto weźmie kotka ... a jak kocham kotki i nie cierpię jak ktoś im krzywdę robi .. nawet 2 tygidnie temu przygarnęłam jednego ...
Odpowiedzgłupie gnoje tylko tak robią. kiedyś moja babcia przygarnęłą 6 kociąt bo jakiś staruch chciał je utopić.
OdpowiedzJa mam kotkę, mieszkam na wsi, miała już trzy mioty, urodziła kolejno trzy, cztery i dwa kocięta, jedną ciążę poroniła. Żadnego kota już nie mam. Żadnego też nie wydałam. Pokradli mi kociaczki, a samochody też robią swoje, mały kociak nie bardzo o tym wie. Życie kotka nie jest łatwe. Chyba tylko te dorosłe mają po 9 żyć.
OdpowiedzTą kotkę przygarnęłam, mój sąsiad wywalił ją razem z innymi kociakami, jednak tamtych nie znalazłam. Była strasznie chudziutka.
Odpowiedzsłodkiee. ;]
Odpowiedzale topić koty ?. Boże..
już wolała bym uśpić kocicę niż topić kilka jej młodych pare razy w roku! nigdy nie jest tak że nie da sie nic zrobić.
OdpowiedzMoje małe czarne zostało wyrzucone zimą na dwór na pewną śmierć (wiem, że nie był od dzikich kotów bo lgnął do człowieka), ale szczęśliwym zbiegiem okoliczności znaleźliśmy się i teraz jest wielkim pięknym kocurem :)
OdpowiedzJedyny demot, który mnie naprawdę zdemotywował. Ogromny plus ode mnie.
OdpowiedzPiekne to jest Bożeeeeee jakie słodkie
OdpowiedzAz mi sie plakac zachciało ;(((
Odpowiedzwielki + i ulubione :(
Świetny demotywator. Ode mnie +, a poza tym ludzi topiących zwierzęta(nie mam na myśli tylko kotów) powinno się zamykać.
OdpowiedzJako wielki miłośnik kotów, musiałem się wyrzec mojej własnej babci, która chciała bez mojej wiedzy, perfidnie zabić moje zwierzaki.
Odpowiedzode mnie + Jest to smutne ale niestety prawdziwe:(
OdpowiedzCi co dali - nie mają sumienia
GŁÓWNA!!
OdpowiedzKocham wszystkie zwierzęta . Nie wiem jak można topić małe kocięta . To okrucieństwo !!! Chciałabym, żeby tacy ludzie zginęli w takich męczarniach, jak te małe kotki . ;(
Odpowiedzdemot:ja ich nie topiłem:tylko kijkiem w łepek :)
Odpowiedzdemot:ja ich nie topiłem:tylko kijkiem w łepek :)
OdpowiedzLudzie, kyórzy w jakikolwiek sposób zabijają kocięta są po prostu okrutni. Wiem, jak kocica ma trzy małe, to czasem trudno je komuś dać. No ja tak miałam, ale dwa dom znalazły, trzeci został u nas=) i teraz zimą to myszy z piwnic wyłapuje. Gorzej jak je przynosi się pochwalić swoim łupem=). To głupota sądzić, że małe kotki nie czują bólu. Jak ktoś taki mądry, niech się sam podtopi i zobaczy jak to przyjemnie. Ode mnie +, ale i tak demot na głównej=)
OdpowiedzMoim zdaniem to jest prawda! Ostatnio na stawie widziałam worek, wzięliśmy go i zobaczyliśmy kotki, szczęście że jeden żył! Pomogliśmy mu, i teraz jest członkiem rodziny =))
OdpowiedzTopienie to jeszcze chyba najlżejsze co robią słyszałem że skręcają karki. Ja to bym zaje*ał takiego gościa jak bym zobaczył. Nie nawidzę znęcania się nad zwierzętami.
OdpowiedzJakim trzeba być zwyrodnialcem by zabijać młode pieski, kotki, myszki itp.
OdpowiedzBo się ich nie chce?
Głupota i brak sumienia.