Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
4144 5082
-

Zobacz także:


Oki
+60 / 102

no jasne wszyscy skini na prawo to naziści, ale wy macie stereotypy wklepane.

Aryjczyk
+23 / 61

Skinheadzi (narodowi) preferują bojówki, najlepiej czarne.

T tynia85
+51 / 77

Jezeli ktos z was odrobine sie pouczyło subkulturach to by nie pisał bzdur na temat Skinheadów. Polecam poczytac w necie o tej subkulturze zanim zacznie sie cos komentowc

S snp
-4 / 70

Wyglądają jak pedały.

C Corium
+5 / 17

Papkin walnij się w łeb i skończ czytać wyborczą.

R RockLady
+12 / 14

Polecam oglądnąć film,,skinhead attitude-być skinheadem" jest na youtube w 9 częściach po ok 10 min.
Dużo wyjaśnia,szczególnie powinny go obejrzeć osoby, które trzymają się stereotypów i nie wiedzą nic o danej subkulturze...

A ActionHank
+16 / 22

Usunąć z głownej tego demota! Bo następni będą gadać że Skinhead to nazista, rasista, faszysta czy inne ścierwo!

Chyba mało kto tu wie, że właściwie pierwsi Skini pochodzili z Jamajki i byli czarnoskórzy!

Joasinka
+7 / 11

popieram przedmówcę! Skini to mods& rudeboys. Modsi byli z UK a Rudeboys czarnoskórzy z Jamajki. Posiedźcie trochę w temacie jak już. Polecam film this is England. Sami zobaczycie. ;)

rudedude1
+5 / 9

Joasinka - święta racja. Autorze, obejrzyj filmy typu Skinhead Attitude, czy This Is England.. Baa, nawet poczytaj wikipedie! Wtedy zauważysz, ze nie każdy skinhead jest taki, że odłam skrajnych prawicowców pojawił się znacznie później... ADMINIE - ten demot jest pozbawiony prawdy, oparty na stereotypach. Ja, jak poprzednicy również stwierdzam, że powinno się go usunąć.

T TheSiemek
+1 / 5

Ironia demotywatorów - pouczać kogoś na temat o którym nie ma się bladego pojęcia.
Dziecko poczytaj trochę o skinach, modsach itd.

R RUGGEDASSASSIN
0 / 8

ale co ma jedno do drugiego? prawdziwi skinheadzi nie są rasistami. sram na nazioli i sram na antife. Oi!

M misqa155
-1 / 1

brawo dla tepego autora . Jezeli juz sie zaglebiasz w temat subkultur to proponuje chociaz drobna lekture na wikipedii. Ze zdjecia mozna jasno wywnioskowac ze tych dwoch panow to sharpy

S swiety5
+67 / 85

Bo prawdziwy skin to nie rasista. Tyle, że prawdziwi skini są na wymarciu.

Odpowiedz
B bulkaa
+11 / 25

prawda jest taka że skinów NIE-rasistów jest zdecydowanie wiecej. od paru lat mamy tendencję do powrotu do korzeni.

D domin666
-1 / 19

no już nie miał się do czego uczepić xD zawsze się znajdzie punk nie lubiący jabola albo ekolog palący w piecu drewnem

P phren
+5 / 19

dokładnie! ;] mało kto o tym wie, że prawdziwi skini wywodzą sie z Jamajki ...

eddie19
+6 / 18

dobrze mówisz! niszczmy NS! Oi! Victory!!!

Joasinka
+6 / 12

Punx & Skins united! ;)

S Szencia18
0 / 4

DOKŁADNIE!!! Ironią jest wasza i "skinhedów"-nazistów niewiedza :) Radzę poczytać,a dowiecie się o co mi chodzi. Szczególnie polecam zapoznać się z organizacją SHARP (Skinheads Against Racial Prejudice) Nic tak nie boli jak wasze durne stereotypy!!!!

S superheroina69
-1 / 3

na wymarciu? a siedzisz w klimacie?
ja mieszkam we Wrocławiu, chodzę na koncerty i widzę trochę ludzi w klimacie sh, za to nazioli na koncertach widuję znacznie mniej. jasne, skinhead to ruch niszowy, ale jak się obraca w takim towarzystwie, to widać, że nie jest nas wcale tak mało :)

S seiryu777
+2 / 4

teraz wiem czemu mnie odrzuciło od ekranu

S Shmotz
+25 / 47

Jak chcesz tworzyć demoty to najpierw poczytaj, popytaj, a nie opieraj wiedzy na stereotypach ;]

Odpowiedz
G ginter251
+36 / 46

Mało tego - cała ta subkultura wywodzi się z jamajskiej subkultury rudeboy'ów ;D Demot kiepski, bo prawdziwi skini to nie rasiści :D Dopiero później powstał odłam NS (narodowo socjalistyczny), który wprowadził w ruch skinheadów rasizm, nacjonalizm, nazizm. Owszem, w Polsce w latach 80 i 90 praktycznie każdy skin był pseudo neonazi ;p Stąd ten głupi stereotyp. Teraz przeważająca większość skinów w polsce to tzw. Oi! Nie są oni ani rasitami, ani nacjonalistami (są głównie patriotami), ani neonazistami (głównie są anty nazistowscy, czyli antifa) ;]

Najpierw zgłęb temat, dopiero twórz demota ;)

Odpowiedz
C Corium
-2 / 12

Sam zgłęb temat, bo antifa to nie są nautralni ludzie tylko prokomunistyczni i lewaccy.

T tociek
-1 / 3

W moim mieście niestety skinheadzi są jednocześnie skrajnymi nacjonalistami, rasistami... i niektórzy noszą swastyki. Ale plus za komentarz.

S superheroina69
0 / 2

trochę zawężasz, mówiąc, że kultura sh sie wywodzi z rude boy'ów. ruch powstał przecież w UK, a swoje główne korzenie ma w ruchu modsów. owszem, rude boys mają swój duży udział w kulturze sh, ale nie od nich sie narodził ruch.

B bzycus
+18 / 26

Aż się zalogowałem przez Ciebie wariacie (autorze tego "demotywatora").
Zanim dodasz demota na jakiś temat o którym nie masz zielonego pojęcia spójrz najpierw choćby w takie kontrowersyjne źródło jak wikipedia.
Kto Ci do głowy nakładł że skinhead jest rasistą?
Pewnie przyszło Ci to do głowy bo są ogoleni na łyso ale nie myl ich z faszystami.
Doucz się a będzie Ci wybaczone ;)

Odpowiedz
coorvah
+14 / 22

Faszyści nie byli rasistami conajwyżej nacjlonalistami i szowinistami , ktoś tu myli Nazizm z Faszyzmem ogromnie różniącymi się ze sobą pojęciami . Nazizm był przede wszystkim ideologią natomiast Faszyzm był bardziej systemem państwowym . W Faszyźmie czarny ,zielony róźowy czy niebieski jeżeli był obywatelem w tym wypadku Włoch i pracował dla dobra Nardu był uważany za Włocha .

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 18:07

S superheroina69
-1 / 3

coorvah: ale nazizm nie bez powodów jest w książkach do historii nazywany "faszyzmem po niemiecku", więc nie ma się, co rzucać. jasne, faszyzm bardziej niż na rasizmie polegał na zmianach gospodarki, ale też cechował się radykalizmem.

N noname69
-2 / 12

Buahahaha! przecież to są demoty? Prawda w oczy kole, że się tak towarzystwo pobudziło???? Przecież większość demotów jest o kant dupy potłuc. kto ma wiedzieć ten wie ;)

Odpowiedz
S superheroina69
+1 / 1

taaaa, mnie to zdemotywowało. ale w demotach chodzi bardziej o to, żeby mówiły prawdę. demotywującą, ale prawdę.

K konradssc
+7 / 27

PO PIERWSZE TO SKINHEAD ANI RASISTA ANI ANTYSEMITA!!! LUDZIE!!! KULTURA SKINHEADZKA WYWODZI SIĘ Z ANGIELSKIEJ KLASY ROBOTNICZEJ! BYŁ TO WYRAZ BUNTU I ZJEDNOCZENIA ROBOTNIKÓW. GOLILI GŁOWY NA ŁYSO I SŁUCHALI REAGE. JEDNYM Z KORZENI TEJ SUBKULTURY JEST JAMAJKA, A CO DO RASIZMU TO DO TEJ PORY ZA SKINHEADÓW UWAŻAJĄ SIĘ MURZYNI I TO NIE TYLKO CI Z ANGLI. DOPIERO PO KILKUNASTU LATACH POWSTAŁ ODŁAM ,,NAZI SKINHEAD'' ZAPOCZĄTKOWANY PRZEZ KILKU MUZYKÓW A ŻEBY BYŁO ŚMIESZNIEJ ŚPIEWALI ,,PUNK ROCK'' I BYLI POCZĄTKOWO PUNKAMI!!! ZACZĘLI ŚPIEWAĆ O FASZYŹMIE I NOSIĆ CZARNE KOSZULKI I SFASTYKI JAKO SWÓJ ZNAKI.LUDZIE EDUKUJCIE SIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
J johnny666Rambo
+5 / 13

nie o to w tym democie chodzi jak to sie wszystko zaczelo, kto to wymyslil, jaka byla tego historia itp itd.. wiekszosc 'skinow' (nazywajacych siebie patriotami itd), ktorych znam, to zwykle dresy tylko ze w glanach, flyersach i bojowkach, ktorzy przypier**laja sie do kazdego kto nie spelnia ich wymogow estetycznych.. dziekuje.

S superheroina69
0 / 2

johnny666rambo: to, że ktoś nazwie siebie skinem, g*wno znaczy.

cinkersss
+8 / 12

Prawdziwy Skinhead nie może być rasistą - symbol szachownicy tłumaczy wszystko

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 18:16

Odpowiedz
A asminka
+2 / 8

Myślałam ze to Miedwiediew i Putin, widać ,że jestem niewyspana..

Odpowiedz
S superheroina69
+2 / 2

raczej na stereotypach. jak ktoś widział "romper stompera", to i widział "this is england" czy "skinhead attitude" i nie głosi takich durnych poglądów.

Ace14
0 / 8

Tylko osoba dumna ze swojego Narodu .

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 20:11

S superheroina69
+2 / 2

ace14: osoba dumna ze swojego narodu to patriota.
skinhead yo osoba lubiąca dobrą zabawę, muzykę ska i oi, niemająca uprzedzeń (rasowych i tych dotyczących orientacji seksualnej), i zwykle apolityczna.

gie
+1 / 5

harringtonki też Żydzi wymyślili

Odpowiedz
Z Ziut
+10 / 16

kamil11127, miej troche honoru w sobie i usun tego demota. W dupie byłeś i gówno widziałeś.

Odpowiedz
B berbulu
-3 / 15

Mi pewien 'skin' wmawiał, że jest skinem, krzyczał, jaki to z niego patriota, a był strasznym rasistą. I oczywiście był przeciwko wszystkim, którzy mieli inne poglądy, klął na niemalże każdego rodaka.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 18:22

Odpowiedz
O osa87
-3 / 11

dla niedoinformowanych- skinhead wywodzi się od ruchu rude boy, który zapoczatkowali ciemnoskórzy. słuchali muzyki reggae i ska i przede wszystkim nie byli NEOFASZYSTAMI.. ci którzy teraz nazywają się skinheadami to banda zwykłych faszystów, nacjonalistów , rasistów nie mających nic wspólnego z ruchem skinhead

Odpowiedz
firefoksia
+6 / 26

Skinheadzi są zajebiści. Owszem, są jakieś popaprańce, którzy popierali rządy Hitlera, ale to na szczęście nie u nas.

To tacy jak ja są esencją tych ulic i brudnych bram
W szarości tramwajowej potrafią wesoło spędzać wolny czas
To nasze ciężkie buty to uśmiechnięte gęby
To wybryki chuligańskie to wybite zęby
Czasem radośni a czasem wredni
To my Oi! Młodzież idziemy tędy

Odpowiedz
S szaszkin92
-1 / 3

Ale tyulko prawdziwy a mniemam ze ten demot kierowany jest w strone ONR NOP gdzie jest pelno [popaprancow i w oi brygadach znajdzie sie zawsze jakis oles ktory mysli ze jest fajny jak opowiada zarty o zydach rumunach murzynach ale za takich powinno sie ustawic do pionu :)

C chudyedd
+16 / 16

Spoko, wyluzujcie, wiedza dla niektórych jest naparwde szkodilwa, olac to, i tak wiemy swoje!
Stay rude!
Oi!

Odpowiedz
B Bizono
+1 / 5

Je*b się sam kudłaty

C chudyedd
+5 / 15

demot:Jaka ku*wa ironia:Laurel Aitken - Boss Skinhead - był czarny!

Odpowiedz
wueremm
-1 / 5

A ile autor wie o prawdziwych skinheadach? Widzę, że kierujesz się jedynie stereotypami. Poczytaj trochę na temat tej subkultury.

Odpowiedz
S superheroina69
-2 / 2

ta (A) tu z dupy pasuje. skinheadzi są apolityczni.

A antraxcdt
+1 / 13

Wielki minus dla autora i jeszcze większy dla admina. Komuś pomyliło się chyba z pseudo skinami, nazistami czy inną hołotą. Tak jak wueremm pisze drogi autorku poczytaj o tej subkulturze a potem się wypowiadaj. Pierwsi skini wywodzą się z Jamajki byli to murzyni itp itd, potem młoty którym spodobały się glany fleki i łyse głowy spie*dolili wizerunek tej subkultury. Denerwują mnie takie debilne demoty od ludzi którzy nic nie wiedzą a piszą. I debilni moderatorzy którzy jeszcze mniej wiedzą ale się uśmiechną na democie i już na główną... żenada!!

Odpowiedz
H herzeleid
+1 / 5

Nazista to bonehead a nie skinhead-autor powinien się z leksza douczyć a nie szerzyć stereotypy.

Odpowiedz
OkTa94
-5 / 9

przecież to jakieś pedały a nie skinheadzi...

Odpowiedz
S SISIOR
+3 / 5

Lol, A niektórzy ludzie wiedze czerpią z demotywatorów ;/

Odpowiedz
K KubanZwinem
+6 / 8

widząc tego absurdalnego demota musiałem wejść w komentarze i zaprzeczyć, wypocić się na ten temat, ale widze, że koledzy już zrobili to za mnie ;P dzięki :)

Odpowiedz
K kubencja
0 / 4

nie wiem gdzie wyczytałeś gościu że levi straus był żydem? chyba jakiś kompleks ;]

Odpowiedz
S superheroina69
-3 / 3

no niestety nie kompleks. zresztą co za durne gadanie o tym, że mozna miec kompleks bycia Żydem? przecież to taki sam naród jak każdy inny.
niestety, ale czytając takie demoty, mam kompleks bycia Polką. czarnogród i hołota szerząca stereotypy.

F Frogu
+2 / 8

to są oi!'e czyli anty polityczni skinheadzi, modzi ludzie robotniczej klasy którzy nie są rasistami :P
ns, nr, nazi i ci inni narodowościowi skinheadzi całkiem inaczej się ubierają :P
pzdro :P

Odpowiedz
TheNightmare
+1 / 3

O ile wiem to Skinheadzi wywodzili się właśnie od czarnych więc skąd tu k*rwa rasizm ja się pytam?...

Odpowiedz
F Frogu
+1 / 3

kultura Oi! skinhead i ska wywodzi sie od czarnych rudeboy, dopiero po II wojnie światowej pojawili sie narodowościowy którzy nie nienawidzili obcych którzy najeżdżali ich kraj pod względem gospodarki i ekonomii

S superheroina69
+2 / 2

Frogu: ruch sh powstał PO II WŚ, dużo po niej. oficjalnie jest przyjęte, że w 69 roku. a uprzedzenia rasowe wdarły się w ruch (i spowodowały rozłam) nie przez wyżej wymienioną wojnę, tylko, przez napływ imigrantów do UK. polecam film "this is england" w celu doedukowania się :)

G garcon
0 / 4

fajnie sie teksty z nonsensopedii kopiuje? ostatnio same plagiaty na demotach...

Odpowiedz
pitolihno
-1 / 5

jakbyś poczytał to wiedziałbyś że ironią samą w sobie jest to że dzisiejsi "skinheadzi" są rasistami.

Odpowiedz
F Frogu
+4 / 4

to nie dzisiejsi skinhedzi bo narodowościowi kolego pojawili sie okolo lat 70 XX wieku

M Mukhtar
+3 / 7

Prawdziwy Skinhead nie jest rasistą, co nie oznacza ze nie może milować swojego kraju, możemy sie buntować przeciwko polityce ale nie swojej narodowości, Skinheadzi w latach 70 w Anglii nosili brytyjki przyszyte na ramieniu i bardzo dobrze! Stąd śmiem twierdzić że Polski SKinhead ma prawo nosić biało czerwoną flage na swoim ramieniu :) Ja nosze i jestem dumny ze swojej narodowości, lecz nie nienawidze innych "kolorowych" Lubie posluchać SKA .. L.Aitkena, Rocksteady, zajebiostego Punk Rocka:) Psychobilly, lubie piwo, kobiety, pogo i zajebiste imprezy :) Oi!

Odpowiedz
F Frogu
-2 / 4

ale skinhead lat 70 w Anglii nosili też flagę konfederatów która stała się ich symbolem do dzisiaj, poza tym jeśli chodzi o swastykę i celtycki krzyż (nie mówię już o nr i nop bosą śmieszni) noszony jest przez skinheadów rodzimowierców którzy wyznają pogańskich bogów i w cale nie są nazi więc też trzeba wiedzieć że jak sie swarzyce zobaczy nie krzyczy się od razu naziol :P oni też nie lubią kolorowych którzy najeżdżają ich ziemie :P

M Mukhtar
+1 / 3

Frogu ja napisalem ze "NIE NIENAWIDZE" :) Nie mam nic do kolorowych choć... uważam że każdy powinien mieszkac tam gdzie siue urodził, nie od parady mamy różne kolory skóry, one są zależne od klimatu - mimo wszystko nie jestem jakimś fanatykiem, po za tym każdy powinien być tym kim sie czuje, nie można mieć klapek na oczach, sluchając jabol punkowych piosenek nie mozesz odrazu skreslac np muzyki RAC, najwazniejsze jest co masz w glowie a muzyka to w jakims stopniu sposob na zycie, nie mozna brac wszystkiego do siebie!!!

Odpowiedz
F Frogu
-1 / 3

a chyba że, ja tam twierdze że każdy wie gdzie jest jego kontynent, a jeśli nie umieją sobie w afryce poradzić to ich sprawa, jak ktoś ma klapki to jego sprawa, połowa społeczeństwa ma klapki :P

0 / 6

Naziole chodzą w Lonsdale ponieważ po narzuceniu na to jeszcze kurtki, spod niej widac tylko litery "NSDA" ( wiadomo - nsdap ). Robia tak, bo normalne obnoszenie się z symbolami nazistowskimi jest karalne.

Odpowiedz
F Frogu
+2 / 4

przez ciemnotę ludzi którzy nie wiedzą co one znaczą i obrażają przez niewiedzę uczucia religijne
innych... dobija mnie to ze wogole nazywa sie je symbole nazistowskie, Adolf je zapożyczył od
pogan...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 19:13

S superheroina69
0 / 2

Frogu: ale swastyka pogańska jest w odwrotną stronę niż hitlerowska, więc nie cwaniacz, że to głupota nazywać ją hitlerowską. swasta z ramionami skierowanymi w prawą stronę to ewidentnie symbol nazistowski, więc nie ma się co rzucać.

F Frogu
-1 / 1

superheroina69: hahahahaahah co ty gadasz synu nie jest odwrócona w żadna stronę xD

Y Yakub
+5 / 7

kamil11127, skoro tak się znasz na subkulturach, to może lepiej tego nie okazuj. Nie dość, że nie wiesz nic o skinheadach, to jeszcze do demota dajesz fotę "red skinów", którzy byli jedną z pierwszych formacji antynazistowskich w Wielkiej Brytanii. Ode mnie minus.

Odpowiedz
S saikor
0 / 2

Nie znasz tej subkultury to nie pisz ! Skineadów jest duzo podgrup, i inni sa tez antyrastistami.

Odpowiedz
K kulkova
-3 / 3

skinheadzi to nie rasisci a przynajmniej nie ci prawdziwi ci co sa rasistami to zwykli pozerzy ktorzy wykreowali ta glupia mode prawda jest taka ze glownym zalozeniem ich bylo sprzeciwianie sie rasizmowi a nie popieranie

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 19:18

Odpowiedz
ArtexAS
+3 / 9

Widze niewiele wiesz o prawdziwych Skinach...
Slyszales kiedys "Punks and Skins unite and win"?
Prawdziwy Skin jest przeciwnikiem rasizmu.
"Prawdziwy Skinhead nie moze byc rasista. Symbol szachownicy tlumaczy wszystko. Bialy, czy Czarny, czy tez Kolorowy - koloru skory nie bierz do glowy"...
Oi! kolego...

Odpowiedz
jakbu
-3 / 5

Sami stereotypowcy. Skinhedzie są anty-rasistami, a niektórzy są także anty-nazistami...

Odpowiedz
E elektronik
+1 / 3

kamil11127 Ty łbie! Trzeba być naprawde głupim aby wkleic zdjęcie skinheadów Oi! którzy nie mają nic ani do żydów ani murzynów i do tego dodać jeszcze taki głupi podpis. Do nauki kur*a!

Odpowiedz
K kszmiszcz
+1 / 3

Znam ludzi "popieprzonych" którzy są OI Skinheadami i oni własnie najwięcej na temat żydów i murzynów mają - czyli są nazi :) ,ale oni tacy są bo złe artykuły w necie poczytali :]

S superheroina69
+3 / 3

kmiszcz: no to nie są ani oiami ani sh, tylko zwykłymi naziolami, ja pier****, nie myl pojęć. to, że ktoś mówi coś o sobie (np. że jest oiem, a nosi naszywki ze swastami) to nie znaczy, że jest to prawda

Siku
+4 / 4

Neonazistowskie bydło pojawiło się wśród skinheadów dopiero kilkanaście lat po powstaniu tej subkultury. Zresztą nazi zawsze byli wśród skinheads zjawiskiem marginalnym - z tym, że o owym marginesie jest najgłośniej.

Odpowiedz
L LubieMajonez
-4 / 4

zacznijmy od tego, że ci skinheadzi bardziej przypominają oi-ów niż skinów :P a w ideologii skinheadów nie chodzi głównie o rasizm

Odpowiedz
S superheroina69
0 / 2

jak to, kur**, skinheadzi bardziej przypomianją oiów niz skinów? przecież "skin" to "skinhead" w skrócie XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

nosleep
+3 / 5

Co to robi na głównej ?
Są skini i nazi, którzy zapożyczyli elementy mody od tych pierwszych .

Odpowiedz
Y Yahoo91
+2 / 4

ze to niby jest na glownej?, a admin tez nie swieci inteligencja skoro to tu trafilo.

Odpowiedz
L Lewymaster
-2 / 4

Nacjonaliści to nie zawsze naziści ;)
poza tym pomylił Ci się Lonsdale z Everlastem :)

Odpowiedz
S superheroina69
+1 / 1

nie pomylił. poczytaj sobie historię firmy :)

K kszmiszcz
+4 / 6

Ja znam grupę osób z tej subkultury i każdy z nich jest neonazistą . Ale oni są na prawdę tępi , naczytali się za dużo wikipedii , ubrali odpowiednie ciuchu i zaczęli się wywyższać nad wszystkimi no bo oni są skinami , ciągle obrażają inne rasy itp a wcześniej gó*wno mieli do powiedzenia . Tak więc moim zdaniem to zależy od osoby , nie każdy skin jest nazistą , rasistą etc .

Odpowiedz
6 666mateo
-1 / 1

No i oczywiście każdy tak myśli jak zaraz skinhead to od razu jest nazi, porażka :/

Odpowiedz
C cwirus88
-1 / 1

Kolejny, niemerytoryczny, oparty na oklepanych i tendencyjnych stereotypach demotywator. Drogi autorze, zanim zaczniesz kogokolwiek oceniać, zasięgnij trochę wiedzy.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 19:40

Odpowiedz
D DasReich
0 / 4

Czemu tylko mówicie o albo lewicowych skinach, albo prawicowych (w tym wypadku mówicie o naziolach). Są jeszcze nacjonalistyczni skinheadzi, którzy wcale nie "palą Żydów" i nie "jedzą dzieci".

Nie sugerujcie się internetem.
* Tak samo moim nickiem, bo naziolem nie jestem. ;)

Odpowiedz
S superheroina69
-1 / 1

nie myl nacjonalizmu z patriotyzmem. nacjonalizm to wypaczony patriotyzm w radykalnej formie cechujący się nienawiścią do innych narodów.

rastafaricat
+1 / 5

Jakby kto nie wiedział istnieją również skinheadzi anarchiści, antyfaszyści, antyrasiści, lewicowi, prawicowi, a nawet apolityczni. Co więcej skinheadzi wywodzą się właściwie od rude boys, którzy byli czarni, a ich ruch powstał na Jamajce. Wszyscy skinheads jakich znam słuchają SKA, Reggae, Oi!, czasami nawet punk'a itp. więc jak wiadomo stereotypy są błędne tym bardziej, że pod słowem skinhead znajdują się naprawdę różne terminy.

Odpowiedz
K KorQu
-2 / 2

Ej pooglądajcie sobie filmy o skinheadach chociażby na youtube. Szkoda że skinheadzi są też czarni...z resztą czarni mieli duży wkład na powstanie tej subkultury. Jest różnica między skinheadem a nazistą!

Odpowiedz
Nacjo
+1 / 1

I jeszcze te kolczyki, o ile dobrze widzę.

Odpowiedz
T Tofutownz
+3 / 5

Nie gadajcie internetowe parówki o czarnych korzeniach ruchu SH, bo tu jest POLSKA a nie Afryka. Tutaj ten ruch rozwijał się całkiem inaczej, tak samo odłam SH "OI" od samego początku był o prawicowym zabarwieniu! Tutaj nigdy nie było żadnej czarnej mody czy czegoś w tym stylu, ciężkie buty, bojówki, łysy łeb, mecz a później awantura, miłość do ojczyzny, manifestacje. Naczytaliście się bzdur z wikipedi i tak naprawdę gówno wiecie ;). Pozdro dla kumatych.

Odpowiedz
M mmadzio7
-2 / 2

skini wywodza sie od brytyjskich rudeboy'ów ,ktorzy byli czarni wiec jak ktos jest nazolem, antysemita i nienawidzi czarnych ,a mowi o sobie skin -to znaczy ze jest idiotą ,ktory nie wie co to slowo znaczy OI!

Odpowiedz
D duriel
-3 / 5

bo czarni i żydzi są po to żeby nam szyć ubrania

Odpowiedz
I ikar
-1 / 1

wiec je nosisz? ;)

I inuchaaa
+3 / 5

znam się trochę na Skinheadach (sama jestem skinheadką) i nie uważam się za rasistkę . Kierujecie sie stereotypami , że każdy skin to rasista ;] poczytajcie najpierw o nich troszkę a pozniej się wypowiadajcie.
Oi !

Odpowiedz
T Tofutownz
+1 / 3

I jeszcze ktoś tam u góry powiedział że Anti-FA (je**ć mydło-wolicie śmierdzieć?) to większość skinów w Polsce. Oj człeniu przejdź się po ulicach bo ja u siebie w Krakowie nie widzę ani jednego "antyfaszysty", a jakby byli to zarówno i kibice Cracovii i Wisły by ich wyśmiali. Większość polskich bojówek klubowych na słowo "anti-fa" niestety wybucha śmiechem. A o samej antifie? Niedomyci chłopcy stoją hardo w cieniu radiowozów :).

Odpowiedz
D Despersky
-1 / 1

poczytaj coś innego niż nonsensopedię. Bo ten tekst jest właśnie stamtąd

Odpowiedz
borzydar
-1 / 1

Może dlatego że większość skinów nie jest rasistami oraz na początku skini bawili sie razem z czarnoskórymi imigrantami z Jamajki mieszkającymi w Angli. Czarni też byli skinami.

Odpowiedz
F figus
-2 / 4

demot:Ironia skinheadów:robią zakupy w Tesco założonym przez polskiego Żyda Jacka Cohena.

Odpowiedz
D duriel
-2 / 2

nawet jeśli założymy bzdurnie że każdy skinhead = rasista to nie widzę tu ironii. Wg rasistów żydzi są po to żeby robić białemu człowiekowi ubrania i uslugiwać mu. w czym problem?

Odpowiedz
S szaszkin92
+1 / 1

Nasi narodowcy glosza chaslo apertheid co oznacza tyle ze kazdy ma swoj kraj tzn. chce zeby zydzi siedzieli w swoim kraju jak nie maja kraju to trzeba ich zabic heh poje*bani :D
ale to ze wiekszosc unarodowionyczh skinow siedzi w Anglii to jest juz zaje*biste

W Wiurek
-1 / 3

Ahh te stereotypy... Najpierw się dowiedz kim byli skini, potem twórz demoty, ok?

Odpowiedz
N Necrotrup
-1 / 1

Prawda jest taka, że skinów praktycznie nie ma. 90% osób uważanych za skinów to tak naprawdę gitowcy, tyle że wyglądają jak skini.

Odpowiedz
P pancurek69
-2 / 4

no właśnie NIE KAŻDY SKINHEAD TO RASISTA DEBILE!! A ADMIN POWINIEN USUNĄĆ TO Z GŁÓWNEJ BO POTWIERDZA TYLKO STEREOTYPY!!!

Odpowiedz
SkinHead
-2 / 12

Totalne zero, co to ma być w ogóle.
Brak jakiejkolwiek wiedzy na temat SkinHeadów...
"DarkWanderer" taki jesteś mądry przed kompem??
Podejrzewam że byś sie osrał jakbyś w nocy na ulicy kota zobaczył. Więc nie mów nic na temat Skinów jak gówno o nich wiesz... Jak posiądziesz chociaż najmniejszą wiedzę na ten temat to wtedy będziesz mógł się wypowiadać...
Skinów nie maaa?? No proszę tego to nie wiedziałem...
Po prostu żal mi ok 80% z was bo wszyscy się mądrujecie przed kompem, wypowiadacie się na tematy o których nie macie zielonego pojęcia...

Odpowiedz
I ikar
0 / 4

odezwał sie falangista. w dżinsach :D

S szaszkin92
+2 / 4

no i trafil sie jeden do ktorego demot pasuje widzimy sie po przeciwnej stronie barykady :) No Passaran!!

M misqa155
-2 / 2

widac jaka ty wiedze posiadasz, bo po twojej wypowiedzi wnioskuje ze UWAZASZ sie za skina buahahaha. Obok prawdziwego skina to ty nawet nie stales-jedyne co mogles to spotkac sie z jego piescia :D

yoanka
0 / 2

Mi się zawsze wydawało, ze skinchedzi, to bardziej w bojówkach chodzą niz jeansach..

Odpowiedz
messiah92
0 / 4

falę komentarzy o antyrasistowskich skinach czas zacząć :)
nie czyżby mi to przeszkadzało, sam nie jestem rasistą, tylko żałosne że tak dwa, trzy lata temu nikt z was nie broniłby skinów, rola internetu :)
Oi !

Odpowiedz
kireii
0 / 2

Łatka nazistów została na stałe przyszyta do skinheadów i już chyba zawsze będą tak postrzegani przez ludzi, niestety... Pierwsi skinheadzi pochodzą z jamajki, słuchali reggae i ska, no i byli czarni ;) Dopiero dużo później część z nich się oderwała od tradycji i pojawili się nazi skini.

Odpowiedz
rastafari1423
-1 / 1

ironia nie douczonych daj ą wiedzę której sami nie mają widać ile wiesz o skinheadach...chyba chodziło o naziheadów(NS) bo skinheadzi sa normalni najpiewr poczytaj i sie doucz jak chcesz coś promowac.

Odpowiedz
rastafari1423
+6 / 8

demot:Ironia:Najwięcej do powiedzenia o subkulturze mają Ci którzy do niej nie należą

Odpowiedz
B baki997
0 / 6

prawdziwy skin head słucha ska bawi się razem z "kolorowymi"i na pewno nie jest rasistą ...

Odpowiedz
C czdzmama
-2 / 4

tak ale chodzi pewnie tez o to zeby pokazac tym zydą i czarnym jak ich nie nawidza chodzac w tym co oni wynalezli i nienawidząc ich za razem

Odpowiedz
messiah92
0 / 4

tak gdzieś od lat 60 :P

nwn9
-4 / 6

Ten po lewej wygląda jak Miedwiediew, a ten po prawej, jak Putin. Serio! Co do skinheadów - dla mnie wszystkie subkultury to gówno i myślę, że szkodzą ludziom. Skinheadzi też nie są lepsi, gówniarze.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 22:10

Odpowiedz
E efemjot
0 / 2

Boże, ale bełkot połowy z was tutaj. Dalej się szufladkujcie i polecam kawałek Specialsów "do the dog" (trza znać angielski żeby zrozumieć ; ))

Odpowiedz
B Bonsante
+1 / 3

Autor to totalny ignorant :/

To są Oi a nie skini-naziści. Można poznać po czerwonych martensach. Oi nie są rasistami ani antysemitami bo sami wywodzą się m.in. z kręgów muzyki reagee.

Odpowiedz
Rudypunk
+2 / 6

SHARP (SkinHeads Agains Racial Prejudice), RASH (Red and Anarchist SkinHeads), Oi! (apolityczni).
A teraz usuń tego demota

Odpowiedz
P Petro
+2 / 4

Dla mnie niesamwitym jest tym, ze nienawidza żydów, a żyda uznaja za boga (Jezusa), paradoks...

Odpowiedz
M mjolnir
-1 / 1

nastepny znawca nazi-skinow hahahahaha nie ogarniasz
@up ty tez nie ogarniasz wiec szczymryj:D

Odpowiedz
Domodar
+1 / 5

nie myl skinow z nazistami idioto! i takie cos na glownej? admin to kretyn!

Odpowiedz
Gyal92
+1 / 3

mam takie same martensy jak ten sympatyczny Pan po prawej;]

Odpowiedz
pat69
0 / 2

ładnie masz w głowie narobione :/ przeca skinheadzi to nie są wszyscy naziści:/ i to jest tlyko jeden z ih poglądów, ale nie najważniejszy:/

Odpowiedz
F forulak
+1 / 1

macie racje co do prawdziwych skinheadów, jednak tu gdzie mieszkam obserwować można jedynie te osobniki, które tylko czekają aby wpier*dolić komuś wyróżniającemu się, nie patrząc czy to dziewczyna czy chłopak

Odpowiedz
T topchips
-1 / 1

Prawdziwy skinhead to nie rasista ani naziol, jełopie. Słabe. Oi! Oi! Oi! Armia Mazowsze.

Odpowiedz
C chan111
0 / 2

angielscy tacy chyba, a tam co 3ci to podobno pedał xP

Q qrcz
0 / 2

lonsdale ci sie czasem z everlastem nie popierdzielil?

Odpowiedz
CabaLLero77
0 / 4

tępe debile.. skin to nie rasista -.-
pozdrawiam tych którzy przynajmniej coś o tym wiedzą..
Oi!

Odpowiedz
M miro333
-1 / 1

przeciez jest wiele odmian skinheadów i istnieje stereotym ze sa neonazistami a pierwotnie skinheadzi nie mieli nic z tym wspolnego

Odpowiedz
C chan111
0 / 2

ilość komentarzy po prostu.. dużo, Oi! dużo: pierwsze paręnaście przeczytałem, sporo dobrych. Temat rzeka - co tu gadać, stereotypu tak głęboko zakorzenionego nie przeskoczysz jeden z drugim... W skrócie podepnę się do komenta @andrzejs191 => bullseye! x] pozdr.

Odpowiedz
wedrowycz
+2 / 4

nie znacie historii skinheadów nie wiecie że więcej jest odłamów antyrasistowskich niż tych rasistowskich że tak naprawde skinhead = naziol to wypaczenie spowodowane przez media i przez kretynów powielających ten fałszywy stereotyp i potem pieprzycie rewelacje takie heh...

Odpowiedz
R rychu111
+1 / 3

ten kto dodal tego demota jest zasranym, ograniczonym medialnym belkotem ignoratnem wypowiadajacym sie na temat na ktory nie ma bladego pojecia... czy ty wiesz chociaz marny czlowieczku kim byli pierwsi skini? skad sie wziely firmy levis i lonsdale? zapraszam do lektury nim wypowiesz sie na tematy w ktoryc hjestes zielony jak trawa na lace... nie ogarniasz tematu - nie udzielaj sie!!!

Odpowiedz
4 43stopjk
-1 / 1

PRAWDZIWY SKIN HEAD TO PATRIOTA K*** NIE RASISTA GÓWNO WIESz a piszESZ BZDURY PIERWSI BYLI ANNGOOLE I TYLKO ONI BO NIE MA INNYCH TAK PRAWDZIWYCH JAK ONI!!!!!!!!!

Odpowiedz
H hadasza
-2 / 2

kochany człowieku, który dodał tego demota, przypomnieć Ci chyba trzeba słowa "Wiem, że nic nie wiem"...

Odpowiedz
S Skinhead69
+4 / 8

Ja jestem skinheadem i jestem rasistą ale nie dąże do zabijania kogo kolwiek poprostu uważam że ludzie nie są równi choćby nie wiem co... biały białemu nie równy to ja jestem równy z czarnuchami... -.- to jest bez różnicy fakt że to żydowska firma(skoro tak twierdzisz) o niczym nie świadczy poprostu taki wygląd się przyjął skinhead to elegancki hooligan z zasadami i robotnik a chyba skoro robotnik to nie może chodzić w spodniach od garniaka tak czy inaczej większość wszelkich wynalazków należy do białych i koniec. Dodam tylko jeszcze że jestem skinem OI! i nie wkręcam sie w żadną polityke pokroju anarchia czy faszyzm i to mi daje prawo do wolnego myślenia można być rasistą nie faszystą... Weź najpierw poczytaj cokolwiek na temat skinów a potem sie tu wypowiadaj

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 29 May 2010 2010 0:29

Odpowiedz
paznokiec666
-1 / 3

Skąd niby wiadomo, że to skini?
A poza tym, zgadzam się z czyjąś wypowiedzią, że coraz częściej skinheadzi okazują się osobami bardziej tolerancyjnymi od przeciętnego człowieka.

Odpowiedz
Krsnick02
-2 / 2

skinhead nie musi wcale wygladac inaczej od Ciebie, shinhead to nie wyglad, to ideologia.

Odpowiedz
D Dziwny77
-3 / 7

nie chodzi o to że żydzi wynaleźli levisy tylko o to że skinhead są ludzmi klasy robotniczej a jak wiadomo levisy były pierwszymi dżinsami i byl to materiał z którego robiono robocze ubrania dla górników z tego powodu że był trwały i nie darł się jak inne materiały
to samo odnosi sie do butów martensów

pozdrawiam wszystkich WHITE POWER
oby Polska była polska

Odpowiedz
L lena924
-1 / 1

łaaaaa śmiać mi się chce po pierwsze kto powiedział że skinhead jest rasistą po drugie ruch ten wywozi się z jamajki i ten kto jest rasistą a nazywa się skinheadem nim nie jest po trzecie jestem ciekawa czy jesteś głębiej w tym temacie że się wypowiadasz ;)

Odpowiedz
K krojszpion
-1 / 1

ten wuch nie wywodzi sie z jamajski tylko z wielkiej brytani chyba nie doczytales na wikipedii