Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
5013 7854
-

Zobacz także:


M maku11
+2 / 32

pomysl dziewczyno :)

GrubyTroll
+37 / 79

Jak to? Mnie tak zdemotywowało, że chyba po tygodniu dojdę do siebie.

oligator699
+1 / 31

@eMCe88 nie do końca o to chodzi, ale też masz rację, pozdro +

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 19:35

P patologia7
+81 / 123

Jak za tydzień dolar spadnie do 2,9 to wrzucę tego demota z podpisem 1,45zł. Też wtedy będzie na głownej ?

R Reebb
+31 / 75

Emce - to czy 50Cent nagrywa dobry/zły rap to jest kwestią oceny indywidualnej jednostki / subiektywną opinią. Zauważ, że osiągnął gigantyczny sukces komercyjny, a jak nagrywał pierwsze kawałki to Brudne Serca siedziały w podstawówce w ławkach, także odbij, truskulku.

Thash
+6 / 26

Błyskotliwe :) Jedno z niewielu które mnie rozbawiło z serii Skojarzenia.

S snupdok
+38 / 48

po dzisiejszym kursie to nawet 1,56zl.

Eminey
+2 / 26

Wiele na glownej widzialem - ale kiepskich dowcipow jeszcze nie bylo :/

misiokles
+3 / 17

A niby dlaczego wszyscy mają być na bieżąco z gwiazdkami rapu?

Eminey
+7 / 15

seiryu777 nie, to po prostu jest kiepskie. 50 cent = 1,50zł, haha? No jesli to nazywasz geniuszem, to moje kondolencje...

Previousgod
+8 / 14

ej, ale 1,50zł brzmi dumnie. Może lepiej 0,38 euro? ;P

Qrvishon
+2 / 8

Kailena: jak przeliczysz 50c na zł to gdzieś tyle wyjdzie. GrubyTroll: też kiedyś tak pisałem, ale już nie mam na to siły. eMCe88 brudne serca to klasyka rapu? Posłuchałem ich trochę i jakoś bym nie powiedział. 50c lubiłem do płyty "get rich or die tryin'" bo potem się zeszmacił, jak Snoop czy Ludacris czy Fat Joe co wystąpił na płycie P.Hilton. Ostatnim dosyć komercyjnym i sławnym ale robiącym dobrą muzę jest wg mnie Eminem.

K Kartofel15
-4 / 4

Powiem tyle, żeby nie komercja to by miał tylko 50 cent pozdro.

Qrvishon
0 / 2

eMCe88: "co jest cięte" "projekt" "Czy napewno tak chcesz" "brudne serca", już nie chciałem jechać ale te kawałki nie mają w ogóle FLO, a słowa też nie są pociągające(niektóre ich rymy się nie rymują). Zwyczajnie mi się to nie podoba, jak większość polskich piosenek ale jest kilka dobrych. Jestem bardzo krytyczny co do muzyki bo jak mam "zapłacić" artyście to jego sztuka musi mnie zachwycić czymś!

S seiryu777
0 / 0

Eminey, a nazwę geniuszem! Napisał byle cenę i już większość tych co wiedza o co mu chodziło i tych co kojarzą na trzeźwo tego gościa W ŚMIECH. poważny humor. edit: po namysle jednak kiepskie to to jest agh...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 September 2010 2010 17:00

fifkaa
0 / 0

@oligator699: świetny awatar ;D

Qrvishon
+1 / 5

Jak bym w rapie siedział /
to bym pewnie wiedział,/
a że nie znam typa/
i w ogóle cała ekipa/
jest mi zupełnie obca/
to nie uchodzę za hip-hopowca/
Bo ja ro raczej słucham murzynów/
prawdziwych gangsta skur.. synów/
co handlowali prochami wożą się z dziwkami/
a na to co mają zarobili sobie sami/
I nie na daremno każdy zna 50 centa/
a BS może słuchać po wyrajaniu skręta/
bo na trzeźwo mu to nie wchodzi /
że "brudne serca" za klasyke rapu uchodzi/
/// Jak widać nie jest tak ciężko zrymować, tylko trzeba troche nad tym popracować

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 18 September 2010 2010 14:04

Qrvishon
0 / 2

Dlatego znając swoje możliwości, nie pcham się przed oblicze publiczności

aronek1
0 / 24

minus ^^

zonqe
+62 / 88

demot:~16,5 centa maltańskiego

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 18:13

egemini
-3 / 9

rozwaliło mnie to xD

Z ziomal93
+9 / 15

PESOS!! Buahaha duuzo lepsze niz oryginal xD

B blaja7
+1 / 9

pesos wymiataja;D

Previousgod
+20 / 30

demot:2kg:pszenicy

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 September 2010 2010 8:50

dixon377
+19 / 27

Ja od razu wiedziałem, o co chodzi, tylko mnie jakoś to ani motywuje, ani demotywuje...

Odpowiedz
B bardias
-1 / 17

Rzeczywiście, po prostu genialne, demotywujące, motywujące i śmieszne...

Weszło mi na poczekalnię chyba

Odpowiedz
MoherDance1
+1 / 15

za co k@@@rwa zminusowane. no przepraszam chyba mam prawo nie znać tego złowieka. biebera też poznałam dzięki demotom...

M mrnorris
+7 / 17

taa... po prostu umarłem. Jeden z najsłabszych demotów na głównej.

Odpowiedz
K kalka
-1 / 1

plusik za rozbawienie mnie w ten jakże ponury poranek :D

C cineek26
+10 / 10

weź jeszcze parę komentarzy z wytłumaczeniem daj żebym zjeżdżając po komentarzach w dół mógł czytać tłumaczenie co 2, a nie co 3 komentarz.

Z ziomal93
+16 / 20

Zgaduje, rocznik '99?

D dude48
+3 / 9

Super demot, nie dość że śmieszny to jeszcze demotywuje (pokazuje jak wielu głuptaków mamy na demotach: "nie kumam")

Odpowiedz
DrBejbe
+7 / 11

aż zaplułam monitor + !! ps. komentarze typu "nie czaje" "nie rozumiem" rozbawiły mnie podwójnie

Odpowiedz
D demasturbator
-5 / 9

Nie wszyscy sluchaja takiego czegos jak rapu i wgl sie tym nie interesuja wiec nie kazdy musi czaić.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 20:10

Gaara
-4 / 4

Ahh ale mnie to zdemotywowalo... [-]

Odpowiedz
muffino
+1 / 11

a słyszałeś może o czym on śpiewa ? najpierw posłuchaj ,potem się wypowiadaj .50 cent to góvvno .

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 19:18

S ShaQ
+1 / 5

Zaprzestań swych działań antychryscie!

luka5598
+4 / 4

A kto wie czy jutro nie więcej? U nich inflacja jak jasna ciasna

alewis8
-2 / 2

dwa lata temu to i 10 miliardów byłoby. Oni przeszli jakąś redominację niedawno.

P konto usunięte
-2 / 6

nie złoty pięćdziesiąt tylko złoty-pięćdziesiątka
50 cent bez "s" na końcu.

Odpowiedz
Z Zdunio
0 / 6

Jak taki syf wogole dostaje sie na główna? Osoby ktore jeszcze tego nie znały muszą chyba mieszkać w piwnicy..

Odpowiedz
C cineek26
-2 / 4

albo wychodzić czasem z domu zamiast wyszukiwać nowinek przy komputerze. Szczerze mnie pocieszyłeś tym że to jest stare, a ja tego nie znam.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 19:08

D dragon7
+1 / 3

demotywatory nie tylko bawią, ale i uczą, widząc tego demota wiem, że aktualny kurs dolara to 3zł:)

Odpowiedz
E eyo
+3 / 5

demot do kitu ale dyskusja i próby ogarnięcia tematu - przednie

Odpowiedz
Lidasek
+3 / 7

Ale jestem zdemotywowana, będę dochodzić do siebie cały weekend ;D

Odpowiedz
M MarcinekZ
-3 / 5

Niezłe, na początku nie załapałem, ale naprawde fajny +

Odpowiedz
N Najemnik
+1 / 9

Nie rozumiem ale daje plusa bo mam 1,50zł w portfelu.

Odpowiedz
M mischy
0 / 0

na Mistrzów dostać się chcemy?

M MoD
+6 / 18

demot:1,50 zł:U nas taki wokalista nie miałby szans!

Odpowiedz
H hare
+2 / 2

taaak?! a to całe gó*wno na polskiej scenie muzycznej?

D dociu
-3 / 5

a już chciałam zminusować i napisać, że to fifty a nie fifteen powinno być. Ale chwile pomyślałam i udało mi się - zrozumiałam (pisała to niefarbowana blondynka) :):)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 19:23

Odpowiedz
S ShaQ
+2 / 4

To i tak masz spóźniony zapłon...

M milulu
+1 / 1

długo myslalas nad tym demotem?
wydaje mi sie ze to archiwum, trzeba miec zryty beret zeby to dodawać na demoty.

Odpowiedz
D DanyUPR
+5 / 7

"Nie lubię ciot. Nie lubię ich w swoim towarzystwie, bo wiem o czym ciągle myślą. Wolę zadawać się z normalnymi facetami." - 50 Cent

Odpowiedz
selinna
-3 / 3

nie obrażajcie tych, którzy nie rozumieją tego demota, gdyż nie każdy ogląda MTV, ani nie kazdy słucha takiej muzyki i nie musi wiedziec że to 50cent. Ja osobiście nie wiedziałam dopiero po jednym z komentarzy zakapowałam że tu chodzi o nazwe :p

Odpowiedz
kuta91
+2 / 6

i co to robi na głównej ja się pytam? co to w ogóle ma być?

Odpowiedz
Mattik22
+3 / 5

Masz racje kolego powyżej którego nick kojarzy się z prąciem. Za niedługo na głównej będą tłumaczenia zespołów jak Pussycat Dolls The Game a może ktoś rozwinie definicję słowa "Peja". Dlatego byłbym za tym żeby obok "mocne", "słabe" i "było" był przycisk "nie pasuje na głównej" albo coś w tym stylu bo widząc tego demota tak mnie to skłoniło do refleksji że zacząłem łamać deski umysłem. Jak dla mnie minus za humor równy dezorientacji orangutana wystrzelonego w kosmos.

Voit
-2 / 4

zdemotywowało mnie permanentnie

Odpowiedz
SpamAttack
-1 / 3

pustą nawijką bez flow zapomniałeś dodać ... Można powiedzieć, że płynie po bicie jak Żurom .

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 21:52

S Sharren
-1 / 3

Na pierwszy przysłowiowy 'rzut oka' wydaje sie smieszne po krotszym zrozumienie denne dlatego niestety (-) :(

Odpowiedz
Woldo
-4 / 4

Trochę mało mówi ten podpis pod demotem ;/ Właściwie - to go nie czaję.

Odpowiedz
piotrek000
-2 / 4

to jest tak słabe ze nawet moje demoty są lepsze!

Odpowiedz
S szybki1
+2 / 4

Jeśli takie gówno za przeproszeniem weszło na główną to administrator jest chyba ślepy... w poczekalni masz tyle świetnych demotów które zostają zarchiwizowane a wstawiasz coś takiego... gratulacje.

Odpowiedz
P PolskaLodziarka
-5 / 5

slabe , do bani , bez sensu inni tu sie wypowiadaja jego rap tyle warty , skoro jego rap tyle warty , to ciekawe ile twoj komentarz warty na demotach o nim :D , zazdroscicie mu i tyle , nie slucham go ale szacunek dla 50cent'a , 50cent - czlowiek sukcesu , wy sie za swoj polski rap sie wezcie najpierw a po tym juz sie przypier...lajcie do królów underground'u " JP JP NA 100% sokol na 100% gołąb na 100% placki na 100%"

Odpowiedz
P puszeqq
-2 / 2

eMCe88 - amerykański jak i polski "rap" głównie opiera się o nawijaniu o dziwkach, życiu w getcie, narkotykach i praniu brudnej forsy. Nie oceniaj 50 Centa i grupy ludzi którzy go słuchają zbyt pochopnie, bo o gustach się nie dyskutuje.
Gdybyś widział, ten człowiek osiągnął olbrzymi sukces, bo był nikim. Był zwykłym dealerem narkotyków, którego marzeniem było zostanie słynnym raperem. I nie ważne, o czym nawija, ważne, że spełnił swoje marzenie i dzięki temu osiągnął poziom, na jakim obecnie się znajduje.

Odpowiedz
SpamAttack
+1 / 3

pożycz mi płuca buahahah Jest full raperów zarówno z USA jak i PL, którzy nie rapują o w/w sprawach ... Ale jeżeli ktoś ogląda MTV i jara się fiftim no to faktycznie ta wiedza o rapie może być znikoma. A 50 cent jest marnym raperem tak jak Lil Wayne, Eminem i reszta tego gówna - taka jest niestety prawda czy tego chcesz czy nie

W wolwo11
+1 / 1

puszeqq Dlaczego wy ciągle wypowiadacie sie na tematy o których nie macie zielonego pojęcia? W dupie byłeś, g*wno widzialeś. eMCe pozdrawiam

Hermes017
+1 / 1

@SpamAttack

Eminem marnym raperem, haha.
Można się czepiać co do śpiewanych refrenów na Recovery, ale lirycznie rządzi.

SpamAttack
0 / 0

Hermes017 kolejna osoba słuchająca tego szitu, myśląca, że zna się na rapie ? Lirycznie lepsi niż eMMINEM : (podaje przykładowo, wszyscy by się nie zmieścili) - Nas, Immortal Technique, Jedi mind tricks, Army of the pharaohs, 2pac, KRS 1, Biggie, Big L, naprawde jest masa raperów o lepszym flow, umiejętnościach, no ale jeżeli słuchasz rapu z MTV to [*]

Hermes017
+1 / 1

@SpamAttack

Rapu z MTV? haha, na MTV to co najwyżej możesz sobie zgagi i bimbera posłuchać. Poza tym ja telewizji nie oglądam.
Eminem na pewno nie jest marnym raperem, bo nie osiągnąłby tego, co osiągnął, co innego 50 czy Lil Wayne, oni rzeczywiście są słabi.
Nie znam wszystkich tych raperów, których wymieniłeś,
poza tym gdzie ja napisałem, że się znam na rapie...
nie słucham go na tyle długo, żeby się na nim znać, ale coś tam wiem.
U Biggiego np. nie pasuje mi za bardzo styl, po prostu nie w moim stylu(ale nie powiem, że przesłuchałem chociaż jedną całą płytę, bo tego nie zrobiłem), ale flow na 100% ma lepsze od Eminema, nie można tego zaprzeczyć.

"Hermes017 kolejna osoba słuchająca tego szitu"
to, że mi się nie podoba styl Biggiego nie znaczy, że mam wyszydzać, że robił shit, tak jak Ty to robisz.

sry, troszkę to chaotycznie napisałem, ale na szybko

Pangia
-2 / 4

Ja pier*ole, 90 centów to 1,50 zł? W jakiej ty rzeczywistości żyjesz?

Odpowiedz
P puszeqq
-2 / 2

Poza tym, nie szanuję czegoś takiego jak polski rap, bo to gatunek muzyki, który "należy" do czarnych ludzi.

Odpowiedz
J jojoj2088
+2 / 4

Pozdrowki ktorzy nie wiedzia, jak bylo... Gdy 2Pac zyl, wypuscil Diss'a na 50 Centa i Snoop Doga. Wtedy MC z East Coast lapali z Mikrofon, a inni za splowy. (Wtedy 2Pac oberwal 5 kuli, ale przezyl.) A co zrobil wasz 50 Cent ? Spier*olil z Kraju i siedzial Cicho.

Odpowiedz
Z ZajaranaToba
+2 / 4

@puszeqq - kur*wa swoim komentarzem mnie totalnie wkur*wiłeś posłuchaj najpierw Polskiego Rapu, a później go oceniaj ok ?! Rap opiera się przede wszystkim na tekstach dopiero później liczy się flow, bit i głos. Nie liczą się tutaj pieniądze. Piszesz, że nie ważne o czym on nawija, tak? no więc Cię oświecę bo tak jak napisałam wcześniej właśnie to jest najważniejsze. Nie lubię 50Cent'a ale go szanuje ogólnie to nie interesuje się Amerykańskim Rapem. Jestem Polką i w przeciwieństwie do niektórych umiem zauważyć rzeczy, które niestety są dla większości niezauważalne, m.in. Polski Rap. To dzięki niemu tak naprawdę nauczyłam się doceniać życie - "Nauczyłem się dostrzegać i cenić rzeczy ważniejsze. Niż pieniądz, który nam poniekąd daje szczęście." Sory, że się rozpisałam ale nie wytrzymuje już jak czytam takie rzeczy -.-

Odpowiedz
A Abedeus
+1 / 3

Polski rap to gówno. Przykro mi, 95% tekstów mówi o tym samym.

SpamAttack
0 / 0

Abdeus mamy monotematyczny rap, rzeczywiście bez porównania z USA, ale bez przesady, jest mnóstwo perełek, którzy na prawdę się wyróżniają ... A skoro według Ciebie większość tekstów mówi o tym samym, to może to na to właśnie w Polsce jest zapotrzebowanie ? Nie porównujcie rapu z USA z Polskim ...

Piotro197
-2 / 6

50 cent jest zajebisty ,ale lepszy eminem;)
moje zdanie

Odpowiedz
SpamAttack
-3 / 5

Eminem się marnie sprzedał zanim zdążył wydać chociaż 1 dobrą płytę ...

W wolwo11
0 / 0

Zainteresowanym polecam kawałek Ostrego Gangsterskie opowieści mówiący własnie o tego typu raperach.

Odpowiedz
5 5538858
-5 / 5

demot:Mr Policeman,: I am hanging out with black people

nigdy mi to nie wychodzi

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 22:18

Odpowiedz
C chamillionaire23
-1 / 3

hmm zalosny demot... ciekawe czy autor tego demota doszedl i przezyl to co Curtis Jackson ? No nie wydaje mi sie .. Ciekawe ile ty Peppy jestes warty/a ... [-]

Odpowiedz
G Grand123
0 / 2

Ale gadacie głupoty. 50 Cent był bardzo dobrym raperem pod koniec lat 90 gdy nagrywał u Jam Master Jay'a i w Columbia Records. Jego album "Power of the Dollar" to kawł dobrego rapu z ulic Queens. Za to "Get Rich Or Die Tryin" to klasyk mainstreamu tamtej dekady i również bardzo dobra. Wiec o co chodzi?

Co do prekursorów rapu nagrywających z Polakami to widzę, że jesteście naiwni. Prawda jest taka, że jak masz kasę, nawet ty możesz mieć Kool G Rapa na feacie. Tu chodzi o KASĘ anie o klasę rapera. Money, money, money.

Odpowiedz
SpamAttack
0 / 0

buahahah Power of a Dollar było by gdzieś poza pierwszą 20 najlepszych rapowych płyt lat 90' jak nie jeszcze dalej ,50 cent jest przeciętny .Jest cała masa lepszych od niego raperów (myślę, że nawet w PL są raperzy o lepszym flow)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 22:29

G Grand123
0 / 0

Nawet 20 miejsce jest bardzo dobre jak na ilość klasyków jakie posypały się w latach 90. I zgodzę się, że jest masa raperów lepszych od niego, ale co to zmienia? Nikt nie powiedział, że jest GOAT.

SpamAttack
0 / 0

Dobre ? Zaczynając w latach 90' mógłby by być całkiem niezłym raperem i mieć płyty na przyzwoitym poziomie, wybrał hajs i robienie debili ze swoich fanboy'ów. Skończył się szybciej niż się zaczął i niszczy wizerunek rapu ...

G Grand123
0 / 0

Power of the Dollar to bardzo dobra płyta, jeśli tego nie widzisz to albo nie rozumiesz tekstów alb jesteś takim hejterem, żeby tego nie dostrzec. To co robi od 2006 w górę to shit i tu się zgodzę w 100%. Ale PotD, GRoDT to bardzo dobre / dobre płyty a ta druga to przykład, że komercyjny rap nie musi być zły. Potem się już staczał ale to inna historia.

SpamAttack
0 / 0

To, że był to jego pierwszy album i nagrywany w latach 90' nie czyni tej płyty od razu zajebistą
... Ja wiem przeciętna, na pewno najlepsza 50 centa, ale i tak przeciętna ... 100 płyta o tym
samym, przy flow fiftiego ktoś musi się na prawdę upierać, żeby uznać to za dobrą płytę ...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 22:45

G Grand123
0 / 0

A czy ja napisałem, że jest dobra bo nagrana pod koniec lat 90? Chłopie co ty gadasz w ogóle. Power of the Dollar to uliczny rap w najlepszym wydaniu. Żeby wymienić dobre tracki na płycie musiałbym wymienić wszystkie z wyjątkiem jednego ale patrz tu: "Your Life's On The Line" - znakomity diss na Murda Inc. i Ja Rule, "How To Rob" - wyśmiewanie mnóstwa artystów w stylu lirycznej legendy wschodu Chino XL-a, "Ghetto Qu'Ran" - głęboka spowiedź gangstera za którą potem został postrzelony, "Corner Bodega" - opychanie cracku w pigułce. Wymieniłem 4 najlepsze moim zdaniem tracki z tego albumu. Dodatkowo popatrz na inne skille 50 Centa - potrafi tworzyć nieraz genialne wordplay'e, niezłe punche, a nawet linijki które mogą być mottem życiowym! Wszystko to uwydatnia autentyczność przekazu. I dla ciebie album napełniony takim czymś jest przeciętny? C'mon man.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 September 2010 2010 23:58

G Grand123
0 / 0

Oj widzę, że nie znasz zasad funkcjonowania feateringów raperów z USA w Polsce. Oczywiście istnieją raperzy, którzy jak się zajarają raperem to dograją sie za darmo, ale musisz go wtedy znać bardzo dobrze. Masta Ace za zwrotę na legalu pewnie wziął z 2000$. To nie tak dużo dla zespołu, który bierze 5000zł za koncert. z El Da Sensei'em to zupełnie inna sprawa bo oni utworzyli duet.

jareko
-4 / 8

demot:1,51 zł: po aktualnym kursie

Odpowiedz
Karzolinio
0 / 4

co ten demot robi na głównej ?? chyba przestane zaglądac na demotywatory bo z tej stronki (przez adminów) robi się gównowatory !!!

Odpowiedz
G Grand123
0 / 0

Nikt cię nie zmusza do wchodzenia tutaj

M MagicStick
+1 / 3

Słaby demot...
Czemu trafił na główną??ani to śmieszne ,ani demotywujące.Powinni prowadzić lepszą selekcje

Odpowiedz
BlackHope
-1 / 1

i całe Weast coust wykrzywiające prawdziwe wartości hip-hop'u East...

Odpowiedz
MatiSTI
-1 / 3

50 Cent Rządzi, ale wy pewnie słuchacie JP... Szkoda mi was...

Odpowiedz
P panbigos1
-5 / 9

demot:Pół Piwa:Tyle jest wart

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 September 2010 2010 3:11

Odpowiedz
M mczbyslaw
-4 / 6

demot:50 cent:on je morszczynem!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 September 2010 2010 5:42

Odpowiedz
kubolak
-3 / 3

demot:Peace Sells!:But who`s buying it?

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 September 2010 2010 7:14

Odpowiedz
T Tadex
0 / 0

ty kubolak jak możesz wpisywać pod jego prostacką mordą tekst Megadeth?

Odpowiedz
H hare
+1 / 1

czyżby jakieś kompleksy?

W Woopiesz
0 / 2

@Reebb to ze wczesniej zaczal bo sie wczesniej urodzil (:o ! ) jaki to ma zwiazek z tym ze robi gowno ? BRD SRC sa prawdziwi nie jak ten placek i tyle w temacie.

Odpowiedz
alewis8
-2 / 2

Ale demotywujące. Jak kozia dupa na miedzy. Nie rozumiem tutejszych modów którzy przepuszczają taki szit na główną a wiele świetnych pomysłów przepada, z 98% pozytywnych ocen.

Odpowiedz
W wojtekjaz
+2 / 2

On się nazywa 50 Cent, a więc nie wiadomo czy to 1,50 zł, czy 2zł, bo nie jest wiadomo, czy to amerykański cent, czy Eurocent. :>

Odpowiedz
psztyla
0 / 0

A to mi się podoba dla odmiany. Burżuj, co ma sto tysięcy dziwek.

Odpowiedz
D daryl
0 / 0

Jak widać, niektórzy nie czają już demotów bez elaboratów w podpisach. A już najśmieszniejsze gdy zacietrzewiają się, jakbyś obraził ich matki. Łap plusa ;)

Odpowiedz
Scrouge
0 / 4

demot: 1,82 dirham: Zjednoczonych Emiratów Arabskich

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 September 2010 2010 11:06

Odpowiedz
M marley21
0 / 0

zanim go ocenisz . .
posłuchaj jego wszystkich kawałków .. zapewniam, że niejden cię zadziwi .
a poza tym nie wierzę, że oglądając Candy Shop .. nie śliniliście się na widok tych panienek (skierowane do facetów ) x D pzdr .

Odpowiedz
T tehanu18
-1 / 1

nie chodzi o samo ślinienie się na widok panieniek, a o przekaż dzieciaka z getta. Ci którzy go krytykują, bądź jego twórczość ( bo jak mówią że znają angielski) są w błędzie, jak wiecie jego rap to 90% slangu jest, więc nie jarzycie nic a nic "gowniany rap o candyshopach - znawca ang. )fifty miał okropne dzieciństwo, matka ćpunka, ojca nie znał, a mimo to robił to co kochał. Dlatego przysporzyło mu to wielu kłopotów, min. 9ran postrzałowych ( z czego 1 w twarz ) mimo tego nie poddał się, dlatego zaszedł tak daleko. Demot ogólnie do dupy. A znawcy proszeni są o opuszczenie lokalu.

SpamAttack
0 / 0

wyjdź na ulicę, przy odrobinie szczęścia też będzie dużo fajnych panienek ... Albo włącz porno jakieś, rapu się słucha dla przekazu, a nie bitów, tym bardziej lipnych teledysków ... z 50 centa taki gangster jak ze mnie murzyn, slang i prawdziwy gangsta rap był za NWA i skończył się mniej więcej kiedy 50 cent zaczynał, potem to było w większości (nie wszystko ale ...) komercyjne gówno promowane przez marne MTV. A poza tym drogi autorze tehanu18 ze 3/4 raperów miało takie dzieciństwo, zresztą nie tylko raperów, wyobraź sobie nie trzeba być "gangsta" murzynem z getta, żeby nie mieć w życiu łatwo. A 50 cent to marny raper i nic tego nie zmieni ...

G Grand123
0 / 0

SpamAttack podałem ci kilka argumentów w innej dyskusji, w których wykazałem że jesteś w błędzie, a te twoje ślepe hejty są w świetle tego wyjątkowo marne, skoro nie masz nic na udowodnienie swojej tezy.

LloydBanks
+1 / 1

W ogóle nie śmieszne, gdyby chociaż 2 % ludzi wiedziało skąd nick 50 Cent...

Odpowiedz
SpamAttack
0 / 0

zapewne jego historia jest bardzo ciekawa, nie każdy umie tak zepsuć wizerunek rapu ...

M MrsOliviaGUNIT
0 / 0

dokładnie...
ciekawe czego wy sluchacie? peja czy firma? nie znasz sie - nie komentuj! pewnie nikt nie zna jego historii, moge sie zalozyc ze 99% was, majac takie zycie jak on, po tygodniu bylaby martwa.

S szarlin23
0 / 0

sądzę , że to co zarobil na muzyce jest warte więcej niż 1.50
Niestety im niższa jakość tym więcej hajsu na koncie

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 September 2010 2010 14:39

Odpowiedz
MARCINAZ
-1 / 1

niemacie pojiencia o rapie 50 cent spiewa o swoim życiu

Odpowiedz
Z ziewiec00
-1 / 1

Dla mnie klasyka polskiego hh to PAKTOFONIKA !. na zawsze w moim sercu, pozdro ;p

Odpowiedz
H Himenton
0 / 0

"Ilość podróbek, ukazuje jaki sukces osiągnąłeś"- 50% cytat ;]

Odpowiedz