no dokładnie. Dziwki, złodzieje, kanalie zawsze były, są i będą. Tylko dzisiaj, w dobie masowych mediów, częściej się o tym mówi, bo to bardzo rozchwytywany towar.
Jak patrzę na sytuację w tym kraju to mi się paszport w kieszeni otwiera... I cóż, kolejna reklama która mówi dzieciom jak zarobić. :D Bo takie artykuły tak działają, niby skandal, niby zło a tak na prawdę to dzieki nagłaśnianiu tego czegoś coraz więcej idiotów o tym słyszy i to robi, tak było między innymi ze słoneczkiem, galeriankami itp. itd. wszystko co jest nagłaśniane zyskuje popularność i na bank znajdą się idioci którzy będę to robić bo to fajne... Cóż, żal.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 June 2010 2010 21:09
Ten demotywator jest naprawdę znakomity. Jestem wysoce zbulwersowany zachowaniem dzisiejszej młodzieży. Rzecz jasna, za mojej młodości także były kobiety lekkich obyczajów, ale nie cieszyły się dobrą opinią. I nie było ich aż tyle. Obecnie dziewczyny wstydzą się dziewictwa, nie wiedząc, jak cenna jest rzeczą... Eh, ta dzisiejsza młodzież... Taki stary pryk jak ja, może se gadać i i tak jej nie przegada...
Będziecie nazywać dziwkami wszystkie nie-dziewice przed trzydziestką? To już jest chore, co w tym złego że komuś nie podoba się ascetyczny tryb życia i chce się trochę zabawić? Seks to naturalna rzecz a takie moralizowanie o abstynencje seksualną to już jest jakieś zboczenie i zbrodnia przeciwko naturze
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 7:18
@nathaneal666
zbaczasz z tematu, tutaj mowa o gowniarach, które sprzedają dziewictwo. Czy ktoś tu krytykuje prawo do uprawiania seksu z kim sie chce? Chcesz to chwalic, ale seks jest potrzeba najnizszego rzedu, odczuwana zarowno przez ludzi jak i zwierzeta, wiec mamy sie poddac żądzom i stać sie zwykłym bydłem? 14;15-latki zachodzące w ciąże to nic złego seks powinien przychodzic razem ze świadomością, nie zaś być towarem na przedaż. dziwki były są i będą, ale często byly z przymusu (mało kobiet zamożnych oddawało sie prostytucji w dawnych latach), obecnie sa z własnej woli...
Też tak niegdyś sądziłem. Myślałem, że w wieku ~18 lat jest się już poważnym, dobrym, zorientowanym w polityce i we wszystkim, czym tylko można ;). Dobijam osiemnastki, a rzeczywistość całkiem inna.
Nie techniki. Już były takie okresy, np. ostatnie lata Rzymu kiedy imperium się rozlatywało zamieszkała w nim dekadencja. W trakcie kryzysu ekonomicznego w Niemczech lat 20, itd. republika francuska w przededniu dojścia Napoleona do władzy. Ogólnie takie postępowanie jest typowa dla końcówek jakiejś ery. Dlatego trzeba szykować się na rewolucję, i pruderia wróci. Oczywiście dziwki nie znikną, ale staną się ponownie profesją z dna a nie góry uznania społecznego.
Czy ja wiem, gdybym był dziewczyną i mógł jak pewna amerykanka sprzedać dziewictwo za bodajże 10mln? no ale kilka milionów dostała, to też bym raz dał dupy i do końca życia nie musiał pracować.
gdybyś był dziewczyną, z jako takim poziomem własnej wartości, miałbyś w dupie te 10 mln i nie pracowanie przez całe życie i chciałbyś to zrobić z kimś, kto Cię kocha {och, tak, wiem, stereotyp, który niestety zanika i uczucia nie mają nic wspólnego z seksem.!}. jednak zastanów się, czy naprawde ta amerykanka sprzedała dziewictwo za tyle pieniędzy
Mi honor by nie pozwolił żeby takie coś zrobić, ale jak dają to biorę(wiadome co)-ja tak uważam hehe
A co do tego zjawiska, moim zdaniem przez wieki kościół skutecznie tępił takie zachowania dlatego w przeszłości tego nie było aż tak widać, poza tym były wojny więc nikt na top czasu nie miał, bo musiał przestrwać. Teraz jednak wzrasta dobrobyt więc każdy korzysta z uroków życia.
Phuuuu, staaary. To obawiam się, że już się nie ożenisz. Chyba, że weźmiesz za żonę 10-letnią dziewczynkę. Wtedy jest szansa, że jeszcze będzie dziewicą.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 23 June 2010 2010 19:50
10 letnią dziewczynkę? zdziwilibyście się ile jest jeszcze porządnych dziewczyn, które mają pełnoletność w kieszeni a są dziewicami, a do tego są naprawdę atrakcyjne, po prostu mają wartości. większość ludzi żyje tylko w świecie gdzie pokazywane jest sprzedawanie cnoty, penerstwo, brak honoru itd, a tak naprawdę nie zwracają uwagi, jak dużo wartościowych ludzi jest na około. kiedy mówi się '19 letnia dziewica' wszyscy wyobrażają sobie pryszczatą kujonicę w okularach, która nosi ciuchy w rozmiarze XXXXL. niestety, kochani, pomyłka
@dzolkers daruj sobie, każdy kto ma chociaż trochę życia towarzyskiego wie o tym. Udzielających się wyżej niewychodzących z domu prawiczków nie przekonasz, oni znają życie chyba tylko z TV ;)
@Morpheme - a gdzie ja napisałam, że jeżeli straci się dziewictwo przed ślubem to jest się w moich oczach dziwką? bardziej chodziło mi o stereotypy, że tylko 10 latka może mieć cnotę w dzisiejszych czasach i wszystkie młode dziewczyny robią to byle gdzie i byle z kim, a jedynymi dziewicami są niechciane brzydule.
"zdziwilibyście się ile jest jeszcze porządnych dziewczyn, które mają pełnoletność w kieszeni a są dziewicami, a do tego są naprawdę atrakcyjne, po prostu mają wartości" No przepraszam bardzo, ale to brzmi jednoznacznie: porządna dziwczyna z wartosciami=dziewica. Ale wporządku, porozmawiajmy o sterotypach. Ja zacznę - jest taki sterotyp, wiesz, że dziewczyna powinna być dziewicą, dopóki nie spotka WŁAŚNIE CIEBIE, a jak już cię spotka, to ma ci dać "dowód miłości" kiedy tylko sobie zażyczysz bo jak nie to jest oziebłą suką. A jeśli sie rozstaniecie? Cóż, poszukasz sobie kolejnej porządnej kobiety z wartościami, a nie jakiejś dziwki co straciła dziewictwo przed ślubem...
moje zdanie, które przytoczyłeś/łaś odnosi się do tego, że są pełnoletnie, atrakcyjne dziewice, czyli dziewczyny, które niekoniecznie mają po 10 lat bądź są odrzucane przez chłopaków z powodu swojej brzydoty i to nie ma nic wspólnego z trzymaniem cnoty do ślubu. nie mam nic przeciwko seksie przed ślubem, to chyba rzecz normalna, jeżeli chce się dobrać ze swoim partnerem na całe życie, ale jest różnica między kochaniem się z miłości, i nieważne z iloma mężczyznami, ilu się kochało, a uprawianiem seksu za pieniądze czy też sprzedawaniu swojej niewinności. tyle w tym temacie. i powtarzam, aby znów nie było - nie uważam, że dziewczyna, która już nie jest dziewicą, to jakaś szmata. ważne, że się nie sprzedała podczas zbliżenia. nie wiem dlaczego tak się przyczepiłeś/łaś do tego, iż ja rzekomo uważam, że każda dziewczyna 'nie-dziewica' jest dziwką. jedynie chciałam zaznaczyć, że są dorosłe, a dziewice, czyli nie takie, które sprzedały pierwszy raz, jak jest pokazane na democie = są porządne, BO NIE SPRZEDAŁY, A NIE DLATEGO, ŻE TE DZIEWICTWO MAJĄ PRZED ŚLUBEM. damn, zrozumiałe?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 0:43
Przepraszam, jeśli moje komentarze zabrzmiały zbyt agresywnie, ale musisz przyznać, że
wyraziłeś się dość niefortunnie a ja już wiele razy się nasłuchałam komentarzy w podobnym
stylu od ludzi którzy naprawdę myślą w ten sposób, toteż jestem podejrzwliwa. A tak przy
okazji - jakbym miała pewność, że te pieniadze dostanę, to też bym się raz z kimś przespała
za 10 milionów. Podejrzewam, że wiele mezczyzn przespałoby sie z kobietą której nie kochają gdyby jeszcze im zapłaciła, ale widzisz - kolejny sterotyp - panuje opinia, że dla mezczyzny seks to honor, a dla kobiety to ujma na honorze.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 9:15
Tu się zdziwisz, naprawdę wielu nawet typowych "macho" co sypiają z kim popadnie by tą propozycje odrzuciło. ale nie ze względu na normy moralne a po prostu trochę inne podejście do seksu. Otóż podzielmy ludzi na dwie grupy z normami i bez nich. Pierwsi uprawiają seks z miłości i płcie niczym się nie różnią. W drugiej natomiast są istotne różnice. Kobiety bez wartości częściej skłaniają się do wykorzystywanie seksu jako narzędzia do osiągania celów, czyli wykorzystania w sposób dość zawiły sprzedając ciało.Natomiast mężczyźni raczej skłaniają się w odwrotnym kierunku, za inne rzeczy kupują ciało kobiety. I nie mówię tu tylko o pieniądzach, awansie w pracy ale również o niematerialnych rzeczach jak uznanie w grupie, gra aktorska by ją do łózka zaciągnąć itp. Po prostu facet wykorzystanie przez kobietę czuję się raczej dość nieswojo. Typ "macho" po wykorzystaniu kilkunastu dziewczyn może nie mieć krzty wyrzutów sumienia a po czymś takim kompletnie się załamać. Są oczywiście wyjątki, ale są to okazy słabsze z punktu widzenie zwierzęcego wyścigu o partnerkę, w pewien sposób kalekie.
@Elathir Faktycznie, to ma sens. Tylko błagam, nie mów, że każda kobieta i każdy męczyzna którzy sypiają dla korzysci od razu nie mają wartości, bo do tej kategorii zaliczają się też Kleopatra, królowa Jadwiga i praktycznie wszyscy wielcy władcy i władczynie w historii świata, a także większość poetów, odkrywców i artystów. Są granice, ale nie uznawajmy jakiejkolwiek aktywnosci seksualnej za jedyny wyznacznik ludzkiej wartości.
Oj nie jedyny. Tylko Jadwiga wyszła za mąż za Jagiełłę, a to duża różnica. Nie ze względu na moralność tej decyzji a ze względu na stopień poświęcenia, co innego przespać się z kimś za przysługę, a co innego poświęcić w zasadzie resztę życia jakiemuś istotnemu celowi. W tym wypadku seks był tylko elementem większej całości. Ja wiem, że seks nie jest jedynym wyznacznikiem, ale to za co sprzedaje się własne ciało jest wyznacznikiem bardzo dobrym. Co innego jak szpieguje się po burdelach oficerów wrogiej armii, a co innego jak idzie się do łóżka za dorzucenie przez szefa samochodu służbowego do stołka. Czyli sprowadza się do tego na ile wyceniamy własne ciało.
Ja nie piszę, że seks jest zły bo to herezja, a tylko że kupczenie własnym ciałem jest złe. Po prostu uważam, że seks powinien iść w parze z miłością, albo chociaż głęboka przyjaźnią. Jestem tez w stanie zrozumieć jak ludzie już po maturze uprawiają seks dla przyjemności z nieznanym partnerem (ale to nie dla mnie), ale sprzedawanie własnego ciała za inne korzyści jest dla mnie nie pojęte.
Ja się cieszę że urodziłem się na początku transformacji w Polsce. Wtedy dopiero media zaczynały myśleć o propagowaniu kurestwa, a na dworze było jeszcze względnie bezpiecznie.
Najgorsze ze takie kur..szcza niszczą czyjeś życie
W świecie, gdzie nastolatki w gimnazjum mają już dziecko, w dużych centrach handlowych królują galerianki, a mało kto ceni sobie miłość i wierność nic mnie już niestety nie zdziwi....
Fake, czy prawdziwe - nieistotne. 10 lat społeczeństwo albo było inne, albo kryło ten syf, który teraz wychodzi. Nie mam 15 lat, ale mam młodszych znajomych, rodzinę i sam widzę, jak to teraz wygląda.
Autor demota chłonie jak gąbka co mu się wciska w mediach. Dziś podano wyniki badań co do wieku inicjacji i okazało się że stoi to w miejscu-19 lat jeśli chodzi o Polki. Polkom należą się przeprosiny za film "galerianki".
Chyba nikt nie zrozumiał o co mi chodziło w tym democie, miałem na myśli to, że jak byliśmy mali to odcinano nas od zła na świecie i zrozumienie podczas dorastania, że w rzeczywistości liczą się tylko pieniądze staje się naprawdę dołujące, teraz pozostaje nam tylko wspomnienie tamtych pięknych, naiwnych czasów. Problem był ze znalezieniem zdjęcia, ale teraz widzę, że to tylko dzięki niemu jest główna.
ech.... myśliciele XXI wieku....
słabo mi... zamiast płakać zróbcie coś, żeby było lepiej...
a tak swoją drogą, to takich czterech literek daaaawno nie widziałem :D
charlotte377 - oglądając Twoje demoty moge śmiało stwierdzić, że masz nowy wątek anty-mężczyźniany, aby stworzyć kolejnego! (: {czyli dlaczego mężczyźni mogą przed ślubem, a kobiety nie, jakby to ktoś wcześniej napisał ;o}
Pomijacie jeden fakt ... że ginekolog już tam grzebał pierwszy i podczas porodu waszą panne już kilka osób widziało nagą ... chociaż nie urosły jej jeszcze włosy i piersi . Dziewictwo jest tylko potrzebne do tego aby nie zarazić się HIVem od byle kogo.
Pomijasz jeden fakt... otóż ani ginekolog, ani "podczas porodu" nie patrzą na "naszą pannę" jako na obiekt seksualny i nie dotykają jej w ten sposób... Nie wiem jak Ty, ale ja widzę różnicę...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 0:28
Tzw. galerianki? To jest straszne, że zamiast się pieprzyć z chłopakami w swoim wieku, szukają "sponsorów" w dorosłych mężczyznach. Są potem zepsute, zbrzydziałe i głupie. A co do opisu - na świecie nigdy nie było honoru, sprawiedliwości i rozsądku - większość ludzi jest głupia i nie traktuje takich rzeczy poważnie. Nie mówiono mi takich rzeczy, jak byłem dzieckiem, ale myślałem wtedy, że świat jest dobrym miejscem; pełnym życzliwych ludzi.
Opis do doopy. Prawda tu pasuje jak pięść do nosa. Honor w dzisiejszych czasach mają już tylko kibole (a przynajmniej tak im się wydaje) i też nie wiem co on ma tu do rzeczy i co w ogóle to pojęcie obecnie oznacza. Prędzej (nie)sprawiedliwość, bo faktycznie facet tak nie może. Kompletnie jednak nie rozumiem, dlaczego, zdaniem autora, zjawisko należy rozpatrywać w kategoriach braku rozsądku? Przecież to jest rozsądne do bólu - zarobić na czymś, co i tak się traci, zwykle byle jak, byle gdzie i z byle kim. To samo dotyczy sponsoringu - kasa, dowartościowanie i satysfakcja z doświadczonym partnerem zamiast wątpliwej jakości seksu z małolatem. Jest to niewątpliwie wyrachowane i dwuznaczne moralnie, ale na pewno nie świadczy o braku rozsądku.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 13:32
opis do demota mi sie podoba o honorze, sprawiedliwosci taa tez jako dziecko bylem sprawiedliwy i honorowy teraz czlowiek tylko traci walczac o ogolna sprawiedliwosc, honorowe pojedynki ,sprawiedliwe osądy roznych sytuacji ,
Zastanawiam sie tylko co ma ten opis do obrazka?
Co wy chcecie ja nie rozumiem:
Prawda-mówią zgodnie z nią że są dziewicami
Honor-nie sprzedadzą się tanio
Sprawiedliwość- cena do ustalenia
Rozsądek-nie dają nic za darmo
więc nie rozumiem waszych problemów xD :P
Tak tak, ale to było jakieś 10-15 lat temu
Odpowiedz@zerk - albo po prostu nie było pudelka i wp, gdzie piszą takie bzdety w które małe durne dzieci wierzą.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 June 2010 2010 19:47
no dokładnie. Dziwki, złodzieje, kanalie zawsze były, są i będą. Tylko dzisiaj, w dobie masowych mediów, częściej się o tym mówi, bo to bardzo rozchwytywany towar.
Jak patrzę na sytuację w tym kraju to mi się paszport w kieszeni otwiera... I cóż, kolejna reklama która mówi dzieciom jak zarobić. :D Bo takie artykuły tak działają, niby skandal, niby zło a tak na prawdę to dzieki nagłaśnianiu tego czegoś coraz więcej idiotów o tym słyszy i to robi, tak było między innymi ze słoneczkiem, galeriankami itp. itd. wszystko co jest nagłaśniane zyskuje popularność i na bank znajdą się idioci którzy będę to robić bo to fajne... Cóż, żal.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 June 2010 2010 21:09
Ten demotywator jest naprawdę znakomity. Jestem wysoce zbulwersowany zachowaniem dzisiejszej młodzieży. Rzecz jasna, za mojej młodości także były kobiety lekkich obyczajów, ale nie cieszyły się dobrą opinią. I nie było ich aż tyle. Obecnie dziewczyny wstydzą się dziewictwa, nie wiedząc, jak cenna jest rzeczą... Eh, ta dzisiejsza młodzież... Taki stary pryk jak ja, może se gadać i i tak jej nie przegada...
Będziecie nazywać dziwkami wszystkie nie-dziewice przed trzydziestką? To już jest chore, co w tym złego że komuś nie podoba się ascetyczny tryb życia i chce się trochę zabawić? Seks to naturalna rzecz a takie moralizowanie o abstynencje seksualną to już jest jakieś zboczenie i zbrodnia przeciwko naturze
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 7:18
@nathaneal666
zbaczasz z tematu, tutaj mowa o gowniarach, które sprzedają dziewictwo. Czy ktoś tu krytykuje prawo do uprawiania seksu z kim sie chce? Chcesz to chwalic, ale seks jest potrzeba najnizszego rzedu, odczuwana zarowno przez ludzi jak i zwierzeta, wiec mamy sie poddac żądzom i stać sie zwykłym bydłem? 14;15-latki zachodzące w ciąże to nic złego seks powinien przychodzic razem ze świadomością, nie zaś być towarem na przedaż. dziwki były są i będą, ale często byly z przymusu (mało kobiet zamożnych oddawało sie prostytucji w dawnych latach), obecnie sa z własnej woli...
Mi też.
OdpowiedzKurtyzjany były na świecie od zawsze... przeciez to najstarszy zawód świata
Odpowiedzniestety błąd, najstarszy zawód to nauczyciel.
Ja tutaj kłócilbym sie o mysliwego
Oj, ale kiedyś dziwka zostawało się z biedy, ewentualnie przymusu (np. niewola) a dziś jest moda na bycie dziwką. A to jest gigantyczna różnica.
Najstarszy zawód świata to zawód miłosny ponoć :)
Też tak niegdyś sądziłem. Myślałem, że w wieku ~18 lat jest się już poważnym, dobrym, zorientowanym w polityce i we wszystkim, czym tylko można ;). Dobijam osiemnastki, a rzeczywistość całkiem inna.
OdpowiedzZapraszam do popierania prawdziwej polskiej prawicy. Prawdziwej.
Aż musiałam się zalogować i dać Ci plusa! Też tak myślałam dlatego teraz gdy mam prawie 18 lat wszystko jeszcze bardziej mnie przeraża.
dobrze, że swoją 18 miałem dwa lata temu. Teraz mniej więcej mam jasno wytyczone cele, wiem na czym stoję. Jakoś tak lżej się człowiekowi zrobiło;)
TEŻ TAK MI SIĘ WYDAWAŁO, CHYBA TAK KAŻDEMU..
OdpowiedzSmutny fakt - moralność umarła.
OdpowiedzPytanie czy kiedykolwiek była u władzy. To jest najstraszniejsze. Bo gdy tak pomyśleć że na świecie NIGDY dobro nie triumfowało...
Mnie przychodzi do głowy w odpowiedzi tylko ten utwór (a może lepiej powiedzieć dzieło..)
http://dano2005.wrzuta.pl/audio/2KKPUrcc8P6/czeslaw_niemen_-_dziwny_jest_ten_swiat
Pozdrawiam ;)
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 26 June 2010 2010 18:32
Piecier, twój avatar mnie rozwala xDDD Kuple co chwila mnie tym rozpie***ają... A co do twojej wypowiedzi... zgadzam sie....
Nie rozkminiam dlaczego w XXI wieku ludzie szczycą się kur.estwem. Gdzie honor, moralność, wstyd? Wszystko przeminęło głównie przez rozwój techniki.
OdpowiedzNie techniki. Już były takie okresy, np. ostatnie lata Rzymu kiedy imperium się rozlatywało zamieszkała w nim dekadencja. W trakcie kryzysu ekonomicznego w Niemczech lat 20, itd. republika francuska w przededniu dojścia Napoleona do władzy. Ogólnie takie postępowanie jest typowa dla końcówek jakiejś ery. Dlatego trzeba szykować się na rewolucję, i pruderia wróci. Oczywiście dziwki nie znikną, ale staną się ponownie profesją z dna a nie góry uznania społecznego.
Czy ja wiem, gdybym był dziewczyną i mógł jak pewna amerykanka sprzedać dziewictwo za bodajże 10mln? no ale kilka milionów dostała, to też bym raz dał dupy i do końca życia nie musiał pracować.
Odpowiedzgdybyś był dziewczyną, z jako takim poziomem własnej wartości, miałbyś w dupie te 10 mln i nie pracowanie przez całe życie i chciałbyś to zrobić z kimś, kto Cię kocha {och, tak, wiem, stereotyp, który niestety zanika i uczucia nie mają nic wspólnego z seksem.!}. jednak zastanów się, czy naprawde ta amerykanka sprzedała dziewictwo za tyle pieniędzy
Mi honor by nie pozwolił żeby takie coś zrobić, ale jak dają to biorę(wiadome co)-ja tak uważam hehe
A co do tego zjawiska, moim zdaniem przez wieki kościół skutecznie tępił takie zachowania dlatego w przeszłości tego nie było aż tak widać, poza tym były wojny więc nikt na top czasu nie miał, bo musiał przestrwać. Teraz jednak wzrasta dobrobyt więc każdy korzysta z uroków życia.
@ImmortalHunter "Mi honor by nie pozwolił żeby takie coś zrobić, ale jak dają to biorę" Czyli jednak pozwala.
nie wezmę za żonę rozdziewiczonej kobiety
OdpowiedzPhuuuu, staaary. To obawiam się, że już się nie ożenisz. Chyba, że weźmiesz za żonę 10-letnią dziewczynkę. Wtedy jest szansa, że jeszcze będzie dziewicą.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 June 2010 2010 19:50
powodzenia w poszukiwaniach ;P
Ps. Skąd będziesz wiedział, że twoja przyszła żona jest dziewicą?
10 letnią dziewczynkę? zdziwilibyście się ile jest jeszcze porządnych dziewczyn, które mają pełnoletność w kieszeni a są dziewicami, a do tego są naprawdę atrakcyjne, po prostu mają wartości. większość ludzi żyje tylko w świecie gdzie pokazywane jest sprzedawanie cnoty, penerstwo, brak honoru itd, a tak naprawdę nie zwracają uwagi, jak dużo wartościowych ludzi jest na około. kiedy mówi się '19 letnia dziewica' wszyscy wyobrażają sobie pryszczatą kujonicę w okularach, która nosi ciuchy w rozmiarze XXXXL. niestety, kochani, pomyłka
@dzolkers daruj sobie, każdy kto ma chociaż trochę życia towarzyskiego wie o tym. Udzielających się wyżej niewychodzących z domu prawiczków nie przekonasz, oni znają życie chyba tylko z TV ;)
@dzollkers Porządne dziewczyny? A wiec jak sie straci dziewictwo przed ślubem to juz się jest dziwką bez żadnych wartości? "Zbrukaną" do końca życia?
@Morpheme - a gdzie ja napisałam, że jeżeli straci się dziewictwo przed ślubem to jest się w moich oczach dziwką? bardziej chodziło mi o stereotypy, że tylko 10 latka może mieć cnotę w dzisiejszych czasach i wszystkie młode dziewczyny robią to byle gdzie i byle z kim, a jedynymi dziewicami są niechciane brzydule.
"zdziwilibyście się ile jest jeszcze porządnych dziewczyn, które mają pełnoletność w kieszeni a są dziewicami, a do tego są naprawdę atrakcyjne, po prostu mają wartości" No przepraszam bardzo, ale to brzmi jednoznacznie: porządna dziwczyna z wartosciami=dziewica. Ale wporządku, porozmawiajmy o sterotypach. Ja zacznę - jest taki sterotyp, wiesz, że dziewczyna powinna być dziewicą, dopóki nie spotka WŁAŚNIE CIEBIE, a jak już cię spotka, to ma ci dać "dowód miłości" kiedy tylko sobie zażyczysz bo jak nie to jest oziebłą suką. A jeśli sie rozstaniecie? Cóż, poszukasz sobie kolejnej porządnej kobiety z wartościami, a nie jakiejś dziwki co straciła dziewictwo przed ślubem...
moje zdanie, które przytoczyłeś/łaś odnosi się do tego, że są pełnoletnie, atrakcyjne dziewice, czyli dziewczyny, które niekoniecznie mają po 10 lat bądź są odrzucane przez chłopaków z powodu swojej brzydoty i to nie ma nic wspólnego z trzymaniem cnoty do ślubu. nie mam nic przeciwko seksie przed ślubem, to chyba rzecz normalna, jeżeli chce się dobrać ze swoim partnerem na całe życie, ale jest różnica między kochaniem się z miłości, i nieważne z iloma mężczyznami, ilu się kochało, a uprawianiem seksu za pieniądze czy też sprzedawaniu swojej niewinności. tyle w tym temacie. i powtarzam, aby znów nie było - nie uważam, że dziewczyna, która już nie jest dziewicą, to jakaś szmata. ważne, że się nie sprzedała podczas zbliżenia. nie wiem dlaczego tak się przyczepiłeś/łaś do tego, iż ja rzekomo uważam, że każda dziewczyna 'nie-dziewica' jest dziwką. jedynie chciałam zaznaczyć, że są dorosłe, a dziewice, czyli nie takie, które sprzedały pierwszy raz, jak jest pokazane na democie = są porządne, BO NIE SPRZEDAŁY, A NIE DLATEGO, ŻE TE DZIEWICTWO MAJĄ PRZED ŚLUBEM. damn, zrozumiałe?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 0:43
Przepraszam, jeśli moje komentarze zabrzmiały zbyt agresywnie, ale musisz przyznać, że
wyraziłeś się dość niefortunnie a ja już wiele razy się nasłuchałam komentarzy w podobnym
stylu od ludzi którzy naprawdę myślą w ten sposób, toteż jestem podejrzwliwa. A tak przy
okazji - jakbym miała pewność, że te pieniadze dostanę, to też bym się raz z kimś przespała
za 10 milionów. Podejrzewam, że wiele mezczyzn przespałoby sie z kobietą której nie kochają gdyby jeszcze im zapłaciła, ale widzisz - kolejny sterotyp - panuje opinia, że dla mezczyzny seks to honor, a dla kobiety to ujma na honorze.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 9:15
Tu się zdziwisz, naprawdę wielu nawet typowych "macho" co sypiają z kim popadnie by tą propozycje odrzuciło. ale nie ze względu na normy moralne a po prostu trochę inne podejście do seksu. Otóż podzielmy ludzi na dwie grupy z normami i bez nich. Pierwsi uprawiają seks z miłości i płcie niczym się nie różnią. W drugiej natomiast są istotne różnice. Kobiety bez wartości częściej skłaniają się do wykorzystywanie seksu jako narzędzia do osiągania celów, czyli wykorzystania w sposób dość zawiły sprzedając ciało.Natomiast mężczyźni raczej skłaniają się w odwrotnym kierunku, za inne rzeczy kupują ciało kobiety. I nie mówię tu tylko o pieniądzach, awansie w pracy ale również o niematerialnych rzeczach jak uznanie w grupie, gra aktorska by ją do łózka zaciągnąć itp. Po prostu facet wykorzystanie przez kobietę czuję się raczej dość nieswojo. Typ "macho" po wykorzystaniu kilkunastu dziewczyn może nie mieć krzty wyrzutów sumienia a po czymś takim kompletnie się załamać. Są oczywiście wyjątki, ale są to okazy słabsze z punktu widzenie zwierzęcego wyścigu o partnerkę, w pewien sposób kalekie.
@Elathir Faktycznie, to ma sens. Tylko błagam, nie mów, że każda kobieta i każdy męczyzna którzy sypiają dla korzysci od razu nie mają wartości, bo do tej kategorii zaliczają się też Kleopatra, królowa Jadwiga i praktycznie wszyscy wielcy władcy i władczynie w historii świata, a także większość poetów, odkrywców i artystów. Są granice, ale nie uznawajmy jakiejkolwiek aktywnosci seksualnej za jedyny wyznacznik ludzkiej wartości.
Oj nie jedyny. Tylko Jadwiga wyszła za mąż za Jagiełłę, a to duża różnica. Nie ze względu na moralność tej decyzji a ze względu na stopień poświęcenia, co innego przespać się z kimś za przysługę, a co innego poświęcić w zasadzie resztę życia jakiemuś istotnemu celowi. W tym wypadku seks był tylko elementem większej całości. Ja wiem, że seks nie jest jedynym wyznacznikiem, ale to za co sprzedaje się własne ciało jest wyznacznikiem bardzo dobrym. Co innego jak szpieguje się po burdelach oficerów wrogiej armii, a co innego jak idzie się do łóżka za dorzucenie przez szefa samochodu służbowego do stołka. Czyli sprowadza się do tego na ile wyceniamy własne ciało.
Ja nie piszę, że seks jest zły bo to herezja, a tylko że kupczenie własnym ciałem jest złe. Po prostu uważam, że seks powinien iść w parze z miłością, albo chociaż głęboka przyjaźnią. Jestem tez w stanie zrozumieć jak ludzie już po maturze uprawiają seks dla przyjemności z nieznanym partnerem (ale to nie dla mnie), ale sprzedawanie własnego ciała za inne korzyści jest dla mnie nie pojęte.
@Elathir Zgadzam się całkowicie. Podejrzewam, że komentarz lastnight91 odnosił sie do autora wątku.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 11:46
przestańcie się użalać;P...nie wiem jak Wy, ale ja jestem człowiekiem honoru;P...przynajmniej się staram.
Odpowiedzbyle jaka to zrobi za niecałe 1000, idiotyzm nie o taką Polskę krew oddawano :(
Odpowiedza ja dalej w to wierze... media pokazują tylko patologiczne jednostki. tymi uczciwymi się po prostu nie zajmują.
OdpowiedzMam złe wieści, kolega seksuolog pisał pracę magisterską przed rokiem właśnie o licytacjach dziewictwa. Są portale aukcyjne poświęcone tej tematyce.
Ja się cieszę że urodziłem się na początku transformacji w Polsce. Wtedy dopiero media zaczynały myśleć o propagowaniu kurestwa, a na dworze było jeszcze względnie bezpiecznie.
OdpowiedzNajgorsze ze takie kur..szcza niszczą czyjeś życie
ale o co wam chodzi ze swiat jest niesprawiedliwy a zycie ciezkie? witamy w rzeczywistosci
OdpowiedzW świecie, gdzie nastolatki w gimnazjum mają już dziecko, w dużych centrach handlowych królują galerianki, a mało kto ceni sobie miłość i wierność nic mnie już niestety nie zdziwi....
Odpowiedzno ale dupka fajna
Odpowiedzno tak, pewnie przekaz demota dla Ciebie jest zbyt ambitny, wiec pozostało skupić Ci się na jpg.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 June 2010 2010 20:13
paskudny tyłek afe :/ i te szparowate nogi...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 June 2010 2010 23:15
Fake, czy prawdziwe - nieistotne. 10 lat społeczeństwo albo było inne, albo kryło ten syf, który teraz wychodzi. Nie mam 15 lat, ale mam młodszych znajomych, rodzinę i sam widzę, jak to teraz wygląda.
OdpowiedzNiechce cikogo obrażać ale kurestwa nie znosze
Odpowiedzi chwała Ci za to
Autor demota chłonie jak gąbka co mu się wciska w mediach. Dziś podano wyniki badań co do wieku inicjacji i okazało się że stoi to w miejscu-19 lat jeśli chodzi o Polki. Polkom należą się przeprosiny za film "galerianki".
OdpowiedzChyba nikt nie zrozumiał o co mi chodziło w tym democie, miałem na myśli to, że jak byliśmy mali to odcinano nas od zła na świecie i zrozumienie podczas dorastania, że w rzeczywistości liczą się tylko pieniądze staje się naprawdę dołujące, teraz pozostaje nam tylko wspomnienie tamtych pięknych, naiwnych czasów. Problem był ze znalezieniem zdjęcia, ale teraz widzę, że to tylko dzięki niemu jest główna.
Oj tam, większość jest normalna. Tylko czemu w koło trąbi sie o spaczonej mniejszości?
ale prześwit..
Odpowiedzich wybór. co ma do tego prawda i sprawiedliwość ? każdy kieruje swoim życiem jak chce
Odpowiedzdemot: Gdy byłem mały :to niewiedziałem po co mi rośnie
Odpowiedznie wiedziałem * jeżeli już
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 June 2010 2010 20:25
Świetny komentarz(lepszy od głównego) :D:D:D
miłość za hajs to nie miłość
OdpowiedzZamiast myśleć najlepiej żyć według swoich zasad i nie patrzeć na jakieś chore zachowania.
Odpowiedz`Brak granic równowagi, wszędzie lateks i plastik.
To pier*olone chamstwo naszej generacji`
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 June 2010 2010 20:28
Odpowiedzmiałeś rację! wydawało ci się!
OdpowiedzJa nigdy tak nie myślałem
Odpowiedzech.... myśliciele XXI wieku....
Odpowiedzsłabo mi... zamiast płakać zróbcie coś, żeby było lepiej...
a tak swoją drogą, to takich czterech literek daaaawno nie widziałem :D
photoshop
Odpowiedznajpiękniejsza pupa na świecie :) idealna ( mimo photoshopa :)
OdpowiedzALe szpara ; O
OdpowiedzNO TAK, KAŻDA KOBIETA, KTÓRA BĘDZIE UPRAWIAĆ SEKS PRZED ŚLUBEM TO SZMATA? JESTEŚCIE CHORZY. CO Z FACETAMI? ;/
OdpowiedzWiekszosc tutaj to nastolatkowie, uzaleznieni od komputerow i redtuba. Dla nich kazda ladna kobieta, ktora nie leci na ich yntelygencje to szmata.
charlotte377 - oglądając Twoje demoty moge śmiało stwierdzić, że masz nowy wątek anty-mężczyźniany, aby stworzyć kolejnego! (: {czyli dlaczego mężczyźni mogą przed ślubem, a kobiety nie, jakby to ktoś wcześniej napisał ;o}
Tylu tu Was normalnych.... Skąd ci wszyscy zdemoralizowani bawiący się małolatami?
OdpowiedzOhydni są.
Brzydki tyłek.
Odpowiedzno nie powiedziałbym, może się sama pochwalisz swoim?
bo w kreskowkach o superbohaterach nikt sie nie puszczal
OdpowiedzPomijacie jeden fakt ... że ginekolog już tam grzebał pierwszy i podczas porodu waszą panne już kilka osób widziało nagą ... chociaż nie urosły jej jeszcze włosy i piersi . Dziewictwo jest tylko potrzebne do tego aby nie zarazić się HIVem od byle kogo.
OdpowiedzPomijasz jeden fakt... otóż ani ginekolog, ani "podczas porodu" nie patrzą na "naszą pannę" jako na obiekt seksualny i nie dotykają jej w ten sposób... Nie wiem jak Ty, ale ja widzę różnicę...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 0:28
grzebał? być może Ty coś grzebiesz, ale raczej nie ginekolog. i może się jeszcze dowiem, że badania ginekologiczne sprawiają kobiecie przyjemność?
też tak myslałem choc ma 19 lat!! Coraz gorzej!! ;(
OdpowiedzAle paskudny tyłek. Co to w ogóle ma być?!
OdpowiedzTak, wydawało Ci się...
Odpowiedzdemot:niech autor demota:wyjdzie na świeże powietrze porozmawia z ludźmi obejrzy wiadomości a nie siedzi na
pudelku, o2 czy innych badziewiach
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 10:14
OdpowiedzTzw. galerianki? To jest straszne, że zamiast się pieprzyć z chłopakami w swoim wieku, szukają "sponsorów" w dorosłych mężczyznach. Są potem zepsute, zbrzydziałe i głupie. A co do opisu - na świecie nigdy nie było honoru, sprawiedliwości i rozsądku - większość ludzi jest głupia i nie traktuje takich rzeczy poważnie. Nie mówiono mi takich rzeczy, jak byłem dzieckiem, ale myślałem wtedy, że świat jest dobrym miejscem; pełnym życzliwych ludzi.
Odpowiedzco ma do puszczania się sprawiedliwość i prawda? każdy ma swój własny rozum i decyduje co chce robić i jak.
Odpowiedzmam nadzieje że ktoś będzie kojarzył ten słynny cytat:
"Ktoś się rodzi księdzem, ktoś kur*ą, a ktoś inny złodziejem... czasami ma to dobre strony, bo się można poznać"
demot:gdy byłem mały:wierzyłem w smoki, dziś wierzę w dziewice na allegro
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 10:22
Odpowiedzniestety... mnie najbardziej rozczarowuja komentarze 'inteligrentnych' kobiet
OdpowiedzTo skoro już zweryfikowałeś rzeczywistość to wyciągnij wnioski i swoim dzieciom takich głupot nie wciskaj bo je w szkole zjedzą.
Odpowiedzale krzywa duupaaa!
OdpowiedzNiestety coraz mniej porządnych kobiet w naszym kraju...
OdpowiedzOpis do doopy. Prawda tu pasuje jak pięść do nosa. Honor w dzisiejszych czasach mają już tylko kibole (a przynajmniej tak im się wydaje) i też nie wiem co on ma tu do rzeczy i co w ogóle to pojęcie obecnie oznacza. Prędzej (nie)sprawiedliwość, bo faktycznie facet tak nie może. Kompletnie jednak nie rozumiem, dlaczego, zdaniem autora, zjawisko należy rozpatrywać w kategoriach braku rozsądku? Przecież to jest rozsądne do bólu - zarobić na czymś, co i tak się traci, zwykle byle jak, byle gdzie i z byle kim. To samo dotyczy sponsoringu - kasa, dowartościowanie i satysfakcja z doświadczonym partnerem zamiast wątpliwej jakości seksu z małolatem. Jest to niewątpliwie wyrachowane i dwuznaczne moralnie, ale na pewno nie świadczy o braku rozsądku.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2010 2010 13:32
Odpowiedzswoja droga, to ladny tyleczek :)
Odpowiedza co w tym niesprawiedliwego, kłamliwego, nierozsądnego i uwłaczającego Twojej godności?
Odpowiedz"Dziś światem rządzi pieniądz, nieszczęściem rządzi chemia."
Odpowiedzżałuję że i teraz tak nie jest. (+)
Odpowiedzdemot:A na Nowowiejskiej:16 latki dają d... za darmo i trzy piwa gratis
OdpowiedzTylko po co kochać się z dziewicą? Lepsza jest taka która już wie czego chce.
Odpowiedzludzie mamy XXI wiek wszystko jest realne
Odpowiedzopis do demota mi sie podoba o honorze, sprawiedliwosci taa tez jako dziecko bylem sprawiedliwy i honorowy teraz czlowiek tylko traci walczac o ogolna sprawiedliwosc, honorowe pojedynki ,sprawiedliwe osądy roznych sytuacji ,
OdpowiedzZastanawiam sie tylko co ma ten opis do obrazka?
Sk..... się po prostu. Za dużo filmów i pop.....ch koleżanek
OdpowiedzCo wy chcecie ja nie rozumiem:
OdpowiedzPrawda-mówią zgodnie z nią że są dziewicami
Honor-nie sprzedadzą się tanio
Sprawiedliwość- cena do ustalenia
Rozsądek-nie dają nic za darmo
więc nie rozumiem waszych problemów xD :P
fajna pupa, demot też niczego sobie ;P
OdpowiedzPodobny tekst był w Ali G - indahouse, ale i tak demot fajny :)
Odpowiedz+
mocne...wszystkim sie chyba tak wydawalo
Odpowiedzwg mnie ta na zdjeciu ma obwisly tylek bleee
Odpowiedz