Genialny demot! Najbardziej chciało mi się śmiać na otwarciu igrzysk;p Maideni o ile zagrają w Londynie w 2012 na pewno się na playback nie zgodzą:) Up the Irons!\m/
ritchie blackmore z purpli też odstawił numer, kiedy mieli grac z playback'u: przy graniu "fireball" odwrócił gitarę strunami do brzucha i udawał, że gra ; D kiedyś było na yt, ale coś nie mogę znaleźc
prawda, prawda! jak mnie denerwują te niby "gwiazdy" śpiewające z playbeku, żenada. to tak jak lizać ciastko przez szybę, albo ogladać zdjęcia z wycieczki, na której się nie było, żenada;) Demotywator super!
muse tez odstawilo taki numer. Podczas występu w programie kazano im zaspiewac z playbacku to oni pozamieniali sie instrumentami, a najsmieszniejsze jest to ze potem prezenterka podeszla pod perkusiste (ktory udawal wokaliste) i zaczela z nim prowadzic wywiad jak z prawdziwym wokalista
Jestem za tym, żeby było ustawowo nakaza poinformowanie na KAŻDYM plakacie i na KAŻDYM bilecie, że danym koncert jest z playbacku. W TV na dole pasek przed utworem. Niech każdy ma świadomość za co płaci! Tym prostym sposobem podnieślibyśmy poziom muzyki. Kto jest za ?
A Ty na przyszłość nie zapomnij o przeczytaniu wszystkich komentarzy zanim napiszesz swój! Jesteś już którąś z kolei osobą która piszę o MUSE.
Jedna taka informacja by w zupełności wystarczyła...
Jak można kazać komuś śpiewać z Playbacku? To chyba w końcu koncert danego zespołu czy artysty, ja bym se nie pozwolił na takie coś. Co do demota... Linkin Park - nigdy nie grali z Playbacku! I kto jest prawdziwym artystą? Aż przytoczę tu innego demota - "Śpiewanie na żywo jest oznaką szacunku dla fanów."
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 28 June 2010 2010 22:03
Ano można kazać i niestety są zespoły które się takiemu żądaniu podporządkowują. Ale artysta który ma szacunek do tego co robi i przede wszystkim ma szacunek do swoich fanów przeciwstawi się. A IM, Kazik i Muse są jednymi z nich.
Nie jest aż tak różowo. Ironi zagrali z playbacku w Top Of The Pops The Wicker Mana i zrobili to zupełnie bez żadnych jaj czy niczego. Po prostu zagrali.
Ale wg mnie nie zmienia to faktu że to prawdziwi artyści.
Maideni na głównej po raz kolejny! jak to cieszy :) mi też się to raz udało. Czysta prwda, uśmiłem się po pachy jak widziałem nagranie z tego wydarzenia po raz pierwszy :) nie ma lepszej kapeli, o głębszych tradycjach, o porównywalnej niepowtarzalności utworów, mimo, że kiedy słyszysz jak A. Smith czy D. Murray zagrają riff to wiesz od razu że to IM (pod warunkiem, że znasz się na takiej muzyce ;]), o tak wspaniałej zabawie z publiką na koncertach, no i kapitalnych okładkach z Eddim. Życzyć im jeszcze wielu lat gry, bo jak spojrzeć na fanów, są sensem istnienia wielu żyć, w tym również mojego.
Pozdrawiam, i wielki, przeogromny plus!
"...Living on the razor's edge, ballancing on the ledge!..."
Circle of fire my baptism of joy
at an end it seems
The seventh lamb slain
The book of life opens before me
And I will pray for you
Some day I may return
Don't you cry for me
Beyond is where I go
Kazik-symbol buntu, rodzącego się polskiego rocka. Iron Maiden- heavymetalowy zespół grający o wiele więcej lat niż średnia wieku ich słuchaczy.
Oba zespoły (w sytuacji Kazika mówie przede wszystkim o Kulcie). w moim przypadku, ukształtowały mi spojrzenie na muzykę, nauczyły mi ją rozumieć i podziwiać, robią dużo więcej niż zespoły sezonowe. One mają duszę. Bardzo, bardzo dobry demotywator, dzięki.;)
"W głębi duszy się nie zgadzał" - to brzmi, jakby go wołami zaciągnięto na scenę i kazano wystąpić grożąc mu śmiercią. TAK CZY SIAK zgodzili się SPRZEDAĆ SIEBIE. Symbole ugrzecznionego, kuchwa, kontrolowanego buntu 15 latków z tłustymi, długimi włosami. Kazik - karykatura samego siebie, juwenaliowa DUPA obok Strachów na Lachy, Pidżamy Porno i Farben Lehre.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 29 June 2010 2010 2:07
Właśnie tymi wystąpieniami pokazali, że NIE SPRZEDADZĄ SIEBIE! Mogli zagrać z playbacku i pewnie nikt by się nawet o tym nie dowiedział, fani byliby zadowoleni z fajnego koncertu a organizatorzy dumni bo wszystko poszło po ich myśli. Ale oni woleli spie*rzyćyć koncert i narazić się organizatorom niż zawieść fanów i robić coś wbrew sobie.
czyli Staszewski (nazwisko pisze się z wielkiej litery) nie jest wielkim artystą skoro grał z playbacku, po prostu za pieniądze "wielcy" artyści zrobią wszystko
Właśnie jest! Pan Staszewski zagrał z playbacku, (inaczej by nie zagrał bo tylko takich tam wpuszczali) by pokazać i udowodnić wszystkim, że to nie jest prawdziwy festiwal.
Dziękuję, za tak wspaniały demotywator. Po przeczytaniu komentarzy wiem, że nie wszyscy słuchają komercji, jak np. Gaga, Bimber albo Jonasów. Moi rówieśnicy (mam 14 lat) słuchają właśnie czegoś takiego lub Firmy JP. Ja po prostu nie mogę już wytrzymać, jak puszczają w szatni na w-f te "piosenki" z telefonów. Wtedy od razu wychodzę. Jak można czegoś takiego słuchać!!! Nirvana, Kult, U2 to są najlepsze zespoły.
ale dzisiejsze RHCP to już trochę męczenie... Anthony nie wyciąga, muszą mu komputerem poprawiać... Gdyby nie narkotyki trzymałby się jak Dickinson, który raczej wolał trzymać się z dala od tego świństwa...
Jak zwykle wypowiadają się osoby, które nie mają za wiele do powiedzenia na ten temat.
Jako muzyk wiem, że np. telewizja nigdy nie puszcza debiutantów na żywo. Nie ma wystarczająco czasu antenowego by odpowiednio nagłośnić, zrobić próbę itp. (mówię tu o programach typu Wojewódzki, czy programy typu dzieńdobryTvN itp.) I jak taki młody zespół ma się wybić? Co innego gdy mówimy o graniu KONCERTÓW z playbacku.
Co do tego "NIGDY NIE GRAJA Z PLAYBACKU" to też nieprawda bo wszystkie teledyski jak są kręcone to masz podkład z playbacku.
Sadze że osoby mówiące, że artysta "NIGDY NIE GRAJA Z PLAYBACKU" maja na myśli granie na żywo, na koncertach itp. Więc nie ma co się czepiać ;]
Co do reszty Twojej wypowiedzi zgodzę się w 100%. To tak jakbyście myśleli, że w "Jaka to melodia" śpiewają na żywo a nie z playbacku. Kto by się w to bawił?
Może i tak. Jednak to już wystarczy by słowo "NIGDY" było tu nie na miejscu.
"A co do programów telewizyjnych to jednak wiele
osób gra na żywo". Co prawda nie oglądam zbyt wiele telewizji, więc ekspertem nie jestem. Więc jakbyś mógł się podzielić programami, w których kapele grają na żywo, byłbym wdzięczny. (oczywiście nie mówimy tu o relacjach z koncertów)
Kolejny który nie umie czytać... Przed tobą MUSE było już podawane 6 razy - tak LICZYŁAM.
Osobiście uważam, że jednego komentarza, dwóch można nie dostrzec, ale sześciu? Bez przesady...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 29 June 2010 2010 19:05
wszyscy artysci to prostytutki w oparach lepszych fajek , w oparach wódki ...
ale roznica jest jedna : ci prawdziwi nie spiewaja z playbacku !!!
Staszewski zawsze daje rade na żywo !!!!!!!!
Nie wiem, czy może ktoś już to napisał, ale sprawa z Kultem wygląda jeszcze ciekawiej. Faktycznie zagrał w Sopocie z playbacku, ale, czego nikt tu nie powiedział, na następnym festiwalu w sopocie (1992 r.), kiedy już zespół Kult był bardziej znany i ceniony mógł Kazik sobie pozwolić na to, by nie zgodzić się grać z playbacku. Mimo iż nie chciano się na to zgodzić, ponieważ festiwal miał dużą rang wszystko musiało być tip-top, odmówił grania z playbacku. Więc pozwolono im wystąpić na żywo. Kazik w ostatniej chwili, nie mówiąc nic nikomu zmienił repertuar i zaśpiewał pierwszy raz piosenkę "100 000 000", która była prześmiewcza na obietnice ówczesnego prezydenta polski Lecha Wałęsę, który to obiecał wszystkim sto milionów złotych. Afera była po sam kosmos, nawet sam prezydent wystąpił w telewizji publicznej odnosząc się do tego. I TERAZ ZASTANÓWCIE SIĘ CO TO ZNACZY BYĆ WIERNYM SOBIE, SWOIM IDEAŁOM I FANOM.
Ja bym do tego dodała jeszcze Muse, którzy jesienią ubiegłego roku zostali zmuszeni do zaśpiewania z playbacku we włoskiej telewizji. Pozamieniali się miejscami (wokalista -> perkusja, perkusista -> wokal & bas, basista -> gitara) tak, że prowadząca program nawet się nie skapnęła.
Ludzie nie znają się na muzyce.Myślą, że jakieś elektryczne rytmy "umca, umca,umca jaazda!" czegoś ich nauczą.
A na prawdziwych artystów jadą bo nie potrafią zrozumieć o czym śpiewa...
Kaziu wielbię Cię...
Zapomnieliscie jeszcze o Śp. R.Riedlu ktory gral wszystkie koncerty na zywo ! nawet wiekszosc plyt wydal
"on real" czyli w wersji koncertowej ! to byl najwybitniejszy polski piosenkarz i takze znakomity wokalista, pisarz tekstow dla zespolu Dzem... NIGDY nie zagral z Playbacku ! Spiewal, bo to kochal...
Dobra jestem zanipokojony tymi komentarzami ponizej poziomu ;/ Kazik jest super tak sam jak Ironsi. A zreszta i Kazik i Ironsi sie zgodzili zagrac z playbacku wiec nie widze powodu zeby krytykowac Kazika -,- poazdro dla fanow Kazika i Ironsow
mam tylko jedno ale...
Kazik to nie artysta!
Rok temu mój ośmioletni kuzyn zaśpiewał "12 groszy" i szczerze powiem, że on to zaśpiewał lepiej niż Kazik!
Irom Maiden się zgodzę, ale ...haha...Kazik?!
Porarzka...
Ja rozumiem Jamiroquai, AC/DC albo Dżem..., ale Kazik tu trafić nie powinien!
Narazie same "mocne", gratuluje :)
OdpowiedzTo z Ironami było zrobione dla jaj a nie że im ktoś kazał...
Zdemotywowało? Nie bardzo...
OdpowiedzAle zmotywowało np. mnie.
Genialny demot! Najbardziej chciało mi się śmiać na otwarciu igrzysk;p Maideni o ile zagrają w Londynie w 2012 na pewno się na playback nie zgodzą:) Up the Irons!\m/
życzę głównej! i tu okazuje się kto jest prawdziwym artystą... up the irons!
OdpowiedzI to jest właśnie sztuka a nie bieberopodobny chłam.
OdpowiedzMi się podoba twój morał ;P Masz plusa.
mrrrau1 najmądrzejszy komentarz, 49/49 :D
@mrrrau1 - chciałem Twój komentarz dać na Mistrzów, ale zminusowali :( A demot świetny! Bardzo motywuje.
prawdziwych jest niestety coraz mniej
Odpowiedzoasis też kiedyś zrobiło taki numer ;) kiedyś cały artykuł na chyba na wp o czymś takim był ;)
Odpowiedzjak kogoś interesuje :)
Odpowiedzht tp:// www. youtube. com/watch?v=xzqGQkLMo9o&feature=player_embedded
(usuńcie spacje)
dzięki za link, pozdrowienia dla fanów Iron Maiden
To samo z Republiką, kiedy grali z playbacku zeszli ze sceny 30 sekund przed zakończeniem piosenki.
Odpowiedzo Iron Maiden slyszałem, nawet widziałem ten filmik, ale o Kaziku nie. + bo widac, ze to prawdziwi artysci
OdpowiedzKult, a nie, kult :(
Odpowiedza nawet KULT !!!
no właśnie zwróciłem na to uwagę ;p
szacunek ma być: "Kult"
lubię oba zespoły a IM jest zajebiste!!! IRON MAIDEN!
Kazik znów na głównej:) Tylko muszę przyczepić się jednego błędu, nazwiska piszemy dużą literą.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 June 2010 2010 18:50
OdpowiedzTu popieram Pana :D Ładny ma Pan avatar. ;)
To samo mogę powiedzieć o twoim avatarze:) Pozdrawiam fana (fankę?) EL:)
Ahhh elfia pieśń ^^ Najbardziej lubię Kuroshitsuji polecam ;D
Głupie avatary :|
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090923/ROZRYWKA01/89375891 muse tez. ;D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 June 2010 2010 18:53
Odpowiedzprawda? ;) Dom na basie rządzi. xD
Daję wielki plus za Kazika i Iron Maiden bo oba te zespoły grają prawdziwą muzykę +++
OdpowiedzTak samo Cool Kids Of Death dla TVP
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=Mcntref8CPE :)
Prawidłowo. Zawsze chciałem zrobić tak jak oni (może nadarzy się okazja ^^).
Odpowiedzritchie blackmore z purpli też odstawił numer, kiedy mieli grac z playback'u: przy graniu "fireball" odwrócił gitarę strunami do brzucha i udawał, że gra ; D kiedyś było na yt, ale coś nie mogę znaleźc
OdpowiedzTak właśnie było :)
Obejrzyjcie występ Nirvany z Top Of The Pops z utworem Smells Like Teen Spirit! To też było dobre. Tu macie linka - http://www.youtube.com/watch?v=dtehDIWrX5U
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 June 2010 2010 18:55
Odpowiedzdemot:Jestem dzieckiem neostrady:Nie wiem, co to szacunek i wielka litera
OdpowiedzNie wyzywaj innych jeśli ich nie znasz. Każdy ma prawo do błędu...
Muzyka nie lata.
OdpowiedzZ Ironami to nie bylo w Niemczech czasami? Bo kiedys wlasnie slyszalam jak sobie jaja robili z Niemcow ;d
OdpowiedzSzacunek dla muzyków, którzy szanują siebie i to co robią. (+)
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=47XW0Z1_4hE&NR=1
Odpowiedz'
Tu widzę, że już padło o Muse :) Ale polecam zobaczyć filmik jaką Matthew ma frajdę na perkusji.
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=kHb0OkCXfjI ;D
Przy tej perkusji wygląda bosko ^^ Cieszy się jak dziecko, brakuje tylko okrzyku: "Jeahhhh! Zawsze o tym marzyłem!"
najgorsze jest w tym wszystkim że zaraz ktoś porówna to z '' LEJGI GAGĄ" masakra.
OdpowiedzSzacunek dla Nich
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 June 2010 2010 19:02
Odpowiedzprawda, prawda! jak mnie denerwują te niby "gwiazdy" śpiewające z playbeku, żenada. to tak jak lizać ciastko przez szybę, albo ogladać zdjęcia z wycieczki, na której się nie było, żenada;) Demotywator super!
Odpowiedzmuse tez odstawilo taki numer. Podczas występu w programie kazano im zaspiewac z playbacku to oni pozamieniali sie instrumentami, a najsmieszniejsze jest to ze potem prezenterka podeszla pod perkusiste (ktory udawal wokaliste) i zaczela z nim prowadzic wywiad jak z prawdziwym wokalista
OdpowiedzTak to było kapitalne, a oto link: http://www.youtube.com/watch?v=tn2qKraB1lQ
NO WJADOMO RZE PRAWDZIWI ARTYŚCI A NIE ŁÓPŁÓP TEHNO ALBO BJEBER Z PLEJBAKU, TYLKO MEDAL I BLAHA FALIZDA |M|
Odpowiedzdobrzy agenci z nich- respekt :)
OdpowiedzJako pierwszy wiedziałem, że będzie główna :] Pozdrawiam i polecam Kazika i Iron Maiden :)
OdpowiedzSzacun dla Kazika i IM :) +
OdpowiedzJestem za tym, żeby było ustawowo nakaza poinformowanie na KAŻDYM plakacie i na KAŻDYM bilecie, że danym koncert jest z playbacku. W TV na dole pasek przed utworem. Niech każdy ma świadomość za co płaci! Tym prostym sposobem podnieślibyśmy poziom muzyki. Kto jest za ?
OdpowiedzJa :)
Ja tez ^^
To jest akcja Ireneusza Dudka.Shakin Dudi już na demotach! tak btw. też jestem za.
ja również ;)
Niech Bimber lepiej śpiewa z Playbacka bo bez niego byłoby to jeszcze gorsze jęczenie
Odpowiedzmocne, zwłaszcza w kontekście dzisiejszych "gwiazd" ;)
OdpowiedzKapitalne ! To są kapele a nie jakies kurestwo typu doda ktora wyjdzie na scene zacznie cycami machac i wszyscy się ślinią :;/
OdpowiedzNie tylko Dodzia, Mandaryna też C: Nie pamiętacie, jak zaśpiewała bez playbacku? Kompromitacja na całej linii~!
Doda nie gra z playbacku(nie to, że lubię jej muzykę, bo nie lubię... Jej samej też).
Przepraszam! Swój błąd zobaczyłem dopiero gdy było już za późno by to zmienić! Za nazwisko z małej i "kult".
OdpowiedzA Kazik to nie prawdziwy artysta?
Odpowiedztylko Kazik
OdpowiedzJa pamiętam, że o tym zespole już BYŁO!
OdpowiedzMoże i było ale Iron Maiden zasługuje na głowną.
OdpowiedzŁąki Łan w "Dzień Dobry TVN" też dali popis:
http://dziendobrytvn.plejada.pl/25,31834,news,,1,,jak_oceniacie_wystep_laki_lan,aktualnosci_detal.html
nawet instrumentów nie użyli;)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 June 2010 2010 20:35
OdpowiedzUp the irons! Kult również dobry ;D
OdpowiedzJeśli chodzi o MUSE, to : http://www.youtube.com/watch?v=thZ9ohS5V04&feature=related - zamiana miejsc i http://www.youtube.com/watch?v=zZZrM_pS98E&feature=related , kiedy to Matt nie miał co z rękami robić XD
OdpowiedzKAZIK KAZIK KAZIK !!!
OdpowiedzIron maiden
Odpowiedzmyslovitz tez tak kiedys zrobili. na jakiejś gali telekamer pozamieniali sie rolami ;>
Odpowiedzi nie zapominajmy o MUSE! http://www.youtube.com/watch?v=tn2qKraB1lQ
OdpowiedzA Ty na przyszłość nie zapomnij o przeczytaniu wszystkich komentarzy zanim napiszesz swój! Jesteś już którąś z kolei osobą która piszę o MUSE.
Jedna taka informacja by w zupełności wystarczyła...
Jak można kazać komuś śpiewać z Playbacku? To chyba w końcu koncert danego zespołu czy artysty, ja bym se nie pozwolił na takie coś. Co do demota... Linkin Park - nigdy nie grali z Playbacku! I kto jest prawdziwym artystą? Aż przytoczę tu innego demota - "Śpiewanie na żywo jest oznaką szacunku dla fanów."
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 June 2010 2010 22:03
Odpowiedzmam nadzieję że nie sugerujesz pytania "kto jest prawdziwym artystą" stawiając LP przed IM ;) bo byś mi się naraził :P
Co z tego,że nie śpiewali z playbacku jak cała ich twórczość to ciąg komercyjnych shitów.Słuchałem tego jak miałem 10 lat.
@ ElDuce tak więc właśnie, do tego nagrania z Jayem Z czy jak mu tam
Ano można kazać i niestety są zespoły które się takiemu żądaniu podporządkowują. Ale artysta który ma szacunek do tego co robi i przede wszystkim ma szacunek do swoich fanów przeciwstawi się. A IM, Kazik i Muse są jednymi z nich.
Nie jest aż tak różowo. Ironi zagrali z playbacku w Top Of The Pops The Wicker Mana i zrobili to zupełnie bez żadnych jaj czy niczego. Po prostu zagrali.
OdpowiedzAle wg mnie nie zmienia to faktu że to prawdziwi artyści.
A tu Panowie z Helloween z playbacku:
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=RofupcSD1e0&feature=related
:D:D
Niemcy chcieli dla Iron'a z playback'u bo oni wszystko dubbingują i to z przyzwyczajenie...
OdpowiedzTo sie nazywa artysta !!
Odpowiedzto się nazywa alternatywny artysta!!! jest ich mnóstwo, także w Polsce. !Outsider!
OdpowiedzPrawdziwy artysta szanuje swojego odbiorce!!!
OdpowiedzMaideni na głównej po raz kolejny! jak to cieszy :) mi też się to raz udało. Czysta prwda, uśmiłem się po pachy jak widziałem nagranie z tego wydarzenia po raz pierwszy :) nie ma lepszej kapeli, o głębszych tradycjach, o porównywalnej niepowtarzalności utworów, mimo, że kiedy słyszysz jak A. Smith czy D. Murray zagrają riff to wiesz od razu że to IM (pod warunkiem, że znasz się na takiej muzyce ;]), o tak wspaniałej zabawie z publiką na koncertach, no i kapitalnych okładkach z Eddim. Życzyć im jeszcze wielu lat gry, bo jak spojrzeć na fanów, są sensem istnienia wielu żyć, w tym również mojego.
OdpowiedzPozdrawiam, i wielki, przeogromny plus!
"...Living on the razor's edge, ballancing on the ledge!..."
Living on the razor's edge! You know! You know! The Evil that men do lives on and oooooon :D
:)
:) ta jest! Mój ulubiony utwór. a propo, zapraszam www.lastfm.pl/user/Jasiekk93 jednoczmy się :)
Aż sobie to zagrałem :D
Circle of fire my baptism of joy
Odpowiedzat an end it seems
The seventh lamb slain
The book of life opens before me
And I will pray for you
Some day I may return
Don't you cry for me
Beyond is where I go
a nie "where I learn"? ;) no matter :D "...Living on the razor's edge, balancing on the ledge..."
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 June 2010 2010 23:39
Kazik jedynym mistrzem!
Odpowiedzzajebiste
OdpowiedzKazik-symbol buntu, rodzącego się polskiego rocka. Iron Maiden- heavymetalowy zespół grający o wiele więcej lat niż średnia wieku ich słuchaczy.
OdpowiedzOba zespoły (w sytuacji Kazika mówie przede wszystkim o Kulcie). w moim przypadku, ukształtowały mi spojrzenie na muzykę, nauczyły mi ją rozumieć i podziwiać, robią dużo więcej niż zespoły sezonowe. One mają duszę. Bardzo, bardzo dobry demotywator, dzięki.;)
"W głębi duszy się nie zgadzał" - to brzmi, jakby go wołami zaciągnięto na scenę i kazano wystąpić grożąc mu śmiercią. TAK CZY SIAK zgodzili się SPRZEDAĆ SIEBIE. Symbole ugrzecznionego, kuchwa, kontrolowanego buntu 15 latków z tłustymi, długimi włosami. Kazik - karykatura samego siebie, juwenaliowa DUPA obok Strachów na Lachy, Pidżamy Porno i Farben Lehre.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 June 2010 2010 2:07
OdpowiedzWłaśnie tymi wystąpieniami pokazali, że NIE SPRZEDADZĄ SIEBIE! Mogli zagrać z playbacku i pewnie nikt by się nawet o tym nie dowiedział, fani byliby zadowoleni z fajnego koncertu a organizatorzy dumni bo wszystko poszło po ich myśli. Ale oni woleli spie*rzyćyć koncert i narazić się organizatorom niż zawieść fanów i robić coś wbrew sobie.
tak tak ;] Wiele było takich przypadków jak ktoś pisał w przypadku Muse również ^^
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=ou_vHe88ltw
Dalby ktos linka do tego numeru Iron'ow. Szukalem w google. i na jutubie, ale nie moge znalezc:/
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=uS7W-OiPwjo
proszę :)
freeforce
"Ten film wideo jest niedostępny."
Fajnie fajnie, ale juz prawie co drugi demot to 10 obrazkow z doklejonymi w paincie historyjkami...rzygam juz tym ;/
Odpowiedzczyli Staszewski (nazwisko pisze się z wielkiej litery) nie jest wielkim artystą skoro grał z playbacku, po prostu za pieniądze "wielcy" artyści zrobią wszystko
OdpowiedzWłaśnie jest! Pan Staszewski zagrał z playbacku, (inaczej by nie zagrał bo tylko takich tam wpuszczali) by pokazać i udowodnić wszystkim, że to nie jest prawdziwy festiwal.
I tu się właśnie mylisz...Kazik nie sprzedał się i nigdy nie sprzeda.Zrobił to by pokazać że jest wielkim artystą
Dlaczego nie warto śpiewa z playbacku?
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=gGc9Ace466M
demot:"Zaśpiewaj z playbacku!":powiedz to Dodzie...
OdpowiedzUp The Irons! :D
OdpowiedzW górę żelazka! :D
Jest jeden problem - techno także uchodzi za gatunek muzyczny, a tam się nie używa playbacku :< Artyści?
OdpowiedzAle czy ty porównujesz muzykę techno(Ciężko to nazwać muzyką) Do takich artystów jak np.Iron Maiden czy Kult?
A Ty porównujesz Kult do Ironów :o
Jeszcze lepszym przykładem jest Muse... dość często. :)
OdpowiedzDziękuję, za tak wspaniały demotywator. Po przeczytaniu komentarzy wiem, że nie wszyscy słuchają komercji, jak np. Gaga, Bimber albo Jonasów. Moi rówieśnicy (mam 14 lat) słuchają właśnie czegoś takiego lub Firmy JP. Ja po prostu nie mogę już wytrzymać, jak puszczają w szatni na w-f te "piosenki" z telefonów. Wtedy od razu wychodzę. Jak można czegoś takiego słuchać!!! Nirvana, Kult, U2 to są najlepsze zespoły.
Odpowiedzchcialbym zauwazyc ze Kazik mial wtedy problemy glosowe i chcial odwolac koncert, czemu przeciwni byli organizatorzy...
OdpowiedzRed Hoci mogą dołączyć do Kazika i Iron Maiden. Nigdy nie grali, nie grają i nie będą grać z playbacku. ;)
Odpowiedzale dzisiejsze RHCP to już trochę męczenie... Anthony nie wyciąga, muszą mu komputerem poprawiać... Gdyby nie narkotyki trzymałby się jak Dickinson, który raczej wolał trzymać się z dala od tego świństwa...
Nie nazwałbym kazika artystą. Co najwyżej "uczciwym grajkiem"
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=EBOV91Jvlz4&NR=1
OdpowiedzStachursky w akcji.. ]:->
http://www.stopplaybackowi.pl/lista-przebojow
:P można poprzeć akcję stop playbackowi
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 June 2010 2010 16:12
Odpowiedzdemot:niby tak go szanują:a i tak małą literą piszą...
OdpowiedzJak zwykle wypowiadają się osoby, które nie mają za wiele do powiedzenia na ten temat.
OdpowiedzJako muzyk wiem, że np. telewizja nigdy nie puszcza debiutantów na żywo. Nie ma wystarczająco czasu antenowego by odpowiednio nagłośnić, zrobić próbę itp. (mówię tu o programach typu Wojewódzki, czy programy typu dzieńdobryTvN itp.) I jak taki młody zespół ma się wybić? Co innego gdy mówimy o graniu KONCERTÓW z playbacku.
Co do tego "NIGDY NIE GRAJA Z PLAYBACKU" to też nieprawda bo wszystkie teledyski jak są kręcone to masz podkład z playbacku.
Sadze że osoby mówiące, że artysta "NIGDY NIE GRAJA Z PLAYBACKU" maja na myśli granie na żywo, na koncertach itp. Więc nie ma co się czepiać ;]
Co do reszty Twojej wypowiedzi zgodzę się w 100%. To tak jakbyście myśleli, że w "Jaka to melodia" śpiewają na żywo a nie z playbacku. Kto by się w to bawił?
Może i tak. Jednak to już wystarczy by słowo "NIGDY" było tu nie na miejscu.
"A co do programów telewizyjnych to jednak wiele
osób gra na żywo". Co prawda nie oglądam zbyt wiele telewizji, więc ekspertem nie jestem. Więc jakbyś mógł się podzielić programami, w których kapele grają na żywo, byłbym wdzięczny. (oczywiście nie mówimy tu o relacjach z koncertów)
Jak ktoś tu już napisał, BRAKUJE MUSE ;).
Ten zespół również zamienia sie mikrofonami, instrumentami itp ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ou_vHe88ltw
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 June 2010 2010 17:20
OdpowiedzKolejny który nie umie czytać... Przed tobą MUSE było już podawane 6 razy - tak LICZYŁAM.
Osobiście uważam, że jednego komentarza, dwóch można nie dostrzec, ale sześciu? Bez przesady...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 June 2010 2010 19:05
http://www.youtube.com/watch?v=qwvSpOJicN4
Odpowiedza tu panowie z myslovitz pajacujący z nie swoimi instrumentami :DD
Kazik był przedwczoraj w Zgorzelcu ^^
OdpowiedzKazik jest zajebisty. Można by użyć zdjęcia, na którym Kazik wygląda mniej żulersko...(+)
OdpowiedzNo to gratuluje. Ale i tak jacyś idioci bedą woleli słuchać słitaśnej hanny montany czy tego pedała o którym tak sie na demotach rozpisali.
OdpowiedzSuper, teraz wszyscy spamują komentarze na Youtube w filmach z tymi właśnie akcjami ...
"-Ja tu z demotów"
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 June 2010 2010 0:01
Odpowiedza Cool Kids of Death z "Armią zbawienia" na rozdaniu Yachów?
OdpowiedzIron Maiden 4ever!!!!!!!!!!
Odpowiedzwszyscy artysci to prostytutki w oparach lepszych fajek , w oparach wódki ...
Odpowiedzale roznica jest jedna : ci prawdziwi nie spiewaja z playbacku !!!
Staszewski zawsze daje rade na żywo !!!!!!!!
Nie wiem, czy może ktoś już to napisał, ale sprawa z Kultem wygląda jeszcze ciekawiej. Faktycznie zagrał w Sopocie z playbacku, ale, czego nikt tu nie powiedział, na następnym festiwalu w sopocie (1992 r.), kiedy już zespół Kult był bardziej znany i ceniony mógł Kazik sobie pozwolić na to, by nie zgodzić się grać z playbacku. Mimo iż nie chciano się na to zgodzić, ponieważ festiwal miał dużą rang wszystko musiało być tip-top, odmówił grania z playbacku. Więc pozwolono im wystąpić na żywo. Kazik w ostatniej chwili, nie mówiąc nic nikomu zmienił repertuar i zaśpiewał pierwszy raz piosenkę "100 000 000", która była prześmiewcza na obietnice ówczesnego prezydenta polski Lecha Wałęsę, który to obiecał wszystkim sto milionów złotych. Afera była po sam kosmos, nawet sam prezydent wystąpił w telewizji publicznej odnosząc się do tego. I TERAZ ZASTANÓWCIE SIĘ CO TO ZNACZY BYĆ WIERNYM SOBIE, SWOIM IDEAŁOM I FANOM.
OdpowiedzJa bym do tego dodała jeszcze Muse, którzy jesienią ubiegłego roku zostali zmuszeni do zaśpiewania z playbacku we włoskiej telewizji. Pozamieniali się miejscami (wokalista -> perkusja, perkusista -> wokal & bas, basista -> gitara) tak, że prowadząca program nawet się nie skapnęła.
Odpowiedzznam już to na pamięć... Uspokójcie się do cholery z tym muse...
http://www.youtube.com/watch?v=xzqGQkLMo9o tu macie jak sie madeni wygłupiaja;]
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=xzqGQkLMo9o tutaj macie linka do występu Maiden'ów ;p
Odpowiedzszacun!
OdpowiedzKazik rządzi!
OdpowiedzAcidzi jak grali u wojewódzkiego grali na żywo... Kuba do tej pory jest w szoku
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 July 2010 2010 21:41
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=xzqGQkLMo9o link do zartu Iron Maiden ;)
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=xzqGQkLMo9o
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=aZoIwohKer4&feature=related
Ludzie nie znają się na muzyce.Myślą, że jakieś elektryczne rytmy "umca, umca,umca jaazda!" czegoś ich nauczą.
OdpowiedzA na prawdziwych artystów jadą bo nie potrafią zrozumieć o czym śpiewa...
Kaziu wielbię Cię...
http://www.youtube.com/watch?v=47XW0Z1_4hE
OdpowiedzMacie Kazika z suszarką :)
bo to ćpuny , a nie artyści
Odpowiedzto ma być opinia jako że te dwa zespoły są nędzne?
OdpowiedzZapomnieliscie jeszcze o Śp. R.Riedlu ktory gral wszystkie koncerty na zywo ! nawet wiekszosc plyt wydal
Odpowiedz"on real" czyli w wersji koncertowej ! to byl najwybitniejszy polski piosenkarz i takze znakomity wokalista, pisarz tekstow dla zespolu Dzem... NIGDY nie zagral z Playbacku ! Spiewal, bo to kochal...
Przykład poprzednika trudno będzie przebić ale tylko na żywo grają też mało znane zespoły. Np. taki "DowdeR" w rowerze Błażeja kilka lat temu.
Odpowiedzoh yeah... Bruce is GOD! :D
Odpowiedzmwhahahah! niezly są ; ] up the irons! \m/
OdpowiedzJa bym nigdy nie zapłacił za bilet na koncert, na którym grali by z playbacku.W studio to każdy potrafi ładnie zaśpiewać...
OdpowiedzUp The Irons!
iron maiden ^^ \,,/ ^^
Odpowiedzpaaamiętam :DDDDD lałem z tego pol godziny jak to widzialem na youtube :D
OdpowiedzKULT I KAZIK RZĄDZĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzNie prawda.
dobre! to są prawdziwi artyści ; ))
OdpowiedzDobra jestem zanipokojony tymi komentarzami ponizej poziomu ;/ Kazik jest super tak sam jak Ironsi. A zreszta i Kazik i Ironsi sie zgodzili zagrac z playbacku wiec nie widze powodu zeby krytykowac Kazika -,- poazdro dla fanow Kazika i Ironsow
Odpowiedzmam tylko jedno ale...
OdpowiedzKazik to nie artysta!
Rok temu mój ośmioletni kuzyn zaśpiewał "12 groszy" i szczerze powiem, że on to zaśpiewał lepiej niż Kazik!
Irom Maiden się zgodzę, ale ...haha...Kazik?!
Porarzka...
Ja rozumiem Jamiroquai, AC/DC albo Dżem..., ale Kazik tu trafić nie powinien!
UP THE IRONS!
OdpowiedzBardzo trafny demot.
Odpowiedz