Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
5170 5592
-

Zobacz także:


blancik69
+28 / 46

Pewien żołnierz na każdy patrol, przy każdym wyjściu z poza terenu jednostki w Afganistanie zakładał hełm.
Był piękny, bardzo słoneczny, upalny dzień.
W czasie patrolu konwój zatrzymał się na chwilę nieopodal jednej z wiosek.
Ów żołnierz zdjął tylko na kilka sekund hełm aby zetrzeć pot z czoła i dostał w potylice.
Cóż, czy to było niedbalstwo, zapominalstwo czy też rutyna ..?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 18:12

G Grzybiarnia
+26 / 44

[*] Tupac Amaru Shakur [*] wielki człowiek i świetny raper

C Crusier
+16 / 22

@blancik69 hełm chroni tylko przed odłamkami i strzałami z pistoletu, nie ochroni przed pociskiem z karabinu.

Qrvishon
+21 / 31

2pac nie zawsze zakładał kamizelke, choć jest prawdą że miał paranoje w związku z tym że
go zastrzelą, bo kiedy zginął to nie był jego pierwszy raz na Ostrym Dyżurze po postrzale.
Mówiono że to wojna między West i East Coast, z jego byłym przyjacielem Christopher Wallace aka
Notorious B.I.G. ale nigdy tego nie potwierdzono. Prawdą jest że prawdziwy Hip-hop powoli umiera i
jak widzę co ostatnio "śpiewa" Snoop Dogg, czy przeróbkę hitu Vanilla Ice "Ice ice baby" to się
chce żygać, i wieprzyć pipom które nazywają to rapem!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 20:57

Calvin7
+7 / 13

Jako ciekawostkę powiem, że według nagrania z tamtego dnia, Suge Knight, który jechał razem z Tupacem, powiedział "Pac, zdejmij tę kamizelkę, cholernie tu gorąco" . Możemy się tylko domyślać, czy Suge wiedział o tym, jakie konsekwencje miało to jego jedno zdanie. Później Suge zabił Biggiego (to udało się ustalić policji), za to też trafił za kratki... Mścił się za Tupaca (Biggie był podejrzanym w sprawie o jego morderstwo), czy zrobił to dla "odciągnięcia uwagi" od siebie (Tupac był moim przyjacielem, zabiłem za niego Biggiego, to nie mogłem być ja) ?

F Firalus
+3 / 5

@eMCe88: bo od śmierci Magika poziom polskiego rapu się coraz bardziej obniża. Ale jeszcze jakoś niektórzy trwają.
@rotfl91: prawdziwy hip-hop jeszcze żyje. Ale ogólnie już nie jest tym czym był kiedyś.
@Calvin7: teoria o tym, że Suge był zaangażowany w śmierć Tupaca jest jedną z bardziej prawdopodobnych, ale nie ma dowodów... Inne teorie mówią m. in. o tym (o czym wspomniał mastablasta i został zasypany minusami...) że śmierć Tupaca była swingowana, a on żyje na uboczu.

P pizamalama
-1 / 9

Nie wiem czy wszyscy wiecie, ale 2pac żyje i upozorował swoją śmierć.
Potwierdza to teoria 7 i to, że zawsze opowiadał o swojej śmierci.Został skremowany od razu po swojej ''śmierci''.
A nie taka była jego wola.
Tupac został postrzelony po walce Tysona.
Dziwne tylko, że kiedy był na walce Tysona nie miał żadnej i to absolutnie żadnej bródki.
Po wyjściu z walki Tupac i Suge wyszli i trop po nich zaginął.
Nagle wyjechało auto nie wiadomo znikąd.
W którym siedział klon Tupaca.
2pac teraz żyje i nagrywa piosenki dla Blac Haze.
Sprawdźcie głos identyczny, a Blac Haze nigdy nie oddał koncertu.

Według teori 7 Tupac wróci w 2014.

K krokiettt
-1 / 1

emce88 zapomniałeś o brudnych sercach

I invad3r
-1 / 1

Pizamalama, jeśli to co twierdzisz (ludzie twierdzą) to prawda, to powiedz mi dlaczego tupac jest legendą a blac haze nie? to tylko potwierdza to, że ludzie ogłaszają legendą tylko tych, którzy zostali zastrzeleni lub popełnili samobójstwo...Emce zapomniałeś jeszcze o Fokusie, nie wiem jak mogłeś o nim zapomnieć, bo na moje to on robi również zaj3bisty rap, ale ci którzy tylko słuchają peje, pfk, tedego mogą gówno powiedzieć o polskim rapie nie słysząc większość kawałków artystów wymienionych przez Emce88 (tak wiem fokus rapował w pfk)

Qrvishon
-1 / 5

eMCe88 nie znam żadnego z listy! I ja nadal uważam że Polacy w tek kwestii są 20 lat za murzynami! A jak wierzyć w bajki lubicie to Elvisa porwali kosmici!

E ElCzesuaf
-1 / 1

Qrvishon, to jak nie znasz, to po co się odzywasz? :) Widać, że słabo się orientujesz,bo emce 88 czy jakie tam cyferki miał dobrze gada, czym Ci raperzy których wymienił są gorsi od mgk... Posłuchaj smarkiego/brd src tak jak kolega napisał to MOŻE zmienisz zdanie, chociaż na upartego to nic nie będzie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 July 2010 2010 21:42

DwieWariatki
+42 / 64

Postrzelono go kilka dni wcześniej, a w dniu swojej śmierci leżał w szpitalu :P

Odpowiedz
X xss
+45 / 51

No to w dniu śmierci też jej nie miał ;)

D Dzierzba
+18 / 20

Na szczeście liczy się przesłanie :P

KosTkaa02
+11 / 11

Niby racja, ale nie ma sensu żeby poprawiać autora. Nie miał jej w dniu kiedy go postrzelono i rzeczywiście w dniu swojej śmierci też jej nie miał. Ale za demota daje [+] :)

DwieWariatki
+13 / 19

No to chyba wiadome, ale w dniu postrzelenia też jej nie miał i tych dni było wiecej :P

Odpowiedz
H Hefalump
+12 / 24

Fajnie ten tekst umieściłeś. Jestem przeciwny takim opowiastkom, ale to przynajmniej wygląda estetycznie :).

Odpowiedz
Calvin7
+6 / 8

OPOWIASTKOM? Śmierć Tupaca to dla Ciebie opowiastka? Nie mam słów ;o

olaf0
-1 / 17

Nad demotem jest taki zielony napis "mocne" jak go wciśniesz zminusujesz demota.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 19:38

twojstary
+5 / 9

Widocznie ten kto strzelal czekal na ten moment, chociaz nie znam okolicznosci smierci w/w

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 16:54

Odpowiedz
D Dzierzba
+5 / 9

Minus dla powyższego "propozycji", bo akurat ten człowiek robił coś ważnego, więc to dobrze że żył jak żył.

StopczyN
+1 / 9

Demot spoko, ale jeżeli ktoś się interesuje 2Pac'em to musi koniecznie to obejrzeć
http://www.youtube.com/watch?v=UfUy-QvcaGc Mnie osobiście to przekonało ale każdy może mieć swoje zdanie.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 17:20

Odpowiedz
radek0709
-2 / 10

Przesłanie jest dobre ale może Tupac specjalnie nie zalozyl kamiezelki..? wiem wiem ze to są wielkie teorie spiskowe, ale jest w tym nutka prawdy i sie klei w calosc. Z zaistniałego przypadku wynika ze chyba jednak wszystko upozorowal.

Odpowiedz
LloydBanks
-5 / 27

co za bzdura że zawsze zakładał kamizelkę, gdzie to pisało ? w BRAVO GIRL ?

Odpowiedz
G Gladioo
+5 / 7

O lol... Zawsze odkąd miał konflikt z bad boys records. Zawsze ! A w dniu własnej śmierci powiedział : To jest moje miasto, kocham je i się nie boję, kochanie (mówił do dziewczyny) zostań tutaj tu mi nic nie grozi. Nie pierdziel jak gówno wiesz. Kretyn.

D Dzierzba
+1 / 1

@ktops przecierz twórca napisał że akurat tego dnia kamizelki nie założył, a co do broni przebijających kamizelki to jest ich więcej, a po za tym AK jest w uzyciu amerykańskich gangów, więc to nie byłoby nic nazdwyczajnego.

donKilluminati
+10 / 10

ToZnowuJa - pieprzysz bzdury,stary! w windzie dostał 30. listopada 1994 roku w Quad Studio w NY, oskarżał wówczas Biggiego Smalls'a i P.Diddy'ego mówiąc o tym w "Hit'em Up", później dopiero umarł na wskutek strzałów jakie padły na skrzyżowaniu Flamingo z Koval.

Co do kevlar'a - wszędzie jest napisane, że Tupac zawsze zakładał kamizelkę, jednak jego osobisty ochroniarz Frank "Big Frank" Alexander w "Got Your Back" powiedział, iż Tupac rzadko zakładał kamizelkę, gdyż mówił, że nie boi się żadnego skur*iela, tylko Boga

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 19:47

S szelejson
0 / 6

to juz wiemy czemu 50 cent zakłada kamizelke na koncertach :)

Odpowiedz
orangensaft
+8 / 12

jakbyś dostał jednego dnia 9 kul to byś też zakładał..

S skorpionex
+25 / 31

mam nadzieję, że bieber jej nie zakłada

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 18:22

B Bworraek
+12 / 12

Skorpionex, jak możesz, toż to tylko niewinne dziewczę;)

orangensaft
+9 / 9

a tam.. nawet jeśli.. w Korei czy Izraelu nic mu po kamizelce ;D

C cruz201
-1 / 1

pistolety na kulki w ameryce sa mocniejsze

F Firalus
0 / 0

@cruz201: mam nadzieję, że to był sarkazm.

rdxize1
-1 / 5

Zapomniałeś dodać że to są tylko zwykłe teorie, takie coś może sobie wymyślić przeciętny użytkownik samosi. btw autor chyba nie umie pisać polskich znaków;D

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 17:51

Odpowiedz
M MrTrouble
+14 / 18

A jutro na głównej będzie demot, który mówi że to nie prawda XD.

Odpowiedz
G Grand123
-3 / 15

Dzieci nie mają co robić tylko podniecają się teoriami spiskowymi. Pac nie żyje i tyle. Gdyby upozorował śmierć okazałby si największym tchórzem i hipokrytą w historii rapu i zaprzeczyłby wszystkiemu co do tej pory wyznawał.

Odpowiedz
Oakmeke
-4 / 12

2Pac żyje!!!!!!!!!!!!! I jeszcze się ukaże :) jeszcze o nim usłyszycie ;D

Odpowiedz
G Grand123
0 / 8

Ciągle o nim słyszymy bo jest rozreklamowany na cały świat.

G Grand123
+8 / 14

Weź na poważnie słownik ortograficzny.

Z konto usunięte
-5 / 7

Demot świetny +, ale zaraz... a co jeśli Bieber nosi kamizelkę? (Nikogo nie porównuję)

Odpowiedz
C ChowChow
-2 / 6

Bieber nosi kamizelkę ? Nie strasz mnie!!

S saYANek
+3 / 3

za ciężka dla niej ;D

C Cichy401i
0 / 6

[+] ale ja osobiście wierzę ,że 2pac upozorował swoją śmierć jest na to wiele dowodów ,ten jest jednym z nich. Pewnie siedzi gdzieś na Kubie,przegląda demotywatory ,i się z nas smieje ... Powróci w 2014 roku ,to będzie wielki powrót

Odpowiedz
D Demi123
0 / 2

No, w dniu śmierci nie mógł mieć jej na sobie w dniu w którym umarł, bo wtedy leżał w szpitalu. Ale demot i tak dobry.

Odpowiedz
G Grand123
+4 / 6

Tak patrzę na komentarze i widzę ile jest idiotów wśród psychofanów Paca. Przypominam, że Pac był inteligentną osobą i by się za was wstydził.

Odpowiedz
B BetonowyLukasz
+1 / 3

Świetnie to ująłeś , brawo! Widzę też tutaj mnóstwo pseudoznawców , zaraz ktoś powie że to on zabił Paca.

C Cichy401i
-4 / 8

@Grand123 :"Dzieci nie mają co robić tylko podniecają się teoriami spiskowymi. Pac nie żyje i tyle. Gdyby upozorował śmierć
okazałby si największym tchórzem i hipokrytą w historii rapu i zaprzeczyłby wszystkiemu co do tej pory wyznawał."
moim zdaniem ,nie patrzył czy zaprzepaści to co stworzył ,poprostu był zajebiscie drogo ubezpieczony ,na miliony dolarów ,i zrobił to dla kasy

Odpowiedz
S saYANek
0 / 0

Ty chyba koleś nie kminisz kim on był i ile miał kasy :] i nie żałował jej swojej ekipe, gdzie Ty byś pożałował piwa ;]

K KrakoO
-1 / 3

2pac zyje ! Tak sądze . Gdzieś słyszałem tekst jakiegoś tam rapera i brzmiało to tak "Tupac żyje , ale nie moge powiedzieć gdzie bo federalni patrzą" . jest To na YT ktoś podawał linki

Odpowiedz
G Grand123
+1 / 5

A nie przyszło ci do głowy że to zwykły punch? Jak ktoś mówi: Wiem gdzie jest Jezus, to też bierzesz to na poważnie? Ludzie słuchają rapu a najpierw powinni teorię poetyki poznać.

W wojt4seQ
+1 / 3

Ta żyje psychofani się udzielają żyje tylko jego muzyka czyli też po części on ale dosłownie nie żyje :)

Odpowiedz
K kasiula19911
0 / 2

Demot który naprawdę jest demotem z definicji. I to jest szczera prawda. +

Odpowiedz
orangensaft
0 / 2

Nie ma niezbitego dowodu na to, że Tupac żyje.. ale też nie ma na to, że nie żyje.. Tak więc.. pożyjemy - zobaczymy, albo umrzemy i zobaczymy ;f I nie ma co prowadzić jakichkolwiek bezsensownych dysput pokroju 'ja mam racje a ty nie debilu' bo to jest.. debilne ;x
@KrakoO - chodzi o jeden z kawałków tajemniczego rapera Blac Haze, z płyty Res-shur-rec-shun.

Odpowiedz
G Grand123
-2 / 4

Zwykle to na udowodnienie tezy trzeba dać dowód a nie na jej zaprzeczenie. Black Haze to kolejny wanna be Tupac, który jednak techniką składania rymów wyprzedza go o lata świetlne więc Black Haze na pewno nie jest Tupaciem.

orangensaft
+1 / 1

'na pewno nie'
Jak miło, że jest wśród nas wszechwiedzący =]
To ten.. jakie będą następne numery totka? :P

aNwe
0 / 0

@orange... widac to po Liryce... Grand 100 % racji

W Wisnia7
+1 / 1

2Pac żyje!
+
Blac Haze ma glos taki jak 2pac i zobacz tytul plyty ;]

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 18:19

Odpowiedz
G Grand123
-1 / 1

Jest bardzo duża różnica w barwie. BLACK HAZE TO NIE TUPAC. Różni się technicznie i lirycznie. Tym nie oszukasz ludzi. A to że podrobił flow to już jego sukces w drodze to wanna be.

P piotr539
-4 / 4

Gdyby nie ta gorąca noc w Las Vegas Tupac żyłby i tworzył nadal.

Odpowiedz
G Grand123
+1 / 7

Gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem.

G Grand123
0 / 4

Właśnie i ze mną właśnie piwo pije i was pozdrawia.

RageOfTheWorld
-1 / 1

kolejny demot o Pacu - admini sie wkrecili :D Pewnie teraz walkuja AEOM po kryjomu, tez chyba wrzuce o nim demota, r0tfl.

@clemenza
a znicz gdzie? :D

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 18:34

Odpowiedz
G Grand123
0 / 2

Nikt nie jest ideałem.

kermitek
0 / 2

klejny demot ktory zrobi z was debili. jak napisze ze w gównie są związki wspomagające przyrodzenie to tez pojdzie na glowna?

Odpowiedz
P piotr539
0 / 2

Mylisz sie.Najpierw go postrzelil w noeym jorku w windzie,a dopiero w las vegas ostrzalano samochód.Zapewne chodzi Ci o film Tupac Ressurection tak?O ile pamietam nie bylo tam nic czy ubral kamizelke,a w jednym odcinku ostatnie 24h:Tupac Shakur byla o tym mowa.Jego matka czy ochroniarz opowiadal,o ty mze pac zdecydowal sie nie ubierac kamizelki ze wzgledu na temperature panujaca tamtej nocy.

Odpowiedz
R Robur666
+1 / 3

Na sumieniu miał to ze był w gangu a były to czasy wojen ulicznych, wiecie... strzał z ciemnej uliczki a całe osiedle się boi nikt nic nie wie 0 światków.
podobno poszło o to ze okradziono jakiegoś bosa a padło na 2pac'a, wydano na niego wyrok śmierci.
Ale obstawiam 50%o ze w 2014 roku 2pac Wróci nagrywał o tym ze umrze i wróci z grobu i wierzył w liczbę magi 7 przykładem może być to ze dostał 7 kulek tych, 7-ek się tam powtarzało, nie będę wymieniał ... Na sekcji zwłok brakowało 2 dziar co może wskazywać na to ze ktoś inny za niego nadstawił kark. Endrjusdr chu* mnie obchodzi twoja FIRMA i JP palancie ale on z nikim nie współpracował a informacje na wiki są ze tak to ujmę do dup*.
Aha jeszcze jedno jakiś czas po jego "śmierci" została wydana płyta gościa którego nikt nie widział nie znał kolo nie dawał koncertów itd ale głos prawie ze identyczny a wcześniej sam 2pac mówił o pokrewieństwem z tym gościem jak nie wierzycie porównajcie se 2pac i Black Haze jak dla mnie to jedna i ta sama osoba. Możliwe ze tamtego wieczora wiedział ze będzie zamach znalazł "dublera" kogoś zaufanego a on zginą za niego a kamizelki kuloodpornej nie założył specjalnie by się mafia od niego odpie*

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 July 2010 2010 19:01

Odpowiedz
G Grand123
0 / 2

Tak a papież sra w krzaki. "2pac i Black Haze jak dla mnie to jedna i ta
sama osoba" to znaczy że jesteś idiotą i nie masz żadnej wiedzy o rapie. Tupac nie był w gangu to inna sprawa. On pozował na gangstera ale nim nie był.

donKilluminati
+2 / 2

kiedyś podczas pewnej zadymy koleś z Crips'ow spytal Tupac'a "z kim jesteś?" , Tupac odpowiedział "Jestem neutralny, jestem tylko raperem" (źródło: "Got Your Back"), jednak prawda była taka, że należąc do DRR i będąc znajomym Suge'a znaczyło to tyle co przynależność do Bloods'ów. nie dostał 7 kulek, o czym Ty mówisz? sekcja zwłok - nie była to oficjalna fotografia od koronera,... Tworzysz zbyt wybujałe teorie spiskowe nie mając dostatecznej wiedzy na ten temat... I nie poszło wcale o kradzież, ale oskarżonym był Orlando Anderson, którego wcześniej Tupac pobił, gdyż miał [Anderson] ukraść komuś (nie pamiętam komu,nie chcę wprowadzać w błąd) łańcuch z logo Death Row.

Poeta9
-1 / 1

Załóżcie sobie kamizelkę w Las Vegas. Jego zabójcy wiedzieli, że tam jej nie założy. Logiczne, że za gorąco.

Odpowiedz
H heed1337
+3 / 7

2Pac był zbyt dojrzały na to, aby pozorować własną śmierć. Jak widzę tę teorię o liczbie 7 to mnie coś skręca. To jest na zasadzie: "Podzielcie liczbę 12489 przez 325478, potem dodajcie 31578 a wyjdzie wam LICZBA 7 !!! TO NIE MOŻE BYĆ PRZYPADEK!!" Szukanie sensacji na siłę, ludzie, którzy zrobili te wszystkie filmy są z typu takich, którzy szukają odpowiedzi na 9/11 w psiej kupie na chodniku. Nie roztrząsajmy już jego śmierci. Co do demota: świetne wykonanie, połączenie przesłania ze smutną historią, wielki +. Pozdro dla wszystkich prawdziwych fanów Tupaca, spoczywaj w pokoju.

Odpowiedz
donKilluminati
+4 / 4

@Reeed - z Janem Pawłem też było wiele kombinacji, uwierzyłbyś, że może jednak żyć? :x

L Lojcik
+2 / 4

Powiem tak: Demot jest dobry mimo to, że nie jest prawdą. Tupac nadal żyje i jest na to mnóstwo dowodów. Np na ciele nie znaleziono 2 tatuaży, które posiadał Tupac. Są zdjęcia (nie photoshop)na których znajduję się Tupac (po swojej "śmierci"). Jest bardzo dużo prawdopodobieństwo, że Tupac przebywa obecnie na Kubie i może powrócić.

Odpowiedz
donKilluminati
+1 / 1

istnieją tacy ludzie jak sobowtórzy...

V ViktorX
+1 / 1

Przeglądając komentarze widzę, że ludzie, którzy pisali coś o tym, że 2Pac żyje, byli minusowaniu automatycznie... W takim razie będę następny.

Widząc tyle dowodów, samemu zastanawiając się nad tym wszystkim, stwierdzam, że 2Pac żyje. Jeśli ktoś chce zobaczyć peełno dowodów na to, kieruję na YouTube.

Odpowiedz
D drag16
+1 / 1

W dniu jego śmierci nie mógł mieć kamizelki ponieważ przebywał w cięzkim stanie w szpitalu po strzelaninie która miała miejsce 7 dni wcześniej;]

Odpowiedz
G Grand123
-1 / 1

Reeed i Lojcik wy to naprawdę jesteście idiotami. Myślicie że Pac krok po kroku sprawdzał by siódemki? Myślicie że jakieś zdjęcia z sobowtórami są prawdziwe? Kiedy dzieci dorośniecie.

Odpowiedz
C ChazzyAnn
+1 / 3

Zgadzam się z tym demotem, życie lubi sprawiać takie "psikusy"..jeden raz starczy by się spieprzyło wszystko ...

Odpowiedz
G Grand123
-2 / 6

Mam dwupak piwa przy sobie więc bardzo dobrze myślisz.

H heed1337
-3 / 3

Jeszcze coś dodam... Ludzie piszą "on żyje, jest mnóstwo dowodów". Niezbitymi dowodami nazywacie to, co usłyszane od kogoś tam ktoś inny sam skleci w Windows Movie Makerze i wrzuci na youtube'a nazywając to: "TUPAC IS ALIVE, YOU HAVE TO CHECK THIS OUT"? Pozdro dla tego typu osób...

Odpowiedz
larson9
-2 / 4

ja nie założyłem kombinezonu wieczorem i mnie komar ugryzł

Odpowiedz
D dismayer
+1 / 1

a moze by tak źródlo potwierdzajace demota? bo nie chce mi sie szukac, a chcialbym wiedziec ze to prawda... hm? jesli pół godziny skleja sie taki obrazek, to mozna poswiecic kilka sekund na zrodlo.. poza tym regulamin demotow wyraza sie jasno ze zrodlo zamieszczac nalezy. Mysle ze jakby demoty bez zrodla bylyby wyrzucane automatycznie to by sie ludziska nauczyly.. na studiach sie przyda hehe ;p

Odpowiedz
kacper1703
-5 / 7

demot:To, że coś nie przydało się 100 razy:Nie znaczy, że za 101. się też nie przyda.

Odpowiedz
I ImmortalMurda
0 / 2

Zgodzę się z tym co napisałeś, ale Tupac oprócz strzałów w klatkę dostał jeszcze w ramię i głowę jeśli się nie mylę.
P.S. Mam taki sam plakat. Tyle że większy. Nad moją głową ;d

Odpowiedz
M mrowadsk
0 / 0

sTupac nie żyje pogodźcie się z tym sam go uwielbiam ale jak dziś obejrzałem Biggie and Tupac to dowiedziałem się że na prawde go zastrzelono i to przez Suga Knighta

Odpowiedz
D Doriann
+2 / 2

Haha Suge go zastrzelił ,już w większą głupotę wierzyć się nie da... Oni byli przyjaciółmi ,Suge nie miał powodów żeby go zabić... Jest wiele dowodów na to ,że żyje. Był on bardzo utalentowany i inteligenty dlatego mógł upozorować własną śmierć ,a to czy naprawdę zginął czy jednak żyje możemy się nigdy nie dowiedzieć. Wiem ,że zostanę zminusowany za to co napisałem o jego śmierci. Ale takie jest moje zdanie ,że może żyje ale możliwe ,że nigdy się tego nie dowiem. Nie narzucam nikomu tego zdania. Jak widzę kłótnie na temat jego śmierci to nie biorę w nich udziału bo jest to bez sensu. Niektórzy ludzie wierzą ,że żyje ,a niektórzy wierzą ,że ten wielki człowiek od nas odszedł. Muzyka 2paca pomagała mi w wielu trudnych sytuacjach i często mnie wzrusza. Za to go Kocham. Nie będzie już nigdy takiego rapera jak on.

F Firalus
+1 / 1

@Doriann: a słyszałeś, że chciał odejść z wytwórni Suge'a a trzymała go tam tylko ich umowa?

S saYANek
0 / 0

po ch*j się wypowiadacie na ten temat :] to że żyje to nie dowody, tylko różnego typu "poszlaki" jeden pisze to, jeden pisze to, ale każdemu brakuję jakiegoś faktu, np Tobie Dorian - tak jak napisał Firalus, Pac chciał odejść od wytwórni a Suge zadeklarował że nagrywanie w jego wytwórni to tak jak podpisanie cyrografu. Osobiście nie wypowiadam się na temat bytu Paca, chciałbym żeby żył, dla mnie był, jest i będzie najlepszy.

P piotr539
+1 / 1

"adeleg100 Jak nic nie wiesz to sie nie wypowiadaj.W glowe dostal dwa razy w 1994r. i przezyl.W las vegas zastosowana zamach za pomoca drive by,czyli ostrzelania calego samochodu,a nie strzelania do wybranego celu.Gdyby pac nie probowal sie przedostac na tylne siedzenia podczas ostrzalu bycmoze by zyl.
Dla niewtajemniczonych.Pac nie zginal od kul tylko zmarl na niewydolnisc ukladu oddechowego,po wycieciu uszkodzoengo pluca.Co jak sie pozniej okazalo bylo calkowicie niepotrzebne.

Odpowiedz
V Viper666
+2 / 2

Ja nadal wierzę że on żyje.Plus za Tupaca.Wierzę w teorię 7-mek i w rok 2014.Chcę wierzyć że nie jest z nami tylko duchem ale też może kiedyś wróci.Najlepszy raper na świecie, lepszego nie będzie.

Odpowiedz
K karmelx3
+1 / 1

On jest wielki! Nie, wcale nie miałam zamiaru napisać "był wielki" On nadal żyje, w moim sercu.. Nie umiem nie uronić łzy kiedy patrzę na Jego zdjęcie. [*]
Ogrooooooomny plus dla autora.

Odpowiedz
B BiTTumiczny
0 / 0

Ja również mam nadzieję, że 2Pac żyje...
Z resztą zawsze w to wierzyłem, ale jeśli się mylę, to pokój jego duszy.

Odpowiedz
D d4niell
-4 / 4

oczywiście .. spał i mył się w tej kamizelce .. idioci .. kolejna internetowa plotka...

Odpowiedz
R Ryfekk
+1 / 1

"spał i mył się w tej kamizelce" ty na serio jesteś taki głupi? Bo jak byłbyś chociaż trochę mądry to byś pomyślał i wiedział, że zakłada ją jak gdzieś idzie...

D deutschland91
-1 / 1

Przede wszystkim zacznijmy od tego że on był przeciwny takim rzeczom tak samo jak i policji. Nie uznawał kamizelek. Fakt on "podobno" wiedział że zginie bo nagrywał nuty bez podkładu gdyż jeszcze nie został zrobiony. Ale wedłóg mnie osoba która dodała tego demota nie ma bladego pojęcia o tym wykonawcy tym samym przynosi hańbe dla niego.

Odpowiedz
C Compton911
0 / 0

Ciesze się że demoty wracają do pierwotnej postaci powoli ale nie odrazu Rzym zbudowano. Ciesze się też że powstają demoty o takich ikonach jak Tupac :) pozdro dla autora :).

Odpowiedz
W wildchild
-3 / 3

ja kamizelkę zawsze do kibla zakładam ale dziś ten jeden raz zapomniałem... :-(

Odpowiedz
Domiin
+1 / 1

Szukacie dziury w całym, Tupac nie żyje no i musicie się z tym pogodzić. Jeśli faktycznie sfingował swoją śmierć, to miał do tego jakiś interes o którym nie możemy wiedzieć, czy też nie będziemy wiedzieli w 100% całej prawdy. A Ci co myślą, że "2PAC ŻYJE BO WIDZIALEM GO NA TYM TAMTYM FILMIKU W SAMOCHODZIE CO SIEDZIAŁ" powinni wybrać się do najbliższego psychiatry w mieście :)

Odpowiedz
Rabbit313
0 / 0

Wielki geniusz i wielki człowiek ... Jeżeli Jezus chodził po świecie to miał chustę na głowie...

Odpowiedz
F filipkonopijczyk
+2 / 2

Są dwie teorie - upozorował swoją śmierć lub naprawdę zginął. Co by to nie było, dziś dajmy mu spokój

Odpowiedz
G Grand123
0 / 0

Viper666 jeśli wierzysz siódemką to jesteś niezrównoważonym idiotą. Pac miał już wracać wcześniej i dupa z tych dat była.

Odpowiedz
L L0stS0ulz
+4 / 4

Suge mogl to zrobic poniewaz byla taka akcja ze Pac chcial zerwac kontrak z DDR, a jak wiadomo byl on bardzo dochodowy dla wytworni i w tej slepej pogonia za kasa Suge niepozwolilby zeby pozegnac sie z taka zylka zlota tym bardziej jeszcze gdyby mial odejsc do jakiejs konkurencyjnej wytworni, proste... "nie mam ja to nie pozwolę zęby ktoś się inny bogacił przy czym poprzez moja osobe Pac jest na szczycie"(a no i jeszcze, przeciez dzieki Knightowi Pac wyszedl z wiezienia za kaucja, wiec w sumie tutaj podpisal kontrakt z diabłem) jest tutaj motyw, pare dowodow:jest kilka faktów, które mogłyby świadczyć o tym, że Tupac na prawdę nie żyje, a jego zabójcą jest Suge Knight.
Przed tragicznym zdarzeniem jedna z kamer zarejestrowała te oto słowa Suge'a:

"yo Pac take off your vest, it's hotta than a mothafucka in here"

Co znaczy :

"Hey Pac, zdejmij kamizelkę (kuloodporną), cholernie tutaj gorąco".
Dlaczego leszcze, którzy zabili Tupac'a tylko lekko zranili Sug'a, oddając przy tym aż 12 strzałów. Rana Knight'a mogła być nawet przypadkowa, bo trudno zranić kogoś specjalnie, nie robiąc mu poważniejszej krzywdy.
W pobliżu zdarzenia były dwa szpitale, jeden z nich był po przeciwnej stronie ulicy. Suge musiał go widzieć. Dlaczego więc zawiózł Tupac'a do innego, bardziej oddalonego? Odpowiedź jest oczywista chciał żeby się wykrwawił.
Na początku albumu Makaveli słychać słowa "Suge shot me" lub "Suge shot him". W sumie Shakur chcial otworzyc cos swojego, ale najwidocczniej nie bylo takiej mozliwosci, wiec musial sie ukryc bo Suge nie dal by mu zyc w spokoju. Moze Pac czeka na leppszy rozwuj sytuacji na swieci i "moze w koncy wyjdzie z ukrycia" kiedy bedzie odopwiednia dla niego czas, poczekamy... 2014!
PS: "Siódemka" the don killuminati the 7 day theory, pare fajnych przykladow:
W jednym z teledysków wchodzi do pokoju nr.7 o godzinie 4.03 i zbija lustro co oznacza 7 lat nieszczęść!
Data 1996 1+9+9+6=25 (2+5)=7 zostal zastrzelony 7 pazdziernika, mial 25 lat (2+5=7).
na okładce płyty "The 7 Days Theory" Tupac jest ukrzyżowany (zmartwychwstanie), a poza tym ma pięć dziur po kulach, zginął od 5 kul. etc.
A i jeszcze jest jedno intrygujace, a mianowice "to"
znane zdjecie w samochodzie tuz przed smiercia zostalo zrobione jako ostatnie prawdopodobnie, niby nic, ale kiedy byl krotki czas wczesniej na pojedynku Tysona na zdjeciach ktore uwiecznili reportezy nie mial brody, a wlasnie na zdjeciu o ktorym wspomnialem wyzej juz ja mial, czy w przeciagu tak krotkiego odstpu czasy zarosl by tak????
Wiecej nie ma sensu pisac tu poniewaz nie o to tu sie rozchodzi
MAKAVELI - MAKalive!!! POZDRO

Odpowiedz
aNwe
+3 / 3

Pac nie chciał odejść do konkurencji... chciał założyć "One Nation" nowa wytwórnia która zakończyła by wojnę west vs east...
może i 2pac sfingował swoją śmierć, bardzo by mnie to ucieszyło... Killuminati, 80 % raperow, Prezydent USA i wielu wielu innych życzyło mu śmierci... 2pac mówił jak wygląda świat wokół niego a tym samym szkodził... Bardzo szkodził... Ehh... ale prawda wygląda chyba tak... te wszystkie teorie... Bardzo dużo wywiadów(chociażby ostatni) Liryka w tekstach (również zrewersowanych) świadczą tylko i wyłącznie o tym że Pac wiedział że zbliża się koniec... ale dał nadzieje fanom że kiedyś (2014... 2030... 2333...) Narodzi się na nowo... tak zwana reinkarnacja... kolejne złote dziecko rapu czy jak kto woli... tak na marginesie dzięki 2pacowi wciąż żyje... przeprowadził mnie przez naprawdę trudny okres życia... nie wiem gdzie trafiamy po śmierci ale wierze że pac jest w niebie i mam nadzieję że również tam trafię a wtedy... będzie on drugą osobą z którą tam porozmawiam... Pozdrawiam.

donKilluminati
+2 / 2

aNwe - Pac wiedział, że zbliża się koniec, gdyż dziwił się, iż w ogóle dożył okresu pełnoletności (która w USA wynosi 21 lat). Ja jednak nie wierzę w to, że Pac żyje i mam nadzieję, że nie dojdzie do owej reinkarnacji. Dlaczego? Ano dlatego, że Tupac powiedział, iż jedyne czego boi się po śmierci to reinkarnacja. donKilluminati, PEACE!

aNwe
+1 / 1

@Don. Owszem bał się reinkarnacji w świecie w którym żył... ale w 2030 roku może będzie lepiej :)

CzarRi
+1 / 1

Pośmiertny album 2Pac'a to MAKAVELI the don killuminati the 7 day theory i to właśnie on jest początkiem teorii o liczbę 7. W zdarzeniach z ostatnich dni życia Tupac'a, najbardziej to wszystko wygląda.
Tupac umarł 7 miesięcy po wydaniu albumu All Eyez On Me. Tupac został postrzelony 7 września i leżał w stanie. Tupac zmarł o godzinie 4:03 co po dodaniu 4+3 daje 7. Tupac miał 25 lat suma 2+5=7 7. Pośmiertny album R U Still Down? (remember me) został wydany 25 listopada znów suma 7. W teledysku "Toss It Up", 2Pac zbija lustro, co oznacza siedem lat cierpienia. Czyżby sygnalizowało 7 lat nieszczęścia ze strony fanów Tupac'a.
Co stanie się w 2003 roku. Czy wyjdzie nowa płyta z nowym Stuff`em. W teledysku do "I Wonder If Heaven Got A Ghetto" Tupac wchodzi do pokoju hotelowego, o magicznym numerze 7 ( czas postrzału Tupac`a). Potem Tupac schodzi do hotelowej jadalni w której zegar na ścianie wskazuje 4:03 (czas śmierci Tupac'a). Znów magiczna liczba 7.

Odpowiedz
CzarRi
+1 / 1

Grand, z tego co się nie mylę to ma wrócić w 2014 roku - dopełnienie 7, oraz data ją wypełniająca. Do tego list do MTV o treści: Myślisz, że żyję? List został wysłany z miejscowości, której nazwę czytając od tyłu dawała Shakur.

Odpowiedz
M maateq
-4 / 4

Tupac został zastrzelony z AK-47, czyli popularnego kałacha. Nabój o kalibrze 7,62mm przebija 15 centymetrowy mur z cegieł i nie wymyślono jeszcze kamizelki, która by taki pocisk zatrzymała. Nie mówiąc już o całej serii.

Odpowiedz
aNwe
+3 / 3

coś mi się wydaje że strzelali do niego z glocka lub temu podobne... tak więc zastanówcie się zanim zaczniecie pisać że strzelali do niego z RPG-7 czy z satelity...

P PPedrito
0 / 0

2pac zyje... smierc byla upozorowana bo i tak zginalby przez jakis gang... a tak leży sobie gdzies w indiach i nagie hostessy podaja mu trawke i drinki :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 July 2010 2010 10:46

Odpowiedz
crix0u
+2 / 2

A co do Blac Haze - on nigdy jeszcze nie miał koncertu, bo boi się pokazać swojej twarzy, kto wie czy to nie 2pac.

Eminem śpiewał, że 2pac żyje na Kubie, a poza tym jego przyjaciel Snoop Dogg, na pewno wie, gdzie on jest.

Odpowiedz
donKilluminati
+1 / 1

crix0u - Em tak powiedział, bo wcześniej ktoś puścił plotę, jakoby Pac miał tam przebywać... Gdyby tak było to i tak już dawno by stamtąd uciekł, bo wiedziałoby o tym za dużo ludzi i już dawno by go zlikwidowali.

T Troublesome96
+1 / 1

Tupac opowiadał o swoim życiu i mówił że chciałby skończyc z Gangsterskim Rapem i
pojechać w jakieś spokojne miejsce.
Tupac Is Alive

Nikt by go nie zlikwidował tam amerykanie
nie mają wstępu
Tupac musiał zapłacić duża sume żeby go tam wpuścili

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 December 2010 2010 8:59

C czeczoo
-1 / 1

szkoda tylko ze 2Pac dostał kule miedzy oczy.....:) czyli kamilezka i tak by nie pomogła

Odpowiedz
donKilluminati
+1 / 1

nie dostał między oczy! co Ty za herezje głosisz?!

P piotr539
+1 / 1

Nie został zastrzelony z ak 47 tylko z pistoletu 9mm i nie dostał kuli w glowe w las vegas.PO co sie wypowiadacie,o czyms o czym nie macie zielonego pojecia?

Odpowiedz
Czlowiekzezlota
0 / 0

NIe znam jego piosenek ale z tego co wiem to wielka mistyfikacja...
polecam obejrzeć filmy na YT z 2pac'kiem i o tym że on żyje jest tyle tam dowodów w jego piosenkach itd.

Odpowiedz
P purcpyrc
0 / 0

kamizelka kuloodporna znana z filmów ma niewiele wspólnego z prawdziwą, także nie jest to zapewnienie o nieśmiertelności, fakt, może pomóc, ale nie jest powiedziane, że kule jej nie przebiją, wręcz przeciwnie - raczej przebiją, niż nie.
odsyłam do lektury: kamizelka kuloodporna -> google (filmów masa...)

Odpowiedz
ladyzz
0 / 0

no właśnie... dziwny przypadek. jest mnóstwo dowodów na to, że upozorował swoją śmierć. wierzę w to i mam taka nadzieje.

Odpowiedz
wilkor
0 / 0

Czyżby cytat zaczerpnięty z książki Jacka Piekary "Łowcy dusz"? Wygląda na to, że tak. Ale brawo za przykład.

Odpowiedz
S saYANek
+2 / 2

czytam i nie mogę ku^wa. Mam ochotę sobie strzelić w łeb. Większość komentarzy ukazuje że nie macie nawet zielonego pojęcia o tym, po jednym przykładzie ktoś kiedyś usłyszał i teraz biadoli o tym a głębiej się tym nie interesował. Przestańcie pisać te debilne komentarze, nie dla mnie, lecz dla Paca. Wy go po prostu obrażacie.. Nawet jeżeli Pac żyje, to miał powody sfingować swoją śmierć, więc nie widzę powodu żeby miał wracać. Jego najlepsze lata już minęły.. A jeżeli naprawdę nie żyje, choć jego śmierć jest bardzo dużą nie jasnością, to zawsze będzie w naszych serach! ZAWSZE!

Odpowiedz
J jaziri
0 / 0

ja tam nie wiem ale u kolegi kiedys czytalem ze 2pac zyje. widziano go podobno na kubie ale ja nie wiem czy to prawda:)

Odpowiedz
M mogur
0 / 0

poczytalem troche o nim i to glupia smierc mial
za to ze znajomi czy kim byli pobili zlodzieja ktory cos im ze studia ukradl

Odpowiedz
P piotrslab
0 / 0

dlatego nie ubaral bo chcial zfakeowac smierc.......to nieprzadek

Odpowiedz
W Wercik
0 / 0

demot:Lepiej mieć i nie potrzebować:niż potrzebować a nie mieć.

Odpowiedz
aNwe
0 / 0

tak w Płuco jak się nie myle

beeeck
0 / 0

2pac zyje wpiszcie w google sobie i poczytajcie

Odpowiedz