Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
5427 6168
-

Zobacz także:


stash
+5 / 5

za chwile liczba komentow osiagnie magiczna liczbe 666! i na tylu powinno zaprzestac! &&

placek
+13 / 41

"zła religia" haaha no nie wierzę. mogli chociaz napisac Bad Religion. a poza tym pentagram jest nie w tą stronę,.. nie mówiąc już o reszcie. paranoja jakaś

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 July 2010 2010 9:32

Odpowiedz
B BanNaSamosi
+15 / 25

Są dwa pentagramy Biały i Czarny - Biały ma jeden koniec skierowany ku górze i oznacza wyższość umysłu człowieka nad naturą i zmysłami, a czarny ma dwa końcu do góry i jest symbolem Szatana.

placek
+19 / 21

wiem że są 2 tylko, pierwsze słyszę, że on symbolizuje to co piszecie. cały czas byłam przekonana że ten z jedną odnogą do gory symbolizuje rany Chrystusa... a tak w ogól ktos wie skąd można taki plakacik skołować?? chętnie bym sobie na ścianie powiesiła..

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 21 July 2010 2010 15:54

masej
+18 / 26

Noo z Bad Religion i Anarchią to przesadzili... Przecież to zespół, a Anarchia nie ma nic wspólnego z Kościołem.

C CzarnyOgon
+9 / 13

Masej - z tego co pamiętam to było coś z tym, że szatan to pierwszy buntownik i dlatego anarchia.

P pio95
-3 / 9

Heh, widzę, że ktoś tu czegoś nie zauważył - Biały Pentagram nie jest zwykły, tylko umieszczony w kółku. A to jest różnica...

meeszczu
0 / 2

@placek ja taki plakat o ile dobrze pamiętam widziałem w Czętochowie na Jasnej Górze jak byłem na jakiejś wycieczce...

Alienta
+7 / 11

DOKŁADNIE Pentagram biały - symbol białej energii (między innymi) a odwrócony...? niby satanizm ale sam czysty zdrowy (bo jest taki) satanizm, nie ma nic wspólnego z tym satanizmem o którym mówią w kościołach i piszą w Fakcie. Bless antykatolicy \m/

Khaine
+1 / 1

Pentagram to jeden z najsilniejszych znaków ochronnych przed złem i nie wiem kto się w nim dopatrzył satanizmu, bo prawda jest taka że pentagram to znak mający chronić posiadacza przed demonami i wpływami zła.
XVII wieczna księga zwana Lemegeton w magii bazuje głównie na pentagramie jako znaku ochronnym przed demonami. Co ciekawe magia Salomona opisana w Lemegetonie posiada inkantacje w formie modlitw do Boga i służy do pętania demonów. I została ludziom przekazana nie przez Lucyfera a przez Archanioła Michała na Boskie polecenie...

Elizuo
0 / 2

a ja z kolei wyczytałam kiedyś, że biały pentagram (w kółeczku) był jednym z pierwszych symboli używanych przez chrześcijan, jeszcze zanim oficjalnym znakiem stał się krzyż

S skorpionex
+3 / 3

@khaine, jako ciekawostka, pentagram istniał już w wierzeniach indian jako znak ochronny, jeszcze zanim europejczycy tam dopłynęli i przywieźli swojego bożka

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 July 2010 2010 0:27

Iskierka
+1 / 3

@pio95: I co z tego? Nadal symbolizuje ochronę przed złem, a nie zło..

placek
+4 / 4

jeszcze wam wspomnę że krzyż Ankh (ten z kokardką) nosiła moja katechetka w podstawówce...

jagielonka94
+2 / 2

Khaine: Hę? Przecież wg. Kościoła magia to ZUOO!!1

H hun7er
+1 / 1

@Elizuo: true, a co ciekawe, afaik, interpretowany był jako 5 ran Jezusa (patrz chociażby: Wiki). A więc Kościół sam sobie zaprzecza.

Maaaniek666
+9 / 47

Kto w to wierzy?.. Śmiałam sie z tych znaków przez dobre 10 minut chyba. Ludzka głupota jednak na prawde nie zna granic.

Odpowiedz
FC666
+10 / 14

No widzisz, ja musiałem 45 minut na lekcji religii podziwiać ten plakat i słuchać katechetki,
jaki ma szatan na ludzi wpływ przez takie bajery. Btw. ten "krzyż z kokardką" to ja sam nosiłem
przez pewien okres czasu i zawsze sądziłem, że to się zwie anch (egipski symbol życia,
płodności itp). Ale widać się mylę...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 July 2010 2010 18:31

Iskierka
+3 / 3

Też rozmawialiśmy na religii o symbolu Anhk. Mój kolega chwalił się, że tak długo dręczył mamę, żeby wyrzuciła wisiorek z gazety o takim kształcie, że w końcu mu przyznała rację. A ja z moim upodobaniem do krzyży celtyckich i egipskich byłam pod stałą obserwacją katechetki-wariatki :[

zoli74
0 / 4

Negatywny wizerunek Kościoła w związku ze skandalem pedofilii jest "przesadzony" - stwierdził na łamach watykańskiego dziennika "L'Osservatore Romano" biskup Giuseppe Versaldi. Odniósł się w ten sposób do fali krytyki wobec Kościoła katolickiego.

L LukZombi
+11 / 33

No wiesz, patrząc na resztę ("Złamane S" WTF?!?) to dobrze że nie zrobili "krzyż z waginą"...

Exe19
+12 / 14

Ten "z kokardką" to jest krzyż anch (symbol słońca), a "złamane S" to run zik (tak?) który podobnie jak swastykę pożyczyła sobie SS.

Sniper1981
+18 / 22

zlamane S dobre Harry Potter był satanistą :]

lafrog
+12 / 16

Krzyż z kokardką jak słusznie wallian zauważył, to egipski symbol wiecznego życia, bogowie kładli go delikwentowi na ustach by mógł wciągnąć nieśmiertelny oddech. Co do znaczeń symboli nie widzę w tym nic złego tudzież śmiesznego. Często ludzie deklarują się wierzącymi nie mając pojęcia o podwalinach, symbolice czy nawet idei swoich przekonań.
Aczkolwiek trzepaczka rozweselająca :)

M micbea
+10 / 16

Tak dla siclosci to ten krzyz z kokarda nazywa sie Ankh ;)

L LukZombi
+38 / 48

Ej, nie śmiejcie się, wiecie ile kosztuje utrzymanie Piekielnej Armii Ciemności(c)(tm)?? Trzeba jakoś zebrać kasę, chociażby trzepiąc dywany...

Odpowiedz
B BananUst
+6 / 6

To gdzie jest ta armia ciemności, kiedy muszę dywany wytrzepać?

L LokiPL
0 / 24

mnie tam najbardziej rozwaliło że Ying-yang jest złe:P myslałem że to znak rownowagi:P

Odpowiedz
mikasPL
+20 / 26

Owszem to znak równowagi, ale katolicy interpretują go jako znak równości boga i człowieka,
coś jak Pentagram czarny (te dwa rogi oznaczają człowieka wyżej niż boga). Krzyż dawida jest
oznaką buntu. Ogolnie jest to sporo błędów merytorycznych. Jestem fanem Black Metalu, ale i
studentem Teologii

PS: a Baphomet (głowa kozy????) to juz zupełnie inna bajka

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 20 July 2010 2010 21:26

lafrog
+3 / 9

Taijitu to symbol dopełniania się yin i yang - jest symbolem Taoizmu, czyli zupełnie innej religii...

Spindler
+3 / 5

kosciol sam robi sobie 'jaja' z przykazan. Zmienia je jak mu sie podoba. Co to za pomysl nakazywac utrzymywac kosciol? (troszczyc sie o potrzeby...) Czyli ze jak nie rzuce na tace to jestem grzesznikiem?
Ciekawe ile osob wie ze 10 przykazan zostalo zmienione. 10te rozlozone na dwa (obecne 9te i 10te), a wyrzucono pewne niewygodne dla kosciola.
Dlaczego nie mowi sie o poglebianiu wiary, zyciu po smierci, tworzeniu wspolnoty Kosciola, a stosuje sie polityke zastraszania?

radzio777
-1 / 1

jesteś fanem black metalu? widać to po vikernesie w twoim avatarze, pozerze.

P Plecha
+2 / 38

I kto w to wierzy? oO Przecież to aż żałosne, wiejskie zabobony... jak tu się nie śmiać z tych katoli? Motyl, tęcza... no litości!

Odpowiedz
G Gibby
+13 / 15

Gwiazda Dawida to symbol religii judaistycznej czyli religii od której de fakto pochodzi religia chrześcijańska

B BanNaSamosi
+20 / 22

A moim zdaniem @Plecha nie wyśmiewa religii jako takiej, a raczej fanatyzm z tym związany.

M micbea
+16 / 20

qzep - nie zauwazasz roznicy miedzy smianiem sie z religii, a smianiem sie z glupoty jej wyznawcow? W religii katolickiej nigdzie nie jest napisane, ze te akurat symbole sa "zle". To wymysl panow Nowakow i innych oszolomow, z ktorych mozna sie juz tylko smiac, bo zadne argumenty nie docieraja...

D dencio
+5 / 13

A ja bym chiciał zastrzec jedynie
Że są zwykli katolicy,
Lecz także katole-debile!

radzio777
-3 / 3

gdybyście tak pomyśleli, i wykazali minimum zdolności umysłowych dwulatka z zespołem downa po lobotomii to byście
wiedzieli dlaczego symbole które oznaczają brak norm moralnych i praktyki neopogańskie są złe.

S sim1234
+2 / 6

a po prawej obrócony OPEL, niżej motyl i w lewym dolnym rogu tęcza...

Odpowiedz
YuriChan
+4 / 22

Identyczna tablica była w mojej klasie od religi, jak zapytałem księdza, dlaczego ying yang i feng shui są złe, to nie wiedział co powiedzieć.

Odpowiedz
R rfew2
+9 / 21

Dobry demot. Pokazuję prawdziwą twarz kośćioła.. Jeśli w ogóle w tym wypadku można mówić o twarzy.

Odpowiedz
V Vivir
+9 / 19

Krzyż z kokardką... To się Anch nazywa i w starożytnym Egipcie był uznawany jako symbol płodności, wiecznego życia. Straszne!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 July 2010 2010 15:36

Odpowiedz
bozar88
+14 / 18

ale to takie "niepolskie" więc trzeba to zniszczyć...

H horo
-2 / 16

A ja myślałam, że jednorożec był symbolem Chrystusa zawsze :P

Odpowiedz
B BananUst
+6 / 6

Triquetra to jest ta wstążka o ile się nie mylę. A oni się później dziwią, że reszta ma z nich bekę na calego lub ich nie znosi z ich fanatyzmem.

Nafriel
+11 / 21

Im się już nieźle musi nudzić żeby takie pierdoły wymyślać. Najgorsze jest to że znajdą się tacy co
naprawdę uwierzą że od noszenia tego typu znaków może się im coś stać:/

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 July 2010 2010 10:08

Odpowiedz
Dracoz
+13 / 33

Dla Ciebie mrrrau1 to nie pierdoły. Dla innych - względnie racjonalnie myślących te symbole nic nie znaczą. Wiesz jak zabija się boga? Poprzez pozbycie się wszystkich jego wyznawców (nie mam zamiaru grozić w żaden sposób, żebyś mnie źle nie zrozumiał). To ludzie tworzą bogów a nie odwrotnie. Ja wiem co noszę, więc najwyraźniej wyznaję szatana - a wiesz co Ci powiem? Według mnie Szatan ma ciekawsze zasługi, aniżeli Bóg. Jakby się zastanowić to on wyzwolił ludzi z Bożego Placu zabaw - Raju. Jeśli już muszę się bawić w wiarę w cokolwiek, to wolę się bawić na całego. Rebel!

S Shiiko
+5 / 5

mrrrau1, ich sprawa, w co/kogo wierzą. Też jestem katoliczką, a mimo to "niebezpieczny" motyl wydaje mi się śmieszny. Masz jakieś racjonalne uzasadnienie tego, że tęcza i motyl mają być przekleństwem na ludzi? Nie? To już przestań czepiać się tych, którzy mają inne zdanie.

B BananUst
+6 / 6

mrrau1, a czy wiesz, że większość z tych symboli jest zaczerpnięta z innych kultur i religii, które z katolicyzmem nie mają wiele wspólnego? Np. yin-yang albo krzyż ankh. Jak dla mnie to pisała osoba bez jakiegokolwiek obeznania w temacie. A z krzyżem celtyckim to ktoś naprawdę strzelił kulą w płot-inna nazwa tego to krzyż św.Patryka. I nigdy nie możesz w nic wierzyć przypadkiem - albo wierzysz albo nie, innej drogi nie ma.

Nigaki
+4 / 4

A ja tam zawsze uważałam Szatana/Lucyfera za lepszego od Boga ^^ Nie, nie jestem satanistką, bo zarówno Lucyfer, jak i Bóg to dla mnie postać fikcyjna, ale w porównaniu z mściwym Bogiem ze Starego Testamentu, Lucyfer to jakiś potulny baranek jest xD

zooziSenpai
+6 / 8

mrrrau1- po pierwsze: Jesteś ograniczonym ingorantem. po drugie, ten kto ci powiedział że yin-yang to symbol równości szatana i boga czy jakieś inne gówno też jest ograniczonym ignorantem. Po trzecie, przetnij sobie kabel od internetu. Po czwarte- tak, obrażam cię ignorancie. Błagam cię, bądź trollem...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 July 2010 2010 23:55

Dracoz
+4 / 6

Mrrrau1 - a co, Boga nie można przyrównywać do szatana? To po prostu przeciwny biegun boskiej
siły. Gdyby nie Szatan to twój Bóg i Kościół nie miałby nic do roboty, a wiara byłaby bez
sensu - zakładając, że ojcem każdego złego uczynku jest Książę Kłamstw (fajna nazwa). Skąd
byś wiedział czym jest dobro, jeśli nie miałbyś jego odbicia? Warto się nad tym czasem
zastanowić. Wierząc w Boga wierzysz jednocześnie w Szatana. Na zdrowy rozum. Szczerze mówiąc to
wątpię w istnienie antropomorficznego (chociaż z nogami kozła to niezbyt) bytu, który czai się
na moje zdrowie i "duszę". To co chcę powiedzieć w tych zagmatwanych pseudo-inteligentnych
wywodach to to, że warto mieć wątpliwości. Nie wierzę w opętania itp. Sam interesowałem się
magią i tarotem i jakoś nie miałem nigdy takich przygód jak nawróceni katolicy, że paliły
się przy mnie domy itp. Podświadomość to potężna broń.
zooziSenpai - za dużo nienawiści. I tak bardzo mrrrau1 się nie myli, jeśli chodzi o Yin-yang. O ile się orientuję to symbolizuje równowagę we wszechświecie - głównie między dobrem a złem, ni? A, że Szatan - symbol zła, Bóg - symbol dobra, to rzeczywiście można to tak interpretować, co kłóci się z założeniami religii chrześcijańskiej, gdzie Bóg jest ponad Szatanem i w ostatecznym rozrachunku to ogólnie pojmowana "światłość" zwycięży, przez co tej równowagi nie będzie. End.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 July 2010 2010 0:08

Iskierka
+8 / 8

@mrrrau1: Jakim prawem uważasz, że wiesz więcej na temat tego symbolu, niż koleżanka, która go nosi? Bo wyczytałeś z Wikipedii? Bo ksiądz ci to powiedział? A skąd to wie - studiował filozofię chińską? To niesamowite, jak ktoś wymyśli sobie pogląd na poczekaniu i reszta świata go chwyta, bo nie chce się przeciwstawiać. Ciasto truskawkowe jest niedobre. To znaczy, że ciasto truskawkowe jest niekorzystne dla człowieka i powinno być zakazane. Bóg nie chce, żebyś jadł ciasto truskawkowe. Ciasto truskawkowe symbolizuje odwrócenie się od Boga ponieważ używali go Babilończycy i inni poganie. Jeśli będziesz jadł ciasto truskawkowe, sprzymierzasz się z szatanem. I jeśli pogląd zrobi się wystarczająco popularny wśród ludzi którzy generalnie nie sprawdzają informacji, dobremu katolikowi pozostanie wybór: nie jeść ciasta (bo tak pisze w książce wydanej przez katolickie wydawnictwo, którą następnie przeczytał ksiądz, który powiedział o tym katechetce, więc już 3 źródła o tym mówią) - albo jeść ciasto, i stracić szanse na życie wieczne.

Nafriel
+2 / 2

@mrrrau1 "wierzę" w to, ze jestem ateistą, może właśnie dlatego zobaczyłem naprawdę jakimi niektórzy ludzie są fanatykami. Zgadzam się w pełni z tym co napisał Dracoz, że "to ludzie tworzą bogów...". w skrócie, nie wierzę w Boga, ale też nie wyznaje(chcący czy niechcący)szatana.Period

S Shiiko
+1 / 1

mrrrau1, ateiści nie wierzą w Szatana. Ktoś tam może sobie uważać, że ten jest lepszy od tego, ale to jest WYRAŻANIE SWOJEGO ZDANIA, a nie OBRAŻANIE RELIGII.

N naitek
+24 / 24

propo krzyża celtyckiego to znalazłem na wiki:

Współcześnie (mimo swego przedchrześcijańskiego pochodzenia) krzyż celtycki jest jedną z form krzyża akceptowanego przez Kościół katolicki jako religijny symbol chrześcijan.

Odpowiedz
B buntpl
+11 / 15

To świadczy o głupocie tych, co zrobili tą listę.

zonqe
+15 / 15

Spójność i zgodność faktów ze sobą nigdy nie były domeną religii (jakiejkolwiek). Jeden ksiądz może mówić o równości wszystkich w oczach Boga, a inny może wyznawać hierarchię długą wysoką jak WTC.

Iskierka
+8 / 8

Uważam, że zabrakło krzyża franciszkańskiego i prawosławnego (bo to też jakieś dziwaczenie jak z tym celtyckim, a co). No i jeszcze flaga Norwegii - w końcu też odwrócony, tylko na bok, no i jak wiemy Norwegia to siedziba zła, pogańskich wikingów i black metalu ]:->

L lambadaa
+24 / 34

Mam w domu drzewko szczęścia z bursztynków :( o nie!! Pójdę do piekła :( A mogłam na koloniach słuchać pani wychowawczyni jak mówiła żeby nie szaleć z pamiątkami..

Odpowiedz
S svale
+18 / 24

OMG. Tęcza? A przecież tęcza była po potopie jako znak przymierza Boga z Noem... Więc nie rozumiem, jak może być ona znakiem szatana O_o

Odpowiedz
C czecha124
+22 / 30

mnie najbardziej jednak rozwala tęcza.
po pierwsze , czyli jak pojawia się na niebie to co mamy wyciagac krzyze w góre bo to zły omen hahha
po drugie, tęcza jest symbolem tolerancji ,równości i wolnośći.
uważajcie na motyle , bo jeszcze bedziecie opętani.

Odpowiedz
X xyz1
+5 / 9

brawo za pomysłowość!! ja nigdy bym się nie dopatrzył ;D oczywiście "mocne"

Odpowiedz
emillo97
+3 / 5

świetne! u mnie w sali katechetycznej w szkole coś takiego wisiało...

Odpowiedz
Barturus
+35 / 35

A "ciepaćka" Pascala Brodnickiego też jest dziełem szatana?

Odpowiedz
M micbea
+2 / 8

No musze sie zgodzic z przedmowca - co ma niby "hipokryzja" oznaczac w tym kontekscie?

Jacob
+9 / 15

Hipokryzja to niespójność zasad, zaprzeczanie samemu sobie.
Krzyż celtycki - podobno go uznają
Tęcza - ukazała się po potopie na znak pokoju
Krzyż nerona - przecież to pacyfka...
Motyl - chyba Bóg go stworzył, więc co w tym złego?
Zrozumieli szanowni państwo?
@lynor91
Bo Ty taki dorosły, nie? Znam też kilka trudniejszych słów.

godFela
+15 / 23

pacyfka to przecież pokój a nie żaden krzyż Nerona. A jak małe dziewczynki noszą sobie jakieś naszyjniki bransoletki z motylkiem to znaczy że są wyznawcami szatana? A na odwróconym krzyżu zmarł przecież święty Piotr, głową do dołu i co też wyznawał szatana? W szkole mieliśmy identyczny plakat, dokładnie taki sam i cała lekcja była poświęcona temu, nasz ksiądz w to wierzy, no prosze, a jak mu powiedziałam z tym odwróconym krzyżem to nie wiedział co powiedzieć!! Zamiast wierzyć w jakieś głupoty bardziej by się zajęli nawracaniem ludzi, a przez to co robią kapłani to zamiast nawracać, ludzie się odwracają od wiary.

Odpowiedz
B BanNaSamosi
+11 / 13

Tak a propos pacyfki: brat mojej znajomej poszedł do kościoła, a na kurtce miał właśnie ów znak. Ponoć został zwyzywany przez mochery od satanistów. xD

puma171
+5 / 5

GOOD IDEA

jcmslash
+24 / 26

chyba zrobie specjalizacje z psychiatri patrząc na to mam pewność że mi pacjentów nie zabraknie

Odpowiedz
L lethal
+19 / 23

Ja się zastanawiam w jaki sposób w tych trzech kółkach ktoś dopatrzył się szóstek...

Odpowiedz
Iskierka
+3 / 5

A co dopiero flaga olimpijska! Olaboga! Aż pięć!

Destr0
+7 / 13

Tęcza-popieranie homoseksualizmu,złamane S-znak nazistów,ying-yang-twierdzenie że Bóg i Szatan to jedna osoba,

Odpowiedz
C ChowChow
+4 / 6

dwa złamane s - symbol jednostki SS , jedno - symbol szatana :o

zonqe
+5 / 9

Nie rozumiem - znak nazistów i jest potępiany przez autora plakatu? A to dlaczego wyniesiono do nieba Piusa XII?

zooziSenpai
0 / 0

Coś ci umknęło człowieku, yin-yang to nie to co myslisz. Poczytaj sobie bo naprawdę zupełnie nie mam ochoty przypominac co ten znak oznacza, powiem tylko że to NIE JEST równowaga dobra i zła czy jakaś inna pierdoła. KONIEC.

Nigaki
+2 / 2

A ja zawsze myślałam, że to tęczowa flaga, a nie sama tęcza, to symbol homoseksualizmu. Co do złamanego S, to przypomina sytuację swastyki. Tez mamy ją uważać tylko za symbol nazistów, mimo, że jeszcze przed Hitlerem była obecna w kulturach i religiach? Gdy na religii ksiądz zauważył, że mam narysowaną swastykę w brudnopisie to zrobił mi pouczenie, a ja tylko uczyłam się kanji, co akurat niewiele ma wspólnego z Hitlerem i III Rzeszą.
Symbole mają rożne znaczenie, nie można ich szufladkować do tylko jednego.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 July 2010 2010 0:50

Iskierka
+6 / 6

Jeśli tęcza to popieranie homoseksualizmu, Bóg jest gejem (bo też mu się zdarza jej używać, chociaż za rzadko moim zdaniem).

kasiek14
+6 / 10

głupoty te znaki! tęcza to dzieło szatana? moim zdaniem symbolizuje przymierze. Motyl? na Komunię 6 lat temu dostałam srebrne kolczyki - motylki, w którym poszłam do Komunii i mimo tego z kościoła mnie nie wyrzucili :D
Dodatkowo to co jeszcze miałam napisać na widok tego demota napisała już godFela ;) pzdr

Odpowiedz
adrian1946
+11 / 11

Babcie rydzyka jak widzą takie coś to albo atakują albo spier...:D miałem raz dziwny przypadek własnie ponieważ jestem jak by to powiedzieć "uzytkownikiem" pierścienia atlantów, jakaś wojowniczka kościoła zwyzywała mnie od szatanistów itp.Szok

Odpowiedz
O Oleksander
+8 / 8

Nie wiem ile w tym prawdy, ale gdzieś przeczytałem (chyba dużo googlałem ongiś, bo był czas kiedy się tym interesowałem), że ten cały pierścień atlantów to pic na wodę. Niby został znaleziony w grobowcu jakiegoś faraona i tylko jeden koleś, który go założył przeżył "strrraaaaaszną klątwę". A tak naprawdę okazało się, że koleś nigdy nie był w Egipcie, wymyślił sobie wzorek, dodał historyjkę i zaczął sprzedawać jako amulet. A ludzie w to wierzą i kupują. A inni mówią, że to znak szatana. Niech sobie ludzie mówią co chcą. Ja nie wierzę ani w moc amuletu, ani w inne zabobony i jeszcze mi się nie podoba ten pierścień. Dlatego mnie to yebye!.

N nasta0910
+8 / 8

jednorożec, motyl, tęcza? hahaha przecież te rzeczy są w co drugiej bajce dla dzieci, może one maja jakieś inne przesłanie tylko o tym nikt nie wie ;P a bajki tworzą sami zwolennicy szatana...

Odpowiedz
Iskierka
+4 / 4

A może Robot Unicorn Attack? W końcu sprzymierza się z tęczą.

LadyPaulinisha
+4 / 8

No to jest kurde przesada anarchia, tęcza i motyl ?! Co jest ku%#a w tym złego?!

Odpowiedz
GrammarNazi
+14 / 20

Co w tym dziwnego? :D Trzeba pozbyć się konkurencji, a że stosów rozpalać "nie wypada"...

robertflash
+14 / 22

O wielki! O przenajwiększy! dzięki tobie ujrzałem na oczy i zboczyłem ze ścieżki zła! Teraz idę i pójdę nawracać wszystkich niewiernych którzy stają mi na drodze do światłości!
Drżyjcie! Drżyjcie śmiertelnicy!

Odpowiedz
A AnalnyTerror
-5 / 37

kosciol to poj.ebana instytucja dla idi.otow. i dlatego tam nie zagladam

Odpowiedz
Destr0
+9 / 9

Motyl-popieranie New Age,głowa kozła-Chrystus zmarł jako kozioł ofiarny a nie baranek boży,pierścień atlantów i drzewko - przedmioty które rzekomo mają dać ci szczęście,anarchia-pogarda dla z góry ustalonego prawa(ziemskiego czy boskiego)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 July 2010 2010 15:55

Odpowiedz
B BananUst
0 / 0

Co do kozła, to symbol satanistyczny baphomet. Szatan jest często przedstawiany jako pół człowiek pół kozioł.

raxpri
0 / 8

Tęcza i motyl.!! Wow to chyba od dziś moja babcia nie jest katolikiem jak nosi wisiorek z motylem

Odpowiedz
zonqe
+5 / 5

Ale odkrycie...

cagitto
-1 / 13

Co jak co, ale od krzyża Celtów to się odwalcie, Katole jedne. Będę go dalej z dumą nosił na szyi. =)

Odpowiedz
dziwaduo
+1 / 11

Mnie tam rozwala również nazwanie krzyża Anch "krzyżem z kokardką".
A jeśli zobaczy się motyla, to co? "Katolicy, szybko, na stos z nim, to wysłaniec Szatana!"? Nie, ja chyba umrę ze śmiechu...

Odpowiedz
A akhkharu
+9 / 9

Krzyż celtycki (ang. Celtic Cross) - forma krzyża, od wieków znana wyznawcom religii przedchrześcijańskich, w którym czteroramienny krzyż umieszczony jest w okręgu, symbolizującym celtyckie wianki, tzw. ruta. Współcześnie (mimo swego przedchrześcijańskiego pochodzenia) krzyż celtycki jest jedną z form krzyża akceptowanego przez Kościół katolicki jako religijny symbol chrześcijan. Przede wszystkim stał się on jednak charakterystyczny dla celtyckiego chrześcijaństwa. Mimo to stosunkowo często jest również spotykany w ofercie tzw. sklepów ezoterycznych jako amulet lub talizman.

Odpowiedz
R robcioo
-2 / 16

głowa kozy czyli "parodia" Baranka bożego (Chrystusa), krzyż z kokardą znak wolności i rozwiązłości seksualnej, odwrócony krzyż o ile się nie mylę sataniści często go używają (kojarzy się również ze św Piotrem, anarchia anarchiści to w większości ateiści, ying yang znak równowagi dobra ze złem według katolików te dwie rzeczy nie maja ze sobą nic wspólnego, 666 liczba szatana, tęcza znak homoseksualistów, krzyż Nerona (pacyfka) krzyż ze złamanymi w dól ramionami znak upadku chrześcijaństwa używany przez satanistów- te co rozumiałem wytłumaczyłem, nie chodzi o to że wszystkie są satanistyczne niektóre porostu nie pasują do katolika a ying yang może być sprawca opętań ale o tym to proponuje gdzieś poszukać i poczytać

Odpowiedz
P Pietroo
+2 / 14

do ciężkiej cholery, podobno tęcza była znakiem przymierza zawartym między Abrahamem a Bogiem - kościół gubi się już sam w sobie, porażka. (nie wspomnę już o motylu, czy drzewku szczęścia, albo złamanym "S" które na tym zdjęciu wygląda jak ikonka Daemon Tools ;f)

Odpowiedz
M majkel3
-3 / 11

AnalnyTerror weź sie odczep czy nienawidzisz też innych ras i głoszących inne poglądy? pewnie jesteś z rasy panów.

Ps Znaki może w codziennym życiu nieszkodliwe, ale tak jak czcimy krzyż Chrystusa tak inne wiary te znaki uważają za święte, a np sataniści w specjalne noce składają ludzi w ofierze, więc widzicie takich znaków sie ludzie nie boją a już np swastyka to straszne!

Odpowiedz
Dracoz
+2 / 6

Znasz jakiegoś satanistę?

E EternalFlame
+10 / 10

: O ! nieprawda, nie okłamuj ludzi ! ponieważ to wygląda tak: od poniedziałku do piątku odżywiamy się normalnie, w soboty za to odprawiamy czarne msze po których zazwyczaj zjadamy czarne koty.

L Lancaster
+6 / 8

Po pierwsze pseudosataniści po drugie poczytaj sobie o A.S LaVeyu (chociaż na Wikipedii) to porozmawiamy.

Igoreusz
+6 / 10

1. jednorożec - czyli jak byliście mali to mieliście satanistyczne zabawki

2. tęcza - to tylko symbol homoseksualistów

3. odwórocny krzyż - znak Św. Piotra, ponieważ on w ten sposób został ukrzyżowany

4. krzyż z pętelką - egipski krzyż ankh, symbol płodności i urodzaju

księża nie mają pojęcia o świecie :x

Odpowiedz
M mbpbw11
-2 / 6

bez kitu to znaczy że jak zobacze tęcze na niebie lub latającego motylka to złamoałam zasady:D

Odpowiedz
K kretawina
0 / 2

He? Wiem, że to się powtórzyło parę razy, ale co do uja robią tam tęcza i motyl?!

Odpowiedz
Destr0
+2 / 6

Dlaczego te znaki są złe dla CHRZEŚCIJANINA?Bo tych znaków używają organizację i religie które głoszą poglądy odmiennie od chrześcijańskich.

Odpowiedz
A Aegis
+2 / 4

~70% tych symboli nie ma nic wspólnego z szatanem...

Odpowiedz
C Chmelcor
+3 / 3

A tym bardziej jednorozec. Przeciez to pomiot szatana i narzedzie satanistow!

ladystyx
+8 / 14

tęcza i jednorożec. hahahah!
Harmony, harmony alwaaays~

Odpowiedz
vakama
+4 / 4

Always, I wanna be with you

RosaNera
0 / 0

And make believe with you

Destr0
+4 / 4

Jest symbolem wolności seksualnej: miłości lesbijskiej, homoseksualizm, seksu grupowego itp. Ruch feministyczny i moda preferujący ubiór jednakowy dla kobiet i mężczyzn - popierają tezy New Age.

WinnaModlishka
+2 / 6

Tyle to przeczytałam. Tylko nie wiem, skąd ludziom się biorą takie pomysły, by jednorożce, motyle i tęcze były wykorzystywane w tak negatywny sposób. :/

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 July 2010 2010 17:15

RosaNera
+1 / 1

Kurde! Pani na matmie wiele razy kazała nam narysować trójkąt- czy jest satanistką?

M majkel3
+2 / 2

Aegis masz racje ;) ale należę też do innych złych religi

Odpowiedz
P proszty
+6 / 8

Najsmieszniejsze jest to, ze to katolicy uzywali bialego pentagramu jako amuletu, ktory mial chronic wlasciciela

Odpowiedz
Destr0
+5 / 5

Ale również jest symbolem neofaszystów.

PelePL
0 / 6

Ja rozumiem głowe kozy itp ale YING-YANG, motyla i tęcze to chyba ten nasz kościół poje*ało do reszty :/

Odpowiedz
Destr0
+1 / 3

Poczytaj kilka komentarzy wcześniej to się dowiesz.