@invad3r dorwales go na szerokiej po toffifescie zgadlem? ;d tez go spotkalismy, pogadalismy chwile, zrobilismy pamiatkowe zdjecie i poszedl do enerde xd
@ MalinowySasha, a kto teraz nie jest producentem i MC? teraz każdy dobry raper, z przyzwoitym dorobkiem nagrywa własne płyty, robi muzykę i ma własną wytwórnię. Przykładami mogą być Rahim, Miuosh, Fokus, L.U.C., Jajonasz. Ale oczywiście bananowe dzieci jarają się O.S.T.R jak jakimś niezrównanym indywiduum, nie potrafią poszerzyć poglądów, nie mają pojęcia o hh bo rock już im się znudził.
Taa... Swoją drogą zauważyłem że dopóki Peja nie zaczął używać w swoich piosenkach
słowa "hejter" to nikt go też nie używał, a teraz widzę że w komentarzach pod jego
piosenkami co trzeci wyzywa kogoś od hejterów (część pewnie nie zadała sobie trudu sprawdzić
co to znaczy).Spodobało się jego fanom to zagraniczne słówko... Nie zgodzę się z Tobą
lukaszsz5555555, jak Rychu powiedział że ma krzywą mordę to żadne wielkie minusy nie leciały,
było tak jak wprzypadku Ostrego - "Ma dystans do siebie chłopak" itp. Sam Peja napisał
niedawno coś genialnego i zarazem prostego - "Psychofani PFK cisną Firmie to debilne, Ostry jest bogiem za to
Peja to prostak, zobacz ile nienawiści w twych gównianych postach. To zwykły obciach, powiem nie
chcesz nie słuchaj, znajdź swoją niszę bit dla swego serducha"
Zmodyfikowano
7 razy
Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 20:22
Po pierwsze: OSTR to nie spiewak ^^ Tylko raper, najlepszy w Polsce, rapujacy z przekazem i ukryta wiadomoscia! Wielki plus za demota, minus za Twoj komentarz... - Jest zalosny.
Ja zazwyczaj tak robię, jeżeli ktoś mi "ciśnie" to przyznaję mu rację, albo jeszcze coś dodaje i to najczęściej zbija z tropu wielkiego szanownego "yntelygenta"
nie róbcie z niego Boga, bo zaczyna się robić kult ostrego wsrod 13 latków, to jest żenada, zaczerpnijcie klasycznego rapu zza oceanu, sprawdźcie zdolne podziemie, rapu jest WIELE! RAP JEST WSZĘDZIE! RAP TO NIE TYLKO OSTR:] i nie neguje jego wkładu w polski rap, wraz z Obozem TA, czy na solowych płytach - Tabasko, Masz to jak w banku itp.
nie wiem czy ktoś robi tu Boga z Adama. 13-latkowie raczej nie słuchają rapu bo ciężko by było im go zrozumieć albo myślą że go rozumieją. Rap jest dla ludzi ale z głową. Adam ma swój styl. A co do rapu z za oceanu 3/4 kawałków jest o kasie,furach i dupach :D fajnie tylko marny to rap. A zdolne podziemie polecam.. Polski Rap Najlepszy!!
Tiaa, nie sluchamy tylko jego ;Pp Mi podoba sie tez rap Eminema czy jakis hiszpankich wykonawcow, ale z niego nic nie rozumiem ;D z polskich to jeszcze zajebisty jest Eldo i WWO :]
@mzc1989 - niestety gimbusy zaczęły """słuchać""" [w wielkim cudzysłowu] OSTRego tuz po premierze "Galerianek".... Na koncercie, który promował "TDD" była masakra, średnia wieku 15-16 lat, i jeszcze do tego jakaś laska w tłumie pyta się mnie "Ej, a jak on się nazywa??". Myślałam, że pier*dolnę ją w łeb i wyprowadzę. Najgorsze, że takie "groupies" robią złą 'reklamę' Ostremu, ale cóż, tych co znają, tych co szanują - g*ówno to obejdzie i pójdą na koncert, i płytę kupią.
Jeśli rap miałby być w vive czy mtv, to się ciesze że tam nie występuje. Coś ambitnego i dającego do myślenia (O.S..T.R., eldo, łona etc.) obok Afromental, Biebera czy innej komercji... Z drugiej strony nie można zawężać granic muzyki tylko do strego, przekonałem się o tym kilka lat temu, jest mnóstwo dobrych raperów także zagranicznych. Pozdrawiam i nie zapomnijcie o minusach :**
Gdy strudzony przechodzień poprosi Cię o wyświadczenie przysługi, to zgodnie z kodeksem Samuraja, należy mu ją wyświadczyć. Tak więc jako honorowy Samuraj, w odpowiedzi na Twoją prośbę, drogi Tracerze, daję minusa Twej wypowiedzi.
Słucham OSTR, nie jestem żadnym pseudo fanem, ten człowiek imponuje mi swoją postawą do życia, dla mnie jest on autorytetem, ale nie chcę również krytykować innych typów muzyki lub innych raperów, moim zdaniem oprócz Firmy itp. to w Polsce jest poziom ;)
Ty wiesz, co to jest riposta? Riposta to odpowiedź na słowny atak skierowany w stosunku do rozmówcy. Tekst Ostrego faktycznie świetny, ale demot dostaje plusy wyłącznie dlatego, że jego bohaterem jest O.S.T.R., którego wszyscy na demotach kochają i wręcz ubóstwiają.
Veigo - a więc dla ciebie muzyka kończy się na hip hopie, bieberze i pseudo-rocku? Bo tak można wywnioskować. Nawet nie będę wymieniał nazw zespołów/wykonawców, bo i tak pewnie ich nie będziesz znał. PS. Wiedziałem, że mnie zminusują, dlatego że obraziłem "wielkiego króla i nadzieje polskiej muzyki itd." no ale cóż...
Peja w ogóle nie ma dystansu do siebie(no bo frajer). Pewnego razu Majewski (Ącki właściwie :)) nagrał dla zabawy ,,diss'' i było tam zawarte zdanie na Pejunię. Tenże ,,raper'' się obraził za te kilka wcale nie obraźliwych słów . Po prostu Trzeba być mendą narodową
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 19:13
W jaki sposób sam siebie pojechał? Właśnie pojechał ''konkurencyjną stację'', jeśli wg. ciebie w jakikolwiek sposób swoją wypowiedzią śmiał się sam z siebie współczuję tobie i wszystkim, którzy naspamili minusami, że nie wiecie co to jest PRAWDZIWY dystans do samego siebie.
Ostry niemalże na każdym kroku daje ludziom do zrozumienia, że wcale nie uważa się za lepszego. Zarówno w tej wypowiedzi, jak i w swoich tekstach piosenek. "Sram tak samo, Szczam tak samo, Żrę tak samo, Śpię tak samo, Myślisz o mnie - rapu gwiazda, Pier dol się! To ja Twój ziom, czyli... MAŁY SZARY CZŁOWIEK!"
Wiesz, nie ma za co ;-)
Zdanie powyzej mialo na celu pokazanie ze mamy takiego wspanialego Polaka jakim jest Ostry. Nastepnym razem rusz choc jedna szara komorke ;-)
@ lukaszsz5555555
Tylko to nie ostry kazał dzieciaka bić na swoim koncercie Hahaha ;] więc jest trochę ambitniejszy niż peja ;]
A na temat firmy to aż szkoda gadać :P
Ogólnie słucham dużo ostrego i twierdzę ze robi dobry rap.
Przynajmniej nie robi gimbusom sieczki w głowie tekstami typu JP.
Jak dla mnie mistrz.
PS nie jestem gimbusem ;]
Powiem Wam tak ! Adam ( Ostrowski-O.S.T.R) Nie zdobył by chyba mistrza Polski we "FREESTYLE" gdyby był śmieciem i nie miał talentu ... Dla mnie jest autorytetem i trzyma naprawdę wysoki poziom w Polsce ... Nie mówię ,że jest najlepszy bo jest jeszcze wielu dobrych raperów np. Pezet , Fokus , Łona ! A co do jego życia jest optymistą i ma duży dystans do życia co można np. wysłuchać z jego tracka " Brzydki,Zły i Szczery ! " ;] polecam Tym którzy nie słuchali Ostrego , niech przesłuchją jego płyty ( polecam "Tabasco ";"Jazz w nocnych chwilach ";"HollyLódz";"Ja tu tylko sprzątam" i Tylko dla dorosłych ;] ...Nie zdziwię się zaraz toną minusów od wiernych słuchaczy firmy,Peji ;] Pozdro !
@dolce8 dobrze mówisz chłopie ^^
hehe, samokrytyka OSTR'ego trafna, faktycznie jak walnie takiego wielkiego smile'a to nie jest za ładny :)
ale szacunek dla jedynego, prawdziwego polskiego mc, który nie tworzy dla kasy pisząc naprawdę mądre teksty przy świetnym bicie.
Gdyby tworzył dla kasy już dawno wciągnąłby się w wir tego całego medialnego światka. I tu potwierdzeniem moich słów jest fakt, że ostatnio odmówił w uczestnictwie o superjedynki, czego niestety nie zrobił Eldo..
Marny raper pod publikę, populista (soundtrack do Galerianek). Idol gimbusów, którzy chwilę temu jarali się
manieczkami, a teraz wstawiają sobie pod zdjęciami na nk jego cytaty. Głosu nie będę komentować, bo szkoda
klawiatury. Teksty na zajebistym poziomie, weźmy na to: "chvj ci w jedzenie", "nie odróżniasz gówna od twarożku",
"chvj ci pi3do w nazwisko", "co sie patrzyasz na pi3de jak Rubik" itp. W samym podziemiu sa dziesiatki lepszych raperow
i technicznie i tekstowo, ale po co do nich siegac? Freestyler? Dobre sobie. Czlowiek ktory od 6 lat ani razu nie bral udzialu w
bitwie nazywany jest najlepszym freestylerem w Polsce? Posluchajcie sobie Flinta, Ensona, Tetrisa, Muflona, Solara,
Klasiika czy nawet Dużego Pe a zrozumiecie co to freestyle. Jedyne za co go cenie to pierwsza plyta (bo Tabasko bylo
kapitalne, jeszcze na JTTS kilka dobrych kawalkow sie znalazlo) i zaznajamianie polskiego sluchacza z amerykanskimi
rapsami. Ale to nie tylko on, bo chociazby Peja na "Na legalu" wiecej razy follow-upowal do graczy ze Stanow niz caly
polski mainstream w ostatnich 10 latach. I nie jestem hejterem, stwierdzam tylko fakty. Posluchajcie sobie polskiego
podziemia, calej sceny amerykanskiej albo chociaz przeczytajcie notke Laika (fakt, ze mocno przesadzona, ale w 90% sie z
nia zgadzam, http://img251.imageshack.us/img251/6062/laizinblogspotcom201002.png), a moze w koncu przejrzycie na oczy i
uswiadomicie sobie, ze w samej Polsce sa dziesiatki lepszych raperow.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 20:03
chyba masz jakieś kompleksy, skoro specjalnie założyłeś sobie konto na demotywatorach z takim
nickiem, żeby się tu wypowiedzieć. Nie znasz chyba pojęć, które używasz
- "populista", "śpiewak", "raper pod publikę"?? Boże, żal takich ludzi jak Ty słuchać.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 31 August 2010 2010 14:06
Po prostu jesteś anty. Kopnij się w głowę i opowiedz jak było jeśli uważasz że Ostry to śpiewak czy populista, bo według mnie to albo brakuje ci czegoś w mózgu co pozwala poznawać znaczenie pojęć albo po prostu próbujesz narobić sporo szumu.
---> ostrmarnyspiewakza2zl
O jak grupowy orgazm pederastów
S jak szacunek oddany memu miastu
T jak tendencje by szufladkować hh
R jak relikwie czczone modlitwą
OSTRy na prezydenta! :)
Ja pierdzielę..w sumie na tym mógłbym skonczyć wypowiedzieć, po przeczytaniu wszystkich komentarzy.
Ale nie zrobię tego, bo chcę spełnić swój obywatelski obowiązek, nim postawię demotowi [-].
Otóż- zauwazyłem, ze są tu 4 strony: pierwsza, która nie zna się na polskim rapie i druga, która nie zna się na nim jeszcze bardziej. Trzecia to Ci, którzy lubią muzykę typu "Babe babe uuuu" a czwarta- Ci co rap lizneli, ale dosłownie- liznęli.
ostrymarnyspiewakza2zl- jesteś stroną 2. Po pierwsze tam jest "ciesz się póki co odróżniasz gówno od twarogu" a nie "nie odróżniasz".
Soundtrack do Galerianek- to źle, że koles jest dobry w tym co robi i się promuje? Mówiłaś mi to jeden z najpiękniejszych kawałków jakie słyszalem. Dzwoneczki na poczatku sa genialne. Parę miesięcy temu słuchałem tego na okrągło. A galerianki to b.dobry film.
Kolego- wciąz mówię do ostrmarnyspiewakza2zl- skoro tak jedziesz płytę tylko dla dorosłych, którą mam w swoim zestawie jako 1 płytę Ostera, to posłuchaj Track08. A..no tak, ty wytykasz wybiórczo. Posłuchaj sobie np: Kochana Polsko. O robieniu bitów- widac, ze koleś sie zna na tym, co robi. Z pewnością nie są to tylko puste słowa..
"Gościem to ja jestem chłopaku"- to była riposta. Ten demot obrazuje to, ze sukces gwiazd polega na dystansie do siebie- bład. Musza coś przekazywać, bo ianczej wszyscy wyzywaliby się i prowadzili życie medalnego ascety. To, ze wszyscy fani, antyfani i pseudofani oddalają demot i roztrząsają kwestię ob razka jest już inną bajką.
Co do Ostera- jest on moim ulubionym raperem. Są kawalki lepsze od Jego, ale jako całkoształt uwielbiam właśnie Jego.
Na necie widać komentarze: "Świetny kawałek, ale PFK zrobiłaby to lepiej". Ha! Klucz do zagadki, ze się posłuże tytułem.
Maniakalnosc. Niektórzy gloryfikują Ostera ponad wszystko. To nie swiadczy o tym, ze sie już nasłuchali rapu i wybrali Jego, tylko o ignoriancji. Nie znają nic innego poza OSTRym wiec wywyższają go ponad innych. Z koleji "hejterzy" to pewnie maniaki PFK i Peji.
Posłuchajcie se rapu Amerykańskiego- NIE! Meskie granie- Nasz rap jest dużym chłopcem, URODZONYM tam, ale WYCHOWANYM W POLSCE! Polski rap promuję, bo jest on dobry do cholery!
Przekroczcie kurna granice. Eldoka, OSTR, Peja, PFK, K44, Pokahontaz, HG, BEzimienni, GrubSon, AbraDab, WWO..tyle mamy rapu w Polsce, wiec kurna nie hetujcie tylko posłuchajcie każdego. A że ktoś wybierze Peję ponad Ostrego, albo Firmę ponad Grubsona, to Jego sprawa!
1) "ostrymarnyspiewakza2zl- jesteś stroną 2" - spoko, siedze w rapie 14 lat, ale jak widac sie na nim nie znam, trudno. 2) "Po pierwsze tam jest "ciesz się póki co odróżniasz gówno od
twarogu" a nie "nie odróżniasz"" - nie znam jego tekstow na pamiec, a pisalem na szybko, wiec moglem sie pomylic. Ale tu nie o to chodzi, a o BEZSENSOSNOWSC i DEBILIZM tego porownania. 3) "Mówiłaś mi to jeden z najpiękniejszych kawałków jakie słyszalem. Parę miesięcy temu słuchałem tego na okrągło. Posłuchaj sobie np: Kochana Polsko." - zobacz czlowieku co napisalem w nawiasie o Tabasku czy JTTS, a pozniej pisz. 4) "skoro tak jedziesz płytę tylko dla dorosłych" - nie napisalem o niej zlego slowa (co nie zmienia faktu ze jest KATASTROFĄ), zacytowałem tylko Laika, polskiego rapera z andergandu. 5) "Niektórzy gloryfikują Ostera ponad wszystko. To nie swiadczy o tym, ze sie już nasłuchali rapu i wybrali Jego, tylko o ignoriancji." Nie sposob sie nie zgodzic. "A że ktoś wybierze Peję ponad
Ostrego, albo Firmę ponad Grubsona, to Jego sprawa" - z tym tez. 6) "A OSTR jest Mistrzem Freestyle`u". - nie moze byc mistrzem, bo od 6 lat z nikim
nie rywalizowal. :) Ale generalnie pozdrawiam, bo jestes pierwsza osoba, ktora wysunela jakies argumenty, a nie marnie pisala "Ostry to mistrz", "Kocham Adasia" czy "Bujaka Jamajka, Ostry na prezydenta".
"Jedna panna stawia, a ty pilnuj swojej panny, bo ma pozostałości po lodzie jak Mamry, ja znudzony
supportem zerkam jej na nogi, może zna się na lodach jak studentka glacjologii", jak już
jesteśmy w tym temacie. :) [Jotas/Kes-a/DJ Psytk - Urwany film]
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 22:03
Eh gdyby to samo powiedział ktoś związany z Rockiem to byście go zchejtowali i nie dostało by sie na główna. Ale że to OSTR to już szacun za takie słowa, bo to jest OSTR i on wie najlepiej co dobre dla polskiej muzyki . Ludzie to jest ten cały wasz hip hop ?? Powinni go wyrzucić razem z popem i innym scierwem do kosza z odpadkami nie organicznymi !
Hip-Hop to nie muzyka, tylko subkultura, zarówno w Polsce jak i na całym świecie, jednak większość niesłusznie nakłada obie definicje na siebie -.- Muzyką jest rap.
Spoko, nie lubię jego kawałków, ale jako człowieka go szanuje, za między innymi takie rzeczy ;) Jednak nie uważam, aby demot zasługiwał na główną. Ale jak już trafił, no to cóż. Niech będzie [+]
na poczatku jak bylem mlody i glupi to troche blądziłem, sluchalem jakichs gowien, typu 50 cent, potem peja a teraz, no coz trafilem chyba najlepiej :) OSTR!
ostrmarnyspiewaka- napisze to w charakterze dyskusji, nie kłotni, bo mimo Twojej negatywnej postawy do rapera którego bardzo lubię, widzę, że potrafisz się wypowiedzieć.
1. Nie nalezy pisać tekstów na szybko, bo wtedy moga się wkraśc wlaśnie takie babole.
2. Zjechałeś 'Tylko dla dorosłych". Wiem, ze takie teksty ostera były, które zacytowałeś, nie wiem w których trackach, ale wiem, ze właśnie w tej płcie. No, może po za pierwszym:)
3. Bujka Jamajka- raz tego słuchałem, ale nie spodobało mi się.
4. Hm..On jest Mistrzem Freestyle`u. Chyba tutaj nieco mylisz pojecia
Free to rapowanie bez przygotowania. Ot tak- z miejsca, prawda?
To, o czym ty mówisz, to Freestyle battle. Tutaj- nie wiem, czy rywalizował, czy nie. Mimo wszystko, jesli każesz mu rapować w tym momencie, on zrobi to bardzo dobrze.
Riper- ignorantem jesteś.
Rap, Pop, Rock, Metal..tak wiele jest gatunków. Usuniesz jeden znich i pozbawisz świata wiele dobrego. Trzeba docenić każdy gatunek.
Cięta riposta w muzyce akurat najbardziej pasuje do rapu, bo tutaj wystepują dissy. Wyobrażasz sobie, że wodecki tak odpowiada? Ten, który śpiewa "chałupy welcome to" czy "pszczółka maja"? Nie. Rap jest..nieco bardziej brutalny.
emiol, oena, Patryk369..Wsłuchajcie się dobrze w "Mały szary człowiek"..
"Myślisz o mnie rapu gwiazda? 3,14erdol się.."
To byłby lepszy przykład dystansu do siebie, tak BTW.
No masz racje z tymi gatunkami , aczkolwiek Gdyby powiedział to np.: Smalec ( Wielki polski muzyk
Punkowy) to nie dostało by sie to na główna. Dlaczego ?? Bo OSTR coraz bardziej zaczyna
śmierdzieć komercja . A wiesz dlaczego tak mysle? Bo nie Siedze w hh a i tak słyszę o tym
czlowieku tydzień w tydzień . Pozatym dlaczego mówisz ze riposty najlepiej pasują do hh?? To rockowcy pierwszy zaczęli sie buntować jeszcze zanim hh powstał wiec nie można powiedzieć ze riposta jest narzędziem Raperow!!
Zmodyfikowano
7 razy
Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 21:53
Riper - "komercja" - [za słownikiem PWN] : «działalność nastawiona jedynie na osiągnięcie zysku; też: produkty takiej działalności». OSTR nie działa dla zysku. Działa dlatego, że kocha to, co robi. Porównaj sobie Tedego, który wprost mówi, że nagrywa dla hajsu.
pier dol cie się all co wolicie je banie plicji na 100 % i namawianie do kraku czy zielska HG ma tylko dobrą drogę chodzi tylko o kawałek same dzidaki i alkoholicy to samo peja niby MC a poległ na koncercie swoim prawdziwym ja jak ostatnia ciota Ostry mósi o swojej życiowce nawiązuje do boga itd to , że jara zielsko nie znaczy ze jest z marginesu teraz zośke pala młodziez jak i dzieci
POŁOWA z WAS ALL dopiero teraz pewnie usłyszła o Ostrym i napie r dala cie komentarze nie wiadomo skąd idźcie spać i tyle wam powiem
Ja jak najbardziej popieram Hashimi'ego i eMCe88 i Ciebie ostrmarnyspiewakza2zl , każdy z Was ma jakąś racje ... Uważam Ostrego za bardzo dobrego rapera kocha to co robi i robi to dobrze trzymając poziom na prawie każdej płycie (szum rodzi hałas mi nie wpadła do gustu ) ... Nie słucham tylko Jego nie żyje w przekonaniu "O.S.T.R na prezydenta itp ... " Jest jeszcze tylu raperów na Polskiej scenie , a jeszcze więcej tych którzy na nią nie weszli i nie jest o nich głośno np: L.U.C , Projektor , Łona ... A co do rapu za morza nie słucham go , rodzi się pytanie DLACZEGO ???Nie ma co ukrywać ale jak słucham muzyki to żeby mieć z niej jakiś przekaz ! A dwa , to nie znam dobrze angielskiego , i nie wiedział bym o czym rapują , więc gubi mi się przekaz ...
zaraz poksy będą się jarać, że nają ostrego na wylot i one widziały o tym tekście dawno. piszę tu, a jest sporo komentarzy... może już jakiś z nich napisał o_O'
Jak dla mnie O.S.T.R jest świetny, jego teksty,bity i wszystko ;)
Ale to nie jedyny raper w Polsce(Eldo,łona itd) To wiadome .
Ale Ostrego jak dla mnie coś wyróżnia coś czego nie potrafię wyjaśnić po prostu uwielbiam go słuchać ;)[+]
A dla mnie OSTR jest cieniasem i wszystko robi na przekor komercji robi tak, zeby wlasnie go wychwalano za to. Hehe wykiwal ludzi i doszedl do slawy w inny, sprytniejszy sposob. Gwiazda ktora za pare lat zejdzie ze sceny.
Wielu z Was wymienia takich raperów jak tetris itd. O.S.T.R wiadomo klasa sama w sobie ale nikt z Was już nie pamięta o Abradabie, Joka można go usłyszeć w projekcie Czarne Złoto, Rahimie, Fokusie ? Dużo można by wymieniać raperów na których się wychowało a i jeszcze jedno ktoś tam napisał że ostry śmierdzi komerchą.. ludzie zastanówcie się..
Jeśli dobrze zrozumiałem, to zgadzam się z eMCe88. Tzn: Owszem, OSTR jestdobrym raperem są lepsi. Ja bym to sprostował do mniej wiecej czegoś takiego:
OSTRa lubię najbardziej, ale uwazam, ze sa ludzie, którzy mają lepsze kawałki, http://www.youtube.com/watch?v=EcCDwgwaaQA&feature=related
Dośc niezły free. On wyrzuca z siebie sto słów na minutę:D
i dopiero z tą Twoją wypowiedzią się zgodzę. Ale tutaj nie rozumieją najwidoczniej, że ZAWSZE znajdzie się ktoś lepszy od kogoś innego. To samo jest w innych gatunkach muzycznych, nie tylko w rapie. Więc dla mnie komentarze typu - "Ostry jest marnym śpiewakiem, bo jest za bardzo znany, a i jest dużo raperów lepszych od niego" - jest po prostu objawem debilizmu i odgórnie przyjętego negatywnego podejścia do muzyka. Też mogę powiedzieć, że jest wielu lepszych, ale jakoś ja wole Ostrego, to na jego koncerty chodzę i jego płyty kupuję. A ktoś tylko sporzy na głupi komentarz gimnazjalistki " oo kocham ostrego" i już musi przejść do drugiej skrajności, że Ostry się sprzedaje, jest populistą i ma słabe teksty.
http://www.youtube.com/watch?v=L1YejIyDI6M Dla osób hejtujących Peje, a wywyższających ponad niebiosa Ostrego.
I zobaczcie jak łatwo dają radę wami manipulować media. Ogarnięty zrozumie o co chodzi.
Ten opis jest kompletnie niewłaściwy. Wnioskuje się z niego, jakby OSTR robił swoje, nie przejmując się swoim wyglądem, ale intencją tej riposty było zapewne to, że jest za mało medialny i kontrowersyjny, by mass media przykuły uwage na jego twórczość.
ps. nie minusujcie mnie idioci, bo mam zastrzeżenia do merytorycznosci demota, a OSTRego bardzo lubie.
Jednak mimo wszystko demot to niewypał. Jak można osiągnąć "sukces mistrza ciętej riposty" ee? Chyba, że dla niektórych to szczyt ambicji. Rozumiem, że obrazek jakiegoś tam podwórkowego idola zaćmił umysły. :>
Zgadzam się ze zminusowanymi komentarzami,że OSTR jest dla słit laseczek,które jeszcze rok temu słuchały Manieczek,a teraz na przemian z OSTR'ym słuchają Happysadu,Linkin Parku(szczególnie tych nowych utworów,bo bardzo "alternatywne"),Dody i kończąc na "rockowej" Ewie Farnie. Nie należy też wrzucać fanów O.S.T.R'ego do jednego worka,wierze,ze są normalni fani,którym za rok się jego muzyka nie znudzi i nie przejdą na nową płyte słitaśnego Happisadu.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 31 August 2010 2010 12:54
chujowy rap sie w polsce robi, a ludzie jarają sie jakimiś kmiotami z undergroundu bo nikt ich nie zna to można sie nimi jarać, jesteście żałośni, że obok OSTR, Peji czy chociażby Molesty stawiacie w jednym szeregu jakiegoś tetrisa czy małpe, obok ludzi którzy ten rap tworzą od samego początku..
Jestem ciekaw ile jest "prawdziwych" fanów ostrego, tyle osób pisze że go szanują, a większość ściąga jego piosenki z neta... Ja wychodzę z założenia że jeśli szanujesz artystę to powinieneś kupić jego oryginalną płytę. Spotkałem się z krytycznym stwierdzeniem że Adam śpiewa że trzeba je*** komercję a sam zdobywa złote płyty. Z tą złotą płytą się zgodzę, ale to świadczy tylko o tym jakim jest wielkim raperem na polskiej scenie. A tak swoją drogą to mogę się pochwalić całą dyskografią O.S.T.R. (Single też mam)
Ja zaczałem od TDS, bo w..2009 zaczałem Ostera słuchać i jakoś nie mam ochoty wydawać pareset złotych na kompelt płyt. Ale z pewnoscia nastepne będe kupował..
GZ komercji.
Co do złotych płyt raperskich- uważanie, ze zdobycie złotej płyty jest oznaką komercj jest upośledzone. Jak ktoś ma złotko/platynę to znaczy, że jest dobry, a nie ze sie sprzedał. No, chyba, ze sam wszystkie swoje płyty kupił..
Nie jestem żadnym antyfanem OSTRego, Peji, Molesty, Małpy czy kogo tam wolicie, ale na miłość Boską, jak można mówić że Małpa jest lepszym raperem od Peji, albo najlepszym w Polsce? LUDZIE! On wydał 1 płytę! Po między nim, a pionierami Polskiego rapu jest przepaść. Zlitujcie się..
Cóż..eMCe88 też nie ,asz racji. Nie słucham Małpy, ale musze sie zgodzić z Erixon60..chociaż również nie w całości.
Z pewnością, Pomiedzy raperami który sie wybijają, a pionierami rapu[Peja, który tworzy..wiem, ze wikipedia to nienajlepsze źródło info, ale notują pierwsza płytę na 1995. OSTR tworzy..no, koło 2000 zaczął, jeśli TDS to 11 płyta, a co rok praktycznie wydawał. PFK, K44 to oczywiście najwięksi "pionierzy"] jest przepaść. Wartości które przekazują młodzi mogą być równie dobre lub lepsze od starej gwardii, lecz porównywanie tego..no cóż, zanim oni sie wybili, ktoś im ten grunt zbudował.W takim sensie, że ktoś zapoczatkował ta kulturę w Poslce, a oni teraz mogą tych swoich protplastów przebić. Jak na razie jednak, raperzy który dopiero co powstali na scenie, nie wnieśli równie dużo, jak chociażby PFK[nie jestem psychofanem.]
ludzie ta firma jest do niczego: słabe bity, jeszcze gorsze rymy i przekaz (jeżeli to tak można nazywać) to jest co najmniej debilny
posłuchajcie se prawdziwego rapu ostrego pezeta molesty małpy pyskatego paktofoniki mesa fisza łony gurala pih eldo a nawet peji choć mniej go lube ale zasłużył się sporo w polskim hh
Emce- haha mogłam się spodziewać, że i w tym poście napiszesz o NICH. Nie jestem wielkĄ fankĄ, a mimo to racja - wiem w jakiej wytwórni nagrywa. Również tam, gdzie nagrywa Fisz, Łona, Emade i Pezet, a ich także uważam za dobrych zawodników w tym klimacie. A co do "premiery nielegala Małpy" - to może najpierw zapoznaj się ze sprawą. Skąd niby tekst Małpy: "podpisałem umowę z Asfalt Records na wydanie nakładem tejże wytwórni winyla pt: "Kilka numerów o czymś" w postaci 2LP opakowanych w picture sleeve z całą zawartością albumu + 2 bonusów w postaci remixów. Asfalt zajmie się również wyprodukowaniem kolejnych kilkuset sztuk albumu na CD oraz dystrybucją wydawnictwa za pośr...ednictwem asfalshopu. Cena, wygląd oraz zawartość kompaktu bez zmian". Eeee?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 2 September 2010 2010 9:32
eMce- prawda taka, że w każdym swoim komentarzu powtarzasz, jacy to wspaniali są " Tetris i Małpa.. Zrób sobie o nich demota, i tam ich wielb. Nie chcą wyjść z undera, a nagrywają płyty? to co, rozdają te płyty za darmo na koncertach podczas domówek??...
On jest niesamowity, niezastąpiony i piszcie sobie co o Nim chcecie, ale dla mnie jest Bogiem, Królem Polskiego RAPU!! ;-)
Tylko, żeby pisać że Ostry to debil trzeba jeszcze podać argument dlaczego tak sądzi ;]
Uwielbiam jego kawałki, z przekazem dla Wszystkich :)
Zgadzam się Ostry jest wielki, ale nie możemy zapomnieć o innych Polskich raperach. Istnieją oprócz Ostregi inni dobrzy Raperzy tacy jak Abradab, Tetris, Małpa itd. No ale najbardziej lubię Ostrego
re kucy
widac jak niski jest Twój poziom inteligencji i szacunek dla ludzi zmarłych. Magik był niesamowitym raperem razem z PFK zrobili naprawdę coś. chodź nie był to łatwy rap ich teksty miały wielki przekaz. żeby słuchac tego typu muzyki trzeba się wsłuchac i rozumiec to co autor chce nam przekazac. ale niektórzy wolą się zbyt nie wysilac więc pozdro pocwicz i mam nadzieje że to przeczytasz ; ]
a za co miec do niego szacunek? za to, ze nie mial odwagi zmierzyc sie z problemami i wolal sp***dolic z okna? za to, ze zostawil samotna matke z dzieckiem? raperem tez byl marniutkim. rzeczywiscie WIELKI SZACUNEK MU SIE NALEZY.
Świat jest pełen idiotów. 2paca zastrzelono. Stał sie największym raperem galaktyki. Magik skoczył z okna- wynoszą go pod ołtarze. Kaczyński spłonął- posązek w każdym ogródku i modlitwa 4 razy dziennie obowiazkowo.
Magik był raperem wielkim. W których latach to oni nagrywali? Przed 2000 z pewnością..
PFK i K44 to prekursorzy i mistrzowie rapu. Teraz powstają nowe zespoły i nowi raperzy, ale trzeba też docenić starą klasykę Łuszcza.
już mnie ch*j strzela , chodzę po necie i wszedzie gdzie jest cos o rapie lub o tym waszym metaliku czy rocku , są je*ani pseudofani waszej przej*banej muzyki piszący o gimbusiarni słuchającej rapu , prócz tego nazywającymi sie
lwami tej muzyki . nie znajdziecie fana rapu pojeżdzającego wasz nędzny rock czy metal , lub pojawi się ktoś z was i już kłótnia idzie w ruch .... gardzę wami
+
Odpowiedz@Jadamplody to nie byla by cięta riposta tylko chamstwo i prostota a co do demota +
ostatnio był w toruniu to miałem okazje z nim pogadać na koncercie, w porządku koleś, pośmialiśmy się, pogadaliśmy i sobie poszedł ;)
Jadamlody jests chory na chorobe
Ech, ile jeszcze tych żałosnych podpisów o dystancie wobec siebie u "gwiazd"... To takie nudne.
Oj już się tak nie podniecajcie nim.
och to ten biały murzyn prawie tak śmieszny jak ten magik co nie wiedział gdzie kończy sie parapet xDD nawet mi was nie żal hip hopowe spie*dolinki xD
@invad3r dorwales go na szerokiej po toffifescie zgadlem? ;d tez go spotkalismy, pogadalismy chwile, zrobilismy pamiatkowe zdjecie i poszedl do enerde xd
kucy kur,wa ty na pewno sluchasz disco polo i pijesz piwo bezalkocholowe a zycie znasz z telenowej twojej mamy
@eMCe88 piszac o tych zebach pewnie masz jakies kompleksy zwiazane z wlasna osoba ;)
Rozwalił mnie na łopatki. Ogromny plus xd
Odpowiedzta ale riposta ...[-]
Bywają takie przypadki, że garbaty garbatego kładzie na łopatki
O.S.T.R. czyli MC i producent ;] "OSTRY NA PREZYDENTA"
@ MalinowySasha, a kto teraz nie jest producentem i MC? teraz każdy dobry raper, z przyzwoitym dorobkiem nagrywa własne płyty, robi muzykę i ma własną wytwórnię. Przykładami mogą być Rahim, Miuosh, Fokus, L.U.C., Jajonasz. Ale oczywiście bananowe dzieci jarają się O.S.T.R jak jakimś niezrównanym indywiduum, nie potrafią poszerzyć poglądów, nie mają pojęcia o hh bo rock już im się znudził.
ha ha : D. uwielbiam go x3
OdpowiedzMarny spiewak, populista, idol gimbusow, ktorzy jeszcze pol roku temu jarali sie manieczkami. [komentarz powyzej to idealny przyklad]
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 August 2010 2010 14:26
Odpowiedztak kur**! a jak peja ma dystans do siebie, mówiąc o tym kim jest i wogóle to wielkie munisy lecą!! ej HEJTERZY i HIPOKRYCI! śmierć sie o was upomni!
OdpowiedzTaa... Swoją drogą zauważyłem że dopóki Peja nie zaczął używać w swoich piosenkach
słowa "hejter" to nikt go też nie używał, a teraz widzę że w komentarzach pod jego
piosenkami co trzeci wyzywa kogoś od hejterów (część pewnie nie zadała sobie trudu sprawdzić
co to znaczy).Spodobało się jego fanom to zagraniczne słówko... Nie zgodzę się z Tobą
lukaszsz5555555, jak Rychu powiedział że ma krzywą mordę to żadne wielkie minusy nie leciały,
było tak jak wprzypadku Ostrego - "Ma dystans do siebie chłopak" itp. Sam Peja napisał
niedawno coś genialnego i zarazem prostego - "Psychofani PFK cisną Firmie to debilne, Ostry jest bogiem za to
Peja to prostak, zobacz ile nienawiści w twych gównianych postach. To zwykły obciach, powiem nie
chcesz nie słuchaj, znajdź swoją niszę bit dla swego serducha"
Zmodyfikowano 7 razy Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 20:22
Marny spiewak, populista, idol gimbusow, ktorzy jeszcze pol roku temu jarali sie manieczkami.
OdpowiedzPo pierwsze: OSTR to nie spiewak ^^ Tylko raper, najlepszy w Polsce, rapujacy z przekazem i ukryta wiadomoscia! Wielki plus za demota, minus za Twoj komentarz... - Jest zalosny.
Kocham Go :*********
Odpowiedz"Gosciem to ja jestem.."
Odpowiedz+ Dla Adasia :)
Jego sukcesem jest stworzenie osobnego stylu
OdpowiedzJa zazwyczaj tak robię, jeżeli ktoś mi "ciśnie" to przyznaję mu rację, albo jeszcze coś dodaje i to najczęściej zbija z tropu wielkiego szanownego "yntelygenta"
kto to jest wgl?? posłuchajcie sobie Firmy!
Odpowiedz-,-
co to firma?
TO już lepsze są płyty chodnikowe
co koleś xD ta wypowiedź była tak głupia że aż śmieszna xD
firma to była w prisonbreak'u
Klasa!!
Odpowiedz+ i skonczcie z komentarzami typu "kocham go:***************" bo to jest żałosne. ale plus dla demota:)
OdpowiedzE,tam - calkiem niebrzydki chlopaczek:)Duuuzo gorsze maszkary wystepuja w TV.
Odpowiedzpolecam zobaczyć zdjęcie jak się uśmiecha - w moment zmienisz zdanie!
I jak jest potargany :D Ale to chyba nie jest najważniejsze :) Robi dobry rap i to się liczy :D
super (+)
Odpowiedznie róbcie z niego Boga, bo zaczyna się robić kult ostrego wsrod 13 latków, to jest żenada, zaczerpnijcie klasycznego rapu zza oceanu, sprawdźcie zdolne podziemie, rapu jest WIELE! RAP JEST WSZĘDZIE! RAP TO NIE TYLKO OSTR:] i nie neguje jego wkładu w polski rap, wraz z Obozem TA, czy na solowych płytach - Tabasko, Masz to jak w banku itp.
Odpowiedznie wiem czy ktoś robi tu Boga z Adama. 13-latkowie raczej nie słuchają rapu bo ciężko by było im go zrozumieć albo myślą że go rozumieją. Rap jest dla ludzi ale z głową. Adam ma swój styl. A co do rapu z za oceanu 3/4 kawałków jest o kasie,furach i dupach :D fajnie tylko marny to rap. A zdolne podziemie polecam.. Polski Rap Najlepszy!!
Tiaa, nie sluchamy tylko jego ;Pp Mi podoba sie tez rap Eminema czy jakis hiszpankich wykonawcow, ale z niego nic nie rozumiem ;D z polskich to jeszcze zajebisty jest Eldo i WWO :]
@mzc1989 - niestety gimbusy zaczęły """słuchać""" [w wielkim cudzysłowu] OSTRego tuz po premierze "Galerianek".... Na koncercie, który promował "TDD" była masakra, średnia wieku 15-16 lat, i jeszcze do tego jakaś laska w tłumie pyta się mnie "Ej, a jak on się nazywa??". Myślałam, że pier*dolnę ją w łeb i wyprowadzę. Najgorsze, że takie "groupies" robią złą 'reklamę' Ostremu, ale cóż, tych co znają, tych co szanują - g*ówno to obejdzie i pójdą na koncert, i płytę kupią.
,,Brzydki, zły i szczery" :D
OdpowiedzTen, co lubi wpi.erdalać frytki i hamburgery :D
Szkoda, że Bieber nie ma takiego podejścia...
OdpowiedzOn by musiał pojechać swój hełm z tych bleh włosów.
już mnie hot13 minusują...
to, że Twój komentarz nie jest ani fajny, ani śmieszny, to nie znaczy że minusują go tylko hot 13. Ot ja dla zasady kliknę minusa. PZDR, hot 19.
pewnie, że nie jest fajny...jak złośliwość o Justynce może być fajna...
niesamowita riposta....ale gosc jest błyskotliwy...wulkan inteligencji po prostu
OdpowiedzOstry jest tak chu*owy, że masakra, nie wiem jak można słuchać takiego shitu -_-.
OdpowiedzI tak o to tą odpowiedzią zaprezentowałeś swój poziom inteligencji.
...ale jak by nie patrzeć dobrze odpowiedział, bo dlaczego nie ma rapu w mediach, albo jest go tyle co nic?
OdpowiedzJeśli rap miałby być w vive czy mtv, to się ciesze że tam nie występuje. Coś ambitnego i dającego do myślenia (O.S..T.R., eldo, łona etc.) obok Afromental, Biebera czy innej komercji... Z drugiej strony nie można zawężać granic muzyki tylko do strego, przekonałem się o tym kilka lat temu, jest mnóstwo dobrych raperów także zagranicznych. Pozdrawiam i nie zapomnijcie o minusach :**
Gdy strudzony przechodzień poprosi Cię o wyświadczenie przysługi, to zgodnie z kodeksem Samuraja, należy mu ją wyświadczyć. Tak więc jako honorowy Samuraj, w odpowiedzi na Twoją prośbę, drogi Tracerze, daję minusa Twej wypowiedzi.
PrawdziwySamuraj : Czy w Twoim kodeksie samuraja jest jakaś wzmianka o ironii ?
Ja bym nie nazwał tego ripostą, tylko szyderczą odpowiedzią, ale tekst dobry.
OdpowiedzSłucham OSTR, nie jestem żadnym pseudo fanem, ten człowiek imponuje mi swoją postawą do życia, dla mnie jest on autorytetem, ale nie chcę również krytykować innych typów muzyki lub innych raperów, moim zdaniem oprócz Firmy itp. to w Polsce jest poziom ;)
OdpowiedzNo ba. Grubson, Tetris, Małpa, Bakflip i długo by jeszcze wymieniać dobrych Polskich raperów. Niestety większość kojaży Polski rap z Firmą i mezem :(
Z Grubsonem trochę się zapędziłeś, ale resztę popieram. Plus ŁONA, Eldo i m.in. Smarki.
oczywiscie + ;>
OdpowiedzTy wiesz, co to jest riposta? Riposta to odpowiedź na słowny atak skierowany w stosunku do rozmówcy. Tekst Ostrego faktycznie świetny, ale demot dostaje plusy wyłącznie dlatego, że jego bohaterem jest O.S.T.R., którego wszyscy na demotach kochają i wręcz ubóstwiają.
OdpowiedzJestem pewna że nie wszyscy, a nawet połowa go nie kocha, nie przesadzaj, proszę~
Demot jest dobry, choć fakt, z ta ripostą...
Ostatnia Szansa Tego Rapu - Na zawsze OSTry
OdpowiedzVeigo - a więc dla ciebie muzyka kończy się na hip hopie, bieberze i pseudo-rocku? Bo tak można wywnioskować. Nawet nie będę wymieniał nazw zespołów/wykonawców, bo i tak pewnie ich nie będziesz znał. PS. Wiedziałem, że mnie zminusują, dlatego że obraziłem "wielkiego króla i nadzieje polskiej muzyki itd." no ale cóż...
OdpowiedzPeja i inni pseudoraperzy reprezentuja biede. Ostry mowi o wszystkim tym co spotyka nas na codzien, a nie glosi wszedzie na okradlo haslo: jp.
OdpowiedzSzacun dla Ostr.
Peja w ogóle nie ma dystansu do siebie(no bo frajer). Pewnego razu Majewski (Ącki właściwie :)) nagrał dla zabawy ,,diss'' i było tam zawarte zdanie na Pejunię. Tenże ,,raper'' się obraził za te kilka wcale nie obraźliwych słów . Po prostu Trzeba być mendą narodową
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 19:13
Dystans do siebie jest chyba jedną z najlepszych cech ludzkich,których cholernie cenię u innych.
OdpowiedzErmm, a gdzie w wypowiedzi ostrego jakikolwiek przejaw dystansu do samego siebie?
OdpowiedzTo,że sam siebie pojechał,a nie użył wyrażenia przykładowo"Konkurencyjną stacje nie stać na mnie".
W jaki sposób sam siebie pojechał? Właśnie pojechał ''konkurencyjną stację'', jeśli wg. ciebie w jakikolwiek sposób swoją wypowiedzią śmiał się sam z siebie współczuję tobie i wszystkim, którzy naspamili minusami, że nie wiecie co to jest PRAWDZIWY dystans do samego siebie.
Ostry niemalże na każdym kroku daje ludziom do zrozumienia, że wcale nie uważa się za lepszego. Zarówno w tej wypowiedzi, jak i w swoich tekstach piosenek. "Sram tak samo, Szczam tak samo, Żrę tak samo, Śpię tak samo, Myślisz o mnie - rapu gwiazda, Pier dol się! To ja Twój ziom, czyli... MAŁY SZARY CZŁOWIEK!"
Powinien przejść się do ortopedy.
OdpowiedzA ty powinieneś się w ogóle nie urodzić.
O.S.T.R-POLAK
OdpowiedzNo co ty?! A ja myślałem, że palestyńczyk... Dzięki, że mnie oświeciłeś.
Wiesz, nie ma za co ;-)
Zdanie powyzej mialo na celu pokazanie ze mamy takiego wspanialego Polaka jakim jest Ostry. Nastepnym razem rusz choc jedna szara komorke ;-)
Adam rządzi !
Odpowiedz@ lukaszsz5555555
OdpowiedzTylko to nie ostry kazał dzieciaka bić na swoim koncercie Hahaha ;] więc jest trochę ambitniejszy niż peja ;]
A na temat firmy to aż szkoda gadać :P
Ogólnie słucham dużo ostrego i twierdzę ze robi dobry rap.
Przynajmniej nie robi gimbusom sieczki w głowie tekstami typu JP.
Jak dla mnie mistrz.
PS nie jestem gimbusem ;]
O.S.T.R. wymiata ;D +demot;p
Odpowiedzno niezle. Co do ostrego wtorny sie troche zrobil, teraz to lepszy z niego producent nizeli raper.
OdpowiedzHATERS GONNA HATE!
OdpowiedzProducent, raper, to nie ma znaczenia, ja po prostu chciałbym uścisnąć jego rękę :)
OdpowiedzPowiem Wam tak ! Adam ( Ostrowski-O.S.T.R) Nie zdobył by chyba mistrza Polski we "FREESTYLE" gdyby był śmieciem i nie miał talentu ... Dla mnie jest autorytetem i trzyma naprawdę wysoki poziom w Polsce ... Nie mówię ,że jest najlepszy bo jest jeszcze wielu dobrych raperów np. Pezet , Fokus , Łona ! A co do jego życia jest optymistą i ma duży dystans do życia co można np. wysłuchać z jego tracka " Brzydki,Zły i Szczery ! " ;] polecam Tym którzy nie słuchali Ostrego , niech przesłuchją jego płyty ( polecam "Tabasco ";"Jazz w nocnych chwilach ";"HollyLódz";"Ja tu tylko sprzątam" i Tylko dla dorosłych ;] ...Nie zdziwię się zaraz toną minusów od wiernych słuchaczy firmy,Peji ;] Pozdro !
OdpowiedzKiedy OSTRy zdobył "mistrza Polski we FREESTYLE"?
O.S.T.R jest niekwestionowanym mistrzem freestylu, a ty eMCe88 widze ze najwiekszy znawca JP jestes. Pozdrowienia z Łodzi
co do jego plyt, to masz to jak w banku, jazzurekcja i 7
Kolejny psychofan...Nie siedzę zbytnio w stylu wolnym, ale jest kilku sporo lepszych od Ostrego.
@dolce8 dobrze mówisz chłopie ^^
Odpowiedzhehe, samokrytyka OSTR'ego trafna, faktycznie jak walnie takiego wielkiego smile'a to nie jest za ładny :)
ale szacunek dla jedynego, prawdziwego polskiego mc, który nie tworzy dla kasy pisząc naprawdę mądre teksty przy świetnym bicie.
Jeśli on nie tworzy dla kasy, to ja jestem prałat Pieniążek.
Zacznijmy od tego że skoro ktoś nagrywa płyte to chce na tym zarobić. Można robić coś z pasją i jeszcze na tym zrobić hajs :D
Gdyby tworzył dla kasy już dawno wciągnąłby się w wir tego całego medialnego światka. I tu potwierdzeniem moich słów jest fakt, że ostatnio odmówił w uczestnictwie o superjedynki, czego niestety nie zrobił Eldo..
W końcu "Nic pod publikę" ;]
OdpowiedzO.S.T.R jest zajebisty :D
Odpowiedza te jego wypowiedzi .. tylko brac z niego przyklad ;d !
OSTR'y jest najlepszy, ma swój zajebisty styl na który dużo pracował.
OdpowiedzO.S.T.R w wszystkim miażdży w ripoście też :D
OdpowiedzI love O.S.T.R ;]
Odpowiedzmówicie że komercha.. a kto widział Adama w publicznej telewizjii? ilu raperów jeszcze zostało takich prawdziwych z blokowisk?
OdpowiedzMarny raper pod publikę, populista (soundtrack do Galerianek). Idol gimbusów, którzy chwilę temu jarali się
manieczkami, a teraz wstawiają sobie pod zdjęciami na nk jego cytaty. Głosu nie będę komentować, bo szkoda
klawiatury. Teksty na zajebistym poziomie, weźmy na to: "chvj ci w jedzenie", "nie odróżniasz gówna od twarożku",
"chvj ci pi3do w nazwisko", "co sie patrzyasz na pi3de jak Rubik" itp. W samym podziemiu sa dziesiatki lepszych raperow
i technicznie i tekstowo, ale po co do nich siegac? Freestyler? Dobre sobie. Czlowiek ktory od 6 lat ani razu nie bral udzialu w
bitwie nazywany jest najlepszym freestylerem w Polsce? Posluchajcie sobie Flinta, Ensona, Tetrisa, Muflona, Solara,
Klasiika czy nawet Dużego Pe a zrozumiecie co to freestyle. Jedyne za co go cenie to pierwsza plyta (bo Tabasko bylo
kapitalne, jeszcze na JTTS kilka dobrych kawalkow sie znalazlo) i zaznajamianie polskiego sluchacza z amerykanskimi
rapsami. Ale to nie tylko on, bo chociazby Peja na "Na legalu" wiecej razy follow-upowal do graczy ze Stanow niz caly
polski mainstream w ostatnich 10 latach. I nie jestem hejterem, stwierdzam tylko fakty. Posluchajcie sobie polskiego
podziemia, calej sceny amerykanskiej albo chociaz przeczytajcie notke Laika (fakt, ze mocno przesadzona, ale w 90% sie z
nia zgadzam, http://img251.imageshack.us/img251/6062/laizinblogspotcom201002.png), a moze w koncu przejrzycie na oczy i
uswiadomicie sobie, ze w samej Polsce sa dziesiatki lepszych raperow.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 20:03
Odpowiedzbrawo, juz myslalem ze jestem jedynym ktory tak uwaza..
Ostrego nie zrozumiesz po jednej piosence ale wy i tak tego nie zrozumiecie ;] Pzdr dla prawdziwych
chyba masz jakieś kompleksy, skoro specjalnie założyłeś sobie konto na demotywatorach z takim
nickiem, żeby się tu wypowiedzieć. Nie znasz chyba pojęć, które używasz
- "populista", "śpiewak", "raper pod publikę"?? Boże, żal takich ludzi jak Ty słuchać.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 August 2010 2010 14:06
Po prostu jesteś anty. Kopnij się w głowę i opowiedz jak było jeśli uważasz że Ostry to śpiewak czy populista, bo według mnie to albo brakuje ci czegoś w mózgu co pozwala poznawać znaczenie pojęć albo po prostu próbujesz narobić sporo szumu.
---> ostrmarnyspiewakza2zl
Tabasko nie jest jego pierwszym krążkiem.
Pozdro sajkofani co nie odrozniacie gowna od twarogu.
http://www.youtube.com/watch?v=GqUSbK5n-To
OdpowiedzCZEMU NIKT TEGO JESZCZE TUTAJ NIE NAPISAŁ ?
OdpowiedzOSTR NA PREZYDENTA !! : D
Bo to jest chyba napisane wszędzie, gdzie jest OSTRy wiec staje sie uż nudne. :)) wiadomo, że najlepszy
O jak grupowy orgazm pederastów
OdpowiedzS jak szacunek oddany memu miastu
T jak tendencje by szufladkować hh
R jak relikwie czczone modlitwą
OSTRy na prezydenta! :)
jest maga pozytywnym człowiekiem, świetny kontakt z publicznością. Osrty nigdy się nie sprzeda! Osrty mistrz!
Odpowiedztam chyba nie powinno być "konkurencyjna" tylko "komercyjna", czyż nie...?
Odpowiedzmówcie co chcecie, Adaś miszcz. ;]
OdpowiedzJa pierdzielę..w sumie na tym mógłbym skonczyć wypowiedzieć, po przeczytaniu wszystkich komentarzy.
OdpowiedzAle nie zrobię tego, bo chcę spełnić swój obywatelski obowiązek, nim postawię demotowi [-].
Otóż- zauwazyłem, ze są tu 4 strony: pierwsza, która nie zna się na polskim rapie i druga, która nie zna się na nim jeszcze bardziej. Trzecia to Ci, którzy lubią muzykę typu "Babe babe uuuu" a czwarta- Ci co rap lizneli, ale dosłownie- liznęli.
ostrymarnyspiewakza2zl- jesteś stroną 2. Po pierwsze tam jest "ciesz się póki co odróżniasz gówno od twarogu" a nie "nie odróżniasz".
Soundtrack do Galerianek- to źle, że koles jest dobry w tym co robi i się promuje? Mówiłaś mi to jeden z najpiękniejszych kawałków jakie słyszalem. Dzwoneczki na poczatku sa genialne. Parę miesięcy temu słuchałem tego na okrągło. A galerianki to b.dobry film.
Kolego- wciąz mówię do ostrmarnyspiewakza2zl- skoro tak jedziesz płytę tylko dla dorosłych, którą mam w swoim zestawie jako 1 płytę Ostera, to posłuchaj Track08. A..no tak, ty wytykasz wybiórczo. Posłuchaj sobie np: Kochana Polsko. O robieniu bitów- widac, ze koleś sie zna na tym, co robi. Z pewnością nie są to tylko puste słowa..
"Gościem to ja jestem chłopaku"- to była riposta. Ten demot obrazuje to, ze sukces gwiazd polega na dystansie do siebie- bład. Musza coś przekazywać, bo ianczej wszyscy wyzywaliby się i prowadzili życie medalnego ascety. To, ze wszyscy fani, antyfani i pseudofani oddalają demot i roztrząsają kwestię ob razka jest już inną bajką.
Co do Ostera- jest on moim ulubionym raperem. Są kawalki lepsze od Jego, ale jako całkoształt uwielbiam właśnie Jego.
Na necie widać komentarze: "Świetny kawałek, ale PFK zrobiłaby to lepiej". Ha! Klucz do zagadki, ze się posłuże tytułem.
Maniakalnosc. Niektórzy gloryfikują Ostera ponad wszystko. To nie swiadczy o tym, ze sie już nasłuchali rapu i wybrali Jego, tylko o ignoriancji. Nie znają nic innego poza OSTRym wiec wywyższają go ponad innych. Z koleji "hejterzy" to pewnie maniaki PFK i Peji.
Posłuchajcie se rapu Amerykańskiego- NIE! Meskie granie- Nasz rap jest dużym chłopcem, URODZONYM tam, ale WYCHOWANYM W POLSCE! Polski rap promuję, bo jest on dobry do cholery!
Przekroczcie kurna granice. Eldoka, OSTR, Peja, PFK, K44, Pokahontaz, HG, BEzimienni, GrubSon, AbraDab, WWO..tyle mamy rapu w Polsce, wiec kurna nie hetujcie tylko posłuchajcie każdego. A że ktoś wybierze Peję ponad Ostrego, albo Firmę ponad Grubsona, to Jego sprawa!
A OSTR jest Mistrzem Freestyle`u.
Na koniec Jego Cytat:
"Co sie u nas dzieje?"
1) "ostrymarnyspiewakza2zl- jesteś stroną 2" - spoko, siedze w rapie 14 lat, ale jak widac sie na nim nie znam, trudno. 2) "Po pierwsze tam jest "ciesz się póki co odróżniasz gówno od
twarogu" a nie "nie odróżniasz"" - nie znam jego tekstow na pamiec, a pisalem na szybko, wiec moglem sie pomylic. Ale tu nie o to chodzi, a o BEZSENSOSNOWSC i DEBILIZM tego porownania. 3) "Mówiłaś mi to jeden z najpiękniejszych kawałków jakie słyszalem. Parę miesięcy temu słuchałem tego na okrągło. Posłuchaj sobie np: Kochana Polsko." - zobacz czlowieku co napisalem w nawiasie o Tabasku czy JTTS, a pozniej pisz. 4) "skoro tak jedziesz płytę tylko dla dorosłych" - nie napisalem o niej zlego slowa (co nie zmienia faktu ze jest KATASTROFĄ), zacytowałem tylko Laika, polskiego rapera z andergandu. 5) "Niektórzy gloryfikują Ostera ponad wszystko. To nie swiadczy o tym, ze sie już nasłuchali rapu i wybrali Jego, tylko o ignoriancji." Nie sposob sie nie zgodzic. "A że ktoś wybierze Peję ponad
Ostrego, albo Firmę ponad Grubsona, to Jego sprawa" - z tym tez. 6) "A OSTR jest Mistrzem Freestyle`u". - nie moze byc mistrzem, bo od 6 lat z nikim
nie rywalizowal. :) Ale generalnie pozdrawiam, bo jestes pierwsza osoba, ktora wysunela jakies argumenty, a nie marnie pisala "Ostry to mistrz", "Kocham Adasia" czy "Bujaka Jamajka, Ostry na prezydenta".
Panie znawco, "Mówiłaś mi..." pokazał się wcześniej na płycie "Ja tu tylko sprzątam" i wydaje mi się, że do tej płyty powinien być przypisywany.
"Jedna panna stawia, a ty pilnuj swojej panny, bo ma pozostałości po lodzie jak Mamry, ja znudzony
supportem zerkam jej na nogi, może zna się na lodach jak studentka glacjologii", jak już
jesteśmy w tym temacie. :) [Jotas/Kes-a/DJ Psytk - Urwany film]
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 22:03
racja +
Eh gdyby to samo powiedział ktoś związany z Rockiem to byście go zchejtowali i nie dostało by sie na główna. Ale że to OSTR to już szacun za takie słowa, bo to jest OSTR i on wie najlepiej co dobre dla polskiej muzyki . Ludzie to jest ten cały wasz hip hop ?? Powinni go wyrzucić razem z popem i innym scierwem do kosza z odpadkami nie organicznymi !
OdpowiedzSzkoda mi takich ludzi jak Ty.
nie słucham hip hopu ale tego pana kojarze raczej mile o demnie plus
OdpowiedzHip-Hop to nie muzyka, tylko subkultura, zarówno w Polsce jak i na całym świecie, jednak większość niesłusznie nakłada obie definicje na siebie -.- Muzyką jest rap.
O.S.T.R. - Mały szary człowiek.... i za to cie kochamy!!!
OdpowiedzWidziałeś kur** w życiu szarego człowiek ?? Chyba nigdy nie miałeś styczności z prawdziwym życiem i ludźmi dorosłymi poza twoja rodzina .
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 21:00
Riper- zapoznaj się najpierw z biografią Ostrego, a potem się wypowiadaj, czy był "złotym dzieckiem" czy raczej "małym szarym człowiekiem"
Dystans do siebie jest ważny ;> cenię to u ludzi.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 21:15
OdpowiedzUwielbiam OSTR`ego i jego teksty;)
OdpowiedzSpoko, nie lubię jego kawałków, ale jako człowieka go szanuje, za między innymi takie rzeczy ;) Jednak nie uważam, aby demot zasługiwał na główną. Ale jak już trafił, no to cóż. Niech będzie [+]
Odpowiedzna poczatku jak bylem mlody i glupi to troche blądziłem, sluchalem jakichs gowien, typu 50 cent, potem peja a teraz, no coz trafilem chyba najlepiej :) OSTR!
Odpowiedzostrmarnyspiewaka- napisze to w charakterze dyskusji, nie kłotni, bo mimo Twojej negatywnej postawy do rapera którego bardzo lubię, widzę, że potrafisz się wypowiedzieć.
Odpowiedz1. Nie nalezy pisać tekstów na szybko, bo wtedy moga się wkraśc wlaśnie takie babole.
2. Zjechałeś 'Tylko dla dorosłych". Wiem, ze takie teksty ostera były, które zacytowałeś, nie wiem w których trackach, ale wiem, ze właśnie w tej płcie. No, może po za pierwszym:)
3. Bujka Jamajka- raz tego słuchałem, ale nie spodobało mi się.
4. Hm..On jest Mistrzem Freestyle`u. Chyba tutaj nieco mylisz pojecia
Free to rapowanie bez przygotowania. Ot tak- z miejsca, prawda?
To, o czym ty mówisz, to Freestyle battle. Tutaj- nie wiem, czy rywalizował, czy nie. Mimo wszystko, jesli każesz mu rapować w tym momencie, on zrobi to bardzo dobrze.
Riper- ignorantem jesteś.
Rap, Pop, Rock, Metal..tak wiele jest gatunków. Usuniesz jeden znich i pozbawisz świata wiele dobrego. Trzeba docenić każdy gatunek.
Cięta riposta w muzyce akurat najbardziej pasuje do rapu, bo tutaj wystepują dissy. Wyobrażasz sobie, że wodecki tak odpowiada? Ten, który śpiewa "chałupy welcome to" czy "pszczółka maja"? Nie. Rap jest..nieco bardziej brutalny.
emiol, oena, Patryk369..Wsłuchajcie się dobrze w "Mały szary człowiek"..
"Myślisz o mnie rapu gwiazda? 3,14erdol się.."
To byłby lepszy przykład dystansu do siebie, tak BTW.
No masz racje z tymi gatunkami , aczkolwiek Gdyby powiedział to np.: Smalec ( Wielki polski muzyk
Punkowy) to nie dostało by sie to na główna. Dlaczego ?? Bo OSTR coraz bardziej zaczyna
śmierdzieć komercja . A wiesz dlaczego tak mysle? Bo nie Siedze w hh a i tak słyszę o tym
czlowieku tydzień w tydzień . Pozatym dlaczego mówisz ze riposty najlepiej pasują do hh?? To rockowcy pierwszy zaczęli sie buntować jeszcze zanim hh powstał wiec nie można powiedzieć ze riposta jest narzędziem Raperow!!
Zmodyfikowano 7 razy Ostatnia modyfikacja: 30 August 2010 2010 21:53
eMCe88- fajny ten free;)
Riper - "komercja" - [za słownikiem PWN] : «działalność nastawiona jedynie na osiągnięcie zysku; też: produkty takiej działalności». OSTR nie działa dla zysku. Działa dlatego, że kocha to, co robi. Porównaj sobie Tedego, który wprost mówi, że nagrywa dla hajsu.
Thx Ostry że prezentujesz moje miasto... xD
Odpowiedzpier dol cie się all co wolicie je banie plicji na 100 % i namawianie do kraku czy zielska HG ma tylko dobrą drogę chodzi tylko o kawałek same dzidaki i alkoholicy to samo peja niby MC a poległ na koncercie swoim prawdziwym ja jak ostatnia ciota Ostry mósi o swojej życiowce nawiązuje do boga itd to , że jara zielsko nie znaczy ze jest z marginesu teraz zośke pala młodziez jak i dzieci
OdpowiedzPOŁOWA z WAS ALL dopiero teraz pewnie usłyszła o Ostrym i napie r dala cie komentarze nie wiadomo skąd idźcie spać i tyle wam powiem
Ja jak najbardziej popieram Hashimi'ego i eMCe88 i Ciebie ostrmarnyspiewakza2zl , każdy z Was ma jakąś racje ... Uważam Ostrego za bardzo dobrego rapera kocha to co robi i robi to dobrze trzymając poziom na prawie każdej płycie (szum rodzi hałas mi nie wpadła do gustu ) ... Nie słucham tylko Jego nie żyje w przekonaniu "O.S.T.R na prezydenta itp ... " Jest jeszcze tylu raperów na Polskiej scenie , a jeszcze więcej tych którzy na nią nie weszli i nie jest o nich głośno np: L.U.C , Projektor , Łona ... A co do rapu za morza nie słucham go , rodzi się pytanie DLACZEGO ???Nie ma co ukrywać ale jak słucham muzyki to żeby mieć z niej jakiś przekaz ! A dwa , to nie znam dobrze angielskiego , i nie wiedział bym o czym rapują , więc gubi mi się przekaz ...
OdpowiedzZajebiste bity ma ; D O plus S plus T plus R ; D
OdpowiedzOSTRy the best. "Rap po godzinach" the best ;]
Odpowiedzzaraz poksy będą się jarać, że nają ostrego na wylot i one widziały o tym tekście dawno. piszę tu, a jest sporo komentarzy... może już jakiś z nich napisał o_O'
OdpowiedzJak dla mnie O.S.T.R jest świetny, jego teksty,bity i wszystko ;)
OdpowiedzAle to nie jedyny raper w Polsce(Eldo,łona itd) To wiadome .
Ale Ostrego jak dla mnie coś wyróżnia coś czego nie potrafię wyjaśnić po prostu uwielbiam go słuchać ;)[+]
wygląda jak David Beckham
OdpowiedzTo nie dystans do siebie, a nieznajomość świata, w którym żyje.
OdpowiedzAdam, oby tak dalej! :)
OdpowiedzOSTR zawsze ma świetne teksty ;D
OdpowiedzA dla mnie OSTR jest cieniasem i wszystko robi na przekor komercji robi tak, zeby wlasnie go wychwalano za to. Hehe wykiwal ludzi i doszedl do slawy w inny, sprytniejszy sposob. Gwiazda ktora za pare lat zejdzie ze sceny.
Odpowiedzsłyszałem, że równy z niego gość.
Odpowiedzjeżeli mieszkasz w Kaliszu to w pobliżu 5150 możesz go spotkać dosyć często.
w sumie, to i tak lubię kluski
Odpowiedzto ma być cięta riposta?! żałosne.
OdpowiedzWiadomo że ty byś tak nie powiedziała bo dla ciebie cięta riposta jest nowy wpis na blogasia.
WTF?? Czego ten świat schodzi na psy!?? Przeciez tu nie ma riposty jest po prostu odpoweidz na pytanie w takim czy innym stylu proste ?? !!
nie lubię hh, wolę metal, rock Ale! Riposta mi się podoba(+) podpis też dobry, cała prawda więc (+) co daje (+) :D
OdpowiedzMistrz. Za demota masz wielki [+].
OdpowiedzWielu z Was wymienia takich raperów jak tetris itd. O.S.T.R wiadomo klasa sama w sobie ale nikt z Was już nie pamięta o Abradabie, Joka można go usłyszeć w projekcie Czarne Złoto, Rahimie, Fokusie ? Dużo można by wymieniać raperów na których się wychowało a i jeszcze jedno ktoś tam napisał że ostry śmierdzi komerchą.. ludzie zastanówcie się..
OdpowiedzHm.. a ja się znowu wypowiem:
OdpowiedzJeśli dobrze zrozumiałem, to zgadzam się z eMCe88. Tzn: Owszem, OSTR jestdobrym raperem są lepsi. Ja bym to sprostował do mniej wiecej czegoś takiego:
OSTRa lubię najbardziej, ale uwazam, ze sa ludzie, którzy mają lepsze kawałki,
http://www.youtube.com/watch?v=EcCDwgwaaQA&feature=related
Dośc niezły free. On wyrzuca z siebie sto słów na minutę:D
http://www.youtube.com/watch?v=cBMt0HFLiJM
9 minut z czego OSTR free zajął jakieś..5?
Dobra, ja się nie wykłócam, bo w tej chwili i ostrmarnyspiewakza2zl i eMCe88 podają jedynie przykłady lepszych raperów
Cóz..każdy ma swój gust:)
A co do rapu w Polsce: "Damy radę".
i dopiero z tą Twoją wypowiedzią się zgodzę. Ale tutaj nie rozumieją najwidoczniej, że ZAWSZE znajdzie się ktoś lepszy od kogoś innego. To samo jest w innych gatunkach muzycznych, nie tylko w rapie. Więc dla mnie komentarze typu - "Ostry jest marnym śpiewakiem, bo jest za bardzo znany, a i jest dużo raperów lepszych od niego" - jest po prostu objawem debilizmu i odgórnie przyjętego negatywnego podejścia do muzyka. Też mogę powiedzieć, że jest wielu lepszych, ale jakoś ja wole Ostrego, to na jego koncerty chodzę i jego płyty kupuję. A ktoś tylko sporzy na głupi komentarz gimnazjalistki " oo kocham ostrego" i już musi przejść do drugiej skrajności, że Ostry się sprzedaje, jest populistą i ma słabe teksty.
O.S.T.R. > all
Odpowiedza jednak jest nominowany do nagród za najlepszą płytę roku z takimi gwiazdkami hiphopu jak eldoka czy też tede
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=L1YejIyDI6M Dla osób hejtujących Peje, a wywyższających ponad niebiosa Ostrego.
OdpowiedzI zobaczcie jak łatwo dają radę wami manipulować media. Ogarnięty zrozumie o co chodzi.
no bo to jest MISZCZ !
OdpowiedzTen opis jest kompletnie niewłaściwy. Wnioskuje się z niego, jakby OSTR robił swoje, nie przejmując się swoim wyglądem, ale intencją tej riposty było zapewne to, że jest za mało medialny i kontrowersyjny, by mass media przykuły uwage na jego twórczość.
Odpowiedzps. nie minusujcie mnie idioci, bo mam zastrzeżenia do merytorycznosci demota, a OSTRego bardzo lubie.
Jednak mimo wszystko demot to niewypał. Jak można osiągnąć "sukces mistrza ciętej riposty" ee? Chyba, że dla niektórych to szczyt ambicji. Rozumiem, że obrazek jakiegoś tam podwórkowego idola zaćmił umysły. :>
OdpowiedzZgadzam się ze zminusowanymi komentarzami,że OSTR jest dla słit laseczek,które jeszcze rok temu słuchały Manieczek,a teraz na przemian z OSTR'ym słuchają Happysadu,Linkin Parku(szczególnie tych nowych utworów,bo bardzo "alternatywne"),Dody i kończąc na "rockowej" Ewie Farnie. Nie należy też wrzucać fanów O.S.T.R'ego do jednego worka,wierze,ze są normalni fani,którym za rok się jego muzyka nie znudzi i nie przejdą na nową płyte słitaśnego Happisadu.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 August 2010 2010 12:54
Odpowiedzprzystojniak:p
OdpowiedzWszystkim, dla których Ostry jest w życiu wzorem: Wielkie pozdro. Pamiętajcie : "najmniej groźny ten- co najgłośniej szczeka". ; )
OdpowiedzOSTRy na Prezydenta!
Odpowiedzmogliby puścić w tv z nowej płyty np track 12 a nie jakiegoś mroza ;o
OdpowiedzTo jest cięta riposta ? ludzie proszę was :))
Odpowiedzchujowy rap sie w polsce robi, a ludzie jarają sie jakimiś kmiotami z undergroundu bo nikt ich nie zna to można sie nimi jarać, jesteście żałośni, że obok OSTR, Peji czy chociażby Molesty stawiacie w jednym szeregu jakiegoś tetrisa czy małpe, obok ludzi którzy ten rap tworzą od samego początku..
OdpowiedzEj ej od Małpy i Tetrisa precz z takimi komentarzami !!!
Małpy pierwsze nagrywki z Jinxem w 2003.
K O M E R C J A
OdpowiedzŚwietny raper, mam do niego szacunek za Tabasko i MTJWB co do bitów to najlepsze w Pl, no może zaraz po patr00.
OdpowiedzDo Returnersow to aktualnie nikt nie ma podjazdu, bo to jest poziom scislej nowojorskiej czolowki.
Powinien zostać adminem na mistrzach.
OdpowiedzLubie tego gościa. Szacunek dla niego.
OdpowiedzJestem ciekaw ile jest "prawdziwych" fanów ostrego, tyle osób pisze że go szanują, a większość ściąga jego piosenki z neta... Ja wychodzę z założenia że jeśli szanujesz artystę to powinieneś kupić jego oryginalną płytę. Spotkałem się z krytycznym stwierdzeniem że Adam śpiewa że trzeba je*** komercję a sam zdobywa złote płyty. Z tą złotą płytą się zgodzę, ale to świadczy tylko o tym jakim jest wielkim raperem na polskiej scenie. A tak swoją drogą to mogę się pochwalić całą dyskografią O.S.T.R. (Single też mam)
Odpowiedza winyle z edycji specjalnych? :>
Za kolekcje winyli teraz się zabrałem ;D
no to szacunek ;)
TDS otrzymało chyba platynę nawet..
Ja zaczałem od TDS, bo w..2009 zaczałem Ostera słuchać i jakoś nie mam ochoty wydawać pareset złotych na kompelt płyt. Ale z pewnoscia nastepne będe kupował..
GZ komercji.
Co do złotych płyt raperskich- uważanie, ze zdobycie złotej płyty jest oznaką komercj jest upośledzone. Jak ktoś ma złotko/platynę to znaczy, że jest dobry, a nie ze sie sprzedał. No, chyba, ze sam wszystkie swoje płyty kupił..
Nie jestem żadnym antyfanem OSTRego, Peji, Molesty, Małpy czy kogo tam wolicie, ale na miłość Boską, jak można mówić że Małpa jest lepszym raperem od Peji, albo najlepszym w Polsce? LUDZIE! On wydał 1 płytę! Po między nim, a pionierami Polskiego rapu jest przepaść. Zlitujcie się..
Odpowiedzz calym szacunkiem - ale jedna plyta Ryśka (wiadomo ktora) wpie***la caly polski mainstream i podziemie razem wziete ;)
Cóż..eMCe88 też nie ,asz racji. Nie słucham Małpy, ale musze sie zgodzić z Erixon60..chociaż również nie w całości.
Z pewnością, Pomiedzy raperami który sie wybijają, a pionierami rapu[Peja, który tworzy..wiem, ze wikipedia to nienajlepsze źródło info, ale notują pierwsza płytę na 1995. OSTR tworzy..no, koło 2000 zaczął, jeśli TDS to 11 płyta, a co rok praktycznie wydawał. PFK, K44 to oczywiście najwięksi "pionierzy"] jest przepaść. Wartości które przekazują młodzi mogą być równie dobre lub lepsze od starej gwardii, lecz porównywanie tego..no cóż, zanim oni sie wybili, ktoś im ten grunt zbudował.W takim sensie, że ktoś zapoczatkował ta kulturę w Poslce, a oni teraz mogą tych swoich protplastów przebić. Jak na razie jednak, raperzy który dopiero co powstali na scenie, nie wnieśli równie dużo, jak chociażby PFK[nie jestem psychofanem.]
Plusik, byłam ostatnio na koncercie. Świetnie było :)
Odpowiedzludzie ta firma jest do niczego: słabe bity, jeszcze gorsze rymy i przekaz (jeżeli to tak można nazywać) to jest co najmniej debilny
Odpowiedzposłuchajcie se prawdziwego rapu ostrego pezeta molesty małpy pyskatego paktofoniki mesa fisza łony gurala pih eldo a nawet peji choć mniej go lube ale zasłużył się sporo w polskim hh
Emce- haha mogłam się spodziewać, że i w tym poście napiszesz o NICH. Nie jestem wielkĄ fankĄ, a mimo to racja - wiem w jakiej wytwórni nagrywa. Również tam, gdzie nagrywa Fisz, Łona, Emade i Pezet, a ich także uważam za dobrych zawodników w tym klimacie. A co do "premiery nielegala Małpy" - to może najpierw zapoznaj się ze sprawą. Skąd niby tekst Małpy: "podpisałem umowę z Asfalt Records na wydanie nakładem tejże wytwórni winyla pt: "Kilka numerów o czymś" w postaci 2LP opakowanych w picture sleeve z całą zawartością albumu + 2 bonusów w postaci remixów. Asfalt zajmie się również wyprodukowaniem kolejnych kilkuset sztuk albumu na CD oraz dystrybucją wydawnictwa za pośr...ednictwem asfalshopu. Cena, wygląd oraz zawartość kompaktu bez zmian". Eeee?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 September 2010 2010 9:32
eMce- prawda taka, że w każdym swoim komentarzu powtarzasz, jacy to wspaniali są " Tetris i Małpa.. Zrób sobie o nich demota, i tam ich wielb. Nie chcą wyjść z undera, a nagrywają płyty? to co, rozdają te płyty za darmo na koncertach podczas domówek??...
On jest niesamowity, niezastąpiony i piszcie sobie co o Nim chcecie, ale dla mnie jest Bogiem, Królem Polskiego RAPU!! ;-)
OdpowiedzTylko, żeby pisać że Ostry to debil trzeba jeszcze podać argument dlaczego tak sądzi ;]
Uwielbiam jego kawałki, z przekazem dla Wszystkich :)
Szacuneczek O.S.T.R.(;
Zgadzam się Ostry jest wielki, ale nie możemy zapomnieć o innych Polskich raperach. Istnieją oprócz Ostregi inni dobrzy Raperzy tacy jak Abradab, Tetris, Małpa itd. No ale najbardziej lubię Ostrego
re kucy
Odpowiedzwidac jak niski jest Twój poziom inteligencji i szacunek dla ludzi zmarłych. Magik był niesamowitym raperem razem z PFK zrobili naprawdę coś. chodź nie był to łatwy rap ich teksty miały wielki przekaz. żeby słuchac tego typu muzyki trzeba się wsłuchac i rozumiec to co autor chce nam przekazac. ale niektórzy wolą się zbyt nie wysilac więc pozdro pocwicz i mam nadzieje że to przeczytasz ; ]
a za co miec do niego szacunek? za to, ze nie mial odwagi zmierzyc sie z problemami i wolal sp***dolic z okna? za to, ze zostawil samotna matke z dzieckiem? raperem tez byl marniutkim. rzeczywiscie WIELKI SZACUNEK MU SIE NALEZY.
Dokładnie Magik był wielki i szkoda że tak tragicznie skończył swoją przygodę z hh
Świat jest pełen idiotów. 2paca zastrzelono. Stał sie największym raperem galaktyki. Magik skoczył z okna- wynoszą go pod ołtarze. Kaczyński spłonął- posązek w każdym ogródku i modlitwa 4 razy dziennie obowiazkowo.
ostrmarnyspiewakza2zl- Chwile Ulotne. PFK. Cudowna piosenka.
Magik był raperem wielkim. W których latach to oni nagrywali? Przed 2000 z pewnością..
PFK i K44 to prekursorzy i mistrzowie rapu. Teraz powstają nowe zespoły i nowi raperzy, ale trzeba też docenić starą klasykę Łuszcza.
O.S.T.R - świetny raper, jest moim idolem. Ale przede wszystkim jest bardzo inteligentnym i mądrym człowiekiem.
OdpowiedzŚwietny demot.
Jak zwykle miliard komentarzy, bo O.S.T.R. na democie. I każdy musi się pochwalić, że go lubi.
OdpowiedzTa. Marny śpiewak? To wyjdźcie i zróbcie rap. Ale rap, a nie jakieś komercyjne gówno w stylu TEDE ;)
Odpowiedzjuż mnie ch*j strzela , chodzę po necie i wszedzie gdzie jest cos o rapie lub o tym waszym metaliku czy rocku , są je*ani pseudofani waszej przej*banej muzyki piszący o gimbusiarni słuchającej rapu , prócz tego nazywającymi sie
Odpowiedzlwami tej muzyki . nie znajdziecie fana rapu pojeżdzającego wasz nędzny rock czy metal , lub pojawi się ktoś z was i już kłótnia idzie w ruch .... gardzę wami