PODKREŚLAM, każdy ma inne zdanie, jeśli mojego nie podziela, niech pozostawi komentarz bez oceny.
Facet dobrze gra, naprawdę. Uwzględniając też fakt, że mężczyzna jest niewidomy, jego grę na Keyboardzie mogę nazwać jako bardzo dobrą. Ale jego kalectwo nie usprawiedliwia umiejętności wokalnych, a te są na niskim poziomie. Z pewnością nie powinien dostać się do ćwierćfinału. Jeśli się dostanie, program podsumuje, ile innych talentów pominięto.
Tosz to było cienkie jak sznurówki w mokasynach!! Czym Wy się podniecacie?? To, że jest niewidomy nie oznacza, że już jest świetnie bo nauczył się plumkać.... Żenada...
FoLey - część mózgu odpowiedzialna u tego chłopaka za wzrok przejmuje inne role. Krótko mówiąc, w sferze muzycznej ślepota jest u niego atutem, a nie przekleństwem. Ray Charles nie byłby tak dobrym muzykiem jakim był, gdyby widział. I w taki oto sposób dochodzimy do nieuchronnego wniosku, że ten chłopiec powinien być oceniany nawet bardziej surowo niż pozostali uczestnicy. A było oczywiście odwrotnie. Gdy tylko wszedł na scenę, po gębach jury już wiedziałem, że przejdzie dalej cokolwiek zrobi - nawet, jeśli zesra się na środek sceny i pójdzie w długą.
Dr0s wiesz jakie Ty bzdury wygadujesz? jakbyś oglądał wcześniejsze sezony zauważ,że
występowały tam osoby niepełnosprawne niekoniecznie z celem przejścia,ale pokazania,że oni też
potrafią sobie poradzić co prawda nie przeszli do następnego etapu więc uważasz,że
biorą na litość? ja myślę,że biorą zdecydowanie na talent.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 21:09
Jedna sprawa, że gra i śpiewa naprawdę pięknie. Ale po drugie mówicie, że przeszedł bo jest ślepy. Może i tak, ale nie dlatego, że komuś było go żal. Nie, na prawdziwy podziw zasługuje to, że pomimo swojego kalectwa potrafił wyjść na scenę i zaśpiewać przed wszystkimi. Pomimo ogromnego strachu, bo jedna sprawa widzieć publikę a inna kiedy możesz sobie ją jedynie wyobrazić, do końca nie wiedział czy występ się w ogóle podoba. Z mojej strony brawa dla niego, że pokonał strach i nie użala się nad sobą jak większość niepełnosprawnych.
ogladalam to z kolezanka stwierdzila ze beznadziejnie zaspiewal zapytana czy slyszala orginalne wykonanie stwierdzila ze nie. z takimi ludzmi na taki temat sie nie dyskutuje dalej bo nie maja odniesienia do orginalu poprostu....
a to ma do tego bo nie ma odniesienia....ale widac nie pojmujesz tego no to trudo... orginal pewnie ze lepszy poniewaz nie towarzyszyly tam nerwy badz obiektywna i wez to na chlopski rozum
Kropeczka, uważasz, że ktoś, kto nie słyszał orYginału nie może oceniać innego wykonania? A jak oceniasz orYginał też musisz "mieć odniesienie"? Słyszę coś - podoba mi się lub nie, niezależnie od tego czyje to wykonanie.
@22kropeczka22
ja raczej bym powiedział że przez to że nie słyszała oryginału była sporo bardziej obiektywna. wy, no i ja podczas słuchania jego występu przypominałem sobie oryginał i to mogło jakby "zamazać" jego luki w wykonaniu. a twoja koleżanka takiego czegos nie miała
Szczerze, to mimo że jestem mężczyzną to ten występ mnie wzruszył. Piękna piosenka, bardzo dobre wykonanie (choć specjalistą od wokalu nie jestem), no i facet który mimo przeciwności losu ma pasję, która pozwala mu wierzyć w siebie, pozwala mu nie poddawać się ciężarowi życia.
Chylińska zwróciła uwagę na to co mówicie, że nie chciałaby wymyślać głupot tylko dlatego, że jest niewidomy (no coś w tym kontekście), ale nie ma takiej potrzeby. Mi się bardzo podobało.
Goo Goo Dolls - Iris ! A Irish to śpiewało T.Love. Skąd wytrzasnęłaś Keatinga? :) Zdecydowanie nie miał z tą piosenką nic wspólnego. BTW: Występ mi się podobał, jednak twierdzenie, że dorównuje (lub przebija!) oryginał jest lekko przesadzone.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 23:40
musialmati - dokładnie tak, fonetycznie identycznie :) Catherinex - wybacz irytację Keatingiem, ale jestem fanką twórczości Goo Goo od lat,a piosenka swoją drogą (napisana i w całości skomponowana przez wokalistę - Johna Rzeznika-polskiego pochodzenia) była kilkukrotnie nominowana do Grammy, motyw przewodni z "Miasta Aniołów" - przecudne!
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 9 September 2010 2010 1:34
jacy niektórzy tu wielcy krytycy. Z Bożej łaski... Jak ktoś ma chociaż trochę wrażliwości muzycznej, to przyzna, że chłopak jest fenomenalny. Nie dość, że dokonał tego pomimo że miał o wiele trudniej niż my, to barwa jego głosu jest niesamowita! Początkowo był strasznie zdenerwowany, zresztą było widać, jak drżą mu ręce i chwieje się głos. A jak się wciągnął w piosenkę, to ciary przechodziły! Wielki podziw dla niego!
"jacy niektórzy tu wielcy krytycy. Z Bożej łaski... Jak ktoś ma chociaż trochę wrażliwości muzycznej, to przyzna,
że chłopak jest fenomenalny." takie coś powinni dawać w książkach od polskiego jako przykład hipokryzji
Pewnie nikt tego nie wie, to poinformuję. Ten facet to Playwboy P.I.M.P. z Fame District ;) Nagrywał kawałki
chociażby z Pezet-em i Pjus-em ;P
Rap fani - sprawdźcie sobie tam jego wokale, genialne ;D
Pezet - Dzień I noc (ft. Małolat, Fame District)
Pjus - Nic nie widzę, nic nie słyszę (ft. P.I.M.P.)
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 19:07
Uczę się grać na gitarze od miesiąca i nie mam problemu z graniem i śpiewaniem...
Co do demota. Jeśli to jest taki wieeelki talent, to powinien być rzadki. Jest wiele osób niewidomych,grających i śpiewających. To nie jest coś niezwykłego, czy nawet wzruszającego. Piosenka świetna, ładnie zagrał i zaśpiewał, ale to nie jest coś niezwykłego.
Pomyślcie ludzie, zanim weźmiecie kogoś zdanie za swoje.
Oprócz tego, że świetnie śpiewa, gra mimo że jest niewidomy i tak dalej, to trzeba jeszcze zauważyć że nie ma nawet cienia polskiego akcentu kiedy śpiewa!
Dokładnie. To trzeci plus dla niego. Ma świetny amerykański akcent. Gdybym nie wiedział, że to Polak, powiedziałbym, że ta piosenkę jakiś Amerykanim coveruje.
dobra. Bo się aż zdenerwowałem. Chłop przeszedł tylko dlatego, że jest niewidomy - co do tego nie mam cienia wątpliwości. Wcale tak pięknie nie zaśpiewał - było bardzo nieczysto, ogromna trema też zrobiła swoje. Porównywalnie (a może i lepiej) zaśpiewał Brukarz od Bee Gees. Granie i śpiewanie jednoczesne + niepatrzenie na instrument wcale nie jest takie trudne - wystarczy popatrzeć na każdą kapelę, gdzie wokalista gra, śpiewa i patrzy przy tym na publikę. Nie trzeba wcale ogromnego treningu, by dojść do takiej wprawy. Nauczył się zwyczajnie grać na pianinie i tyle.
Ładny wokal, umiejętność gry na pianinie, mimo, że przecież nie widzi klawiszów(!) pasja i talent. Do tego wykonał wspaniałą piosenkę. Gratki dla Pawła
I co z tego, że nie widzi klawiszów - myślisz, że wszyscy wielcy pianiści byli tacy dobrzy bo patrzyli na klawisze? Podpowiem Ci - tu chodzi o słuch muzyczny do tego oczy są niepotrzebne. Byłem na publice i słyszałem go na żywo - koleś po prostu słyszy dźwięki i mając dobry słuch wie co jest gdzie na klawiaturze.
Nie no cudnie, mam dosłownie zły w oczach :D Tzn nie chodzi o piękno występu, tzn to też jest super ale o same jego zaparcie, że nauczył się grać mimo tego, że jest niewidomym. zuch chłopak! :D
Widocznie autor oryginału nie słyszał, gdybyś wyłączył telewizję i tylko tego człowieka i nie zwracał uwagi na jego kalectwo zobaczyłbyś jaki to przeciętniak. Pełen szacunek dla niego za to co robi, że pomimo swojego kalectwa robi to co lubi ale proszę was ludzie nie przesadzajcie.
Moim zdaniem ten występ to nic niesamowitego.
Chodziłem 6 lat do szkoły muzycznej i myślę, że mam o tym trochę pojęcia.
Ten koleś na 100% zaśpiewałby dużo lepiej, gdyby tylko nie był zestresowany.
Przez stres zaśpiewał "tylko" dobrze, a na pewno stać go na wiele więcej. :)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 19:43
Kurde, ktoś zapomniał jeszcze do tego obrazka wkleić tą całą Jeszka czy jak jej tam, z tego co pamiętam tez zaśpiewała tak że ciarki przechodziły. Demot na plus :)
Po prostu sprawa wygląda tak, jeżeli ktoś nie próbował grać i jednocześnie śpiewać. To na c.. się wypowiada? ... To jest bardzo trudne i tylko o to tu chodzi. On nie widzi, musi grać na wyczucie, z pamięci i w dodatku śpiewać.
Z całym szacunkiem dla kolesia - ale nie jest lepszy od oryginału. Talent na pewno jakiś tam posiada - bo bez tego by nie zagrał i nie zaśpiewał - mimo to dreszczy u mnie nie było;]
Playbwoy P.I.M.P. - niewidomy wokalista, kompozytor i pianista. Współtwórca grupy producenckiej Lollipop tunes. Fascynat czarnych brzmień. Jego umiejętności tworzenia harmonii oraz układania głosów, zainteresują nawet najbardziej wymagającego słuchacza.
i na dodatek jego wokal nie jest zly, bo szczerze mowiac jest zajebisty, czysty i tutaj faktycznie miejscami brzmi lepiej niz oryginal, bo wklada w to cale serce i pluca i jak wszyscy zauwazyli gra na wyczucie, instyktownie, nie widzac klawiszy co jest arcytrudne. Jest wielu ludzi, ktorzy umieja grac na instrumencie i spiewac, ale on ma wokal po prostu perfekcyjny, oraz gra na instrumencie - dla mnie mistrzostwo. Zgadzam sie, ze istnieja ludzie, ktorzy wokalnie by go przewyzszyli, ale mowienie, ze jest "slaby" lub "spiewa jak wiekszosc" jest blednym twierdzeniem - spiewa zdecydowanie lepiej niz wiekszosc wokalistow, odnosze wrazenie, ze slawni piosenkarze z polskiego showbiznesu nie potrafiliby tak mistrzowsko wykonac tej piosenki jak on... On wklada to tyle emocji, ma ikre, ze sluchajac jego wykonania dreszcz mi biega po plecach...
gagatonicica - kocham Cię za ten koment. Mogłabym napisać dokładnie to samo. Są różne gusta, ale porównywanie jego wokalu z fenomenalnym Rzeznikiem jest po prostu przesadą.
Po przeczytaniu Waszych komentarzy wstyd mi się przyznać, że jesteście moimi Rodakami. Zapewne nie tylko ja wstydzę się za tych sporą grupę niespełna rozumu osób powyżej.
Większość osób niewidomych, choć to ironicznie zabrzmi, 'nie widzi' sensu życia. Wyobraźcie sobie jak to jest, nie widzieć tak wielu pięknych rzeczy, to po prostu jest dla Was niepojęta tragedia. Osoba, która mimo wszystko znajduje coś, co kocha i poświęca się temu, jest w moim mniemaniu już kimś, z kogo powinniśmy brać przykład. A osoba obdarzona takim talentem jak on - powinna zajść nie tylko dalej w Mam Talent, ale i dalej w swojej karierze ;-)
ok, spokojnie koleś tu większość nie krytykuje jego zaangażowania, pasji i tego że jest niepełnosprawny (sam jestem) - ale to że wykonanie nie jest jakimś arcydziełem i na pewno nie jest lepsze niż oryginał - jak jest podane w tytule demota. Poza tym zapewne ten gość nie chciał "gonić" oryginał, ale zrobić to po swojemu - niestety stał się "ofiarą" twórcy demotywatora, który chciuał błysnąć wrażliwością.
John Rzeznik ma charakterystyczna chrypke, ktora uderza mnie w uszy, jego glos jest dobrze dopasowany do melodii, ale nie wyciaga tak dzwieku jak ten Paweł, jego wokal jest czysty i mocny i jego wykonanie duzo bardziej mi sie podobalo od wykonania oryginalu... I wiele razy dochodze do takiego wniosku, ze tworcy pewnych piosenek spiewaja je gorzej, od osob, ktore je cover'uja (nie, cover justina bieber'a do piosenki "Lose Yourself" Eminema to jest wyjatek, bo to byla katastrofa).
Taki Stevie Wonder gra na gitarze, basie, keybordzie, trąbce, harmonijce ustnej i perkusji i ma milion razy lepszy głos, a jakoś nie zachwycacie się tym że jest niewidomy i się nauczył.
Gościu ma potencjał, talent ma, śpiewać i grać jednocześnie mało kto umie poprawnie (zrobił to OK) ale jakaś rewelacja to jeszcze nie jest. Ma jednak szanse stać się dobry, jeżeli będzie miał ku temu odpowiednie możliwości. Chciałbym go usłyszeć wykonującego Piano Man Joela gdy wyćwiczy bardziej głos (podejrzewam że weźmie się teraz ostro za to)
Kurde, ktoś chyba zapomniał dokleić do tego zdjęcia tą całą Sabinę Peszka, czy jak tam jej jest. Z tego co wiem, to też zaśpiewała tak, ze Ciary przechodziły po plechach :] Demot na plus :)
mi tam się podobało, nie najlepiej, ale przecież nie da się całej piosenki zaśpiewać bez żadnego błędu czy fałszu a on się na dodatek jeszcze denerwował więc miał chwile słabości i trochę fałszował, ale barwę głosu ma ładną jeśli się dostanie dalej to myśle że mu już pójdzie lepiej. A jak ktoś wyżej wspomniał że dostają się sami śpiewacy.. Otóż dostają się głównie oni dlatego że ich najwięcej tam przychodzi i taki talent można rozwijać, a taki np z kółeczkiem, co on może więcej na tym kółku zrobić jak nie to co pokazał na kastingu ? Nie wydaje mi się żeby było więcej sztuczek na tym może kilka i co dalej? To nie jest talent, co najwyżej pasja, bo to można przecież wyćwiczyć, każdy gdyby od młodych lat trenował to by potrafił to zrobić, śpiewać niestety nie każdy może. Szkoda tylko że tak mało oryginalne są te występy i co drugi się powtarza. W zagranicznych edycjach mam talent widziałam kilka naprawdę fajnych i oryginalnych występów.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 20:28
Super, teraz co tydzień możemy się spodziewać wysypu drętwych demotów o "Mam talent" pełnych zachwytu nad jakimś "wzruszającym" występem. Mam już zacząć czuć się gorsza, skoro w sobotnie wieczory mam lepsze rzeczy do roboty niż oglądanie telewizji?
Słyszałem w tym programie równie dobre jak i nie lepsze talenty wokalne a co dopiero mówić co się dzieje po za programem takich ludzi na świecie są miliardy. Co do wokalu powinni podnieść poprzeczkę albo całkiem zabronić takich występów to nie program tylko i wyłącznie "jak śpiewam" bo to już staje się nudne nie widzę żadnych innych talentów poza wokalem do bani to wszystko.
Słyszałem to bez obrazu, nie wiedząc, że jest niewidomy. Jedyne co pomyślałem to, że ma ciekawą barwę głosu i jest nawet dobry i również uważam, że stres miał duży wpływ na jego występ.
No, mi się to bardziej podobało od oryginału. Dużo bardziej. Ma talent, a jak nie talent to umiejętności. Moim zdaniem najlepszy występ śpiewany (oczywiście potem jest Janusz ;D). Jak najbardziej [+].
Zaśpiewał ok , ale te dreszcze to przesada , oryginał lepszy , poza tym uważam ze gdyby nie fakt, że jest niewidomy nie przeszedłby dalej ,bo ludzi z dobrym głosem jest bardzo wiele. ogólnie demot mi się nie podoba , więc możecie minusować bo mam inne zdanie niż większość społeczności demotywatorów
talentem nie jest jeśli ktoś kto uczy się śpiewać wyjdzie i da piękny pokaz, kwestia wyćwiczenia, choć co prawda nie każdy może pochwalić się dobrym głosem. Natomiast ten Pan, który jest niewidomy i sam się nauczył grać i śpiewać ma TALENT. Nikt go niczego nie nauczył, samouk. Patrząc kryteriami innych: Co to jest wyjść i dać pokaz akrobatyczny? POćwiczyć i tyle... Takim sposobem nikogo z talentem nie połączymy.
nie przesadzajmy. Szacunek dla niego i za odwagę,i za niezaprzeczalne umiejętnosci a przede wszystkim za to, że będąc niewidomym nauczył sie grać. Ale nie róbmy z niego wielkiego talentu, niejedna osoba była lepsza. Popieram kropka67, podpisuję się pod tym komentarzem.
Ale każdy ma swoje zdanie,prawda?
Ja osobiście również muzykuję więc mogę się szerzej wypowiedziec. Otóż patrząc na inne edycje tego typu programów to przeszedł dzięki swojej chorobie. Choć nie przecze, że jest dobry, ma ciekawą barwę głosu i jeśli ktoś go zauważy i się weźmie żeby go podszkolić(trenerzy wokalni) i promować to może namieszać na rynku myzycznym, a będzie to możliwe dzięki temu, że pszedł do kolejnego etapu. Ponieważ nie jestem osobą zawistną i nikomu niczego nie zazdroszczę, życze mu aby stało się to o czym mowiłem wyżej
dokładnie, dziecko w wieku 9 lat nie zrobi kariery, a jeszcze potem dostanie mutacji i tyle z jego
talentu. Ale mogę się założyć że niedostanie się do półfinału bo aż taki świetny nie był.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 17:15
Ja tam jestem niedzielnym pianistą ;D ale szczerze mówiąc, jak sobie nie spojrzę na klawisze przed graniem, to potem się nie połapie w dźwiękach ;D A on nawet nie wiem jak się odnalazł i jeszcze zaśpiewał ;D
skończcie z demotami z Mam Talent. Słaby program, przypadkowe talenty. Taki marny śpiewak to niech se w domu gra jak jest niewidomy. przyszedł kaleka i od razu 'prawdziwy talent'.
SZKODA MI TEGO NIEWIDOMEGO TYPKA
Zminusujecie mnie oczywiście, bo on jest niewidomy i w ogóle, polak... A piosenkę pierwszy raz słyszeliście w jego wykonaniu... Jako niewidomy ma lepszy słuch niż większość, także można go podziwiać za to że gra, ale czy gra coś skomplikowanego? Niezbyt... Tak czy inaczej, lepsze to niż większość osób w Mam Talent, i zasłużył by przejść dalej.
Jestem bardzo podobnego zdania. Jak w ogóle ktokolwiek jest w stanie zestawić Jego głos z głosem Rzeznika? Uwielbiam tę piosenkę w oryginale, zarówno w wersji akustycznej, jak i oryginalnej. Przez ostatnie 12 lat mi towarzyszy i nie zapowiada się, żeby zniknęła z mojej podręcznej playlisty :) Zgadzam się z tym, że większość szarej masy przed telewizorem usłyszała tę piosenkę po raz pierwszy w wykonaniu tego faceta.
pierwsza moja mysl była taka, o znów niewidomy, tak jak wczesniej ta dziewczyna, przepuscili ją bo była niewidoma, więc teraz pomyslałam,ze bedzie taka sama sytuacja. ja równiez podchodze sceptycznie do takich osób, póki nie usłyszałam śpiewu! spiewa poprostu pięknie! mi się skojarzyło z eltonem johnem! poprostu dla mnie to było mistrzostwo!!
Szczerze mówiąc nie specjalnie podobało mi sie jego wykonanie, ale mam ogromny szacunek do ludzi, którzy mimo pewnych przeciwności potrafią cieszyć się życiem i dążą do spełnienia swych marzeń. Mam nadzieję że w półfinale kiedy będzie mniej zdenerwowany pojdzie mu lepiej z wokalem.
Życze mu tego
No, Prokop walnął gafę troszeczkę. A mi najbardziej się ten studenciak "Transformers" podobał. Jak odstawił tą akcję to ze śmiechu z fotela spadłem... :D
czy ty człowieku kiedykolwiek słyszałeś oryginał tej piosenki? piosenka nominowana do oscara, geniusz twórczy. z całym szacunkiem dla chłopaka i jego wykonania - do oryginału nie ma co nawet porównywać. śmieszny jesteś.
BARANY! (do tych co nie rozumieją terminologii) MIEĆ TALENT w jego przypadku to nie tylko MIEĆ GŁOS który ma ładny i tworzy klimat... ale budowanie nastroju i dreszczy u niektórych, a TO CO NAJBARDZIEJ SIĘ LICZY TO TO ŻE MIMO KALECTWA ROBI TO CO KOCHA I ROBI TO DOBRZE! TO JEST PRAWDZIWY UMÓR I TALENT!
mylicie talent z samozaparciem i umiejętnością nauczenia się śpiewania oraz grania tak prostego kawałka... jakie mam podstawy, żeby tak twierdzić? choćby takie, że przez połowę mojego życia sama śpiewałam, chodziłam na lekcje śpiewu i ten kawałek jest banalny do wyśpiewania, a ten pan męczył się przy wyższych dźwiękach... ok, podziwiam go za to, że miał na tyle wspomnianego samozaparcia, żeby się nauczyć to grać i żeby w ogóle wystąpić w tym śmiesznym programie, ale nie wzruszyło mnie jego wykonanie, bo było po prostu przeciętne.
zgodziłabym się z tym co piszesz, gdyby nie to, że ten kawałek wcale nie jest taki prosty. trzeba tam mocno wyciągać w niektórych momentach. oczywiście występ w mam talent spłycił ten utwór i nie słychać tego.
ale nie nazwałabym tego kawałka wybitnie trudnym i w tym wykonaniu zdecydowanie nie zachwycającym - jak wspomniałam, gość na wyższych dźwiękach się męczył, a mi (która zbyt szerokiej skali głosu nie posiadam i raczej niski głos mam) te partie trudności nie sprawiają...
Prawda, w górnych partiach strasznie się męczył. Koleś nie ma wybitnego talentu. Nauczył się go wykonywać, a utwór faktycznie jest raczej łatwy. Wiadomo skąd te zachwyty - niewidomy.
Nie wiem czy zauwazyliscie ale on ma z keyboardu wyprowadzony jeden kabel tylko do zasilacza - co moze oznaczac ze pocinal z playbacku bo nie ma kabla line out ( a ciezko mi uwierzyc by w mam talent na glosnikach wbudowanych z kbd jechal )
Pozwólcie że ja coś napiszę. To jest definicja talentu z wikipedii "talent jest to wrodzona umiejętność łatwego przyswajania wiadomości oraz ich łatwego zastosowania w praktyce. Często się mówi "ten, to ma do tego talent", znaczy to, iż ma on predyspozycje w danym kierunku." Więc nie mówcie mi że ten człowiek nie pokazał talentu. Druga sprawa to to w jaki sposób to zrobił. Każdy ma swoje emocje i u mnie wywołało to dreszcze a u kogoś innego mogło nie. Myślę że tu nie chodzi o sam fakt że koleś nie widzi tylko o to że miał siłę żeby oddać się muzyce mimo swojej choroby, i za to go polubiłem a barwa jego głosu idąca jak już ktoś wcześniej napisał w Eltona Johna oraz jego wyczucie pianina, wywołały u mnie cholerne dreszcze, których nie było podczas słuchania oryginału. Pozdro
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 22:19
ja i tak jetsem zdania ze spiewajacych nie powinno sie dawac do tego programu;/ niech ida do Idola.
jesli dobzre pamietam byl kiedys demot "wybacz, nie wygrasz, bo nie spiewasz" czy cos w tym stylu....
też mi się to nie podoba, że jest tam tylu śpiewających, no ale co mają zrobić? nie ma już żadnych Idolów czy innych. Z tych co znam to zostały "Szansa na sukces" i "Tak to leciało", ale po pierwsze tam nie zaśpiewają tego co by najbardziej chcieli, a po drugie oglądalność jest o wiele mniejsza i się tam za bardzo nie wypromują. Kiedyś jeszcze szło w "Szansie na sukces", ale teraz już mało kto to ogląda.
koles nie wiem czy mozna stwierdzic ze gra... na poczatku gral podklad bo nawet palce mu nie chodzily. gram od 12 lat i nie widze problemu w graniu i spiewaniu jednoczesnie i uwaga... "nie patrzac na klawisze"... poza tym najwyzszy dzwiek w jego wykonaniu byl duszony. koles nie ma wzroku co oznacza ze ma bardziej wyksztalcone inne zmysly. mial latwiej bo polecial po papce jaka tvn lubi robic w tego typu programach. przykladem byl you can dance...
dlaczego od razu zakładacie, że ''na współczucie''? tylko dlatego, że jest niewidomy miał nie wystąpić? ludzie, jesteście niesprawiedliwi, a wasza znieczulica mnie szokuje. dla mnie ogromny plus za odwagę, chęć życia i pasję. powinniśmy się od niego uczyć!!!!!!
Niczego nowego się od niego nie nauczę. Twierdzę, że jako osoba w pełni sprawna mam w życiu trudniej niż on - nad nim 3/4 tego społeczeństwa się zlituje, a ja każdego dnia stawiam czoła przeciwnościom losu, więc przestań pieprzyć. Niepełnosprawni zawsze walczyli o to, żeby z pełnosprawnymi być stawianymi na równi, więc kiedy gość taki jak ten przychodzi do takiego programu żeby udowodnić, że on też ma ochotę się pokazać i spróbować swoich sił - ty piszesz, że powinniśmy się od niego uczyć. Opanuj się i przemyśl.
Wielkie gratulacje dla Ciebie, myślę że ktoś będzie w stanie przeczytać Ci te miłe słowa od ludzi z demotywatorów, trzymam kciuki w następnym etapie - pozdrawiam !!!!!!
co wy wogóle gadacie ? ze niby dlatego ze jest nie widomy to przeszedł ? dajcie spokój ! a jakby nie zle zafałszował i nie grał na niczym to myslicie ze tez by przeszedł ? no moze troche współczucia mieli, ale chłopak naprawde pieknie zaspiewał i do tego niesamowicie grał! nawet nie wiecie co piszecie ! poćwicz.
Trzeba przyznać, że facet nieźle śpiewał naprawdę mi się podobało a nie jestem z typu tych którzy patrzą przez pryzmat (tego że jest niewidomy). Poza tym ktoś kto gra dłuższy czas na keyboardzie wcale nie potrzebuje patrzyć na klawisze, wiele osób gra z zamkniętymi oczami żeby się lepiej wczuć.
pare osób pisało, że jednocześnie grać i śpiewać jest bardzo ciężko - no cóż... moja dziewczyna to potrafi (gra na gitarze i keyboardzie) i do tego ma naprawde niesamowity głos, śpiewa świetnie ale prawda jest taka, że w Polsce żeby się wybić talent odgrywa najmniejsza role...
Wszystko fajnie, tylko że podpis jest bez sensu. Lepszy od oryginału to może być cover, a nie występ, bo
występować może oryginalny wykonawca i jego wersja będzie tą samą co oryginał. ; ]
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 1:23
Skoro on nie zasluguje na przejscie dalej, to ciekawa jestm co myslicie o nauczycielce, ktora zaspiewala "i need you baby"... Nie bylo w tym nic wyjatkowego,a glosu tez nie ma jakiegos niewiarygodnego.
Paweł jesteś zajebisty!!
Jak dla mnie to wielki kopniak w d..ę bym w końcu zaczął uczyć się tego czego chcę, a nie ciągle znajdował wymówki!!
Wielki dzięki i powodzenia dalej!!
tak samo jak ols19 slyszalem go na zywo na koncercie w olsztynie i koles jest genialny.
osoby twierdzace ze przeszedl tylko ze wzgeledu na swoje kalectwo sa w wielkim bledzie. po za tym maja iloraz inteligencji justina bibera
Nie można porównywać czegoś do orginału bo orginał i tak jest najlepszy.Weźcie dobrze sobie posłuchajcie jak on śpiewa tak z pare razy nawet parenaście to zobaczycie że nie jest wcale taki dobry jak go malują :P
Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale jak muzyka zaczęła grać to chłopak miał palce rozłożone na instrumencie i nie grał! W kolejnych ujęciach było pokazane, że już coś tam rusza palcami a muzyka ta sama. Więc uważam, że on nie grał, jedynie tylko śpiewał.
Mnie sie podobał jego występ, ilekroć ogladam ten filmik mam łzy w oczach, poprosru... Uwazam ze zrobil to lepiej od orginału, bo orginał jest zbyt spokojny jak dla mnie, a paweł wprowadził więcej dynamiki. Pozatym napewno nie przeszedł z litości, a co do wszystkich krytykantów, to zapraszam do programu, niech pokażą co potrafią- bo nie ma to jak siedziec w domu na dupie i krytykowac.
Zapewne nie wygra, bo konkurencja jest duża- ale życze mu wydania płyty z całego serca.
yyyy... ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oryginał wykonuje Rzeznik, right? I że to jest piosenka zespołu Goo Goo Dolls, czyli zespołu rockowego? Bo czytając ten komentarz odnoszę wrażenie, że za oryginał uznajesz jakąś szmirowatą próbę odtworzenia tej piosenki...
SZKODA MI WAS KRYTYCY OD SIEDMIU BOLEŚCI. on zaśpiewał lepiej niż oryginał... ma ogromny talent i dla mnie powinien to wygrać. Chylińska poweidziała że jego głos mistrzostwo świata!
Niestety prawda jest taka,że koleś tylko dlatego przeszedł że jest niewidomy. Przykre to ale prawdziwe. Śpiewał strasznie nieczysto. A co do samego programu mam talent to jest juz masakra! Śpiewajacy kalecy i śpiewajace dzieciaki, oni maja tylko szanse. A juz w ogóle mnie dobija to, że po każdym występie publiczność wstaje jakby to była co najmniej krolowa/krol. Ludzie są po*ebani!
Ludzie, którzy myślą, że ten gość zaśpiewał lepiej niż wokalista Goo Goo Dolls są chyba głusi! Ok, gość mimo, że jest niewidomy potrafi NIEŹLE grać, a do tego ma dość przyjemną barwę głosu, ale do cholery ma duże braki techniczne, a wy to pomijacie bo "on ma ciężej w życiu". Naprawdę gościa podziwiam mimo, że mimo swojego kalectwa potrafi tyle rzeczy, ale zaraz zrobicie z niego Raya Charlesa... Więc nie mówcie, że śpiewa genialnie bo tak nie jest...
Przestancie! a wy co umiecie ?! Ten chlopak zaspiewal tak, ze mialam ciary i moim zdaniem ten wystep byl lepszy od orginalu. To jest moje zdanie. A wy zamiast krytykowac ze z litosci przeszedl dalej ruszcie swoje tluste tylki i zrobcie cos by chociaz do piet mu dorosnac! o!
Kobieto, zamilcz, bo nie wiesz, co piszesz. Nie oceniaj innych swoją miarą i zamiast wytykać "społeczeństwu" jego niedociągnięcia - zacznij zmieniać to 'społeczeństwo' od samej siebie i sama rusz cztery litery. Żeby się wypowiadać - na tak albo na nie - trzeba mieć jakiekolwiek pojęcie trudu. Ciebie to się też tyczy.
Występ mi się podobał, mimo, że jestem zwolennikiem rygorystycznego podejścia w tym programie do osób śpiewających. I to, że jest niewidomy na pewno wpłynęło na decyzję jury - tu nie ma co ukrywać, bo to normalny odruch wobec osób niepełnosprawnych. Co nie zmienia faktu, że gość ma głos i fajnie się go słucha :) Powinien się trzymać piosenek w takim stylu jak właśnie "Iris". Póki co - to mój faworyt po pierwszym odcinku.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 12:01
Piękna demokracja na demotywatorach. Minusujecie komentarze, które nie wyrażają aprobaty dla tego pana na obrazku. Również jestem zdania, że niestety tutaj więcej było litości ze strony Jurorów niż faktycznie tego talentu. Szkoda, bo widać, że program staje się zwykłą papką...
KU**A, mowicie, ze spiewa tragicznie to obejrzyjcie sobie covery tej piosenki na yt, szybko zmienicie zdanie bo kazdy kto wykonuje ta piosenke to albo uzywa nizszej tonacji, bo nie potrafi wyciagnac wysokiego dzwieku, albo po prostu falszuje, a on nie wyszedl z melodii... Z reszta ta piosenke gra sie na gitarze, a on ja zagral na klawiszach, wiec tez inaczej dopasowal glos... Ma mocny i czysty wokal. Meczyl sie? Wyciagal dzwiek dluzej niz Rzeznik, wiec o czym mowa. Nie wiem co za moski sie tu wypowiadaja, bo jestem sie w stanie zalozyc, ze zadna osoba, ktora napisala tutaj komentarz nie wykona tej piosenki lepiej niz on (nie chodzi tylko o wokal, ale rowniez o gre na instrumencie).
jak widziałam jaki był zestresowany i jak drżał mu głos to byłam pewna,że się ośmieszy... a jednak pomyliłam się i zaśpiewał naprawdę dobrze ;) jestem pełna podziwu dla niego ;) mimo,iż jego choroby próbuje spełniać swoje marzenia, ja nie dałabym rady...
No ok, przyznaję ma gość talent dobrze śpiewa, i gra, pomińmy kwestię jego kalectwa, bo to kwestia podrzędna. Jednak już nie przesadzajmy w drugą stronę, jakby to było niewiadomo co. Napewno jest wiele ludzi w podobnej sytuacji, tylko niestety nie mieli możliwości pokazać się w takich programach.
zgadzam się. Na pewno brawa za odwagę. Patrzenie na klawisze - moja sześcioletnia córka nie patrzy, jak ćwiczy lekcje z weekendowego ogniska muzycznego, więc akurat to nie jest żadne aj waj. Ładny głos - tylko jak dla mnie artysta zbyt stremowany - i to wibrato w głosie to, jak dla mnie, efekt nerwów, a nie natura...
Szacun dla niego :)
OdpowiedzTrzeba uwieżyc w siebie i sie uda coś osiągnąć :)
no wg mnie uwieŻyć się nie da na pewno
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 18:51
PODKREŚLAM, każdy ma inne zdanie, jeśli mojego nie podziela, niech pozostawi komentarz bez oceny.
Facet dobrze gra, naprawdę. Uwzględniając też fakt, że mężczyzna jest niewidomy, jego grę na Keyboardzie mogę nazwać jako bardzo dobrą. Ale jego kalectwo nie usprawiedliwia umiejętności wokalnych, a te są na niskim poziomie. Z pewnością nie powinien dostać się do ćwierćfinału. Jeśli się dostanie, program podsumuje, ile innych talentów pominięto.
Tosz to było cienkie jak sznurówki w mokasynach!! Czym Wy się podniecacie?? To, że jest niewidomy nie oznacza, że już jest świetnie bo nauczył się plumkać.... Żenada...
FoLey - część mózgu odpowiedzialna u tego chłopaka za wzrok przejmuje inne role. Krótko mówiąc, w sferze muzycznej ślepota jest u niego atutem, a nie przekleństwem. Ray Charles nie byłby tak dobrym muzykiem jakim był, gdyby widział. I w taki oto sposób dochodzimy do nieuchronnego wniosku, że ten chłopiec powinien być oceniany nawet bardziej surowo niż pozostali uczestnicy. A było oczywiście odwrotnie. Gdy tylko wszedł na scenę, po gębach jury już wiedziałem, że przejdzie dalej cokolwiek zrobi - nawet, jeśli zesra się na środek sceny i pójdzie w długą.
@93majka, specjalnie dla ciebie, mogę się nauczyć tego utworu ze słuchu, zagrać i zaśpiewać z pamięci. Daj mi godzinę:|.
na prawdę świetnie zaśpiewał!
Odpowiedzwielkie brawa!
Dr0s wiesz jakie Ty bzdury wygadujesz? jakbyś oglądał wcześniejsze sezony zauważ,że
występowały tam osoby niepełnosprawne niekoniecznie z celem przejścia,ale pokazania,że oni też
potrafią sobie poradzić co prawda nie przeszli do następnego etapu więc uważasz,że
biorą na litość? ja myślę,że biorą zdecydowanie na talent.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 21:09
Jedna sprawa, że gra i śpiewa naprawdę pięknie. Ale po drugie mówicie, że przeszedł bo jest ślepy. Może i tak, ale nie dlatego, że komuś było go żal. Nie, na prawdziwy podziw zasługuje to, że pomimo swojego kalectwa potrafił wyjść na scenę i zaśpiewać przed wszystkimi. Pomimo ogromnego strachu, bo jedna sprawa widzieć publikę a inna kiedy możesz sobie ją jedynie wyobrazić, do końca nie wiedział czy występ się w ogóle podoba. Z mojej strony brawa dla niego, że pokonał strach i nie użala się nad sobą jak większość niepełnosprawnych.
wielki szczun dla tego ziomka.
OdpowiedzWielkie brawa on MA TALENT i bardzo dużo odwagi, podziwiam go.
OdpowiedzWielkie brawa dla niego, zaśpiewał świetnie, ale z tym dreszczami to przesada :P Oryginał mimo wszystko był lepszy.
Odpowiedznoo dokładnie, dużo lepszy ;'p, co nie zmienia faktu, że i tak fajnie, że potrafi takie coś.
Moja ulubiona piosenka! Dobrze zaśpiewał, nie ma co gadać...
OdpowiedzNaturalnie gdyby nie był niewidomy, nikt nie zwróciłby na niego uwagi.
OdpowiedzA zwrócili uwage bo on musiał musiał włożyć w to dwa razy więcej wysiłku i trudu! Gość rewelacyjny
Lzy same naplynely mi do oczu w polowie jego wykonania.
OdpowiedzAle sam fakt, że jako osoba niewidoma nauczył się tak grać, to talent.
OdpowiedzNiewidomi mają zazwyczaj lepszy słuch, a poza tym więcej czasu, bo nie siedzą na demotywatorach i tego typu gównianych pożeraczach czasu
ogladalam to z kolezanka stwierdzila ze beznadziejnie zaspiewal zapytana czy slyszala orginalne wykonanie stwierdzila ze nie. z takimi ludzmi na taki temat sie nie dyskutuje dalej bo nie maja odniesienia do orginalu poprostu....
Odpowiedza to ma do tego bo nie ma odniesienia....ale widac nie pojmujesz tego no to trudo... orginal pewnie ze lepszy poniewaz nie towarzyszyly tam nerwy badz obiektywna i wez to na chlopski rozum
Kropeczka, uważasz, że ktoś, kto nie słyszał orYginału nie może oceniać innego wykonania? A jak oceniasz orYginał też musisz "mieć odniesienie"? Słyszę coś - podoba mi się lub nie, niezależnie od tego czyje to wykonanie.
@22kropeczka22
ja raczej bym powiedział że przez to że nie słyszała oryginału była sporo bardziej obiektywna. wy, no i ja podczas słuchania jego występu przypominałem sobie oryginał i to mogło jakby "zamazać" jego luki w wykonaniu. a twoja koleżanka takiego czegos nie miała
Szczerze, to mimo że jestem mężczyzną to ten występ mnie wzruszył. Piękna piosenka, bardzo dobre wykonanie (choć specjalistą od wokalu nie jestem), no i facet który mimo przeciwności losu ma pasję, która pozwala mu wierzyć w siebie, pozwala mu nie poddawać się ciężarowi życia.
Odpowiedza ja Omi, miło mi
I tak najlepszy był tekst Prokopa : WIDZIMY SIĘ w Warszawie. Mistrz ironii ;]
OdpowiedzWłaśnie też na to zwróciłem uwagę. Trochę głupio wyszło, ale przecież chyba nie chciał go obrazić ;)
pfffff
OdpowiedzSolówka ''Afterlife'' zespołu Avenged Sevenfold live in LBC? Ojjj zgadzam się z tym demotem! A raczej z podpisem, nie odnoszę się do obrazka.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 18:39
OdpowiedzChylińska zwróciła uwagę na to co mówicie, że nie chciałaby wymyślać głupot tylko dlatego, że jest niewidomy (no coś w tym kontekście), ale nie ma takiej potrzeby. Mi się bardzo podobało.
OdpowiedzWy tu pierdu pierdu jak zaśpiewał, ale jak on zagrał i zaśpiewał !
Odpowiedznom masz racje, klawisze to przecież bardzo wymagający "instrument"
poda ktoś tylko tytuł tej piosenki vco śpiewał?
OdpowiedzGo Go Dols-Irish
i jak dla mnie lepiej od oryginału
Ronan Keating-Iris.
Goo Goo Dolls - Iris ! A Irish to śpiewało T.Love. Skąd wytrzasnęłaś Keatinga? :) Zdecydowanie nie miał z tą piosenką nic wspólnego. BTW: Występ mi się podobał, jednak twierdzenie, że dorównuje (lub przebija!) oryginał jest lekko przesadzone.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 23:40
No cóż..Może i Goo Goo Dolls to rzeczywiście śpiewali..Ale Keating zrobił swoja wersję :)
T.Love nie spiewalo Irish, tylko Ajrisz ;)
musialmati - dokładnie tak, fonetycznie identycznie :) Catherinex - wybacz irytację Keatingiem, ale jestem fanką twórczości Goo Goo od lat,a piosenka swoją drogą (napisana i w całości skomponowana przez wokalistę - Johna Rzeznika-polskiego pochodzenia) była kilkukrotnie nominowana do Grammy, motyw przewodni z "Miasta Aniołów" - przecudne!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 September 2010 2010 1:34
mam talent od dziś co tydzień tylko w Eska hity na czasie.
OdpowiedzMi się bardzo podobał jego głos,jednak oryginał jest lepszy.
Odpowiedzjacy niektórzy tu wielcy krytycy. Z Bożej łaski... Jak ktoś ma chociaż trochę wrażliwości muzycznej, to przyzna, że chłopak jest fenomenalny. Nie dość, że dokonał tego pomimo że miał o wiele trudniej niż my, to barwa jego głosu jest niesamowita! Początkowo był strasznie zdenerwowany, zresztą było widać, jak drżą mu ręce i chwieje się głos. A jak się wciągnął w piosenkę, to ciary przechodziły! Wielki podziw dla niego!
Odpowiedz"jacy niektórzy tu wielcy krytycy. Z Bożej łaski... Jak ktoś ma chociaż trochę wrażliwości muzycznej, to przyzna,
że chłopak jest fenomenalny." takie coś powinni dawać w książkach od polskiego jako przykład hipokryzji
Pewnie nikt tego nie wie, to poinformuję. Ten facet to Playwboy P.I.M.P. z Fame District ;) Nagrywał kawałki
chociażby z Pezet-em i Pjus-em ;P
Rap fani - sprawdźcie sobie tam jego wokale, genialne ;D
Pezet - Dzień I noc (ft. Małolat, Fame District)
Pjus - Nic nie widzę, nic nie słyszę (ft. P.I.M.P.)
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 19:07
OdpowiedzMam takie same klawisze ;p
Odpowiedz@minx
OdpowiedzUczę się grać na gitarze od miesiąca i nie mam problemu z graniem i śpiewaniem...
Co do demota. Jeśli to jest taki wieeelki talent, to powinien być rzadki. Jest wiele osób niewidomych,grających i śpiewających. To nie jest coś niezwykłego, czy nawet wzruszającego. Piosenka świetna, ładnie zagrał i zaśpiewał, ale to nie jest coś niezwykłego.
Pomyślcie ludzie, zanim weźmiecie kogoś zdanie za swoje.
to naprawdę jesteś po prostu zajebisty, ja gram rok i nadal mam problem zagrać sporo piosenek.
chylę czoła, coś cudownego.
OdpowiedzOprócz tego, że świetnie śpiewa, gra mimo że jest niewidomy i tak dalej, to trzeba jeszcze zauważyć że nie ma nawet cienia polskiego akcentu kiedy śpiewa!
OdpowiedzDokładnie. To trzeci plus dla niego. Ma świetny amerykański akcent. Gdybym nie wiedział, że to Polak, powiedziałbym, że ta piosenkę jakiś Amerykanim coveruje.
Stewie Wonder to on nie jest, ale słaby też nie. Nie ma się co czepiać, ani po co piać z zachwytu. Gorsi od niego przechodzili dalej w tym programie.
Odpowiedzdobra. Bo się aż zdenerwowałem. Chłop przeszedł tylko dlatego, że jest niewidomy - co do tego nie mam cienia wątpliwości. Wcale tak pięknie nie zaśpiewał - było bardzo nieczysto, ogromna trema też zrobiła swoje. Porównywalnie (a może i lepiej) zaśpiewał Brukarz od Bee Gees. Granie i śpiewanie jednoczesne + niepatrzenie na instrument wcale nie jest takie trudne - wystarczy popatrzeć na każdą kapelę, gdzie wokalista gra, śpiewa i patrzy przy tym na publikę. Nie trzeba wcale ogromnego treningu, by dojść do takiej wprawy. Nauczył się zwyczajnie grać na pianinie i tyle.
OdpowiedzDajcie linka
OdpowiedzŁadny wokal, umiejętność gry na pianinie, mimo, że przecież nie widzi klawiszów(!) pasja i talent. Do tego wykonał wspaniałą piosenkę. Gratki dla Pawła
OdpowiedzI co z tego, że nie widzi klawiszów - myślisz, że wszyscy wielcy pianiści byli tacy dobrzy bo patrzyli na klawisze? Podpowiem Ci - tu chodzi o słuch muzyczny do tego oczy są niepotrzebne. Byłem na publice i słyszałem go na żywo - koleś po prostu słyszy dźwięki i mając dobry słuch wie co jest gdzie na klawiaturze.
Nie no cudnie, mam dosłownie zły w oczach :D Tzn nie chodzi o piękno występu, tzn to też jest super ale o same jego zaparcie, że nauczył się grać mimo tego, że jest niewidomym. zuch chłopak! :D
OdpowiedzPiękne.
OdpowiedzJednak najlepiej w Mam Talent śpiewał Mateusz Ziółko. :)
Beznadziejnie śpiewał i przepuścili go tylko dla tego ,że jest głuchoniemy
OdpowiedzGłuchoniemy? Puknij się w łeb!
haters gonna hate
OdpowiedzWidocznie autor oryginału nie słyszał, gdybyś wyłączył telewizję i tylko tego człowieka i nie zwracał uwagi na jego kalectwo zobaczyłbyś jaki to przeciętniak. Pełen szacunek dla niego za to co robi, że pomimo swojego kalectwa robi to co lubi ale proszę was ludzie nie przesadzajcie.
Odpowiedzjak zwykle Pani Foremniak udaje jak wielce przeżywa wspaniały występ, niestety nie trawię jej
OdpowiedzMoim zdaniem ten występ to nic niesamowitego.
Chodziłem 6 lat do szkoły muzycznej i myślę, że mam o tym trochę pojęcia.
Ten koleś na 100% zaśpiewałby dużo lepiej, gdyby tylko nie był zestresowany.
Przez stres zaśpiewał "tylko" dobrze, a na pewno stać go na wiele więcej. :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 19:43
OdpowiedzA tam nie odbierajcie mu tej radości, choć pewnie już jest po selekcji ale nie wiem, choć to pewnie jego największe osiągnięcie w jego marnym życiu ;/
Odpowiedznie no ;(, jak to oglądałem to mi się płakać chciało.
OdpowiedzKurde, ktoś zapomniał jeszcze do tego obrazka wkleić tą całą Jeszka czy jak jej tam, z tego co pamiętam tez zaśpiewała tak że ciarki przechodziły. Demot na plus :)
Odpowiedzdupa tam, jeden koleś z kwartetu smyczkowego bił ją na głowę. co tu mówić już o wszystkich naraz
talent bije z jego oczu
OdpowiedzFajne bylo sztuczne zachowanie jury
OdpowiedzPo prostu sprawa wygląda tak, jeżeli ktoś nie próbował grać i jednocześnie śpiewać. To na c.. się wypowiada? ... To jest bardzo trudne i tylko o to tu chodzi. On nie widzi, musi grać na wyczucie, z pamięci i w dodatku śpiewać.
OdpowiedzZ całym szacunkiem dla kolesia - ale nie jest lepszy od oryginału. Talent na pewno jakiś tam posiada - bo bez tego by nie zagrał i nie zaśpiewał - mimo to dreszczy u mnie nie było;]
OdpowiedzPlaybwoy P.I.M.P. - niewidomy wokalista, kompozytor i pianista. Współtwórca grupy producenckiej Lollipop tunes. Fascynat czarnych brzmień. Jego umiejętności tworzenia harmonii oraz układania głosów, zainteresują nawet najbardziej wymagającego słuchacza.
Odpowiedzhttp://www.myspace.com/famedistrict#ixzz0yrufX865
i na dodatek jego wokal nie jest zly, bo szczerze mowiac jest zajebisty, czysty i tutaj faktycznie miejscami brzmi lepiej niz oryginal, bo wklada w to cale serce i pluca i jak wszyscy zauwazyli gra na wyczucie, instyktownie, nie widzac klawiszy co jest arcytrudne. Jest wielu ludzi, ktorzy umieja grac na instrumencie i spiewac, ale on ma wokal po prostu perfekcyjny, oraz gra na instrumencie - dla mnie mistrzostwo. Zgadzam sie, ze istnieja ludzie, ktorzy wokalnie by go przewyzszyli, ale mowienie, ze jest "slaby" lub "spiewa jak wiekszosc" jest blednym twierdzeniem - spiewa zdecydowanie lepiej niz wiekszosc wokalistow, odnosze wrazenie, ze slawni piosenkarze z polskiego showbiznesu nie potrafiliby tak mistrzowsko wykonac tej piosenki jak on... On wklada to tyle emocji, ma ikre, ze sluchajac jego wykonania dreszcz mi biega po plecach...
Odpowiedzproszę, powiedzcie mi że to żart albo prowokacja
Może niektórych nie zachwycił, ich sprawa. Ale przez niego się wzruszyłam, a nie łatwo mi się to zdarza. Więc trzymam za niego kciuki :)
Odpowiedzsorry, ale on jęczy jak koza, nie mogłem tego słuchać
OdpowiedzOryginału nikt nie przebije, nikt nie potrafi wyciągnąć tak pięknie jak John Rzeznik. Takie jest moje zdanie.
Odpowiedzgagatonicica - kocham Cię za ten koment. Mogłabym napisać dokładnie to samo. Są różne gusta, ale porównywanie jego wokalu z fenomenalnym Rzeznikiem jest po prostu przesadą.
Zgadzam się w 100%!
Nie wiem jak wam, ale mi się bardo podobało, ja gdybym był niewidomy pewnie bym się poddał i nic bym nie robił a ten ziomek śpiewa+gra szacun wielki!
OdpowiedzPo przeczytaniu Waszych komentarzy wstyd mi się przyznać, że jesteście moimi Rodakami. Zapewne nie tylko ja wstydzę się za tych sporą grupę niespełna rozumu osób powyżej.
OdpowiedzWiększość osób niewidomych, choć to ironicznie zabrzmi, 'nie widzi' sensu życia. Wyobraźcie sobie jak to jest, nie widzieć tak wielu pięknych rzeczy, to po prostu jest dla Was niepojęta tragedia. Osoba, która mimo wszystko znajduje coś, co kocha i poświęca się temu, jest w moim mniemaniu już kimś, z kogo powinniśmy brać przykład. A osoba obdarzona takim talentem jak on - powinna zajść nie tylko dalej w Mam Talent, ale i dalej w swojej karierze ;-)
ok, spokojnie koleś tu większość nie krytykuje jego zaangażowania, pasji i tego że jest niepełnosprawny (sam jestem) - ale to że wykonanie nie jest jakimś arcydziełem i na pewno nie jest lepsze niż oryginał - jak jest podane w tytule demota. Poza tym zapewne ten gość nie chciał "gonić" oryginał, ale zrobić to po swojemu - niestety stał się "ofiarą" twórcy demotywatora, który chciuał błysnąć wrażliwością.
Paweł , trzymam kciuki!
Odpowiedzmowcie co chcecie, facet swietnie gra i spiewa :D
OdpowiedzJohn Rzeznik ma charakterystyczna chrypke, ktora uderza mnie w uszy, jego glos jest dobrze dopasowany do melodii, ale nie wyciaga tak dzwieku jak ten Paweł, jego wokal jest czysty i mocny i jego wykonanie duzo bardziej mi sie podobalo od wykonania oryginalu... I wiele razy dochodze do takiego wniosku, ze tworcy pewnych piosenek spiewaja je gorzej, od osob, ktore je cover'uja (nie, cover justina bieber'a do piosenki "Lose Yourself" Eminema to jest wyjatek, bo to byla katastrofa).
OdpowiedzTaki Stevie Wonder gra na gitarze, basie, keybordzie, trąbce, harmonijce ustnej i perkusji i ma milion razy lepszy głos, a jakoś nie zachwycacie się tym że jest niewidomy i się nauczył.
OdpowiedzGościu ma potencjał, talent ma, śpiewać i grać jednocześnie mało kto umie poprawnie (zrobił to OK) ale jakaś rewelacja to jeszcze nie jest. Ma jednak szanse stać się dobry, jeżeli będzie miał ku temu odpowiednie możliwości. Chciałbym go usłyszeć wykonującego Piano Man Joela gdy wyćwiczy bardziej głos (podejrzewam że weźmie się teraz ostro za to)
OdpowiedzKurde, ktoś chyba zapomniał dokleić do tego zdjęcia tą całą Sabinę Peszka, czy jak tam jej jest. Z tego co wiem, to też zaśpiewała tak, ze Ciary przechodziły po plechach :] Demot na plus :)
Odpowiedzmi tam się podobało, nie najlepiej, ale przecież nie da się całej piosenki zaśpiewać bez żadnego błędu czy fałszu a on się na dodatek jeszcze denerwował więc miał chwile słabości i trochę fałszował, ale barwę głosu ma ładną jeśli się dostanie dalej to myśle że mu już pójdzie lepiej. A jak ktoś wyżej wspomniał że dostają się sami śpiewacy.. Otóż dostają się głównie oni dlatego że ich najwięcej tam przychodzi i taki talent można rozwijać, a taki np z kółeczkiem, co on może więcej na tym kółku zrobić jak nie to co pokazał na kastingu ? Nie wydaje mi się żeby było więcej sztuczek na tym może kilka i co dalej? To nie jest talent, co najwyżej pasja, bo to można przecież wyćwiczyć, każdy gdyby od młodych lat trenował to by potrafił to zrobić, śpiewać niestety nie każdy może. Szkoda tylko że tak mało oryginalne są te występy i co drugi się powtarza. W zagranicznych edycjach mam talent widziałam kilka naprawdę fajnych i oryginalnych występów.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 20:28
Odpowiedzdemot:"Gdy widzę słodycze:to kwiczę"
OdpowiedzOLSZTYN POZDRAWIA!!! Tylko nie przestań grać dla nas w pubach:)
OdpowiedzSuper, teraz co tydzień możemy się spodziewać wysypu drętwych demotów o "Mam talent" pełnych zachwytu nad jakimś "wzruszającym" występem. Mam już zacząć czuć się gorsza, skoro w sobotnie wieczory mam lepsze rzeczy do roboty niż oglądanie telewizji?
OdpowiedzSłyszałem w tym programie równie dobre jak i nie lepsze talenty wokalne a co dopiero mówić co się dzieje po za programem takich ludzi na świecie są miliardy. Co do wokalu powinni podnieść poprzeczkę albo całkiem zabronić takich występów to nie program tylko i wyłącznie "jak śpiewam" bo to już staje się nudne nie widzę żadnych innych talentów poza wokalem do bani to wszystko.
OdpowiedzJaki był tytuł piosenki jaka wykonał? + ;)
OdpowiedzSłyszałem to bez obrazu, nie wiedząc, że jest niewidomy. Jedyne co pomyślałem to, że ma ciekawą barwę głosu i jest nawet dobry i również uważam, że stres miał duży wpływ na jego występ.
Odpowiedzten gościu był na Heinekenie
OdpowiedzMoże i nie jest jakimś geniuszem wokalnym, ale jego występ spodobał mi się przez to, że wczuł się w to co robi.
OdpowiedzNo, mi się to bardziej podobało od oryginału. Dużo bardziej. Ma talent, a jak nie talent to umiejętności. Moim zdaniem najlepszy występ śpiewany (oczywiście potem jest Janusz ;D). Jak najbardziej [+].
OdpowiedzZaśpiewał ok , ale te dreszcze to przesada , oryginał lepszy , poza tym uważam ze gdyby nie fakt, że jest niewidomy nie przeszedłby dalej ,bo ludzi z dobrym głosem jest bardzo wiele. ogólnie demot mi się nie podoba , więc możecie minusować bo mam inne zdanie niż większość społeczności demotywatorów
OdpowiedzMISTRZ MISTRZ!!! na niego bd słał tylko smsy!!
Odpowiedztalentem nie jest jeśli ktoś kto uczy się śpiewać wyjdzie i da piękny pokaz, kwestia wyćwiczenia, choć co prawda nie każdy może pochwalić się dobrym głosem. Natomiast ten Pan, który jest niewidomy i sam się nauczył grać i śpiewać ma TALENT. Nikt go niczego nie nauczył, samouk. Patrząc kryteriami innych: Co to jest wyjść i dać pokaz akrobatyczny? POćwiczyć i tyle... Takim sposobem nikogo z talentem nie połączymy.
Odpowiedz"Nikt go niczego nie nauczył, samouk." powiedz mi, skąd ty to możesz wiedzieć? książki nie są jedyną formą nauki
nie przesadzajmy. Szacunek dla niego i za odwagę,i za niezaprzeczalne umiejętnosci a przede wszystkim za to, że będąc niewidomym nauczył sie grać. Ale nie róbmy z niego wielkiego talentu, niejedna osoba była lepsza. Popieram kropka67, podpisuję się pod tym komentarzem.
OdpowiedzAle każdy ma swoje zdanie,prawda?
Głos mu się trząsł, denerwował się. Był okej, ale nie zachwycił. Dorba była Dorotka z i need you baby :D
OdpowiedzJak dla mnie to zaśpiewał mocno średnio, ogromny plus za odwagę i za to, że potrafi grać na "pianinie". Głosu niestety nie ma.
OdpowiedzJa osobiście również muzykuję więc mogę się szerzej wypowiedziec. Otóż patrząc na inne edycje tego typu programów to przeszedł dzięki swojej chorobie. Choć nie przecze, że jest dobry, ma ciekawą barwę głosu i jeśli ktoś go zauważy i się weźmie żeby go podszkolić(trenerzy wokalni) i promować to może namieszać na rynku myzycznym, a będzie to możliwe dzięki temu, że pszedł do kolejnego etapu. Ponieważ nie jestem osobą zawistną i nikomu niczego nie zazdroszczę, życze mu aby stało się to o czym mowiłem wyżej
OdpowiedzIMO oryginału nie przebił, ale rzeczywiście był dobry.
Odpowiedzmnie o wiele bardziej wku*wiło że te dziecko spiewajace z krzywa morda sie dostalo, ten facet z demota wlasciwie mi jest obojetny
Odpowiedzdokładnie, dziecko w wieku 9 lat nie zrobi kariery, a jeszcze potem dostanie mutacji i tyle z jego
talentu. Ale mogę się założyć że niedostanie się do półfinału bo aż taki świetny nie był.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 17:15
Ja tam jestem niedzielnym pianistą ;D ale szczerze mówiąc, jak sobie nie spojrzę na klawisze przed graniem, to potem się nie połapie w dźwiękach ;D A on nawet nie wiem jak się odnalazł i jeszcze zaśpiewał ;D
Odpowiedzwg mnie koleś poradził sobie rewleacyjnie z tą piosenką, ale nie powiedziałabym, że lepiej od oryginału. niemniej - dobrze, że przeszedł dalej ;)
Odpowiedzdemot:Nagle okazało się:że cała Polska zna piosenkę Goo Goo Dolls
OdpowiedzJak sie trzyma mikrofon za blisko twarzy to piszczy - stąd te dreszcze.
Odpowiedzskończcie z demotami z Mam Talent. Słaby program, przypadkowe talenty. Taki marny śpiewak to niech se w domu gra jak jest niewidomy. przyszedł kaleka i od razu 'prawdziwy talent'.
OdpowiedzSZKODA MI TEGO NIEWIDOMEGO TYPKA
BO JEST ŻAŁOSNY
JEGO RAP JEST MIERNY I SŁABY
NIC NIE ROBI TYLKO HEJTUJE
NIECH POPRAWI NAJPIERW JAKOŚĆ SWOICH NAGRYWEK
BO JEST NIEMAL TAK SŁABY JAK SOKÓŁ BOSKI ROMAN
KTÓRZY JAKO PIERWSI ZAPOCZĄTKOWALI
HIP HOPOLO W POLSCE
I DISKO POLOWE TECHNIAWKI
TERAZ TĄ SZMATĘ ZJECHAŁEM RÓWNO
Przecież Ty jestes jakims uczniem szkoly podstawowej albo gimnazjum, co bedzie jak rodzice sie dowiedza, ze uzywasz takiego slownictwa?
marny to ty jesteś! nawet rodzaju muzyki nie potrafisz rozróżnić! A ja myślę, że zazdrościsz mu talentu oraz odwagi.
O Olsztyniak :D
Odpowiedza jak wychodzil to Prokop do niego "widzimy sie w Warszawie". xD
Odpowiedzna pewno sie zobacza^^
Oryginał lepszy.
OdpowiedzZminusujecie mnie oczywiście, bo on jest niewidomy i w ogóle, polak... A piosenkę pierwszy raz słyszeliście w jego wykonaniu... Jako niewidomy ma lepszy słuch niż większość, także można go podziwiać za to że gra, ale czy gra coś skomplikowanego? Niezbyt... Tak czy inaczej, lepsze to niż większość osób w Mam Talent, i zasłużył by przejść dalej.
Ale liczę że wygra YCLAN :)
Jestem bardzo podobnego zdania. Jak w ogóle ktokolwiek jest w stanie zestawić Jego głos z głosem Rzeznika? Uwielbiam tę piosenkę w oryginale, zarówno w wersji akustycznej, jak i oryginalnej. Przez ostatnie 12 lat mi towarzyszy i nie zapowiada się, żeby zniknęła z mojej podręcznej playlisty :) Zgadzam się z tym, że większość szarej masy przed telewizorem usłyszała tę piosenkę po raz pierwszy w wykonaniu tego faceta.
pierwsza moja mysl była taka, o znów niewidomy, tak jak wczesniej ta dziewczyna, przepuscili ją bo była niewidoma, więc teraz pomyslałam,ze bedzie taka sama sytuacja. ja równiez podchodze sceptycznie do takich osób, póki nie usłyszałam śpiewu! spiewa poprostu pięknie! mi się skojarzyło z eltonem johnem! poprostu dla mnie to było mistrzostwo!!
OdpowiedzSzczerze mówiąc nie specjalnie podobało mi sie jego wykonanie, ale mam ogromny szacunek do ludzi, którzy mimo pewnych przeciwności potrafią cieszyć się życiem i dążą do spełnienia swych marzeń. Mam nadzieję że w półfinale kiedy będzie mniej zdenerwowany pojdzie mu lepiej z wokalem.
OdpowiedzŻycze mu tego
No, Prokop walnął gafę troszeczkę. A mi najbardziej się ten studenciak "Transformers" podobał. Jak odstawił tą akcję to ze śmiechu z fotela spadłem... :D
OdpowiedzByłam na wielu koncertach zespołu w którym gra i spiewa i naprawde wielki szacun dla tego człowieka. Kto go zna to wie o czym pisze
Odpowiedzczy ty człowieku kiedykolwiek słyszałeś oryginał tej piosenki? piosenka nominowana do oscara, geniusz twórczy. z całym szacunkiem dla chłopaka i jego wykonania - do oryginału nie ma co nawet porównywać. śmieszny jesteś.
OdpowiedzA ja się pytam, gdzie jest BOHDAN KRZYŻANOWSKI !
Odpowiedzzaśpiewał fantastycznie ;o
OdpowiedzBARANY! (do tych co nie rozumieją terminologii) MIEĆ TALENT w jego przypadku to nie tylko MIEĆ GŁOS który ma ładny i tworzy klimat... ale budowanie nastroju i dreszczy u niektórych, a TO CO NAJBARDZIEJ SIĘ LICZY TO TO ŻE MIMO KALECTWA ROBI TO CO KOCHA I ROBI TO DOBRZE! TO JEST PRAWDZIWY UMÓR I TALENT!
OdpowiedzNa umór to ja się w sobote zachlałem
Jeśli chodzi o porównania z oryginałem to występ Januszka-brukarza bardziej mi się podobał, ale i temu nie mam nic do zarzucenia
Odpowiedzmylicie talent z samozaparciem i umiejętnością nauczenia się śpiewania oraz grania tak prostego kawałka... jakie mam podstawy, żeby tak twierdzić? choćby takie, że przez połowę mojego życia sama śpiewałam, chodziłam na lekcje śpiewu i ten kawałek jest banalny do wyśpiewania, a ten pan męczył się przy wyższych dźwiękach... ok, podziwiam go za to, że miał na tyle wspomnianego samozaparcia, żeby się nauczyć to grać i żeby w ogóle wystąpić w tym śmiesznym programie, ale nie wzruszyło mnie jego wykonanie, bo było po prostu przeciętne.
Odpowiedzzgodziłabym się z tym co piszesz, gdyby nie to, że ten kawałek wcale nie jest taki prosty. trzeba tam mocno wyciągać w niektórych momentach. oczywiście występ w mam talent spłycił ten utwór i nie słychać tego.
ale nie nazwałabym tego kawałka wybitnie trudnym i w tym wykonaniu zdecydowanie nie zachwycającym - jak wspomniałam, gość na wyższych dźwiękach się męczył, a mi (która zbyt szerokiej skali głosu nie posiadam i raczej niski głos mam) te partie trudności nie sprawiają...
Prawda, w górnych partiach strasznie się męczył. Koleś nie ma wybitnego talentu. Nauczył się go wykonywać, a utwór faktycznie jest raczej łatwy. Wiadomo skąd te zachwyty - niewidomy.
Nie wiem czy zauwazyliscie ale on ma z keyboardu wyprowadzony jeden kabel tylko do zasilacza - co moze oznaczac ze pocinal z playbacku bo nie ma kabla line out ( a ciezko mi uwierzyc by w mam talent na glosnikach wbudowanych z kbd jechal )
Odpowiedzmózg sobie chyba pocinasz, nie znacie gościa i macie najwięcej do powiedzenia, ludzka zawiść jednak nie zna granic
agor - a ty znasz, że piszesz, że ktoś gada głupoty? Ech, ludzie... Wszystkich oceniacie, tylko nie siebie samych.
Nie ma barier których nie da sie pokonać i on to pokazał
Odpowiedzdziekuje dobranoc
Pozwólcie że ja coś napiszę. To jest definicja talentu z wikipedii "talent jest to wrodzona umiejętność łatwego przyswajania wiadomości oraz ich łatwego zastosowania w praktyce. Często się mówi "ten, to ma do tego talent", znaczy to, iż ma on predyspozycje w danym kierunku." Więc nie mówcie mi że ten człowiek nie pokazał talentu. Druga sprawa to to w jaki sposób to zrobił. Każdy ma swoje emocje i u mnie wywołało to dreszcze a u kogoś innego mogło nie. Myślę że tu nie chodzi o sam fakt że koleś nie widzi tylko o to że miał siłę żeby oddać się muzyce mimo swojej choroby, i za to go polubiłem a barwa jego głosu idąca jak już ktoś wcześniej napisał w Eltona Johna oraz jego wyczucie pianina, wywołały u mnie cholerne dreszcze, których nie było podczas słuchania oryginału. Pozdro
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 22:19
Odpowiedzfacet ma talent ale zeby od razu ciarki? przesada. Zjadacz bigosu i Optimus Prime najlepsi, ale ich uwalili
Odpowiedza gdyby nie byl niewidomy to pewnie by go nie wzieli
OdpowiedzCo by nie mówić, za serce występ łapał. Dlaczego nie dać mu szansy?!!
OdpowiedzAni wyglądu, ani talentu, ani tym bardziej wspomnianych dreszczy. Dziękuję.
Odpowiedzja i tak jetsem zdania ze spiewajacych nie powinno sie dawac do tego programu;/ niech ida do Idola.
Odpowiedzjesli dobzre pamietam byl kiedys demot "wybacz, nie wygrasz, bo nie spiewasz" czy cos w tym stylu....
też mi się to nie podoba, że jest tam tylu śpiewających, no ale co mają zrobić? nie ma już żadnych Idolów czy innych. Z tych co znam to zostały "Szansa na sukces" i "Tak to leciało", ale po pierwsze tam nie zaśpiewają tego co by najbardziej chcieli, a po drugie oglądalność jest o wiele mniejsza i się tam za bardzo nie wypromują. Kiedyś jeszcze szło w "Szansie na sukces", ale teraz już mało kto to ogląda.
koles nie wiem czy mozna stwierdzic ze gra... na poczatku gral podklad bo nawet palce mu nie chodzily. gram od 12 lat i nie widze problemu w graniu i spiewaniu jednoczesnie i uwaga... "nie patrzac na klawisze"... poza tym najwyzszy dzwiek w jego wykonaniu byl duszony. koles nie ma wzroku co oznacza ze ma bardziej wyksztalcone inne zmysly. mial latwiej bo polecial po papce jaka tvn lubi robic w tego typu programach. przykladem byl you can dance...
Odpowiedzdlaczego od razu zakładacie, że ''na współczucie''? tylko dlatego, że jest niewidomy miał nie wystąpić? ludzie, jesteście niesprawiedliwi, a wasza znieczulica mnie szokuje. dla mnie ogromny plus za odwagę, chęć życia i pasję. powinniśmy się od niego uczyć!!!!!!
Odpowiedznie mowie ze "na wspolczucie" poprostu tvn podlapal papusie i tym nakrecaja ogladalnosc.
Niczego nowego się od niego nie nauczę. Twierdzę, że jako osoba w pełni sprawna mam w życiu trudniej niż on - nad nim 3/4 tego społeczeństwa się zlituje, a ja każdego dnia stawiam czoła przeciwnościom losu, więc przestań pieprzyć. Niepełnosprawni zawsze walczyli o to, żeby z pełnosprawnymi być stawianymi na równi, więc kiedy gość taki jak ten przychodzi do takiego programu żeby udowodnić, że on też ma ochotę się pokazać i spróbować swoich sił - ty piszesz, że powinniśmy się od niego uczyć. Opanuj się i przemyśl.
Wielkie gratulacje dla Ciebie, myślę że ktoś będzie w stanie przeczytać Ci te miłe słowa od ludzi z demotywatorów, trzymam kciuki w następnym etapie - pozdrawiam !!!!!!
Odpowiedzczym tu sie podniecać?
Odpowiedzco wy wogóle gadacie ? ze niby dlatego ze jest nie widomy to przeszedł ? dajcie spokój ! a jakby nie zle zafałszował i nie grał na niczym to myslicie ze tez by przeszedł ? no moze troche współczucia mieli, ale chłopak naprawde pieknie zaspiewał i do tego niesamowicie grał! nawet nie wiecie co piszecie ! poćwicz.
Odpowiedzgdyby widział, nie przeszedlby nawet przez pre eliminacje. Słaby głos, a jak spiewał góry strasznie sie meczył i wył. Tyle ode mnie
OdpowiedzTrzeba przyznać, że facet nieźle śpiewał naprawdę mi się podobało a nie jestem z typu tych którzy patrzą przez pryzmat (tego że jest niewidomy). Poza tym ktoś kto gra dłuższy czas na keyboardzie wcale nie potrzebuje patrzyć na klawisze, wiele osób gra z zamkniętymi oczami żeby się lepiej wczuć.
Odpowiedzpare osób pisało, że jednocześnie grać i śpiewać jest bardzo ciężko - no cóż... moja dziewczyna to potrafi (gra na gitarze i keyboardzie) i do tego ma naprawde niesamowity głos, śpiewa świetnie ale prawda jest taka, że w Polsce żeby się wybić talent odgrywa najmniejsza role...
gęsia skórka przechodzi, gdy to teraz oglądam....
OdpowiedzStevie ku..wa Wonder. Dajcie spokój chłopak śpiewa tragicznie
OdpowiedzWszystko fajnie, tylko że podpis jest bez sensu. Lepszy od oryginału to może być cover, a nie występ, bo
występować może oryginalny wykonawca i jego wersja będzie tą samą co oryginał. ; ]
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 1:23
Odpowiedzdupy nie urywa.. moim zdaniem zdaniem puszcozny dalej, troche z litości z powodu kalectwa
OdpowiedzSkoro on nie zasluguje na przejscie dalej, to ciekawa jestm co myslicie o nauczycielce, ktora zaspiewala "i need you baby"... Nie bylo w tym nic wyjatkowego,a glosu tez nie ma jakiegos niewiarygodnego.
Odpowiedzdupa!
OdpowiedzPaweł jesteś zajebisty!!
OdpowiedzJak dla mnie to wielki kopniak w d..ę bym w końcu zaczął uczyć się tego czego chcę, a nie ciągle znajdował wymówki!!
Wielki dzięki i powodzenia dalej!!
tak samo jak ols19 slyszalem go na zywo na koncercie w olsztynie i koles jest genialny.
Odpowiedzosoby twierdzace ze przeszedl tylko ze wzgeledu na swoje kalectwo sa w wielkim bledzie. po za tym maja iloraz inteligencji justina bibera
Lepszego widział tylko Steve Wonder
OdpowiedzModa przerzuca się z dzieci katowanych przez rodziców na niepełnosprawnych :|
OdpowiedzOn wcale nie był taki niesamowity.
OdpowiedzNie można porównywać czegoś do orginału bo orginał i tak jest najlepszy.Weźcie dobrze sobie posłuchajcie jak on śpiewa tak z pare razy nawet parenaście to zobaczycie że nie jest wcale taki dobry jak go malują :P
Odpowiedzjak dla mnie, to człowiek niesamowity. wspaniały głos ma, tylko miał takie drgania, ale to pewnie z nerwów.
OdpowiedzDobra, to wiemy kto wygra. A drugie miejsce gołota?
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=ivw3_LEwvv0
Odpowiedzzapraszam do obejrzenia utworku z koncertu choc to nie to samo co nie na zywo
Zaje**sty koles
OdpowiedzBomba.
No rozje*al mnie..
Nie lubie takiej muzyki, ale jego mi sie podobala... ^^ WOOW
Zycze mu wygranej
Demot zionie patosem. Jesteś pewien, że to http://mamtalent.plejada.pl/3662,wideo,1,195786,,odcinek_1,odcinki_detal.html jest lepsze od tego http://www.youtube.com/watch?v=O7Hxrw-BRas ?! Rozumiem, że facet jest niewidomy, jest mu ciężko i należy mu współczuć, ale jestem pewna, że gdyby widział to nikomu nawet nie przyszłoby do głowy żeby pisać o nim, że jego talent jest tak wielki, że występ, który zaprezentował przynosił więcej dreszczy od oryginału!
OdpowiedzNie wiem czy zwróciliście uwagę, ale jak muzyka zaczęła grać to chłopak miał palce rozłożone na instrumencie i nie grał! W kolejnych ujęciach było pokazane, że już coś tam rusza palcami a muzyka ta sama. Więc uważam, że on nie grał, jedynie tylko śpiewał.
Odpowiedztez to zauważyłem! Masz racje! Obejrzyjcie sobie jak ktos was nieźle wykiwał!
Mnie sie podobał jego występ, ilekroć ogladam ten filmik mam łzy w oczach, poprosru... Uwazam ze zrobil to lepiej od orginału, bo orginał jest zbyt spokojny jak dla mnie, a paweł wprowadził więcej dynamiki. Pozatym napewno nie przeszedł z litości, a co do wszystkich krytykantów, to zapraszam do programu, niech pokażą co potrafią- bo nie ma to jak siedziec w domu na dupie i krytykowac.
OdpowiedzZapewne nie wygra, bo konkurencja jest duża- ale życze mu wydania płyty z całego serca.
yyyy... ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oryginał wykonuje Rzeznik, right? I że to jest piosenka zespołu Goo Goo Dolls, czyli zespołu rockowego? Bo czytając ten komentarz odnoszę wrażenie, że za oryginał uznajesz jakąś szmirowatą próbę odtworzenia tej piosenki...
SZKODA MI WAS KRYTYCY OD SIEDMIU BOLEŚCI. on zaśpiewał lepiej niż oryginał... ma ogromny talent i dla mnie powinien to wygrać. Chylińska poweidziała że jego głos mistrzostwo świata!
OdpowiedzPowinni zrobic z tego "Idola" bo co druga osoba to śpiewa,.. a tutaj żadna rewelacja, na początku to mu średnio szło to śpiewanie nawet.
OdpowiedzZapomniał zdjąć opaskę z ręki po Opener festival w Gdyni :D
OdpowiedzNiestety prawda jest taka,że koleś tylko dlatego przeszedł że jest niewidomy. Przykre to ale prawdziwe. Śpiewał strasznie nieczysto. A co do samego programu mam talent to jest juz masakra! Śpiewajacy kalecy i śpiewajace dzieciaki, oni maja tylko szanse. A juz w ogóle mnie dobija to, że po każdym występie publiczność wstaje jakby to była co najmniej krolowa/krol. Ludzie są po*ebani!
OdpowiedzLudzie, którzy myślą, że ten gość zaśpiewał lepiej niż wokalista Goo Goo Dolls są chyba głusi! Ok, gość mimo, że jest niewidomy potrafi NIEŹLE grać, a do tego ma dość przyjemną barwę głosu, ale do cholery ma duże braki techniczne, a wy to pomijacie bo "on ma ciężej w życiu". Naprawdę gościa podziwiam mimo, że mimo swojego kalectwa potrafi tyle rzeczy, ale zaraz zrobicie z niego Raya Charlesa... Więc nie mówcie, że śpiewa genialnie bo tak nie jest...
OdpowiedzPrzestancie! a wy co umiecie ?! Ten chlopak zaspiewal tak, ze mialam ciary i moim zdaniem ten wystep byl lepszy od orginalu. To jest moje zdanie. A wy zamiast krytykowac ze z litosci przeszedl dalej ruszcie swoje tluste tylki i zrobcie cos by chociaz do piet mu dorosnac! o!
OdpowiedzKobieto, zamilcz, bo nie wiesz, co piszesz. Nie oceniaj innych swoją miarą i zamiast wytykać "społeczeństwu" jego niedociągnięcia - zacznij zmieniać to 'społeczeństwo' od samej siebie i sama rusz cztery litery. Żeby się wypowiadać - na tak albo na nie - trzeba mieć jakiekolwiek pojęcie trudu. Ciebie to się też tyczy.
Największy popis dał pan Hołownia mówić do tego uczestnika 'Do zobaczenia w Warszawie'. Według mnie brak wyczucia.
Odpowiedzhttp://mistrzowie.org/41808/Pawel-Ejzenberg-Iris-%28Mam-Talent%29
OdpowiedzWystęp mi się podobał, mimo, że jestem zwolennikiem rygorystycznego podejścia w tym programie do osób śpiewających. I to, że jest niewidomy na pewno wpłynęło na decyzję jury - tu nie ma co ukrywać, bo to normalny odruch wobec osób niepełnosprawnych. Co nie zmienia faktu, że gość ma głos i fajnie się go słucha :) Powinien się trzymać piosenek w takim stylu jak właśnie "Iris". Póki co - to mój faworyt po pierwszym odcinku.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 12:01
Odpowiedzmiałam łzy w oczach jak tego słuchałam. mega szacun dla tego gościa! jesteś super! powodzenia :)
OdpowiedzPiękna demokracja na demotywatorach. Minusujecie komentarze, które nie wyrażają aprobaty dla tego pana na obrazku. Również jestem zdania, że niestety tutaj więcej było litości ze strony Jurorów niż faktycznie tego talentu. Szkoda, bo widać, że program staje się zwykłą papką...
Odpowiedzoryginał lepszy, ale dreszcze miałam większe :o
OdpowiedzKU**A, mowicie, ze spiewa tragicznie to obejrzyjcie sobie covery tej piosenki na yt, szybko zmienicie zdanie bo kazdy kto wykonuje ta piosenke to albo uzywa nizszej tonacji, bo nie potrafi wyciagnac wysokiego dzwieku, albo po prostu falszuje, a on nie wyszedl z melodii... Z reszta ta piosenke gra sie na gitarze, a on ja zagral na klawiszach, wiec tez inaczej dopasowal glos... Ma mocny i czysty wokal. Meczyl sie? Wyciagal dzwiek dluzej niz Rzeznik, wiec o czym mowa. Nie wiem co za moski sie tu wypowiadaja, bo jestem sie w stanie zalozyc, ze zadna osoba, ktora napisala tutaj komentarz nie wykona tej piosenki lepiej niz on (nie chodzi tylko o wokal, ale rowniez o gre na instrumencie).
OdpowiedzŻebyś się nie zdziwił...
A mnie się bardzo spodobało.
OdpowiedzWejdzcie pliss :: http://www.glitterz.de/empfehlen,ingazam
Odpowiedzjak widziałam jaki był zestresowany i jak drżał mu głos to byłam pewna,że się ośmieszy... a jednak pomyliłam się i zaśpiewał naprawdę dobrze ;) jestem pełna podziwu dla niego ;) mimo,iż jego choroby próbuje spełniać swoje marzenia, ja nie dałabym rady...
OdpowiedzOlsztyn rox!
Odpowiedzjego uśmiech na koniec występu - nie wytrzymałem! beczałem!
OdpowiedzMa piękny głos ale bez przesady, napewno nie lepszy wokal niż G.G. Dolls.
OdpowiedzNo ok, przyznaję ma gość talent dobrze śpiewa, i gra, pomińmy kwestię jego kalectwa, bo to kwestia podrzędna. Jednak już nie przesadzajmy w drugą stronę, jakby to było niewiadomo co. Napewno jest wiele ludzi w podobnej sytuacji, tylko niestety nie mieli możliwości pokazać się w takich programach.
Odpowiedzzgadzam się. Na pewno brawa za odwagę. Patrzenie na klawisze - moja sześcioletnia córka nie patrzy, jak ćwiczy lekcje z weekendowego ogniska muzycznego, więc akurat to nie jest żadne aj waj. Ładny głos - tylko jak dla mnie artysta zbyt stremowany - i to wibrato w głosie to, jak dla mnie, efekt nerwów, a nie natura...
Nie był wcale taki dobry.
Odpowiedzkoleś od bigosu był lepszy a odpadł.
Odpowiedz