Przemalek - wyluzuj, ludzie i tak nie zapamiętają i każdy kamuflaż będą nazywać moro...
Ale i tak plus dla Twojego komentarza, może ktoś się nauczy. :)
rózowe jest tylko wytworem mody tak samo jak np t-shirt w kamuflazu flecktarn jest moda jest zastosowanie ale na to ma znaczenie takze ogromna ilosc wyrobow z chin
Czołgi, jeepy itp. operujące w Afganistanie czy Iraku często malowane są na kolor różowy. Są praktycznie niewidoczne po zmroku, jak również podczas wschodu i zachodu słońca. Za dnia niczym nie ustępują 'tradycyjnemu' malowaniu pustynnemu. a swoją drogą - racja, to nie moro... coś takiego zwykło nazywać się 'metro', i nie do końca się przyjęło - zostało wyparte przez wzór UCP. Aczkolwiek biorąc pod uwagę ilość niebieskiego tutaj... rzeczywiście, raczej kamuflaż zimowy na tereny tundry.
To nie jest moro! Moro to polski kamuflaż, to jest co najwyżej camo. A tak bardziej w temacie to ten niebieski nazywa się sky blue i jest używany w akcjach na morzu.
Marines używają kamuflażu Marpat (Marine Pattern) i jest to kamuflaż cyfrowy, jak z resztą
większość nowoczesnych kamuflaży takich jak ACU UCP używane przez US Army. A do misji w nocy nadaje się prawie każdy kamuflaż, bo większość kamuflaży jest ciemnych, a po ciemku oko ludzkie nie widzi kolorów. W takim dajmy na to flectarnie leżąc w krzakach 5m od osoby świecącej po tobie latarką, możesz zostać niezauważony (wiem z doświadczenia), a niebieski kamuflaż by się w takiej sytuacji wyróżniał.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 10 September 2010 2010 20:20
A SWAT podobnie do polskich SPAPów i BOA używa do akcji w mieście jednolitych, czarnych lub
ciemnogranatowych mundurów (w zależności od jednostki), a w terenie używają kamuflażu
dopasowanego do konkretnego regionu i miejsca akcji. O ile się nie mylę, podobne niebieskie mundury noszą niektórzy funkcjonariusze rosyjskiej policji.
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 10 September 2010 2010 20:46
@zekem - camo do wody ? po kiego c***a komukolwiek kamuflaż w wodzie ? W wodzie to żołnierze noszą suche pianki i butle z tlenem. Ten kamuflaż jest używany w terenie zurbanizowanym !
@sarrenka - to spodnie dla pedobeara
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 10 September 2010 2010 20:16
niebieski kamuflaz (nie moro) wymyslono po to zeby kryc sie w lesie w nocy kre..ie, a rozowe pewnie zeby ukryc sie w
twoim pokoju jak przebierasz sie w ciuchy siostry ktora jest fanka hannah montana. plus dla niej taki ze nie jest
hipokrytka i nie ukrywa tego jak ty:) jesli nie masz siostry to jestes pograzony, to znaczy ze te rozowe ciuchy sa twoje...
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 10 September 2010 2010 22:57
Przyznaję, nie jestem znawcą wszelkiego kamuflażu, ale powszechnie wiadomo, że na taki wzór potocznie mówimy "moro".
Nie ja decydowałam o tym, czy demot trafi na główną, osobiście uważam, że jest dość głupi. A Hannah Montana przypadkiem mi się nawinęła, nie czuję również potrzeby ukrywania się w czyim kolwiek pokoju.
Nie rozumiem jeszcze, dlaczego komentarz pozytywny w stosunku do autora demotu ma ocenę na minusie, a jak komentujący chamsko dowali, to od razu wszystkim się jego komentarz podoba, nawet jeśli jest denny??
Nie wiem czy wiecie ale różowy kolor najlepiej maskuje w nocy. Z tego co mi wiadomo SAS jeździ
różowymi samochodami na nocne akcje to po 1. Po 2, moro... Moro to NASZ stary wzór kamuflażu...
korwa^^
1. to nie moro
2. maskowanie z niebieskim pigmentem jest wykorzystywanie np.digital urban czy jakos tak
3. róż pochłania światło lepiej jak inne kolory ( pewien odcień różu)
Po pierwsze tzw. "moro" sprzedawana na bazarze nie ma kamuflować. Do kwestia mody, dzieciaki je kupujące mają się czuć twardzielami i ziomalami w szkolnej ławce z takimi plamiastymi "wojskowymi" gaciami. Nikt nie kupuje takiej odzieży celem się ukrywania gdziekolwiek, a profesjonalna wojskowa odzież kamuflująca wygląda zupełnie inaczej. Te gacie mogą mieć dowolny kolor, przecież gdyby były w kratkę powiedzielibyście że służą "do ukrycia się w kraciastym lesie?"
No właśnie... popieram przedmówcę, a poza tym USMC ma mieć niebieskie umundurowanie stworzone specjalnie na potrzeby misji w Afganie, ale dokładnie nie wiem.
mocne, będzie główna?
Odpowiedzto nie jest KUR*A MORO!!..
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4b/Moro.stary.wzor.jpg
tak wygląda 'moro' znawcy :/
Przemalek - wyluzuj, ludzie i tak nie zapamiętają i każdy kamuflaż będą nazywać moro...
Ale i tak plus dla Twojego komentarza, może ktoś się nauczy. :)
Ktoś na dole dobrze to podsumował, cytuje: ' To tak jakby na adidasy mówić glany'
a ja do gelo65: słabe, będzie główna
Nie wiem skąd autor wziął pomysł na takiego demota ale jest po prostu moim idolem :)
Niebieskie moro jest do Tundry, ma zastosowanie, różowe? ...
Odpowiedz@mikasPL dawniej było też alternatywnym dla szarego kamuflażem w mieście.
rózowe jest tylko wytworem mody tak samo jak np t-shirt w kamuflazu flecktarn jest moda jest zastosowanie ale na to ma znaczenie takze ogromna ilosc wyrobow z chin
Czołgi, jeepy itp. operujące w Afganistanie czy Iraku często malowane są na kolor różowy. Są praktycznie niewidoczne po zmroku, jak również podczas wschodu i zachodu słońca. Za dnia niczym nie ustępują 'tradycyjnemu' malowaniu pustynnemu. a swoją drogą - racja, to nie moro... coś takiego zwykło nazywać się 'metro', i nie do końca się przyjęło - zostało wyparte przez wzór UCP. Aczkolwiek biorąc pod uwagę ilość niebieskiego tutaj... rzeczywiście, raczej kamuflaż zimowy na tereny tundry.
Życzę głownej ;P
OdpowiedzProducenci wymyślą wszystko na czym da się zarobić, stąd pomysł spodni moro w owym kolorze ;) +
OdpowiedzCzy w ogóle ma tutaj pojecie o kamuflażu??? Moro nosili kiedyś strażacy oraz policja. A to są jakieś tandetne kamuflaże!
OdpowiedzWłaśnie! Mam już dosyć takich błędów. To tak jakby powiedzieć o glanach adidasy, w końcu to też buty.
Jak to? Niebieskie - Tundra. Różowe - Drzewa kwitnących wiśni "Sakura" w Japonii.
OdpowiedzTo nie jest moro! Moro to polski kamuflaż, to jest co najwyżej camo. A tak bardziej w temacie to ten niebieski nazywa się sky blue i jest używany w akcjach na morzu.
OdpowiedzDokładnie zgadzam się z Tobą. I chyba jeszcze używa je wojsko mające jakieś akcje w miastach, chociaż nie jestem pewien...
w miastach używa się szarego "urban camo"
Jest też ciemniejsza wersja czyli Night Camo, łatwo pomylić
Polskie kamo to Pantera WZ.93
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 September 2010 2010 20:06
dobre:)
Odpowiedz"Moro" rzadziej "mora" to nazwa własna kamuflażu LWP w latach 68-89. Błędem jest używanie nazwy "moro" w stosunku do wszystkich kamuflaży i mundurów.
OdpowiedzOpis munduru polowego "Moro LWP":
http://www.militarni.pl/?lang=1&cat=136&art_id=341
TO nie "moro" bo "moro" to kamuflaż woja polskiego inaczej zwany był "deszczykiem". Więc proszę nie mylić.... TW GRZEGORZ masz plusa ode mnie :)
"niebieskie moro" jest używane w siłach marines,SaS,SWAT. Jest to kamuflaż który idealnie nadaje się do misji w nocy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 September 2010 2010 19:06
OdpowiedzMarines używają kamuflażu Marpat (Marine Pattern) i jest to kamuflaż cyfrowy, jak z resztą
większość nowoczesnych kamuflaży takich jak ACU UCP używane przez US Army. A do misji w nocy nadaje się prawie każdy kamuflaż, bo większość kamuflaży jest ciemnych, a po ciemku oko ludzkie nie widzi kolorów. W takim dajmy na to flectarnie leżąc w krzakach 5m od osoby świecącej po tobie latarką, możesz zostać niezauważony (wiem z doświadczenia), a niebieski kamuflaż by się w takiej sytuacji wyróżniał.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 September 2010 2010 20:20
A SAS uzywa innych kamuflazy i nie ma praktycznie nic wspolnego ze SWAT i Marines.
A SWAT podobnie do polskich SPAPów i BOA używa do akcji w mieście jednolitych, czarnych lub
ciemnogranatowych mundurów (w zależności od jednostki), a w terenie używają kamuflażu
dopasowanego do konkretnego regionu i miejsca akcji. O ile się nie mylę, podobne niebieskie mundury noszą niektórzy funkcjonariusze rosyjskiej policji.
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 10 September 2010 2010 20:46
Akurat to Camo do niczego nie służy, bo stworzone jest jako spodnie dla dzieci...
to jest camo przeznaczone do wody a nie do jakiegokolwiek lasu.
OdpowiedzPo cholerę ukrywać się w pokoju 11 letniej fanki Hannah Montany?
Odpowiedz@zekem - camo do wody ? po kiego c***a komukolwiek kamuflaż w wodzie ? W wodzie to żołnierze noszą suche pianki i butle z tlenem. Ten kamuflaż jest używany w terenie zurbanizowanym !
@sarrenka - to spodnie dla pedobeara
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 10 September 2010 2010 20:16
OdpowiedzW wodzie to żołnierze noszą mokre pianki względnie suche skafandry.
Mało który też nosi butlę z tlenem. Raczej tam jest powietrze, rzadziej nitrox.
na główną
OdpowiedzWymarzone dla każdego gwałciciela, gustującego w małolatach ;>
OdpowiedzRóżowy kamuflaż jest najlepszy na piaski pustyni nocą. Możecie nie wierzyć, ale to prawda.
Odpowiedzna pisake pustyni najlepszy jest brytyjski dpm lub 3 colour desert albo 6 colour desert niektore wzory to tylko wytwor chinczykow
TO NIE MORO!!!
OdpowiedzA można wiedzieć po co się będziesz ukrywać w pokoju 11 letniej dziewczynki????:):) Oj będą mistrzowie:P:P:)
Odpowiedzniebieski kamuflaz (nie moro) wymyslono po to zeby kryc sie w lesie w nocy kre..ie, a rozowe pewnie zeby ukryc sie w
twoim pokoju jak przebierasz sie w ciuchy siostry ktora jest fanka hannah montana. plus dla niej taki ze nie jest
hipokrytka i nie ukrywa tego jak ty:) jesli nie masz siostry to jestes pograzony, to znaczy ze te rozowe ciuchy sa twoje...
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 10 September 2010 2010 22:57
Odpowiedzdemot:HIT! Kamuflaż pedofila:Różowy plamiak, idealny na czaty w pokoju małolatki
OdpowiedzPo pierwsze nie moro.
OdpowiedzPo drugie nie do niebieskiego lasu, tylko do miasta...
Właśnie, to niebieskie "moro" to kamuflaż "urban" czyli miejski.
OdpowiedzA po ch u ja chcesz się chować w pokoju fanki HM?
Odpowiedzprzecież to spodnie z armii Hanny Montany o.O
OdpowiedzTo nie moro tylko camo j**ane buraki:)
Odpowiedzolajwiechowska to nie jest moro!!! jak coś to kamo!!! to jest moro http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Moro.stary.wzor.jpg
OdpowiedzEjj! ja mam 11 lat a jej nienawidzę!!
OdpowiedzJak widać, jest nadzieja dla młodej generacji :-)
A to "moro do niebieskiego lasu" to tzw URBAN CAMO i do czego służy już teraz łatwo się zorientować
OdpowiedzTo nie jest idioto moro-.-'
OdpowiedzPrzyznaję, nie jestem znawcą wszelkiego kamuflażu, ale powszechnie wiadomo, że na taki wzór potocznie mówimy "moro".
OdpowiedzNie ja decydowałam o tym, czy demot trafi na główną, osobiście uważam, że jest dość głupi. A Hannah Montana przypadkiem mi się nawinęła, nie czuję również potrzeby ukrywania się w czyim kolwiek pokoju.
Pozdrawiam:)
Ola
Nie rozumiem jeszcze, dlaczego komentarz pozytywny w stosunku do autora demotu ma ocenę na minusie, a jak komentujący chamsko dowali, to od razu wszystkim się jego komentarz podoba, nawet jeśli jest denny??
Odpowiedzdemot przenajgłupszy, zacznijmy od definicji koloru moro...
Nie potocznie tylko po wiejsku jak coś.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2010 2010 23:01
OdpowiedzNie wiem czy wiecie ale różowy kolor najlepiej maskuje w nocy. Z tego co mi wiadomo SAS jeździ
Odpowiedzróżowymi samochodami na nocne akcje to po 1. Po 2, moro... Moro to NASZ stary wzór kamuflażu...
Na potwierdzenie moich słów :)
http://www.adrianstomcat.co.uk/PinkPanthers.htm
korwa^^
Odpowiedz1. to nie moro
2. maskowanie z niebieskim pigmentem jest wykorzystywanie np.digital urban czy jakos tak
3. róż pochłania światło lepiej jak inne kolory ( pewien odcień różu)
Po pierwsze tzw. "moro" sprzedawana na bazarze nie ma kamuflować. Do kwestia mody, dzieciaki je kupujące mają się czuć twardzielami i ziomalami w szkolnej ławce z takimi plamiastymi "wojskowymi" gaciami. Nikt nie kupuje takiej odzieży celem się ukrywania gdziekolwiek, a profesjonalna wojskowa odzież kamuflująca wygląda zupełnie inaczej. Te gacie mogą mieć dowolny kolor, przecież gdyby były w kratkę powiedzielibyście że służą "do ukrycia się w kraciastym lesie?"
Odpowiedzmuhahahaha! świetny demot, choć można by było dodać, że niektórych 11-latek, bo ja osobiście lubiłam co innego. plusik ;)
OdpowiedzNo właśnie... popieram przedmówcę, a poza tym USMC ma mieć niebieskie umundurowanie stworzone specjalnie na potrzeby misji w Afganie, ale dokładnie nie wiem.
OdpowiedzHaha. W ulubionych
Odpowiedz