Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
3593 3999
-

Zobacz także:


jatutylkodemotywuje
+3 / 13

Mam wrażenie, że taki demot już był. No, ale niczego nie znalazłem. Także pierwszy plus w dzisiejszej poczekalni, bo demot z życia wzięty. Swoją drogą to ten typek nie wygląda na młodego, a zadanie rodem z podstawówki.

Odpowiedz
A Atabis
+12 / 12

Gra na czas od paru lat... widać dobry jest :P

I Ichirin
+7 / 9

Jak dla mnie to Ci wygląda na ułamki skoro mówisz ze to z podstawówki ale przypatrz się dobrze

DudeLove
+9 / 11

Jaka śliczna glaca :]

A Ashardon
+10 / 10

@MishaCollins ale Ty jesteś zajebisty, naprawdę....

Barturus
+3 / 11

Patrząc na treść zadań na tablicy i na fryzurę tego delikwenta łatwo można wywnioskować, że nie jest on prymusem.

jatutylkodemotywuje
-1 / 1

Słyszeliście, moim drodzy, o ironii? Uczą o niej na polskim. Z tym przedmiotem też warto się zaznajomić, jeśli chcecie błyszczeć matematyką na demotach. "rodem z podstawówki"-czy naprawdę tak trudno odnaleźć w tym przenośnię? Zadanie z tablicy jest na poziomie max. 2. klasy liceum. No chyba, że ja uczęszczam do jakiegoś wybitnie elitarnego liceum.

bredny
0 / 2

Bardziej na zwłokę.

S seiryu777
0 / 0

dlaczego jego głowy wygląda jak mój duży palec u nogi?

P pit515
0 / 2

Ta z podstawówki, wypowiedział się dumny gimnazjalista który nie słyszał nic o dwumianie Newtona, zauważ że to co uznałeś za ułamki w nawiasie, nie posiada tzw. kreski. Zminusować to każdy potrafi

jatutylkodemotywuje
-1 / 1

@pit515: Masz prawo wyrażać swoją idiotyczną opinię, ale prosiłbym, abyś nie wmawiał mi czegoś, czego nie napisałem. "to co uznałeś za ułamki w nawiasie, nie posiada tzw. kreski". Nie wiem, czym jest "TAK ZWANA kreska", wiem jednak czym jest kreska. I raczej lepiej wiem, co za co uznaję. Poza tym poczytaj komentarze, zanim się skompromitujesz udając geniusza.
"Zminusować to każdy potrafi"-tego już całkowicie nie kumam. Wyraźnie napisałem w moim pierwszym komentarzu, że daję PLUSA. Zatem chyba wszyscy przyłączą się do mojej prośby, abyś opuścił tę stronę na zawsze.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 September 2010 2010 14:35

S Steveo5
+1 / 1

No sa w tym mistrzowie , jednak sa i takie nauczycielki i to bardzo czesto sie zdarza gdzie jest "nie wyjdziecie dopoki kolega nie skonczy zadania" , no ale mimo takich wyjatkow + leci :D

Odpowiedz
S stefankosa
+4 / 4

Nie mierz ludzi swoją miarą bo ktos Cię zmierzy inną.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 September 2010 2010 18:54

K KamilX
+4 / 4

Kratki były modne latem. Nawet w kolekcji jesiennej też czasem się zdarzają...

ArcyMagGK
+6 / 6

Dosłownie z życia wzięte : D Ja mam w klasie typa, który na 3 pytania odpowiadał całą lekcję, to była mistrzowska gra na czas, legendy na mapie szukał 5 minut xD A najśmieszniejsze to, że wcale nie robił tego specjalnie : D

Odpowiedz
W Wilkolak8
+12 / 12

Na moje oko to jest jakieś proste zadanie z rachunku prawdopodobieństwa. Wszystko wygląda na SCHEMAT BERNOULLIEGO. Nie lubię jak stado baranów śmieje się z czegoś, czego nie rozumie lub nie zna.

Odpowiedz
B BananUst
+9 / 9

Racja, schemat Bernouliego. Na dodatek można powiedzieć, że są zadanie które się liczy parę godzin, bo się korzysta z wielu twierdzeń, lematów i własności. No ale jak ktoś jest "humanista" to nie zrozumie.

huhus
+1 / 1

A ja pozdrawiam wszystkich myślących, że to uczeń :D
I pana Oskara, w imieniu Ii1.

P Painkiler
0 / 2

jak byłem w liceum i ktoś nie zdążył zrobić zadania przed przerwą to pisał dalej aż skończył :P i cała reszta klasy z nim :D więc nie opłacało się grać na zwłokę :P hehe

Odpowiedz
A Apocalipse
-4 / 6

Minus - co ma wspólnego czas z klasyczną definicją prawdopodobieństwa? Przecież tu nie ma żadnej zmiennej losowej i nie korzystamy z żadnego ze znanych rozkładów.

Odpowiedz
edziatruskaweczka
-1 / 3

a do tego na tablicy widać błąd.. czyli gra na czas się nie opłaca, bo się na poci a potem godzinie szuka błędu ;p (5*6/2 nie jest równe 22....) z resztą.. w ogóle on liczy jakimś dziwacznym sposobem.. ;/

Odpowiedz
P Petersky
-1 / 5

22 jest sumą działań przed nawiasami. 5*6/2+6+1=22 Nie wiem po co komentujesz, skoro podstaw
działań na potęgach nie znasz.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 September 2010 2010 0:29

S sandal07
+1 / 1

LoooL ! To jest komentarz do tych wszystkich ktorzy biorą te "ułamki" ;) to nie są ułamki tylko symbol Newtona xD wiec baju baju ale połowa z was by tego pewnie nie zrobila ; )

Odpowiedz
B busho6
+2 / 2

Schemat Bernoulliego - rachunek prawdopodobieństwa - ROZSZERZONA matematyka w szkole średniej
widzę, niektórzy chyba nie słyszeli nawet o symbolu newtona;p
22 się zgadza, bo koleś sprytnie wyłączył (1/2)^6 przed nawias;) (15+6+1)*(1/2)^6
przy shemacie Bernoulliego czasem trzeba się trochę opisać, ale to i tak pikuś przy dowodach w geometrii, pochodnych wyższych rzędów czy rachunkach macierzowych... ale nie jestem pewien czy autor demota miał to na myśli

Odpowiedz
S stefankosa
0 / 0

Takie coś miałem na poczatku semestru na statystyce. Fajna sprawa ale niektórym możesz tłumaczyć to całe wieki a i tak nie pojmą tego skoro dla nich problemem jest obliczyć 2+2*2 :|

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 September 2010 2010 12:48

I ivankq
+1 / 1

:O
Zaje*ście ładnie pisze na tablicy jak na faceta :O

Odpowiedz
T tomek2042
0 / 0

lepiej wtedy widać np. jak chcesz sumować potęgi. Dokładnie jest to schemat Bernoulliego, specjalnie konto założyłem żeby to napisać kiedy jeszcze były odp że to proste ułamki^^^, ale trzeba było poczekać 12h na dodawanie komentarzy:D

Odpowiedz
Iza91
+1 / 1

Schemat Bernoulliego.
CwanyPajac ma rację. Potrafią tylko kogoś zbesztać, a sami plotą głupoty.

I nie Max 2 klasa liceum ale także 3 LO i 4 technikum. : )


Żeście wyj.e.bali z tymi wielomianami ;/

Odpowiedz
Z Zigi77
-1 / 1

nie wiem kto jest takim śmieszkiem ze mnie wstawił na demoty ale jak znajde to zakuhrwie

Odpowiedz
barto
0 / 0

Szukaj aż znajdziesz :) - autor demota

ziza91
0 / 0

jeju matma;/ mialam mature w tym roku z tego przedmiotu... dobrze, ze juz nie musze na to patrzec a bede studiowac to co lubie :)) yeah :D

Odpowiedz